Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZSOLTI99
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 117
271
« Dátum: 2015. május 26. - 18:43:15 »
(3308) : error 029: invalid expression, assumed zero (3308) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
new RandomMSG[][] = { \"teszt szöveg\", }; Nem értem hogy mit rontottam el.
Az utolsóhoz nem kell vessző úgy próbáld meg. pl így new RandomMSG[][] = { \"teszt szöveg\", \"teszt szöveg1\" };
272
« Dátum: 2015. május 26. - 13:24:47 »
Köszi a segítséget ki fogom próbálni hogy működik-e .. Edit: D:\\modom\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(2507) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
COMMAND:nick(playerid, params[]) { // HA NINCS bejelentkezve if(APlayerData[playerid][LoggedIn] == false){ return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}[HIBA]Parancs használatához lépj be a profilodba!\"); } // HA NEM engedélyezte a tulajdonos a névváltást if(MudarNick[playerid] == false) { return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}[HIBA] Tulajdonosnak engedélyezni kell a parancs használatatát!\"); } // HA NINCS 1700 pontja if (APlayerData[playerid][PlayerScore] < 1700) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000} Sajnos 1700 pont kell ahoz hogy nevet tudj változtatni!\"); // Beírt paraméter ellenőrzés (írt e be és, hogy 4-20 karakter között van e) new NovoNick[21]; if(sscanf(params,\"s[20]\", NovoNick) || !(4 <= strlen(NovoNick) <= 20)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF99AA, \"Hásznalat: {FF0000}/nick [másik neved (4-20 karakter)]\"); // new Name[21], str[128], OldFile[45], NewFile[45]; GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); // format(OldFile, sizeof(OldFile), \"ServerData/Players/%s.ini\", Name); if(fexist(OldFile) || SetPlayerName(playerid, NovoNick) != 1) { return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Nem lehet az új nevedre módosítani mert már használatba van vagy nem megfelelő a név!\"); } // format(NewFile, sizeof(NewFile), \"ServerData/Players/%s.ini\", NovoNick); APlayerData[playerid][PlayerName] = NovoNick; //erre írja ez a sor: 2507 frename(OldFile, NewFile); PlayerFile_Save(playerid); // format(OldFile, sizeof(OldFile), PlayerFile, Name); if (fexist(OldFile)) { fremove(OldFile); } // format(OldFile, sizeof(OldFile), BankFile, Name); if (fexist(OldFile)) { BankFile_Save(playerid); fremove(OldFile); } BankFile_Load(playerid); // SendClientMessage(playerid, -1, \" \"); format(str,sizeof(str),\"Nick neved sikeresen módosítva erre: {FFFF00}%s {FF0000}Relogolj és gyere fel az új nick neveddel\", NovoNick); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF0000, \"3.000.000$\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF0000, \"Ne felejtsd el az új nick nevedet!.\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF0000, \"Szerver levont 1700 pontot a név módosításért!!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \" \"); // RewardPlayer(playerid, -3000000, 0); RewardPlayer(playerid, 0, -1600); // new hid, bid; // Házak for (new h; h < MAX_HOUSESPERPLAYER; h++) { hid = APlayerData[playerid][Houses][h]; if (hid != 0) { format(AHouseData[hid][Owner], 24, NovoNick); HouseFile_Save(hid); House_UpdateEntrance(hid); } } // Üzletek for (new b; b < MAX_BUSINESSPERPLAYER; b++) { bid = APlayerData[playerid][business]; if (bid != 0) { format(ABusinessData[bid][Owner], 24, NovoNick); BusinessFile_Save(bid); Business_UpdateEntrance(bid); } } // MudarNick[playerid] = false; return true; } Valamiért errort ír akár hogy nézem nem látom a problémát
273
« Dátum: 2015. május 25. - 15:56:30 »
Sziasztok. Ezt a parancsot még anno találtam az egyik módba nagyon minimálisat módosítottam rajta.Akár hogy próbálom meg nézegetem hogy hol a hiba egyszerűen nem találom az lenne a gondom hogy mikor 0 id-vel én fent vagyok egyedül akkor minden oké de mikor már más akar nevet cserélni akkor össze kavarja a házakat boltokat van mikor duplázza a házat is és egyszerűen nem tudom mi a kínja lehet. COMMAND:nick(playerid, params[]) { if(APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { if(MudarNick[playerid] == true) { //return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}[HIBA] Tulajdonosnak engedélyezni kell a parancs használatatá!\"); if (APlayerData[playerid][PlayerScore] < 1700) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000} Sajnos 1600 pont kell ahoz hogy nevet tudj változtatni!\"); { new File[90], NovoNick[24], str[150]; GetPlayerName(playerid, NovoNick, sizeof(NovoNick)); if(sscanf(params,\"s[24]\", NovoNick)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF99AA, \"Hásznalat: {FF0000}/nick [másik néed]\"); new Name[50], del[128]; GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); if(strlen(params) < 4) return SendClientMessage(playerid, -1, \"» {FF0000}Minimum 4 karakter lehet a neved!\"); if(strlen(params) > 20) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Maximum 24 karakter lehet a neved!\"); for(new asd; asd < sizeof(badnames); ++asd) { if(strfind(NovoNick,badnames[asd]) != -1) { return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}[ERRO] Ilyen karaktert nem írhatsz a nevedbe. Mert csatlakozáskor nem fogja engedni a samp hogy csatlakozz!\"); } } format(File, sizeof(File), \"ServerData/Players/%s.ini\", NovoNick); format(str, sizeof(str), \"ServerData/Players/%s.ini\", Name); if(fexist(File)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Nem lehet az új nevedre módosítani mert már használatba van!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \" \"); format(del,sizeof(del),\"Nick neved sikeresen módosítva erre: {FFFF00}%s {FF0000}Relogolj és gyere fel az új nick neveddel\", NovoNick); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, del); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}3.000.000$\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Ne felejtsd el az új nick nevedet!.\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Szerver levont 1600 pontot a név módosításért!!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \" \"); RewardPlayer(playerid, -3000000, 0); RewardPlayer(playerid, 0, -1600); frename(str, File); SetPlayerName(playerid, NovoNick); APlayerData[playerid][PlayerName] = NovoNick; PlayerFile_Save(playerid); format(File, sizeof(File), PlayerFile, Name); if (fexist(File)) fremove(File); format(File, sizeof(File), BankFile, Name); if (fexist(File)) { BankFile_Save(playerid); fremove(File); } BankFile_Load(playerid); //----------------------[Casa do Jogador]------------------------------------------// HouseFile_Load(HouseID new HouseID, BusID; for (new HouseSlot; HouseSlot < MAX_HOUSESPERPLAYER; HouseSlot++) { HouseID = APlayerData[playerid][Houses][HouseSlot]; if (HouseID != 0) { AHouseData[HouseID][Owned] = true; format(AHouseData[HouseID][Owner], 24, NovoNick); HouseFile_Save(HouseID); House_UpdateEntrance(HouseID); House_RemoveVehicles(HouseID); HouseFile_Load(HouseID, true); } } //----------------------[Empresa do Jogador]--------------------------------------------// for (new BusSlot; BusSlot < MAX_BUSINESSPERPLAYER; BusSlot++) { BusID = APlayerData[playerid][business][busSlot]; if (BusID != 0) { ABusinessData[busID][Owned] = true; format(ABusinessData[busID][Owner], 24, NovoNick); BusinessFile_Save(BusID); Business_UpdateEntrance(BusID); } } MudarNick[playerid] = false; } } else SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}[HIBA] Tulajdonosnak engedélyezni kell a parancs használatatá!\"); } else SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}[HIBA]Parancs használatához lépj be a profilodba!\"); return true; }
274
« Dátum: 2015. május 25. - 10:49:40 »
data.hu/get/3699556/fixchars.h.inc
275
« Dátum: 2015. május 23. - 19:02:32 »
Szép kis ötletes.
276
« Dátum: 2015. május 23. - 18:59:45 »
277
« Dátum: 2015. május 23. - 16:57:02 »
vagy még az Open Game Panel
278
« Dátum: 2015. május 20. - 11:26:36 »
Ez SMF fórum amit most linkeltél
279
« Dátum: 2015. május 20. - 00:31:58 »
Nagyon profi munka grat hozzá
280
« Dátum: 2015. május 18. - 18:51:53 »
281
« Dátum: 2015. május 17. - 21:26:46 »
plugint is besmásoltad? cfg be plugins streamer.dll sscanf.dll és és a plugin mappába is ezek.
282
« Dátum: 2015. május 17. - 20:04:27 »
Hát SetObjectMaterialText tud textúrázni....... De szerintem ez amit írtál nem lehetséges ha csak angol fórumon nincs fent olyan cucc amivel ez meg valósítható
283
« Dátum: 2015. május 16. - 22:23:22 »
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,-1, -1, 0, 0); 0.3.7 használsz? akkor vikit nézd meg.... Utolsó nulla a sziréna. https://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleExMind a kettőt 0.3.7 néztem és a 0 kell a végére. Ha nem akarod hogy warningoljon. Kép.:
284
« Dátum: 2015. május 16. - 21:29:43 »
Amúgy szerintem mehetne 311-ig is a skin 0.3.7 már van de te tudod.!
285
« Dátum: 2015. május 16. - 20:41:23 »
Sziasztok. Elkezdtem csinálni egy új mappot MTA-val. És most így áll nagyjából itt ahol van most.. Itt elől az első 2 sorba lesznek ilyen kis alap kecók majd mentebb még jobbak..Lesz még reptér is ha minden jól megy és lesz kedvem hozzá.... Már van egy depó féleség ahol lehet rakodni stb jobb oldalt lesz egy privát sziget még annak a sorsát nem döntöttem el hogy mi legyen.... Ötletet kérnék még hogy mit építsek még rá... És egy kis véleményt kérek. https://youtu.be/Tj9XDi3D0ak
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 117
|