Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rayle

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 12
31
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. november 02. - 20:08:42 »

32
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. november 02. - 17:44:11 »

33
Szkript kérések / Lábon lövéskor animba esés és szöveg kiírása
« Dátum: 2014. november 02. - 15:53:21 »
707 -es sort másold be

34
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. november 02. - 15:52:15 »

35
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. november 01. - 18:41:12 »
Idézetet írta: .RäNÐoM. date=1414854455\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1175\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


  ^-^

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2014. november 01. - 17:57:36 »
Idézetet írta: zumzum1 date=1414857573\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Eladó Autót esetleg nem tudja valaki hogy lehet lerakni ? előre is köszönöm
 


Megnéztem, /car paranccsal tudsz lerakni járművet.
 
[/quote]

37
Szkript kérések / Admin rendszer hiba!
« Dátum: 2014. november 01. - 14:11:21 »
#define DIALOG_REGISTER         10
#define DIALOG_LOGIN            11
#define DIALOG_ERRORLOGIN       12
#define DIALOG_CHANGEPASS       13
#define DIALOG_ACMDS            14
#define DIALOG_VIP              15
#define DIALOG_STATS                    16

 
Adj meg nekik más értéket, valószínű hogy egy másik script is ezeket az azonosítókat használja,  és azért keveredik.

38
Segítségkérés / Tulajdon
« Dátum: 2014. november 01. - 13:10:12 »
Idézetet írta: blackdog476 date=1414841491\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51259\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyébként az is lehet a baj, hogy megformálod a stringet, jön a következő kocsi. De az újraírja az egészet. Használj szerintem strcatot.
 
Igen, ez a baj.
 
format(S,212, \"Jármű: %d \\n\",vInfo[c][vID] );

 
helyett:
 
format(S,212, \"%sJármű: %d\\n\", S, vInfo[c][vID] );

39
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. november 01. - 01:22:29 »

40
Segítségkérés / Asay kérdés
« Dátum: 2014. október 31. - 21:55:46 »
strtok -ot kell használnod.
http://sampforum.hu/index.php?topic=24788.0

42
Szkript kérések / /taxi parancs
« Dátum: 2014. október 31. - 10:16:20 »
CMD:taxi(playerid, params[])
{
    new Float:Pos[3];
    GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++)
    {
        if(!IsPlayerConnected(x) || IsPlayerNPC(x) || x == playerid) continue;
        SetPlayerCheckpoint(x, Pos[0], Pos[1], Pos[2], 5.0);
    }
    return 1;
}

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2014. október 31. - 10:13:59 »
Megnéztem, /car paranccsal tudsz lerakni járművet.

44
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 23:45:54 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 311.3297,1821.1222,404.1098);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.2768);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547);
        // Display a short message to inform the player about the class he\'s about to choose
        switch (classid)
        {
                case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7: // Classes that will be truckdrivers
                {
                        // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassTrucker, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (truckdriver)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassTruckDriver;
                        ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
                }
                case 8, 9: // Classes that will be bus-drivers
                {
                        // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassBusDriver, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (busdriver)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassBusDriver;
                        ApplyAnimation(playerid, \"SMOKING\", \"F_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                }
                case 10: // Classes that will be Pilot
                {
                        // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPilot, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (pilot)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPilot;
                        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
                }
                case 11, 12, 13: // Classes that will be police
                {
                        // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPolice, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (police)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPolice;
                        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2);
                }
                case 14, 15, 16: // Classes that will be mafia
                {
                        // Display the name of the class
                        GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassMafia, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (mafia)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassMafia;
                        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3);
                }
                case 17, 18: // Classes that will be courier
                {
                        // Display the name of the class
                        GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassCourier, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (courier)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassCourier;
                        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4);
                }
                case 19: // Classes that will be assistance
                {
                        // Display the name of the class
                        GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassAssistance, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (assistance)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassAssistance;
                        ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"fucku\",4.0,0,0,0,0,0);
                }
                case 20, 21, 22: // Classes that will be roadworker
                {
                        // Display the name of the class
                        GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassRoadWorker, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (roadworker)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassRoadWorker;
                        ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"cower\", 3.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                }
        }
        Streamer_Update(playerid);
        return 1;
}

45
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. október 30. - 16:43:49 »

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal