Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 261
2731
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. január 30. - 14:43:45 »
Idézetet írta: Gun22 date=1391087966\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46156\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Így próbáld meg:
 
...
if(skine != 211 && skine != 217 && skine != 29 && skine != 293 && skine != 285 && skine != 267 && skine != 266 && skine != 265 && skine != 280 && skine != 281 && skine != 282 && skine != 228 && skine != 59 && skine != 186 && skine != 165 && skine != 294 && skine != 147 && skine != 187 && skine != 163 && skine != 171 && skine != 117 && skine != 118 && skine != 121)
{
...
}
...

 

Nem ez a problémája, mint kiderült. Amúgy meg ugyanezt írtam le neki én is... Legközelebb figyelj rá, hogy ne írj olyat, amelyet már más leírt neki!
 

Az if nem parancs. De szerintem ez kell neked:
 
if(skine != 19 && skine != 93) // Amennyiben a skine nem 19, és nem is 93
{
    // Ide jön a ruha megvarrása
}

 
Amit te használtál, az az OR, azaz a VAGY ( || ), de neked az AND, azaz az ÉS kell ( && ).
 
[/quote]

2732
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. január 30. - 14:14:27 »
Ha az a problémád, hogy túl hosszú a sor, válassz rövidebb változókat. Na meg valahogy sort is lehet törni, de most hirtelen nem tudom hogyan. :(
Vagy oszd két részre:
 
if(valami == 0) // Ha ezeknek megfelel, akkor...
{
    if(valami == 9) // ...megnézi, hogy ezeknek is meg felel e, és ha igen, akkor...
    {
        // ...ez történik.
    }
}

2733
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. január 30. - 13:08:12 »
Az if nem parancs. De szerintem ez kell neked:
 
if(skine != 19 && skine != 93) // Amennyiben a skine nem 19, és nem is 93
{
    // Ide jön a ruha megvarrása
}

 
Amit te használtál, az az OR, azaz a VAGY ( || ), de neked az AND, azaz az ÉS kell ( && ).

2734
Kérdések, Segítség / Regisztráció hiba!
« Dátum: 2014. január 30. - 12:51:40 »
Én is a 000-t ajánlom.

2735
Segítségkérés / Object ID és 0.3z MySQL
« Dátum: 2014. január 30. - 12:18:13 »
Sziasztok!
Az elsõ kérdésemet leírtam kisebb kérdésekhez is, de mivel már két kérdésem is lenne, leírom õket egy témába is.
1. kérdés
Ha létrehozok CreateDynamicObject függvénnyel 3 objectet, A-t, B-t, és C-t, ebben a sorrendben, akkor A ID-je 1, B ID-je 2, míg C ID-je 3 lesz. Ha törlöm B-t a DestroyDynamicObject függvénnyel, akkor A ID-je 1, és C ID-je 2 lesz, vagy rosszul tudom, és valami csoda folytán C ID-je maradna 3? :hmmm: Jól jönne, ha C ID-je maradna 3, de szerintem ekkora mázlim nincs. Viszont ilyen dologért nem fogok tesztet készíteni, szóval tõletek kérek megerõsítést a dologról. :D
2. kérdés
0.3z-s szerverre kelleni fog új MySQL plugin? Csak mert a régivel nem indul el rendesen a szerver. Amint bekerül a MySQL csatlakozás a módba, máris hibás a dolog. 0.3x-nél még jó volt, meg anno e-nél is. Vagy csak én rontok el valamit? Minden féle képen át szeretnék állni már most 0.3z-re, ugyanis nagyon szépen tudnám alkalmazna a bekerült lövöldözéssel kapcsolatos újításokat. Ja és R6-ról van szó, habár gondolkozom, hogy áttérjek e R7-re... Ezzel kapcsolatban is kérnél tõletek pár mondatot; megéri e R7-re átállni, ha igen, miért, és mennyire nehéz? Esetleg példákat is csatolhattok hozzá, hogy megtanulhassam az R7 alapjait.
Köszönettel,

Dfoglalo

2736
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. január 30. - 11:15:05 »
Idézetet írta: divkn date=1390995937\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az új fórumozók panaszkodnak amiért a Recaptcha nem mindig fogadja el a helyesen beírt ellenõrzõ kódot.
E:Egyébként miért használtok Recaptcha-t, ha van alapértelmezett ellenõrzõkódos rendszer az SMF-ben.
Elég lenne mellé még egy-két egyszerû kérdés amire válaszolni kell a regisztrációkor és a fórum védve van a keresõbotoktól.
 
Az SMF motort használva az én webjeimen sem szokott rendesen mûködni a CAPTCHA, és úgy látszik, itt sem. Egyébként én is mindig felcserélem azt 1-2 kérdésre, szerintem is így kéne itt is csinálni.
 

Profil szerkesztésnél nincs fordítás.
\"Untitled_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
[/quote]
Nem csak hogy nem magyar, de nem is olyan, mint régen volt. Visszakapjuk valaha a régi profil dizájnt?
A PAWN code taget pedig jó lenne már javítani, mert az viszonylag sûrûn használt funkció.
Na meg a respect oldal is hibás még.

2737
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. január 30. - 00:25:12 »
Sziasztok!
Végre írok ebbe a témába is, mint kérdezõ. :D
Ha létrehozok CreateDynamicObject függvénnyel 3 objectet, A-t, B-t, és C-t, ebben a sorrendben, akkor A ID-je 1, B ID-je 2, míg C ID-je 3 lesz. Ha törlöm B-t a DestroyDynamicObject függvénnyel, akkor A ID-je 1, és C ID-je 2 lesz, vagy rosszul tudom, és valami csoda folytán C ID-je maradna 3? :hmmm: Jól jönne, ha C ID-je maradna 3, de szerintem ekkora mázlim nincs. Viszont ilyen dologért nem fogok tesztet készíteni, szóval tõletek kérek megerõsítést a dologról. :D
Köszönettel,
Dfoglalo

2738
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. január 30. - 00:12:39 »
bbTamas, akos27, ne haragudjatok, de egy kis túlzással :facepalm:
Tamás, a forráskódot a kedves témanyitó már rég megcsinálta, de csak a 0-s ID-n mûködött, valószínûleg az elsõ hszemben leírt okok miatt, hát nem értem, miért írtad le neki (rádaásul hibásan), hogy hogy csinálja meg, mikor már egyszer megcsinálta.
Ákos, igazad van, PlayerTextDrawval is megoldható a dolog, de õ simával oldotta meg. És nem ez itt a probléma, ugyanis ha megnézed a kódját, minden játékos ID-hez csatolva létrehozott egy-egy sima TextDrawot.
A Speed timernél pedig mindent jól csinált, legalábbis ott, ahol megadta a lefuttatandó függvényeket, ugyanis ott nem kell semmi féle ciklus, meg felesleges minden játékoson végigmenni. Egyszerûen playeridhez kell csatolni a timert, az OnPlayerConncet alatt meghívva. Így ráadásul csak azt a playert nézi majd a timer, aki online van a szerveren. A kód viszont lemaradt:
 
SetTimerEx(\"Speed\", 500, true, \"i\", playerid);

2739
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2014. január 29. - 21:56:13 »
Idézetet írta: GeGe. date=1391027325\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Miben sántikálsz? :D
 
Megnyitja a Malibut. Megint.

2740
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. január 29. - 21:53:13 »
Ne sima SetTimert, hanem playeridhez köthetõ SetTimerExet használj.

2741
Segítségkérés / telefonszám
« Dátum: 2014. január 29. - 20:50:24 »
Hát igen, a pawn forráskódba már bele raktam a MySQL-os lekérdezést is, meg minden egyéb infót, amelymek eredménye egy sokkal átláthatatlanabb forráskód lett. Habár azért átlátható, de az egyszerû kis random számos php kóddal a módszer a legkönnyebben megérthetõ. S mivel ezek szerint már érted a dolgot, gondolom mindent megoldottál, amit meg akartál, szóval szerintem zárd a témát, ha csak nincs még valami kérdésed a témával kapcsolatban, melyre a közösség válaszolhat neked, nameg mielõtt BoOy, vagy ZyZu szólna, hogy nem zártál :D

2742
Segítségkérés / telefonszám
« Dátum: 2014. január 29. - 20:36:11 »
Ezt még egyszer PHP-ban csináltam, amikor ki kellett írni néhány random számot, melyek nem lehettek ugyanazok. Átírtam pawn nyelvre, na meg a te kérésedhez illõre, remélem mûködni fog, és hasznát veszed a dolgoknak. Ha átírás közben elírtam valamit, ez van, sajnálom, de a lényegét érteni fogod a kódnak, és sikerül majd megoldanod a problémádat.
 
new Szam = // Itt csináld meg a random 4 jegyû számot!
format(mysql_string, sizeof(mysql_string), \"SELECT Teloszam FROM Tabla\"); // Lekérdezés formázása
mysql_query(mysql_string); // Lekérdezés
mysql_store_result();
while(mysql_fetch_row(mysql_line)) // Megnézzük az összes találatot
{
        if(Szam == strval(mysql_line)) // Ha a szám nem egyezik meg vele, nem történik semmi, azonban ha igen...
        {
                new i, Joszam;
                for(i = 0; Joszam != 1; i++) // ...elindul ez a for ciklus. Addig ismétlõdik, ameddig a Joszam értéke 1 nem lesz
                {
                        Szam = // Ide írd le megint azt, amivel megcsinálod a random 4 jegyû számot! Ezzel egy új számot kérve
                        if(Szam != strval(mysql_line)) // Amennyiben nem egyezik meg a Szam, és a találat értéke, a Joszam értéke 1 lesz, így nem folytatódik tovább a ciklus a végtelenségig, ismét új számot kérve
                        {
                                Joszam = 1;
                        }
                }
        }
}
mysql_free_result(); // Felszabadítod az erõforrást
// Itt már a Szam értékbe biztosan nem fog megegyezni más telefonszámok értékével. Ha egyszerre több játékos használja a dolgot, érdemes rá tenni egy playerid-s tömböt.
// Frissíted az adatbázist, vagy amit akarsz csinálni, például:
format(mysql_string, sizeof(mysql_string), \"UPDATE Tabla SET Teloszam = \'%d\' WHERE Nev = \'%s\'\", Szam, Nev(playerid));
mysql_query(mysql_string);

 
Ha esetleg elrontottam volna itt, pawn nyelvben, vagy nem értenéd a kód lényegét, mûködését, itt a PHP kód átirata egy darab teszt PHP fájlba, melyben a változók nevét átírtam a teszt fájlhoz, melyet rengetegszer újratöltöttem, és sosem kaptam ugyanazt a 2 számot. De ettõl függetlenül magának az elvnek mûködnie KELL, legyen szó bármely nyelvrõl, bármilyen értékadási módszerrõl, akár MySQL-os lekérdezésrõl, habár szerintem a pawn nyelves átiratom sincs elrontva. :)
 
$Szam1 = rand(1, 4);
$Szam2 = rand(1, 4);
if($Szam1 == $Szam2)
{
        for($i= 0; $Joszam != 1; $i++)
        {
                $Szam2 = rand(1, 4);
                if($Szam2 != $Szam1)
                {
                        $Joszam = 1;
                }
        }
        $Joszam = 0;
        echo \'Amennyiben ezt az üznetet látod, eleinte ugyanaz a két szám lett legenerálva.<br>
        Ezek után persze nem lenne szabad a szöveg alatt ugyanazt a két számot látnod.<br><br>\';
}
echo $Szam1;
echo \'<br>\';
echo $Szam2;

2743
Segítségkérés / telefonszám
« Dátum: 2014. január 29. - 20:32:02 »
Nem sok. Viszont kiküszübölhetõ. Megnézed, hogy a generált szám létezik e már. Ha igen, egy új számot generálsz, majd ellenõrzöd az új számot. Mindaddig csinálod ezt, amíg egy, még nem létezõ számot nem kapsz.

2744
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2014. január 28. - 20:26:35 »
Ezek szerint én kr*v@ nagy mázlista vagyok. Nincs hó, nem kell lapátolni, nincs jég, nem kell bányászkodni (alias jégkcsákány használat), és csak annyira van hideg, hogy az elviselhetõ legyen. :D Habár mostanában itt is elég nagy fagy van. :S

2745
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2014. január 28. - 19:54:05 »
Idézetet írta: BoOy date=1390933746\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Úgy megvagytok áldva ezzel a hóval mint a gyerekek :D
 
Te meg lapátolhatsz ezerrel :D

Oldalak: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal