Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 74
271
Segítségkérés / Pawno kérdés
« Dátum: 2014. június 24. - 20:48:19 »
Én arra mondtam a 920 text editort.

272
Segítségkérés / Nem mutatja a nevet.
« Dátum: 2014. június 24. - 19:51:01 »
Számold meg a % (behelyettesített) elemek és a string után következõ paraméterek számát. Egyezniük kéne. Amúgy nem lehet, hogy csak a logban vágja le a végét?
 
mysql_option(LOG_TRUNCATE_DATA, 1000);

?
Ez utóbbi csak R39-ben megy.

273
Szkript kérések / /asay
« Dátum: 2014. június 24. - 19:45:56 »
A return 0-t kicserélheted egy üzenetre, (return SendClientMessage), pl. hogy nem vagy admin. Egyébként az a gond, hogy nem vagy admin!

274
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. június 24. - 16:03:06 »
Helyett a YCMD. Az gyorsabb is, többet is tud.

275
Segítségkérés / Pawno kérdés
« Dátum: 2014. június 24. - 16:01:46 »
920 text editor. Menteni kell, vagy belaggol. Ha kilépsz is menteni kell, néha elveszíti. A sor végére törés nélkül kattintani lehetetlen. Még így is a legjobb editor mobilra. Lefordítani pedig nem nagyon fogod semmivel.

276
Szkript kérések / /asay
« Dátum: 2014. június 24. - 15:53:53 »
new ASZN[][] = {\"Nem Admin\", \"Adminsegéd\", \"Admin\", \"Fõadmin\", \"Tulaj\"}; //1 = Adminsegéd, 2 = Admin, 3 = Tulaj.
CMD:asay(playerid, params[]) {
    if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 0) return 0;
    new name[25], text[140], msg[144];
    if(sscanf(params, \"s[144]\", text)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /asay [szöveg]\");
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(msg, sizeof(msg), \"*%s %s: %s\", ASZN[JatekosInfo[playerid][AdminSzint]], name, text);
    SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, msg);
    return 1;
}

277
Szkript kérések / ERROR , HELP!
« Dátum: 2014. június 24. - 15:42:07 »
Integernek hogy ne kérhetné be? Nemár.
Gondolom, hogy 0xFFFFFFFF helyett csak 0xFFFFFF-et írtál.

278
SA-MP: Szerverfejlesztés / YouTube-os zenelejátszó
« Dátum: 2014. június 24. - 14:37:25 »
Azt inkább úgy szokták, hogy az általad megadott yt linket beküldi egy leszedõ oldalra PHP-ben, és az pedig direktben az MP3-at adja vissza, amit a SAMP már le tud játszani. Igaz, így sem szkripten belül van megoldva.

279
Segítségkérés / Pawn compiler hiba
« Dátum: 2014. június 24. - 00:30:57 »
Az optionsben a build propertiest (vagy valami ilyesmi) próbáld meg babrálni (törölni, kivenni részeket, változtatni, stb.)

280
Segítségkérés / Szerver hiba
« Dátum: 2014. június 22. - 18:34:16 »
A server cfg-ben az announce-t és a queryt is rakd 1-re, a hostname legyen beállítva.

281
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 21. - 23:43:21 »
Hogy tüntetjük el az alap fegyvertöltény-jelzõt?
Már csak idéznem kell magamat.
 
Idézetet írta: KovaNovik date=1403343625\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 40000);

 

282
Segítségkérés / interrior hiba
« Dátum: 2014. június 21. - 23:25:31 »
Igazából eléggé szét vannak szórva az interiorok. Ja, és, ha odateleportálsz, de nem állítasz interiort, valószínûleg nem fogsz zuhanni, csak nem látod a textúrákat.

283
Szkript kérések / error 035: argument type mismatch (argument 3)
« Dátum: 2014. június 21. - 23:14:21 »
A városkassza változó biztos jó lesz abba a tömbbe? Mert ha jól tudom, a PlayerInfo MAX_PLAYERS-es, inkább hozd létre külön a mod tetejére így:
new VarosKassza;

 
Majd a dini mentésnél is így írd bele:
 
dini_IntSet(File, \"Város-Kassza\", VarosKassza);

284
Segítségkérés / Az objektumok egyes részeit hogy lehet eltávolítani?
« Dátum: 2014. június 21. - 15:05:21 »
Pedig csak az összelegózós módszer mûködhet.

285
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 21. - 13:31:03 »
Nem tudom, menne-e úgy, hogy minden lövésnél a változódból levonod a töltényt ÉS hozzáadsz egyet a fegyveredhez. Így csak akkor tölti újra, ha akarod.
Ha így sikerült már kikapcsolni az újratöltést és az alap kijelzést, hozzáadtuk az új kijelzést, azt kellene frissíteni, meg amikor kifogy a tár, újratölteni, amikor pedig kifogy a töltény, elvenni tõle a fegyvert.

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal