Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 74
286
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 21. - 11:40:25 »

GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 40000);
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 520.625000, 64.166656, \"300-300\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.264997, 1.337496);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], -1783574017);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw0[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw0[playerid], 1);

 
Innentõl már csak OnPlayerWeaponShot-nál kell változókat kivonogatni, összeadni. 0-nál berakni az újratöltés animot, teljes 0-nál pedig elvenni a nála lévõ összes M4-et, és eltûntetni a textdrawot. Ha megnézed, amikor a videón váltanak, akkor is késõbb tûnik el a textdraw.

287
Segítségkérés / Regisztrációs rendszerben pozíciómentés
« Dátum: 2014. június 21. - 00:20:57 »
Idézetet írta: BackUP date=1403302235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48900\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Minek változókkal kínlódni? ???
 
SetSpawnInfo
SpawnPlayer

 
oda kell rakni, ahol bejelentkezik.
 
Én is így csinálom, de halálkor nem vált be.

288
Segítségkérés / Dialogba írt szöveg megjelenítése textdrawként!
« Dátum: 2014. június 20. - 20:12:33 »
OnDialogResponse eljárásnál az inputtextre állítsd a textdrawod értékét.
TextDrawSetString(TextDrawod, inputtext);

289
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 20. - 17:36:31 »
Megnéztem a videót egyel talán.
Betárazta? ApplyAnimation? Weapon states?
Több lett a tárban? Format? TextDrawSetString?
 
Ne beszéld be nekem...[/quote]
Nem beszélem be, de akkor ne is kérd a kész scriptet, amit csináltam.

290
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 20. - 14:47:56 »
Az... egy... textdraw.
Végtelen tárat adott neki, textdrawwal ráírta, amit számolt a változóval, és amikor a változó szerint elfogyott a tár, elvette tõle mindet.
 
Idézetet írta: kos date=1403261987\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az könnyû, de nem jó, mert az nekem nem jó semmire...
 
Az elején még az volt a kérdés, hogy kérdezzük le a tárat. Pár hozzászólással, és 4000 uppolással késõbb eljutottunk odáig, hogy komplett rendszert kérsz. Az pedig nem ez a topik.

291
Segítségkérés / Animáció
« Dátum: 2014. június 20. - 14:44:52 »
CARRY
liftup
liftup05
liftup105
putdwn
putdwn05
putdwn105
BOMBER
BOM_Plant
BOM_Plant_2Idle
BOM_Plant_Crouch_In
BOM_Plant_Crouch_Out
BOM_Plant_In
BOM_Plant_Loop

292
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 20. - 11:25:51 »
Megoldható, úgy, hogy x töltény után töltse újra, de az sem egy egyszerû dolog.

293
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. június 20. - 11:16:39 »
Idézetet írta: .Adamcha. date=1403096822\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valakinek ötlet, hogy hogyan készítsek egy olyan rámpát ami a szerelõ hq-kon szokott lenni (sárga/fekete)? Mivel ezt csak berendezéssel találom, és nekem nem fér be sehogy ahova kellene.
Aki nem tudná mirõl van szó:
[hs width=300 height=100]http://kepfeltoltes.hu/140618/mta-screen_2014-06-18_15-04-51_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 
Ezt lehet, hogy helyettesíthetnéd elfordított autópálya-szalagkorlát objektekkel. Paraszt megoldás, de jó.

294
Segítségkérés / Nagyon fontos DeAMX
« Dátum: 2014. június 19. - 20:07:22 »
Ezzel is próbáld meg, bár nekem nem vált be.

295
Segítségkérés / Nagyon fontos DeAMX
« Dátum: 2014. június 19. - 17:11:05 »
Nem éri meg visszafordítani. A floatokat lehetetlen (egyszerûen eleve intként menti) visszaszedni, a változók, paraméterek, függvénykönyvtárak összekafatyolódnak. Én is jópárszor újrakezdtem (magamtól, még most is megvan a legelsõ mod), hidd el, jót tesz.

296
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 19. - 14:17:56 »
Kiderült, hogy tárat nem lehet addolni.

297
Segítségkérés / AntiSK-t készítési híba HELP!
« Dátum: 2014. június 18. - 21:40:15 »
Keresd meg a mododban az OnPlayerSpawn részt, az alá illeszd be ezeket. Egyszerre kettõ nem lehet :)

298
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bánya
« Dátum: 2014. június 18. - 19:41:42 »
Én is akartam csinálni egy bányát, de egy objektet sem találtam hozzá. Nagyon jó lett, grat! Ment a plusz!

299
Segítségkérés / Egybe mentsem õket, vagy külön?
« Dátum: 2014. június 18. - 17:11:05 »
Ez a két kódrészlet ugyanazt csinálja. Ugyanúgy egyben formázza, ugyanúgy egyben küldi el. Felesleges lenne sok queryre osztanod, mert akkor meg az lassítaná.

300
Segítségkérés / Server Crash
« Dátum: 2014. június 18. - 14:04:29 »
Nézd át és / vagy mutasd meg az OnPlayerDisconnect eljárás részeit.

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal