Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 286
Segítségkérés / Munka script« Dátum: 2011. május 05. - 20:39:01 »
SetPVarInt az ad neki egy változót amit GetPVarInt-tel lekérhetünk.
Példa: [pawn]SetPVarInt(playerid,\"Weapon\",22);[/pawn] magyarázat: Weapon Változó neve, a lekérésnél ezt használjuk 22 Változó értéke, a lekérésnél ezt kaphatjuk meg. [pawn]GetPVarInt(playerid,\"Weapon\");[/pawn] Így ha meg volt adva a játékosnak a \"Weapon\" értéke, akkor vissza fog térni jelen esetben 22-vel. Ezt használhatjuk így is: [pawn]GivePlayerWeapon(playerid,GetPVarInt(playerid,\"Weapon\"),150);[/pawn] És ezzel az eljárással a checkpointot és lekérhetjük. Remélem érthetõ. Ja és nem jó amit adtam forrás, itt a javítás(else if helyett if-et írtam) Itt a link 287
Segítségkérés / Munka script« Dátum: 2011. május 05. - 15:44:52 »
Tessék elkészítettem a pizzás CP-ket példának
Javítás A koordinátákat majd írd át, a megfelelõre SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5); A piros a koordináta, a zöld pedig a checkpoint mérete. Persze ezt a scriptet lehet még kiegészíteni, pl hogy csak pizzaboy motorban sikerüljön munkába állni. 288
SA-MP: Szerverfejlesztés / RendörPalota[Pályakészitõ ligára]« Dátum: 2011. május 05. - 13:28:07 »
Szerintem tök jó lett
![]() 290
Segítségkérés / SetPlayerRaceCheckpoint« Dátum: 2011. május 04. - 15:10:30 »
Tessék By ChuckNorris
![]() 292
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon(0.3c)« Dátum: 2011. május 04. - 13:23:30 »
293
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver lehívó (Dialogba)« Dátum: 2011. május 04. - 13:20:22 »
Van már pár fegyverlehívó script, de miért angol? Olyan szép a magyar is :laugh:
Amúgy egész jónak tûnik =) 294
Segítségkérés / Dialog« Dátum: 2011. május 03. - 14:25:00 »
Ádám is így csinálta, de akkor tessék:
295
Segítségkérés / Dialog« Dátum: 2011. május 03. - 13:04:52 »
Írd bele a módodba
![]() ![]() 296
Segítségkérés / Dialog« Dátum: 2011. május 02. - 20:40:21 »
Így 100% jó
[pawn]#include <a_samp> #include <zcmd> #define DIALOG_4 400 CMD:tdm(playerid,params[]) { dmid[playerid] = 5; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Válassz csapatot!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_4,DIALOG_STYLE_LIST,\"TeamDeathMatch\",\"Védekezõ(piros)\\nTámadó(kék)\",\"OK\",\"Kilép\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_4) { if(response == 1) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerPos(playerid,-1302.2087,2556.9065,86.9042); SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF); GivePlayerWeapon(playerid,4,1); GivePlayerWeapon(playerid,24,190); GivePlayerWeapon(playerid,25,150); GivePlayerWeapon(playerid,30,600); GivePlayerWeapon(playerid,35,3); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3); } case 1: { SetPlayerPos(playerid,-1297.4124,2293.1162,130.7655); SetPlayerColor(playerid, 0x000080FF); GivePlayerWeapon(playerid,4,1); GivePlayerWeapon(playerid,24,190); GivePlayerWeapon(playerid,25,150); GivePlayerWeapon(playerid,30,600); GivePlayerWeapon(playerid,34,15); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3); } } } else { SendClientMessage(playerid,0x00CC00,\"Kiléptél\"); } } return 1; }[/pawn] 297
Segítségkérés / Textdraw« Dátum: 2011. május 02. - 20:31:45 »
800x600 -as Paint lapon gondolom, én is ott szoktam és nálam is jelentkezik az eltérés.
298
Segítségkérés / eltünik a lekért kocsi« Dátum: 2011. május 02. - 19:16:12 »
Nálam át sem fordítja:D
[pawn]Cenzored(6) : error 001: expected token: \";\", but found \"&\" Cenzored(24) : error 010: invalid function or declaration Cenzored(41) : error 001: expected token: \")\", but found \"&\" Cenzored(41) : error 010: invalid function or declaration Cenzored(41 -- 43) : error 010: invalid function or declaration Cenzored(41 -- 43) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 6 Errors. [/pawn] 299
Segítségkérés / PVarInt érték felhasználása« Dátum: 2011. május 02. - 15:35:11 »
Kösz stick, de közben rájöttem:)
zárok 300
Segítségkérés / PVarInt érték felhasználása« Dátum: 2011. május 02. - 15:26:55 »
Sziasztok! Lenne egy kérdésem..
Hogy mondjuk egy játéknak meg volt adva [pawn]SetPVarInt(playerid,\"Weapon\",24);[/pawn] Akkor azt értéket(int_value) hogyan lehet(ha lehet) felhasználni a késõbbiekben, pl. egy [pawn]GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo);[/pawn] funkcióban? E: Közben rájöttem, [pawn]GivePlayerWeapon(playerid,GetPVarInt(playerid,\"Weapon\"),ammo);[/pawn] |