Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tru3man

Oldalak: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 216
2866
Bemutatkozás / Attika
« Dátum: 2010. július 29. - 16:41:24 »
MUSZÁLY többet írnod.

2867
Segítségkérés / Loose Indentation
« Dátum: 2010. július 29. - 15:17:38 »
Idézetet írta: ScreaM date=1280408284\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2647\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
tudod itt ha kódba rakod mi úgy látjuk hogy mindenhol bekéne tolni... szal... találd meg azt a sort nem nagy cucc.

a lényeg ahogy kinyitod ott alatta záródjon. mondjuk ez egy példa volt. most egy igen hülye példát írok, ez pattant ki a fejembol  :D:

XYZ

{


    new zsá0, zsá1;


    if ( zsá0 != zsá1)


    {


         SendClientMessage(x, 0x000000, \"zsá0 egyenlo zsá1\");


    }
// itt látod hogy beko zárni

}
// és itt is beko zárni
 
Nem világos  :-\\ Ezt a példát értem... De nem találom. :(

2868
Segítségkérés / Loose Indentation
« Dátum: 2010. július 29. - 14:50:23 »
Idézetet írta: ScreaM date=1280406926\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2647\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bejjebb kell tolni 2 sort.

vagy ha nagyon lusta vagy a színek alá írd:
#pragma tabsize 0
(am ez nem fogja kijavitani a sort, csak eltünteti a hibajelzést...)
 
Ezzel nekem nincs bajom, csak lényegében nem látom, ahogy most is tekergettem, hogy mit kéne betolni .

2869
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás
« Dátum: 2010. július 29. - 14:14:14 »
Idézetet írta: Volum3 date=1280404227\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1371\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"opel_astra_G_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Elobb csináltam :D
 
Ezt mivel és hogyan?

2870
Segítségkérés / Loose Indentation
« Dátum: 2010. július 29. - 14:10:44 »
2 Loose Indetationt ír ki és nem tudok rá jönni hogy mi. És mivel csak ez a 2 van még az amx-el is baj van e-miatt.
//A modot írta : Game94 [2010.06.29]
//A mod publikus , használhatjátok nyugodtan ,
//de ha átírod a készíto nevét a tiedre , azzal csak magadat és a szerveredet járatod le .
#include <a_samp>
#include <xStreamer>
 

static gTeam[MAX_PLAYERS];
new gPlayerClass[MAX_PLAYERS];
 
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA
#define COLOR_BLUE                0x0000FFAA
#define COLOR_GREY                0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN               0x33AA33AA
#define COLOR_YELLOW              0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE               0xFFFFFFAA
#define COLOR_WITHE               0xFFFFFFAA
#define COLOR_PURPLE              0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN               0x993300AA
#define COLOR_ORANGE              0xFF9933AA
#define COLOR_CYAN                0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN                 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK                0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI               0x999900AA
#define COLOR_LIME                0x99FF00AA
#define COLOR_BLACK               0x000000AA
#define COLOR_TURQ                0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE           0x00BFFFAA
#define COLOR_GREENISHGOLD        0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN      0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE         0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN           0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON               0xDDDD2357
#define COLOR_AQUA                0x7CFC00AA
#define COLOR_WHITEYELLOW         0xFFE87DAA
#define COLOR_BLUEAQUA            0x7E60FFAA
#define COLOR_GREENYELLOWWHITE    0xCBFF45AA
#define COLOR_DARKBLUE            0x15005EAA
#define COLOR_RED                 0xAA3333AA
#define COLOR_ULTRARED            0xFF0606FF
#define COLOR_WARNING             0xFB0000FF
#define COLOR_VIOLET              0x8F698FFF
#define COLOR_LIGHTRED            0xED0321AA
 
//Csapatok
#define TEAM_GROVE 0
#define TEAM_BALLAS 1
#define TEAM_ALCETAS 2
#define TEAM_FBI 3
#define TEAM_POLICE 4
 
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" LS TDM by Game94 [2010]\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Game94\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
   
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"LS TDM by Game94 [2010]\");
UsePlayerPedAnims();
//Grove
AddPlayerClass(105,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(106,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(107,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
//Ballas
AddPlayerClass(102,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(103,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(104,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
//Acetas
AddPlayerClass(114,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(115,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(116,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
//F.B.I.
AddPlayerClass(163,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(164,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(165,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(166,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(286,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
    //Police
    AddPlayerClass(265,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(266,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(267,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
    AddPlayerClass(280,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(281,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(282,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(283,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
AddPlayerClass(284,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
      AddPlayerClass(288,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin
 
//========================Kocsik============================
//Gorve
AddStaticVehicle(567,2491.7485,-1684.8171,13.2897,269.8149,86,86); //
AddStaticVehicle(567,2503.8157,-1681.3466,13.3261,305.8656,86,86); //
AddStaticVehicle(468,2513.6228,-1674.4991,13.2533,71.2151,86,86); //
AddStaticVehicle(468,2514.1492,-1672.6317,13.2728,67.1846,86,86); //
AddStaticVehicle(468,2514.7664,-1670.5621,13.2914,71.9551,86,86); //
AddStaticVehicle(579,2515.9875,-1663.1212,13.8249,95.3794,86,86); //
AddStaticVehicle(579,2500.4275,-1654.5803,13.3818,83.8917,86,86); //
//Aztecas
AddStaticVehicle(567,1888.7354,-2020.8177,13.3339,180.2646,2,2); //
AddStaticVehicle(567,1888.6287,-2029.5386,13.3341,179.0974,2,2); //
AddStaticVehicle(567,1888.5179,-2039.7223,13.3353,182.9342,2,2); //
AddStaticVehicle(468,1871.1594,-2033.1145,13.2160,269.5903,2,2); //
AddStaticVehicle(468,1871.2366,-2036.0630,13.2151,269.4615,2,2); //
AddStaticVehicle(468,1871.1814,-2039.9841,13.2160,271.0249,2,2); //
AddStaticVehicle(536,1877.3086,-2021.1632,13.2021,178.3725,2,2); //
AddStaticVehicle(536,1877.2225,-2028.6995,13.1966,179.3694,2,2); //
//Ballas
AddStaticVehicle(567,2130.0813,-1684.8762,14.9538,269.9463,22,22); //
AddStaticVehicle(567,2140.2090,-1684.8849,14.9554,269.9469,22,22); //
AddStaticVehicle(567,2153.6926,-1684.8907,14.9544,269.9970,22,22); //
AddStaticVehicle(575,2148.0552,-1673.6578,14.6879,315.5551,22,22); //
AddStaticVehicle(575,2157.1431,-1664.0658,14.6873,315.7533,22,22); //
AddStaticVehicle(468,2148.5818,-1661.1842,14.7508,312.0708,22,22); //
AddStaticVehicle(468,2151.9050,-1657.9707,14.7530,314.0232,22,22); //
AddStaticVehicle(468,2156.2922,-1653.7296,14.7515,314.0248,22,22); //
//Police
AddStaticVehicle(596,1530.6989,-1645.1492,5.6117,179.6957,0,1); //
AddStaticVehicle(596,1538.9108,-1645.5089,5.6118,179.7698,0,1); //
AddStaticVehicle(596,1544.9957,-1654.9615,5.6133,90.7548,0,1); //
AddStaticVehicle(596,1544.5842,-1663.0333,5.6112,89.3607,0,1); //
AddStaticVehicle(599,1545.1101,-1667.6929,6.0809,88.7998,0,1); //
AddStaticVehicle(599,1545.3287,-1676.1091,6.0790,90.7061,0,1); //
AddStaticVehicle(599,1528.3556,-1688.0872,6.0795,269.9953,0,1); //
AddStaticVehicle(427,1570.6537,-1710.6503,6.0230,0.2731,0,1); //
AddStaticVehicle(427,1578.5972,-1710.5675,6.0225,359.4678,0,1); //
AddStaticVehicle(427,1587.5129,-1710.5699,6.0226,1.1145,0,1); //
//FBI
AddStaticVehicle(490,1525.1990,-1460.9139,9.6274,179.2825,0,0); //
AddStaticVehicle(490,1521.2854,-1461.4238,9.6284,179.5642,0,0); //
AddStaticVehicle(490,1514.7732,-1461.4115,9.6272,178.3245,0,0); //
AddStaticVehicle(490,1513.2622,-1479.4391,9.6262,269.9877,0,0); //
AddStaticVehicle(490,1514.3251,-1471.9344,9.6288,270.6324,0,0); //
AddStaticVehicle(528,1526.1265,-1479.8070,9.5440,270.9642,0,7); //
AddStaticVehicle(528,1537.6699,-1476.6655,9.5436,1.5424,0,7); //
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerCameraPos(playerid, 1654.6665, -1664.4901, 22.1034); // kamera pozíció megadása
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1653.8076, -1660.0526, 22.5156); // merrefelé nézzen a kamera (ajánlott a játékos pozíciója)
    SetPlayerPos(playerid, 1653.8076,-1660.0526,22.5156); // játékos pozíciója
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 180); // játékos nézoszöge
    ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,-1);
   
    SetPlayerClass(playerid, classid);
gPlayerClass[playerid] = classid;
switch (classid) {
    case 0:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Grove\", 500, 6);
   }
case 1:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Grove\", 500, 6);
   }
case 2:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Grove\", 500, 6);
   }
case 3:
    {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Ballas\", 500, 6);
   }
case 4:
    {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Ballas\", 500, 6);
   }
case 5:
    {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Ballas\", 500, 6);
   }
case 6:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Aztecas\", 500, 6);
   }
case 7:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Aztecas\", 500, 6);
   }
case 8:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Aztecas\", 500, 6);
   }
        case 9:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6);
   }
        case 10:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6);
   }
        case 11:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6);
   }
        case 12:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6);
   }
        case 13:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6);
   }
        case 14:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
        case 15:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
        case 16:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
        case 17:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
        case 18:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
        case 19:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
        case 20:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
        case 21:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
        case 22:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6);
   }
case 23:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Admin\", 500, 6);
   }
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Üdvözöllek a szerveren\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Ha szeretnél katapultálni a kocsiból /D-catapult\");
GivePlayerMoney(playerid, 3000);
SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE); // Ilyen színe lesz azoknak a játékosoknak akik nincsenek bandában
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     SetPlayerInterior(playerid,0);
if(gTeam[playerid] == TEAM_GROVE)
{
SetPlayerPos(playerid, 2495.3196,-1687.7153,13.5161);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_LIME); // Lime
    GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250);
    GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
{
SetPlayerPos(playerid, 2131.7554,-1680.8516,15.0859);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK); // Pink
GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250);
    GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_ALCETAS)
{
SetPlayerPos(playerid, 1883.5127,-2001.3739,13.5469);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_LIGHTBLUE); // Lightblue
GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250);
    GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_FBI)
{
SetPlayerPos(playerid, 1521.7581,-1472.1049,9.5000);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLACK); // Black
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 24, 250);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
{
SetPlayerPos(playerid, 1527.1351,-1678.1132,5.8906);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_DARKBLUE); // Darkblue
GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
} else {
        if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid]) {
       // Ölés
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
   SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
   GivePlayerMoney(killerid, 1000);
}
else {
   //Csapattárs ölés
new warning[256];
format(warning, sizeof(warning), \"Ne öld meg a csapattársad!\");
SendClientMessage(killerid, COLOR_LIGHTRED, warning);
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
GivePlayerMoney(killerid, -1000);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 1);
}
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/cmds\", cmdtext, true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ha katapultálni akarsz írd be: /D-catapult (kapsz ejtoernyot).\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A klánháznál:Fenti kapu: /kapu1-nyit, /kapu1-zár\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lenti kapu: /kapu2-nyit, /kapu2-zár\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/teto-nyit, /teto-zár\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"És végül a lift mozgatása: /lift-fel, /lift-le (ha autóval akarsz a teton menni, akkor zárd be a tetot, amint a lift felért).\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ha laptopot szeretnél venni, hogy megtekintsd az oldalakat /buy-laptop\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ha beszeretnéd kapcsolni a laptopot akkor /laptop-be\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Viszont csak a 24/7-es boltokban lehet\");
   
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
SetPlayerClass(playerid, classid) {
if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {
gTeam[playerid] = TEAM_GROVE;
} else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) {
gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
} else if(classid == 6 || classid == 7 || classid == 8) {
gTeam[playerid] = TEAM_ALCETAS;
} else if(classid == 9 || classid == 10 || classid == 11 || classid == 12 || classid == 13) {
gTeam[playerid] = TEAM_FBI;
} else if(classid == 14 || classid == 15 || classid == 16 || classid == 17 || classid == 18 || classid == 19 || classid == 20 || classid == 21 || classid == 22) {
gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
}
}

2871
Játékok / Call of Duty 6: Modern Warfare 2
« Dátum: 2010. július 29. - 11:24:08 »
Idézetet írta: BeNiBoY date=1276886155\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Én eddig csak a COD 3-al játszottam, de nekem annyira nem jött be... Ami az ilyen fajta játékokból bejön ( mármint a lövöldözosök közül ) az a Farcry 2, a többitol nem vagyok annyira elájulva....
 
az FC2 egy nagy szar. mármint minden jó, csak a játékélmény egy nagy 0. minden küldetés ugyanolyan, menj ide, menj oda, öld meg ezt, vedd fel ezt a táskát, robbants fel azt. a foküldik még annyira nem, de a mellék.... uhh. Az FC1 viszont az egyik kedven game-em, a táj 100/10.
 
[/quote]Az még annó az év játéka volt. Szerintem is jobb az FC1 mint a 2.

2872
Beszélgetés / Lassú Történet v2
« Dátum: 2010. július 28. - 21:28:36 »
Idézetet írta: StaR date=1280336256\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2601\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Réges régen egy messzi messzi galaxisban! Volt egyszer egy hpeter94. És admin volt 1 fórumon \"hun-sa-mp-forum.atw.hu\"! Egyszer elmondta a többieknek hogy nagy nagy meglepetés lesz. Amire mindenki oly\' izgatottan várt. O meg reménykedett hogy tetszeni fog nekik a meglepi! És ez 2 hét múlva be is következett, a várva várt meglepetés! És mindenki örült! És aztán amikor ez bekövetkezett, megjött a meglepi, ami új témákkal és bovületes cuccokkal rendelkezett. De volt egy kis gond is. Ugyan is ezek nem tetszettek a tagoknak, ezért ez nagy botrányt keltett ki a fórumon. De Tryp leosztott mindenkit és megnyugodtak! Ezután megint visszatért olvasás közben a Terrminator! És a macskának annyira tetszett ez h megnyalta mind a 10 ujját a Babi Néninek. Aztán, Babi Néni, rúgott egy egézségeset a macskába, de olyat hogy ki fingotta a tüdejét is. Ezután elment a málnabokorhoz, és evett egy málnát. Ezután hirtelen megjelent Alma a F.E.A.R 2-bol, és akkorát fosott hogy az ég le ba*zta a villámait. És hdavid elhatározta, hogy leírja ide, hogy az egy szavas történet poénosabb volt mint ez. De viszont Tru3MaN, megelozte hdavidot az írásban. És StaR elpusztította a galaxist, ami aztán újraszületett 1 perc múlva.
 
StaR és Tru3MaN voltak a szép férj és feleség, akik elkészítették a földet.

2873
Klánok / Chevelle Drifters Team
« Dátum: 2010. július 28. - 20:31:54 »
Idézetet írta: 01ToYoTa01 date=1280321380\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2628\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A \"copyright\" szerzoi jogot jelent, nem azt, hogy le van koppintva...
Amúgy sok sikert, de félig angol félig magyar rangok itt is, meg a név sem stimmel. Chevelle Drifterek Csapat? Na mindegy, másodszorra is sok sikert! :D
 
Szerzoi jog  ::| Van szerzoje is :)

2874
Segítségkérés / Gangwar területek
« Dátum: 2010. július 28. - 18:34:58 »
Idézetet írta: Csabesz date=1280317244\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2633\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vagy próbáld meg ezt a módot át írni.:
http://solidfiles.com/d/HBPa
 ;)
 
Nem kösz, szeretnék tanulni, meg amúgy is kicsit zurös mód.

2875
Segítségkérés / Valami streamert ajánljatok!
« Dátum: 2010. július 28. - 14:06:58 »
Idézetet írta: Csabesz date=1280316983\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2607\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Streamer Plugin v2.3.8
Ez egy részletes streamer samp 0.3-hoz. Lehet vele végtelen Objectokat, Pickupokat, Checkpointokat, Verseny Checkpointokat, Pálya ikonokat és 3D Texteket lerakni. Ezenkívül kezel még Arénákat is. C++ al van írva, teház plugin. Használata nagyon egyszeru és a PAWNO is gyorsan kezeli. Crashelni nem fog, ettol nem kell félni :)
Készíto: Incognito
(Én fordítottam, vannak biztos benne fordítási hibák. Szval nem kell lecseszni ezér, thx : D)
Függvények
Állításra szolgáló fuggvények:
native Streamer_TickRate(rate);
native Streamer_MaxItems(type, items);
native Streamer_VisibleItems(type, items);
Felújítások:
native Streamer_Update(playerid);
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
Adat manipulációk:
native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result);
native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data);
native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value);
native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
Egyéb:
native Streamer_IsItemVisible(playerid, type, {Text3D,_}:id);
native Streamer_DestroyAllVisibleItems(playerid, type);
native Streamer_CountVisibleItems(playerid, type);
Objectok:
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0);
native CreateDynamicObjectEX(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz); // Ez egy Goldkiller által készített kiegészíto, amely a látótávolságot szabványosra állítja, jelentosen feljavítva a megjelenést.
native DestroyDynamicObject(objectid);
native IsValidDynamicObject(objectid);
native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z);
native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz);
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed);
native StopDynamicObject(objectid);
native DestroyAllDynamicObjects();
native CountDynamicObjects();
Pickupok:
native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicPickup(pickupid);
native IsValidDynamicPickup(pickupid);
native DestroyAllDynamicPickups();
native CountDynamicPickups();
Checkpointok:
native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicCP(checkpointid);
native IsValidDynamicCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicCPs();
native CountDynamicCPs();
Verseny Checkpointok:
native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicRaceCPs();
native CountDynamicRaceCPs();
Map Iconok:
native CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, markertype, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicMapIcon(iconid);
native IsValidDynamicMapIcon(iconid);
native DestroyAllDynamicMapIcons();
native CountDynamicMapIcons();
3D Textek:
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native UpdateDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, color, text[]);
native DestroyAllDynamic3DTextLabels();
native CountDynamic3DTextLabels();
Arénák:
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();
Callbacks
forward OnDynamicObjectMoved(objectid);
forward OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid);
forward OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);
Defincíciók
 

#define STREAMER_TYPE_OBJECT (0)
#define STREAMER_TYPE_PICKUP (1)
#define STREAMER_TYPE_CP (2)
#define STREAMER_TYPE_RACE_CP (3)
#define STREAMER_TYPE_MAP_ICON (4)
#define STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL (5)
#define STREAMER_TYPE_AREA (6)

 
Enumerátorok
 

enum
{
E_STREAMER_ATTACHED_PLAYER,
E_STREAMER_ATTACHED_VEHICLE,
E_STREAMER_COLOR,
E_STREAMER_DISTANCE,
E_STREAMER_DRAW_DISTANCE,
E_STREAMER_EXTRA_ID,
E_STREAMER_INTERIOR_ID,
E_STREAMER_MARKER_TYPE,
E_STREAMER_MAX_X,
E_STREAMER_MAX_Y,
E_STREAMER_MAX_Z,
E_STREAMER_MIN_X,
E_STREAMER_MIN_Y,
E_STREAMER_MIN_Z,
E_STREAMER_MODEL_ID,
E_STREAMER_NEXT_X,
E_STREAMER_NEXT_Y,
E_STREAMER_NEXT_Z,
E_STREAMER_PLAYER_ID,
E_STREAMER_R_X,
E_STREAMER_R_Y,
E_STREAMER_R_Z,
E_STREAMER_SIZE,
E_STREAMER_SPEED,
E_STREAMER_TEST_LOS,
E_STREAMER_TYPE,
E_STREAMER_WORLD_ID,
E_STREAMER_X,
E_STREAMER_Y,
E_STREAMER_Z
}

 
Egyszerusítés
Ha szeretnéd az alap SA-MP függvényeket használni, akkor nyisd meg a streamer.inc-t és rakd be ezeket a legaljára:
Ez annyit csinál, hogy a dolognak ugyanaz lesz az értéke az egyikfelén is mint a másikon. Pl: CreateObject = CreateDynamicObject , ezt ha beleírod akkor ugyanazt fogja jelenteni mind a ketto.
 

// Objects
#define CreateObject CreateDynamicObject
#define DestroyObject DestroyDynamicObject
#define MoveObject MoveDynamicObject
#define StopObject StopDynamicObject
#define SetObjectPos SetDynamicObjectPos
#define GetObjectPos GetDynamicObjectPos
#define SetObjectRot SetDynamicObjectRot
#define GetObjectRot GetDynamicObjectRot
#define IsValidObject IsValidDynamicObject
#define DestroyAllObjects DestroyAllDynamicObjects
#define CountObjects CountDynamicObjects
// Pickups
#define CreatePickup CreateDynamicPickup
#define DestroyPickup DestroyDynamicPickup
#define IsValidPickup IsValidDynamicPickup

 
Gyors használat
Elso, hozz létre a szerver mappádban egy plugins nevu mappát húzd bele a streamer.dll et és a streamer.so -t.
Ezután írd bele a server.cfg be az Operációs Rendszernek megfeleloen.
Windows:
 

plugins streamer

 
Linux:
 

plugins streamer.so

 
Tovább, szúrd be az #include <a_samp> alá ezt :
 

#include <streamer>

 
Ezután a funkciókat át kell alakítani azokarta amik fent le vannak íva
Megyjegyzés
- Alap tickrate: 100
- Alapból maximum dolgok: nincs (végtelen)
- Egyszerre betöltheto tárgyak: 254 (object); 2048 (pickup); 1024 (3D text)
- A -1 az alap paraméter itt: (worldid, interiorid, és playerid), ha ezt írod akkor minden játékosnak és minden interiorban/wirtual world be meg fog jelenni.
- 10,000 Object felett kicsit lassabban updatezza a Streamer_UpdateEx, naggyából 1 másodperc.
- Nem kell minden dolgot streamelve használni (pickupok, 3D textek, stb). De ha nem streamelve használod akkor ne használd a fügvényeket.
- Vigyázz, hogy a streamelt dolgokat ne keverd a nem streamelt dolgokkal, mert akkor nem fog jól menni.
- Használd a Streamer_UpdateEx az  OnPlayerRequestClass alatt, hogy újratöltsd a játékos dolgait.
- Teleportoknál használd a Streamer_UpdateEx függvényt, hogy felújítsa a körülötted lévo dolgokat!
- Az objectokat konvertáld y_object formátumba ( a konvertálóba válazd a YSI-t ), konvertáló: Advanced Converter
- Használd az adat manipulációs függvényeket (note the use of the defines and the enumerator above):
 

Streamer_SetIntData(STREAMER_TYPE_OBJECT, gObject, E_STREAMER_MODEL_ID, 1225);

 
Letöltés:
Server Plugin (Windows and Linux) (Mirror)
Source Code (Cross-Compatible) (Mirror)
Alapból az objectokat nem valami hudejól kezeli, van hozzá egy kiegészíto. Letoltés: Streamer Addon
Ha windows on futtatod akkor szükésged van a .Net Keretrendszer 3.5 re. Letöltés Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 vagy újabbra.
 

[/quote]Hát enne most aztán sok értelme volt. 404 Másik meg valami harndrangSystem 1.0

2876
Segítségkérés / Valami streamert ajánljatok!
« Dátum: 2010. július 28. - 12:28:04 »
Idézetet írta: ScreaM date=1280312007\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2607\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

TS] link=topic=6016.msg70196#msg70196 date=1280309787]

Streamer Plugin
 
404
[/quote]
Hát pedig a link müködik....
 
[/quote]A link az lehet hogy muködik csak nem adja be mert 404-et ad ki :D

2877
Segítségkérés / Valami streamert ajánljatok!
« Dátum: 2010. július 28. - 11:36:27 »
Idézetet írta: StaR date=1280229540\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2607\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Streamer Plugin
 
404

2878
Beszélgetés / Mi legyen a Sa:Mp nevem ?
« Dátum: 2010. július 28. - 10:08:05 »
Idézetet írta: StaR date=1280300616\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2619\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az Unkowndub ez meg Unkown. Amúgy meg szabad ország, bárki lehet StaR is ( Persze nekem nem tetszene  ::| )
 
OFF: Akkor ennyi erovel én lehetek bunözo is?  ;D
           ON:
  • p]Fo[R]T]

2879
Beszélgetés / SÜN!
« Dátum: 2010. július 28. - 10:06:04 »
Esetleg a telepítéskor kijelölted az az Audio micsodát? Ja ez a feketeség talán rossz driver vagy nemól állítottad be a driverben valamit.

2880
Beszélgetés / SÜN!
« Dátum: 2010. július 28. - 10:03:26 »
Hangkártya nélkül nem tudsz SA-MP-ozni. Más játékoknál nem ír ilyet?

Oldalak: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 216
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal