Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 2866
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halál zóna« Dátum: 2011. szeptember 18. - 17:34:23 »
Szerveremen ezt használom -.-\"
2867
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sisak Szkript« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:41:22 »
Na várjál, nem én csináltam, én csak magyarosítottam. Ezért nem engem kell lebaszni hogy hülyeség stb, mert én csak felraktam. Nekem bejött. :)Csak annyit hogyha az Rcon admin bekapcsolja, és úgyhaggya, más nemtudja kikapcsolni.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 18. - 15:42:33 ) Lusta félreérted. Ha pl. te, berakod a szeródba, beütöd hogy /sisak1 az úgy marad, ha kilépsz akkor is. 2868
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sisak Szkript« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:32:23 »
kijavítottam. herban, rcon admin beírja /sisak2 és akkor mindenkin a második modell lessz.
2869
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sisak Szkript« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:28:24 »
Neem...félreérted. Csak Rocn admin tudja bekapcsolni ezt a sisak szkriptet
![]() 2870
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sisak Szkript« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:21:37 »
Sziasztok. Ez egy NoiX Sisak szkript, aminek a lényege hogyha ráülsz a motorra akkor sisakod lesz. Persze én csak magyarosítottam, ezért nem az enyém. De szerintem tök jó
![]() Készítõje: [NoiX]Eduardo Magyarosította: BoOy Bugok: Van olyan párszor, hogyha leszálsz a motorrol nem tûnik el a sisak. Parancsok:(Csak Rcon Admin tudja bekapcsolni a szkriptet!) /sisak /sisak1 /sisak2 /sisak3 /sisak4 /sisak5 /lockhelmet (ezzel kapcsolod ki a sisak használatot) Forráskód: [pawn]/* SA:MP PAWN - * * NoiX Sisakok * * Motoros sisak szkript * SA:MP 0.3c. * * Magyarosította: BoOy * Készítõje: [NoiX]Eduardo * Kredit: Hiddos * www.noix.forumclan.com * 26/07/2011 * Brazil */ #include <a_samp> #define SLOT 1 new opc = 5; new string[80]; new aname[128]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n====================================\"); print(\" NoiX Sisakok. Készítette:[NoiX]Eduardo|\"); print(\" www.noix.forumclan.com |\"); print(\"====================================\\n\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/sisakok\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { SendClientMessage(playerid, 0xABCDEF01, \"NoiX Sisakok: /sisak1 /sisak2 /sisak3 /sisak4 /sisak5 /lockhelmet\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Elõbb bekell jelentkezned RCON Adminnak.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak1\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 0; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 1].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak2\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 1; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 2].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak3\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 2; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 3].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak4\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 3; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 4].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak5\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 4; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 5].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/lockhelmet\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 5; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' kikapcsolta a Sisak használatát a szeveren.\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if (opc == 0 || opc == 1 || opc == 2 || opc == 3 || opc == 4) { if (opc == 0) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } if (opc == 1) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX2{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18976, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX2{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX2{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX2{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX2{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX2{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX2{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX2{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX2{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX2{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX2{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX2{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX2{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX2{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX2{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX2{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX2{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX2{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } if (opc == 2) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX3{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18977, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX3{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX3{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX3{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX3{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX3{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX3{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX3{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX3{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX3{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX3{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX3{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX3{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX3{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX3{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX3{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX3{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX3{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } if (opc == 3) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX4{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18978, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX4{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX4{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX4{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX4{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX4{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX4{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX4{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX4{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX4{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX4{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX4{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX4{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX4{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX4{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX4{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX4{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX4{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } if (opc == 4) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX5{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18979, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX5{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX5{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX5{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX5{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX5{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX5{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX5{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX5{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX5{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX5{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX5{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX5{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX5{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX5{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX5{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX5{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX5{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } } return 1; } stock IsABike(vehicleid) { new result; new model = GetVehicleModel(vehicleid); switch(model) { case 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model; //Add vehicles to wear helmets default: result = 0; } return result; }[/pawn] Ha hibák -helyesírási hibák vannak szóljatok ::| 2871
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halál zóna« Dátum: 2011. szeptember 18. - 13:21:40 »
Ha Error van akkor nem csinál .amx -et. Ha warning van akkor csinál. És mûködik is.\" Tesztelve\". És leszarom hogy mennyit fordítottam.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 18. - 13:22:01 ) Nem tehetek róla hogy ennyi a szkript. :mistrust: 2872
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halál zóna« Dátum: 2011. szeptember 18. - 13:13:47 »
3 warning van benne. (NEM ERROR) Tehát nem hibás
![]() 2873
Segítségkérés / chat szöveg kétszer megelenítve segítsetek« Dátum: 2011. szeptember 18. - 12:46:32 »
Ezt nem ide kell írni
2874
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halál zóna« Dátum: 2011. szeptember 18. - 12:23:42 »
Hali. Magyarosítottam egy jó kis szkriptet. Ennek a szkriptnek az a lényege, ha meghalsz kidob egy dialogot és kiírja hogy visszaakarsz -e térni a halálod helyére.
Készítõ: [iSS]Daniele_Tom Fordította: BoOy Forráskód: [pawn]#include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Fordította: BoOy\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } new Float:x,Float:y,Float:z; new DeathPos[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { DeathPos[playerid] = GetPlayerPos(playerid,x,y,z); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(DeathPos[playerid] == true) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{e00000}Halál zóna\",\"{00b000}Visszaakarsz térni a halálod helyére?\",\"Igen\",\"Nem\"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(response) return SetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(!response) return 1; } return 1; }[/pawn] 2875
1. Régió / [3.Forduló] .:Secur:. Vs BoOy« Dátum: 2011. szeptember 18. - 12:03:57 »![]() Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 19. - 17:51:54 ) PLS.Pls. PLS. kedd este ![]() ![]() ![]() Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 19. - 17:52:28 ) Azis éehet hogy ma, de kiugrok a határidõbõl ::| 2876
SA-MP: Szerverfejlesztés / Style« Dátum: 2011. szeptember 18. - 12:03:21 »egy olyan szkriptet hogy berírod /stye és kiválasztod az ütésed[/quote] Javítsd ki a /stye helyett /style legyen 2877
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szimpla munka« Dátum: 2011. szeptember 18. - 11:59:23 »
Nembaj az hogy lefordított szkriptet rakott be. Nincs olyan szabályzat hogy nem lehet lefordítani más munkáját. És én még nem láttam ezt a szkriptet
![]() ![]() 2879
Segítségkérés / Társtulajt keresek!« Dátum: 2011. szeptember 18. - 10:18:47 »
Nem ez volt a kérdés :mistrust:
2880
Segítségkérés / miért jó 1 szerver?« Dátum: 2011. szeptember 18. - 10:13:10 »
A 0.3c-s objecteket nagyon szeretik a játékosok. Pláne ha stunt pályát csinálsz belõlük.
![]() |