Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - tru3man
Oldalak: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 216
2866
« Dátum: 2010. július 29. - 16:41:24 »
MUSZÁLY többet írnod.
2867
« Dátum: 2010. július 29. - 15:17:38 »
tudod itt ha kódba rakod mi úgy látjuk hogy mindenhol bekéne tolni... szal... találd meg azt a sort nem nagy cucc.
a lényeg ahogy kinyitod ott alatta záródjon. mondjuk ez egy példa volt. most egy igen hülye példát írok, ez pattant ki a fejembol : XYZ
{
new zsá0, zsá1;
if ( zsá0 != zsá1)
{
SendClientMessage(x, 0x000000, \"zsá0 egyenlo zsá1\");
} // itt látod hogy beko zárni
} // és itt is beko zárni
Nem világos \ Ezt a példát értem... De nem találom.
2868
« Dátum: 2010. július 29. - 14:50:23 »
Bejjebb kell tolni 2 sort.
vagy ha nagyon lusta vagy a színek alá írd: #pragma tabsize 0 (am ez nem fogja kijavitani a sort, csak eltünteti a hibajelzést...)
Ezzel nekem nincs bajom, csak lényegében nem látom, ahogy most is tekergettem, hogy mit kéne betolni .
2869
« Dátum: 2010. július 29. - 14:14:14 »
Elobb csináltam
Ezt mivel és hogyan?
2870
« Dátum: 2010. július 29. - 14:10:44 »
2 Loose Indetationt ír ki és nem tudok rá jönni hogy mi. És mivel csak ez a 2 van még az amx-el is baj van e-miatt. //A modot írta : Game94 [2010.06.29] //A mod publikus , használhatjátok nyugodtan , //de ha átírod a készíto nevét a tiedre , azzal csak magadat és a szerveredet járatod le . #include <a_samp> #include <xStreamer>
static gTeam[MAX_PLAYERS]; new gPlayerClass[MAX_PLAYERS]; #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA #define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_WITHE 0xFFFFFFAA #define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA #define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_KHAKI 0x999900AA #define COLOR_LIME 0x99FF00AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56 #define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349 #define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01 #define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33 #define COLOR_LEMON 0xDDDD2357 #define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA #define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA #define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA #define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA #define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_ULTRARED 0xFF0606FF #define COLOR_WARNING 0xFB0000FF #define COLOR_VIOLET 0x8F698FFF #define COLOR_LIGHTRED 0xED0321AA //Csapatok #define TEAM_GROVE 0 #define TEAM_BALLAS 1 #define TEAM_ALCETAS 2 #define TEAM_FBI 3 #define TEAM_POLICE 4 #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" LS TDM by Game94 [2010]\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Game94\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"LS TDM by Game94 [2010]\"); UsePlayerPedAnims(); //Grove AddPlayerClass(105,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(106,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(107,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin //Ballas AddPlayerClass(102,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(103,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(104,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin //Acetas AddPlayerClass(114,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(115,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(116,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin //F.B.I. AddPlayerClass(163,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(164,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(165,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(166,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(286,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin //Police AddPlayerClass(265,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(266,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(267,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(280,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(281,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(282,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(283,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(284,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin AddPlayerClass(288,1653.8076,-1660.0526,22.5156,181.8752,0,0,0,0,0,0); // skin //========================Kocsik============================ //Gorve AddStaticVehicle(567,2491.7485,-1684.8171,13.2897,269.8149,86,86); // AddStaticVehicle(567,2503.8157,-1681.3466,13.3261,305.8656,86,86); // AddStaticVehicle(468,2513.6228,-1674.4991,13.2533,71.2151,86,86); // AddStaticVehicle(468,2514.1492,-1672.6317,13.2728,67.1846,86,86); // AddStaticVehicle(468,2514.7664,-1670.5621,13.2914,71.9551,86,86); // AddStaticVehicle(579,2515.9875,-1663.1212,13.8249,95.3794,86,86); // AddStaticVehicle(579,2500.4275,-1654.5803,13.3818,83.8917,86,86); // //Aztecas AddStaticVehicle(567,1888.7354,-2020.8177,13.3339,180.2646,2,2); // AddStaticVehicle(567,1888.6287,-2029.5386,13.3341,179.0974,2,2); // AddStaticVehicle(567,1888.5179,-2039.7223,13.3353,182.9342,2,2); // AddStaticVehicle(468,1871.1594,-2033.1145,13.2160,269.5903,2,2); // AddStaticVehicle(468,1871.2366,-2036.0630,13.2151,269.4615,2,2); // AddStaticVehicle(468,1871.1814,-2039.9841,13.2160,271.0249,2,2); // AddStaticVehicle(536,1877.3086,-2021.1632,13.2021,178.3725,2,2); // AddStaticVehicle(536,1877.2225,-2028.6995,13.1966,179.3694,2,2); // //Ballas AddStaticVehicle(567,2130.0813,-1684.8762,14.9538,269.9463,22,22); // AddStaticVehicle(567,2140.2090,-1684.8849,14.9554,269.9469,22,22); // AddStaticVehicle(567,2153.6926,-1684.8907,14.9544,269.9970,22,22); // AddStaticVehicle(575,2148.0552,-1673.6578,14.6879,315.5551,22,22); // AddStaticVehicle(575,2157.1431,-1664.0658,14.6873,315.7533,22,22); // AddStaticVehicle(468,2148.5818,-1661.1842,14.7508,312.0708,22,22); // AddStaticVehicle(468,2151.9050,-1657.9707,14.7530,314.0232,22,22); // AddStaticVehicle(468,2156.2922,-1653.7296,14.7515,314.0248,22,22); // //Police AddStaticVehicle(596,1530.6989,-1645.1492,5.6117,179.6957,0,1); // AddStaticVehicle(596,1538.9108,-1645.5089,5.6118,179.7698,0,1); // AddStaticVehicle(596,1544.9957,-1654.9615,5.6133,90.7548,0,1); // AddStaticVehicle(596,1544.5842,-1663.0333,5.6112,89.3607,0,1); // AddStaticVehicle(599,1545.1101,-1667.6929,6.0809,88.7998,0,1); // AddStaticVehicle(599,1545.3287,-1676.1091,6.0790,90.7061,0,1); // AddStaticVehicle(599,1528.3556,-1688.0872,6.0795,269.9953,0,1); // AddStaticVehicle(427,1570.6537,-1710.6503,6.0230,0.2731,0,1); // AddStaticVehicle(427,1578.5972,-1710.5675,6.0225,359.4678,0,1); // AddStaticVehicle(427,1587.5129,-1710.5699,6.0226,1.1145,0,1); // //FBI AddStaticVehicle(490,1525.1990,-1460.9139,9.6274,179.2825,0,0); // AddStaticVehicle(490,1521.2854,-1461.4238,9.6284,179.5642,0,0); // AddStaticVehicle(490,1514.7732,-1461.4115,9.6272,178.3245,0,0); // AddStaticVehicle(490,1513.2622,-1479.4391,9.6262,269.9877,0,0); // AddStaticVehicle(490,1514.3251,-1471.9344,9.6288,270.6324,0,0); // AddStaticVehicle(528,1526.1265,-1479.8070,9.5440,270.9642,0,7); // AddStaticVehicle(528,1537.6699,-1476.6655,9.5436,1.5424,0,7); // return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerCameraPos(playerid, 1654.6665, -1664.4901, 22.1034); // kamera pozíció megadása SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1653.8076, -1660.0526, 22.5156); // merrefelé nézzen a kamera (ajánlott a játékos pozíciója) SetPlayerPos(playerid, 1653.8076,-1660.0526,22.5156); // játékos pozíciója SetPlayerFacingAngle(playerid, 180); // játékos nézoszöge ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,-1); SetPlayerClass(playerid, classid); gPlayerClass[playerid] = classid; switch (classid) { case 0: { GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Grove\", 500, 6); } case 1: { GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Grove\", 500, 6); } case 2: { GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Grove\", 500, 6); } case 3: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Ballas\", 500, 6); } case 4: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Ballas\", 500, 6); } case 5: { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Ballas\", 500, 6); } case 6: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Aztecas\", 500, 6); } case 7: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Aztecas\", 500, 6); } case 8: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Aztecas\", 500, 6); } case 9: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6); } case 10: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6); } case 11: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6); } case 12: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6); } case 13: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~F.B.I.\", 500, 6); } case 14: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 15: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 16: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 17: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 18: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 19: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 20: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 21: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 22: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Police\", 500, 6); } case 23: { GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Admin\", 500, 6); } } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Üdvözöllek a szerveren\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Ha szeretnél katapultálni a kocsiból /D-catapult\"); GivePlayerMoney(playerid, 3000); SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE); // Ilyen színe lesz azoknak a játékosoknak akik nincsenek bandában return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerInterior(playerid,0); if(gTeam[playerid] == TEAM_GROVE) { SetPlayerPos(playerid, 2495.3196,-1687.7153,13.5161); SetPlayerColor(playerid,COLOR_LIME); // Lime GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); } if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) { SetPlayerPos(playerid, 2131.7554,-1680.8516,15.0859); SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK); // Pink GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); } if(gTeam[playerid] == TEAM_ALCETAS) { SetPlayerPos(playerid, 1883.5127,-2001.3739,13.5469); SetPlayerColor(playerid,COLOR_LIGHTBLUE); // Lightblue GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); } if(gTeam[playerid] == TEAM_FBI) { SetPlayerPos(playerid, 1521.7581,-1472.1049,9.5000); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLACK); // Black GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 250); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); } if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) { SetPlayerPos(playerid, 1527.1351,-1678.1132,5.8906); SetPlayerColor(playerid,COLOR_DARKBLUE); // Darkblue GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) { SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); } else { if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid]) { // Ölés SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1); GivePlayerMoney(killerid, 1000); } else { //Csapattárs ölés new warning[256]; format(warning, sizeof(warning), \"Ne öld meg a csapattársad!\"); SendClientMessage(killerid, COLOR_LIGHTRED, warning); SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); GivePlayerMoney(killerid, -1000); SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 1); } } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/cmds\", cmdtext, true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ha katapultálni akarsz írd be: /D-catapult (kapsz ejtoernyot).\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A klánháznál:Fenti kapu: /kapu1-nyit, /kapu1-zár\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lenti kapu: /kapu2-nyit, /kapu2-zár\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/teto-nyit, /teto-zár\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"És végül a lift mozgatása: /lift-fel, /lift-le (ha autóval akarsz a teton menni, akkor zárd be a tetot, amint a lift felért).\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ha laptopot szeretnél venni, hogy megtekintsd az oldalakat /buy-laptop\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ha beszeretnéd kapcsolni a laptopot akkor /laptop-be\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Viszont csak a 24/7-es boltokban lehet\"); return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } SetPlayerClass(playerid, classid) { if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) { gTeam[playerid] = TEAM_GROVE; } else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) { gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS; } else if(classid == 6 || classid == 7 || classid == { gTeam[playerid] = TEAM_ALCETAS; } else if(classid == 9 || classid == 10 || classid == 11 || classid == 12 || classid == 13) { gTeam[playerid] = TEAM_FBI; } else if(classid == 14 || classid == 15 || classid == 16 || classid == 17 || classid == 18 || classid == 19 || classid == 20 || classid == 21 || classid == 22) { gTeam[playerid] = TEAM_POLICE; } }
2871
« Dátum: 2010. július 29. - 11:24:08 »
Én eddig csak a COD 3-al játszottam, de nekem annyira nem jött be... Ami az ilyen fajta játékokból bejön ( mármint a lövöldözosök közül ) az a Farcry 2, a többitol nem vagyok annyira elájulva....
az FC2 egy nagy szar. mármint minden jó, csak a játékélmény egy nagy 0. minden küldetés ugyanolyan, menj ide, menj oda, öld meg ezt, vedd fel ezt a táskát, robbants fel azt. a foküldik még annyira nem, de a mellék.... uhh. Az FC1 viszont az egyik kedven game-em, a táj 100/10. [/quote]Az még annó az év játéka volt. Szerintem is jobb az FC1 mint a 2.
2872
« Dátum: 2010. július 28. - 21:28:36 »
Réges régen egy messzi messzi galaxisban! Volt egyszer egy hpeter94. És admin volt 1 fórumon \"hun-sa-mp-forum.atw.hu\"! Egyszer elmondta a többieknek hogy nagy nagy meglepetés lesz. Amire mindenki oly\' izgatottan várt. O meg reménykedett hogy tetszeni fog nekik a meglepi! És ez 2 hét múlva be is következett, a várva várt meglepetés! És mindenki örült! És aztán amikor ez bekövetkezett, megjött a meglepi, ami új témákkal és bovületes cuccokkal rendelkezett. De volt egy kis gond is. Ugyan is ezek nem tetszettek a tagoknak, ezért ez nagy botrányt keltett ki a fórumon. De Tryp leosztott mindenkit és megnyugodtak! Ezután megint visszatért olvasás közben a Terrminator! És a macskának annyira tetszett ez h megnyalta mind a 10 ujját a Babi Néninek. Aztán, Babi Néni, rúgott egy egézségeset a macskába, de olyat hogy ki fingotta a tüdejét is. Ezután elment a málnabokorhoz, és evett egy málnát. Ezután hirtelen megjelent Alma a F.E.A.R 2-bol, és akkorát fosott hogy az ég le ba*zta a villámait. És hdavid elhatározta, hogy leírja ide, hogy az egy szavas történet poénosabb volt mint ez. De viszont Tru3MaN, megelozte hdavidot az írásban. És StaR elpusztította a galaxist, ami aztán újraszületett 1 perc múlva.
StaR és Tru3MaN voltak a szép férj és feleség, akik elkészítették a földet.
2873
« Dátum: 2010. július 28. - 20:31:54 »
A \"copyright\" szerzoi jogot jelent, nem azt, hogy le van koppintva... Amúgy sok sikert, de félig angol félig magyar rangok itt is, meg a név sem stimmel. Chevelle Drifterek Csapat? Na mindegy, másodszorra is sok sikert!
Szerzoi jog ::| Van szerzoje is
2874
« Dátum: 2010. július 28. - 18:34:58 »
Vagy próbáld meg ezt a módot át írni.: http://solidfiles.com/d/HBPa
Nem kösz, szeretnék tanulni, meg amúgy is kicsit zurös mód.
2875
« Dátum: 2010. július 28. - 14:06:58 »
Streamer Plugin v2.3.8 Ez egy részletes streamer samp 0.3-hoz. Lehet vele végtelen Objectokat, Pickupokat, Checkpointokat, Verseny Checkpointokat, Pálya ikonokat és 3D Texteket lerakni. Ezenkívül kezel még Arénákat is. C++ al van írva, teház plugin. Használata nagyon egyszeru és a PAWNO is gyorsan kezeli. Crashelni nem fog, ettol nem kell félni Készíto: Incognito (Én fordítottam, vannak biztos benne fordítási hibák. Szval nem kell lecseszni ezér, thx : D) Függvények Állításra szolgáló fuggvények: native Streamer_TickRate(rate); native Streamer_MaxItems(type, items); native Streamer_VisibleItems(type, items); Felújítások: native Streamer_Update(playerid); native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z); Adat manipulációk: native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result); native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data); native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value); native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value); Egyéb: native Streamer_IsItemVisible(playerid, type, {Text3D,_}:id); native Streamer_DestroyAllVisibleItems(playerid, type); native Streamer_CountVisibleItems(playerid, type); Objectok: native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0); native CreateDynamicObjectEX(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz); // Ez egy Goldkiller által készített kiegészíto, amely a látótávolságot szabványosra állítja, jelentosen feljavítva a megjelenést. native DestroyDynamicObject(objectid); native IsValidDynamicObject(objectid); native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z); native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z); native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz); native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz); native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed); native StopDynamicObject(objectid); native DestroyAllDynamicObjects(); native CountDynamicObjects(); Pickupok: native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamicPickup(pickupid); native IsValidDynamicPickup(pickupid); native DestroyAllDynamicPickups(); native CountDynamicPickups(); Checkpointok: native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamicCP(checkpointid); native IsValidDynamicCP(checkpointid); native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle); native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle); native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid); native DestroyAllDynamicCPs(); native CountDynamicCPs(); Verseny Checkpointok: native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid); native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid); native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle); native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle); native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid); native DestroyAllDynamicRaceCPs(); native CountDynamicRaceCPs(); Map Iconok: native CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, markertype, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamicMapIcon(iconid); native IsValidDynamicMapIcon(iconid); native DestroyAllDynamicMapIcons(); native CountDynamicMapIcons(); 3D Textek: native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:id); native IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:id); native UpdateDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, color, text[]); native DestroyAllDynamic3DTextLabels(); native CountDynamic3DTextLabels(); Arénák: native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); native DestroyDynamicArea(areaid); native IsValidDynamicArea(areaid); native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle); native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle); native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid); native DestroyAllDynamicAreas(); native CountDynamicAreas(); Callbacks forward OnDynamicObjectMoved(objectid); forward OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid); forward OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid); forward OnPlayerLeaveDynamicCP(playerid, checkpointid); forward OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid); forward OnPlayerLeaveDynamicRaceCP(playerid, checkpointid); forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid); forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid); Defincíciók
#define STREAMER_TYPE_OBJECT (0) #define STREAMER_TYPE_PICKUP (1) #define STREAMER_TYPE_CP (2) #define STREAMER_TYPE_RACE_CP (3) #define STREAMER_TYPE_MAP_ICON (4) #define STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL (5) #define STREAMER_TYPE_AREA (6)
Enumerátorok
enum { E_STREAMER_ATTACHED_PLAYER, E_STREAMER_ATTACHED_VEHICLE, E_STREAMER_COLOR, E_STREAMER_DISTANCE, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, E_STREAMER_EXTRA_ID, E_STREAMER_INTERIOR_ID, E_STREAMER_MARKER_TYPE, E_STREAMER_MAX_X, E_STREAMER_MAX_Y, E_STREAMER_MAX_Z, E_STREAMER_MIN_X, E_STREAMER_MIN_Y, E_STREAMER_MIN_Z, E_STREAMER_MODEL_ID, E_STREAMER_NEXT_X, E_STREAMER_NEXT_Y, E_STREAMER_NEXT_Z, E_STREAMER_PLAYER_ID, E_STREAMER_R_X, E_STREAMER_R_Y, E_STREAMER_R_Z, E_STREAMER_SIZE, E_STREAMER_SPEED, E_STREAMER_TEST_LOS, E_STREAMER_TYPE, E_STREAMER_WORLD_ID, E_STREAMER_X, E_STREAMER_Y, E_STREAMER_Z }
Egyszerusítés Ha szeretnéd az alap SA-MP függvényeket használni, akkor nyisd meg a streamer.inc-t és rakd be ezeket a legaljára: Ez annyit csinál, hogy a dolognak ugyanaz lesz az értéke az egyikfelén is mint a másikon. Pl: CreateObject = CreateDynamicObject , ezt ha beleírod akkor ugyanazt fogja jelenteni mind a ketto.
// Objects #define CreateObject CreateDynamicObject #define DestroyObject DestroyDynamicObject #define MoveObject MoveDynamicObject #define StopObject StopDynamicObject #define SetObjectPos SetDynamicObjectPos #define GetObjectPos GetDynamicObjectPos #define SetObjectRot SetDynamicObjectRot #define GetObjectRot GetDynamicObjectRot #define IsValidObject IsValidDynamicObject #define DestroyAllObjects DestroyAllDynamicObjects #define CountObjects CountDynamicObjects // Pickups #define CreatePickup CreateDynamicPickup #define DestroyPickup DestroyDynamicPickup #define IsValidPickup IsValidDynamicPickup
Gyors használat Elso, hozz létre a szerver mappádban egy plugins nevu mappát húzd bele a streamer.dll et és a streamer.so -t. Ezután írd bele a server.cfg be az Operációs Rendszernek megfeleloen. Windows:
plugins streamer
Linux:
plugins streamer.so
Tovább, szúrd be az #include <a_samp> alá ezt :
#include <streamer>
Ezután a funkciókat át kell alakítani azokarta amik fent le vannak íva Megyjegyzés - Alap tickrate: 100 - Alapból maximum dolgok: nincs (végtelen) - Egyszerre betöltheto tárgyak: 254 (object); 2048 (pickup); 1024 (3D text) - A -1 az alap paraméter itt: (worldid, interiorid, és playerid), ha ezt írod akkor minden játékosnak és minden interiorban/wirtual world be meg fog jelenni. - 10,000 Object felett kicsit lassabban updatezza a Streamer_UpdateEx, naggyából 1 másodperc. - Nem kell minden dolgot streamelve használni (pickupok, 3D textek, stb). De ha nem streamelve használod akkor ne használd a fügvényeket. - Vigyázz, hogy a streamelt dolgokat ne keverd a nem streamelt dolgokkal, mert akkor nem fog jól menni. - Használd a Streamer_UpdateEx az OnPlayerRequestClass alatt, hogy újratöltsd a játékos dolgait. - Teleportoknál használd a Streamer_UpdateEx függvényt, hogy felújítsa a körülötted lévo dolgokat! - Az objectokat konvertáld y_object formátumba ( a konvertálóba válazd a YSI-t ), konvertáló: Advanced Converter - Használd az adat manipulációs függvényeket (note the use of the defines and the enumerator above):
Streamer_SetIntData(STREAMER_TYPE_OBJECT, gObject, E_STREAMER_MODEL_ID, 1225);
Letöltés: Server Plugin (Windows and Linux) (Mirror) Source Code (Cross-Compatible) (Mirror) Alapból az objectokat nem valami hudejól kezeli, van hozzá egy kiegészíto. Letoltés: Streamer Addon Ha windows on futtatod akkor szükésged van a .Net Keretrendszer 3.5 re. Letöltés Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 vagy újabbra.
[/quote]Hát enne most aztán sok értelme volt. 404 Másik meg valami harndrangSystem 1.0
2876
« Dátum: 2010. július 28. - 12:28:04 »
TS] link=topic=6016.msg70196#msg70196 date=1280309787]
Streamer Plugin
404 [/quote] Hát pedig a link müködik.... [/quote]A link az lehet hogy muködik csak nem adja be mert 404-et ad ki
2877
« Dátum: 2010. július 28. - 11:36:27 »
2878
« Dátum: 2010. július 28. - 10:08:05 »
Az Unkowndub ez meg Unkown. Amúgy meg szabad ország, bárki lehet StaR is ( Persze nekem nem tetszene ::| )
OFF: Akkor ennyi erovel én lehetek bunözo is? ON:
2879
« Dátum: 2010. július 28. - 10:06:04 »
Esetleg a telepítéskor kijelölted az az Audio micsodát? Ja ez a feketeség talán rossz driver vagy nemól állítottad be a driverben valamit.
2880
« Dátum: 2010. július 28. - 10:03:26 »
Hangkártya nélkül nem tudsz SA-MP-ozni. Más játékoknál nem ír ilyet?
Oldalak: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 216
|