Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Jim Toretto
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 25
31
« Dátum: 2016. március 29. - 17:36:54 »
Hmm már cska ezek a sorok nem tetszenek neki: split(mezo[7],KapuPozNR,\',\'); Mindegyik ilyen split sorra ezt írja hibának: error 048: array dimensions do not match warning 213: tag mismatch
32
« Dátum: 2016. március 29. - 16:39:40 »
33
« Dátum: 2016. március 29. - 15:29:50 »
Áá szét szenvedtem már magam vele de valamiért nem akar jó lenni :\'( Valaki legyen szives nekem ezt megcsinálni.
34
« Dátum: 2016. március 28. - 19:30:45 »
A te kapu infodat írd be abba amit én küldtem és ami az enyém azt töröld ki
De pl az ilyen hogy khasznalo meg ezeket mi helyére kell tenni az ilyeneket nem tudom
35
« Dátum: 2016. március 28. - 19:15:08 »
behelyettesíted
Légyszives csináld meg mer nem igen tudom mi helyére mit kell betenni nem akarom mégjobban elrontani
36
« Dátum: 2016. március 28. - 19:09:06 »
#define forpublic%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1) forpublic LoadKapu() { new idx = 0, KapuLoaded = 0; printf(\"\\nKapuk Betöltése Folyamatban\"); while (idx < sizeof(KapuInfo)) { new where[32], query[128], mezoadatok[256], mezo[25][MAX_PLAYER_NAME]; Format(where, \"Id=\'%d\'\", idx); if(Mysql_Num(SQL_DB_Kapuk, where) == 1) KapuInfo[idx][Van] = 1; else KapuInfo[idx][Van] = 0; if(KapuInfo[idx][Van] == 1) { Format(query, \"SELECT * FROM %s WHERE %s\", SQL_DB_Kapuk, where); mysql_query(query); mysql_store_result(); mysql_fetch_row(mezoadatok, \"|\"); mysql_free_result(); split(mezoadatok, mezo, \'|\'); KapuInfo[idx][kObjectID] = strval(mezo[1]); KapuInfo[idx][kPos][0] = floatstr(mezo[2]); KapuInfo[idx][kPos][1] = floatstr(mezo[3]); KapuInfo[idx][kPos][2] = floatstr(mezo[4]); KapuInfo[idx][kAngle][0] = floatstr(mezo[5]); KapuInfo[idx][kAngle][1] = floatstr(mezo[6]); KapuInfo[idx][kAngle][2] = floatstr(mezo[7]); KapuInfo[idx][kFrakcio] = strval(mezo[8]); KapuInfo[idx][kTulaj] = mezo[9]; strmid(KapuInfo[idx][kJelszo], mezo[10], 0, strlen(mezo[10]), 32); KapuInfo[idx][kNyitottPos][0] = floatstr(mezo[11]); KapuInfo[idx][kNyitottPos][1] = floatstr(mezo[12]); KapuInfo[idx][kNyitottPos][2] = floatstr(mezo[13]); KapuInfo[idx][kNyitottAngle][0] = floatstr(mezo[14]); KapuInfo[idx][kNyitottAngle][1] = floatstr(mezo[15]); KapuInfo[idx][kNyitottAngle][2] = floatstr(mezo[16]); } if(KapuInfo[idx][Van] == 1) { KapuInfo[idx][kObject] = CreateDynamicObject(KapuInfo[idx][kObjectID],KapuInfo[idx][kPos][0],KapuInfo[idx][kPos][1],KapuInfo[idx][kPos][2],KapuInfo[idx][kAngle][0],KapuInfo[idx][kAngle][1],KapuInfo[idx][kAngle][2]); KapuLoaded ++; } idx++; } printf(\"Kapuk Betöltve! Betöltött Kapuk száma: %d\",KapuLoaded); return 1; }
Tessék
Köszönöm de nekem ilyenek a cuccok hozzá és így nem jó errort ír enum kapuInfo { kNev[32], bool:kVan, bool:kSzerkeszt, kUID, kModel, Float:kTav, Float:kSpeed, Float:kPos[3], Float:kNPos[3], Float:kNRPos[3], Float:kZPos[3], Float:kZRPos[3], bool:kBarki, kHasznalo[MAX_KAPU_HASZNALO], bool:kMozgo, nyit, Vw, kOID, kKod } new Kapu[MAX_KAPU][kapuInfo];
37
« Dátum: 2016. március 28. - 18:15:18 »
Hmm az is gondot okoz hogy a szerver logba azt írja hogy betöltött 250 db kaput holott csak 3 van az adatbázisba :O De mégsem tölt be egyet sem :O
38
« Dátum: 2016. március 28. - 15:24:31 »
/Themes/sablonodneve/css index.css rtl.css Fájlokba tudod módosítani a színeket és a betűtípusokat.
Uha és nem tudod melyik lehet az ?
39
« Dátum: 2016. március 28. - 15:05:48 »
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy a képen látható smf témának azt a kék ablakot amibe az \"User Info\" szöveg is van írva azt hol tudom átszinezni más színűre ? Előre is köszi!
40
« Dátum: 2016. március 27. - 23:42:13 »
Sziasztok! Egy kapu rendszer betöltésével lenne gondom \"SeeRPG Mód Kapurendszere\". Elmenteni elmenti a kapukat szépen az adatbázisba viszont betölteni már nem igen akarja mivel nekem más a mysql verzióm így nekem nem jó úgy ahogy a seerpg módba van. Megpróbáltam így megoldani de valamiért nem tölti be a kapukat. A print-ek pedig lefutnak a szerver logba. Aki tud kérem segítsen! Köszönöm! forward KapuBetoltes(); public KapuBetoltes() { new id = 0; printf(\"\\nKapukBetöltése\"); while(id < sizeof(Kapu)) { new db, idx, tmp[20], data[14][128], data2[3][32], egesz[512]; new where[32]; Format(where, \"id=\'%d\'\", idx); if(Mysql_Num(SQL_DB_Kapu, where) == 1) Kapu[id][kVan] = true; else Kapu[id][kVan] = false; split(egesz, data, \'|\'); //Kapu[id][kVan] = true; Kapu[id][kUID] = strval(data[0]); format(Kapu[id][kNev], 32, data[1]); Kapu[id][kModel] = strval(data[2]); Kapu[id][kTav] = floatstr(data[3]); Kapu[id][kSpeed] = floatstr(data[4]); if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false; else Kapu[id][kMozgo] = true; // Kapu közepe split(data[5], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]); // Nyitási pozíció split(data[6], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]); // Nyitási rotáció split(data[7], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]); // Zárási pozíció split(data[8], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]); // Zárási rotáció split(data[9], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]); idx = 0; db = 0; while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(data[10], idx), strlen(tmp)) ) { if(strval(tmp) > 0) { Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp); db++; } } if(!db) Kapu[id][kBarki] = true; Kapu[id][Vw] = strval(data[12]); Kapu[id][kKod] = strval(data[13]); Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]); Kapu[id][nyit] = strval(data[11]); id++; } printf(\"Kapuk Sikeresen Betöltve! Betöltött Kapuk Száma: %d\", id); }
41
« Dátum: 2016. március 21. - 22:51:43 »
Hát már próbálkoztam vele nem véletlenűl kértem a segítséget bár ahogy láttam helyette inkább leszólásokat kaptam... Amit csinálok szervert köze nincs a see módhoz ha lenne akkor nem kérnék olyan scriptet ami már van benne..
42
« Dátum: 2016. március 21. - 09:10:35 »
Találtam az angol sampfórumon egy olyasmi kapu rendszert amire nekem is szükségem lenne. Esetleg ebből valaki megtudná nekem azt csinálni hogy a kapu jelszava helyett egy frakció id-t keljen megadni és a kaput csak a megadott frakcióhoz tartozó tagok tudják kinyitni ? Előre is köszönöm! Forrás: http://samp-scripts.com/post/15729/Dynamic_gate_system_(Moveable,_labels_,_new_features)/SilentSoul/filterscript/systemsKód: #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <sscanf2> #include <YSI\\y_commands> #include <YSI\\y_ini> #include <easyDialog> #define GatePath \"gates/%d.ini\" #define MAX_GATES 200//You can edit but not recommended through looping to all gates. #if defined FILTERSCRIPT new gateedit; enum ginfo { gID, gModel, gOpened, gClosed, Float:gPosx, Float:gPosy, Float:gPosz, Float:gRox, Float:gRoy, Float:gRoz, gText1[20], Gatepass[4], } new GateInfo[MAX_GATES][ginfo]; public OnFilterScriptInit() { for(new i = 0; i <= MAX_GATES; i++) { new gFile[35]; format(gFile, 35, GatePath ,i); if(fexist(gFile)) { INI_ParseFile(gFile, \"LoadGates\", .bExtra = true, .extra = i); Loadgate(i); } } if(!fexist(\"gates\")) { print(\" [Gate system] - Warning!!! You haven\'t create folder \'gates\' yet.\"); } if(fexist(\"gates\")) { print(\" [Gate system] - has been loaded , Creator : SilentSoul.\"); } return 1; } stock Loadgate(i) { GateInfo[gModel] = CreateObject(GateInfo[gModel],GateInfo[gPosx],GateInfo[gPosy],GateInfo[gPosz],GateInfo[gRox],GateInfo[gRoy],GateInfo[gRoz],90.0); GateInfo[gText1] = SetObjectMaterialText(GateInfo[gModel], \"{FFFFFF}Press {FF0000}Y{FFFFFF} to open\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\\\"Arial\", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER); } public OnFilterScriptExit() { return 1; } forward LoadGates(id, name[], value[]); public LoadGates(id, name[], value[]) { INI_Int(\"Model\", GateInfo[id][gModel]); INI_Int(\"Opened\", GateInfo[id][gOpened]); INI_Int(\"Closed\", GateInfo[id][gClosed]); INI_String(\"Password\", GateInfo[id][Gatepass],4); INI_Float(\"gPosx\", GateInfo[id][gPosx]); INI_Float(\"gPosy\", GateInfo[id][gPosy]); INI_Float(\"gPosz\", GateInfo[id][gPosz]); INI_Float(\"gRox\", GateInfo[id][gRox]); INI_Float(\"gRoy\", GateInfo[id][gRoy]); INI_Float(\"gRoz\", GateInfo[id][gRoz]); INI_String(\"Text1\", GateInfo[id][gText1],20); return 1; } YCMD:gate(playerid,params[],help) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}ERROR: You\'re not authorized to use this command only rcon administrator.\"); Dialog_Show(playerid, Gate, DIALOG_STYLE_LIST, \"{05A300}Gate menu\", \"{FFFFFF}Create gate\\n{FFFFFF}Edit gate\\n{FFFFFF}Delete gate\\n{FFFFFF}Delete all gates\\n{FFFFFF}Reload all gates\", \"Select\", \"Cancel\"); return 1; } YCMD:gateinfo(playerid, params[], help) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}ERROR: You\'re not authorized to use this command only rcon administrator.\"); for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ ) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gPosx], GateInfo[gPosy], GateInfo[gPosz])) { new string[600]; format(string,128, \"{FFFFFF}GateID:{FFCC00} %d | {FFFFFF}GateModel:{FFCC00} %d |{FFFFFF} GatePosx:{FFCC00} %.0f |{FFFFFF} GatePosy:{FFCC00} %.0f |{FFFFFF} GatePosz:{FFCC00} %.0f|{FFFFFF} GateText:{FFCC00} %s\",GateInfo[gID],GateInfo[gModel],GateInfo[gPosx],GateInfo[gPosy],GateInfo[gPosz],GateInfo[gText1]); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1; } } return 1; } Dialog:Gate(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { if(listitem == 0) { Dialog_Show(playerid,gatecreate,DIALOG_STYLE_LIST,\"{05A300}Choose gate\",\"{FFFFFF}Gate 1\\n{FFFFFF}Gate 2\\n{FFFFFF}Gate 3\\n{FFFFFF}Gate 4\",\"Select\",\"Cancel\"); } if(listitem == 1) { Dialog_Show(playerid,editgate,DIALOG_STYLE_INPUT ,\"{05A300}Edit gate\",\"{FFFFFF}Please insert gate id you want to edit.\\n»{FFCC00}Note{FFFFFF}: Do not exceed the maximum gate id otherwise may cause a crash.\",\"Select\",\"\"); } if(listitem == 2) { Dialog_Show(playerid,delconfirm2,DIALOG_STYLE_INPUT ,\"{05A300}Delete confirmation\",\"»{FFCC00}Insert {FFFFFF}the gate you wish to delete!\",\"Select\",\"\"); } if(listitem == 3) { Dialog_Show(playerid, delconfirm, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{05A300}Delete confirmation\", \"{FFFFFF}Are you sure you want to delete all gates ?\\n»{FFCC00}Note {FFFFFF}: You can\'t restore gates , also all created gates will be deleted.\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == 4) { new string[64]; format(string,sizeof(string),\"reloadfs Gatesystem\"); SendRconCommand(string); for(new i = 0; i < 50; i++) SendClientMessage(playerid,-1,\" \"); SendClientMessage(playerid,-1,\"»{FFCC00}Gate -{FFFFFF} All gates has been re-loaded\"); } } return 1; } Dialog:delconfirm2(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { new string[64]; format(string, sizeof(string), GatePath, strval(inputtext)); if(strval(inputtext) >= MAX_GATES) return SendClientMessage(playerid,-1,\"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - You\'ve exceed the maximum limits of gates allowed.\"); if(!strval(inputtext)) return SendClientMessage( playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - Insert numbers only please.\" ); if(!fexist(string)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - You\'ve entered wrong gate id (not exists).\"); new string2[64],string3[126]; format(string2,sizeof(string2),\"/gates/%d.ini\",strval(inputtext)); fremove(string2); format(string3,sizeof(string3),\"»{FFCC00}Gate -{FFFFFF} You\'ve sucussfully deleted GateID :{FFCC00} %d\",strval(inputtext)); SendClientMessage(playerid,-1,string3); } return 1; } Dialog:delconfirm(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { for(new i = 0; i <= MAX_GATES; i++) { new gFile[35]; format(gFile, 35, GatePath ,i); if(fexist(gFile)) { fremove(gFile); SendClientMessage(playerid,-1,\"»{FFCC00}Gate - {FFFFFF}All gates has sucussfully removed.\"); new string[64]; format(string,sizeof(string),\"reloadfs Gatesystem\"); SendRconCommand(string); } } } return 1; } Dialog:editgate(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { new string[64]; format(string, sizeof(string), GatePath, strval(inputtext)); if(strval(inputtext) >= MAX_GATES) return SendClientMessage(playerid,-1,\"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - You\'ve exceed the maximum limits of gates allowed.\"); if(!strval(inputtext)) return SendClientMessage( playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - Insert numbers only please.\" ); if(!fexist(string)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - You\'ve entered wrong gate id (not exists).\"); new string2[64]; format(string2,sizeof(string2),\"{FFFFFF}GateID :%d\",strval(inputtext)); Dialog_Show(playerid,editgate22,DIALOG_STYLE_LIST,string2,\"Move gate\\nDelete gate\",\"Select\",\"\"); SetPVarInt(playerid,\"gatedeleteid\",strval(inputtext)); } return 1; } Dialog:editgate22(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { if(listitem == 0) { } if(listitem == 1) { new string2[64],string3[64]; format(string2,sizeof(string2),\"/gates/%d.ini\",GetPVarInt(playerid,\"gatedeleteid\")); fremove(string2); format(string3,sizeof(string3),\"»{FFCC00}Gate - {FFFFFF}You\'ve sucussfully deleted GateID :{FFCC00} %d\",GetPVarInt(playerid,\"gatedeleteid\")); SendClientMessage(playerid,-1,string3); } } return 1; } Dialog:gatecreate(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { if(listitem == 0) { Dialog_Show(playerid,confirm1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{05A300}GateID\",\"{FFFFFF}Please choose new gate id not created before for\\n»{FFCC00}Note {FFFFFF}: Don\'t create id already created in gates path.\\nChoosen GateID :{FFCC00} Gate 1\",\"Select\",\"\"); } if(listitem == 1) { Dialog_Show(playerid,confirm2,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{05A300}GateID\",\"{FFFFFF}Please choose new gate id not created before\\n»{FFCC00}Note {FFFFFF}: Don\'t create id already created in gates path.\\nChoosen GateID :{FFCC00} Gate 2\",\"Select\",\"\"); } if(listitem == 2) { Dialog_Show(playerid,confirm3,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{05A300}GateID\",\"{FFFFFF}Please choose new gate id not created before\\n»{FFCC00}Note {FFFFFF}: Don\'t create id already created in gates path.\\nChoosen GateID :{FFCC00} Gate 3\",\"Select\",\"\"); } if(listitem == 3) { Dialog_Show(playerid,confirm4,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{05A300}GateID\",\"{FFFFFF}Please choose new gate id not created before\\n»{FFCC00}Note {FFFFFF}: Don\'t create id already created in gates path.\\nChoosen GateID :{FFCC00} Gate 3\",\"Select\",\"\"); } return 1; } return 1; } Dialog:confirm1(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { new string[64],string2[64]; format(string2,sizeof(string2),\"»{FFCC00}Gate {FFFFFF}- Insert number between 1-%d\",MAX_GATES); format(string, sizeof(string), GatePath, strval(inputtext)); if(strval(inputtext) >= MAX_GATES) return SendClientMessage(playerid,-1,string2); if(!strval(inputtext)) return SendClientMessage( playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate - {FFFFFF}Insert numbers only please.\" ); if(fexist(string)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate - {FFFFFF} A gate already created on the same id , choose another one.\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); gateedit = CreateObject(988, x, y+2.5, z, 0.0, 0.0, 0.0); EditObject(playerid,gateedit); SetPVarInt(playerid, \"gatemodel\", 988); SetPVarInt(playerid,\"file\",strval(inputtext)); } return 1; } Dialog:confirm2(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { new string[64],string2[64]; format(string2,sizeof(string2),\"Gate - Insert number between 1-%d\",MAX_GATES); format(string, sizeof(string), GatePath, strval(inputtext)); if(strval(inputtext) >= MAX_GATES) return SendClientMessage(playerid,-1,string2); if(!strval(inputtext)) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Gate - Insert numbers only please.\" ); if(fexist(string)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - A gate already created on the same id , choose another one.\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); gateedit = CreateObject(985, x, y+2.5, z, 0.0, 0.0, 0.0); EditObject(playerid,gateedit); SetPVarInt(playerid, \"gatemodel\", 985); SetPVarInt(playerid,\"file\",strval(inputtext)); } return 1; } Dialog:confirm3(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { new string[64],string2[64]; format(string2,sizeof(string2),\"Gate - Insert number between 1-%d\",MAX_GATES); format(string, sizeof(string), GatePath, strval(inputtext)); if(strval(inputtext) >= MAX_GATES) return SendClientMessage(playerid,-1,string2); if(!strval(inputtext)) return SendClientMessage( playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - Insert numbers only please.\" ); if(fexist(string)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF}- A gate already created on the same id , choose another one.\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); gateedit = CreateObject(986, x, y+2.5, z, 0.0, 0.0, 0.0); EditObject(playerid,gateedit); SetPVarInt(playerid, \"gatemodel\", 986); SetPVarInt(playerid,\"file\",strval(inputtext)); } return 1; } Dialog:confirm4(playerid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { new string[64],string2[64]; format(string2,sizeof(string2),\"Gate - Insert number between 1-%d\",MAX_GATES); format(string, sizeof(string), GatePath, strval(inputtext)); if(strval(inputtext) >= MAX_GATES) return SendClientMessage(playerid,-1,string2); if(!strval(inputtext)) return SendClientMessage( playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - Insert numbers only please.\" ); if(fexist(string)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - A gate already created on the same id , choose another one.\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); gateedit = CreateObject(971, x, y+2.5, z, 0.0, 0.0, 0.0); EditObject(playerid,gateedit); SetPVarInt(playerid, \"gatemodel\", 971); SetPVarInt(playerid,\"file\",strval(inputtext)); } return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { new fileid[30]; Create3DTextLabel(\"Press \'Y\' To Open\", -1, fX, fY, fZ, 20.0, 0, 0); SendClientMessage(playerid,-1,\"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - You\'ve sucussfully placed gate\"); GetPVarString(playerid, \"file\", fileid, 30); CreateGate(GetPVarInt(playerid, \"file\"), playerid, fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ); SendClientMessage(playerid,-1,\"»{FFCC00}Gate {FFFFFF} - Gate has been sucussfully saved!\"); DeletePVar(playerid,\"gatemodel\"); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { DestroyObject(objectid); } } CreateGate(fileid, playerid, Float: fX, Float: fY, Float: fZ, Float: fRotX, Float: fRotY, Float: fRotZ) { new file[35]; format(file, 35, GatePath, fileid); new INI:File = INI_Open(file); INI_SetTag(File,\"Gate data\"); INI_WriteInt(File,\"Model\", GetPVarInt(playerid, \"gatemodel\")); INI_WriteString(File,\"Password\", \"Changeme\"); INI_WriteInt(File,\"Opened\", 0); INI_WriteInt(File,\"Closed\", 1); INI_WriteFloat(File,\"gPosx\", fX); INI_WriteFloat(File,\"gPosy\", fY); INI_WriteFloat(File,\"gPosz\", fZ); INI_WriteFloat(File,\"gRox\", fRotX); INI_WriteFloat(File,\"gRoy\", fRotY); INI_WriteFloat(File,\"gRoz\", fRotZ); INI_WriteString(File,\"Text1\", \"Press \'Y\' to open!\"); INI_WriteString(File,\"Text2\", \"Changeme\"); INI_Close(File); } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys & KEY_YES) { for(new i = 0; i <= MAX_GATES; i++) { if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gPosx], GateInfo[gPosy], GateInfo[gPosz] ) ) { if(GateInfo[gClosed] == 1) { MoveObject(GateInfo[gModel],GateInfo[gPosx], GateInfo[gPosy], GateInfo[gPosz]-7,3.5); GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Opening gate\",1000,3); GateInfo[gOpened] =1; GateInfo[gClosed] =0; } else if(GateInfo[gOpened] == 1) { MoveObject(GateInfo[gModel],GateInfo[gPosx], GateInfo[gPosy], GateInfo[gPosz],3.5); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Closing gate\",1000,3); GateInfo[gClosed] =1; GateInfo[gOpened] =0; } } } } return 1; } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { if(success) { SetTimer(\"rcon\",300,false); } return 1; } forward rcon(playerid); public rcon(playerid) { SendClientMessage(playerid,-1,\"»{FFCC00}Gate rcon {FFFFFF}-Gate system has detected your rcon login , use {FFCC00}/gate {FFFFFF}- {FFCC00}/gateinfo.\"); }
43
« Dátum: 2016. március 20. - 12:49:05 »
Pluginokkal minden rendben . Nos azt javaslod hogy tegyem be a szerverbe a crashdetect.so plugint?
Célszerű lenne mivel az kiírja a hibát szerverlogba. Utána talán könnyebb kijavítani a hibát. A dialog amit bemásoltál ebbe a formában nem tűnik rosznak, de azért nézd meg hogy más dialog nincs-e létrehozva ugyanazzal az ID-vel! Ha van az álltalában összebuggolni szokott de szerintem az se fagyasztaná ki a szervert.
44
« Dátum: 2016. március 18. - 22:55:45 »
Sziasztok! Egy IG kezelhető frakció kapu scriptre lenne szükségem hogy IG létrelehessen hozni egy kaput egy adott frakcióhoz kötve és azt csak a frakció tagjai tudják kinyitni/bezárni! És ha lehet mentés is kellene hozzá Előre is köszönöm!
45
« Dátum: 2016. március 16. - 15:41:44 »
Na így már működik! Köszönöm!
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 25
|