Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 286
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]AttachPlayerObjectToPlayer« Dátum: 2013. augusztus 03. - 22:51:17 »
Kezgyük ott ezt az egészet, hogy ez a függvény nem is mûködik.
Bár a fórumra már felraktam egy mûködõ verzióját, ha jól keresgélsz meg is találod. objectplayer = Akinek a játékos object létre van hozva. (CreatePlayerObject-al) objectid = az object id attachplayer = AKIHEZ, hozzárakjuk az objectplayer-nak létrehozott objectot. 287
PAWN kiegészítõ leírások / Fegyver skill típúsok« Dátum: 2013. augusztus 03. - 22:49:33 »
Már megne sértõdj, de ennek a leírásnak aztán sok értelme van. Ezt akárki elérheti dettó ugyanígy a wikin.
288
Pluginok és Programok / [SA:MP] Új geneerációs Anti-Hack program! (Fejlesztés alatt!)« Dátum: 2013. augusztus 03. - 17:58:33 »
Elõbb volt említve, hogy ami külsõleg módosítja azt letiltani.
Azt is le lehet tiltani, ami KÜLSÕLEG olvas belõle? ![]() Sok rossz dolgot lehet elérni azzal, hogy jókor olvasol jóhelyen. 289
Off Telep / Milyen házad lesz ha nagy leszel?« Dátum: 2013. augusztus 03. - 03:11:08 »
Érdekes mindenki hogy tudja, hogy ilyen luxus házuk lesz, mikor még az iskolát se járta ki.
![]() Nekem fogalmam sincs milyen házam lesz, mennyi pénzem lesz, stb. Az a jövõ titka. Honnan tudjátok hogy éppen így fog alakulni? 290
GTA V: Alap információk / GTA V - Hivatalosan is bejelentve!« Dátum: 2013. július 30. - 00:11:38 »
Szerintem nagyon fasza ötlet, nekem kifejezetten tetszik. Max Payne 3-ban egyedien volt megoldva, nekem nagyon bejött.
Fõleg ha még az ember testrészek is úgy mozognának, le lehetne közben lassítani és nézni hogy szökik a vér, stb. Az nagyon jó lenne, ha ezek is benne lennének ![]() 292
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2013. július 28. - 00:32:15 »
RakSamp.
Nincs hozzá, de elvileg hozzá lehetne rakni. Bár azzal nem sokra mennék, arra ottvan a raksamp. Legjobb módszer IDA-val kikeresni, csak ott pár helyen van kis bökkenõ. Majd ezután fogok a forráskódba utánanézni, itt mi lehet a baj. Y_Less-nek írtam is miatta PM-et de \"Sorry, No\". Úgyhogy muszaj lesz nekem széttúrni a raknet-et ![]()
293
GTA V: Alap információk / GTA V - Hivatalos gameplay videó!« Dátum: 2013. július 28. - 00:03:09 »
Hát ez alapján így ránézsére kissebb mind SA.
De remélem olyan Just Cause 2 méretû mapot kapunk ![]() 294
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2013. július 27. - 23:55:00 »
Nem teszteltem le, nem igazán vonz már a játék része a dolognak.
Tuti, hogy lesz benne valami hiba, de reménykedek ![]() http://www.mfr.clans.hu/SAMP/YSF_0.3x_Gangzone.rar Linuxra nincs lefordítva, de az csak pár perc. Elõször legyen jó, aztán lefordítom. Nem szeretek VMWare-ba sokat baszakodni.
Ha a ShowPlayerGangZone-nál a kordináták nem nullák lesznek, akkor CreatePlayerGangZone nélkül automatikusan felmutatja a játékosnak azt a zónát, amit oda beírsz a megadott ID-vel. Ellentétben ha a kordinták 0, akkor azt az ID-t mutatja fel, amit létrehoztál. Alap zónák is ezen az elven mûködnek, de néha a másik is jól jöhet. Destroy-nál pedig a removefrompool azt jelenti, hogy a szerver oldalról is törölje. Ha úgy hoztad létre, hogy rögtön ShowPlayerGangZone-al jelenítetted meg, akkor ezt tedd 0-ra. (Bár ha belegondolok, asszem ez esetben is lehet 1 mert baj nemfog történni..) 295
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2013. július 27. - 16:49:34 »
Hát jelenleg sikerült az AttachPlayerObjectToObject-et is összehozni, majd küldöm is Incognito-nak a 2 függvényt és remélem be is rakja a streamerbe.
Másik dolog meg, hogy tudnák per player gangzone-t is csinálni, csak 1játékosnak felmutatni és a szerveren ne foglalja a helyet, de arra nemsok szükségem van úgyhogy nem is igen foglalkoztam vele, csak bele néztem hogy mûködik és rájöttem, hogy könnyen megoldható. Ha esetleg vkit érdekelne akkor ezt megtudom csinálni. Pickupokkal is nagyon sokat szarakodtam, de oda valószinû nem elég az én tudásom hogy ez meglegyen. 296
Tanuljunk PAWN nyelvet / Objectek Berakása más módszerrel!« Dátum: 2013. július 24. - 13:41:00 »
Fõleg ha a legújabb Streamer Plugint használod, az automatikusan törli az objecteket amit az adott FS-bõl töltöttél be, amint kitöltöd a filterscriptet. Ott a reloadfs tényleges reload
![]() 297
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2013. július 22. - 01:24:32 »
Ezt nem értem, kocsira ottvan az AttachPlayerObjectToVehicle()
298
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2013. július 22. - 00:12:00 »
AttachPlayerObjectToPlayer,
AttachPlayerObjectToObject-ra lenne kereslet? ![]() Második nemtudom mennyire megoldható. 299
Segítségkérés / DCMD, chatbe [Admin] a névhez« Dátum: 2013. július 21. - 17:29:09 »
Kapásból ránézésre ezt:
format(newname, sizeof(newname), \"{ffe100}[Admin]{000000} %s\" name); Helyes: format(newname, sizeof(newname), \"{ffe100}[Admin]{000000} %s\", name); 300
Tanuljunk PAWN nyelvet / Bitmûveletek a gyakorlatban.« Dátum: 2013. július 21. - 17:25:02 »
Végeztem, mondjuk én azzal a for ciklusos megoldással oldottam eleinte meg, hogy megnézni mind az összes bitet, hogy melyik igaz és ahhoz képest sokkal gyorsabb volt. Aztán hivatalos fórumon láttam egy témát és úgyemléxek, hogy ott még ettõl a negálós módszertõl is gyorsabb volt. Y_Less is igen ezt javasolta, úgyhogy valószinû ez a leggyorsabb megoldás rá
![]() Amúgy hamár szóba kerültek az összeadások, arra nemtudsz egy leírást neten, ahol levan írva binárisan hogy történik? Angol is megfelel. |