Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gamestar

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36
271
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek
« Dátum: 2010. május 30. - 18:41:15 »
Idézetet írta: SnicK date=1275237578\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

[Psd][_GameStar link=topic=4941.msg57122#msg57122 date=1275237382]

 
link=topic=4941.msg57116#msg57116 date=1275237172]
Bocsi de én nem védek senkit de ami tény az tény dns-nek igaza van és ez ellen nincs vita!
Epsilon egy nagy hazug lopós!
OKOK:
Átver engem, hazudott, csalt, egy nagy szemétláda aki nagyképu az alulmaradottságával eléggé szimpla mocsok!
És nagyra tartsa magát mert senkinek nem segít de másoktól meg a dolgokat elfogadja vegyünk egy példát az epsilon egy maperérol az a gyerek mindent elmondott hogy adott mapokat a Left 4 dad szervéhez és epsilon nem is segített ne
EZ MÁR A SZEMÉTSÉG FOKÁNAK LEGNAGYOBBJA!
 
Erre tudnák ellen példát mondani, de minek tenném? :) Csak miattad?
 
[/quote]
Kit érdekel?
 
[/quote]
Mi sem kérdeztük egy szóval sem axn véleményét Epsilonról, de kimondta mivel ez egy szabad fórum. Így nekem is jogom van hozzászólni kúltúrált kereteken belül, ami sajnos nektek nem mindig sikerül.
UI: Gamestar miért törölted a hozzászólásod? Ha kimondasz valami vállald a felelosséget... az életben nem lesz egy piros X...
 
[/quote]
Kit érdekel?
(nem én töröltem)

272
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek
« Dátum: 2010. május 30. - 18:33:49 »
Idézetet írta: Epsilon date=1275237096\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hiába nem illik a szkript kérésekhez, ott legalább nem sért szabályzatot.
 
Jobban megy a segítséghez, segítséget kért, mert mapper kell neki...tehette volna a beszélgetésekbe is de itt is elvan;)
2 én írtam a szabályt és szerinten nem sérti;) kérdés...?

273
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek
« Dátum: 2010. május 30. - 18:27:10 »
Idézetet írta: SnicK date=1275236598\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez aztán a tartalom dús hozzászólás  :angel:
 
Meghaladja a 3 karaktert, ami túllépi a fikarcnyi hozzászólás fogalmát... XD

274
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek
« Dátum: 2010. május 30. - 18:22:43 »
Idézetet írta: dns date=1275236462\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

[Psd][_GameStar link=topic=4941.msg57103#msg57103 date=1275236282]

 
Ez a fórumrész azt szolgálja, hogy egy bizonyos hiba/dolog megoldásával kapcsolatosan kérdezhetsz
Ennek nem itt van a helye talán a szkript kérésekben...
 
[/quote]
Kb a szkript kérésekhez is annyira illik...
 
[/quote]
Ez amugy mióta map embeer??
Epsilon annyira hülye h a mapot szkriptnek nézi
 
[/quote]
XDDDDDDDD

275
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek
« Dátum: 2010. május 30. - 18:18:02 »
Idézetet írta: Epsilon date=1275071909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Ez a fórumrész azt szolgálja, hogy egy bizonyos hiba/dolog megoldásával kapcsolatosan kérdezhetsz
Ennek nem itt van a helye talán a szkript kérésekben...
 
[/quote]
Kb a szkript kérésekhez is annyira illik...

276
Beszélgetés / A 11-es szám titka, WTC
« Dátum: 2010. május 30. - 17:32:56 »
Idézetet írta: SnicK date=1275232991\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1821\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Q33 NY
Windings, 48as betuméret, mi ebbe a különleges? Amúgy a számok érdekesek :neutral:
 
Jegyzettömbe csináld.
És nem 58-as betuméret, hanem a 33-at írd 48ra.
 
[/quote]
Jegyzettömbbe csináld. Betuméretet tedd 48-ra, és a betutípust Windingsre.
Ilyen karakterek lesznek:
Repülo (Q), Két torony (33), Halálfej (N), Zsidócsillag (Y)

277
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar
« Dátum: 2010. május 30. - 17:17:12 »
GRF - Gamestar\'s & Reynolds\' Functions
 

Elso publikus, béta kiadás - 2010. június 3.
 
Ez a projekt a YSI magyar mintájára indult MI (MultiInc.) néven, amit még én (GameStar) kezdtem írni. Nem olyan rég összevontuk a készülo rLib (Reynolds Lib.) projekttel, új nevet kapott: GRF (Gamestar\'s & Reynolds\' Functions). Rengeteg (több száz) funkciót tartalmaz, reméljük hasznára lesz valakinek. Ötleteket ebbe a témába lehet írni, ha jó, megvalósítjuk.
Függvénykönyvtárak, funkciók
Reynolds
area.h
cache.h
crypt.h
data.h
  | 
  | 
  | 
  | 
Területkezelo INC
Gyorsítótárazó fájl író/olvasó
Titkosító mechanizmus [CRC-alapú]
Adatkezelo tömb
Gamestar
god.h
language.h
object.h
speedh.h
speedo.h
teleport.h
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
Örök player/vehicle élet lekérés/beállítás
Nyelvkezelo
Object Streamer
Speedhack bekapcsolás/állítás
Sebességméro
Teleport kezelo
Közös
func.h
grf.h
new.pwn
mysql.h
gang.h
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
Hasznos funkciók
Alap függvénykönyvtár
Alap PWN fájl átirata
SQL kezelo
Bandakezelo rendszer


area.h
IsPlayerInArea(player, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float:minz, Float:maxz);
A játékos a területen bellül van? Ha igen, a visszatérés 1, ha nem, akkor 0
IsTeamInArea(player, team, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float:minz, Float:maxz);
Egy csaapatban minden játékos a területen bellül van? Ha a csapaton bellül minden játékos a területen bellül van, akkor 1 a visszatérés, ha nem, akkor 0. Ha a játékos, amit meghatároztunk, érvénytelen, akkor a visszatérés -1.
SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz);
Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1.
IsEverybodyInArea(Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float: minz, Float: maxz);
Ez a funkció azt ellenorzi, hogy minden játékos a területen bellül van-e. Ha igen akkor 1 a visszatérés, ha nem, akkor 0.


cache.h
Open(const file[]);
Egy fájt nyit meg, és helyez a gyorsítótárba.
ReadStr(const keyname[]);
Egy stringet olvas ki.
Float:ReadFl(const keyname[]);
Egy lebegopontos számot olvas ki.
ReadInt(const keyname[]);
Egy integert olvas ki.
SetStr(const keyname[],const value[]);
Egy stringet ír át.
SetInt(const keyname[],const value);
Egy integert ír át.
SetFloat(const keyname[],const Float:value);
Egy lebegopontos számot ír át.
DelRow(const keyname[]);
Egy sort töröl.
KeySet(const keyname[]);
Egy sor egy elemét írja át.
Save();
Egy fájlt ment.
Close();
Törli a gyorsítótárat.
Create(NAME[]);
Fájt készít, eokészíti a gyorsítótárazáshoz.
Clean(tstring[]);
Törli a fájlt.


crypt.h
crypt(string[]);
Egy megadott stringet titkosítunk a CRC hash-tábla segítségével. A különlegessége abban rejlik, hogy nem csak stringet, hanem akár (elméletben) komplett fájlokat is használhatunk. Visszafejteni a hash táblázatnak köszönhetoen nem lehet, ám az átalakított algoritmus segítségével a kód sokkal biztonságosabb. FONTOS: A muvelet NAGYON memóriaigényes. Komplett szkripteknél ajánlatos filterscriptként beilleszteni a muveleteket!


data.h
CreateDataArray(name,row,varname,data,data1=2,data2=3,data3=4);
Egy adatkezelo tömböt hoz létre. A name a neve, a row a sorok száma, a varname a használni kívánt változónév, a data, data1, data2, data3 az adatok, amiket    kezelünk.
SetArrayValueStr(varname, userow, data, var[])
Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az STRING. varname: a változó neve, userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
SetArrayValueInt(varname, userow, data, var[]);
Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az INTEGER. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
SetArrayValueFloat(varname, userow, data, var[]);
Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az FLOAT.varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
SetArrayValueBool(varname, userow, data, var[]);
Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az BOOL. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
DelArrayValue(varname, userow, data);
Egy adatkezelo tömb egy változójának értékét töröljük.  varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
GetArrayValue(varname, userow, data.);
Egy adatkezelo tömb egy változójának értékét keressük.  varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.


func.h
AntiDeamx();
Anti-DeAMX elleni védelem. Nincsen paraméter
GetPlayerNameEx( playerid );
A játékos nevét határozza meg a playerid-bol.
IsValidRPName( name[ ] );
Ha a játékos neve RP-s név-e. A name[] a string, ami ált. a játékos neve.
GetClosestVehicle( playerid );
A legközelebb levo kocsi ID-jével tér vissza. A playerid a játékos IDje
IsNumericVar(const str[]);
Ha a string minden eleme szám, és a tizes számkörön bellül van, akkor 1 a visszatérés. Ha a tizes számkörön kívül, akkor 2+az a blokk ahol ezt az eredményt   kaptuk. Ha egyik sem, vagyis nem szám, akkor 0 a visszatérés
POSIX(year[4]);
A POSIX idoszámítást határozza meg, a megadott évbol. (1970-0-0 0:00 UTC óta eltellt másodpercek). Ha a beírt karakter több mint 4, akkor 0 a visszatérés. Ha az idoszámításon kívül van (1970 - 2038) akkor -1 a visszatérés. Ha lefutott, akkor a másodperc a visszatérés. FONTOS: Ezzel a funkcióval CSAK normál évet számolhatunk (nem szökoév).
POSIXL(year[]);
A POSIX idoszámítást határozza meg, a megadott évbol. (1970-0-0 0:00 UTC óta eltellt másodpercek). Ha a beírt karakter több mint 4, akkor 0 a visszatérés. Ha az idoszámításon kívül van (1970 - 2038) akkor -1 a visszatérés. Ha lefutott, akkor a másodperc a visszatérés. FONTOS: Ezzel a funkcióval CSAK szökoévet számíthatunk (nem normál év).
BinToDec(numb);
Egy bináris számot konvertál decimálissá.
FloatToInt(Float: numb,round);
Egy lebegopontos számot konvertál egész számmá. A kerekítés módszere (round) : 0 - Normál matematikai kerekítés. 1 - lefele kerekítés, 2 - felfele kerekítés, 3 - TOZERO kerekítés, magyarul a pozitív számokat lefele, a negaktívakat felfele kereíti.
SetPlayerMoney(target,money);
Átállítja (NEM HOZZÁAD) a játékos pénzét
StrSame(stri1[], stri2[]);
Két STRING azonosságát kaphatjuk meg. Ha a blokkhosszúság nem egyezik, akkor 0 a visszatérés. Ha a blokkhosszúság egyezik, viszont a két string nem azonos, akkor 2 a visszatérés. Ha 2 string teljesen azonos, akkor 1 a visszatérés. FONTOS: Ez a funkció KIS-ÉS NAGYBETU ÉRZÉKENY.
StrSameIC(stri1[], stri2[]);
Két STRING azonosságát kaphatjuk meg. Ha a blokkhosszúság nem egyezik, akkor 0 a visszatérés. Ha a blokkhosszúság egyezik, viszont a két string nem azonos, akkor 2 a visszatérés. Ha 2 string teljesen azonos, akkor 1 a visszatérés. FONTOS: Ez a funkció KIS-ÉS NAGYBETU ÉRZÉKENY.
StrToUp(str[]);
Egy STRING összes karakterét nagybetuvé konvertálja. A nagybetus értékkel tér vissza.
StrToLow(str[]);
Egy STRING összes karakterét kisbetuvé konvertálja. A nagybetus értékkel tér vissza.
Modulo(inte, inte2);
Két INTEGER osztása közben keletkezett maradékkal tér vissza.
BanFromTeam(teamid);
A csapatból az összes játékost kibannolja.
DegToRad(deg);
Szöget számít át radiánba.
RadToDeg(rad);
Radiánt számít át szögbe.
Vehicles();
Az összes kocsi értékével tér vissza
Pickups();
Az összes pickup értékével tér vissza
IsPlayerInInterior(player);
Ha a játékos interiorban van, akkor 1-gyel, ha nem, akkor 0-val tér vissza
SetTeamPos(player, team, Float:x, Float:y, Float:z);
A csapatból az összes játékos pozícióját átállítja.
WhoIsDriving(vehicle);
Ki vezeti a kocsit? Az ID-vel tér vissza.
WhoIsDrivingWithName(vehicle);
Ki vezeti a kocsit? A nevével tér vissza.
ClearChatForAll();
A csetet üríti minden játékosnak
ClearChatToPlayer(player);
A csetet üríti egy bizonyos játékosnak


gang.h
CreateGang(id,color,Float:minx,Float:miny,Float:maxx,Float:maxy,leader);
Az ID csak egy segédváltozó. Nem történik vele semmi, ezt állítjuk át. A minx, miny, maxx, maxy a gangzone 4 koordinátája. A leader az alapértelmezett leader ID-je. A kreált banda IDjével tér vissza.
DestroyGang(id);
A megadott bandát törli. 1-gyel tér vissza.
GangWar(id,id2);
Két megadott IDju bandát háborúztat. GangZoneFlash függvénnyel ellátva. Nem tér vissza értékkel.
IsGangFighting(id);
Ha a banda háborúzik, 1, ha nem, akkor 0 a visszatérés.
EngGangWar(id, winnerid);
A bandaháború vége. Az ID az a banda, ami kezdeményezte a háborút, a winnerid pedig az a banda, amelyik megnyerte.
InviteToGang(player,id);
A megadott bandába (id) egy adott játékost (player)  vesz be.
SetGangPoint(id,x,y,z);
A banda spawnhelye.
Gang_OnPlayerSpawn(pid);
A bandákat spawnoltatja a megadott helyre. Ezt a függvényt az OnPlayerSpawn funkcióba kell beilleszteni.
PutGangMoney(id, ammount);
A bandapénzbe tesz be.
TakeGangMoney(id, ammount);
A bandapénzbol vesz ki.
GetGangMoney(id);
A megadott id-ju banda pénzébol vesz ki


god.h
God_IsPlayerGod(playerid);
Ha a játékos halhatatlan, 1-gyel, ha nem, 0-val tér vissza.
God_IsPlayerCarGod(playerid);
Ha a játékos kocsija halhatatlan, akkor 1-gyel, ha nem 0-val tér vissza.
God_IsCarGod(carid);
Ha a kocsi halhatatlan, akkor 1-gyel, ha nem 0-val tér vissza.
God_TogglePlayerGod(playerid,bool:log);
A játékos (playerid) godmodját kapcsolja ki (log = false) vagy be (log = true). 1 ha sikeres, INVALID_PLAYER_ID ha nem.
God_TogglePlayerCarGod(playerid,bool:log);
A játékos (playerid) kocsijának godmodját kapcsolja ki (log = false) vagy be (log = true). 1 ha sikeres, INVALID_PLAYER_ID ha nem.


language.h
Language_Add( languageshort[  ] );
Nyelv hozzáadása. A languageshort a rövid neve
Language_IsActive( languageid );
Ha a megadott nyelv aktív, akkor 1, ha nem akkor 0 a visszatérés.
Language_LoadFormFile( languageid, file[  ] );
Nyelv (languageid) betöltése egy fájlból (file)
Language_AddString( languageid, ident[  ], string[  ] );
A nyelv (languageid) és az egyezményes jeléhez (ident) ad hozzá egy értéket (string)
Language_SendMessage( playerid, color, ident[ ], {Float,_}:... );
Egy egyezményes jel (ident) küld el a csetre a megadott nyelven egy adott játékosnak.
Language_SendMessageToAll( color, ident[ ], {Float,_}:... );
Egy egyezményes jel (ident) küld el a csetre a megadott nyelven mindenkinek.
Language_GetString( languageid, ident[  ], dest[  ], len );
Egy megadott nyelven egy egyezményes jelet kapsz meg.
Language_SetShort( languageid, languageshort[  ] );
Átállítja a nyelv rövid nevét.
Language_GetShort( languageid, dest[  ], len );
Meghatározza  a nyelv rövid nevét
Language_GetCount( );
Összes nyelv listázása
Language_SetDefaultLanguage( languageid );
Meghatározza az alapértelmezett nyelvet
Language_SetPlayerLanguage( playerid, languageid );
Átállítja a játékos nyelvét.
Language_ToggleChatLanguageTag( toggle );
Kiteszi a nyelvi rövidítést | Példa: Játékosneve: [ENG]: üzenet
Language_ToggleLanguageChat( toggle );
Csak az azonos nyelvuek kommunikálhatnak a közös beszélgetoablakban (pl magyar némettel nem...)
Language_IsChatLanguageTag( );
Ki van-e rakva a nyelvi rövidítés
Language_IsLanguageChat( );
Be van-e kapcsolva a nyelvi csevegés
Language_GetPlayerLanguageID( playerid );
Megkapjuk a játékos nyelv IDjét
Language_GetDefaultLanguage( );
Megkapjuk az alapértelmezett nyelvet


object.h
Streamer_Start( );
Magától meghívódik | Rendszerindító függvény
Streamer_Stop( );
Magától meghívódik | Rendszerleállító függvény
Object_IsStreamedForPlayer(objectid, playerid); 
Ha az objektum meg van jelenítve a játékosnak
Object_IsStreamed( objectid );
Ha az objektum benne van a rendszerben
Object_Update( objectid );
Magától meghívódik | Objektum frissíto
Object_SetStreamed( objectid, set );
Lokális típusú (biztonsági okokból)
Object_SetMoving( objectid, set );
Lokális típusú (biztonsági okokból)
Object_Create( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:vd = DEFAULT_VIEW_DISTANCE );
Objektumot kreál, a megadott modellel, a vektorokkal, a rotáviókkal, illetve az opcionális látótávval.
Object_IsStreamed( objectid );
Az object streamelt-e?
Object_Remove( objectid );
Objektum eltávolítása
Object_RemoveAll( );
Összes objektum eltávolítása
Object_GetCount( );
Összes objektum listázása
Object_SetRot( objectid,Float:rX,Float:rY,Float:rZ );
Objektum forgatását állítja át.
Object_GetRot( objectid,&Float:rX,&Float:rY,&Float:rZ );
Objektum forgatását adja meg.
Object_SetPos( objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z );
Objektum helyzetét állítja át.
Object_GetPos( objectid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z );
Objektum hejzetét adja meg.
Object_Move( objectid, Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed );
Objektumot mozgat.
Object_IsMoving( objectid );
Boolean: Ha az objektum mozog akkor true ha nem akkor false.
Object_GetMovingSpeed( objectid, &Float:speed );
Objektum mozgási sebesség kiszámítása.
Object_Stop( objectid );
Objektum megállítása.
Object_SetViewDistance( objectid, Float:distance );
Objektum megjelenítési távolságot állítja át.
Object_GetViewDistance( objectid, &Float:distance );
Objektum megjelenítési távolságot kapja meg.
Object_SetModel( objectid, modelid );
Objektum modelljét állítja át.
Object_GetModel( objectid );
Objektum modelljét adja meg


speedhack.h
Speedhack_ToggleSpeedhack( toggle );
Speedhack bekapcsolása.
Speedhack_TogglePlayerSpeedhack( playerid, toggle );
Speedhack bekapcsolása játékosnak
Speedhack_IsSpeedhack(  );
BOOLEAN: Ha a speedhack be van kapcsolva akkor true, ha nem akkor false.
Speedhack_IsPlayerSpeedhack( playerid );
BOOLEAN: Ha a játékos speedhackel akkor true, ha nem akkor false.
Speedhack_SetKey( key );
A speedhack gombját állítja át.
Speedhack_GetKey( );
A speedhack gombját adja meg.
Speedhack_SetMaxSpeed( Float:KMH );
A speedhack maximum sebességét állítjuk át
Speedhack_GetMaxSpeed( &Float:speed );
A speedhack maximum sebességét kapjuk meg.


speedo.h
Speedo_GetPlayerSpeed(playerid, Float:mtp);
A kocsi sebességét határozza meg.


teleport.h
forward OnPlayerTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, miutána  játékos teleportált
forward OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, mielott a játékos teleportált. A return 0/false visszatéréssel a teleport megakadályozható
forward OnPlayerFailedTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, ha a játékosnak nem sikerült teleportálnia
forward OnPlayerStartingObjectLoad(playerid);
Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" elindul a játékosnak
forward OnPlayerEndingObjectLoad(playerid);
Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" véget ér a játékosnak
Teleport_New(name[], cmd[], Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,interior=0,worldid=0,price=0, bool:text3d = true,text3dcolor = TELEPORT_3D_DEFAULT_COLOR, Float:text3ddrawd = TELEPORT_3D_DEFAULT_DRAWD,bool:objectloader = false, objectltime = 2500, bool:foot = true, bool:vehicle = true,bool:drivermode = true, bool:adminonly = false);
Megadott nevu (name) és parancsú (cmd) illetve vektorú (x,y,z) és nézési szügu (angle), [opcionális] meghatározott interiorú (interior) virtualworld (vorldid) illetve árú [opcionális vége], meghatározott 3DTextu, nevu, megj. távolsugú, objectloaderrel ellátható, meghatározható betöltési idovel, kocsival vagy gyalog történo teleport létrehozása.
Teleport_Remove(teleportid);
Megadott IDJu teleport törlése.
Teleport_CountAll();
Teleportok mennyisége
Teleport_LittleID();
Legkissebb teleportid
Teleport_HighestID();
Legnagyobb teleportid
Teleport_IsActive( teleportid );
Aktív teleport? boolean true ha igen, ha nem, false
Teleport_IsValid( teleportid );
Érvényes teleport? boolean true ha igen, ha nem, false
Teleport_IsValid3Dtext(teleportid);
A teleportid-hez tartozik 3DText? Boolean true ha igaz, ha nem, false.
Teleport_Toggle3Dtext(teleportid,toggle);
3DText bekapcsolás a teleporthoz
Teleport_IsUsing3Dtext(teleportid);
A teleportid használ 3DTextet? Boolean true ha igaz, ha nem, false
Teleport_SetText3Dcolor(teleportid, color);
3DText szín átállítása.
Teleport_GetText3Dcolor(teleportid);
3DText szín megkapása.
Teleport_Set3DtextDrawDistance(teleportid, Float:distance);
3DText Draw-Distance átállítása
Teleport_Get3DtextDeawDistance(teleportid, &Float:dis);
3DText Draw-Distance lekérése
Teleport_LoadFormFile(handle[]);
Teleport betöltése fájlból
Teleport_SaveToFile(...);
Teleport fájlba mentése
Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[]);
Egyedi teleportidju és fájlnevu teleport mentése.
Teleport_ToggleDriverMode(teleportid, toggle);
Teleport kocsival-teleportál mód bekapcsolása (bool)
Teleport_IsUsingDriverMode(teleportid);
A teleport használ kocsival-teleportál módot? (bool)
Teleport_ToggleAdminOnly( teleportid,toggle );
A teleport átállítása csak adminnak. (bool)
Teleport_IsAdminOnly( teleportid );
A teleport csak adminnak megy? (bool)
Teleport_SetLoaderTime( teleportid,time_second );
A környezet betöltési ido átállítása.
Teleport_GetLoaderTime( teleportid );
A környezet betöltési megkapása.
Teleport_ToggleFoot( teleportid,toggle );
A teleport gyalogos-mód átállítása (bool).
Teleport_IsUsingFoot( teleportid );
A teleport gyalogos-módban muködik? (boolÖ
Teleport_ToggleVehicle( teleportid,toggle );
A teleport kocsi-kezelo átállítása. (bool)
Teleport_IsUsingVehicle( teleportid );
A teleport használ kocsi-kezelot?
Teleport_ToggleObjectLoader(teleportid,toggle);
Object loader átállítása (bool).
Teleport_IsUsingObjectLoader(teleportid);
Használunk Object Loadert?
Teleport_SetPrice(teleportid,prize);
A teleport árának átállítása.
Teleport_GetPrice(teleportid);
A teleport árának bekérése.
Teleport_SetPos(teleportid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle);
A teleport vektorainak átállítása.
Teleport_GetPos(teleportid,&Float:x,&Float:y,&Float:z,&Float:angle);
A teleport vektorainak lekérése.
Teleport_SetInterior(teleportid,interiorid);
A teleport interior-tele átállítása.
Teleport_GetInterior(teleportid);
A teleport interior-tele lekérése.
Teleport_SetVirtualWorld(teleportid,worldid);
A teleport vw-tele átállítása.
Teleport_GetVirtualWorld(teleportid);
A teleport vw-tele lekérése.
Teleport_SetName(teleportid,name[]);
A teleport nevének átállítása.
Teleport_GetName(teleportid,name[],len);
A teleport nevének lekérése.
Teleport_SetCommand(teleportid,cmd[]);
A teleport parancsának átállítása
Teleport_GetCommand(teleportid,cmd[],len);
A teleport parancsának lekérése.
Teleport_GetIDByCommand(command[]);
A teleport ID-jének lekérése parancs alapján.


mysql.h
MySQL_IsServer();
Ha a szerverenek van pingje, akkor 1, ha nem, akkor 0.
MySQL_Connect();
A megadott szerveradatokkal kapcsolódik.
MySQL_Disconnect();
Lekapcsolódik a szerverrol.
MySQL_ExistEntry(table[],where[],is[]);
A megadott mysql paraméterek alapján megnézi, található-e ilyen sor az adatbázisban.
MySQL_RemoveEntry(table[],where[],is[]);
A megadott mysql paraméterek alapján töröl egy sort az adatbázisban.
MySQL_GetVar(column[],table[],where[],is[]);
A megadott mysql adatok alapján meghatároz egy változót a sorban.
MySQL_SetVar(table[],column[],var[],where[],is[]);
A megadott mysql adatok alapján átír egy változót a sorban.
MySQL_CreateTable(table[], column[], var[], ver[], len[]);
A megadott mysql adatok alapján csinál egy táblát
MySQL_AddColumn(table[], column[], var[], ver[], len[]);
A megadott mysql adatok alapján hozzáad egy sort a táblához.


gang.h
CreateGang(id,color,Float:minx,Float:miny,Float:maxx,Float:maxy,leader);
Egy idju (ide mindegy mit írsz, a program automatikusan választ egyet), színu, bandazóna területu és leaderu bandát csinál.
DestroyGang(id);
Bandát töröl
GangWar(id,id2);
Két banda közt háború.
IsGangFightingA(id);
Ha a bandában van bandaháború...
EndGangWar(id,winnerid);
A bandaháború végén a nyertes színén lesz a zóna, stb...
InviteToGang(player,id);
Játékos meghívása a bandába.
SetGangPoint(id,Float:x,Float:y,Float:z);
Banda spawnhely meghatározása.
Gang_OnPlayerSpawn(pid);
Az onplayerspawn callback-ben hívható meg, a játékost a badna kezdohelyre teleportálja.
PutGangMoney(id, ammount);
A játékos pénzt rak a bandaszéfbe
TakeGangMoney(id, ammount);
A játékost pénzt vesz ki a bandaszéfbol
GetGangMoney(id);
Lekérjük a banda pénzét


Licenszszerzodés
A muvünket a GNU/GPL licensz alatt tettük közzé. A mu szabadon terjesztheto (akár pénzért is), és szabadon módosítható, de a terjesztései és a módosítások kötelezoen szintén GPL licenc alatt kell, hogy megjelenjenek, így biztosítva, hogy a szabad tartalmakból készült bármilyen származékos mu is szabad maradjon.
2010 © Gamestar & Reynolds - Néhány jog fenntartva.


Letöltés
Nem teljes, csak béta verzió, egyes dolgok még nincsenek benne.
http://solidfiles.com/d/a9a/


Várható fejlesztések
- INI parser, kezeli ezeket is: INI, XML, JSON (mindegyikhez van PHP funkció)
- Ház rendszer
- Anticheat (Professional)
- Hibás magyar karakterek javítása a kijelzo-szövegeken (Professional)
- Filterszkriptek (Chatbot, Sebességméro, Csatlakozás-Lecsatlakozás(Professional) és Anticheat(Professional)), játékmódok (Teszt és Gang War játékmód)
- Elso komplett verzió (stabil) (Professional)


Üdvözlettel,

krisk, GameStar

278
Off Telep / Nem mersz benézni.. :D
« Dátum: 2010. május 29. - 21:59:16 »
A f.a.s.z.v.e.r.é.s egy újabb kockát okoz.

279
SA-MP: Szerverfejlesztés / rLib - Reynolds függvénykönyvtár csomagja
« Dátum: 2010. május 29. - 21:48:37 »
Idézetet írta: krisk date=1275162325\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1825\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt nem tudtam hogy YSF nem kompatibilins vele. A JunkBuster tudom hogy létezik, de hát ez mégis csak saját kezu, meg magyar, nem kell foglalkozni a magyarítással, foleg hogy komplett magyar AntiCheat nincs is (szerintem). Azér rData mert az hülyén néz ki hogy rEnum :D. Az rCrypt csak azért csinátlam, mert kellett egy titkosítás a szerveremre és nem akartam alapokat használni gondoltam írok egyet magamtól. Találtam egy SAMP-os CRC decrypterre és kicsit átírtam hogy jobb legyen.
 
Van anticheat, már csak onnan, hogy nekem is, csak nem adom ki. A többi oké
( Írtam 1 PM-et )

280
SA-MP: Szerverfejlesztés / rLib - Reynolds függvénykönyvtár csomagja
« Dátum: 2010. május 29. - 21:43:18 »
Idézetet írta: krisk date=1275160222\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1825\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nos, ezt a kis projektet az angol YSI mintájára hoztam létre. Mai egész napom ráment, mire elkezdtem csinálni az elejét, de már úgynézem nagyjából minden kezdo INC muködik. (egy olyan 10-15-öt szeretnék majd publikálni összesen.)
rArena: Terület kezelo INC. A funkció három dimenzióban dolgozik, illetve muködik csapat, minden játékos, illetve játékos üzemmódban. A YSF pluginnal egy utolsó rész is elérheto, amivel megadott területeken gravitációt tudsz átállítani.
rCheat: Anti-Cheat INC. Anti-Minigun, Anti-Jetpack, Anti-Godmod, Anti-Moneyhack (custom), Anti-Flyhack, Egyedi kikapcsolt fegyverek,  Anti-Driveby, Anti-Godcar, Anti-Carjack, Anti-Teleport ( a teleport koordinátákat a n00beit-bol kiszedtük), és ezek mind az INCLUDE-bol kikapcsolhatók egyesével.
rCrypt: Titkosító INC. A CRC hash-kezeloje \"kicsit\" felspécizve. A kód eleve visszafejthetetlen, viszont ezzel a megoldással (több bitmanipuláció, hatványozás, shiftelés) sokkal jobb titkosítást kapunk.
rData: Sokkal egyszerubb enumeráció kezelés. Ez az INC foleg a kezdoknek nyújt hasznos segítséget, akik nem tudnak eligazodni az enumerációk világában. Foleg komplett tömb-alapú feladatok (játékos, biznisz, ház adatok, stb...) nyújt hasznos segítséget. Készíteni, Használni igazán könnyu.
rFunc: A már publikált kFunc továbbfejlesztett változata. Több függvény,. több lehetoség.
A könyvtárcsomag hamarosan megjelenik.
 
- YSF nem kompatibilis az R3 (vagy 4?) fölötti szerverekkel
- Már van egy ilyen anti cheat. http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=96625.0
- rData? nem rEnum akkor már?
- rCrypt: Szóárat kell fejleszteni hozzá, tök mindegy mi az, feltörheto
Lehet tévedek, ez csak ilyen gyors meglátás...
Az ötlet jó
Sok sikert

281
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [php apps] getalife search engine
« Dátum: 2010. május 29. - 19:12:19 »
Idézetet írta: Epsilon date=1275124432\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1711\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez se nem plugin, se nem program.. Tehát max az off telepen lenne helye.
 
Angol fórumon is van PHP a szkriptek között

282
Beszélgetés / A 11-es szám titka, WTC
« Dátum: 2010. május 29. - 17:40:41 »
http://www.bulvaros.hu/cikk/ukn0v0/
Nézzétek.
Próbáljátok ki a végén lévo feladatot.
Kommentezzetek.
Döbbenetes..
 
Félelmetes - olvasd végig és próbáld ki.
Ha nem hiszel a véletlenekben - akkor is olvasd végig, nagyon érdekes.
Tényleg nagyon érdekes (foleg a vége, de eloször olvasd el az egészet)
1) New York City 11 betubol áll.
2) Afganisztán 11 betubol áll.
3) Ramsin Yuseb 11 betubol áll. ( A terrorista, aki 1993-ban megfenyegette az amcsikat, hogy el fogja pusztítani a Twin Tower épületet.)
4) George W Bush neve 11 betubol áll.
 
Eddig lehetséges, hogy teljesen véletlen de kezd érdekes lenni:
1) New York a 11.-ik tartomány.
2) Az elso repülo, amelyik belement az épületbe, 11-es volt a repülési száma
3) Ez a repülo 92 utast vitt. 9 + 2 = 11
4) A 77 repülési számú gép, amelyik szintén bele repült az épületbe, 65 utast vitt. 6 + 5 = 11.
5) A tragédia napja: szeptember 11, azaz 9/11 ahogy mindenki emlegeti. 9+1+1=11
6) Ez a dátum hasonló, mint az Amerikai segélyszolgálat telefon száma. 911
Teljesen véletlen..?
Olvasd tovább és döntsd el magad:
1) Az áldozatok száma az elrabolt repülokön 254. - 2 + 5 + 4 = 11
2) Szeptember 11 az év 254.-ik napja. 2+5+4=11. 
3) A madridi robbantás 3/11/2004 történt. 3+1+1+2+4=11.
Most jön az a rész, ahol kezd hátborzongató lenni a dolog:
A legismertebb szimbóluma Amerikának a Stars & Stripes ( Csillagok és Csíkok), a Sas.
A következo idézet a Koránban, az Iszlám vallás könyvében található:
\"Ez meg van írva, Arabia fia fel fogja ébreszteni a félelmetes Sast. A Sas mérge végig fog söpörni Allah földjén, amíg páran kétségbe esnek, addig több és több embert boldoggá tesz: a Sas mérge megtisztítja Allah földjét és béke lesz.\"
Ez az idézet a Korán 9.11 könyve.
Még mindig kételkedsz..?
Próbáld ki, ami most jön és nézd meg, hogy érzel utána, a hajam égnek állt:
Csináld a következoket:
1. Jelöld ki a Q33 NY. Ez volt az elso gép száma, amelyik neki repült az épületnek.
2. Cseréld meg a betu méretét 48.-ra
3. Cseréld ki a betu típusát WINDINGS-re
Most mit gondolsz???? Repülo, ikertornyok, halál, zsidócsillag !!!
[/quote]

283
Idézetet írta: BeNiBoY date=1274699285\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"900\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nekem nem jó az object_move, nem süllyed a hajóm
 
Az a függvény nem mindig muködik jól, tudom, javítva lesz.
Nekem teszten ment, de úgy látszik valami van...

284
Beszélgetés / Küldj hogy nevethessünk
« Dátum: 2010. május 22. - 19:08:30 »
Mi a különbség a rendor és a  g e c i  között?
- A g e c ibol még lehet ember.

285
Segítségkérés / YSF
« Dátum: 2010. május 22. - 17:07:25 »
Idézetet írta: GroX date=1274510373\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1673\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vagy R7-es YSF kellene. Csak sajnos linuxos a változata elég ratyi.
 
Csak le kell törölni a VERZIÓ ellenorzést. Bár, linuxon...

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal