Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - RunDavid

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
31
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Tízezren egy ló mentes fórumért
« Dátum: 2016. január 21. - 19:43:31 »
Engem kurvára zavar, most meg értem hogy egy óvódásnál de hogy egy felnőttnél...

32
Segítségkérés / SetObjectMaterial több objectre
« Dátum: 2016. január 19. - 07:17:03 »
Sziasztok!
Azt hogy lehetne megoldani hogy a SetObjectMaterial több objectre is hasson?
Válaszokat előre is köszönöm!

33
Segítségkérés / Mozgó object..
« Dátum: 2016. január 15. - 18:43:48 »

    if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
        if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, x, y, z, távolság pl.:5))
        {
                MoveObject(rendorkapu, 243.771, 72.5, 1005.3, 2.5);
        }
        else return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a kapu közelébe!\");
        return 1;
    }

 
Ez a csak a /nyit.

34
Segítségkérés / Textdraw elhelyezés
« Dátum: 2016. január 15. - 18:25:32 »
Az elsőre
 
TextDrawCreate(x,y,\"FT\");

 x,y át írod a koordinátára
Kép hozzá:\"320px-Textdraw_map.png\"
Viszont a másodikra nem tudok

35
Archívum / [HuN] .:: Everybody\'s Stunt Server ::. @sunwell.hu
« Dátum: 2016. január 15. - 17:46:33 »
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

36
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES
« Dátum: 2016. január 15. - 17:46:16 »
Szerintem jó a szerver!  :thumbsup:

37
Segítségkérés / TextDrawBow kilóg
« Dátum: 2016. január 14. - 16:42:28 »
Sziasztok!
A TextDrawUseBox nagyon hosszú csíkot csinál ezt hogyan lehetne megoldani?
Maga a TextDraw script
 
    if(letrehozva[playerid] != 0) PlayerTextDrawDestroy(playerid, hibauzenet[playerid]);
    letrehozva[playerid] = 0;
    hibauzenet[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 22.000000, 195.000000, \"Nincs jogosultsagod a parancs hasznalatahoz!\");
PlayerTextDrawFont(playerid, hibauzenet[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, hibauzenet[playerid], 0.350000, 1.500000);
PlayerTextDrawColor(playerid, hibauzenet[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, hibauzenet[playerid], 1);
    PlayerTextDrawUseBox(playerid, hibauzenet[playerid], 1);

38
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2016. január 13. - 19:23:29 »
Sziasztok!
Azt hogy lehetne megoldani ebbe a scriptbe hogy mikor belépett akkor a map közepére spawnolja?
Maga a script:
 
/*••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
                 Regisztráció
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••*/
#include <a_samp>
#include <dudb>
#include <dini>
#pragma unused strtok
#pragma unused ret_memcpy
#define ReGiStEr 8
#define LoGiN 9
#define COLOR_GREEN 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
enum pInfo
{
Deaths,
Kills,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new IsLogged[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" tRegistration System by Torran\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
 
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TogglePlayerSpectating( playerid, 1 );
IsLogged[playerid] = 0;
    new file[128], string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszódat.\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new file[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
if(fexist(file))
{
    dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
    dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
}
IsLogged[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
PlayerInfo[playerid][Deaths] ++;
PlayerInfo[killerid][Kills] ++;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == ReGiStEr)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
       dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
      format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name);
   }
}
}
if(dialogid == LoGiN)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    new PlayerName[24];
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName);
       format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", PlayerName);
      ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
      return 0;
   }
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
   if(fexist(file))
   {
       new password = dini_Int(file, \"Password\");
          if(udb_hash(inputtext) != password)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"***Hiba:Nem jó jelszó!\");
          Kick(playerid);
           GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
           printf(\"%s Nem tudott bejelentkezni!\", name);
      }
      else
      {
         IsLogged[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
         PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\");
         PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen be jelentkeztél!\");
         TogglePlayerSpectating(playerid,0);
         SpawnPlayer(playerid);
         SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 3.0);
         TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
      }
   }
}
}
return 0;
}
main() { }

39
Segítségkérés / Textúrázás
« Dátum: 2016. január 10. - 18:05:11 »
Sziasztok.
Sampon belül lehet be rakni saját textúrákat? Ha lehetséges hogyan?
Campari RPGN láttam. és nagyon menő  ???

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. január 10. - 16:24:31 »
Idézetet írta: Ryan_Adam date=1452334642\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58942\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi srácok a pozitív hozzászólásokat! A slotok nem nullázódnak, és amikor kiléptek, olyan hogy leállt volna a szerver, velem még sohasem történt meg.
Helyesbítek, tényleg volt probléma, nagyon, nagyon sajnálom srácok:D
A probléma: Ha kiléptél általában kifagyott a szerver, ha használtad az inventory-dat.
Ezt az okozta, hogy valamiért(hülye voltam) nem hoztam létre a Scriptfiles mappában az Inventory mappát, ahol lementette volna az adatokat. Ezt hozzátok létre.
Másik probléma, vásároltál valamit, és nem rakta be az inventory-ba, azért mert \"tele van\" A hiba az volt hogy 0-ának számította a slotodat, ezt úgy tudjátok javítani, hogy az \"OnPlayerConnect\" alá, beírjátok ezt:
InvInfo[playerid][MSlot] = 25;

 
Az inventory segítségeket /invhelp parancsal megtudjátok nézni.
Még egyszer bocsi srácok, az új linket töltöm fel a javítással, hogy a többieknek ne kelljen javítani!
Link frissítve!
http://www.solidfiles.com/d/e4bd0f850a/
 
Egyébként meg nagyon szép mód!  :)

41
Segítségkérés / TextDraw név&ID
« Dátum: 2016. január 08. - 19:13:24 »
Köszi, a kód alapján meg tudtam csinálni :)

42
Segítségkérés / TextDraw név&ID
« Dátum: 2016. január 08. - 18:40:33 »
Sziasztok!
Olyat TextDrawba hogyan tudnék csinálni hogy valahova ki írja a játékos nevét és IDjét?
Pl.: \"B3TR1M(2)\"

43
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:CreateActor
« Dátum: 2016. január 08. - 17:27:14 »
Ez mért lehet \" warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"ActorCJ\" \"?

44
Segítségkérés / Error hibák probléma
« Dátum: 2016. január 06. - 15:43:21 »
Köszi!  :)

45
Segítségkérés / Error hibák probléma
« Dátum: 2016. január 06. - 15:16:29 »
Sziasztok!
Ezek az errorok mitöl lehetne, és valaki segítene ki javítani? :s
Az errorok:
 
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(12) : error 010: invalid function or declaration
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(21) : error 010: invalid function or declaration
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(32) : error 010: invalid function or declaration
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(43) : error 010: invalid function or declaration
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(53) : error 010: invalid function or declaration
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"textdraw0\"
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(66) : error 017: undefined symbol \"textdraw1\"
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(67) : error 017: undefined symbol \"textdraw2\"
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(68) : error 017: undefined symbol \"textdraw3\"
E:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\SAMP 0.3e Server\\scriptfiles\\TD_teszt.pwn(69) : error 017: undefined symbol \"textdraw4\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
10 Errors.

 
Maga a script:
 

#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
 
Textdraw0 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"LOADSC4:loadsc4\");
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 640.000000, 447.004425);
TextDrawAlignment(Textdraw0, 1);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawFont(Textdraw0, 4);
Textdraw1 = TextDrawCreate(47.333332, 405.695556, \"  \");
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.000000, -18.568519);
TextDrawTextSize(Textdraw1, 230.888885, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw1, 1);
TextDrawColor(Textdraw1, 8388863);
TextDrawUseBox(Textdraw1, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw1, 255);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawFont(Textdraw1, 0);
Textdraw2 = TextDrawCreate(57.777656, 249.884429, \"Green\");
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.764222, 2.535821);
TextDrawTextSize(Textdraw2, 8.444480, -4.480011);
TextDrawAlignment(Textdraw2, 1);
TextDrawColor(Textdraw2, 16711935);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 51);
TextDrawFont(Textdraw2, 3);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
Textdraw3 = TextDrawCreate(117.777809, 281.742340, \"Life\");
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.654444, 2.749868);
TextDrawAlignment(Textdraw3, 1);
TextDrawColor(Textdraw3, 16711935);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 51);
TextDrawFont(Textdraw3, 3);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
Textdraw4 = TextDrawCreate(141.777770, 330.524475, \"RPG\");
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.955333, 3.835022);
TextDrawAlignment(Textdraw4, 1);
TextDrawColor(Textdraw4, 16711935);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 51);
TextDrawFont(Textdraw4, 3);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw0);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw1);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw2);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw3);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw4);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
   
    return 1;
}

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal