Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Illuminati

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9
31
Segítségkérés / Nem indul el a mod
« Dátum: 2016. augusztus 29. - 10:45:40 »
Üdv, az a problémám hogy a modom nem indul el, házi szerveren elindul, de hoston nem, illetve a pluginokat átírtam .so-ra. Írta hogy hiányzik valami libmysql.so, de azt nem találtam, így letöltöttem egy mysql_static.so-t és azzal jó lett, de akkor se indul el a mod..
 
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team
[10:33:51] filterscripts = \"\"  (string)
[10:33:51] password = \"\"  (string)
[10:33:51]
[10:33:51] Server Plugins
[10:33:51] --------------
[10:33:51]  Loading plugin: sscanf.so
[10:33:51]
[10:33:51]  ===============================
[10:33:51]       sscanf plugin loaded.     
[10:33:51]    (c) 2009 Alex \"Y_Less\" Cole
[10:33:51]    0.3d-R2 500 Players \"dnee\"
[10:33:51]  ===============================
[10:33:51]   Loaded.
[10:33:51]  Loading plugin: Whirlpool.so
[10:33:51] 
[10:33:51]  ==================
[10:33:51] 
[10:33:51]   Whirlpool loaded
[10:33:51] 
[10:33:51]  ==================
[10:33:51] 
[10:33:51]   Loaded.
[10:33:51]  Loading plugin: mysql.so
[10:33:51]  >> plugin.mysql: R39-6 successfully loaded.
[10:33:51]   Loaded.
[10:33:51]  Loading plugin: mysql_static.so
[10:33:51]  >> plugin.mysql: R39-6 successfully loaded.
[10:33:51]   Loaded.
[10:33:51]  Loaded 4 plugins.
[10:33:51]
[10:33:51] Ban list
[10:33:51] --------
[10:33:51]  Loaded: samp.ban
[10:33:51]
[10:33:51]
[10:33:51] Filterscripts
[10:33:51] ---------------
[10:33:51]   Loaded 0 filterscripts.
[10:33:51] Script[gamemodes/Bnyson.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[10:33:51] Number of vehicle models: 0

32
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 22:21:21 »
Nem fogjátok sokáig látni a kedvenc modotokat, amint kint lesz a V3, úgy hogy ezt a leírást le is zárom, úgy is csak vita van, meg minden.

33
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 16:23:37 »
Tesztelésnél használtuk.

34
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 14:34:20 »
Mi lenne ha befejeznéd?

35
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 13:58:53 »
Lewis, az OFF nem kell.

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 16:42:59 »
Nem értem hogy ez nektek miért jó.  :facepalm:

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 16:24:49 »
Woww... az kemény.
És ha már IG tudom betenni, mi a parancs?  :unsure:

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 16:14:37 »
Mindet? :D A munka,frakció,npc buszt is?  ::|

39
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 15:58:35 »
Köszönjük, igazán jó vicc volt.

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 15:56:36 »
Egy darab autó nincs benne  ???

41
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 15:12:28 »
A szerverünk hamarosan nagy fejlesztésen fog átmenni.

42
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 08:49:05 »
Ennyi értelme van ide kitenni a szervert :,D

43
Segítségkérés / Kiszállás után respawnolja a kocsit
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 08:46:12 »
public OnPlayerExitVehicle( playerid, vehicleid )
{
new Model;
Model = GetVehicleModel(vehicleid);
if(vehicleid == pInfo[playerid][VEHICLE_ID] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || vehicleid == pInfo[playerid][KVEHICLE_ID] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || vehicleid == pInfo[playerid][VEHICLE_ID2] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
GetVehiclePos( vehicleid, vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z] );
GetVehicleZAngle( vehicleid, vInfo[vehicleid][A]);
SaveVehicle(vehicleid);
}
else if(PizzasDolgozik[playerid] == 1)
{
    SetVehicleToRespawn(vehicleid), KocsiOff(vehicleid);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
PMCPK[playerid] = 0;
PizzasDolgozik[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Úgy döntöttél abba hagyod a munkát, a jármű szállítási költségét levontuk!((1$)\");
   
    pInfo[playerid][pFizetes] -= 1;
}
else if(BuszosDolgozik[playerid] == 1)
{
    SetVehicleToRespawn(vehicleid), KocsiOff(vehicleid);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
BuszCPK[playerid] = 0;
BuszosDolgozik[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Úgy döntöttél abba hagyod a munkát, a váltósofört a te fizudból fizetjük ki!((1$))\");
    pInfo[playerid][pFizetes] -= 1;
}
else if(pInfo[playerid][pMunka] == UTNYALO)
{
    if(Model == 574)
    {
   KillTimer(UtnyaloTav[playerid]);
       SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Úgy döntöttél, hogy mára elég a munkából! A fizetést a postán felveheted.\");
       RemovePlayerAttachedObject(playerid, vizvisel[playerid]);
   vizvisel[playerid] = -1;
}
}
else if(Rutin[playerid] == 1 || Varosi[playerid] == 1)
{
DisablePlayerCheckpoint( playerid );
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Mivel elhagyta a járművet megbukott a vizsgán!\"), KocsiOff(GetPlayerVehicleID(playerid)), SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
Varosi[playerid] = 0;
JSCP[playerid] = 0;
Rutin[playerid] = 0;
JSCPRUTIN[playerid] = 0;
}
return 1;
}

44
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 13:05:38 »
A szerver neve, ne engem kérdezzetek, nem én találtam ki.
Egyébként ne tessék egyből arra gondolni hogy ez egy nonos szerver mert defensive...

45
Segítségkérés / Kiszállás után respawnolja a kocsit
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 17:45:54 »
Üdv, az a problémám hogy beraktam pár FK kocsit a szerveremre, és mikor kiszállok azokból akkor azok vissza kerülnek a spawn helyükre, és én nem raktam bele ilyet, mi lehet a megoldás?

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal