Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Buba

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 36
31
Segítségkérés / MTA
« Dátum: 2011. október 16. - 09:21:09 »
Idézetet írta: staubka date=1318749525\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12517\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Telepítettél rá 0.3c objecteket? Lehet az a baja... Bár nemhiszem.
Vagy.. Modoltad a San Andreas-od? Jármûvek épületek stb... ?
Ha igen akkor az is lehet probléma...
Ha nem innen töltötted le az MTA-t, akkor töltsd le újból:
http://mtasa.com/
 
Én is ezt a linket küldtem neki^^
De amúgy szerintem a módolástól ha a samp elindul neki akkor az mta is el fog futni..

32
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. október 16. - 09:19:08 »
Idézetet írta: Predator date=1318271328\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok, Interiort mappoltam be és az a gondom hogy kimegy a kamera ahogy forgatom, azt szeretném megtudni ezt valahogy orvosolni lehet-e? Körbe vettem más Ojectekkel de ugyan az a problémám.
 
Ha forgatod a kamerát akkor csak az alap SA objectekbe \'ütközhet bele\', a te objectjeiden át fog menni nem tudsz ellene semmit tenni. (Talán válts kameraállást és élvezhetõbb lessz)

33
Segítségkérés / MTA
« Dátum: 2011. október 16. - 09:09:52 »
Töltsd le innen: http://www.busign.nl/mirror/mtasa/mtasa-1.1.1.exe
Telepítésnél csak a map editort pipáld ki a többi elõl vedd el a pipát(ahol el lehet).
Ha nem mûködik akkor próbálkozz régebbi verzióval, sok különbség úgysincs közöttük.

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object töltés
« Dátum: 2011. október 02. - 13:11:31 »
Nekem tökéletesen mûködik én a módban használtam 0.3cben, nem tudom van e 0.3d -s streamer(mert azzal lehet h nem jó) de már nem tanulom tovább meg nem is érdekel, abbahagytam..

35
Segítségkérés / Tánc Parket segitség..
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 14:43:08 »
Neked se lenne idõd utánakeresni akárminek is fiam... Lu$ta csinált egy leírást a 0.3c mapokról. Sok sikert :)

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVote
« Dátum: 2011. szeptember 10. - 13:05:38 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1315409380\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11283\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon sok hiba van benne, ilyenkor tetszenek a \"Jó lett\" hozzá szólások meg hasonló dolgok.
 
Ezeket én is bírom. Gondolom nem nézik meg mire mondják...

37
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Riversant játékmod
« Dátum: 2011. augusztus 30. - 13:50:32 »
krissz
\" és amugy ha be léptek a szerver be meg látjátok hogy a szerver tulaj : [RG]krissz[CL] és lil eazy e vagy mi a neve -.-\"  ;) \" --- Simán át lehet írni :)
\"amugy meg szerintetek az elkészitési idõhöz azt keltt volna irni hogy a f*sz*m tudja ?\" -- Kb. vagy semmit.

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport
« Dátum: 2011. augusztus 30. - 13:44:37 »
kössz

39
Segítségkérés / Carresi
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 14:17:20 »
Õ arra gondol hogy amik a móddal töltõdnek, azok respawnolva legyenek. A többi meg (pl lehívott verdák) azok egy megadott helyre kerüljenek. Gondolom amiben ülnek az marad.

40
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Riversant játékmod
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 14:14:10 »
Idézetet írta: krissz96 date=1314556098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10939\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
elkészitési idõ : KB fél nap ;)
 
Jó dolog letöltögetni a netrõl filterscripteket, és beleírni egy GMbe, és azt mondani hogy tiéd meg valami Eazyé a mód? Ezt alátámasztja az idézett sor is... Ja hogy születhet egy többezer soros mód ennyi idõ alatt hadd kérdezzem már meg. Vagy lövésed nincs, vagy loptad az egészet ahogy van. De jó pont hogy legalább leírtad, hogy van beleépítve \"pár\" fs.

41
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Kocsi Rendszer
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 14:08:23 »
Dobos Kristóf :D
Aki anno lekoppintotta Rowan fantasyját. .:) Tévedek?
Amúgy ez egy szar.
\'nem csinálok rendszert másnak\' -- Mert?
\'Jha és ha csak kössétek össze egy rendszerrel akár meikkel kicsit alakíds át dialogosra nézd meg a DIALOG ID-ket írogasd gyors bele azt csá :D\' -- Ebbõl látszik hogy közelsem vagy 17, de még 13 sem..
Kerestarz. Lefogadom, hogy meg sem nézted csak hunterkedtél.

42
SA-MP: Szerverfejlesztés / Night-Admin
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 14:02:02 »
Lehetne több parancs

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / EDTM
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 13:59:40 »
LoL.
A dialógokat nem new-vel szoktuk, hanem #define -vel ...
Egyszerû Dialogos Teleport Menü

44
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 11:47:09 »
Idézetet írta: ScreaM date=1314265015\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5070\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Te jó isten.  ??? Ilyenkor bánom, hogy nem Lua-val kezdtem.  :(
 
Egyetértek...

45
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 11:31:52 »
forward Felold(playerid);
stock Teleport(playerid,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle,VirtualWorld,Interior,Freezetime)
{
SetPlayerVirtualWorld(playerid,VirtualWorld);
SetPlayerInterior(playerid,Interior);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(veh,X,Y,Z);
SetVehicleZAngle(veh,Angle);
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
}
if(Freezetime != 0)
{
SetTimerEx(\"Felold\", Freezetime, 0,\"e\",playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,false);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Objectek toltese...\",Freezetime,1);
}
}
public Felold(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Objectek betoltve!\",3000,1);
TogglePlayerControllable(playerid,true);
}

 
Használat:
 

Teleport(playerid,-16.0775,-90.1799,1003.5469,42.254,0,0,4000);

 
playerid = játékos akit teleportálsz
Float:X,Float:Y,Float:Z =  koordináták ahová teleportál
Float:Angle = Merre nézzen a játékos
Interior = Melyik interiorba rakja
VirtualWorld = Melyik virtualworldbe rakja
Freezetime = Mennyi idõre fagyassza le teleportálásnál(ameddig betölti az objecteket) ezt úgy kell megadni mint egy timernél, 1000 = 1 másodperc. Ha 0-t raksz akkor nem lesz.
Készítette: BuBa

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal