Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Brian Harris

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 13
31
Segítségkérés / AdminChat probléma
« Dátum: 2016. május 18. - 16:29:44 »
CMD:ac(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] != 1) return  SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bejelentkezve\");
    if (JatekosInfo[playerid][AdminSzint] <= 0) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"Ismeretlen parancs\");
    if(isnull(params))
         return SCM(playerid, COL_EL, \"Használat: /ac [szöveg]\");
   
    new string[256], nev[32];
    GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
    format(string,sizeof(string),\"%s %s: %s\",AdmRang(playerid), nev, params);
    SendAdminMessage(-1,string);
    return 1;
}

32
Segítségkérés / furcsaság
« Dátum: 2016. május 18. - 16:23:50 »
hiányzik a scriptfiles mappából pár fájl vagy mappa.

33
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 17. - 18:40:24 »
#include <a_samp>
#define Piros 0xAA3333AA
new hajo;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
        hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        SetTimer(\"message\", 1000, false);
        return 1;
}
public message()
{
    SendClientMessageToAll(Piros, \"A hajó elindúlt\");
}

 
A moveobject kimaradt.

34
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Fedex Munka ~ Magyarított
« Dátum: 2016. május 16. - 14:39:52 »
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen bepapoltad a kiválasztott szállítmányt, szállísd el a  Well Stacked Pizza Co. cégéhez, hogy pénzt kapj. (Ellenőrzőpont)\");

 
Amúgy ötletes! :)

35
Segítségkérés / nincs ilyen parancs?
« Dátum: 2016. május 13. - 13:17:22 »
Idézetet írta: Elite date=1462993529\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60370\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jójó csak mikor  beirok egy olyan parancsot amelyk létezik akkor is azt irja
 
OnPlayerCommandReceived
amúgy meg helyesen így néz ki:
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
     if(!success)
         return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen parancs!\");
     return true;
}

36
Segítségkérés / Fegyver visszaadás
« Dátum: 2016. május 13. - 13:09:36 »
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
       if (!strcmp(cmdtext, \"/valami\", true))
       {
              // kód
       }
       if(dmzone[playerid] == true)
          return false;
       return true;
}

37
Segítségkérés / Fegyver visszaadás
« Dátum: 2016. május 12. - 19:21:02 »
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
       if(dmzone[playerid] == true)
            return false;
return true;
}

38
Segítségkérés / Fegyver visszaadás
« Dátum: 2016. május 12. - 19:10:33 »
Szerintem igen, mivel ha 13 fegyver lehet nálad bezavarhat.

39
Segítségkérés / Fegyver visszaadás
« Dátum: 2016. május 12. - 19:05:33 »
akkor a módba van valami, lehet van egy változója, hozzá kell rendelni a LoadWeapons()-hoz a változót technikai okosság:
Így is jó:
 
CMD:exitdm(playerid, params[])
{
    if(dmzone[playerid] == true)
    {
                dmzone[playerid] = false;
                SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
                new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
                SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
                SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Kiléptél a DM zónából!\");
                ResetPlayerWeapons(playerid);
                LoadWeapons(playerid);
        }
        else
        {
        SendClientMessage(playerid,COL_PIROS,\"ERROR: Nem vagy zónában\");
        }
        return 1;
}

 
De így esztétikailag szebb és nem annyira nehezen követhető:
 
CMD:exitdm(playerid, params[])
{
    if(dmzone[playerid] == false)
       return SendClientMessage(playerid,COL_PIROS,\"ERROR: Nem vagy zónában\");
       
    dmzone[playerid] = false;
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    SendClientMessage(playerid,0xbc0000,\"Kiléptél a DM zónából!\");
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    LoadWeapons(playerid);
    return 1;
}

40
Segítségkérés / Fegyver visszaadás
« Dátum: 2016. május 12. - 18:42:21 »
Megkeresed azt a részt, ahol belépsz a DM-be és előtte beírod a SaveWeapons(playerid), majd mikor kilép a dmből reseteled a dm-es fegyvereit és a LoadWeapons(playerid), visszaadod;
(A script csak a 11-es fegyverig megy el, szóval ilyen m4 és hasonlókat nem fog vissza tölteni. [átkell írni a 47-ig]

41
Segítségkérés / Fegyver visszaadás
« Dátum: 2016. május 12. - 18:32:31 »
Az \"ammo\" nevű változó többször van létrehozva! Írd át \"FegyverAmmo\"-ra vagy valami másra, de ne felejtsd átírni a scriptben amit  zιтяσиє írt.

42
Segítségkérés / Fegyver visszaadás
« Dátum: 2016. május 12. - 18:25:05 »
function SaveWeapons(playerid) {
        for(new i = 0; i < 12; i++) {
                GetPlayerWeaponData(playerid, i+1, weapo[playerid], ammo[playerid]);
        }
}

 
Nem kötekedés képpen de:
i+1 miért nem 1ről indítod?:D (Így is jó csak csúsztatni kell)

43
Segítségkérés / Elkésziti valaki ? :/
« Dátum: 2016. május 12. - 17:14:10 »
teso nem neked való a \"programozás\", ha ilyen egyszerű dolgot nem értesz meg akkor mi lenne egy for(), vagy while-do ciklussal.
Szerk: még meg is csinálták, ha azt nem tudod berakni akkor ne próbálkozz.

44
Segítségkérés / Fegyver visszaadás
« Dátum: 2016. május 12. - 17:13:02 »
1. elmented a fegyvereit egy változóba amit nem nullázol, majd ha kilép akkor visszadod és nullázod a változót!
2. Ha bemegy a DMZónara akkor egy változó true értéket kap ha kijön false, és a parancsnál ha false nem történik semmi

45
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2016. május 12. - 12:26:28 »
Nem checkpointra gondolok :D, de már megtaláltuk  :) Azért köszi :D

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal