Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 271
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek« Dátum: 2010. május 30. - 18:41:15 »Idézetet írta: SnicK date=1275237578\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic [Psd][_GameStar link=topic=4941.msg57122#msg57122 date=1275237382] 272
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek« Dátum: 2010. május 30. - 18:33:49 »Idézetet írta: Epsilon date=1275237096\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hiába nem illik a szkript kérésekhez, ott legalább nem sért szabályzatot.Jobban megy a segítséghez, segítséget kért, mert mapper kell neki...tehette volna a beszélgetésekbe is de itt is elvan;) 2 én írtam a szabályt és szerinten nem sérti;) kérdés...? 273
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek« Dátum: 2010. május 30. - 18:27:10 »Idézetet írta: SnicK date=1275236598\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez aztán a tartalom dús hozzászólás :angel:Meghaladja a 3 karaktert, ami túllépi a fikarcnyi hozzászólás fogalmát... XD 274
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek« Dátum: 2010. május 30. - 18:22:43 »Idézetet írta: dns date=1275236462\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic [Psd][_GameStar link=topic=4941.msg57103#msg57103 date=1275236282] 275
Off Telep / OFF Vita - Epsilon és a Mappert keresek« Dátum: 2010. május 30. - 18:18:02 »Idézetet írta: Epsilon date=1275071909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1801\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez a fórumrész azt szolgálja, hogy egy bizonyos hiba/dolog megoldásával kapcsolatosan kérdezhetszEnnek nem itt van a helye talán a szkript kérésekben... 276
Beszélgetés / A 11-es szám titka, WTC« Dátum: 2010. május 30. - 17:32:56 »Idézetet írta: SnicK date=1275232991\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1821\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jegyzettömbe csináld. 277
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar« Dátum: 2010. május 30. - 17:17:12 »GRF - Gamestar\'s & Reynolds\' Functions
Elso publikus, béta kiadás - 2010. június 3.
Ez a projekt a YSI magyar mintájára indult MI (MultiInc.) néven, amit még én (GameStar) kezdtem írni. Nem olyan rég összevontuk a készülo rLib (Reynolds Lib.) projekttel, új nevet kapott: GRF (Gamestar\'s & Reynolds\' Functions). Rengeteg (több száz) funkciót tartalmaz, reméljük hasznára lesz valakinek. Ötleteket ebbe a témába lehet írni, ha jó, megvalósítjuk. Függvénykönyvtárak, funkciók Reynolds
area.h IsPlayerInArea(player, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float:minz, Float:maxz); A játékos a területen bellül van? Ha igen, a visszatérés 1, ha nem, akkor 0 IsTeamInArea(player, team, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float:minz, Float:maxz); Egy csaapatban minden játékos a területen bellül van? Ha a csapaton bellül minden játékos a területen bellül van, akkor 1 a visszatérés, ha nem, akkor 0. Ha a játékos, amit meghatároztunk, érvénytelen, akkor a visszatérés -1. SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz); Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1. IsEverybodyInArea(Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float: minz, Float: maxz); Ez a funkció azt ellenorzi, hogy minden játékos a területen bellül van-e. Ha igen akkor 1 a visszatérés, ha nem, akkor 0. cache.h Open(const file[]); Egy fájt nyit meg, és helyez a gyorsítótárba. ReadStr(const keyname[]); Egy stringet olvas ki. Float:ReadFl(const keyname[]); Egy lebegopontos számot olvas ki. ReadInt(const keyname[]); Egy integert olvas ki. SetStr(const keyname[],const value[]); Egy stringet ír át. SetInt(const keyname[],const value); Egy integert ír át. SetFloat(const keyname[],const Float:value); Egy lebegopontos számot ír át. DelRow(const keyname[]); Egy sort töröl. KeySet(const keyname[]); Egy sor egy elemét írja át. Save(); Egy fájlt ment. Close(); Törli a gyorsítótárat. Create(NAME[]); Fájt készít, eokészíti a gyorsítótárazáshoz. Clean(tstring[]); Törli a fájlt. crypt.h crypt(string[]); Egy megadott stringet titkosítunk a CRC hash-tábla segítségével. A különlegessége abban rejlik, hogy nem csak stringet, hanem akár (elméletben) komplett fájlokat is használhatunk. Visszafejteni a hash táblázatnak köszönhetoen nem lehet, ám az átalakított algoritmus segítségével a kód sokkal biztonságosabb. FONTOS: A muvelet NAGYON memóriaigényes. Komplett szkripteknél ajánlatos filterscriptként beilleszteni a muveleteket! data.h CreateDataArray(name,row,varname,data,data1=2,data2=3,data3=4); Egy adatkezelo tömböt hoz létre. A name a neve, a row a sorok száma, a varname a használni kívánt változónév, a data, data1, data2, data3 az adatok, amiket kezelünk. SetArrayValueStr(varname, userow, data, var[]) Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az STRING. varname: a változó neve, userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték. SetArrayValueInt(varname, userow, data, var[]); Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az INTEGER. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték. SetArrayValueFloat(varname, userow, data, var[]); Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az FLOAT.varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték. SetArrayValueBool(varname, userow, data, var[]); Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az BOOL. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték. DelArrayValue(varname, userow, data); Egy adatkezelo tömb egy változójának értékét töröljük. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték. GetArrayValue(varname, userow, data.); Egy adatkezelo tömb egy változójának értékét keressük. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték. func.h AntiDeamx(); Anti-DeAMX elleni védelem. Nincsen paraméter GetPlayerNameEx( playerid ); A játékos nevét határozza meg a playerid-bol. IsValidRPName( name[ ] ); Ha a játékos neve RP-s név-e. A name[] a string, ami ált. a játékos neve. GetClosestVehicle( playerid ); A legközelebb levo kocsi ID-jével tér vissza. A playerid a játékos IDje IsNumericVar(const str[]); Ha a string minden eleme szám, és a tizes számkörön bellül van, akkor 1 a visszatérés. Ha a tizes számkörön kívül, akkor 2+az a blokk ahol ezt az eredményt kaptuk. Ha egyik sem, vagyis nem szám, akkor 0 a visszatérés POSIX(year[4]); A POSIX idoszámítást határozza meg, a megadott évbol. (1970-0-0 0:00 UTC óta eltellt másodpercek). Ha a beírt karakter több mint 4, akkor 0 a visszatérés. Ha az idoszámításon kívül van (1970 - 2038) akkor -1 a visszatérés. Ha lefutott, akkor a másodperc a visszatérés. FONTOS: Ezzel a funkcióval CSAK normál évet számolhatunk (nem szökoév). POSIXL(year[]); A POSIX idoszámítást határozza meg, a megadott évbol. (1970-0-0 0:00 UTC óta eltellt másodpercek). Ha a beírt karakter több mint 4, akkor 0 a visszatérés. Ha az idoszámításon kívül van (1970 - 2038) akkor -1 a visszatérés. Ha lefutott, akkor a másodperc a visszatérés. FONTOS: Ezzel a funkcióval CSAK szökoévet számíthatunk (nem normál év). BinToDec(numb); Egy bináris számot konvertál decimálissá. FloatToInt(Float: numb,round); Egy lebegopontos számot konvertál egész számmá. A kerekítés módszere (round) : 0 - Normál matematikai kerekítés. 1 - lefele kerekítés, 2 - felfele kerekítés, 3 - TOZERO kerekítés, magyarul a pozitív számokat lefele, a negaktívakat felfele kereíti. SetPlayerMoney(target,money); Átállítja (NEM HOZZÁAD) a játékos pénzét StrSame(stri1[], stri2[]); Két STRING azonosságát kaphatjuk meg. Ha a blokkhosszúság nem egyezik, akkor 0 a visszatérés. Ha a blokkhosszúság egyezik, viszont a két string nem azonos, akkor 2 a visszatérés. Ha 2 string teljesen azonos, akkor 1 a visszatérés. FONTOS: Ez a funkció KIS-ÉS NAGYBETU ÉRZÉKENY. StrSameIC(stri1[], stri2[]); Két STRING azonosságát kaphatjuk meg. Ha a blokkhosszúság nem egyezik, akkor 0 a visszatérés. Ha a blokkhosszúság egyezik, viszont a két string nem azonos, akkor 2 a visszatérés. Ha 2 string teljesen azonos, akkor 1 a visszatérés. FONTOS: Ez a funkció KIS-ÉS NAGYBETU ÉRZÉKENY. StrToUp(str[]); Egy STRING összes karakterét nagybetuvé konvertálja. A nagybetus értékkel tér vissza. StrToLow(str[]); Egy STRING összes karakterét kisbetuvé konvertálja. A nagybetus értékkel tér vissza. Modulo(inte, inte2); Két INTEGER osztása közben keletkezett maradékkal tér vissza. BanFromTeam(teamid); A csapatból az összes játékost kibannolja. DegToRad(deg); Szöget számít át radiánba. RadToDeg(rad); Radiánt számít át szögbe. Vehicles(); Az összes kocsi értékével tér vissza Pickups(); Az összes pickup értékével tér vissza IsPlayerInInterior(player); Ha a játékos interiorban van, akkor 1-gyel, ha nem, akkor 0-val tér vissza SetTeamPos(player, team, Float:x, Float:y, Float:z); A csapatból az összes játékos pozícióját átállítja. WhoIsDriving(vehicle); Ki vezeti a kocsit? Az ID-vel tér vissza. WhoIsDrivingWithName(vehicle); Ki vezeti a kocsit? A nevével tér vissza. ClearChatForAll(); A csetet üríti minden játékosnak ClearChatToPlayer(player); A csetet üríti egy bizonyos játékosnak gang.h CreateGang(id,color,Float:minx,Float:miny,Float:maxx,Float:maxy,leader); Az ID csak egy segédváltozó. Nem történik vele semmi, ezt állítjuk át. A minx, miny, maxx, maxy a gangzone 4 koordinátája. A leader az alapértelmezett leader ID-je. A kreált banda IDjével tér vissza. DestroyGang(id); A megadott bandát törli. 1-gyel tér vissza. GangWar(id,id2); Két megadott IDju bandát háborúztat. GangZoneFlash függvénnyel ellátva. Nem tér vissza értékkel. IsGangFighting(id); Ha a banda háborúzik, 1, ha nem, akkor 0 a visszatérés. EngGangWar(id, winnerid); A bandaháború vége. Az ID az a banda, ami kezdeményezte a háborút, a winnerid pedig az a banda, amelyik megnyerte. InviteToGang(player,id); A megadott bandába (id) egy adott játékost (player) vesz be. SetGangPoint(id,x,y,z); A banda spawnhelye. Gang_OnPlayerSpawn(pid); A bandákat spawnoltatja a megadott helyre. Ezt a függvényt az OnPlayerSpawn funkcióba kell beilleszteni. PutGangMoney(id, ammount); A bandapénzbe tesz be. TakeGangMoney(id, ammount); A bandapénzbol vesz ki. GetGangMoney(id); A megadott id-ju banda pénzébol vesz ki god.h God_IsPlayerGod(playerid); Ha a játékos halhatatlan, 1-gyel, ha nem, 0-val tér vissza. God_IsPlayerCarGod(playerid); Ha a játékos kocsija halhatatlan, akkor 1-gyel, ha nem 0-val tér vissza. God_IsCarGod(carid); Ha a kocsi halhatatlan, akkor 1-gyel, ha nem 0-val tér vissza. God_TogglePlayerGod(playerid,bool:log); A játékos (playerid) godmodját kapcsolja ki (log = false) vagy be (log = true). 1 ha sikeres, INVALID_PLAYER_ID ha nem. God_TogglePlayerCarGod(playerid,bool:log); A játékos (playerid) kocsijának godmodját kapcsolja ki (log = false) vagy be (log = true). 1 ha sikeres, INVALID_PLAYER_ID ha nem. language.h Language_Add( languageshort[ ] ); Nyelv hozzáadása. A languageshort a rövid neve Language_IsActive( languageid ); Ha a megadott nyelv aktív, akkor 1, ha nem akkor 0 a visszatérés. Language_LoadFormFile( languageid, file[ ] ); Nyelv (languageid) betöltése egy fájlból (file) Language_AddString( languageid, ident[ ], string[ ] ); A nyelv (languageid) és az egyezményes jeléhez (ident) ad hozzá egy értéket (string) Language_SendMessage( playerid, color, ident[ ], {Float,_}:... ); Egy egyezményes jel (ident) küld el a csetre a megadott nyelven egy adott játékosnak. Language_SendMessageToAll( color, ident[ ], {Float,_}:... ); Egy egyezményes jel (ident) küld el a csetre a megadott nyelven mindenkinek. Language_GetString( languageid, ident[ ], dest[ ], len ); Egy megadott nyelven egy egyezményes jelet kapsz meg. Language_SetShort( languageid, languageshort[ ] ); Átállítja a nyelv rövid nevét. Language_GetShort( languageid, dest[ ], len ); Meghatározza a nyelv rövid nevét Language_GetCount( ); Összes nyelv listázása Language_SetDefaultLanguage( languageid ); Meghatározza az alapértelmezett nyelvet Language_SetPlayerLanguage( playerid, languageid ); Átállítja a játékos nyelvét. Language_ToggleChatLanguageTag( toggle ); Kiteszi a nyelvi rövidítést | Példa: Játékosneve: [ENG]: üzenet Language_ToggleLanguageChat( toggle ); Csak az azonos nyelvuek kommunikálhatnak a közös beszélgetoablakban (pl magyar némettel nem...) Language_IsChatLanguageTag( ); Ki van-e rakva a nyelvi rövidítés Language_IsLanguageChat( ); Be van-e kapcsolva a nyelvi csevegés Language_GetPlayerLanguageID( playerid ); Megkapjuk a játékos nyelv IDjét Language_GetDefaultLanguage( ); Megkapjuk az alapértelmezett nyelvet object.h Streamer_Start( ); Magától meghívódik | Rendszerindító függvény Streamer_Stop( ); Magától meghívódik | Rendszerleállító függvény Object_IsStreamedForPlayer(objectid, playerid); Ha az objektum meg van jelenítve a játékosnak Object_IsStreamed( objectid ); Ha az objektum benne van a rendszerben Object_Update( objectid ); Magától meghívódik | Objektum frissíto Object_SetStreamed( objectid, set ); Lokális típusú (biztonsági okokból) Object_SetMoving( objectid, set ); Lokális típusú (biztonsági okokból) Object_Create( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:vd = DEFAULT_VIEW_DISTANCE ); Objektumot kreál, a megadott modellel, a vektorokkal, a rotáviókkal, illetve az opcionális látótávval. Object_IsStreamed( objectid ); Az object streamelt-e? Object_Remove( objectid ); Objektum eltávolítása Object_RemoveAll( ); Összes objektum eltávolítása Object_GetCount( ); Összes objektum listázása Object_SetRot( objectid,Float:rX,Float:rY,Float:rZ ); Objektum forgatását állítja át. Object_GetRot( objectid,&Float:rX,&Float:rY,&Float:rZ ); Objektum forgatását adja meg. Object_SetPos( objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z ); Objektum helyzetét állítja át. Object_GetPos( objectid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z ); Objektum hejzetét adja meg. Object_Move( objectid, Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed ); Objektumot mozgat. Object_IsMoving( objectid ); Boolean: Ha az objektum mozog akkor true ha nem akkor false. Object_GetMovingSpeed( objectid, &Float:speed ); Objektum mozgási sebesség kiszámítása. Object_Stop( objectid ); Objektum megállítása. Object_SetViewDistance( objectid, Float:distance ); Objektum megjelenítési távolságot állítja át. Object_GetViewDistance( objectid, &Float:distance ); Objektum megjelenítési távolságot kapja meg. Object_SetModel( objectid, modelid ); Objektum modelljét állítja át. Object_GetModel( objectid ); Objektum modelljét adja meg speedhack.h Speedhack_ToggleSpeedhack( toggle ); Speedhack bekapcsolása. Speedhack_TogglePlayerSpeedhack( playerid, toggle ); Speedhack bekapcsolása játékosnak Speedhack_IsSpeedhack( ); BOOLEAN: Ha a speedhack be van kapcsolva akkor true, ha nem akkor false. Speedhack_IsPlayerSpeedhack( playerid ); BOOLEAN: Ha a játékos speedhackel akkor true, ha nem akkor false. Speedhack_SetKey( key ); A speedhack gombját állítja át. Speedhack_GetKey( ); A speedhack gombját adja meg. Speedhack_SetMaxSpeed( Float:KMH ); A speedhack maximum sebességét állítjuk át Speedhack_GetMaxSpeed( &Float:speed ); A speedhack maximum sebességét kapjuk meg. speedo.h Speedo_GetPlayerSpeed(playerid, Float:mtp); A kocsi sebességét határozza meg. teleport.h forward OnPlayerTeleport(playerid,teleportid); Akkor hívódik meg, miutána játékos teleportált forward OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid); Akkor hívódik meg, mielott a játékos teleportált. A return 0/false visszatéréssel a teleport megakadályozható forward OnPlayerFailedTeleport(playerid,teleportid); Akkor hívódik meg, ha a játékosnak nem sikerült teleportálnia forward OnPlayerStartingObjectLoad(playerid); Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" elindul a játékosnak forward OnPlayerEndingObjectLoad(playerid); Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" véget ér a játékosnak Teleport_New(name[], cmd[], Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,interior=0,worldid=0,price=0, bool:text3d = true,text3dcolor = TELEPORT_3D_DEFAULT_COLOR, Float:text3ddrawd = TELEPORT_3D_DEFAULT_DRAWD,bool:objectloader = false, objectltime = 2500, bool:foot = true, bool:vehicle = true,bool:drivermode = true, bool:adminonly = false); Megadott nevu (name) és parancsú (cmd) illetve vektorú (x,y,z) és nézési szügu (angle), [opcionális] meghatározott interiorú (interior) virtualworld (vorldid) illetve árú [opcionális vége], meghatározott 3DTextu, nevu, megj. távolsugú, objectloaderrel ellátható, meghatározható betöltési idovel, kocsival vagy gyalog történo teleport létrehozása. Teleport_Remove(teleportid); Megadott IDJu teleport törlése. Teleport_CountAll(); Teleportok mennyisége Teleport_LittleID(); Legkissebb teleportid Teleport_HighestID(); Legnagyobb teleportid Teleport_IsActive( teleportid ); Aktív teleport? boolean true ha igen, ha nem, false Teleport_IsValid( teleportid ); Érvényes teleport? boolean true ha igen, ha nem, false Teleport_IsValid3Dtext(teleportid); A teleportid-hez tartozik 3DText? Boolean true ha igaz, ha nem, false. Teleport_Toggle3Dtext(teleportid,toggle); 3DText bekapcsolás a teleporthoz Teleport_IsUsing3Dtext(teleportid); A teleportid használ 3DTextet? Boolean true ha igaz, ha nem, false Teleport_SetText3Dcolor(teleportid, color); 3DText szín átállítása. Teleport_GetText3Dcolor(teleportid); 3DText szín megkapása. Teleport_Set3DtextDrawDistance(teleportid, Float:distance); 3DText Draw-Distance átállítása Teleport_Get3DtextDeawDistance(teleportid, &Float:dis); 3DText Draw-Distance lekérése Teleport_LoadFormFile(handle[]); Teleport betöltése fájlból Teleport_SaveToFile(...); Teleport fájlba mentése Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[]); Egyedi teleportidju és fájlnevu teleport mentése. Teleport_ToggleDriverMode(teleportid, toggle); Teleport kocsival-teleportál mód bekapcsolása (bool) Teleport_IsUsingDriverMode(teleportid); A teleport használ kocsival-teleportál módot? (bool) Teleport_ToggleAdminOnly( teleportid,toggle ); A teleport átállítása csak adminnak. (bool) Teleport_IsAdminOnly( teleportid ); A teleport csak adminnak megy? (bool) Teleport_SetLoaderTime( teleportid,time_second ); A környezet betöltési ido átállítása. Teleport_GetLoaderTime( teleportid ); A környezet betöltési megkapása. Teleport_ToggleFoot( teleportid,toggle ); A teleport gyalogos-mód átállítása (bool). Teleport_IsUsingFoot( teleportid ); A teleport gyalogos-módban muködik? (boolÖ Teleport_ToggleVehicle( teleportid,toggle ); A teleport kocsi-kezelo átállítása. (bool) Teleport_IsUsingVehicle( teleportid ); A teleport használ kocsi-kezelot? Teleport_ToggleObjectLoader(teleportid,toggle); Object loader átállítása (bool). Teleport_IsUsingObjectLoader(teleportid); Használunk Object Loadert? Teleport_SetPrice(teleportid,prize); A teleport árának átállítása. Teleport_GetPrice(teleportid); A teleport árának bekérése. Teleport_SetPos(teleportid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle); A teleport vektorainak átállítása. Teleport_GetPos(teleportid,&Float:x,&Float:y,&Float:z,&Float:angle); A teleport vektorainak lekérése. Teleport_SetInterior(teleportid,interiorid); A teleport interior-tele átállítása. Teleport_GetInterior(teleportid); A teleport interior-tele lekérése. Teleport_SetVirtualWorld(teleportid,worldid); A teleport vw-tele átállítása. Teleport_GetVirtualWorld(teleportid); A teleport vw-tele lekérése. Teleport_SetName(teleportid,name[]); A teleport nevének átállítása. Teleport_GetName(teleportid,name[],len); A teleport nevének lekérése. Teleport_SetCommand(teleportid,cmd[]); A teleport parancsának átállítása Teleport_GetCommand(teleportid,cmd[],len); A teleport parancsának lekérése. Teleport_GetIDByCommand(command[]); A teleport ID-jének lekérése parancs alapján. mysql.h MySQL_IsServer(); Ha a szerverenek van pingje, akkor 1, ha nem, akkor 0. MySQL_Connect(); A megadott szerveradatokkal kapcsolódik. MySQL_Disconnect(); Lekapcsolódik a szerverrol. MySQL_ExistEntry(table[],where[],is[]); A megadott mysql paraméterek alapján megnézi, található-e ilyen sor az adatbázisban. MySQL_RemoveEntry(table[],where[],is[]); A megadott mysql paraméterek alapján töröl egy sort az adatbázisban. MySQL_GetVar(column[],table[],where[],is[]); A megadott mysql adatok alapján meghatároz egy változót a sorban. MySQL_SetVar(table[],column[],var[],where[],is[]); A megadott mysql adatok alapján átír egy változót a sorban. MySQL_CreateTable(table[], column[], var[], ver[], len[]); A megadott mysql adatok alapján csinál egy táblát MySQL_AddColumn(table[], column[], var[], ver[], len[]); A megadott mysql adatok alapján hozzáad egy sort a táblához. gang.h CreateGang(id,color,Float:minx,Float:miny,Float:maxx,Float:maxy,leader); Egy idju (ide mindegy mit írsz, a program automatikusan választ egyet), színu, bandazóna területu és leaderu bandát csinál. DestroyGang(id); Bandát töröl GangWar(id,id2); Két banda közt háború. IsGangFightingA(id); Ha a bandában van bandaháború... EndGangWar(id,winnerid); A bandaháború végén a nyertes színén lesz a zóna, stb... InviteToGang(player,id); Játékos meghívása a bandába. SetGangPoint(id,Float:x,Float:y,Float:z); Banda spawnhely meghatározása. Gang_OnPlayerSpawn(pid); Az onplayerspawn callback-ben hívható meg, a játékost a badna kezdohelyre teleportálja. PutGangMoney(id, ammount); A játékos pénzt rak a bandaszéfbe TakeGangMoney(id, ammount); A játékost pénzt vesz ki a bandaszéfbol GetGangMoney(id); Lekérjük a banda pénzét Licenszszerzodés A muvünket a GNU/GPL licensz alatt tettük közzé. A mu szabadon terjesztheto (akár pénzért is), és szabadon módosítható, de a terjesztései és a módosítások kötelezoen szintén GPL licenc alatt kell, hogy megjelenjenek, így biztosítva, hogy a szabad tartalmakból készült bármilyen származékos mu is szabad maradjon. 2010 © Gamestar & Reynolds - Néhány jog fenntartva. Letöltés Nem teljes, csak béta verzió, egyes dolgok még nincsenek benne. http://solidfiles.com/d/a9a/ Várható fejlesztések - INI parser, kezeli ezeket is: INI, XML, JSON (mindegyikhez van PHP funkció) - Ház rendszer - Anticheat (Professional) - Hibás magyar karakterek javítása a kijelzo-szövegeken (Professional) - Filterszkriptek (Chatbot, Sebességméro, Csatlakozás-Lecsatlakozás(Professional) és Anticheat(Professional)), játékmódok (Teszt és Gang War játékmód) - Elso komplett verzió (stabil) (Professional) Üdvözlettel, krisk, GameStar 278
Off Telep / Nem mersz benézni.. :D« Dátum: 2010. május 29. - 21:59:16 »
A f.a.s.z.v.e.r.é.s egy újabb kockát okoz.
279
SA-MP: Szerverfejlesztés / rLib - Reynolds függvénykönyvtár csomagja« Dátum: 2010. május 29. - 21:48:37 »Idézetet írta: krisk date=1275162325\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1825\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Azt nem tudtam hogy YSF nem kompatibilins vele. A JunkBuster tudom hogy létezik, de hát ez mégis csak saját kezu, meg magyar, nem kell foglalkozni a magyarítással, foleg hogy komplett magyar AntiCheat nincs is (szerintem). Azér rData mert az hülyén néz ki hogy rEnum . Az rCrypt csak azért csinátlam, mert kellett egy titkosítás a szerveremre és nem akartam alapokat használni gondoltam írok egyet magamtól. Találtam egy SAMP-os CRC decrypterre és kicsit átírtam hogy jobb legyen.Van anticheat, már csak onnan, hogy nekem is, csak nem adom ki. A többi oké ( Írtam 1 PM-et ) 280
SA-MP: Szerverfejlesztés / rLib - Reynolds függvénykönyvtár csomagja« Dátum: 2010. május 29. - 21:43:18 »Idézetet írta: krisk date=1275160222\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1825\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nos, ezt a kis projektet az angol YSI mintájára hoztam létre. Mai egész napom ráment, mire elkezdtem csinálni az elejét, de már úgynézem nagyjából minden kezdo INC muködik. (egy olyan 10-15-öt szeretnék majd publikálni összesen.)- YSF nem kompatibilis az R3 (vagy 4?) fölötti szerverekkel - Már van egy ilyen anti cheat. http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=96625.0 - rData? nem rEnum akkor már? - rCrypt: Szóárat kell fejleszteni hozzá, tök mindegy mi az, feltörheto Lehet tévedek, ez csak ilyen gyors meglátás... Az ötlet jó Sok sikert 281
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [php apps] getalife search engine« Dátum: 2010. május 29. - 19:12:19 »Idézetet írta: Epsilon date=1275124432\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1711\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez se nem plugin, se nem program.. Tehát max az off telepen lenne helye.Angol fórumon is van PHP a szkriptek között 282
Beszélgetés / A 11-es szám titka, WTC« Dátum: 2010. május 29. - 17:40:41 »
http://www.bulvaros.hu/cikk/ukn0v0/
Nézzétek. Próbáljátok ki a végén lévo feladatot. Kommentezzetek. Döbbenetes.. Félelmetes - olvasd végig és próbáld ki. 283
SA-MP: Szerverfejlesztés / [INCPACK] MI [Object Streamer, Language-Teleport-God-Speedo-Speedhack System]« Dátum: 2010. május 24. - 14:31:43 »Idézetet írta: BeNiBoY date=1274699285\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"900\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nekem nem jó az object_move, nem süllyed a hajómAz a függvény nem mindig muködik jól, tudom, javítva lesz. Nekem teszten ment, de úgy látszik valami van... 284
Beszélgetés / Küldj hogy nevethessünk« Dátum: 2010. május 22. - 19:08:30 »
Mi a különbség a rendor és a g e c i között?
- A g e c ibol még lehet ember. 285
Segítségkérés / YSF« Dátum: 2010. május 22. - 17:07:25 »Idézetet írta: GroX date=1274510373\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1673\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Vagy R7-es YSF kellene. Csak sajnos linuxos a változata elég ratyi.Csak le kell törölni a VERZIÓ ellenorzést. Bár, linuxon... |