Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - lanviier
31
« Dátum: 2014. január 14. - 19:19:12 »
Azt kéne hogy ezt tudják a játékosok is használni külön parancsként setcolor,carcolor már néztem utánna neten de nem talaáltam ,átirni is próbáltam de nem sikerült dcmd_asetcolor(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) { new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) { SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /asetcolor [playerid] [színKód]\"); return SendClientMessage(playerid, red, \"Szín Kódok: 0=fekete 1=fehér 2=piros 3=narancs 4=sárga 5=zöld 6=kék 7=lila 8=barna 9=rózsaszin\"); } new player1 = strval(tmp), Colour = strval(tmp2), string[128], colour[24]; if(Colour > 9) return SendClientMessage(playerid, red, \"Szín Kódok: 0=fekete 1=fehér 2=piros 3=narancs 4=sárga 5=zöld 6=kék 7=lila 8=barna 9=rózsaszin\"); if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\"); if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) { switch (Colour) { case 0: { SetPlayerColor(player1,black); colour = \"fekete\"; } case 1: { SetPlayerColor(player1,COLOR_WHITE); colour = \"fehér\"; } case 2: { SetPlayerColor(player1,red); colour = \"piros\"; } case 3: { SetPlayerColor(player1,orange); colour = \"narancs\"; } case 4: { SetPlayerColor(player1,orange); colour = \"sárga\"; } case 5: { SetPlayerColor(player1,COLOR_GREEN1); colour = \"zöld\"; } case 6: { SetPlayerColor(player1,COLOR_BLUE); colour = \"Blue\"; } case 7: { SetPlayerColor(player1,COLOR_PURPLE); colour = \"lila\"; } case 8: { SetPlayerColor(player1,COLOR_BROWN); colour = \"barna\"; } case 9: { SetPlayerColor(player1,COLOR_PINK); colour = \"rózsaszín\"; } } if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a színed \'%s\'-re \", pName(playerid), colour); SendClientMessage(player1,blue,string); } format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\'s\\\" a szinét \'%s\'-re \", pName(player1), colour); return SendClientMessage(playerid,blue,string); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\"); dcmd_acarcolor(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) { new tmp[256], tmp2[256], tmp3[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); tmp3 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !strlen(tmp3) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /acarcolor new player1 = strval(tmp), colour1, colour2, string[128]; if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2); if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3); if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\"); if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) { if(IsPlayerInAnyVehicle(player1)) { format(string, sizeof(string), \"Te megváltoztattad kocsi szinét erre \\\"%s\'s\\\" %s to \'%d,%d\'\", pName(player1), VehicleNames[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(player1))-400], colour1, colour2 ); SendClientMessage(playerid,blue,string); if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" megváltoztatta kocsid szinét erre %s to \'%d,%d\'\'\", pName(playerid), VehicleNames[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(player1))-400], colour1, colour2 ); SendClientMessage(player1,blue,string); } return ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(player1), colour1, colour2); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Játékos nincs jármûben\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Játékos nincs csatlakozva\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\"); }
32
« Dátum: 2014. január 14. - 16:54:00 »
Helló mindenkinek! Valami minigame scriptet szeretnék kérni elõre is köszi!
33
« Dátum: 2014. január 12. - 15:23:49 »
Már minden müködik
34
« Dátum: 2014. január 12. - 12:51:47 »
Helló mindenkinek gondoltam elhozok nektek egy sebességmérõt (nem én készitettem googleba keresgettem) Kép:[hs width=800 height=600] http://kepfeltoltes.hu/140112/sa-mp-098_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] Kód: #include a_samp #define L_MAX_COUNT 105 new L_count[ ][ ] = { \"0\", \"20\", \"40\", \"60\", \"80\", \"100\", \"120\", \"140\", \"160\", \"180\", \"200\", \"220\" }, Text: L_draw_speed[ 14 ], Text: L_player_draw[ MAX_PLAYERS ], Float: L_speed_update[ 4 ], L_text_update[ 155 ] ; public OnFilterScriptInit ( ) { SetTimer ( \"SpeedUpdate\", 50, false ) ; L_draw_speed[ 0 ] = TextDrawCreate ( 190, 400.0, L_count[ 0 ] ) ; L_speed_update[ 0 ] = 210 ; for ( new i ; i != 12 ; ++ i ) { if ( i ) L_draw_speed[ i ] = TextDrawCreate ( L_speed_update[ 0 ], 400.0, L_count[ i ] ), L_speed_update[ 0 ] += 30.0 ; TextDrawColor ( L_draw_speed[ i ], 0xDEDDDC55 ), TextDrawAlignment ( L_draw_speed[ i ], 0 ) ; TextDrawBackgroundColor ( L_draw_speed[ i ],0x00000011 ), TextDrawSetOutline ( L_draw_speed[ i ], 1 ) ; TextDrawSetProportional ( L_draw_speed[ i ], 1 ), TextDrawSetShadow ( L_draw_speed[ i ], 1 ) ; TextDrawFont ( L_draw_speed[ i ], 2 ), TextDrawLetterSize ( L_draw_speed[ i ], 0.3, 1.1 ) ; } L_speed_update[ 0 ] = 408.0 ; for ( new i = 12 ; i != 14; ++ i ) L_draw_speed[ i ] = TextDrawCreate ( 130.0, L_speed_update[ 0 ], \"-\" ), TextDrawColor ( L_draw_speed[ i ], 0xDEDDDCFF ), TextDrawAlignment ( L_draw_speed[ i ], 0 ), TextDrawBackgroundColor ( L_draw_speed[ i ], 0x00000022 ), TextDrawSetOutline ( L_draw_speed[ i ], 1 ), TextDrawSetProportional ( L_draw_speed[ i ] , 1 ), TextDrawSetShadow ( L_draw_speed[ i ], 1 ), TextDrawFont ( L_draw_speed[ i ], 1 ), TextDrawLetterSize ( L_draw_speed[ i ], 43.0, 0.8 ), L_speed_update[ 0 ] -= 13.0 ; return 1; } public OnFilterScriptExit ( ) { for ( new i = 0x0 ; i != sizeof L_draw_speed ; ++ i ) TextDrawDestroy ( L_draw_speed[ i ] ) ; return 1 ; } public OnPlayerConnect ( playerid ) { L_player_draw[ playerid ] = TextDrawCreate( 190.0, 377.0, \"-\" ), TextDrawAlignment ( L_player_draw[playerid], 0 ) ; TextDrawBackgroundColor ( L_player_draw[ playerid ],0x00000022 ), TextDrawSetOutline ( L_player_draw[playerid], 1 ) ; TextDrawSetProportional ( L_player_draw[ playerid ], 1 ), TextDrawSetShadow ( L_player_draw[ playerid ], 1 ) ; TextDrawFont ( L_player_draw[ playerid ], 2 ), TextDrawLetterSize( L_player_draw[ playerid ], 0.3, 5.5 ) ; return 1 ; } public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason ) { TextDrawDestroy( L_player_draw[playerid] ) ; return 1 ; } public OnPlayerStateChange ( playerid, newstate, oldstate ) { if ( newstate == 2 ) { for ( new i = 0x0; i != 14; i ++ ) TextDrawShowForPlayer ( playerid, L_draw_speed[ i ] ) ; TextDrawShowForPlayer ( playerid, L_player_draw[ playerid ] ) ; } else { for ( new i = 0x0; i != 14; ++ i ) TextDrawHideForPlayer ( playerid, L_draw_speed[ i ] ) ; TextDrawHideForPlayer( playerid, L_player_draw[ playerid ] ) ; } return 1 ; } forward SpeedUpdate ( ) ; public SpeedUpdate ( ) { for ( new i = 0 ; i != MAX_PLAYERS ; i++ ) { if ( !IsPlayerConnected( i ) ) continue; if ( GetPlayerState( i ) != 2 ) continue; GetVehicleVelocity ( GetPlayerVehicleID( i ),L_speed_update[ 0 ],L_speed_update[ 1 ],L_speed_update[ 2 ] ) ; L_speed_update[ 3 ] = floatsqroot ( floatpower ( floatabs ( L_speed_update[ 0 ] ), 2.0 ) + floatpower ( floatabs ( L_speed_update[ 1 ] ), 2.0 ) + floatpower ( floatabs ( L_speed_update[ 2 ] ), 2.0 ) ) * 179.28625 ; L_Update_Text( i, floatround ( L_speed_update[ 3 ] * 0.4 ) ) ; } SetTimer ( \"SpeedUpdate\", 50, false ) ; return 1; } L_Update_Text ( i, count ) { new L_index_count[ 150 ] = { \' \', ... } ; if ( count < L_MAX_COUNT - 1 ) L_index_count[ count ] = \'-\' ; else L_index_count[ L_MAX_COUNT - 1 ] = \'-\' ; L_text_update[ 0 ] = EOS ; format ( L_text_update, 155, \"%s\", L_index_count ) ; TextDrawSetString ( L_player_draw[ i ], L_text_update ) ; } //by LinkiNPark
Készítõ: LINKINPARK
35
« Dátum: 2014. január 11. - 20:00:22 »
KÓD: #include forward Csukodjbe(); //SZINEK //----------------[]Szinkodók[]------------------------ #define FEHER 0xFFFFFFAA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOUR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOUR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA #define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_KHAKI 0x999900AA #define COLOR_LIME 0x99FF00AA #define COLOR_ERROR 0xFF202020 #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56 #define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349 #define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01 #define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33 #define COLOR_LEMON 0xDDDD2357 #define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA #define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA #define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA #define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA #define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA #define COLOR_RED 0xff0000AA #define piros 0xff0000AA #define COLOR_ROB_SUCCESS 0x00CCFFAA #define COLOR_ROB_FAILURE 0xCCCCFFAA #define COLOR_ROB_ERROR 0xFF0000AA #define COLOR_ALIEN 0x90FF87FF #define COLOR_SHOOTER 0xFFAC82FF #define COLOR_WHITE 0xFFFFD5FF #define COLOR_BLUE (0x0000FFAA) #define GELTONA 0xFFFF00FF #define BALTA 0xFFFFFFFF #define COLOUR_RED 0xEB000FFF #define COLOR_TRANSPARENT 0xFFFFFF00 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_LBLUE 0x17ddebAA #define COL_EASY \"{FFF1AF}\" #define COL_WHITE \"{FFFFFF}\" #define COL_BLACK \"{0E0101}\" #define COL_GREY \"{C3C3C3}\" #define COL_GREEN \"{6EF83C}\" #define COL_RED \"{F81414}\" #define COL_CYAN \"{00FFEE}\" #define COL_LIGHTBLUE \"{00C0FF}\" #define COL_BLUE \"{0049FF}\" #define COL_MAGENTA \"{F300FF}\" #define COL_VIOLET \"{B700FF}\" #define COL_PINK \"{FF00EA}\" #define COL_MARONE \"{A90202}\" #define COL_CMD \"{B8FF02}\" #define COL_PARAM \"{3FCD02}\" #define COL_SERVER \"{AFE7FF}\" #define COL_VALUE \"{A3E4FF}\" #define COL_RULE2 \"{FBDF89}\" #define COL_RWHITE \"{FFFFFF}\" #define COL_LGREEN \"{C9FFAB}\" #define COL_LRED \"{FFA1A1}\" #define COL_LRED2 \"{C77D87}\" #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA //SZINEK VÉGE new kapu; new timer; public OnGameModeInit() CreateObject(16409, -2990.447753, 477.329681, 3.856916, 0.000000, 0.000000, 179.699996);//asd public OnFilterScriptInit() { kapu = CreateObject(11319, -2983.099853, 478.314666, 5.274063, 0.000000, 0.000000, 0.000000);//asd return 1; } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(timer); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/kgarazs2\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"10másodperc múlva záródik!\"); MoveObject(kapu, -2983.099853, 478.314666, 0.974063, 2.0); timer = SetTimerEx(\"Csukodjbe\",10000,0,\"i\",playerid); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,-2983.099853, 478.314666, 0.974063);//az 5.0 a távolság az adott ponttól, tetszés szerint változtathatod... return 1; } return 0; } public Csukodjbe() { MoveObject(kapu, -2983.099853, 478.314666, 5.274063, 2.0); }
Hiba üzentet: C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Impossible\\filterscripts\\PPGarazs.pwn(103) : error 001: expected token: \")\", but found \";\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Impossible\\filterscripts\\PPGarazs.pwn(103) : error 036: empty statement Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
36
« Dátum: 2014. január 11. - 18:56:58 »
hátt nekem hibát ad ki :S
37
« Dátum: 2014. január 11. - 18:30:31 »
és ezt mi alá kell bemásolnom?
38
« Dátum: 2014. január 11. - 17:11:29 »
Hogy kell azt megcsinálni hogy a kaput milyen messzirõl tudjam nyitni?
39
« Dátum: 2014. január 11. - 15:45:19 »
és a kordinátát hogy nézzem meg?ahova akarom tenni
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. január 11. - 17:12:37 )
mindig valami kódhibát ir ki .. a kordinátát hol birom megnézni?
40
« Dátum: 2014. január 10. - 23:39:26 »
én nem értem a wikibõl
41
« Dátum: 2014. január 10. - 23:19:06 »
ehez kell valami inc vagy valami?mert igy simán nem jó
42
« Dátum: 2014. január 10. - 23:11:49 »
na most a game módból kitöröltem a dialogot és egy filter scriptbe kezdtem el megcsinálni de elfelejtettem hogy kell azt beirni milyen parancsal hivjam elõ:D http://sampforum.hu/index.php?topic=11685.0 inen néztem de nincs benne milyen parnacsal hivom elõ
43
« Dátum: 2014. január 10. - 22:16:55 »
valamit tudsz ajánlani?
44
« Dátum: 2014. január 10. - 21:48:37 »
a return volt a hiba ::DD meg már átrendeztem és minden OKé Amúgy azt nem tudod hogy lehet elmenteni a pénzt hogy kilépéskor ne tünjön el?
45
« Dátum: 2014. január 10. - 21:17:29 »
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\Parkour Sz\\gamemodes\\Impossible.pwn(770) : warning 209: function \"OnDialogResponse\" should return a value Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning. mi ez a hiba? mikor if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed!\"); ezt beirom a GivePlayerMoney(playerid,-500); alá
|