Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hasirama

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 12
31
Segítségkérés / External PED pozíció
« Dátum: 2017. február 12. - 21:29:25 »
\"setElementPosition (ped[index], .....)
 
 
 
Ezt a sort szedd ki, vagy ezt írd át. Elvileg az összes kreált pedet erre a pos-ra dobja

32
Segítségkérés / Unexpected symbol
« Dátum: 2017. január 15. - 11:28:15 »
local sourceName = \"\"
 
vagy local sourceName = false
 
Nem adtál meg neki semmit

33
Segítségkérés / Loginpanel zene.
« Dátum: 2016. december 31. - 07:54:54 »
Function-t nem tudsz destroyolni. Még azt lehetne, hogy player spawnolásakor beállítani egy element datát true-ra(Mondjuk online). És a zenénél belerakni egy olyat, hogy if not getElementData(localPlayer, \"online\") then

34
Segítségkérés / Loginpanel zene.
« Dátum: 2016. december 30. - 21:40:29 »
Megmutatod a login-t? Lehet akkor tudok segíteni. Így vakon nem igazán

35
Segítségkérés / Loginpanel zene.
« Dátum: 2016. december 30. - 21:34:19 »
Mivel ugyan úgy nevezted el a kettőt:
 

function zeneFunction(login)
if (isElement(zene)) then
   destroyElement(zene)
end
zene = playSound(\"files/music.mp3\", true)
end
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", getRootElement(), zeneFunction)

 
Így behülyült. És felcserélted. Akkor kell destroyolni, ha már létezik, nem pedig akkor, ha nem.

36
Segítségkérés / index
« Dátum: 2016. december 30. - 21:23:31 »

getVehicleLightState ( vehicle theVehicle, int light )

 
A második érték 0-tól 3-ig a 4 lámpa. Ha 1-et ad vissza, akkor törött, ha 0, akkor nem törött az adott lámpa

37
Segítségkérés / Triggerelés
« Dátum: 2016. december 30. - 21:19:46 »
Akkor hogy nem enged beszállni? Megnyomod az F-et, és semmi sem történik? Debugscript ír valamit?

38
Segítségkérés / Loginpanel zene.
« Dátum: 2016. december 30. - 21:18:45 »
Nem értem miért kell szétfloodolni:D
 
Mindig kérdezd le előtte, hogy van-e már. Ha van, törlöd:
 

if(isElement(zene) then
destroyElement(zene)
end
zene = playSound(\"files/music.mp3\", true)

 
 

39
Segítségkérés / Triggerelés
« Dátum: 2016. december 30. - 19:52:48 »

setVehicleLocked ( jarmu, false )

40
Segítségkérés / Triggerelés
« Dátum: 2016. december 30. - 18:42:28 »
Mondjuk van egy client akkor egy járműboltba veszel egy kocsit. Ugye amit nézegetsz kocsit, az mondjuk legyen = probakocsi.
 
Triggereled kliens oldalról szerver oldalra:
 

probakocsi = createVehicle ( 560, x, y, z, 0, 0, 0 )
model = getElementModel(probakocsi)
szin1, szin2, szin3, szin4 = getVehicleColor(probakocsi)
triggerServerEvent(\"jarmuLetrehozas\",root,localPlayer, probakocsi, model, szin1, szin2, szin3, szin4)

 
 
 
És a szerver oldalon pedig:
 

addEvent(\"jarmuLetrehozas\",true)
addEventHandler(\"jarmuLetrehozas\",root,function(target, model, szin1, szin2, szin3, szin4)
--itt meg a kliens oldalról áthoztad a targetet, amit egyenlő a playerrel(localPlayer), valamint a probakocsit, ami a választott járműved
local penz = tonumber(getElementData(target, \"money\")) or 0
if penz > 500 then
        .....
    end
end)

 
 
 
 
 
Vagy sima parancs, kliens oldalon:
 

function jarmuKeszit(thePlayer, model)
if model then
   triggerServerEvent(\"jarmuKeszites\",root, thePlayer, model)
else
   outputChatBox(\"[HASZNÁLAT] /makeveh [ModelID]\", 255, 255, 255)
end
end
addCommandHandler(\"makeveh\", jarmuKeszit)

 
Szerver oldal:
 

addEvent(\"jarmuKeszites\",true)
addEventHandler(\"jarmuKeszites\",root,function(target, model)
local x, y, z = getElementPosition(target)
local jarmu = createVehicle ( tonumber(model), x, y, z, 0, 0, 0 )
end)

 
 
 
De azt elmondom, hogy ezeket nem teszteltem, úgyhogy nem biztos, hogy működnek!

41
Segítségkérés / Triggerelés
« Dátum: 2016. december 30. - 16:31:38 »
A triggereléssel szerver oldalról kliens oldalra, valamint fordítva lehet \"közlekedni\". Lehet hülyén fogalmaztam, de így meg lehet érteni:D
 
Kliens oldalon:
 

triggerServerEvent(\"szerverOldaliFunctionNeve\",root, localPlayer, adat1, adat2, adat3)

 
 
 
Ami a \"\" jel között van ugye az lesz a neve szerver oldalon a functionnak. Úgymond ez lesz meghívva, csak kliens oldalról. A root ugye hogy annak a személynek akivel éppen történik. Az adat1, adat2, adat3 pedig az egyéb dolgok(nem tudom hogy lehetne nevezni őket). Pl ha egy klikkelt elemet akarsz átvinni, vagy egy targetPlayer-t, akkor oda írod azokat.
 
Szerver oldalon pedig amikor fogadja:
 

addEvent(\"szerverOldaliFunctionNeve\",true)
addEventHandler(\"szerverOldaliFunctionNeve\",root,function(target, adat1, adat2, adat3)
 ...
end)

 
Itt van a function amire átjöttünk. A function(adat1, adat2, adat3)-nál lehet más megnevezésű a zárójelben lévő, de a darabszámnak meg kell felelni. Én ugyan azt szoktam használni, nem kavarodok bele.
 
 
 
Szerver oldalról kliens oldalra pedig ugyan az a menete, csak triggerelésnél így kell megadni:
 

triggerClientEvent(target,\"clientOldaliFunctionNeve\",getRootElement(), adat1, adat2, adat3)

 
 
 
 
 
Javítsatok ki, ha tévedek, hülyeséget nem akarok írni!:D

42
Segítségkérés / Tankolás timerrel
« Dátum: 2016. december 21. - 16:51:07 »
Ezzel már próbáltam, viszont egy másik dologgal megoldottam. Alapból a \"benzinkuton\" az = false-al, ha ott van, akkor meg true, és a resource indulásakor már bebindelem az U-t, és ha a \"benzinkuton\" = true, akkor tankolhat. De köszönöm szépen a segítséget!

43
Segítségkérés / Tankolás timerrel
« Dátum: 2016. december 21. - 16:20:11 »
Hát igen, csak nem tudom máshogy megoldani. Nem tudom milyen más módszer lehetne. Tudnál rá mondani egy utat?

44
Segítségkérés / Tankolás timerrel
« Dátum: 2016. december 21. - 15:51:24 »
Hali!
 
Nem tudom miért, de olyan, mintha azt a timert befloodolná, és kb 50-esével számolja felfele az üzemanyagot. Ezt hogy lehetne orvosolni?
 
 
 

-- Ez ugye render alatt van:
if (distance <= 1) then
bindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
bindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
dxDrawImage(screenOffset, 64, 44, \"icon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 220), false)
else
unbindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
unbindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
end
 
function TankolasKezd()

jarmu = getNearestVehicle(localPlayer)

if getElementData(jarmu, \"jarmu.Motor\") == 1 then
   outputChatBox(\"Előbb állítsd le a jármű motorját!\", 255, 255 ,255)
else
   tankolTimer = setTimer(UzemanyagAdd, 2000, 0, \"\")
end
end
function TankolasVege()
if isTimer ( tankolTimer ) then killTimer ( tankolTimer ) end
unbindKey (\"U\", \"down\", TankolasKezd)
unbindKey (\"U\", \"up\", TankolasVege)
end
function UzemanyagAdd()
setElementData(jarmu, \"jarmu.Uzemanyag\", tonumber(getElementData(jarmu, \"jarmu.Uzemanyag\")) + 1)
end

 
 

45
Segítségkérés / Kiírás
« Dátum: 2016. december 18. - 12:18:44 »
Gondolom azért nem szétfloodolni akarod a chatet, hanem bizonyos időközönként szöveget megjeleníteni. Arra egy timeres megoldást lehet alkalmazni
 

setTimer ( function()
outputChatBox ( \"5 másodpercenként megjelenik a szöveg\" )
end, 5000, 0 ) -- az 5000 az 5 másodperc, a 0 pedig hogy végtelenszer ismétlődik. Ha 1- akkor egyszer fut le a timer, ha 10- akkor 10x

 
Ha pedig tévedtem, és tényleg szétfloodolni akarod, akkor onClientRender alá rakod az outputChatBox-ot.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal