Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - The

Oldalak: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 292
2986
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 10. - 07:49:18 »

2987
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 09. - 19:37:25 »

2988
Szerverek / Szervert keresek
« Dátum: 2012. július 09. - 19:36:25 »
Sziasztok!
Valaki tud jó szervert? Ha nincs magyar az is jó, persze jobban örülnék magyarnak. :)

2989
Segítségkérés / Tapasztalat - map - város
« Dátum: 2012. július 09. - 02:12:57 »
Tiszteletem!
Lenne felétek egy-kettõ kérdésem, mert nem szeretnék egybõl belevágni, majd utána gondolkodni...
Kérdés 1. >
Kinek van arról tapasztalata, hogy egy tengerre mappolt kisebb város mennyire laggosítja a játékosokat, s egy gyöngébb gépen mennyire szaggatna?!
Kérdés 2. >
Meglehet oldani, hogy a jármûvek ne essenek át?
Kérdés 3. >
Érdemes RP szerverre ilyet készíteni, hogy ott játszódjon?
Kérdés 4. >
Tetszene az embereknek?

2990
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 07. - 21:04:32 »

2991
Hangszerek és előadók / Skillet
« Dátum: 2012. július 07. - 14:21:29 »
Idézetet írta: SnicK date=1341647825\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://www.youtube.com/watch?v=KmL-J1IghZM
Én kedvencem. :) Talán még CruelDogg egyik stunt videójában hallottam, és kb. egy hónapig kerestem. :D
 
Jah ez a számuk is odabasz. :D

2992
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 07. - 03:21:18 »

2993
Hangszerek és előadók / Skillet
« Dátum: 2012. július 07. - 03:18:44 »
Csao, kinek hogy tetszenek a szamaik?
Az en kedvencem:
 

Nem mostani, de nem rossz. :)

2994
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 06. - 20:55:18 »

2995
Segítségkérés / Object Editor - SÜRGÕS
« Dátum: 2012. július 06. - 20:53:41 »
Üdv!
Leszedtem az IG object editort, és hibákat ír ki! Sürgõs segítségre van szükségem!
Script:
 

//------------------------------------------------------------------------------
//
//                 In-Game Object Editor by Richieˆ
//
//------------------------------------------------------------------------------
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <a_mysql> // BlueG\'s R7 plugin is required
#include <sscanf2>
 
#define FILTERSCRIPT
 
#define THREAD_INITIATE_OBJECTS             (600)
#define THREAD_SAVEOBJECT                   (601)
 
#define DELETEOBJECT 1234 // Dialog ID
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
// ============================== MySQL ========================================
#define SQL_HOST             \"127.0.0.1\"                   // IP
#define SQL_USER             \"user\"                        // user
#define SQL_PASS             \"pass\"                    // password
#define SQL_DB                \"database\"                    // database
//------------------------------------------------------------------------------
#define mysql_fetch_row(%1)    mysql_fetch_row_format(%1,\"|\")
new gConnectionhandle;
#define mysql_query(%1,%2) \\
    mysql_function_query(gConnectionhandle, %1, false, \"OnQueryFinish\", \"siii\", %1, %2, -1, 1)
//==============================================================================
#define MAX_IG_OBJECTS 999 // Maximum amount of objects.
 
enum _igObjects
{
oID,
oObjectID,
    Float:ofX,
    Float:ofY,
    Float:ofZ,
    Float:orX,
    Float:orY,
    Float:orZ,
oObjectDesc[64]
};
 
new InGameObjects[MAX_IG_OBJECTS][_igObjects];
new ObjectToDelete[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
    gConnectionhandle = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS);
print(\"\\nObject Editor by Richieˆ - Loaded\\n\");
initiateObjects();
mysql_debug(1);
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    mysql_close(gConnectionhandle);
return 1;
}
 
stock initiateObjects()
{
return mysql_query(\"SELECT * FROM `Objects`\", THREAD_INITIATE_OBJECTS);
}
 
CMD:object(playerid, params[])
{
new object, description[64], string[128];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"You cant use this command!\");
    if(sscanf(params,\"ds[64]\",object, description)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"USAGE: /object [objectid] [description]\");
 
    new Float:px, Float:py, Float:pz;
    GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
    new newobject = CreateObject(object, px+2, py+2, pz, 0.0, 0.0, 0.0);
    EditObject(playerid, newobject);
    InGameObjects[newobject][oObjectDesc] = description;
    InGameObjects[newobject][oID] = 0;
    InGameObjects[newobject][oObjectID] = object;
    format(string, sizeof(string),\"{0BDDC4}[Object Editor]{FFFFFF} Editing objectid %d, sqlid %d, description: %s\", object, newobject, description);
    SendClientMessage(playerid, -1, string);
    return 1;
}
 
CMD:selectobject(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"You cant use this command!\");
    SelectObject(playerid);
    return 1;
}
 
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT)
    {
        EditObject(playerid, objectid);
    }
    else
    {
        EditPlayerObject(playerid, objectid);
    }
    return 1;
}
 
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
if(!playerobject) // If this is a global object, move it for other players
{
    if(!IsValidObject(objectid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Invalid object ID (Callback: OPEO)\");
    MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
new Query[360];
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    ObjectToDelete[playerid] = objectid;
    ShowPlayerDialog(playerid, DELETEOBJECT, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Delete Object\", \"Do you want to permanently delete this object?\", \"Yes\", \"No\");
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
        MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
        InGameObjects[objectid][ofX] = fX;
        InGameObjects[objectid][ofY] = fY;
        InGameObjects[objectid][ofZ] = fZ;
        InGameObjects[objectid][orX] = fRotX;
        InGameObjects[objectid][orY] = fRotY;
        InGameObjects[objectid][orZ] = fRotZ;
 

        if(InGameObjects[objectid][oID] == 0)
{
   format(Query, sizeof(Query), \"INSERT INTO `Objects` (ObjectID, fX, fY, fZ, rX, rY, rZ, Description) VALUES (%d, %f, %f, %f, %f, %f, %f,\'%s\')\",
   InGameObjects[objectid][oObjectID], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, InGameObjects[objectid][oObjectDesc]);
 
   print(Query);
 
   mysql_query(Query, THREAD_SAVEOBJECT);
 
   InGameObjects[objectid][oID] = mysql_insert_id();
}
else
{
   format(Query, sizeof(Query), \"UPDATE `Objects` SET ObjectID = %d, fX = %f, fY = %f, fZ = %f, rX = %f, rY = %f, rZ = %f, Description = \'%s\' WHERE ID = %d\",
   InGameObjects[objectid][oObjectID], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, InGameObjects[objectid][oObjectDesc], InGameObjects[objectid][oID]);
 
   mysql_query(Query, THREAD_SAVEOBJECT);
}
}
return 1;
}
 
forward OnQueryFinish(query[], resultid, extraid, connectionHandle);
public OnQueryFinish(query[], resultid, extraid, connectionHandle)
{
switch(resultid)
{
    case THREAD_INITIATE_OBJECTS:
    {
        mysql_store_result();
        new result[1024], objectid, sqlid, desc[64], Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, num = 0;
   while(mysql_fetch_row(result))
   {
       sscanf(result, \"p<|>iiffffffs[64]\",
       sqlid, objectid, x, y, z, rx, ry, rz, desc);
 
       new newobject = CreateObject(objectid, x, y, z, rx, ry, rz);
       printf(\"[rObject] Model: %d, X: %f, Y: %f, Z: %f, rX: %f, rY: %f, rZ: %f, Desc: %s\", objectid, x, y, z, rx, ry, rz, desc);
 
       InGameObjects[newobject][oID] = sqlid;
       InGameObjects[newobject][oObjectID] = objectid;
       InGameObjects[newobject][ofX] = x;
       InGameObjects[newobject][ofY] = y;
       InGameObjects[newobject][ofZ] = z;
       InGameObjects[newobject][orX] = rx;
       InGameObjects[newobject][orY] = ry;
       InGameObjects[newobject][orZ] = rz;
       InGameObjects[newobject][oObjectDesc] = desc;
       num++;
   }
   mysql_free_result();
   printf(\"==================================\");
   printf(\"[ Objects - LOADED: %d objects ]\", num);
   printf(\"==================================\");
    }
    case THREAD_SAVEOBJECT: return 1;
}
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) //New Dialog response
{
switch(dialogid)
{
case DELETEOBJECT:
    {
        if(!response)
        {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You selected no, object not deleted.\");
           return 1;
        }
        new Query[128];
        new objectid = ObjectToDelete[playerid];
        format(Query, sizeof(Query), \"DELETE FROM `Objects` WHERE `ID` = %i LIMIT 1\", InGameObjects[objectid][oID]);
        mysql_query(Query, THREAD_SAVEOBJECT);
        DestroyObject(objectid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Object permanently deleted.\");
    }
}
return 0;
}

 
Hiba:
 

C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(93) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSelectObject\")
C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(95) : error 017: undefined symbol \"SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT\"
C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(106) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerEditObject\")
C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(114) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_CANCEL\"
C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(119) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_FINAL\"
C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(137) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(146) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Documents and Settings\\bando\\Asztal\\ObjectEditor.pwn(204) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 

7 Errors.

 
Ezzel rátudom illeszteni a kocsikra az 0.3e-s villogót?

2996
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 06. - 19:40:47 »

 

2997
Kérdések, Segítség / Számítógépház
« Dátum: 2012. július 06. - 00:52:06 »
Idézetet írta: RampagE date=1341523741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23851\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Játékra ez oly kevés lesz...
 
Egyetértek az elõttem lévõvel.
Te nézted ki az alkatrészeket? Olyannal kéne összeírni egy konfigot aki ért, hozzá, mert szerintem is oly kevés lesz játékhoz.

2998
Segítségkérés / Több név
« Dátum: 2012. július 05. - 17:07:49 »
Csak a hibát írja ki, hogy csak ez meg az használhatja. Pedig azzal a névvel mentem fel.
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/kmenü\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    new szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName(playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME);
    if(strcmp( szName,\"Deew\") == 1 || strcmp(szName, \"Gabor..\") == 1)
    {
    ShowPlayerDialog( playerid, 100, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teszt\", \"ASDS:_:DSAADASS\", \"Oké\", \"\" );
    }
    else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Ezt a parancsot, csak Deew, és Gabor.. használhatja!\" );
    return 1;
}
return 0;
}

2999
Beszélgetés / Kezek ropogtatása
« Dátum: 2012. július 05. - 16:55:52 »
Kezet, bokámat amikor jólesik. :D

3000
Segítségkérés / Több név
« Dátum: 2012. július 05. - 16:35:54 »
Sziasztok!
Egy parancsot szeretnék megcsinálni, hogy több névre szóljon! Leírná valaki, hogy kell? dialogot hoznék elõ.

Oldalak: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 292
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal