Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 2731
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma« Dátum: 2014. január 30. - 14:43:45 »Idézetet írta: Gun22 date=1391087966\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46156\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Így próbáld meg:Nem ez a problémája, mint kiderült. Amúgy meg ugyanezt írtam le neki én is... Legközelebb figyelj rá, hogy ne írj olyat, amelyet már más leírt neki!
2732
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma« Dátum: 2014. január 30. - 14:14:27 »
Ha az a problémád, hogy túl hosszú a sor, válassz rövidebb változókat. Na meg valahogy sort is lehet törni, de most hirtelen nem tudom hogyan.
![]() Vagy oszd két részre: if(valami == 0) // Ha ezeknek megfelel, akkor... 2733
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma« Dátum: 2014. január 30. - 13:08:12 »
Az if nem parancs. De szerintem ez kell neked:
if(skine != 19 && skine != 93) // Amennyiben a skine nem 19, és nem is 93 Amit te használtál, az az OR, azaz a VAGY ( || ), de neked az AND, azaz az ÉS kell ( && ). 2734
Kérdések, Segítség / Regisztráció hiba!« Dátum: 2014. január 30. - 12:51:40 »
Én is a 000-t ajánlom.
2735
Segítségkérés / Object ID és 0.3z MySQL« Dátum: 2014. január 30. - 12:18:13 »
Sziasztok!
Az elsõ kérdésemet leírtam kisebb kérdésekhez is, de mivel már két kérdésem is lenne, leírom õket egy témába is. 1. kérdés Ha létrehozok CreateDynamicObject függvénnyel 3 objectet, A-t, B-t, és C-t, ebben a sorrendben, akkor A ID-je 1, B ID-je 2, míg C ID-je 3 lesz. Ha törlöm B-t a DestroyDynamicObject függvénnyel, akkor A ID-je 1, és C ID-je 2 lesz, vagy rosszul tudom, és valami csoda folytán C ID-je maradna 3? :hmmm: Jól jönne, ha C ID-je maradna 3, de szerintem ekkora mázlim nincs. Viszont ilyen dologért nem fogok tesztet készíteni, szóval tõletek kérek megerõsítést a dologról. ![]() 2. kérdés 0.3z-s szerverre kelleni fog új MySQL plugin? Csak mert a régivel nem indul el rendesen a szerver. Amint bekerül a MySQL csatlakozás a módba, máris hibás a dolog. 0.3x-nél még jó volt, meg anno e-nél is. Vagy csak én rontok el valamit? Minden féle képen át szeretnék állni már most 0.3z-re, ugyanis nagyon szépen tudnám alkalmazna a bekerült lövöldözéssel kapcsolatos újításokat. Ja és R6-ról van szó, habár gondolkozom, hogy áttérjek e R7-re... Ezzel kapcsolatban is kérnél tõletek pár mondatot; megéri e R7-re átállni, ha igen, miért, és mennyire nehéz? Esetleg példákat is csatolhattok hozzá, hogy megtanulhassam az R7 alapjait. Köszönettel, Dfoglalo 2736
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!« Dátum: 2014. január 30. - 11:15:05 »Idézetet írta: divkn date=1390995937\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Az új fórumozók panaszkodnak amiért a Recaptcha nem mindig fogadja el a helyesen beírt ellenõrzõ kódot.Az SMF motort használva az én webjeimen sem szokott rendesen mûködni a CAPTCHA, és úgy látszik, itt sem. Egyébként én is mindig felcserélem azt 1-2 kérdésre, szerintem is így kéne itt is csinálni.
2737
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. január 30. - 00:25:12 »
Sziasztok!
Végre írok ebbe a témába is, mint kérdezõ. ![]() Ha létrehozok CreateDynamicObject függvénnyel 3 objectet, A-t, B-t, és C-t, ebben a sorrendben, akkor A ID-je 1, B ID-je 2, míg C ID-je 3 lesz. Ha törlöm B-t a DestroyDynamicObject függvénnyel, akkor A ID-je 1, és C ID-je 2 lesz, vagy rosszul tudom, és valami csoda folytán C ID-je maradna 3? :hmmm: Jól jönne, ha C ID-je maradna 3, de szerintem ekkora mázlim nincs. Viszont ilyen dologért nem fogok tesztet készíteni, szóval tõletek kérek megerõsítést a dologról. ![]() Köszönettel, Dfoglalo 2738
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?« Dátum: 2014. január 30. - 00:12:39 »
bbTamas, akos27, ne haragudjatok, de egy kis túlzással :facepalm:
Tamás, a forráskódot a kedves témanyitó már rég megcsinálta, de csak a 0-s ID-n mûködött, valószínûleg az elsõ hszemben leírt okok miatt, hát nem értem, miért írtad le neki (rádaásul hibásan), hogy hogy csinálja meg, mikor már egyszer megcsinálta. Ákos, igazad van, PlayerTextDrawval is megoldható a dolog, de õ simával oldotta meg. És nem ez itt a probléma, ugyanis ha megnézed a kódját, minden játékos ID-hez csatolva létrehozott egy-egy sima TextDrawot. A Speed timernél pedig mindent jól csinált, legalábbis ott, ahol megadta a lefuttatandó függvényeket, ugyanis ott nem kell semmi féle ciklus, meg felesleges minden játékoson végigmenni. Egyszerûen playeridhez kell csatolni a timert, az OnPlayerConncet alatt meghívva. Így ráadásul csak azt a playert nézi majd a timer, aki online van a szerveren. A kód viszont lemaradt: SetTimerEx(\"Speed\", 500, true, \"i\", playerid); 2739
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2014. január 29. - 21:56:13 »Idézetet írta: GeGe. date=1391027325\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Miben sántikálsz?Megnyitja a Malibut. Megint. 2740
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?« Dátum: 2014. január 29. - 21:53:13 »
Ne sima SetTimert, hanem playeridhez köthetõ SetTimerExet használj.
2741
Segítségkérés / telefonszám« Dátum: 2014. január 29. - 20:50:24 »
Hát igen, a pawn forráskódba már bele raktam a MySQL-os lekérdezést is, meg minden egyéb infót, amelymek eredménye egy sokkal átláthatatlanabb forráskód lett. Habár azért átlátható, de az egyszerû kis random számos php kóddal a módszer a legkönnyebben megérthetõ. S mivel ezek szerint már érted a dolgot, gondolom mindent megoldottál, amit meg akartál, szóval szerintem zárd a témát, ha csak nincs még valami kérdésed a témával kapcsolatban, melyre a közösség válaszolhat neked, nameg mielõtt BoOy, vagy ZyZu szólna, hogy nem zártál
![]() 2742
Segítségkérés / telefonszám« Dátum: 2014. január 29. - 20:36:11 »
Ezt még egyszer PHP-ban csináltam, amikor ki kellett írni néhány random számot, melyek nem lehettek ugyanazok. Átírtam pawn nyelvre, na meg a te kérésedhez illõre, remélem mûködni fog, és hasznát veszed a dolgoknak. Ha átírás közben elírtam valamit, ez van, sajnálom, de a lényegét érteni fogod a kódnak, és sikerül majd megoldanod a problémádat.
new Szam = // Itt csináld meg a random 4 jegyû számot! Ha esetleg elrontottam volna itt, pawn nyelvben, vagy nem értenéd a kód lényegét, mûködését, itt a PHP kód átirata egy darab teszt PHP fájlba, melyben a változók nevét átírtam a teszt fájlhoz, melyet rengetegszer újratöltöttem, és sosem kaptam ugyanazt a 2 számot. De ettõl függetlenül magának az elvnek mûködnie KELL, legyen szó bármely nyelvrõl, bármilyen értékadási módszerrõl, akár MySQL-os lekérdezésrõl, habár szerintem a pawn nyelves átiratom sincs elrontva. ![]() $Szam1 = rand(1, 4); 2743
Segítségkérés / telefonszám« Dátum: 2014. január 29. - 20:32:02 »
Nem sok. Viszont kiküszübölhetõ. Megnézed, hogy a generált szám létezik e már. Ha igen, egy új számot generálsz, majd ellenõrzöd az új számot. Mindaddig csinálod ezt, amíg egy, még nem létezõ számot nem kapsz.
2744
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2014. január 28. - 20:26:35 »
Ezek szerint én kr*v@ nagy mázlista vagyok. Nincs hó, nem kell lapátolni, nincs jég, nem kell bányászkodni (alias jégkcsákány használat), és csak annyira van hideg, hogy az elviselhetõ legyen.
![]() 2745
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2014. január 28. - 19:54:05 »Idézetet írta: BoOy date=1390933746\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Úgy megvagytok áldva ezzel a hóval mint a gyerekekTe meg lapátolhatsz ezerrel ![]() |