Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Stray

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 42
286
Segítségkérés / 1 Probléma
« Dátum: 2011. április 30. - 18:54:22 »
Oks. Ha jó zárj, ha nem csak szólj xD

287
Segítségkérés / Key Problémák
« Dátum: 2011. április 30. - 18:53:49 »
CPU, ram elég a szervergépben? Mert ha igen, csak be kell hogy másold a kódot. Másképp nem tudok segíteni. Elég ha csak a lekérést.

288
Segítségkérés / 1 Probléma
« Dátum: 2011. április 30. - 18:52:24 »
Hello. Nem tudom minek deklaráltad a checkpoint tömböt, amikor értéket sehol nem adtál nekik.. Na m1 próbáld ki így.
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
//new checkpoints[18];
//new cel;
CMD:race(playerid,params[])
{
   sPlayerPos(playerid,2045.7445,1360.8739,10.2429,0,0);
   SetPlayerCheckpoint(playerid,2047.3328,1111.7773,10.2429,8.5);
   SetPVarInt(playerid,\"CP\",1);
        return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 1)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2015.4202,847.9307,6.2977,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",2);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 2)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1791.1125,817.5202,10.3641,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",3);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 3)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1631.8530,216.9445,30.7127,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",4);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 4)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1701.1248,-636.8368,40.6468,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",5);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 5)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1576.2233,-1413.4781,28.0421,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",6);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 6)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1693.2444,-1543.3309,23.1510,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",7);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 7)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2113.5508,-1537.3674,2.0323,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",8);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 8)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2720.7590,-1629.2537,12.4153,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",9);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 9)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2890.6548,-1621.0668,10.4455,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",10);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 10)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2894.3796,-935.4986,10.4460,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",11);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 11)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2752.1931,-371.6379,24.4416,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",12);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 12)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2776.1350,191.8326,19.8359,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",13);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 13)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1704.2252,397.0681,29.9643,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",14);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 14)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1825.7363,837.4744,9.9731,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",15);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 15)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2070.1272,867.7535,6.4078,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",16);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 16)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2086.0061,1373.9753,10.2429,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",17);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 17)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2159.8550,1428.2513,10.3912,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",18);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 18)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2247.2556,1465.3269,10.2428,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",19);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 19)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2306.2717,1494.6664,10.3943,8.5);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"A verseny végére értél!\");
}
return 1;
}[/pawn]

289
Segítségkérés / csak 1 kocsi tudjon lekérni
« Dátum: 2011. április 30. - 18:45:46 »
Használj máskor inkább pastebin-t.
Tess: http://pastebin.com/jeXDXA8P

290
Segítségkérés / Kérésre Scripteket/GM-eket fordítok!!!
« Dátum: 2011. április 30. - 18:40:57 »
Szerk.: Jó elnéztem , én hibám!

291
Segítségkérés / Key Problémák
« Dátum: 2011. április 30. - 14:14:25 »
Pawno-nak nem sok köze van hozzá. Másold be a key lekérést..

292
Segítségkérés / csak 1 kocsi tudjon lekérni
« Dátum: 2011. április 30. - 13:48:08 »
Egy változóban tárolod a jármûvet. És ha újat kér le akkor a régit törlöd. Példa kód.
[pawn]new PlayerCar[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ]) {
if(!strcmp(cmdtext, \"/kocsi1\", true) ) {
   DestroyVehicle(PlayerCar[playerid]);
   PlayerCar[playerid] = CreateVehicle(100, 10, 10, 10, 1, 1, 2, 100000);
}
}[/pawn]

293
Segítségkérés / 2 segítség
« Dátum: 2011. április 30. - 13:42:01 »
Csak nem érted igaz?
Most az object6-ot vagy a játékos fegyverét akarod hozzá rakni?
Mert te egyszerre akarsz mindent...
[pawn]AttachObjectToVehicle(Object6,jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn]
[pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn]
Tessék így külön van.

294
Segítségkérés / Pontok, pénz és átváltás
« Dátum: 2011. április 30. - 13:31:20 »
Másold be a parancsot. ÉS igen átlehet írni bármely számra.

295
Készülõ munkák / [FS]Fegyver berakás csomagtartóba
« Dátum: 2011. április 30. - 09:22:17 »
Remélem arra gondoltál, hogy majd lementse az adatokat. :D

296
Segítségkérés / 2 segítség
« Dátum: 2011. április 30. - 09:20:28 »
Az elsõ paraméternek kell megadni az objectet, a másodiknak pedig az autó id-jét.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle

297
Minecraft / Minecraft
« Dátum: 2011. április 30. - 09:16:39 »
nice hack man :D
Amugy tököt általában kis \"óázis\" szerû helyek közelébe generál. De csakis ha fû van rajta.

298
Segítségkérés / ProxDetector hiba
« Dátum: 2011. április 29. - 23:05:16 »
Tessék. Csak nevezd át Msgt-röl
[pawn]stock Msgt(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)//avagy proxdetector
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
   new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
   new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
   new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
   GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)) && (GetPlayerInterior(playerid) == GetPlayerInterior(i)))//Getplayerinterior hozzáadva(by straY)
      {
            GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
            tempposx = (oldposx -posx);
            tempposy = (oldposy -posy);
            tempposz = (oldposz -posz);
            if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
            {
               SendClientMessage(i, col1, string);
            }
            else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
            {
               SendClientMessage(i, col2, string);
            }
            else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
            {
               SendClientMessage(i, col3, string);
            }
            else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
            {
               SendClientMessage(i, col4, string);
            }
            else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
            {
               SendClientMessage(i, col5, string);
            }
      }
   }
}//not connected
return 1;
}[/pawn]

299
Segítségkérés / warning 004: SetCamBack(playerid);
« Dátum: 2011. április 29. - 23:03:32 »
Kell lennie egy
[pawn]stock SetCamBack(...[/pawn]
vagy
[pawn]public SetCamBack(...[/pawn]
Ezek \"tartalmát\" másold be.
Ha nincsenek akkor máshogy lesz.

300
Minecraft / Minecraft
« Dátum: 2011. április 29. - 20:35:45 »
A tök arra jó ,hogy ha kombinálod a fáklyával akkor világít.

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 42
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal