Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - cheesebmth

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Segítségkérés / External Modban nem menti a kocsit
« Dátum: 2017. április 26. - 18:40:01 »
Igen tudom, próbáltuk úgy is de úgy se tölti be.

32
Segítségkérés / External Modban nem menti a kocsit
« Dátum: 2017. április 26. - 17:50:06 »
Sziasztok.
 
Olyan problémám van, hogy mikor megveszek egy autót, és mondjuk újra indítom a resourcet, vagy a szervert akkor az az autó eltünik. Csak akkor menti el, ha az az autó az első autó amit megvettek a szerveren. MYSQL-be elmenti viszont betöltésnél csak azt az 1 autót tölti be. Mi lehet a probléma?

33
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. november 28. - 21:08:37 »
Sziasztok. Van egy ilyenem. Miért van az, hogy TextDrawba és a /fps commandba is mást ír ki? szóval két más más fps számot?
CMD:fps(playerid,params[]){   new targetid;        if(sscanf(params, \"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használata: /fps [iD]\");   if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs fent ilyen játékos\");        new string[128];   new pname[24];   GetPlayerName(targetid, pname, sizeof(pname));        format(string, sizeof(string), \"Neve: %s FPS: %d\", pname, FPS2);        SendClientMessage(playerid, -1, string);        return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){new drunk2 = GetPlayerDrunkLevel(playerid);if(drunk2 < 100){    SetPlayerDrunkLevel(playerid,2000);}else{    if(DLlast[playerid] != drunk2)    {        new fps = DLlast[playerid] - drunk2;        if((fps > 0) && (fps < 200))      FPS2[playerid] = fps;      DLlast[playerid] = drunk2;   }}return 1;}

34
Segítségkérés / Radius
« Dátum: 2016. november 24. - 19:38:18 »
Sziasztok ismét,
Most egy olyan kérdésel fordulok hozzátok, hogy hogyan tudom azt megcsinálni hogy egy adott rádiuszon belül ne lehessen, se fegyvert elő venni, se pedig parancsokat használni.

35
Segítségkérés / Beolvasás
« Dátum: 2016. november 24. - 18:32:42 »
Köszi a segítséget!

36
Segítségkérés / Beolvasás
« Dátum: 2016. november 24. - 18:18:49 »
FSként van jelen. Tudnál rá példát írni?:D

37
Segítségkérés / Beolvasás
« Dátum: 2016. november 24. - 18:01:47 »
Sziasztok.
Elkezdtem írni egy /stats parancsot. És az lenne a kérdésem hogy lehetséges lenne -e az, hogy egy másik scriptből ami egy házrendszer, beolvastatni a statsba azt is hogy amit megvett az illető házat annak mi az idje?
Ha lehetséges akkor hogyan?

38
Segítségkérés / Random Spawn
« Dátum: 2016. november 08. - 16:40:57 »
Nagyon sok warningot kaptam és egy ilyen errort:
 
error 018: initialization data exceeds declared size

39
Segítségkérés / Random Spawn
« Dátum: 2016. október 22. - 18:39:25 »
Sziasztok.
Van egy olyan problémám hogy, probálok csinálni olyan dm mapot, hogy több spawn legyen. Nos ezzel akadt egy kis problémám.
 
initialization data exceeds declared size

 - ezt az errort kaptam.
Itt a kód:
 
new PlayerDM[6][][MapInfo] =
{
    {   //   X         Y        Z       A       Name
        {1306.9261,2195.0313,11.0234,212.9963,\"Baseball\"}, // home
        {1391.2493,2111.0488,11.0156,321.7007,\"Baseball\"},  // away
        {1367.4415,2196.2263,14.2495,177.9026,\"Baseball\"} // spec
},
    {   //   X         Y        Z       A       Name
        {-1345.5286,-37.3892,14.1484,225.0086,\"Letisko\"}, // home
        {-1208.0022,-175.5290,14.1484,42.0436,\"Letisko\"},  // away
        {-1216.2174,-66.8861,27.3633,131.1527,\"Letisko\"} // spec
    },
    {   //   X         Y        Z       A       Name
        {-2056.5076,-124.6376,35.3165,178.2982,\"Autoskola\"}, // home
        {-2059.4060,-270.5007,35.3274,358.9248,\"Autoskola\"},  // away
        {-2030.4725,-109.1537,38.9219,167.1116,\"Autoskola\"} // spec
},
    {   //   X         Y        Z       A       Name
        {-1418.5332,-210.2689,14.1484,221.8400,\"Letisko 2\"}, // home
        {-1315.3934,-298.6832,14.1484,38.5849,\"Letisko 2\"},  // away
        {-1382.1400,-266.8230,28.7545,317.7209,\"Letisko 2\"} // spec
},
    {   //   X         Y        Z       A       Name
        {1584.6635,743.0764,10.8203,182.6550,\"Hangary\"}, // home
        {1744.0894,703.4059,10.8203,4.5351,\"Hangary\"},  // away
        {1664.3020,694.7566,19.9430,359.0399,\"Hangary\"} // spec
},
    {   //   X         Y        Z       A       Name
        {2158.4126,-2317.2808,15.8181,316.0486,\"Stock\"}, // home
        {2142.4778,-2317.7878,13.5314,309.3511,\"Stock\"}, // home
        {2253.5313,-2230.9248,13.5469,133.3571,\"Stock\"},  // away
        {2205.3960,-2191.8752,13.5547,223.3296,\"Stock\"},  // away
        {2189.3252,-2317.8201,29.5435,43.8929,\"Stock\"} // spec
} <-- Erre jelzi a hibát
};
[/quote]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. október 23. 12:58:38[/time] )

40
Segítségkérés / Élet
« Dátum: 2016. október 22. - 12:00:34 »
Sziasztok. Az lenne a problémám hogy egy olyan parancsot kezdtem el írni, amit hogyha beírok akkor leveszi az életet arra a mennyiségre amit beírok, és halál után is az marad. Két csapatnak kéne hogy levegye a harmadiknak ( ami a spec ) annak pedig visszarakni 100 -ra.
Viszont annyi a probléma hogy hiába írom be, semmi sem történik
 
QCMD:elet(){
LEVEL(2);
new id = strval(params);
if(id < 1 || id > 100) return ERROR(\"Használd így: /elet [1-100]\");
HP = id;
ForPlayers(idd){
if(Team[idd] != TEAM_SPEC){
SetPlayerHealth(idd,100);
}
}
SetPlayerHealth(HP);
return true;
}

 
Segítségeket köszönöm

41
Segítségkérés / Nem jól ment
« Dátum: 2016. május 30. - 18:22:25 »
M[K]_Sh1ft_\" post=\"575685\" timestamp=\"1464622865\"]

 
M[K]_Sh1ft_ link=topic=65445.msg575669#msg575669 date=1464620870]
Figyelmetlenség...
Lásd
Mikor valaki lelép a szerverről, akkor mentésre kerül a pénz amit a játékos egy változója tartalmaz. (pipa)
(Remélem mikor pénz kap a kedves kliens, nem csak GivePlayerMoney(); fgv.-vel, hanem a játékos változójához is hozzá kerül az összeg...)
Mikor viszont valaki bejelentkezik, akkor a fájlból kiolvassa ugyan a változónkat, de a játékos egyik(pénz nevű) változója 0 marad, ha csak annak sem adsz egy értéket.
 
[/quote]
Nem igazán értem.
 
[/quote]
Akkor most egyszerűbben. Szóval mikor egy játékos fel megy a szerverre (tegyük fel nincs pénze és, hogy jó a script) akkor, mikor bejelentkezik, megkapja a pénzt. Lásd:
 
GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(file,\"Penz\"));

 
Eddig szép és jó, mert most elvileg adott a játékosunknak 0 pénzt.
Tehát a játékos jelenlegi (egyenlege) és a játékos változójának is az értéke 0.
Tegyük fel kap 5000$ mert házhoz vitt 2pizzát.
Most pedig hogy ezt megvalósítsuk, a játékos változóját át kell írni.
 
JatekosInfo[playerid][Penz] += 5000;//((fontos ha pénzt adsz neki, a változó értékét is át kell írni), nem elég csak a giveplayermoney)
GivePlayerMoney(playerid,5000);//+ezt a kis sort hogy a jobb felső sarokban láthassuk a változást is

 
Változás:
A játékos változójának,és pénzének az értéke 0 volt ehhez jött 5000
Remek. Most gondolt egyet a játékosunk és lelépett a szerverről.
Akkor most mentsük is az adatokat:
 
dini_IntSet(file, \"Penz\", JatekosInfo[playerid][Penz]);

 
Arra akartam kilyukadni, hogy valószínűleg ott rontottad el, hogy nem figyeltél a változódra.
Nos ez volt egy lehetséges megoldás, ami úgy gondolom a legjobb a csíterek ellen.
A másik megoldás:
Mikor kilép ugye ez van:
 
dini_IntSet(file, \"Penz\", JatekosInfo[playerid][Penz]);

 
ezt szépen át írod erre:
 
dini_IntSet(file, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));

 
Viszont ha így oldod meg nem sok értelme lesz azon játékos változójának, ami tárolj a pénzt. (Bár ezzel a mondattal lehetne vitatkozni)
Edit/Ui: Mikor meghívódik az onplayer connect javasolnám hogy azonnal nullázd ki a játékost. Értsd: ResetPlayerMoney, JatekesInfo[pid][Penz] =0; JatekesInfo[pid][szint] =0; stb.....
Lehet ez hülyeség amit írok, de én már ezzel szívtam úgy hogy jó ha le nulláz, na m1 ez csak egy tipp
 
[/quote]
Teszteltem, és müködik nagyon köszi a segítséget:)

42
Segítségkérés / Nem jól ment
« Dátum: 2016. május 30. - 17:19:43 »
M[K]_Sh1ft_\" post=\"575669\" timestamp=\"1464620870\"]
Figyelmetlenség...
Lásd
Mikor valaki lelép a szerverről, akkor mentésre kerül a pénz amit a játékos egy változója tartalmaz. (pipa)
(Remélem mikor pénz kap a kedves kliens, nem csak GivePlayerMoney(); fgv.-vel, hanem a játékos változójához is hozzá kerül az összeg...)
Mikor viszont valaki bejelentkezik, akkor a fájlból kiolvassa ugyan a változónkat, de a játékos egyik(pénz nevű) változója 0 marad, ha csak annak sem adsz egy értéket.
 
[/quote]
Nem igazán értem.

43
Segítségkérés / Nem jól ment
« Dátum: 2016. május 30. - 16:29:26 »
Idézetet írta: whadez date=1464617509\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60639\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A változódba alapvetően nem töltetted be az értéket, hanem egyből a GivePlayerMoney()-al a pénzbárodba insertelted az értéket. Így a változódnak az értéke az alapértelmezett (0) maradt. A kettő kódot amit küldtem másold be, illetve a te általad (a kódodban látható) GivePlayerMoney(); függvényedet töröld, és a kettő sort amit küldtem másold be, majd teszteld.  :-[
 
Teszteltem. Nem müködik

44
Segítségkérés / Nem jól ment
« Dátum: 2016. május 30. - 16:06:56 »
Idézetet írta: whadez date=1464616074\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60639\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kód amit megosztottál kevés, viszont a változóba is töltesd be az értéket, ne egyből a pénz barodra.
(( UI: Szélsebességgel tanulj MYSQL-t. ))
 

JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\");
GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][Penz]);

 

Mit kéne még bemásolnom?

45
Segítségkérés / Nem jól ment
« Dátum: 2016. május 30. - 15:35:34 »
Sziasztok.
Nekem egy olyan problémám van, hogy dinivel szeretném elmenteni a játékos pénzét, de ahogy kilépek, majd vissza nem menti el a pénzt. Egyszerűen nem tudom mi az oka.
Kódok:
(Disconnect alatt)
 
       dini_IntSet(file, \"Szint\", JatekosInfo[playerid][szint]);
         dini_IntSet(file, \"Penz\", JatekosInfo[playerid][Penz]);
         dini_IntSet(file, \"Admin\", JatekosInfo[playerid][Admin]);

 
(Bejelentkezéskor)
 
               GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(file,\"Penz\"));
                  JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\");
                        JatekosInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"Admin\");

 
A jelszót elmenteni, csak a pénzt nem adja vissza belépéskor.
Válaszokat előre is köszönöm

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal