Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - instant

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 185
286
Segítségkérés / Gond van a derby minigame-val
« Dátum: 2013. február 19. - 18:08:13 »
Üdv, az lenne a problémám hogy amikor le lököm a derby-ben az ellenfélt nem esik ki a minigameból .. és nem írja ki hogy xy megnyerte a Derby minigame-t .

287
Segítségkérés / Mod erorr...
« Dátum: 2013. február 19. - 14:46:40 »
lehet hogy ez hiányzik a módodból : main() {}

288
Segítségkérés / Ölés Pont
« Dátum: 2013. február 19. - 14:43:53 »
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
       GivePlayerMoney(playerid,GetPlayerMoney(playerid)-20000);
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-1);
       GivePlayerMoney(killerid,GetPlayerMoney(killerid) +20000);
       SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +1);
       return 1;
}
 

289
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / pBoom
« Dátum: 2013. február 18. - 23:19:02 »
mutatós :D , szép include

290
Segítségkérés / Szines chat
« Dátum: 2013. február 15. - 16:58:32 »
   
public OnPlayerConnect (playerid)
{
SetPlayerColor(playerid, (random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF);
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szFormat[128];
format(szFormat, sizeof( szFormat ), \"(%d)%s{FFFFFF}:%s\",playerid, nev,text );
SendClientMessageToAll( GetPlayerColor( playerid ), szFormat);
return 1;
}

291
dehogy .. , RP Módokat kibaszottul utálom

292
Üdv, az lenne most a gondom hogy az egyik ismerösöm átküldte még a régi módját amiben volt 1 kezdetleges ház rendszer , csak annyi a gond h nem akarja betölteni a házakat :\\
kód:
 
forward LoadAllHouses( );
public LoadAllHouses( )
{
hID = 1;
while( hID <= MAX_HOUSES )
{
format( file, sizeof( file ), \"Houses/%d.ini\", hID );
if( dini_Exists( file ) )
{
   new
        szLabelString[ 64 + 1 ];
   //format( PropInfo[ hID ] [ PropName ], 64, dini_Get( file, \"Haz Nev\" ) );
   //format( PropInfo[ hID ] [ PropOwner ], 24,  dini_Get( file, \"Haz Tulajdonos\" ) );
        strcat( PropInfo[ hID ][ PropOwner ], dini_Get( file, \"HazTulaj\" ), MAX_PLAYER_NAME );
        strcat( PropInfo[ hID ][ PropName ], dini_Get( file, \"HazNev\" ), 64 );
   PropInfo[ hID ] [ PropOwnerRegID ] = dini_Int( file, \"HazTulajRegID\" );
    PropInfo[ hID ] [ PropSell ] = dini_Int( file, \"HazElado\" );
    PropInfo[ hID ] [ OutX ] = dini_Float( file, \"HazOutX\" );
    PropInfo[ hID ] [ OutY ] = dini_Float( file, \"HazOutY\" );
    PropInfo[ hID ] [ OutZ ] = dini_Float( file, \"HazOutZ\" );
    PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInX\" );
    PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInY\" );
    PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInZ\" );
    PropInfo[ hID ] [ PropInterior ] = dini_Int( file, \"HazInterior\" );
    PropInfo[ hID ] [ PropPrice ] = dini_Int( file, \"HazAr\" );
        PropInfo[ hID ] [ PropLocked ] = dini_Int( file, \"HazBezarva\" );
        if( PropInfo[ hID ] [ PropOwnerRegID ] == -1 )
        {
                      format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ hID ] [ PropName ], PropInfo[ hID ] [ PropOwner ] );
              PropInfo[ hID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1273, 23, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 );
              PropInfo[ hID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0 );
                 PropInfo[ hID ] [ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 );
        }
        else
        {
                    format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ hID ] [ PropName ], PropInfo[ hID ] [ PropOwner ] );
              PropInfo[ hID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1272, 23, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 );
              PropInfo[ hID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 32, 0, -1, -1, -1, 250.0 );
              PropInfo[ hID ] [ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 );
        }
}
hID = hID + 1;
//else break;
    }
    printf( \">> House System: %d House Loaded.<<\", hID );
    return 1;
}

 
2.Beírom a házlerakónak a parancsát csak az a problémám vele hogy amikor beütöm a kellõ infókat róla és el kezd problémázni :\\
Parancsa :
 
CMD:createhouse( playerid, params[] )
{
 new
  iPrice,
  iStyle,
  szHouseName[ 64 ];
 if( sscanf( params, \"ids[65]\", iStyle, iPrice, szHouseName ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /createhouse <Ház Stílus(1-10)> <Ár> <Név>\" );
 switch( iStyle )
 {
   case 1:
   {
      hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 235.508994, 1189.169897, 1080.339966, 3, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 2:
   {
               hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 225.756989, 1240.000000, 1082.149902, 2, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 3:
   {
               hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 223.043991, 1289.259888, 1082.199951, 1, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 4:
   {
               hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 225.630997, 1022.479980, 1084.069946, 7, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
           case 5:
   {
               hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 295.138977, 1474.469971, 1080.519897, 15, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 6:
   {
               hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 328.493988, 1480.589966, 1084.449951, 15, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 7:
   {
               hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 385.803986, 1471.769897, 1080.209961, 15, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 8:
   {
               hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 2324.419921, -1145.568359, 1050.710083, 12, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 9:
   {
               hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 271.884979, 306.631988, 999.148437, 2, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
 }
 return 1;
}
stock CreateHouse( ID, const szName[ ], Float:fOutX, Float:fOutY, Float:fOutZ, Float:fInX, Float:fInY, Float:fInZ, iInterior, iPrice, iSell )
{
PropInfo[ ID ][ PropOwnerRegID ] = -1;
PropInfo[ ID ][ OutX           ] = fOutX;
PropInfo[ ID ][ OutY           ] = fOutY;
PropInfo[ ID ][ OutZ           ] = fOutZ;
PropInfo[ ID ][ InX            ] = fInX;
PropInfo[ ID ][ InY            ] = fInY;
PropInfo[ ID ][ InZ            ] = fInZ;
PropInfo[ ID ][ PropInterior   ] = iInterior;
PropInfo[ ID ][ PropPrice      ] = iPrice;
PropInfo[ ID ][ PropLocked     ] = 1;
PropInfo[ ID ][ PropSell       ] = iSell;
//strcat( PropInfo[ ID ][ PropOwner ], \"Senki\" );
//strcat( PropInfo[ ID ][ PropName  ], szName );
new POStr[ 24 ];
format( POStr, sizeof POStr, \"Senki\"      ); PropInfo[ ID ][ PropOwner ] = POStr;
format( PropInfo[ ID ] [ PropName ], 65, szName );
/*
new szLabelString[ 60 + 1 ];
format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ ID ][ PropName ], PropInfo[ ID ][ PropOwner ] );
PropInfo[ ID ][ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ ID ][ OutX ], PropInfo[ ID ][ OutY ], PropInfo[ ID ][ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 );
*/
PropInfo[ ID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1273, 23, PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 );
PropInfo[ ID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0 );
new szFiles[ 15 ]; format( szFiles, sizeof( szFiles ), \"Houses/%d.ini\", ID );
dini_Create( szFiles );
dini_IntSet  ( szFiles, \"HazID\",         ID                               );
dini_Set     ( szFiles, \"HazNev\",        PropInfo[ ID ][ PropName       ] );
dini_Set     ( szFiles, \"HazTulaj\",      PropInfo[ ID ][ PropOwner      ] );
dini_IntSet  ( szFiles, \"HazTulajRegID\", PropInfo[ ID ][ PropOwnerRegID ] );
dini_IntSet  ( szFiles, \"HazElado\",      PropInfo[ ID ][ PropSell       ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutX\",       PropInfo[ ID ][ OutX           ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutY\",       PropInfo[ ID ][ OutY           ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutZ\",       PropInfo[ ID ][ OutZ           ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\",        PropInfo[ ID ][ InX            ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\",        PropInfo[ ID ][ InY            ] );
dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\",        PropInfo[ ID ][ InZ            ] );
dini_IntSet  ( szFiles, \"HazInterior\",   PropInfo[ ID ][ PropInterior   ] );
dini_IntSet  ( szFiles, \"HazAr\",         PropInfo[ ID ][ PropPrice      ] );
dini_IntSet  ( szFiles, \"HazBezarva\",    PropInfo[ ID ][ PropLocked     ] );
return 1;
}

293
Segítségkérés / Nem tölti be az adatokat
« Dátum: 2013. február 13. - 22:53:37 »
közbe megpróbáltam még egy verziót most mindent be tölt tökéletesen , köszönöm szépen a segitséget!

294
Segítségkérés / Nem tölti be az adatokat
« Dátum: 2013. február 13. - 22:19:51 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1360777098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33682\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem a gond meg itt van:
 

Üdv , az lenne a gondom hogy ugye visszaálltam dinire , ..
Minek álltál vissza?
 
[/quote]
dini az nekem könnyebb 1 picivel mint a Mysql mert azt igazán nem értem .
kurta999-nek a mysql r6os regrendszerét már nem tudom leszedni sehonnan se .


@Pajd : igy gondoltad -e : Info[playerid][Admin] = dini_Int(szFile,\"Admin\"); stb.. 

295
Segítségkérés / Nem tölti be az adatokat
« Dátum: 2013. február 13. - 15:07:20 »
senki sem tudja a választ?

296
Segítségkérés / Nem tölti be az adatokat
« Dátum: 2013. február 10. - 22:04:48 »
Üdv , az lenne a gondom hogy ugye visszaálltam dinire , össze is raktam  egy regisztráció/bejelentkezést meg az egyéb dolgait és ugye , kilépéskor mindent elment csak amikor bejelentkezek nem tölti be a következõket : Admin,vip kill,death,drog
Kód:
 
   if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
{
    if(!response)
    {
        Kick(playerid);
    }
new pass = dini_Int(szFile,\"Password\");
if(udb_hash(inputtext) != pass)
{
   format(szFormat,sizeof(szFormat),\"HIBA: Rossz jelszó\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",szFormat,\"Bejelentkezés\",\"Kick\");
}
else
{
    if(fexist(szFile))
    {
        dini_Int(szFile,\"Score\");
        dini_Int(szFile,\"Money\");
        dini_Int(szFile,\"Admin\");
        dini_Int(szFile,\"VIP\");
        dini_Int(szFile,\"Kill\");
        dini_Int(szFile,\"Deaths\");
        dini_Int(szFile,\"Drog\");
        SetPlayerScore(playerid,dini_Int(szFile,\"Score\"));
      GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(szFile,\"Money\"));
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Sikeresen bejelentkeztél!\");
     }
 }
}

297
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mysig(Titulus)
« Dátum: 2013. február 10. - 20:36:35 »
igen,ahogy a képen is láthatod a nevemet   :angel:

298
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mysig(Titulus)
« Dátum: 2013. február 10. - 19:51:35 »
\" post=\"395002\" timestamp=\"1360511108\"]
Nem rosz :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 10. - 16:47:18 )

Viszont a mentést meg kéne oldani pvar-al :)
 
[/quote]

Ez tetszik na ezt egy kicsit editelem :D Köszi a publikálást!  ;)
 
[/quote]
Köszi, és nincs mit



Nemrossz,de ez már kicsit kezd elszaporodni...
 
[/quote]
tudom ,és köszi

299
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mysig(Titulus)
« Dátum: 2013. február 10. - 16:38:18 »
Üdv .
A Mai délutánon készíttettem egy kisebb  Kódot ,amely a neved után kirak egy kis szöveget amit te megadsz a /mysig parancsal törölni a /removesig-gel tudod. Jobban mondván egy kis Titulus Kód.
Készitõ : KaH
Készitési idõ: 8 perc (Tesztelési idõvel)
Kód:
 
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Mysig Készitette : KaH\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
CMD:mysig(playerid,params[])
{
new sig[21],str[128];
if(sscanf(params,\"s[21]\",sig)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat : /mysig [szöveg]\");
if(strlen(sig) > 20) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HIBA : A titulus szövege  nem lehet nagyobb 20-nál!\");
SetPVarString(playerid,\"Sig\",sig);
format(str,128,\"A Neved után mostantól ez fog állni : %s\", sig);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}
CMD:removesig(playerid,params[])
{
SetPVarString(playerid,\"Sig\",\"Nosig\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) return     SetPlayerColor(playerid, (random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF);
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new mysig[40],str[128],pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
 
GetPVarString(playerid,\"Sig\",mysig,sizeof(mysig));
if(!strcmp(mysig,\"Nosig\",true))
{
    format(str,sizeof(str),\"%s(%d){FFFFFF}: %s\",pName,playerid,text);
    SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),str);
}
else
{
    format(str,sizeof(str),\"%s(%d)< %s >{FFFFFF}:%s\",pName,playerid,mysig,text);
    SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),str);
}
return 0;
}

 
Kép:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130210/696203704sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

300
Archívum / [HUN][0.3x]Game World FreeRoam Szerver™
« Dátum: 2013. február 10. - 16:12:31 »
Sok Sikert hozzá barátom!
(Mind egyedileg készült ? :D)

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 185
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal