Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Live
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34
286
« Dátum: 2013. augusztus 09. - 19:00:43 »
Ezt feleslegesen linkelted be mert ugyan ez van meg.
287
« Dátum: 2013. augusztus 09. - 13:37:04 »
Helló, Hogy lehet lekérni egy jármû színét és a paintjobját? Próbáltam a GetVehicleColor függvényt de nem mûködik. Próbáltam a vfunc függvényt de nem mûködik.
288
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 21:15:45 »
Igen az mûködik mert te ott megváltoztatod a kocsi színét majd úgy mented el. De én meg lekérem a kocsi színét majd elmentem.
289
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 21:12:32 »
Látom nem érted... Van egy include azaz a GetVehicleColor. Ami lekéri a kocsi színét mert alapon a sa-mp készítõi nem csináltak ilyet. Én lekérem a kocsi színét majd elmentem, hogy ha betölti a kocsit akkor betöltse a színt. Na de hiába fehér a kocsi akkor is feketére menti el. Kezdõ scripterként nem hiszem, hogy te ezt tudnád.
290
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 21:03:28 »
Nem nem és nem. Belinkelem a teljes kódot ha ennyire nem érthetõ. #include a_samp #include zcmd #include dini #include vfunc new file[128+1]; #define SCM SendClientMessage #define VehicleFile(%1) format(file, sizeof(file), \"Evolution/Vehicles/%s.veh\", GetNick(%1)) CMD:sveh(playerid, params[]) { VehicleFile(playerid); new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), tunes[128], color1, color2; GetVehicleColors(vehicleid, color1, color2); if(dini_Exists(file)) { dini_IntSet(file, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid)); dini_IntSet(file, \"Color1\", color1); dini_IntSet(file, \"Color2\", color2); dini_IntSet(file, \"Paintjob\", GetVehiclePaintjob(vehicleid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); dini_IntSet(file, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i)); } } else { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid)); dini_IntSet(file, \"Color1\", color1); dini_IntSet(file, \"Color2\", color2); dini_IntSet(file, \"Paintjob\", GetVehiclePaintjob(vehicleid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); dini_IntSet(file, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i)); } } SCM(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen elmentve!\"); return 1; } CMD:lveh(playerid, params[]) { VehicleFile(playerid); if(!dini_Exists(file)) return SCM(playerid, 0xFF4646AA, \"* Neked nincs mentett jármûved!\"); new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A, carid, color1, color2, paintjob; GetPlayerFacingAngle(playerid, A); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); carid = dini_Int(file, \"Model\"); color1 = dini_Int(file, \"Color1\"); color2 = dini_Int(file, \"Color2\"); paintjob = dini_Int(file, \"Paintjob\"); if(GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\")); } new vehicleid = CreateVehicle(carid, X, Y, Z, A, color1, color2, -1), tunes[128]; SetPVarInt(playerid, \"Vehicle\", vehicleid); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\"), 0); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"Vehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(file, tunes)); } ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); SCM(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen betöltve!\"); return 1; } stock GetNick(playerid) { new nick[24+1]; GetPlayerName(playerid, nick, sizeof(nick)); return nick; }
291
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 20:44:47 »
Szép estét. Kipróbáltam ezt a GetVehicleColor-t de mikor elmentem majd betöltöm a kocsin akkor fekete lesz a kocsi, a fájlban is Color1=0 Color2=0 Kódom: new color1, color2; GetVehicleColors(vehicleid, color1, color2); dini_IntSet(file, \"Color1\", color1); dini_IntSet(file, \"Color2\", color2);
292
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 13:11:34 »
Köszönöm mindenkinek
293
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 15:23:49 »
CMD:fegyo(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Ezt a parancsot csak RCON Adminisztrátorok használhatják!\"); new id, fegyoid, tolteny; if (sscanf(params, \"udd\", id, fegyoid, tolteny)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /fegyvertad Player/id fegyo/id [töltény/db]\"); else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ilyen játékos!\"); else { GivePlayerWeapon(id, fegyoid, tolteny); SendClientMessage(id, 0x00FF00AA, \"kaptál fegyót\"); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Adtál néki fegyót!\"); } return 1; }
294
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 22:54:09 »
Örülök.
295
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 22:31:03 »
Köszönöm szépen!
296
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 22:19:10 »
297
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 22:10:14 »
298
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 21:20:48 »
Sziasztok. Mivel még nem láttam ilyet a fórumon gondoltam megírom unalmamban. Hogy mit is tud ez a script? Egyedi név szín a chatben Használat: /color [R (0-255)] [G (0-255)] [B (0-255)]Név szín mentése / betöltése Amikor még nincs beállítva név színed a /color parancsal akkor addig csatlakozáskor mindig véletlenszerû színt ad a szerver. Amikor már a /color parancsal van beállítva a név színed akkor csatlakozáskor a szerver kiolvassa és beállítja a színed. Extra A chatben ki írja a játékosok ID-ét is. #include a_samp #include zcmd #include dini #include sscanf2 new file[128+1]; #define AccountFile(%1) format(file, sizeof(file), \"Colors/%s.color\", GetNick(%1)) new colors[][200] = { {0xFF8C13FF},{0xC715FFFF},{0x20B2AAFF},{0xDC143CFF},{0x6495EDFF},{0xf0e68cFF},{0x778899FF},{0xFF1493FF},{0xF4A460FF}, {0xEE82EEFF},{0xFFD720FF},{0x8b4513FF},{0x4949A0FF},{0x148b8bFF},{0x14ff7fFF},{0x556b2fFF},{0x0FD9FAFF},{0x10DC29FF}, {0x534081FF},{0x0495CDFF},{0xEF6CE8FF},{0xBD34DAFF},{0x247C1BFF},{0x0C8E5DFF},{0x635B03FF},{0xCB7ED3FF},{0x65ADEBFF}, {0x5C1ACCFF},{0xF2F853FF},{0x11F891FF},{0x7B39AAFF},{0x53EB10FF},{0x54137DFF},{0x275222FF},{0xF09F5BFF},{0x3D0A4FFF}, {0x22F767FF},{0xD63034FF},{0x9A6980FF},{0xDFB935FF},{0x3793FAFF},{0x90239DFF},{0xE9AB2FFF},{0xAF2FF3FF},{0x057F94FF}, {0xB98519FF},{0x388EEAFF},{0x028151FF},{0xA55043FF},{0x0DE018FF},{0x93AB1CFF},{0x95BAF0FF},{0x369976FF},{0x18F71FFF}, {0x4B8987FF},{0x491B9EFF},{0x829DC7FF},{0xBCE635FF},{0xCEA6DFFF},{0x20D4ADFF},{0x2D74FDFF},{0x3C1C0DFF},{0x12D6D4FF}, {0x48C000FF},{0x2A51E2FF},{0xE3AC12FF},{0xFC42A8FF},{0x2FC827FF},{0x1A30BFFF},{0xB740C2FF},{0x42ACF5FF},{0x2FD9DEFF}, {0xFAFB71FF},{0x05D1CDFF},{0xC471BDFF},{0x94436EFF},{0xC1F7ECFF},{0xCE79EEFF},{0xBD1EF2FF},{0x93B7E4FF},{0x3214AAFF}, {0x184D3BFF},{0xAE4B99FF},{0x7E49D7FF},{0x4C436EFF},{0xFA24CCFF},{0xCE76BEFF},{0xA04E0AFF},{0x9F945CFF},{0xDCDE3DFF}, {0x10C9C5FF},{0x70524DFF},{0x0BE472FF},{0x8A2CD7FF},{0x6152C2FF},{0xCF72A9FF},{0xE59338FF},{0xEEDC2DFF},{0xD8C762FF}, {0xD8C762FF},{0xFF8C13FF},{0xC715FFFF},{0x20B2AAFF},{0xDC143CFF},{0x6495EDFF},{0xf0e68cFF},{0x778899FF},{0xFF1493FF}, {0xF4A460FF},{0xEE82EEFF},{0xFFD720FF},{0x8b4513FF},{0x4949A0FF},{0x148b8bFF},{0x14ff7fFF},{0x556b2fFF},{0x0FD9FAFF}, {0x10DC29FF},{0x534081FF},{0x0495CDFF},{0xEF6CE8FF},{0xBD34DAFF},{0x247C1BFF},{0x0C8E5DFF},{0x635B03FF},{0xCB7ED3FF}, {0x65ADEBFF},{0x5C1ACCFF},{0xF2F853FF},{0x11F891FF},{0x7B39AAFF},{0x53EB10FF},{0x54137DFF},{0x275222FF},{0xF09F5BFF}, {0x3D0A4FFF},{0x22F767FF},{0xD63034FF},{0x9A6980FF},{0xDFB935FF},{0x3793FAFF},{0x90239DFF},{0xE9AB2FFF},{0xAF2FF3FF}, {0x057F94FF},{0xB98519FF},{0x388EEAFF},{0x028151FF},{0xA55043FF},{0x0DE018FF},{0x93AB1CFF},{0x95BAF0FF},{0x369976FF}, {0x18F71FFF},{0x4B8987FF},{0x491B9EFF},{0x829DC7FF},{0xBCE635FF},{0xCEA6DFFF},{0x20D4ADFF},{0x2D74FDFF},{0x3C1C0DFF}, {0x12D6D4FF},{0x48C000FF},{0x2A51E2FF},{0xE3AC12FF},{0xFC42A8FF},{0x2FC827FF},{0x1A30BFFF},{0xB740C2FF},{0x42ACF5FF}, {0x2FD9DEFF},{0xFAFB71FF},{0x05D1CDFF},{0xC471BDFF},{0x94436EFF},{0xC1F7ECFF},{0xCE79EEFF},{0xBD1EF2FF},{0x93B7E4FF}, {0x3214AAFF},{0x184D3BFF},{0xAE4B99FF},{0x7E49D7FF},{0x4C436EFF},{0xFA24CCFF},{0xCE76BEFF},{0xA04E0AFF},{0x9F945CFF}, {0xDCDE3DFF},{0x10C9C5FF},{0x70524DFF},{0x0BE472FF},{0x8A2CD7FF},{0x6152C2FF},{0xCF72A9FF},{0xE59338FF},{0xEEDC2DFF}, {0xD8C762FF},{0xD8C762FF} }; CMD:color(playerid, params[]) { new r, g, b, color[64]; if(sscanf(params, \"iii\", r, g, b)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"Használat: /color [{DDDDDD}R (0-255){FFFF99}] [{DDDDDD}G (0-255){FFFF99}] [{DDDDDD}B (0-255){FFFF99}]\"); else if(0 > r > 255 || 0 > g > 255 || 0 > b > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"Használat: /color [{DDDDDD}R (0-255){FFFF99}] [{DDDDDD}G (0-255){FFFF99}] [{DDDDDD}B (0-255){FFFF99}]\"); else { AccountFile(playerid); dini_Create(file); format(color, (64), \"%06x\", RGBToHex(r, g, b)); dini_Set(file, \"Namecolor\", color); dini_IntSet(file, \"Red\", r); dini_IntSet(file, \"Green\", g); dini_IntSet(file, \"Blue\", b); SetPlayerColor(playerid, RGBToHex(r, g, b)); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Neved színe sikeresen beállítva és elmentve!\"); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { AccountFile(playerid); if(dini_Exists(file)) { new r, g, b; r = dini_Int(file, \"Red\"); g = dini_Int(file, \"Green\"); b = dini_Int(file, \"Blue\"); SetPlayerColor(playerid, RGBToHex(r, g, b)); } else { new rand; rand = random(sizeof(colors)); SetPlayerColor(playerid, colors[rand][0]); } return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new string[500]; AccountFile(playerid); format(string, 500, \"{%06x}%s {DDDDDD}(%d): {FFFFFF}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, GetNick(playerid), playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, string); return 0; } stock RGBToHex(r, g, b) { return (r<<24 | g<<16 | b<<; } stock GetNick(playerid) { new nick[24+1]; GetPlayerName(playerid, nick, sizeof(nick)); return nick; }
299
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 21:02:31 »
Legjobb házrendszer az egyedi.. mivel tudod a sorok számát a pazarlását és a kódokat.
Így van
300
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 20:46:12 »
Nem valami mással van a gond? Mert nálam mûködik.
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34
|