Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lanviier

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Szkript kérések / Player color,carcolor
« Dátum: 2014. január 14. - 19:19:12 »
Azt kéne hogy ezt tudják a játékosok is használni külön parancsként setcolor,carcolor
már néztem utánna neten de nem talaáltam ,átirni is próbáltam de nem sikerült
 
dcmd_asetcolor(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) {
   SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /asetcolor [playerid] [színKód]\");
   return SendClientMessage(playerid, red, \"Szín Kódok: 0=fekete 1=fehér 2=piros 3=narancs 4=sárga 5=zöld 6=kék 7=lila 8=barna 9=rózsaszin\");
}
new player1 = strval(tmp), Colour = strval(tmp2), string[128], colour[24];
if(Colour > 9) return SendClientMessage(playerid, red, \"Szín Kódok: 0=fekete 1=fehér 2=piros 3=narancs 4=sárga 5=zöld 6=kék 7=lila 8=barna 9=rózsaszin\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
       if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   switch (Colour)
   {
       case 0: { SetPlayerColor(player1,black); colour = \"fekete\"; }
       case 1: { SetPlayerColor(player1,COLOR_WHITE); colour = \"fehér\"; }
       case 2: { SetPlayerColor(player1,red); colour = \"piros\"; }
       case 3: { SetPlayerColor(player1,orange); colour = \"narancs\"; }
      case 4: { SetPlayerColor(player1,orange); colour = \"sárga\"; }
      case 5: { SetPlayerColor(player1,COLOR_GREEN1); colour = \"zöld\"; }
      case 6: { SetPlayerColor(player1,COLOR_BLUE); colour = \"Blue\"; }
      case 7: { SetPlayerColor(player1,COLOR_PURPLE); colour = \"lila\"; }
      case 8: { SetPlayerColor(player1,COLOR_BROWN); colour = \"barna\"; }
      case 9: { SetPlayerColor(player1,COLOR_PINK); colour = \"rózsaszín\"; }
   }
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a színed \'%s\'-re \", pName(playerid), colour); SendClientMessage(player1,blue,string); }
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\'s\\\" a szinét \'%s\'-re \", pName(player1), colour);
           return SendClientMessage(playerid,blue,string);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\");

 

dcmd_acarcolor(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], tmp3[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !strlen(tmp3) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /acarcolor
new player1 = strval(tmp), colour1, colour2, string[128];
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
       if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
           if(IsPlayerInAnyVehicle(player1)) {
      format(string, sizeof(string), \"Te megváltoztattad kocsi szinét erre \\\"%s\'s\\\" %s to \'%d,%d\'\", pName(player1), VehicleNames[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(player1))-400], colour1, colour2 ); SendClientMessage(playerid,blue,string);
      if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" megváltoztatta kocsid szinét erre %s to \'%d,%d\'\'\", pName(playerid), VehicleNames[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(player1))-400], colour1, colour2 ); SendClientMessage(player1,blue,string); }
              return ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(player1), colour1, colour2);
   } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Játékos nincs jármûben\");
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Játékos nincs csatlakozva\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}

32
Szkript kérések / [FS]Minigame
« Dátum: 2014. január 14. - 16:54:00 »
Helló mindenkinek! Valami minigame scriptet szeretnék kérni elõre is köszi!

33
Segítségkérés / Játékba felirat lerakása
« Dátum: 2014. január 12. - 15:23:49 »
Már minden müködik

34
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Speedometer
« Dátum: 2014. január 12. - 12:51:47 »
Helló mindenkinek gondoltam elhozok nektek egy sebességmérõt (nem én készitettem googleba keresgettem)
Kép:[hs width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140112/sa-mp-098_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Kód:
 
#include a_samp
#define L_MAX_COUNT 105
   new
           L_count[ ][ ] = {
                   \"0\", \"20\", \"40\", \"60\", \"80\", \"100\", \"120\",
                   \"140\", \"160\", \"180\", \"200\", \"220\"
           },
           Text: L_draw_speed[ 14 ],
           Text: L_player_draw[ MAX_PLAYERS ],
           Float: L_speed_update[ 4 ],
           L_text_update[ 155 ] ;
   public OnFilterScriptInit ( )
   {
           SetTimer ( \"SpeedUpdate\", 50, false ) ;
           L_draw_speed[ 0 ] = TextDrawCreate ( 190, 400.0, L_count[ 0 ] ) ;
           L_speed_update[ 0 ] = 210 ;
           for ( new i ; i != 12 ; ++ i )
           {
               if ( i ) L_draw_speed[ i ] = TextDrawCreate ( L_speed_update[ 0 ], 400.0, L_count[ i ] ), L_speed_update[ 0 ] += 30.0 ;
               TextDrawColor ( L_draw_speed[ i ], 0xDEDDDC55 ), TextDrawAlignment ( L_draw_speed[ i ], 0 ) ;
               TextDrawBackgroundColor ( L_draw_speed[ i ],0x00000011 ), TextDrawSetOutline ( L_draw_speed[ i ], 1 ) ;
               TextDrawSetProportional ( L_draw_speed[ i ], 1 ), TextDrawSetShadow ( L_draw_speed[ i ], 1 ) ;
               TextDrawFont ( L_draw_speed[ i ], 2 ), TextDrawLetterSize ( L_draw_speed[ i ], 0.3, 1.1 ) ;
           }
           L_speed_update[ 0 ] = 408.0 ;
           for ( new i = 12 ; i != 14; ++ i )
           L_draw_speed[ i ] = TextDrawCreate ( 130.0, L_speed_update[ 0 ], \"-\" ),
           TextDrawColor ( L_draw_speed[ i ], 0xDEDDDCFF ), TextDrawAlignment ( L_draw_speed[ i ], 0 ),
           TextDrawBackgroundColor ( L_draw_speed[ i ], 0x00000022 ), TextDrawSetOutline ( L_draw_speed[ i ], 1 ),
           TextDrawSetProportional ( L_draw_speed[ i ] , 1 ), TextDrawSetShadow ( L_draw_speed[ i ], 1 ),
           TextDrawFont ( L_draw_speed[ i ], 1 ), TextDrawLetterSize ( L_draw_speed[ i ], 43.0, 0.8 ), L_speed_update[ 0 ] -= 13.0 ;
           return 1;
   }
   public OnFilterScriptExit ( )
   {
           for ( new i = 0x0 ; i != sizeof L_draw_speed ; ++ i )
                   TextDrawDestroy ( L_draw_speed[ i ] ) ;
           return 1 ;
   }
   public OnPlayerConnect ( playerid )
   {
       L_player_draw[ playerid ] = TextDrawCreate( 190.0, 377.0, \"-\" ), TextDrawAlignment ( L_player_draw[playerid], 0 ) ;
       TextDrawBackgroundColor ( L_player_draw[ playerid ],0x00000022 ), TextDrawSetOutline ( L_player_draw[playerid], 1 ) ;
       TextDrawSetProportional ( L_player_draw[ playerid ], 1 ), TextDrawSetShadow ( L_player_draw[ playerid ], 1 ) ;
       TextDrawFont ( L_player_draw[ playerid ], 2 ), TextDrawLetterSize( L_player_draw[ playerid ], 0.3, 5.5 ) ;
       return 1 ;
   }
   public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )
   {
       TextDrawDestroy( L_player_draw[playerid] ) ;
       return 1 ;
   }
   public OnPlayerStateChange ( playerid, newstate, oldstate )
   {
           if ( newstate == 2 )
           {
                   for ( new i = 0x0; i != 14; i ++ ) TextDrawShowForPlayer ( playerid, L_draw_speed[ i ] ) ;
                   TextDrawShowForPlayer ( playerid, L_player_draw[ playerid ] ) ;
           }
           else
           {
                   for ( new i = 0x0; i != 14; ++ i ) TextDrawHideForPlayer ( playerid, L_draw_speed[ i ] ) ;
                   TextDrawHideForPlayer( playerid, L_player_draw[ playerid ] ) ;
           }
           return 1 ;
   }
   forward SpeedUpdate ( ) ;
   public SpeedUpdate ( )
   {
           for ( new i = 0 ; i != MAX_PLAYERS ; i++ )
           {
           if ( !IsPlayerConnected( i ) ) continue;
           if ( GetPlayerState( i ) != 2 ) continue;
           GetVehicleVelocity ( GetPlayerVehicleID( i ),L_speed_update[ 0 ],L_speed_update[ 1 ],L_speed_update[ 2 ] ) ;
           L_speed_update[ 3 ] = floatsqroot ( floatpower ( floatabs ( L_speed_update[ 0 ] ), 2.0 ) + floatpower ( floatabs ( L_speed_update[ 1 ] ), 2.0 ) + floatpower ( floatabs ( L_speed_update[ 2 ] ), 2.0 ) ) * 179.28625 ;
           L_Update_Text( i, floatround ( L_speed_update[ 3 ] * 0.4 ) ) ;
           }
           SetTimer ( \"SpeedUpdate\", 50, false ) ;
           return 1;
   }
   L_Update_Text ( i, count )
   {
       new L_index_count[ 150 ] = { \' \', ... } ;
       if ( count < L_MAX_COUNT - 1 ) L_index_count[ count ] = \'-\' ;
       else L_index_count[ L_MAX_COUNT - 1 ] = \'-\' ;
       L_text_update[ 0 ] = EOS ;
       format ( L_text_update, 155, \"%s\", L_index_count ) ;
       TextDrawSetString ( L_player_draw[ i ], L_text_update ) ;
   }
   //by LinkiNPark

 
Készítõ: LINKINPARK

35
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. január 11. - 20:00:22 »
KÓD:
 
#include 
forward Csukodjbe();
//SZINEK
//----------------[]Szinkodók[]------------------------
#define FEHER 0xFFFFFFAA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOUR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOUR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_ERROR   0xFF202020
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA
#define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA
#define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA
#define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA
#define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA
#define COLOR_RED 0xff0000AA
#define piros 0xff0000AA
#define COLOR_ROB_SUCCESS 0x00CCFFAA
#define COLOR_ROB_FAILURE 0xCCCCFFAA
#define COLOR_ROB_ERROR 0xFF0000AA
#define COLOR_ALIEN 0x90FF87FF
#define COLOR_SHOOTER 0xFFAC82FF
#define COLOR_WHITE 0xFFFFD5FF
#define COLOR_BLUE    (0x0000FFAA)
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOUR_RED 0xEB000FFF
#define COLOR_TRANSPARENT 0xFFFFFF00
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_LBLUE        0x17ddebAA
#define COL_EASY           \"{FFF1AF}\"
#define COL_WHITE          \"{FFFFFF}\"
#define COL_BLACK          \"{0E0101}\"
#define COL_GREY           \"{C3C3C3}\"
#define COL_GREEN          \"{6EF83C}\"
#define COL_RED            \"{F81414}\"
#define COL_CYAN           \"{00FFEE}\"
#define COL_LIGHTBLUE      \"{00C0FF}\"
#define COL_BLUE           \"{0049FF}\"
#define COL_MAGENTA        \"{F300FF}\"
#define COL_VIOLET         \"{B700FF}\"
#define COL_PINK           \"{FF00EA}\"
#define COL_MARONE         \"{A90202}\"
#define COL_CMD            \"{B8FF02}\"
#define COL_PARAM          \"{3FCD02}\"
#define COL_SERVER         \"{AFE7FF}\"
#define COL_VALUE          \"{A3E4FF}\"
#define COL_RULE2          \"{FBDF89}\"
#define COL_RWHITE         \"{FFFFFF}\"
#define COL_LGREEN         \"{C9FFAB}\"
#define COL_LRED           \"{FFA1A1}\"
#define COL_LRED2          \"{C77D87}\"
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
 
//SZINEK VÉGE
new kapu;
new timer;
public OnGameModeInit()
CreateObject(16409, -2990.447753, 477.329681, 3.856916, 0.000000, 0.000000, 179.699996);//asd
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(11319, -2983.099853, 478.314666, 5.274063, 0.000000, 0.000000, 0.000000);//asd
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(timer);
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/kgarazs2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"10másodperc múlva záródik!\");
MoveObject(kapu, -2983.099853, 478.314666, 0.974063, 2.0);
timer = SetTimerEx(\"Csukodjbe\",10000,0,\"i\",playerid);
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,-2983.099853, 478.314666, 0.974063);//az 5.0 a távolság az adott ponttól, tetszés szerint változtathatod...
return 1;
}
return 0;
}
public Csukodjbe()
{
MoveObject(kapu, -2983.099853, 478.314666, 5.274063, 2.0);
}

 
Hiba üzentet:
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Impossible\\filterscripts\\PPGarazs.pwn(103) : error 001: expected token: \")\", but found \";\"
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Impossible\\filterscripts\\PPGarazs.pwn(103) : error 036: empty statement
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.

36
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. január 11. - 18:56:58 »
hátt nekem hibát ad ki :S

37
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. január 11. - 18:30:31 »
és ezt mi alá kell bemásolnom?

38
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. január 11. - 17:11:29 »
Hogy kell azt megcsinálni hogy a kaput milyen messzirõl tudjam nyitni?

39
Segítségkérés / Játékba felirat lerakása
« Dátum: 2014. január 11. - 15:45:19 »
és a kordinátát hogy nézzem meg?ahova akarom tenni

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. január 11. - 17:12:37 )

mindig valami kódhibát ir ki .. a kordinátát hol birom megnézni?

40
Segítségkérés / Játékba felirat lerakása
« Dátum: 2014. január 10. - 23:39:26 »
én nem értem a wikibõl

41
Segítségkérés / Játékba felirat lerakása
« Dátum: 2014. január 10. - 23:19:06 »
ehez kell valami inc vagy valami?mert igy simán nem jó

42
Szkript kérések / Dialog készitése
« Dátum: 2014. január 10. - 23:11:49 »
na most a game módból kitöröltem a dialogot és egy filter scriptbe kezdtem el megcsinálni de elfelejtettem hogy kell azt beirni milyen parancsal hivjam elõ:D
http://sampforum.hu/index.php?topic=11685.0 inen néztem de nincs benne milyen parnacsal hivom elõ

43
Szkript kérések / Dialog készitése
« Dátum: 2014. január 10. - 22:16:55 »
valamit tudsz ajánlani?

44
Szkript kérések / Dialog készitése
« Dátum: 2014. január 10. - 21:48:37 »
a return volt a hiba ::DD
meg már átrendeztem és minden OKé
Amúgy azt nem tudod hogy lehet elmenteni a pénzt hogy kilépéskor ne tünjön el?

45
Szkript kérések / Dialog készitése
« Dátum: 2014. január 10. - 21:17:29 »
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\Parkour Sz\\gamemodes\\Impossible.pwn(770) : warning 209: function \"OnDialogResponse\" should return a value
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
mi ez a hiba?
mikor
if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed!\"); ezt beirom a GivePlayerMoney(playerid,-500); alá

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal