Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 2821
Archívum / [HUN]Second Chance GFRP [Frissítve: 2013 12 13]« Dátum: 2014. január 06. - 18:10:29 »
A karakter készítés egyenlõre - egyenlõre, tehát kisebb változtatások lehetnek még rajta, de nagyjából így fog kinézni mostantól mindig a karakter készítés - úgy zajlik, hogy regisztráció, és belépés után meg kell adni az arra kijelölt kezelõfelületen a karakter nevét, nemét, és persze korát. Egy random skint kap a játékos (néhány elõre kiválasztott skin közül, a megadott nemtõl függõen), melyet késõbb természetesen meg lehet majd változtatni arra a skinre, mellyel játszani szeretnénk, és mely karakterünkhöz illik. Egy negyedik adat még, melyben a játékos leírja, hogy szerinte mi az rp. Ez, és a név alapján döntünk, hogy a karakter bekerülhet e a játékba. Amennyiben nem felel meg az elvárásainknak, elutasítjuk a karakter kérelmet. Azonban ha elnyeri tetszésünket, engedélyezzük azt. Azonban ez nem jelenti azt, hogy az adott játékos nem nonos egyén e. Amennyiben nonos a játékos, megpróbáljuk megtanítani õt RP-zni. Azonban ha nem hajlandó megtanulni RP-zni, vagy egyszerûen folytatja tovább a nonozást, és sorra szedi a figyelmeztetéséket, stb., akkor nincs mit tenni, karakterét törölni, vagy zárolni kell. De ez csak olyan esetekben lesz alkalmazva, amikor már tényleg elveszett minden remény, és az adott játékos egyszerûen nem képes RP-zni. Így próbáljuk kiszûrni azokat a játékosokat, akik nem képesek a SAMP RPG-ken játszani. Ez kissé kapcsolódott a regisztrációhoz, de valahogy mégsem, ugyanis kicsit eltértünk a témától. Visszatérve hozzá: guglizható, felesleges RP-teszt nem lesz, a rendszer hátránya pedig, hogy várni kell karakterünk elbírálására. A karaktereket a lehetõ leggyorsabban megpróbáljuk majd elbírálni, órákon, vagy akár perceken belül. De persze egy elfoglaltabb napon már nem lesz idõnk minden percben nézni az elbírálandó karakterek listáját. Várni kell egy keveset, ez van. Viszont ez a munkánkat nagyban megkönnyíti. Fõleg, hogy azt sehogy sem lehet szûrni automatikusan, hogy a megadott név élethû legyen, hiszen a Sajtos_Sonkas_Szalami-t is élethûnek venné az ellenõrzõ kód (persze a _ jelet azért nézi). De végsõ soron szükség van vizuális, admin általi megerõsítésre is. Egyébként senki sem szereti a várokozást, sem a hosszadalmasabb karakterkészítést... Még én sem. De szükség van rá. Olyanoknál nyilván nem, akikrõl tudni lehet, hogy nagy RP-sek. De sajnos vannak olyanok is, akik semmit sem tudnak. És az ilyen játékosok ellen gátat kell szabni.
Egyébként ha valakinek elutasításra kerül karaktere, az csak helytelen név miatt, vagy a miatt lesz, hogy azt sem tudja, mi az az RP. Ebben az esetben gugli, de akár írhatnak nekünk is segítségért. Erre fel is fogjuk hívni a figyelmet a karakter készítõ felületen. Vidiket én csinálok majd valószínûleg, eddig 1 db készült el. Habár ha valaki rendelkezik több FPS-el, meg szebb felbontással, tõlem csinálhat más is a csapatból. Vagy akár azon kívül is. Persze ez a hivatalos vidikre vonatkozik, a játékosok készítenek, ha akarnak. De remélhetõleg õk is jókat. ![]() Nem akartam ennyit írni, de ennyi lett. ![]() Edit: ötleteket várunk a karakterek elkészítésével kapcsolatban. Bármi féle ötlet, javaslat, amely gyorsíthatja a karakterkészítés menetét, esélyt ad a kezdõ játékosoknak, mégis kiszûri az aboszolút nonosokat, jól jöhet. 2822
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra« Dátum: 2014. január 05. - 23:01:17 »
Remélem 3-on jó lesz minden... Amúgy nem olyan nagy képernyõ az, mint a kép, csak nagy a felbontása.
2823
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra« Dátum: 2014. január 05. - 20:48:14 »
2824
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra« Dátum: 2014. január 05. - 20:14:54 »
Nem sikerült még kijátszanom, mert elkezdtem unni a sok küldetés betöltés bugoást, meg a rosszul összerakott CP rendszert (oda tettek pointokat, ahol semmi szükség rájuk), na meg 3-as verzióra való frissítéskor a mentésem is odalett... (A leírásomban már nem vész oda a mentés, tanultam a dologból, remélem, hogy Ti nem jártok így
![]() A szivárvány meg...: ASSD 2825
Segítségkérés / MySQL - Olyan változó megadása,ami még egy sorban sincs« Dátum: 2014. január 05. - 14:46:15 »
A megoldásom elvét érted? Ha nem, a php kód alapján próbáld megérteni, és ha érted, akár saját magadnak is meg tudod írni pawn nyelven, mert lehet, hogy az átirat nem a leg mûködõbb.
2826
Segítségkérés / MySQL - Olyan változó megadása,ami még egy sorban sincs« Dátum: 2014. január 04. - 15:25:15 »
Az csak egy változó, amelyben stringet tárolsz
![]() new mysql_line[128]; Habár azt hittem, ezen nem akadsz fent ![]() Edit: kicsit felfrissítettem a pawn nyelvi MySQL tudásomat, és most látom, hogy elméletileg használhatsz mysql_fetch_int(mysql_line)-et is, és akkor csak simán egy int, lásd: new mysql_line; változót kell létrehoznod. És akkor a strval függvény sem fog kelleni. 2827
Beszélgetés / 3 szavas mese« Dátum: 2014. január 04. - 14:56:09 »
...sajtos, sonkás, szeletelt...
2828
Segítségkérés / MySQL - Olyan változó megadása,ami még egy sorban sincs« Dátum: 2014. január 04. - 14:35:19 »
Ha esetleg elrontottam volna itt, pawn nyelvben, itt a PHP kód átirata egy darab teszt PHP fájlba, melyben a változók nevét átírtam a teszt fájlhoz, melyet rengetegszer újratöltöttem, és sosem kaptam ugyanazt a 2 számot. De ettõl függetlenül magának az elvnek mûködnie KELL, legyen szó bármely nyelvrõl, bármilyen értékadási módszerrõl, akár MySQL-os lekérdezésrõl, habár szerintem a pawn nyelves átiratom sincs elrontva.
![]() <?php$Szam1 = rand(1, 4);$Szam2 = rand(1, 4);if($Szam1 == $Szam2){ for($i= 0; $Joszam != 1; $i++) { $Szam2 = rand(1, 4); if($Szam2 != $Szam1) { $Joszam = 1; } } $Joszam = 0; echo \'Amennyiben ezt az üznetet látod, eleinte ugyanaz a két szám lett legenerálva. 2830
Segítségkérés / MySQL - Olyan változó megadása,ami még egy sorban sincs« Dátum: 2014. január 04. - 13:59:53 »
2831
Segítségkérés / MySQL - Olyan változó megadása,ami még egy sorban sincs« Dátum: 2014. január 04. - 13:38:38 »
Dehogyis nincs értelme. Az egy dolog, hogy te nem tudod értelmezni. A lekérdezéseket pedig átalakítja magának. Az sem biztos, hogy így kell lekérdezni pawn-ban, már rég foglalkoztam vele, mostanában csak PHP-ban volt szükségem MySQL-ra
![]() 2832
Segítségkérés / MySQL - Olyan változó megadása,ami még egy sorban sincs« Dátum: 2014. január 04. - 13:33:26 »
Ezt még egyszer PHP-ban csináltam, amikor ki kellett írni néhány random számot, melyek nem lehettek ugyanazok. Átírtam pawn nyelvre, na meg a te kérésedhez illõre, remélem mûködni fog, és hasznát veszed a dolgoknak. Ha átírás közben elírtam valamit, ez van, sajnálom, de a lényegét érteni fogod a kódnak, és sikerül majd megoldanod a problémádat.
new Szam = // Itt csináld meg a random 4 jegyû számot! Utóirat: végre egy értelmes, gondolkodtató segítségkérés ![]() 2833
Társalgó / KoNorbi.us - Game & Web Hosting [Ingyenes]« Dátum: 2014. január 03. - 17:26:06 »
2834
Stunt / Weekend Trio II« Dátum: 2014. január 03. - 00:16:18 »
Ha még meg is tudnám nézni...
![]() Ez a videó nem érhetõ el az országodban.[/quote] |