Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - JacksonDavis

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / Anticheat
« Dátum: 2015. augusztus 15. - 17:28:06 »
Szóval írnám a kis lőszer ácémet, erre errorozás nincs, de amikor lövök mindig kickel
 

new dezitolteny[MAX_PLAYERS];
new dezitoltenyy[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(RandomSpawns));
SetPlayerPos(playerid,RandomSpawns[rand][0],RandomSpawns[rand][1],RandomSpawns[rand][2]);
SetPlayerInterior(playerid,2);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
new users[64];
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
    format(users,sizeof(users),\"/users/%s.txt\",nev);
dezitolteny[playerid]=200;
GivePlayerWeapon(playerid,24,200);
return 1;
}
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if (weaponid==24)
    {
       dezitoltenyy[playerid]=dezitolteny[playerid]-1;
        SetTimerEx(\"Anticheatdezi\", 500, false, \"i\", playerid);
    }
    return 1;
}
forward Anticheatdezi(playerid);
public Anticheatdezi(playerid)
{
if (strval(dezitoltenyy[playerid]) != GetPlayerAmmo(playerid))
{
        Kick(playerid);
    }
return 1;
}

32
SA-MP: Szerverfejlesztés / Spawn map by alEx
« Dátum: 2015. augusztus 15. - 03:08:52 »
Sok csicsás csili-vili objekt, nagyon utálom személy szerint az ilyeneket.
Amúgy  \"\" tagek közt tolerálhatóbbak lennének a képek.

33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los Santos városháza RP szerverekre
« Dátum: 2015. augusztus 14. - 02:24:20 »
Jó lett, RP szerverre elfogadhatóbb mint a sima szerintem, felesleges oda az a sok nagy fa.

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Parlament
« Dátum: 2015. július 27. - 22:54:14 »
Egyáltalán nem hasonlít a parlamentre. A kupola ID-jét viszont megköszönném

35
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ház map.
« Dátum: 2015. július 27. - 22:51:39 »
Nagyon üres, amit látok kinnt az meg csak egy villogó parti akármicsoda :/

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Objekt lövő
« Dátum: 2015. július 26. - 19:05:34 »
Ha az objekt ki lett lőve és az edit be van kapcsolva, akkor lehet szerkeszteni.

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Objekt lövő
« Dátum: 2015. július 26. - 18:48:30 »
Az editobject bele van írva.

38
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. július 26. - 18:38:14 »
Éppen azért jó, mint a bankok rendszere. Mert nem értem :\'D

39
SA-MP: Szerverfejlesztés / FPS mód
« Dátum: 2015. július 26. - 17:53:50 »
Gratulálok, hogy ki tudtad másolni az eredeti kódot és még javításodnak tünteted fel. Ügyes vagy.

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / Objekt lövő
« Dátum: 2015. július 26. - 17:49:37 »
Hát nálam nem volt warning ;)
EDIT: Most nézem, látom itt is sikerült kimásolnod az eredeti kódot.

41
SA-MP: Szerverfejlesztés / Objekt lövő
« Dátum: 2015. július 25. - 17:07:43 »
Teszteletlen, de mivel vihar van csak gyors megírom.
Objekteket lehet kilőni vele.
Szükséges fegyver: Rifle(sima)
Parancsok:
/edit-Lövés után kapcsolható vele a szerkesztő mód
/obj-objektid változtatható meg
Spoiler for kód:


#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define DIALOG_OBJ 666
new obj[MAX_PLAYERS] = 0;
new placed[MAX_PLAYERS];
new editter[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/obj\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_OBJ, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Objektlövő by JD\", \"ObjektID:\", \"Választ\", \"Bezár\");
           return 1;
        }
        if (strcmp(\"/edit\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
            switch(editter[playerid])
            {
      case 0:editter[playerid]=1;
      case 1:editter[playerid]=0;
   }
   return 1;
        }
        return 1;
}
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(1<obj[playerid]<19486 && weaponid == 33)
{
placed[playerid]=CreateObject(strval(obj), fX, fY, fZ, 0.0, 0.0, 0.0);
if(editter[playerid]==1)
{
   EditObject(playerid, placed[playerid]);
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_OBJ)
    {
        if(!response)
        {
        }
        else
        {
            new beirt = strval(inputtext);
            if (1>beirt>19486)
            {
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Helytelen objektID!\");
   }
   else
   {
      obj[playerid] = strval(inputtext);
   }
}
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
editter[playerid]=0;
return 1;
}

42
SA-MP: Szerverfejlesztés / » Abandoned Airport (xSF Copy)
« Dátum: 2015. július 25. - 15:47:57 »
Nekem nem tetszik, csicsás, és nem a jófajta csicsáról beszélek.

43
Off Telep / Feature transfer error
« Dátum: 2015. július 24. - 20:47:43 »
Van még hely a HDD-n?

44
Off Telep / a bakoc fivérrek ien zenét hagatnak JO ZENE !!MUST SEE!!
« Dátum: 2015. július 24. - 20:45:34 »
\"47211224.jpg\"

45
Kérdések, Segítség / Hangszóró recsegés
« Dátum: 2015. július 24. - 20:42:32 »
Jack dugónál közvetlen mozgasd a kábelt, amikor azt hallod hogy elnémult vagy halkabb, akkor hagyd úgy. Nekem is szokott lenni ilyen, érintkezési probléma az én esetemben.

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal