Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - instant
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 185
286
« Dátum: 2013. február 19. - 18:08:13 »
Üdv, az lenne a problémám hogy amikor le lököm a derby-ben az ellenfélt nem esik ki a minigameból .. és nem írja ki hogy xy megnyerte a Derby minigame-t .
287
« Dátum: 2013. február 19. - 14:46:40 »
lehet hogy ez hiányzik a módodból : main() {}
288
« Dátum: 2013. február 19. - 14:43:53 »
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GivePlayerMoney(playerid,GetPlayerMoney(playerid)-20000); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-1); GivePlayerMoney(killerid,GetPlayerMoney(killerid) +20000); SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +1); return 1; }
289
« Dátum: 2013. február 18. - 23:19:02 »
mutatós  , szép include
290
« Dátum: 2013. február 15. - 16:58:32 »
public OnPlayerConnect (playerid) { SetPlayerColor(playerid, (random(0xFFFFFF) << | 0xFF); return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new szFormat[128]; format(szFormat, sizeof( szFormat ), \"(%d)%s{FFFFFF}:%s\",playerid, nev,text ); SendClientMessageToAll( GetPlayerColor( playerid ), szFormat); return 1; }
291
« Dátum: 2013. február 15. - 15:06:32 »
dehogy .. , RP Módokat kibaszottul utálom
292
« Dátum: 2013. február 14. - 15:19:23 »
Üdv, az lenne most a gondom hogy az egyik ismerösöm átküldte még a régi módját amiben volt 1 kezdetleges ház rendszer , csak annyi a gond h nem akarja betölteni a házakat :\\ kód: forward LoadAllHouses( ); public LoadAllHouses( ) { hID = 1; while( hID <= MAX_HOUSES ) { format( file, sizeof( file ), \"Houses/%d.ini\", hID ); if( dini_Exists( file ) ) { new szLabelString[ 64 + 1 ]; //format( PropInfo[ hID ] [ PropName ], 64, dini_Get( file, \"Haz Nev\" ) ); //format( PropInfo[ hID ] [ PropOwner ], 24, dini_Get( file, \"Haz Tulajdonos\" ) ); strcat( PropInfo[ hID ][ PropOwner ], dini_Get( file, \"HazTulaj\" ), MAX_PLAYER_NAME ); strcat( PropInfo[ hID ][ PropName ], dini_Get( file, \"HazNev\" ), 64 ); PropInfo[ hID ] [ PropOwnerRegID ] = dini_Int( file, \"HazTulajRegID\" ); PropInfo[ hID ] [ PropSell ] = dini_Int( file, \"HazElado\" ); PropInfo[ hID ] [ OutX ] = dini_Float( file, \"HazOutX\" ); PropInfo[ hID ] [ OutY ] = dini_Float( file, \"HazOutY\" ); PropInfo[ hID ] [ OutZ ] = dini_Float( file, \"HazOutZ\" ); PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInX\" ); PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInY\" ); PropInfo[ hID ] [ InX ] = dini_Float( file, \"HazInZ\" ); PropInfo[ hID ] [ PropInterior ] = dini_Int( file, \"HazInterior\" ); PropInfo[ hID ] [ PropPrice ] = dini_Int( file, \"HazAr\" ); PropInfo[ hID ] [ PropLocked ] = dini_Int( file, \"HazBezarva\" ); if( PropInfo[ hID ] [ PropOwnerRegID ] == -1 ) { format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ hID ] [ PropName ], PropInfo[ hID ] [ PropOwner ] ); PropInfo[ hID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1273, 23, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 ); PropInfo[ hID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0 ); PropInfo[ hID ] [ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 ); } else { format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ hID ] [ PropName ], PropInfo[ hID ] [ PropOwner ] ); PropInfo[ hID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1272, 23, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 ); PropInfo[ hID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 32, 0, -1, -1, -1, 250.0 ); PropInfo[ hID ] [ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ hID ] [ OutX ], PropInfo[ hID ] [ OutY ], PropInfo[ hID ] [ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 ); } } hID = hID + 1; //else break; } printf( \">> House System: %d House Loaded.<<\", hID ); return 1; } 2.Beírom a házlerakónak a parancsát csak az a problémám vele hogy amikor beütöm a kellõ infókat róla és el kezd problémázni :\\ Parancsa : CMD:createhouse( playerid, params[] ) { new iPrice, iStyle, szHouseName[ 64 ]; if( sscanf( params, \"ids[65]\", iStyle, iPrice, szHouseName ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /createhouse <Ház Stílus(1-10)> <Ár> <Név>\" ); switch( iStyle ) { case 1: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 235.508994, 1189.169897, 1080.339966, 3, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } case 2: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 225.756989, 1240.000000, 1082.149902, 2, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } case 3: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 223.043991, 1289.259888, 1082.199951, 1, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } case 4: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 225.630997, 1022.479980, 1084.069946, 7, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } case 5: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 295.138977, 1474.469971, 1080.519897, 15, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } case 6: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 328.493988, 1480.589966, 1084.449951, 15, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } case 7: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 385.803986, 1471.769897, 1080.209961, 15, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } case 8: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 2324.419921, -1145.568359, 1050.710083, 12, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } case 9: { hID = hID + 1; GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ); CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 271.884979, 306.631988, 999.148437, 2, iPrice, 1 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName ); SendClientMessage( playerid, -1, szFormat ); } } return 1; } stock CreateHouse( ID, const szName[ ], Float:fOutX, Float:fOutY, Float:fOutZ, Float:fInX, Float:fInY, Float:fInZ, iInterior, iPrice, iSell ) { PropInfo[ ID ][ PropOwnerRegID ] = -1; PropInfo[ ID ][ OutX ] = fOutX; PropInfo[ ID ][ OutY ] = fOutY; PropInfo[ ID ][ OutZ ] = fOutZ; PropInfo[ ID ][ InX ] = fInX; PropInfo[ ID ][ InY ] = fInY; PropInfo[ ID ][ InZ ] = fInZ; PropInfo[ ID ][ PropInterior ] = iInterior; PropInfo[ ID ][ PropPrice ] = iPrice; PropInfo[ ID ][ PropLocked ] = 1; PropInfo[ ID ][ PropSell ] = iSell; //strcat( PropInfo[ ID ][ PropOwner ], \"Senki\" ); //strcat( PropInfo[ ID ][ PropName ], szName ); new POStr[ 24 ]; format( POStr, sizeof POStr, \"Senki\" ); PropInfo[ ID ][ PropOwner ] = POStr; format( PropInfo[ ID ] [ PropName ], 65, szName ); /* new szLabelString[ 60 + 1 ]; format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ ID ][ PropName ], PropInfo[ ID ][ PropOwner ] ); PropInfo[ ID ][ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ ID ][ OutX ], PropInfo[ ID ][ OutY ], PropInfo[ ID ][ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 ); */ PropInfo[ ID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1273, 23, PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 ); PropInfo[ ID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0 ); new szFiles[ 15 ]; format( szFiles, sizeof( szFiles ), \"Houses/%d.ini\", ID ); dini_Create( szFiles ); dini_IntSet ( szFiles, \"HazID\", ID ); dini_Set ( szFiles, \"HazNev\", PropInfo[ ID ][ PropName ] ); dini_Set ( szFiles, \"HazTulaj\", PropInfo[ ID ][ PropOwner ] ); dini_IntSet ( szFiles, \"HazTulajRegID\", PropInfo[ ID ][ PropOwnerRegID ] ); dini_IntSet ( szFiles, \"HazElado\", PropInfo[ ID ][ PropSell ] ); dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutX\", PropInfo[ ID ][ OutX ] ); dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutY\", PropInfo[ ID ][ OutY ] ); dini_FloatSet( szFiles, \"HazOutZ\", PropInfo[ ID ][ OutZ ] ); dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\", PropInfo[ ID ][ InX ] ); dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\", PropInfo[ ID ][ InY ] ); dini_FloatSet( szFiles, \"HazInX\", PropInfo[ ID ][ InZ ] ); dini_IntSet ( szFiles, \"HazInterior\", PropInfo[ ID ][ PropInterior ] ); dini_IntSet ( szFiles, \"HazAr\", PropInfo[ ID ][ PropPrice ] ); dini_IntSet ( szFiles, \"HazBezarva\", PropInfo[ ID ][ PropLocked ] ); return 1; }
293
« Dátum: 2013. február 13. - 22:53:37 »
közbe megpróbáltam még egy verziót most mindent be tölt tökéletesen , köszönöm szépen a segitséget!
294
« Dátum: 2013. február 13. - 22:19:51 »
Szerintem a gond meg itt van:
Üdv , az lenne a gondom hogy ugye visszaálltam dinire , .. Minek álltál vissza? [/quote] dini az nekem könnyebb 1 picivel mint a Mysql mert azt igazán nem értem . kurta999-nek a mysql r6os regrendszerét már nem tudom leszedni sehonnan se .
@Pajd : igy gondoltad -e : Info[playerid][Admin] = dini_Int(szFile,\"Admin\"); stb..
295
« Dátum: 2013. február 13. - 15:07:20 »
senki sem tudja a választ?
296
« Dátum: 2013. február 10. - 22:04:48 »
Üdv , az lenne a gondom hogy ugye visszaálltam dinire , össze is raktam egy regisztráció/bejelentkezést meg az egyéb dolgait és ugye , kilépéskor mindent elment csak amikor bejelentkezek nem tölti be a következõket : Admin,vip kill,death,drog Kód: if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(!response) { Kick(playerid); } new pass = dini_Int(szFile,\"Password\"); if(udb_hash(inputtext) != pass) { format(szFormat,sizeof(szFormat),\"HIBA: Rossz jelszó\",pName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",szFormat,\"Bejelentkezés\",\"Kick\"); } else { if(fexist(szFile)) { dini_Int(szFile,\"Score\"); dini_Int(szFile,\"Money\"); dini_Int(szFile,\"Admin\"); dini_Int(szFile,\"VIP\"); dini_Int(szFile,\"Kill\"); dini_Int(szFile,\"Deaths\"); dini_Int(szFile,\"Drog\"); SetPlayerScore(playerid,dini_Int(szFile,\"Score\")); GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(szFile,\"Money\")); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Sikeresen bejelentkeztél!\"); } } }
297
« Dátum: 2013. február 10. - 20:36:35 »
igen,ahogy a képen is láthatod a nevemet :angel:
299
« Dátum: 2013. február 10. - 16:38:18 »
Üdv . A Mai délutánon készíttettem egy kisebb Kódot ,amely a neved után kirak egy kis szöveget amit te megadsz a /mysig parancsal törölni a /removesig-gel tudod. Jobban mondván egy kis Titulus Kód. Készitõ : KaH Készitési idõ: 8 perc (Tesztelési idõvel) Kód: #include a_samp #include zcmd #include sscanf2 public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Mysig Készitette : KaH\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } CMD:mysig(playerid,params[]) { new sig[21],str[128]; if(sscanf(params,\"s[21]\",sig)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat : /mysig [szöveg]\"); if(strlen(sig) > 20) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HIBA : A titulus szövege nem lehet nagyobb 20-nál!\"); SetPVarString(playerid,\"Sig\",sig); format(str,128,\"A Neved után mostantól ez fog állni : %s\", sig); SendClientMessage(playerid,-1,str); return 1; } CMD:removesig(playerid,params[]) { SetPVarString(playerid,\"Sig\",\"Nosig\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) return SetPlayerColor(playerid, (random(0xFFFFFF) << | 0xFF); public OnPlayerText(playerid, text[]) { new mysig[40],str[128],pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); GetPVarString(playerid,\"Sig\",mysig,sizeof(mysig)); if(!strcmp(mysig,\"Nosig\",true)) { format(str,sizeof(str),\"%s(%d){FFFFFF}: %s\",pName,playerid,text); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),str); } else { format(str,sizeof(str),\"%s(%d)< %s >{FFFFFF}:%s\",pName,playerid,mysig,text); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),str); } return 0; }
Kép: http://kepfeltoltes.hu/130210/696203704sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
300
« Dátum: 2013. február 10. - 16:12:31 »
Sok Sikert hozzá barátom! (Mind egyedileg készült ?  )
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 185
|