Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - RunDavid
31
« Dátum: 2016. január 21. - 19:43:31 »
Engem kurvára zavar, most meg értem hogy egy óvódásnál de hogy egy felnőttnél...
32
« Dátum: 2016. január 19. - 07:17:03 »
Sziasztok! Azt hogy lehetne megoldani hogy a SetObjectMaterial több objectre is hasson? Válaszokat előre is köszönöm!
33
« Dátum: 2016. január 15. - 18:43:48 »
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0) { if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, x, y, z, távolság pl.:5)) { MoveObject(rendorkapu, 243.771, 72.5, 1005.3, 2.5); } else return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a kapu közelébe!\"); return 1; } Ez a csak a /nyit.
34
« Dátum: 2016. január 15. - 18:25:32 »
Az elsőre TextDrawCreate(x,y,\"FT\"); x,y át írod a koordinátára Kép hozzá: Viszont a másodikra nem tudok
35
« Dátum: 2016. január 15. - 17:46:33 »
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
36
« Dátum: 2016. január 15. - 17:46:16 »
Szerintem jó a szerver! :thumbsup:
37
« Dátum: 2016. január 14. - 16:42:28 »
Sziasztok! A TextDrawUseBox nagyon hosszú csíkot csinál ezt hogyan lehetne megoldani? Maga a TextDraw script if(letrehozva[playerid] != 0) PlayerTextDrawDestroy(playerid, hibauzenet[playerid]); letrehozva[playerid] = 0; hibauzenet[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 22.000000, 195.000000, \"Nincs jogosultsagod a parancs hasznalatahoz!\"); PlayerTextDrawFont(playerid, hibauzenet[playerid], 1); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, hibauzenet[playerid], 0.350000, 1.500000); PlayerTextDrawColor(playerid, hibauzenet[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, hibauzenet[playerid], 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, hibauzenet[playerid], 1);
38
« Dátum: 2016. január 13. - 19:23:29 »
Sziasztok! Azt hogy lehetne megoldani ebbe a scriptbe hogy mikor belépett akkor a map közepére spawnolja? Maga a script: /*•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Regisztráció ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••*/ #include <a_samp> #include <dudb> #include <dini> #pragma unused strtok #pragma unused ret_memcpy #define ReGiStEr 8 #define LoGiN 9 #define COLOR_GREEN 0x00FF00FF #define COLOR_RED 0xFF0000FF enum pInfo { Deaths, Kills, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; new IsLogged[MAX_PLAYERS]; public OnGameModeInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" tRegistration System by Torran\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; }
public OnPlayerConnect(playerid) { TogglePlayerSpectating( playerid, 1 ); IsLogged[playerid] = 0; new file[128], string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszódat.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]); } IsLogged[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid) { PlayerInfo[playerid][Deaths] ++; PlayerInfo[killerid][Kills] ++; return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == ReGiStEr) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name); } } } if(dialogid == LoGiN) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new PlayerName[24]; if(strlen(inputtext) == 0) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", PlayerName); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\"); return 0; } new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { new password = dini_Int(file, \"Password\"); if(udb_hash(inputtext) != password) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"***Hiba:Nem jó jelszó!\"); Kick(playerid); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf(\"%s Nem tudott bejelentkezni!\", name); } else { IsLogged[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\")); PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\"); PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen be jelentkeztél!\"); TogglePlayerSpectating(playerid,0); SpawnPlayer(playerid); SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 3.0); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } } } } return 0; } main() { }
39
« Dátum: 2016. január 10. - 18:05:11 »
Sziasztok. Sampon belül lehet be rakni saját textúrákat? Ha lehetséges hogyan? Campari RPGN láttam. és nagyon menő
40
« Dátum: 2016. január 10. - 16:24:31 »
Köszi srácok a pozitív hozzászólásokat! A slotok nem nullázódnak, és amikor kiléptek, olyan hogy leállt volna a szerver, velem még sohasem történt meg. Helyesbítek, tényleg volt probléma, nagyon, nagyon sajnálom srácok:D A probléma: Ha kiléptél általában kifagyott a szerver, ha használtad az inventory-dat. Ezt az okozta, hogy valamiért(hülye voltam) nem hoztam létre a Scriptfiles mappában az Inventory mappát, ahol lementette volna az adatokat. Ezt hozzátok létre. Másik probléma, vásároltál valamit, és nem rakta be az inventory-ba, azért mert \"tele van\" A hiba az volt hogy 0-ának számította a slotodat, ezt úgy tudjátok javítani, hogy az \"OnPlayerConnect\" alá, beírjátok ezt:
InvInfo[playerid][MSlot] = 25; Az inventory segítségeket /invhelp parancsal megtudjátok nézni. Még egyszer bocsi srácok, az új linket töltöm fel a javítással, hogy a többieknek ne kelljen javítani! Link frissítve! http://www.solidfiles.com/d/e4bd0f850a/
Egyébként meg nagyon szép mód!
41
« Dátum: 2016. január 08. - 19:13:24 »
Köszi, a kód alapján meg tudtam csinálni
42
« Dátum: 2016. január 08. - 18:40:33 »
Sziasztok! Olyat TextDrawba hogyan tudnék csinálni hogy valahova ki írja a játékos nevét és IDjét? Pl.: \"B3TR1M(2)\"
43
« Dátum: 2016. január 08. - 17:27:14 »
Ez mért lehet \" warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"ActorCJ\" \"?
44
« Dátum: 2016. január 06. - 15:43:21 »
Köszi!
45
« Dátum: 2016. január 06. - 15:16:29 »
Sziasztok! Ezek az errorok mitöl lehetne, és valaki segítene ki javítani? :s Az errorok: E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(12) : error 010: invalid function or declaration E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(21) : error 010: invalid function or declaration E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(32) : error 010: invalid function or declaration E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(43) : error 010: invalid function or declaration E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(53) : error 010: invalid function or declaration E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"textdraw0\" E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(66) : error 017: undefined symbol \"textdraw1\" E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(67) : error 017: undefined symbol \"textdraw2\" E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(68) : error 017: undefined symbol \"textdraw3\" E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(69) : error 017: undefined symbol \"textdraw4\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 10 Errors. Maga a script: #include <a_samp> new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2; new Text:Textdraw3; new Text:Textdraw4; Textdraw0 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"LOADSC4:loadsc4\"); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.000000, 0.000000); TextDrawTextSize(Textdraw0, 640.000000, 447.004425); TextDrawAlignment(Textdraw0, 1); TextDrawColor(Textdraw0, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawFont(Textdraw0, 4); Textdraw1 = TextDrawCreate(47.333332, 405.695556, \" \"); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.000000, -18.568519); TextDrawTextSize(Textdraw1, 230.888885, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw1, 1); TextDrawColor(Textdraw1, 8388863); TextDrawUseBox(Textdraw1, true); TextDrawBoxColor(Textdraw1, 255); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawFont(Textdraw1, 0); Textdraw2 = TextDrawCreate(57.777656, 249.884429, \"Green\"); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.764222, 2.535821); TextDrawTextSize(Textdraw2, 8.444480, -4.480011); TextDrawAlignment(Textdraw2, 1); TextDrawColor(Textdraw2, 16711935); TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 51); TextDrawFont(Textdraw2, 3); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1); Textdraw3 = TextDrawCreate(117.777809, 281.742340, \"Life\"); TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.654444, 2.749868); TextDrawAlignment(Textdraw3, 1); TextDrawColor(Textdraw3, 16711935); TextDrawSetShadow(Textdraw3, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw3, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 51); TextDrawFont(Textdraw3, 3); TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1); Textdraw4 = TextDrawCreate(141.777770, 330.524475, \"RPG\"); TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.955333, 3.835022); TextDrawAlignment(Textdraw4, 1); TextDrawColor(Textdraw4, 16711935); TextDrawSetShadow(Textdraw4, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw4, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 51); TextDrawFont(Textdraw4, 3); TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1); public OnPlayerConnect(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw4); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4); return 1; }
|