Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 286
Segítségkérés / 1 Probléma« Dátum: 2011. április 30. - 18:54:22 »
Oks. Ha jó zárj, ha nem csak szólj xD
287
Segítségkérés / Key Problémák« Dátum: 2011. április 30. - 18:53:49 »
CPU, ram elég a szervergépben? Mert ha igen, csak be kell hogy másold a kódot. Másképp nem tudok segíteni. Elég ha csak a lekérést.
288
Segítségkérés / 1 Probléma« Dátum: 2011. április 30. - 18:52:24 »
Hello. Nem tudom minek deklaráltad a checkpoint tömböt, amikor értéket sehol nem adtál nekik.. Na m1 próbáld ki így.
[pawn]#include <a_samp> #include <zcmd> //new checkpoints[18]; //new cel; CMD:race(playerid,params[]) { sPlayerPos(playerid,2045.7445,1360.8739,10.2429,0,0); SetPlayerCheckpoint(playerid,2047.3328,1111.7773,10.2429,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",1); return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 1) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2015.4202,847.9307,6.2977,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",2); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 2) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,1791.1125,817.5202,10.3641,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",3); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 3) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,1631.8530,216.9445,30.7127,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",4); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 4) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,1701.1248,-636.8368,40.6468,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",5); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 5) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,1576.2233,-1413.4781,28.0421,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",6); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 6) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,1693.2444,-1543.3309,23.1510,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",7); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 7) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2113.5508,-1537.3674,2.0323,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",8); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2720.7590,-1629.2537,12.4153,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",9); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 9) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2890.6548,-1621.0668,10.4455,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",10); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 10) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2894.3796,-935.4986,10.4460,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",11); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 11) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2752.1931,-371.6379,24.4416,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",12); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 12) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2776.1350,191.8326,19.8359,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",13); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 13) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,1704.2252,397.0681,29.9643,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",14); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 14) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,1825.7363,837.4744,9.9731,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",15); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 15) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2070.1272,867.7535,6.4078,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",16); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 16) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2086.0061,1373.9753,10.2429,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",17); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 17) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2159.8550,1428.2513,10.3912,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",18); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 18) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2247.2556,1465.3269,10.2428,8.5); SetPVarInt(playerid,\"CP\",19); } if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == 19) { DeletePVar(playerid,\"CP\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2306.2717,1494.6664,10.3943,8.5); DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"A verseny végére értél!\"); } return 1; }[/pawn] 290
Segítségkérés / Kérésre Scripteket/GM-eket fordítok!!!« Dátum: 2011. április 30. - 18:40:57 »
Szerk.: Jó elnéztem , én hibám!
291
Segítségkérés / Key Problémák« Dátum: 2011. április 30. - 14:14:25 »
Pawno-nak nem sok köze van hozzá. Másold be a key lekérést..
292
Segítségkérés / csak 1 kocsi tudjon lekérni« Dátum: 2011. április 30. - 13:48:08 »
Egy változóban tárolod a jármûvet. És ha újat kér le akkor a régit törlöd. Példa kód.
[pawn]new PlayerCar[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/kocsi1\", true) ) { DestroyVehicle(PlayerCar[playerid]); PlayerCar[playerid] = CreateVehicle(100, 10, 10, 10, 1, 1, 2, 100000); } }[/pawn] 293
Segítségkérés / 2 segítség« Dátum: 2011. április 30. - 13:42:01 »
Csak nem érted igaz?
Most az object6-ot vagy a játékos fegyverét akarod hozzá rakni? Mert te egyszerre akarsz mindent... [pawn]AttachObjectToVehicle(Object6,jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn] [pawn]AttachObjectToVehicle(GetWeaponModel(GetPlayerWeapon(playerid)),jarmu,0.619999,-2.229998,0.169999,-95.000000,370.000000,100.000000);[/pawn] Tessék így külön van. 294
Segítségkérés / Pontok, pénz és átváltás« Dátum: 2011. április 30. - 13:31:20 »
Másold be a parancsot. ÉS igen átlehet írni bármely számra.
295
Készülõ munkák / [FS]Fegyver berakás csomagtartóba« Dátum: 2011. április 30. - 09:22:17 »
Remélem arra gondoltál, hogy majd lementse az adatokat.
296
Segítségkérés / 2 segítség« Dátum: 2011. április 30. - 09:20:28 »
Az elsõ paraméternek kell megadni az objectet, a másodiknak pedig az autó id-jét.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle 298
Segítségkérés / ProxDetector hiba« Dátum: 2011. április 29. - 23:05:16 »
Tessék. Csak nevezd át Msgt-röl
[pawn]stock Msgt(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)//avagy proxdetector { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)) && (GetPlayerInterior(playerid) == GetPlayerInterior(i)))//Getplayerinterior hozzáadva(by straY) { GetPlayerPos(i, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16))) { SendClientMessage(i, col1, string); } else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8))) { SendClientMessage(i, col2, string); } else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4))) { SendClientMessage(i, col3, string); } else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2))) { SendClientMessage(i, col4, string); } else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { SendClientMessage(i, col5, string); } } } }//not connected return 1; }[/pawn] 299
Segítségkérés / warning 004: SetCamBack(playerid);« Dátum: 2011. április 29. - 23:03:32 »
Kell lennie egy
[pawn]stock SetCamBack(...[/pawn] vagy [pawn]public SetCamBack(...[/pawn] Ezek \"tartalmát\" másold be. Ha nincsenek akkor máshogy lesz. |