Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 261
2821
Archívum / [HUN]Second Chance GFRP [Frissítve: 2013 12 13]
« Dátum: 2014. január 06. - 18:10:29 »
A karakter készítés egyenlõre - egyenlõre, tehát kisebb változtatások lehetnek még rajta, de nagyjából így fog kinézni mostantól mindig a karakter készítés - úgy zajlik, hogy regisztráció, és belépés után meg kell adni az arra kijelölt kezelõfelületen a karakter nevét, nemét, és persze korát. Egy random skint kap a játékos (néhány elõre kiválasztott skin közül, a megadott nemtõl függõen), melyet késõbb természetesen meg lehet majd változtatni arra a skinre, mellyel játszani szeretnénk, és mely karakterünkhöz illik. Egy negyedik adat még, melyben a játékos leírja, hogy szerinte mi az rp. Ez, és a név alapján döntünk, hogy a karakter bekerülhet e a játékba. Amennyiben nem felel meg az elvárásainknak, elutasítjuk a karakter kérelmet. Azonban ha elnyeri tetszésünket, engedélyezzük azt. Azonban ez nem jelenti azt, hogy az adott játékos nem nonos egyén e. Amennyiben nonos a játékos, megpróbáljuk megtanítani õt RP-zni. Azonban ha nem hajlandó megtanulni RP-zni, vagy egyszerûen folytatja tovább a nonozást, és sorra szedi a figyelmeztetéséket, stb., akkor nincs mit tenni, karakterét törölni, vagy zárolni kell. De ez csak olyan esetekben lesz alkalmazva, amikor már tényleg elveszett minden remény, és az adott játékos egyszerûen nem képes RP-zni. Így próbáljuk kiszûrni azokat a játékosokat, akik nem képesek a SAMP RPG-ken játszani. Ez kissé kapcsolódott a regisztrációhoz, de valahogy mégsem, ugyanis kicsit eltértünk a témától. Visszatérve hozzá: guglizható, felesleges RP-teszt nem lesz, a rendszer hátránya pedig, hogy várni kell karakterünk elbírálására. A karaktereket a lehetõ leggyorsabban megpróbáljuk majd elbírálni, órákon, vagy akár perceken belül. De persze egy elfoglaltabb napon már nem lesz idõnk minden percben nézni az elbírálandó karakterek listáját. Várni kell egy keveset, ez van. Viszont ez a munkánkat nagyban megkönnyíti. Fõleg, hogy azt sehogy sem lehet szûrni automatikusan, hogy a megadott név élethû legyen, hiszen a Sajtos_Sonkas_Szalami-t is élethûnek venné az ellenõrzõ kód (persze a _ jelet azért nézi). De végsõ soron szükség van vizuális, admin általi megerõsítésre is. Egyébként senki sem szereti a várokozást, sem a hosszadalmasabb karakterkészítést... Még én sem. De szükség van rá. Olyanoknál nyilván nem, akikrõl tudni lehet, hogy nagy RP-sek. De sajnos vannak olyanok is, akik semmit sem tudnak. És az ilyen játékosok ellen gátat kell szabni.
Egyébként ha valakinek elutasításra kerül karaktere, az csak helytelen név miatt, vagy a miatt lesz, hogy azt sem tudja, mi az az RP. Ebben az esetben gugli, de akár írhatnak nekünk is segítségért. Erre fel is fogjuk hívni a figyelmet a karakter készítõ felületen.
Vidiket én csinálok majd valószínûleg, eddig 1 db készült el. Habár ha valaki rendelkezik több FPS-el, meg szebb felbontással, tõlem csinálhat más is a csapatból. Vagy akár azon kívül is. Persze ez a hivatalos vidikre vonatkozik, a játékosok készítenek, ha akarnak. De remélhetõleg õk is jókat. :D
Nem akartam ennyit írni, de ennyi lett. :D


Edit: ötleteket várunk a karakterek elkészítésével kapcsolatban. Bármi féle ötlet, javaslat, amely gyorsíthatja a karakterkészítés menetét, esélyt ad a kezdõ játékosoknak, mégis kiszûri az aboszolút nonosokat, jól jöhet.

2822
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. január 05. - 23:01:17 »
Remélem 3-on jó lesz minden... Amúgy nem olyan nagy képernyõ az, mint a kép, csak nagy a felbontása.

2823
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. január 05. - 20:48:14 »

Én 1.02-n tolom, nincs semmi gond vele, azon kívül, hogy nagyon ritkán kifagy. Eddig kb 4x fagyott ki a 30 óra játékidõbõl. Amúgy én cloud-ba mentek és akkor biztos nem fog eltûnni. Meg kezdetlegesen telón játszottam (most tabon), és azért ott jól jött a cloud. Nexus 7-en / telón nincs semmi CP bug meg ilyesmi. :D
 
[/quote]
Olyan bugról beszélek, hogy sokszor elrontod a küldetést, és hiába mész rá a restartra, mindem resi után azonnal mission failedet ír, vagy berak a missionbe, de nem mutat senkit, aki benne lenne a küldetésben (pl. keresnéd a furgont, de köddé válik). Ja és nem azokra a piros CP-kre gondolok, hanem a mentési CP-kre, amikoe kiíra, hogy \'Checkpoint saved\'. És azért rossz ez a rendszer, mert olyan helyeken ment, ahol felesleges, és ott nem, ahol kéne. Pl. egy elnyomható beszélgetés után, egyben a küldetés legelején ment, de egy óra kocsikázás, és nehezebb lövöldözés után még véletlenül se. És ezek a hibák/rosszul megtervezett dolgok hosszútávon eléggé idegesítõek tudnak lenni. :(
Viszont ma ismét elõlrõl kezdtem. Hátha ez alkalommal nagyobb sikerrel járok, és talán az említett hibákat sem fogom tapasztalni a 3-as verzióban...

2824
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. január 05. - 20:14:54 »
Nem sikerült még kijátszanom, mert elkezdtem unni a sok küldetés betöltés bugoást, meg a rosszul összerakott CP rendszert (oda tettek pointokat, ahol semmi szükség rájuk), na meg 3-as verzióra való frissítéskor a mentésem is odalett... (A leírásomban már nem vész oda a mentés, tanultam a dologból, remélem, hogy Ti nem jártok így :D)
A szivárvány meg...: ASSD

2825
A megoldásom elvét érted? Ha nem, a php kód alapján próbáld megérteni, és ha érted, akár saját magadnak is meg tudod írni pawn nyelven, mert lehet, hogy az átirat nem a leg mûködõbb.

2826
Az csak egy változó, amelyben stringet tárolsz :D Át is nevezheted tõlem, egy meglévõre, de ha ezt szeretnéd használni, akkor tessék:
 
new mysql_line[128];

 
Habár azt hittem, ezen nem akadsz fent :D


Edit: kicsit felfrissítettem a pawn nyelvi MySQL tudásomat, és most látom, hogy elméletileg használhatsz mysql_fetch_int(mysql_line)-et is, és akkor csak simán egy int, lásd:
 
new mysql_line;

 
változót kell létrehoznod.
És akkor a strval függvény sem fog kelleni.

2827
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2014. január 04. - 14:56:09 »
...sajtos, sonkás, szeletelt...

2828
Ha esetleg elrontottam volna itt, pawn nyelvben, itt a PHP kód átirata egy darab teszt PHP fájlba, melyben a változók nevét átírtam a teszt fájlhoz, melyet rengetegszer újratöltöttem, és sosem kaptam ugyanazt a 2 számot. De ettõl függetlenül magának az elvnek mûködnie KELL, legyen szó bármely nyelvrõl, bármilyen értékadási módszerrõl, akár MySQL-os lekérdezésrõl, habár szerintem a pawn nyelves átiratom sincs elrontva. :)
<?php$Szam1 = rand(1, 4);$Szam2 = rand(1, 4);if($Szam1 == $Szam2){   for($i= 0; $Joszam != 1; $i++)   {      $Szam2 = rand(1, 4);      if($Szam2 != $Szam1)      {         $Joszam = 1;      }   }   $Joszam = 0;   echo \'Amennyiben ezt az üznetet látod, eleinte ugyanaz a két szám lett legenerálva.
Ezek után persze nem lenne szabad a szöveg alatt ugyanazt a két számot látnod.
\';}echo $Szam1;echo \'
\';echo $Szam2;?>

2829
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2014. január 04. - 14:07:39 »
...egy szelet kenyeret...

2830

Állj. Honnan veszed, hogy én nem tudom értelmezni, és mire fel vagy ebben olyan biztos?
 
[/quote]
Onnan, hogy azt mondtad rá:
 

Ennek semmi értelme.
 
[/quote]
;)
 

1.: Mi a francnak kérdezed le az elsõ sornak a értékeit, azelõtt, hogy az összeset lekéred ciklusba?
 
mysql_fetch_row(mysql_line);
while(mysql_fetch_row(mysql_line)) // Megnézzük az összes találatot

 
Helyes:
 
while(mysql_fetch_row(mysql_line))

 

[/quote]
Véletlenül maradt ott, amikor gondolkoztam, hogy is nézne ez ki pawn nyelven. Köszönöm, hogy észrevetted, javítom. :)
 

2.: Minek kell formázni a karakterláncot? Nincs szükség rá..
 
format(mysql_string, sizeof(mysql_string), \"SELECT Teloszam FROM Tabla\"); // Lekérdezés formázása
mysql_query(mysql_string); // Lekérdezés

 
Helyes:
 
mysql_query(\"SELECT Teloszam FROM Tabla\"); // Lekérdezés

 

[/quote]
Tényleg nem muszáj, de mint mondtam, régen foglalkoztam már vele pawn nyelven. Tényleg nem szükséges, ez igaz. :) De attól még nem A \"Helyes:\" a második megoldás, hanem az IS egy megoldás. :)
De ez most nem arról szólt, hogy egy egy ilyen apróság hogy van e megoldva, hanem arról, hogy maga az összehasonlítás meg legyen oldva.

2831
Dehogyis nincs értelme. Az egy dolog, hogy te nem tudod értelmezni. A lekérdezéseket pedig átalakítja magának. Az sem biztos, hogy így kell lekérdezni pawn-ban, már rég foglalkoztam vele, mostanában csak PHP-ban volt szükségem MySQL-ra :D

2832
Ezt még egyszer PHP-ban csináltam, amikor ki kellett írni néhány random számot, melyek nem lehettek ugyanazok. Átírtam pawn nyelvre, na meg a te kérésedhez illõre, remélem mûködni fog, és hasznát veszed a dolgoknak. Ha átírás közben elírtam valamit, ez van, sajnálom, de a lényegét érteni fogod a kódnak, és sikerül majd megoldanod a problémádat.
 
new Szam = // Itt csináld meg a random 4 jegyû számot!
format(mysql_string, sizeof(mysql_string), \"SELECT Teloszam FROM Tabla\"); // Lekérdezés formázása
mysql_query(mysql_string); // Lekérdezés
mysql_store_result();
while(mysql_fetch_row(mysql_line)) // Megnézzük az összes találatot
{
if(Szam == strval(mysql_line)) // Ha a szám nem egyezik meg vele, nem történik semmi, azonban ha igen...
{
new i, Joszam;
for(i = 0; Joszam != 1; i++) // ...elindul ez a for ciklus. Addig ismétlõdik, ameddig a Joszam értéke 1 nem lesz
{
   Szam = // Ide írd le megint azt, amivel megcsinálod a random 4 jegyû számot! Ezzel egy új számot kérve
   if(Szam != strval(mysql_line)) // Amennyiben nem egyezik meg a Szam, és a találat értéke, a Joszam értéke 1 lesz, így nem folytatódik tovább a ciklus a végtelenségig, ismét új számot kérve
   {
      Joszam = 1;
   }
}
}
}
mysql_free_result(); // Felszabadítod az erõforrást
// Itt már a Szam értékbe biztosan nem fog megegyezni más telefonszámok értékével. Ha egyszerre több játékos használja a dolgot, érdemes rá tenni egy playerid-s tömböt.
// Frissíted az adatbázist, vagy amit akarsz csinálni, például:
format(mysql_string, sizeof(mysql_string), \"UPDATE Tabla SET Teloszam = \'%d\' WHERE Nev = \'%s\'\", Szam, Nev(playerid));
mysql_query(mysql_string);

 
Utóirat: végre egy értelmes, gondolkodtató segítségkérés :)

2833
Társalgó / KoNorbi.us - Game & Web Hosting [Ingyenes]
« Dátum: 2014. január 03. - 17:26:06 »

Nèzd meg a \"külfödi támogatás\" címû hírt!
 
[/quote]
Azt õ nem látja (facepalm) - Edit, smiley javítás, mert ez nem Skype :D: :facepalm:
És igaza is van, ugyanis tényleg csak Magyarországról lehet SMS-ben fizetni a szervert.
Az más más kérdés, hogy lehet külföldrõl is SMS-t küldeni, amiért már forintot kapsz, melyet a szerveredre költhetsz el (kevesebb pénzt kapsz, mintha a rendes SMS-t küldenéd el). Így tehát ott nem a szervert lehet fizetni, hanem csak támogatást szerezni, és késõbb azt a pénzt beváltani. Persze elég jó marketinggel, ugyanis egy SMS után mindig csak pár 10 forint hiányzik ahhoz, hogy beválthasd azt egy hónapra...

2834
Stunt / Weekend Trio II
« Dátum: 2014. január 03. - 00:16:18 »
Ha még meg is tudnám nézni... :D
 
Ez a videó nem érhetõ el az országodban.[/quote]
* Magyarország, Budapest

2835
Beszélgetés / Ban játék
« Dátum: 2014. január 02. - 21:12:55 »
NiCoLaj ki lett bannolva Dfoglalo által, mert 2014. második napja van.

Oldalak: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal