Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TengeriMalac

Oldalak: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 293
2986
SA-MP: Szerverfejlesztés / db_master - sampdb kezelõ függvénykönyvtár
« Dátum: 2012. július 11. - 20:09:34 »
Kösz az észrevételt.
Szerkesztettem a fõposztot.

2987
Segítségkérés / Rosszul nyíló automatikus kapu.
« Dátum: 2012. július 11. - 09:06:46 »
Azzal is lehet baj, hogy a végére nem írtad oda a fordulási szögeket (ha simán csak el akarod tolni, mint kinyitás, akkor az alap object szögeit, nálad 0.0, 0.0, 0.0)

2988
Counter Strike 1.6 / 1.6 - ALIVE
« Dátum: 2012. július 11. - 09:02:27 »
Idézetet írta: DJтoυcн date=1341915485\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23713\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sony vegas 10 el lehet ilyen videót, készíteni de ahhoz nagyon nagy tapasztalat kell.
 
Nem elég hozzá a Sony Vegaz. A mozgó objecteket (mint például amikor kirobban a fal, és társai) igen komolyan meg kell csinálni, nem beszélve a játékoskodellekrõl.

2989
Segítségkérés / GM HIBA
« Dátum: 2012. július 11. - 00:35:21 »
Nálam tökéletesen mûködik.

2990
SA-MP: Szerverfejlesztés / db_master - sampdb kezelõ függvénykönyvtár
« Dátum: 2012. július 11. - 00:07:05 »
DB_MASTER függvénykönyvtár
LEÍRÁS
Ez egy szimpla függvénykönyvtár, ami a sampdb függvénykönyvtár mûködését egyszerûsíti le.
Mivel nem sokat értek az SQL nyelvhez, funkciókhoz, ezáltal a sampdbhez sem, elég nehezen ment a megírása. Hála ennek, valamit már konyítok hozzá :)
Fõleg kezdõknek hasznos, akik annyira nem értik ezeket, mint én.
FÜGGVÉNYEK
Fõ Függvények
iDB_Open(adatbázis_név[]);



Megnyit egy adatbázist, ha ez nem létezik, akkor csinál egyet, ezzel a névvel
Ha egy adatbázis már meg van nyitva, akkor hibaüzenetet ír ki.
 


  • adatbázisnév - A megnyitni kívánt adatbázis neve

 
iDB_Cpen(\"database.db\");

 


iDB_Close();



Bezárja a megnyitott adatbázist.
Ha nincs megnyitva adatbázis, akkor hibaüzenetet ír ki.
 

  • Nincs megadott paraméter

 
iDB_Close();

 


iDB_Create(táblanév[]);


Létrehoz a megnyitott adatbázisban egy táblát.
 

  • táblanév - a létrehozni kívánt tábla neve

 
iDB_Create(\"users\");

 


iDB_Verify(táblanév[], oszlopnév[], oszloptipus);


Létrehoz egy új oszlopot a megnyitott adatbázis megadott táblájában.
 

  • táblanév - a kiválasztott tábla, amiben létre akarod hozni a megadott oszlopot


  • oszlopnév - a létrehozni kívánt oszlop neve


  • oszloptipus - a létrehozni kívánt oszlop típusa


Az oszloptipus lehet
 
  • iDB_TYPE_STRING - karakterlánc

  • iDB_TYPE_FLOAT - lebegõpontos változó

  • iDB_TYPE_INTEGER - egész szám változó


 
iDB_Verify(\"users\", \"name\", iDB_TYPE_STRING);

 


iDB_RegRow(táblanév[], bevitt_adat[])



Létrehoz egy új sort az adatbázis megadott táblájában.
A bevitt adat lesz a \'name\' oszlop értéke
 


  • táblanév - a kiválasztott tábla, amiben létre akarod hozni a megadott sort


  • bevitt_adat - a \'name\' oszlop adatának értéke


 
iDB_RegRow(\"users\", \"matyi_vok\");

 


iDB_SetInt(táblanév[], sornév[], adatnév[], szám);


beilleszt a megadott tábla oszlopába, az adatnévhez egy számot
 

  • táblanév - a kiválasztott tábla, neve, amibe az adatot szeretnéd írni


  • sornév - a keresett sor neve (name oszlop értéke)


  • adatnév - a módosítani kívánt adat neve


  • szám - a módosítani kívánt adat értéke


 
iDB_SetInt(\"users\", \"matyi_vok\", \"kills\", 12);

 


iDB_SetFloat(táblanév[], sornév[], adatnév[], Float:szám);


beilleszt a megadott tábla oszlopába, az adatnévhez egy lebegõpontos számot
 

  • táblanév - a kiválasztott tábla, neve, amibe az adatot szeretnéd írni


  • sornév - a keresett sor neve (name oszlop értéke)


  • adatnév - a módosítani kívánt adat neve


  • szám - a módosítani kívánt adat értéke


 
iDB_SetFloat(\"users\", \"matyi_vok\", \"magasság\", 1111.12);

 


iDB_SetString(táblanév[], sornév[], adatnév[], karakterlánc[]);


beilleszt a megadott tábla oszlopába, az adatnévhez egy karakterláncot
 

  • táblanév - a kiválasztott tábla, neve, amibe az adatot szeretnéd írni


  • sornév - a keresett sor neve (name oszlop értéke)


  • adatnév - a módosítani kívánt adat neve


  • karakterlánc - a módosítani kívánt adat értéke


 
iDB_SetString(\"users\", \"matyi_vok\", \"jelszó\", \"találd_ki\");

 


iDB_GetInt(táblanév[], sornév[], adatnév[]);


Lekérdezi a megadott tábla oszlopához, az adatnév sorban található szám adatot, és visszatérési értékként tárolja
 

  • táblanév - a kiválasztott tábla, neve, amiben az adatot szeretnéd keresni


  • sornév - a keresett sor neve (name oszlop értéke)


  • adatnév - a keresett adat neve


 
new kills = iDB_GetInt(\"users\", \"matyi_vok\", \"kills\");

 


Float:iDB_GetFloat(táblanév[], sornév[], adatnév[]);


Lekérdezi a megadott tábla oszlopához, az adatnév sorban található lebegõpontos szám adatot, és visszatérési értékként tárolja
 

  • táblanév - a kiválasztott tábla, neve, amiben az adatot szeretnéd keresni


  • sornév - a keresett sor neve (name oszlop értéke)


  • adatnév - a keresett adat neve


 
new Float:playerZ = iDB_GetFloat(\"users\", \"matyi_vok\", \"magasság\");

 


iDB_GetString(táblanév[], sornév[], adatnév[], kimenõ érték[], kimenõ érték hossza = (kimenõérték alap hossza));


Lekérdezi a megadott tábla oszlopához, az adatnév sorban található karakterlánc adatot
 

  • táblanév - a kiválasztott tábla, neve, amiben az adatot szeretnéd keresni


  • sornév - a keresett sor neve (name oszlop értéke)


  • adatnév - a keresett adat neve


  • kimenõ érték - mibe töltse be a kimenõ adatot


  • kimenõ érték hossza - a kimenõ adat maximális hossza


 
new string[32];
iDB_GetString(\"users\", \"matyi_vok\", \"jelszó\", string, sizeof(string)

 


iDB_DelRow(táblanév[], adatnév[]);


Törölni a táblából az oszlopnévhez megadott adatnevet
 

  • táblanév - a tábla neve, ahonnan törölni akarod a sort


  • adatnév - a törölni kívánt adat sorának neve (name oszlop értéke)


 
iDB_DelRow(\"users\", \"matyi_vok\");

 


bool:iDB_RowExist(táblanév[], adatid);


Ellenõrzi, hogy a megadott táblában létezik-e a megadott oszlop azonosító
 

  • táblanév - a tábla neve, ahol ellenõrizni akarod az adatot


  • adatid - az adat azonosítója, sorszáma (iDB_getnameid függvénnyel található meg)


 
if(iDB_RowExist(\"users\", iDB_getnameid(\"users\", \"matyi_vok\"))) print(\"matyi_vok létezik\");

 
Mellék Függvények (nem használatos)
iDB_getnameid(táblanév[], adatnév[])


Lekéri a megadott táblában a megadott adat nevének sorszámát
 

  • táblanév - az ellenõrizni kívánt tábla neve


  • adatnév - a keresett adat neve (name oszlop értéke)


 
new id = iDB_getnameid(\"users\", \"matyi_vok\");

 


iDB_check



Ellenõrzi, hogy meg van-e nyitva adatbázis.
Ha igen, akkor a visszatérési értéke true (igaz), ha nem, akkor false (hamis)
Igazából ez azért mellékfüggvény, mert használni nem nagyon lehet semmire, mert a függvénykönyvtár minden függvénye tartalmazza
 

  • Nincs használt paraméter

 
if(iDB_check) return print(\"Nyitva van egy adatbázis\");

 
ÚJÍTÁSOK
Várhatóan megpróbálok készíteni 2 függvényt, amik egyszerre több adat módosítását, illetve lekérdezését teszik lehetõvé
MEGJEGYZÉS
Mivel elsõ függvénykönyvtáram, lehetnek benne hibák.
HA HIBÁT TALÁLTOK, ÍRJÁTOK LE IDE. Köszönöm :)
LETÖLTÉS
Pastebin
[dload][/dload]

2991
Off Telep / Vallás, gyülekezetek, és egyebek.
« Dátum: 2012. július 10. - 13:54:55 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1341920946\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24116\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mondd meg nekik hogy te vagy a sátán, Isten pedig jó haverod volt addig amíg meg nem csalt Szûz Marival.
 
Szerintem ott helyben lennének öngyilkosok :D

2992
Off Telep / Vallás, gyülekezetek, és egyebek.
« Dátum: 2012. július 10. - 13:32:48 »
Megnyugtat, hogy nem vagy okegyedül az ilyen \'gondokkal\' :D
Hozzánk is azok járnak, csak nem tudom minek, ha már vagy 20x el lettek küldve a pics4\'ba.


Idézetet írta: Keller date=1341917362\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24116\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A vallás olyan mint a pénisz. Az rendben van ha valaki rendelkezik vele. Az is ha valaki büszke rá. De kérem na akarják már lenyomni a torkunkon.
 

:\'D

2993
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Script Oktatás.
« Dátum: 2012. július 10. - 12:44:06 »
Csak én látom úgy, hogy a fele pastebinrõl van másolva, és szinte semmi magyarázat nincs benne?
Illetve átláthatatlan, használhatnál [ code][ /code] taget.

2994
Off Telep / Vallás, gyülekezetek, és egyebek.
« Dátum: 2012. július 10. - 12:41:21 »
Hali
Már már szánalmasnak tartom, hogy idáig fajul a világ, hogy naponta 3x csengetnek be hozzánk, és hívnak ilyen gyülekezetekbe, szektákba, ahol jézust, és istent keresik.
\'Térj meg, mielõtt késõ lesz!\' címszóval.
Nektek errõl mi a véleményetek?

2995
Kérdések, Segítség / Counter Strike 1.6 Szerver
« Dátum: 2012. július 09. - 22:56:00 »
Szerintem ez nyugodtan mehetett volna a CS 1.6 forumrészbe.
Kell hozzá egy plugin, amivel kicseréled a skint, és plugin_precache(..) függvénnyel betöltöd, illetve tudatod a játékosok kliensével, hogy szükséges a játékhoz.

2996
Segítségkérés / Mi ezzel a baj?(újjab probléma)
« Dátum: 2012. július 09. - 11:50:11 »
CMD:tankol(playerid, params[])
{
    if(sscanf(params,\"d\",liter))return SendClientMessage(playerid,piros,\"Használat: /tankol <LITER>\");
if((benzin + liter) > 100)return SendClientMessage(playerid,piros,\"A jármû tankjába nem fér ennyi üzemanyag!\");
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, piros, \"Jármûben ülve nem tudsz tankolni\");
    new Float:x1,
Float:y1,
Float:z1,
liter,
string[125];
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 655.0948,-564.5517,15.9609))return SendClientMessage(playerid, piros, \"Nem vagy benzinkutnál\");
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
GetVehiclePos(i,x1,y1,z1);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x1,y1,z1))
{
   benzin += liter;
   format(string, sizeof(string), \"{FF8C00}Sikeressen tankoltál %d liter üzemanyagot a jármûvedbe (-%d Ft)\", liter,liter*BENZINÁR);
   GivePlayerMoney(playerid,- (liter * BENZINÁR));
   if(motor == 0) return SendClientMessage(playerid,piros,string);
   new Float:x,
      Float:y,
      Float:z;
   GetVehiclePos(i, x, y, z);
   CreateExplosion(x, y, z, 12, 10.0);
   ProxDetector(30.0, playerid, \"*Valakinek szétrobban a jármûve mert járó motorral akart tankolni!.\",lila,lila,lila,lila,lila);
   break;
}
else SendClientMessage(playerid, piros, \"Nincs melletted jármû\");
}
return 1;
}

2997
Segítségkérés / Seb.váltó rendszer (Segítség)
« Dátum: 2012. július 09. - 09:40:37 »
Szerkesztettem.

2998
Segítségkérés / Dm Zóna Error
« Dátum: 2012. július 09. - 09:36:52 »
Csak én látom úgy, hogy az OnPlayerSpawn nincs lezárva, csak egy visszatérési értékkel (mármint nincs } a végén)

2999
Segítségkérés / 3d text mentése
« Dátum: 2012. július 08. - 21:24:03 »
stockolod, változókban tárolod az adatait, és végül azt mented el.

3000
Segítségkérés / Jatekos elotti pozicio
« Dátum: 2012. július 08. - 20:49:31 »
stock Float:GetPosInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
    new Float:a;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
    switch(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        case 0: GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
        case 1: GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
    }
    x += (distance * floatsin(-a, degrees));
    y += (distance * floatcos(-a, degrees));
    return a;
}

 
Használata
 
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPosInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10.0);
CreateVehicle(411, X, Y, Z, 0.0, 0, 0, -1);

Oldalak: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 293
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal