Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34
286
Segítségkérés / Jármû színének és paintjobjának lekérése
« Dátum: 2013. augusztus 09. - 19:00:43 »
Ezt feleslegesen linkelted be mert ugyan ez van meg.

287
Segítségkérés / Jármû színének és paintjobjának lekérése
« Dátum: 2013. augusztus 09. - 13:37:04 »
Helló,
Hogy lehet lekérni egy jármû színét és a paintjobját?
Próbáltam a GetVehicleColor függvényt de nem mûködik.
Próbáltam a vfunc függvényt de nem mûködik.

288
Segítségkérés / GetVehicleColor
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 21:15:45 »
Igen az mûködik mert te ott megváltoztatod a kocsi színét majd úgy mented el.
De én meg lekérem a kocsi színét majd elmentem.

289
Segítségkérés / GetVehicleColor
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 21:12:32 »
Látom nem érted...
Van egy include azaz a GetVehicleColor.
Ami lekéri a kocsi színét mert alapon a sa-mp készítõi nem csináltak ilyet.
Én lekérem a kocsi színét majd elmentem, hogy ha betölti a kocsit akkor betöltse a színt.
Na de hiába fehér a kocsi akkor is feketére menti el.
Kezdõ scripterként nem hiszem, hogy te ezt tudnád.

290
Segítségkérés / GetVehicleColor
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 21:03:28 »
Nem nem és nem.
Belinkelem a teljes kódot ha ennyire nem érthetõ.
 

#include a_samp
#include zcmd
#include dini
#include vfunc
new file[128+1];
#define SCM SendClientMessage
#define VehicleFile(%1) format(file, sizeof(file), \"Evolution/Vehicles/%s.veh\", GetNick(%1))
CMD:sveh(playerid, params[]) {
VehicleFile(playerid);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), tunes[128], color1, color2;
GetVehicleColors(vehicleid, color1, color2);
if(dini_Exists(file)) {
dini_IntSet(file, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
        dini_IntSet(file, \"Color1\", color1);
dini_IntSet(file, \"Color2\", color2);
dini_IntSet(file, \"Paintjob\", GetVehiclePaintjob(vehicleid));
for(new i; i < 14; i++) {
   format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
   dini_IntSet(file, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i));
}
} else {
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
    dini_IntSet(file, \"Color1\", color1);
dini_IntSet(file, \"Color2\", color2);
dini_IntSet(file, \"Paintjob\", GetVehiclePaintjob(vehicleid));
for(new i; i < 14; i++) {
   format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
   dini_IntSet(file, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i));
}
}
SCM(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen elmentve!\");
return 1;
}
 
CMD:lveh(playerid, params[]) {
VehicleFile(playerid);
if(!dini_Exists(file)) return SCM(playerid, 0xFF4646AA, \"* Neked nincs mentett jármûved!\");
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A, carid, color1, color2, paintjob;
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
carid = dini_Int(file, \"Model\");
color1 = dini_Int(file, \"Color1\");
color2 = dini_Int(file, \"Color2\");
paintjob = dini_Int(file, \"Paintjob\");
    if(GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID)  {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\"));
    }
    new vehicleid = CreateVehicle(carid, X, Y, Z, A, color1, color2, -1), tunes[128];
    SetPVarInt(playerid, \"Vehicle\", vehicleid);
    PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\"), 0);
    SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
    LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
for(new i; i < 14; i++) {
    format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
    AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(file, tunes));
}
ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
SCM(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen betöltve!\");
return 1;
}
stock GetNick(playerid) {
new nick[24+1];
GetPlayerName(playerid, nick, sizeof(nick));
return nick;
}

291
Segítségkérés / GetVehicleColor
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 20:44:47 »
Szép estét.
Kipróbáltam ezt a GetVehicleColor-t de mikor elmentem majd betöltöm a kocsin akkor fekete lesz a kocsi, a fájlban is
 
Color1=0
Color2=0

 
Kódom:
 

new color1, color2;
GetVehicleColors(vehicleid, color1, color2);
dini_IntSet(file, \"Color1\", color1);
dini_IntSet(file, \"Color2\", color2);

292
SA-MP: Szerverfejlesztés / /color [R] [G] [B]
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 13:11:34 »
Köszönöm mindenkinek :)

293
Segítségkérés / fegyver parancs
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 15:23:49 »

CMD:fegyo(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Ezt a parancsot csak RCON Adminisztrátorok használhatják!\");
new id, fegyoid, tolteny;
if (sscanf(params, \"udd\", id, fegyoid, tolteny)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /fegyvertad Player/id fegyo/id [töltény/db]\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ilyen játékos!\");
else
{
GivePlayerWeapon(id, fegyoid, tolteny);
SendClientMessage(id, 0x00FF00AA, \"kaptál fegyót\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Adtál néki fegyót!\");
}
return 1;
}

294
SA-MP: Szerverfejlesztés / /color [R] [G] [B]
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 22:54:09 »
Örülök.

295
SA-MP: Szerverfejlesztés / /color [R] [G] [B]
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 22:31:03 »
Köszönöm szépen!

296
Off Telep / Milyen jármûved lesz ha lesz egyáltalán?
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 22:19:10 »

297
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Milyen házad lesz ha nagy leszel?
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 22:10:14 »
\"images?q=tbn:ANd9GcRd7sA8cID7ZSYUqPLiadkoKEbxD5DZxB5knMRzlacadwnquUB1Uw\"

298
SA-MP: Szerverfejlesztés / /color [R] [G] [B]
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 21:20:48 »
Sziasztok.
Mivel még nem láttam ilyet a fórumon gondoltam megírom unalmamban.
Hogy mit is tud ez a script?
Egyedi név szín a chatben
          Használat: /color [R (0-255)] [G (0-255)] [B (0-255)]
Név szín mentése / betöltése
          Amikor még nincs beállítva név színed a /color parancsal akkor addig csatlakozáskor mindig véletlenszerû színt ad a szerver.
                    Amikor már a /color parancsal van beállítva a név színed akkor csatlakozáskor a szerver kiolvassa és beállítja a színed.
Extra
          A chatben ki írja a játékosok ID-ét is.
 
#include a_samp
#include zcmd
#include dini
#include sscanf2
new file[128+1];
#define AccountFile(%1) format(file, sizeof(file), \"Colors/%s.color\", GetNick(%1))
new colors[][200] = {
{0xFF8C13FF},{0xC715FFFF},{0x20B2AAFF},{0xDC143CFF},{0x6495EDFF},{0xf0e68cFF},{0x778899FF},{0xFF1493FF},{0xF4A460FF},
{0xEE82EEFF},{0xFFD720FF},{0x8b4513FF},{0x4949A0FF},{0x148b8bFF},{0x14ff7fFF},{0x556b2fFF},{0x0FD9FAFF},{0x10DC29FF},
{0x534081FF},{0x0495CDFF},{0xEF6CE8FF},{0xBD34DAFF},{0x247C1BFF},{0x0C8E5DFF},{0x635B03FF},{0xCB7ED3FF},{0x65ADEBFF},
{0x5C1ACCFF},{0xF2F853FF},{0x11F891FF},{0x7B39AAFF},{0x53EB10FF},{0x54137DFF},{0x275222FF},{0xF09F5BFF},{0x3D0A4FFF},
{0x22F767FF},{0xD63034FF},{0x9A6980FF},{0xDFB935FF},{0x3793FAFF},{0x90239DFF},{0xE9AB2FFF},{0xAF2FF3FF},{0x057F94FF},
{0xB98519FF},{0x388EEAFF},{0x028151FF},{0xA55043FF},{0x0DE018FF},{0x93AB1CFF},{0x95BAF0FF},{0x369976FF},{0x18F71FFF},
{0x4B8987FF},{0x491B9EFF},{0x829DC7FF},{0xBCE635FF},{0xCEA6DFFF},{0x20D4ADFF},{0x2D74FDFF},{0x3C1C0DFF},{0x12D6D4FF},
{0x48C000FF},{0x2A51E2FF},{0xE3AC12FF},{0xFC42A8FF},{0x2FC827FF},{0x1A30BFFF},{0xB740C2FF},{0x42ACF5FF},{0x2FD9DEFF},
{0xFAFB71FF},{0x05D1CDFF},{0xC471BDFF},{0x94436EFF},{0xC1F7ECFF},{0xCE79EEFF},{0xBD1EF2FF},{0x93B7E4FF},{0x3214AAFF},
{0x184D3BFF},{0xAE4B99FF},{0x7E49D7FF},{0x4C436EFF},{0xFA24CCFF},{0xCE76BEFF},{0xA04E0AFF},{0x9F945CFF},{0xDCDE3DFF},
{0x10C9C5FF},{0x70524DFF},{0x0BE472FF},{0x8A2CD7FF},{0x6152C2FF},{0xCF72A9FF},{0xE59338FF},{0xEEDC2DFF},{0xD8C762FF},
{0xD8C762FF},{0xFF8C13FF},{0xC715FFFF},{0x20B2AAFF},{0xDC143CFF},{0x6495EDFF},{0xf0e68cFF},{0x778899FF},{0xFF1493FF},
{0xF4A460FF},{0xEE82EEFF},{0xFFD720FF},{0x8b4513FF},{0x4949A0FF},{0x148b8bFF},{0x14ff7fFF},{0x556b2fFF},{0x0FD9FAFF},
{0x10DC29FF},{0x534081FF},{0x0495CDFF},{0xEF6CE8FF},{0xBD34DAFF},{0x247C1BFF},{0x0C8E5DFF},{0x635B03FF},{0xCB7ED3FF},
{0x65ADEBFF},{0x5C1ACCFF},{0xF2F853FF},{0x11F891FF},{0x7B39AAFF},{0x53EB10FF},{0x54137DFF},{0x275222FF},{0xF09F5BFF},
{0x3D0A4FFF},{0x22F767FF},{0xD63034FF},{0x9A6980FF},{0xDFB935FF},{0x3793FAFF},{0x90239DFF},{0xE9AB2FFF},{0xAF2FF3FF},
{0x057F94FF},{0xB98519FF},{0x388EEAFF},{0x028151FF},{0xA55043FF},{0x0DE018FF},{0x93AB1CFF},{0x95BAF0FF},{0x369976FF},
{0x18F71FFF},{0x4B8987FF},{0x491B9EFF},{0x829DC7FF},{0xBCE635FF},{0xCEA6DFFF},{0x20D4ADFF},{0x2D74FDFF},{0x3C1C0DFF},
{0x12D6D4FF},{0x48C000FF},{0x2A51E2FF},{0xE3AC12FF},{0xFC42A8FF},{0x2FC827FF},{0x1A30BFFF},{0xB740C2FF},{0x42ACF5FF},
{0x2FD9DEFF},{0xFAFB71FF},{0x05D1CDFF},{0xC471BDFF},{0x94436EFF},{0xC1F7ECFF},{0xCE79EEFF},{0xBD1EF2FF},{0x93B7E4FF},
{0x3214AAFF},{0x184D3BFF},{0xAE4B99FF},{0x7E49D7FF},{0x4C436EFF},{0xFA24CCFF},{0xCE76BEFF},{0xA04E0AFF},{0x9F945CFF},
{0xDCDE3DFF},{0x10C9C5FF},{0x70524DFF},{0x0BE472FF},{0x8A2CD7FF},{0x6152C2FF},{0xCF72A9FF},{0xE59338FF},{0xEEDC2DFF},
{0xD8C762FF},{0xD8C762FF}
};
CMD:color(playerid, params[]) {
new r, g, b, color[64];
if(sscanf(params, \"iii\", r, g, b)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"Használat: /color [{DDDDDD}R (0-255){FFFF99}] [{DDDDDD}G (0-255){FFFF99}] [{DDDDDD}B (0-255){FFFF99}]\");
    else if(0 > r > 255 || 0 > g > 255 || 0 > b > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"Használat: /color [{DDDDDD}R (0-255){FFFF99}] [{DDDDDD}G (0-255){FFFF99}] [{DDDDDD}B (0-255){FFFF99}]\");
    else {
AccountFile(playerid);
dini_Create(file);
    format(color, (64), \"%06x\", RGBToHex(r, g, b));
dini_Set(file, \"Namecolor\", color);
dini_IntSet(file, \"Red\", r);
dini_IntSet(file, \"Green\", g);
dini_IntSet(file, \"Blue\", b);
SetPlayerColor(playerid, RGBToHex(r, g, b));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Neved színe sikeresen beállítva és elmentve!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
AccountFile(playerid);
if(dini_Exists(file)) {
    new r, g, b;
r = dini_Int(file, \"Red\");
g = dini_Int(file, \"Green\");
b = dini_Int(file, \"Blue\");
SetPlayerColor(playerid, RGBToHex(r, g, b));
} else {
    new rand;
rand = random(sizeof(colors));
SetPlayerColor(playerid, colors[rand][0]);
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
new string[500];
AccountFile(playerid);
format(string, 500, \"{%06x}%s {DDDDDD}(%d): {FFFFFF}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, GetNick(playerid), playerid, text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
return 0;
}
stock RGBToHex(r, g, b) {
return (r<<24 | g<<16 | b<<8);
}
stock GetNick(playerid) {
new nick[24+1];
GetPlayerName(playerid, nick, sizeof(nick));
return nick;
}

299
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hazrendszer
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 21:02:31 »
Idézetet írta: ZyZu date=1375450478\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40820\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Legjobb házrendszer az egyedi.. :) mivel tudod a sorok számát a pazarlását és a kódokat.
 
Így van :)

300
Segítségkérés / Dini probléma
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 20:46:12 »
Nem valami mással van a gond? Mert nálam mûködik.

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal