Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 153
286
Shirak újabb hasznos scripthez kérte segítségemet, amit holnap publikálni is fog. Remélem hasznát fogjátok venni.

287
Általános / Editelt publikus mod...
« Dátum: 2014. június 26. - 21:05:02 »
Erre vannak a licenszszerzõdések, amiket át szoktál klikkelni mikor felraksz egy programot. Elvileg, ha kiraknak egy modot a fórumra, és nem adnak meg hozzá licenszet, akkor közkincs, vagyis mindenki azt csinál vele, amit akar.
Ha azt akarod, hogy ez ne történjen meg, pl. ne lehessen kiadni módosításokat, akkor kiadod egy kényelmes CC licensz alatt (pl. Nevezd meg-Ne add el-Ne változtasd ).

288
Mutatok egy példát:
 

stock LetTheFloodBegin()
{
   printf(\"SZERELES?\");
   LetTheFloodBegin();
}

 
Ez ugyanaz, mint a
 

stock LetTheFloodBegin()
{
   while(true)
   {
        printf(\"SZERELES?\");
   }
}

,
azzal a különbséggel, hogy az elsõ függvény kb. fél perc alatt okoz egy heap/stack collisiont, mert ha a függvény saját magát hívja meg, a függvény meghívásához szükséges memóriát nem törli a stackbõl addig, amíg az vissza nem tér valamivel.
Minden rekurzió átírható ciklussá, és fordítva.

289
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 25. - 21:09:31 »
Igen. Bemész a PD-be, és felveszik neked.
A hackelés ötlet egyébként nem a W_D-bõl jött, egyszerûen a SPECIAL szabálykönyv rendelkezik egy hackelés skillel és azt implementáljuk.

290
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 25. - 13:08:31 »
Idézetet írta: lackos888 date=1403691102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
krisk okosváros programot nem akartok?  :D
 
Nem szeretnénk. Azt, hogy ezeket a hálózatokat meg lehet hackelni, szerintem alapvetõ, ha már be van rakva a lehetõség rá. Hackelni lehet majd egyébként a terminálokon és a tornyokon kívül a kamerákat is, amiket ki is lehet majd kapcsolni (ez nem lesz bent nyitáskor). Ehhez persze megfelelõen közel kell lenni a kamerához.
Ezen kívül semmi \"hi-tech\" dolog nincsen a hackelésben, csak olyan dolgokat fogunk engedni feltörni, amiket IRL is lehetséges. Plusz a hackelés nem lesz olyan egyszerû, mint amilyennek lehet, hogy tûnik így elsõ hallásra, de errõl majd akkor, ha odaér a fejlesztési ciklus.

291
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 25. - 11:33:20 »
Mostanában hallottam, hogy bizonyos ember(ek)nek az ujjlenyomat rendszerrel van problémájuk, lévén túl nagy hangsúlyt fektet a rendõrségre.
Ezen állításra egyöntetûen válaszolnék: korábban, még mikor nem volt tervben a személyleírás rendszer, a standard megoldás a személyleírás közlésére ez lett volna:
* krisk körbeírja John Smith-et.
Ezzel kész is az MG parádé, ha valaki azt akarta. Hasonlóan az ujjlenyomattal. Nos, elárulok egy kis titkot:
 
  • az ujjlenyomat CSAK azoknak lesz a rendszerben, akit már elfogtak vagy elõállítottak (még akkor is, ha késõbb nem lett megvádolva semmivel),

  • nem, nincsen mindenkié az adatbázisban automatikusan, még azoké sincs, akiknek elvileg kellene (büntetett elõéletû karakterek, bevándorlók, zöldkártyások, PD/SD tagok). Persze ezeken lehet segíteni, ha valakit behívnak az õrsre, de alapjáraton nincsen bent a rendszerben,

  • a személyleírásra NEM lehet közvetlenül keresni, ez pont azért van, mert nem akartuk, hogy túl egyszerû legyen a rendõrök dolga. A személyleírás egyébként nem tûnik el teljesen, ha maszkot húzol, csak az utolsó karakter helyén lesz egy X, hogy ezt kompenzáljuk,

  • ujjlenyomatra lehet keresni,

  • a számítógépes rendszereket, KÖZTÜK a PD adatbázisát fel lehet törni, tehát ha van elég jó hacker a csapatban, a rendõrségi adatokat is megláthatjátok.


Pont ezért én egyáltalán nem érzem úgy, hogy ez így egyáltalán megállná a helyét.

292
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 24. - 01:07:56 »
Idézetet írta: Jippy date=1403564095\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Krisk, túl sok volt a Dr.Csont?? :D
Amúgy hajrá skacok :)
 
Sajnos nekem ezt biológiából tanítják, és a Dr. Csontban alígha látni algor mortisos hullát, az már a CSI asztala. :D
Köszönjük. :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 25. - 02:04:25 )

Az alábbi (fõleg technikai jellegû) updatek készültek el:
 
  • SHOP RENDSZER!!!négyötnégy4444. Három hét után. Errõl majd Nyuszi ír bõvebben.

  • LOS ellenõrzések. A rendszer a MapAndreas (egy szerver plugin, amely megmondja, hogy egy adott 2D pontnál melyik a legnagyobb kiemelkedés a mapon) plugin segítségével ellenõrzi, hogy két pont közt van-e LOS (lehet-e a két pont között szabad szemmel átlátni). Ez egy viszonylag komoly vektormûveletekkel operáló script. Ezen kívül tegnap írtam egy kis scriptet, amely megnézi, hogy egy adott pont bent van-e egy körcikkben. Ezzel megoldottam egy NPC láthatósági scriptet, nevezetesen, hogy egy player karaktere láthat-e egy másik karaktert. Ezen kívül az LOS script fel van használva arra, hogy a /me, /do, /try parancsok csak annak íródjanak ki, ha a 2 player között van LOS (gyakran vannak olyan RP panaszok, hogy a játékos nem láthatta volna az adott cselekvést.)

  • A fentihez tartozik egy kis technikai update, a MapAndreas egy újabb verzióját használjuk, amely dinamikusan tölti be és ki az egyébként elég nagy memóriaigényû (70 MB fájl RAM-ba töltve) mapot, valamint támogat egy kisebb memóriaigényû mapot (~9MB). Az utóbbit használjuk a /me-s ellenõrzéseknél, és ott, ahol nem állíthatjuk le a szerver összes mûveletét 5 másodpercre (gyk. mindenhol, kivéve a betöltések esetén).

  • Be lett rakva egy elég kezdetleges GPS. De itt nem a több hárombetûs szerveren látható GPS-t kell elképzelni, hanem a rendszer teljesen dinamikusan számít utat bármely két pont közé a mapon (addig, amíg el lehet jutni). A rendszer nem olyan \"szép\", mint a GTA IV-V-ben látható GPS, mert sajnos nincs erõforrásunk annyi gangzone-ra. Errõl lesz kép késõbbiekben.


293
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 23. - 18:09:30 »
A mûholdas telefon nem lesz implementálva, mivel elõbb-utóbb mindenkinek lenne rá pénze, hogy megvegye, még akkor is, ha az a karakterükre nézve nem RP-s (egy olyan csávó, aki ha kap $1000-t, azt is kokainra költi, nem fog belõle mûholdas telefont venni, pedig biztos vagyok benne, hogy megtennék a karakterek a szerveren).
A lehallgatások és a bemérések teljesen a valóságon alapulnak, nem lehet valakinek csak úgy bemérni a telefonját, ha mégis megteszik, az a bizonyíték nem használható fel a bíróságon és a vádat is ejteni lehet.

294
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 23. - 16:19:03 »
Idézetet írta: Melvin date=1403527321\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

egy teljesen újragondolt taxis rendszer
Ebben mik lesznek a változások? Itt valahogy nem tudom kitalálni,hogy milyen lesz ez az új rendszer.
Vagy még nem ezen gondolkodtatok,inkább nyitás utánra marad?
 
[/quote]
Ezt szeretnénk meglepetésként tartogatni a nyitás elõtti napokra.

295
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 23. - 13:48:34 »
Idézetet írta: Melvin date=1403521650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha élettörténetben szerepel,hogy már letartóztattak,az be kerül az IC adataim közé? (Mert így lenne igazságos)
Illetve,ha nem,akkor aki be akarja íratni magát,az megoldhatja ezt a \"problémát\" ?
 
Sajnos nincs mód arra, hogy a scriptbe beleírjad, hogy a korábbi karakteredet hol csukták le. Ez azért kell, mert szeretnénk, ha a playerek reális bûnlajstromot halmoznának fel, ne az lenne, hogy gyilkosságért kapott 2 hónapot, autólopásért meg 10 évet. A karaktertörténetedben bent van, tehát az adminok utána tudnak nézni, és úgy is lehet RP-zni, ha gondolod.
 

MDC rendszer lesz?
 
[/quote]
Az MDC a terminál rendszer egy alegysége, tehát lesz.

296
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 23. - 11:53:10 »
Idézetet írta: Melvin date=1403512006\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Értem.
Na hát,mint RL,itt sem jön be a politika,szóval hanyagoljuk.
Bár köszönöm,hogy leírtad.
 
Szívesen. Nekem sem szívügyem a politika, de azért ez is kell egy szerverre, ahol egy várost játszunk.
 

Még 1-2 kérdés:
Az edzés csak a megszokott Sa-s \"gyúrogatás\" lesz-1 kérdés: lehet választani,hogy pl 30 kilót,vagy 70-et tegyen rá a rúdra és ezáltal tudom növelni a karakter erejét,vagy csak ,vegyük fekvenyomást,leveszi magától kinyomja X-szer a súlyt,amit enm lehet kiválasztani,hogy hány Kg és kész(magyarán nem kell nekünk hozzá se nyúlnunk olyankor a karakterhez-vagy,ez úgy néz ki,hogy:
-Elsõnek lemegy 20 Kg mellbe,ereje 1-10-es skálán 1-es.
-5.- lemegy má megy neki a 35,ereje 1,5-ös.
És nyomkodni kell,mint Singleben a szóköz+ egérgomb kombinációval?
Ez most kifejezetten érdekel :)
 
[/quote]
Igen, csak súlyemelésre gondoltunk. A súlyemelés és az azzal történõ skill/stat növelést egyelõre nem tettük be, mert muszáj volt valahol meghúzni a határt a fejlesztésekben, amelyek bekerülnek a szerverre nyitáskor, hiszen egyébként sosem végeznénk.
 

Más:
Rendõröknél meg lesz az oldva,hogy ha fehér bõrû,akkor fehér skint kapjon,ha néger,akkor meg a Tenpenny skinjét?
(És itt kérdezhetném az ázsiait is,de tudom,hogy nincs olyan rendõr skin)
Mivel velem már fordult elõ olyan,hogy néger rendõrként (csak ugye fehér volt a skinem)le hópelyheztek és magyaráznom kellett megfele,hogy nem ***dmeg,én is néger vagyok,csak a rendõr skin ilyen.
 
[/quote]
A rendõrség tagjai az egyenruhát saját maguk választják ki. Mindent megtettünk, amit tudtunk, hogy a skineket csak a megfelelõ rassz válassza ki (egészen pontosan ez nem igaz, bizonyos DISG skill felett fel tudja venni más rasszú is). A rendõrskinek nem rendelkeznek az ehhez szükséges azonosító kezdõbetûvel (a legtöbb fekete skin nevének kezdõbetûje \'b\', de LAPD-nél ugye \'pulaski\' Pulaski skinjének neve, ezért akárki fel tudja venni). Az a lényeg, te választod ki, hogy melyik skint veszed fel, tehát a rasszodnak megfelelõen fogod választani nyilván, amilyet akarsz.
 

Illetve
 
Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását[/quote]
Szóval a szerveren már dokinak is megéri lenni,mivel gondolom rendõrök majd halálesetkor kihívják õket ,hogy ezeket a statisztikákat \"megoldják\". Így nem az unalmas semmittevés megy majd,mint általában a többi szerveren :)
 
[/quote]
Igen, pontosan. Eleve bizonyos MEDC skill felett meg tudod nézni a lõtt sérültrõl (ha még nem halt meg), hogy milyen kaliberbõl tüzeltek rá, és ha meghalt, akkor ugyanezeket az adatokat elmenti a világleírás mellé (a halott ember \"személyleírásával\", amit már láttatok egy oldallal ezelõtt kb.). Az is oda lesz írva, hogy körülbelül hány órája lehet halott a személy (egészen pontosan a különbözõ posztmortern szindrómák alapján lesz beazonosítható (egészen pontosan ezek a palor mortis [elfehéredés], algor mortis [kihûlés], rigor mortis [hullamerevség], livor mortis [elkékülés], rothadás, bomlás, csontvázasodás), melyek mellé oda lesz írva, hogy körülbelül mennyi idõbe telhetett ennek az állapotnak az elérése, mert nem csak igazságügyi orvosszakértõk játszank a szerveren.
 

Na hát én már nagyon kíváncsi vagyok erre a szerverre :)
 
[/quote]
Köszönjük. Az igazságot megmondva mi is nagyon várunk rá, kíváncsiak vagyunk, hogy Ti hogyan fogjátok felhasználni a kezetekbe adott lehetõségeket.

297
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 23. - 00:22:22 »
A polgármester a fizetéseket nem fogja állítani, hiszen IRL sem a polgármester mondja meg, hogy mennyit kapjon például a Logger Beer fuvarozója. A munkák még nem lettek implementálva, ezért az állami munkák esetében ez még kérdés, errõl még nem tudok mondani semmit.
A választás során megengedtük magunknak az IRL-tõl való eltérést, és inkább kicsit egyediesítettük az egészet. Ideális esetben legalább két jelölt jelentkezik, akik szigorúan NEM PARTIZÁNOK (mint IRL), tehát pártaffilitásukat nem jelzik a szavazólapokon, valamint ezért egy pártból több képviselõ is indulhat. Például tegyük fel, hogy az alábbi két fõ indul:
1. JELÖLT: John Smith (Demokraták)
2. JELÖLT: Ho Lee Fuk (Demokraták)
Ezzel együtt nem csak polgármesterek, de képviselõk is jelentkeznek. A képviselõk partizánok, tehát vagyis a párttal együtt jelentkeznek. A párt készít egy listát, amelyen az általa támogatott képviselõk vannak (maximum 5), ha a képviselõk partizánok.
Tegyük fel, hogy az alábbi rendszer áll fent:
1. JELÖLT KÉPVISELÕI:
Ben Derhover
Jonathan Cross
Fred Fuchs
Ben Dover
2. JELÖLT KÉPVISELÕI:
Ho Lee Fuk
Al Coholic
Stu Peid
Mike Hunt
A szavazás a képviselõkre és a polgármesterre külön történik.
Például, Ho Lee Fuk-ot 62%-ban, míg John Smith-et 39%-ban támogatták. Ekkor Ho Lee Fuk a polgármester.
A listán viszont tegyük fel, hogy Ho Lee Fuk listáját csak 41%-ban, míg John Smith-ét 59%-ban támogatták. Ekkor Ho Lee Fuk listájából 4*0.41 = 1.67, vagyis két embert, míg John Smith-ébõl 4*0.59=2.36, vagyis szintén két embert szerez a tanácsba.
A párt által jelölt képviselõk akkor kerülnek be a tanácsba, ha az általa kapott szavazatok, szorozva a listájuk tagszámával, meghaladja a 0.5-öt, ekkor az elsõ jelölt maga, és senki más nem kerül be a tanácsba abból a pártból. Ez a maximális 5 személynél pontosan 10% (ezért a limit 5, nagyobb számnál össze-vissza jött volna ki, így viszont eléggé konzisztens).
A polgármester jogköre a városi tisztviselõk, mint például a rendõrség vagy az FD vezetõjének kinevezése, hasonlóan a bíróság, az iskoláztatás, és egyéb rendszerek vezetõinek kinevezése.
A városi tanács feladata a törvények meghozása, tehát õk hozzák azokat a városi érvényû törvényeket, amelyek a megyei és az állami törvényekkel nem állnak ellent (tipikusan egyedi adók, várostervezési törvények, ingatlantörvények, telkek), tehát a kérdésedre is válaszolva, rasszokra lebontva nem lehet fizetést állítani, mivel az ellentmond néhány US Code paragrafusnak. A városi tanács a polgármester nélkül dönt, azonban a döntést a polgármester vétózhatja.


Ez lehet, hogy hosszúnak tûnk, de igazából a szavazónak rohadtul kevés dolga van vele (ez egy másik cél volt). A szavazati lapon annyi lenne, hogy:
 

POLGÁRMESTER
[ ] John Smith
[ ] Ho Lee Fuk
KÉPVISELÕI LISTA
[ ] John Smith listája:
Ben Derhover
Jonathan Cross
Fred Fuchs
Ben Dover
[ ] Ho Lee Fuk listája:
Ho Lee Fuk
Al Coholic
Stu Peid
Mike Hunt

 
A lakosnak két egyszerû döntést kell meghoznia.

298
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 22. - 23:30:10 »
Idézetet írta: Melvin date=1403472022\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bo,cs de most lehet kötekedni fogok ez ügyben :) Nem fontos válaszolni,csak nekem nem tiszta a kép.
Na,de ha John megölt,elfelejti õ is és C is a halál körülményeit,csak annyit tud,hogy megölt valakit,de hogy miért,azt nem?
Illetve J elfeledte ezt a meggyilkolt embert,-vagyis cscak a halál körülményeit,-ha a sors úgy dönt,akkor ismét össze hozza õket.
Tegyük fel,ezek 2-en egy maffia emberei voltak és azt a feladatot kapta J,hogy ölje meg C-t,mert besúgó.
Szóval,ha netalántán újra \"összejönnének\" és mesélnének egymásnak az eddig életükrõl(amit szerveren töltöttek el,csak a halálról nem,mivel az felejtõs) akkor most elmondja mindenki a magáét és rájönnek végül,hogy te kurvára hasonlítasz valakire,sõt te pontosan a barátomra.
Meg,akkor most C-t \"kirúgják\" a maffiából ilyenkor,vagy ugyan úgy benne lesz,csak ez a halál eset elfelejtõdik?
Mert gondolom,ha C egy kis spicli besúgót játszik,de ,ha elsõre,akkor másodjára is besúgnia kellene,ha kap egy jó ajánlatot(mind1 ,jellemtõl függ)szóval,ha idõ után rájönnek,akkor újra kill.
Ja,és ebben a halálesetben a rendõrség nem is tud nyomozni,mivel a haláleset felejtve lett. ?
Hát,ez eléggé hülyén jön le,számomra biztos,valahogy én nem tudom megérteni ezt a megszokott kórházban éledõs halált.
 :D
Egyébként röviden tömören a kérdés azt takarná,hogy ilyenkor hogy kell a killernek és a halottnak viszonyulnia egymásnak ,ha találkoznak.
 
Természetesen megértjük a problémát, én is utálom az RK rendszert. Sajnos egyelõre még nem sikerült jó megoldást találni erre a problémára, de gondolkoztunk egy olyanon, hogy a \"PK\" abból álljon, hogy meg kell változtatnod a nevedet, valamint törlõdik az inventoryid. Ekkor egy teljesen új karaktert kezdel, VISZONT a korábbi karaktered skilljei, statisztikai és egyéb tulajdonai megmaradnak (ezt akár öröklés, akár más módon le lehet RP-zni). A frakció tagságodat pedig a leader dönti el, ha akarja, RP-zheted úgy, hogy eddig is a frakcióban vagy, vagy úgy, hogy új tag vagy.

299
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 22. - 23:16:24 »
Idézetet írta: Melvin date=1403469875\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most újra olvastam a leírást,és a CK résznél megakadt a szemem.
újraéled.
Újraéled. Ezt valahogy kifejthetnétek,hogy ilyenkor -mert számomra ez egy máig megfejtetlen kérdés,ahol nincs CK- hogy kell ezt felfogni?
Vázolom a helyzetet:
-John megöli Chris-t,mivel nincs,csak egyiknek Perkje,ezért Chris nem kér CK-t.
Akkor itt most Chris,mint létezõ ember/karakter nem halt meg,csak valami csoda folytán megmenekült,mindenre emlékszik és éli életét tovább,John meg azt hiszi,hogy megölte,nem?
Mert ez vitatható lehet,mivel ha egy vonat alá dobja Christ,akkor az 100% és a szeme elõtt halt meg.
Akkor ezt John,vagy John irányítójának hogy is kellene felfogni? Mivel jó,lelöki szikláról,túlélheti stb,de ha fejen lövi? AKkor John biztos nézni fog egyet,hogy ***dmeg ezt fejbelõttem.
E: Na most végiggondoltam amit írtam és megmagyarázható ez,ha nagyon meg akarjuk :)
Végülis én a nem CK-s szervereken nem szoktam tudni felfogni,hogy ilyenkor mi van.
(ugye megölik C-t,1 óra múlva meg elõtte sétál el J elõtt,és lehet ugyan azzal a névvel/személyiséggel összebarátkoznak ...ez számomra kissé zavaros :D )
 
Igen, én sem tudom megfelelõ módon feldolgozni az RK/PK fogalmát, paradoxikus, de a kötelezõ CK-t (más néven az 1K1É-t) eléggé nehezen akartuk kötelezõvé tenni egy olyan RPG rendszerben, ahol a karaktered fejlesztése az egyik fõ cél, ezzel ugyanis sokaktól elvehetjük a játékkedvet. Ezen kívül ez egy viszonylag jó anti-DM rendszer is, hiszen ha valaki feljön, majd vesz magának fegyvereket és elkezd DM-elni, akkor nem fogja megszívni az, aki az áldozata lesz, hanem választhat úgy, hogy újraéled. (Természetesen, feltételezve, hogy a személy nem akar Level 4-ig várni azzal, hogy gyilkoljon, ami a legtöbb causal cheaterre igaz.)
A PK pontos kivitelezését még nem tudjuk megmondani, amit Nyuszi írt, az csak egy egyszerû vázlat, a pontos menetét ennek a szerverszabályzat fogja tartalmazni.
 

Ja és a másik Dolog:
A börtönt hogy akarjátok kialakítani?
2X3-as négyszögben végigülni 10 percet,vagy valami reálisabbat?
Normálisabb,szabadterûbb börtön pl 1 ic év-1 rl órának megfelelõjeként?
 
[/quote]
A büntetés rendszer azonban nem ilyen kategória. 25 perc felel meg egy IG büntetési évnek a kaliforniai BTK szerint, tehát a legtöbb szabálysértés 25 perc alatt bütnetendõ. Ezt felrakhatjuk, ha úgy gondoljuk, hogy a börtönnek nincs elég elrettentõ ereje.
Egyelõre még nincs bescriptelve a \"prison\", csak a fogda, ami PD alatt van. Szeretnénk, ha a prison meglenne nyitásra, de errõl nem tudok sajnos mondani semmit egyelõre.

300
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 22. - 20:59:13 »

Pedig arra számítottam hogy lesz valami szépítgetés, mint Malibun (Fórumra értem) esetleg egy dark, s light téma.
 
[/quote]
Nem lesz, mégpedig azért nem, mert az UCP a fórumhoz hasonló témával fog rendelkezni, és ha át lehetne állítani a fórum témáját, akkor elidegenedne a kettõ.
 

Azt szeretném megkérdezni hogy lesz-e lehetõség rá, hogy maximálisra feltoljunk minden skillt? Persze sok játék után.
 
[/quote]
A statisztikákat csak bizonyos perkekkel lehet majd feljebb vinni (valamint ideiglenesen a karizma és az itelligencia perkeket dolgok elfogyasztásával), tehát azokat általánosságban NEM.
A kezdõstatisztikákból levezett skilleket azonban ki lehet maxolni, a script és a szabálykönyv úgy van megírva, hogy maximum 100-as skilled lehet mindenbõl. Skillek fejlesztésére elosztható pontokat szintlépéskor kapsz.
A maximális bescriptelt szint a húszas, az felett páros szintenként nem lehet perkeket szerezni, de a skillpontokat ugyanúgy el lehet majd osztani.

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal