Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Segítségkérés / External PED pozíció« Dátum: 2017. február 12. - 21:29:25 »
\"setElementPosition (ped[index], .....)
Ezt a sort szedd ki, vagy ezt írd át. Elvileg az összes kreált pedet erre a pos-ra dobja 32
Segítségkérés / Unexpected symbol« Dátum: 2017. január 15. - 11:28:15 »
local sourceName = \"\"
vagy local sourceName = false Nem adtál meg neki semmit 33
Segítségkérés / Loginpanel zene.« Dátum: 2016. december 31. - 07:54:54 »
Function-t nem tudsz destroyolni. Még azt lehetne, hogy player spawnolásakor beállítani egy element datát true-ra(Mondjuk online). És a zenénél belerakni egy olyat, hogy if not getElementData(localPlayer, \"online\") then
34
Segítségkérés / Loginpanel zene.« Dátum: 2016. december 30. - 21:40:29 »
Megmutatod a login-t? Lehet akkor tudok segíteni. Így vakon nem igazán
35
Segítségkérés / Loginpanel zene.« Dátum: 2016. december 30. - 21:34:19 »
Mivel ugyan úgy nevezted el a kettőt:
Így behülyült. És felcserélted. Akkor kell destroyolni, ha már létezik, nem pedig akkor, ha nem. 36
Segítségkérés / index« Dátum: 2016. december 30. - 21:23:31 »
A második érték 0-tól 3-ig a 4 lámpa. Ha 1-et ad vissza, akkor törött, ha 0, akkor nem törött az adott lámpa 37
Segítségkérés / Triggerelés« Dátum: 2016. december 30. - 21:19:46 »
Akkor hogy nem enged beszállni? Megnyomod az F-et, és semmi sem történik? Debugscript ír valamit?
38
Segítségkérés / Loginpanel zene.« Dátum: 2016. december 30. - 21:18:45 »
Nem értem miért kell szétfloodolni:D
Mindig kérdezd le előtte, hogy van-e már. Ha van, törlöd:
39
Segítségkérés / Triggerelés« Dátum: 2016. december 30. - 19:52:48 »
40
Segítségkérés / Triggerelés« Dátum: 2016. december 30. - 18:42:28 »
Mondjuk van egy client akkor egy járműboltba veszel egy kocsit. Ugye amit nézegetsz kocsit, az mondjuk legyen = probakocsi.
Triggereled kliens oldalról szerver oldalra:
És a szerver oldalon pedig:
Vagy sima parancs, kliens oldalon:
Szerver oldal:
De azt elmondom, hogy ezeket nem teszteltem, úgyhogy nem biztos, hogy működnek! 41
Segítségkérés / Triggerelés« Dátum: 2016. december 30. - 16:31:38 »
A triggereléssel szerver oldalról kliens oldalra, valamint fordítva lehet \"közlekedni\". Lehet hülyén fogalmaztam, de így meg lehet érteni:D
Kliens oldalon:
Ami a \"\" jel között van ugye az lesz a neve szerver oldalon a functionnak. Úgymond ez lesz meghívva, csak kliens oldalról. A root ugye hogy annak a személynek akivel éppen történik. Az adat1, adat2, adat3 pedig az egyéb dolgok(nem tudom hogy lehetne nevezni őket). Pl ha egy klikkelt elemet akarsz átvinni, vagy egy targetPlayer-t, akkor oda írod azokat. Szerver oldalon pedig amikor fogadja:
Itt van a function amire átjöttünk. A function(adat1, adat2, adat3)-nál lehet más megnevezésű a zárójelben lévő, de a darabszámnak meg kell felelni. Én ugyan azt szoktam használni, nem kavarodok bele. Szerver oldalról kliens oldalra pedig ugyan az a menete, csak triggerelésnél így kell megadni:
Javítsatok ki, ha tévedek, hülyeséget nem akarok írni!:D 42
Segítségkérés / Tankolás timerrel« Dátum: 2016. december 21. - 16:51:07 »
Ezzel már próbáltam, viszont egy másik dologgal megoldottam. Alapból a \"benzinkuton\" az = false-al, ha ott van, akkor meg true, és a resource indulásakor már bebindelem az U-t, és ha a \"benzinkuton\" = true, akkor tankolhat. De köszönöm szépen a segítséget!
43
Segítségkérés / Tankolás timerrel« Dátum: 2016. december 21. - 16:20:11 »
Hát igen, csak nem tudom máshogy megoldani. Nem tudom milyen más módszer lehetne. Tudnál rá mondani egy utat?
44
Segítségkérés / Tankolás timerrel« Dátum: 2016. december 21. - 15:51:24 »
Hali!
Nem tudom miért, de olyan, mintha azt a timert befloodolná, és kb 50-esével számolja felfele az üzemanyagot. Ezt hogy lehetne orvosolni?
45
Segítségkérés / Kiírás« Dátum: 2016. december 18. - 12:18:44 »
Gondolom azért nem szétfloodolni akarod a chatet, hanem bizonyos időközönként szöveget megjeleníteni. Arra egy timeres megoldást lehet alkalmazni
Ha pedig tévedtem, és tényleg szétfloodolni akarod, akkor onClientRender alá rakod az outputChatBox-ot. |