Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ricsmix

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21
271
Segítségkérés / "oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Dátum: 2012. március 17. - 15:11:05 »
köszönöm hogy írtál csak hogy növeljed a posztjaid számát
térhetnénk mostmár a témára?

272
Segítségkérés / "oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Dátum: 2012. március 17. - 13:40:53 »
Nagyon vicces -.- eldobom az agyam humor herold-.- ne mhogy inkább segitenél..
(gondolom neked is van olyan dolog amihez te sem értessz
itt a betöltés és a mentés is:
 
public LoadProperty()
{
new arrCoords[31][64];
new strFromFile2[256];
new File: file = fopen(\"cfg-k/hazak.cfg\", io_read);
if (file)
{
new idx;
while (idx < sizeof(HouseInfo))
{
   fread(file, strFromFile2);
   split(strFromFile2, arrCoords, \',\');
   HouseInfo[idx][hEntrancex] = floatstr(arrCoords[0]);
   HouseInfo[idx][hEntrancey] = floatstr(arrCoords[1]);
   HouseInfo[idx][hEntrancez] = floatstr(arrCoords[2]);
   HouseInfo[idx][hExitx] = floatstr(arrCoords[3]);
   HouseInfo[idx][hExity] = floatstr(arrCoords[4]);
   HouseInfo[idx][hExitz] = floatstr(arrCoords[5]);
   HouseInfo[idx][hHealthx] = strval(arrCoords[6]);
   HouseInfo[idx][hHealthy] = strval(arrCoords[7]);
   HouseInfo[idx][hHealthz] = strval(arrCoords[8]);
   HouseInfo[idx][hArmourx] = strval(arrCoords[9]);
   HouseInfo[idx][hArmoury] = strval(arrCoords[10]);
   HouseInfo[idx][hArmourz] = strval(arrCoords[11]);
   //printf(\"HouseInfo hEntrancez %f\",HouseInfo[idx][hEntrancez]);
   strmid(HouseInfo[idx][hOwner], arrCoords[12], 0, strlen(arrCoords[12]), 255);
   strmid(HouseInfo[idx][hDiscription], arrCoords[13], 0, strlen(arrCoords[13]), 255);
   HouseInfo[idx][hValue] = strval(arrCoords[14]);
   HouseInfo[idx][hHel] = strval(arrCoords[15]);
   HouseInfo[idx][hArm] = strval(arrCoords[16]);
   HouseInfo[idx][hInt] = strval(arrCoords[17]);
   HouseInfo[idx][hLock] = strval(arrCoords[18]);
   HouseInfo[idx][hOwned] = strval(arrCoords[19]);
   HouseInfo[idx][hRooms] = strval(arrCoords[20]);
   HouseInfo[idx][hRent] = strval(arrCoords[21]);
   HouseInfo[idx][hRentabil] = strval(arrCoords[22]);
   HouseInfo[idx][hTakings] = strval(arrCoords[23]);
   HouseInfo[idx][hVec] = strval(arrCoords[24]);
             if(HouseInfo[idx][hVec] == 457)
   {
      HouseInfo[idx][hVec] = 411;
   }
   HouseInfo[idx][hVcol1] = strval(arrCoords[25]);
   HouseInfo[idx][hVcol2] = strval(arrCoords[26]);
   HouseInfo[idx][hDate] = strval(arrCoords[27]);
   HouseInfo[idx][hLevel] = strval(arrCoords[28]);
   HouseInfo[idx][hWorld] = strval(arrCoords[29]);
   HouseInfo[idx][Van] = strval(arrCoords[30]);
   printf(\"HazID: %d Tulaj: %s %s\",idx,HouseInfo[idx][hOwner],HouseInfo[idx][hDiscription]);
   idx++;
}
fclose(file);
}
return 1;
}
public SaveProperty()
{
new idx;
new File: file2;
while (idx < sizeof(HouseInfo))
{
new coordsstring[256];
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%d,%f,%f,%f,%f,%d,%d,%s,%s,%d,%d,%d,%d,%s,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d\\n\",
HouseInfo[idx][hEntrancex],
HouseInfo[idx][hEntrancey],
HouseInfo[idx][hEntrancez],
HouseInfo[idx][hExitx],
HouseInfo[idx][hExity],
HouseInfo[idx][hExitz],
HouseInfo[idx][hHealthx],
HouseInfo[idx][hHealthy],
HouseInfo[idx][hHealthz],
HouseInfo[idx][hArmourx],
HouseInfo[idx][hArmoury],
HouseInfo[idx][hArmourz],
HouseInfo[idx][hOwner],
HouseInfo[idx][hDiscription],
HouseInfo[idx][hValue],
HouseInfo[idx][hHel],
HouseInfo[idx][hArm],
HouseInfo[idx][hInt],
HouseInfo[idx][hLock],
HouseInfo[idx][hOwned],
HouseInfo[idx][hRooms],
HouseInfo[idx][hRent],
HouseInfo[idx][hRentabil],
HouseInfo[idx][hTakings],
HouseInfo[idx][hVec],
HouseInfo[idx][hVcol1],
HouseInfo[idx][hVcol2],
HouseInfo[idx][hDate],
HouseInfo[idx][hLevel],
HouseInfo[idx][hWorld],
HouseInfo[idx][Van]);
HouseInfo[idx][hWorld] = idx;
if(idx == 0)
{
   file2 = fopen(\"cfg-k/hazak.cfg\", io_write);
}
else
{
   file2 = fopen(\"cfg-k/hazak.cfg\", io_append);
}
fwrite(file2, coordsstring);
idx++;
fclose(file2);
}
return 1;
}

273
Segítségkérés / "oxford" rpg nek rossz a házrendszere
« Dátum: 2012. március 17. - 13:25:59 »
Üdv!
Van egy oxford modom de olya problémám lenne hogy nem menti el restart után a házakat a szerver (gõzöm sincs miért,az alap dt fura elmenti és ez is dt edit) Megkérnélek titeket hogy segítsetek hogy miért lehet ez a problémám
(kérem olyanok ne írjanak akik nem a témával kapcsolatosan akarnak Köszönöm!)
Elõre is köszönöm
üdv: Ricsmix
(Ui.: adtak már olyan tippet hogy firssitsem valami fügvénnyel resikor és megmarad de nem tudom hogy és melyikel
valaki mostmár tényleg segíthetne :unsure:)

274
Segítségkérés / [MEGOLDVA] Rossz házrendszer
« Dátum: 2012. március 16. - 23:45:53 »
de ne mtudom hogy melyiket rakjam fel nektek mert annyi a lényeg hogy resi után eltünik

275
Segítségkérés / admin hely
« Dátum: 2012. március 16. - 21:58:01 »
ez interior lenne ?

276
Segítségkérés / Ledob a szerver a sunwellnél
« Dátum: 2012. március 16. - 21:42:54 »
ottvan a sunwellnél hogy szerverem és ottvan verzió váltás! és ott 0.3d átvlátod rá resized a szervert és kést.. tuti jó lessz

277
Segítségkérés / Ledob a szerver a sunwellnél
« Dátum: 2012. március 16. - 21:39:15 »
gondolom cryrpg moddal vagy hasonlóval fut a szervered válts verziót 0.3d r2  rõl sima 0.3d re
(hiába r2 cliented van a simára is feltudsz majd lépni a 0.3d re)

278
Segítségkérés / Run Time Error.Miért?
« Dátum: 2012. március 16. - 21:34:04 »
Figyelj ha segitessz az enyémben én elmondom hogy ennek mi a baja!(te is ezt csinálod.. akkor játszunk igy ..)

279
Segítségkérés / [MEGOLDVA] Rossz házrendszer
« Dátum: 2012. március 16. - 21:32:21 »
oks köszönöm szépen nagyon rendes vagy ezt is csak azért irtad hogy a posztod nõljön egyszer ugyis megkapom a választ egy sokkal normálisabb embertõl

280
Segítségkérés / [MEGOLDVA] Rossz házrendszer
« Dátum: 2012. március 16. - 21:15:22 »
igen de mondom be is jön csak nem menti el mondták hogy függvényt állitsak be ugy hogy mentse azokat resi utánra is de nem tudom melyiket

281
Segítségkérés / [MEGOLDVA] Rossz házrendszer
« Dátum: 2012. március 16. - 20:02:56 »
Üdv!
Van egy oxford modom de olya problémám lenne hogy nem menti el restart után a házakat a szerver (gõzöm sincs miért,az alap dt fura elmenti és ez is dt edit) Megkérnélek titeket hogy segítsetek hogy miért lehet ez a problémám
(kérem olyanok ne írjanak akik nem a témával kapcsolatosan akarnak Köszönöm!)
Elõre is köszönöm
üdv: Ricsmix

282
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 12:30:29 »
akkor nézd meg hanyas intiben van amit használni akarsz és ird át arra az inti számát
[pawn]SetPlayerInterior(playerid, x);
az x et ird át amelyikben van mind 2nél[/pawn]

283
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 12:19:29 »
Nem biztos! de próbáld meg így
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(classid >= 0 && classid <= 2)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendr~w~/~r~Admin\", 3000, 3);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerPos(playerid, 212.6498,-41.0299,1002.0234);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.0821);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 212.6498,-41.0299,1002.0234);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 214.7581,-41.0411,1002.0234);
        }else if(classid >= 3 && classid <= 7)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Civil\", 3000, 3);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerPos(playerid,  212.6498,-41.0299,1002.0234);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.0821);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 212.6498,-41.0299,1002.0234);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 214.7581,-41.0411,1002.0234);
}
return 1;
}
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
return 1;
}

284
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2012. március 16. - 12:16:29 »
ezt leirnád bõvebben mert ezt nem értem

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 16. - 19:40:18 )

segítsen már valaki

285
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2012. március 16. - 12:01:18 »
Üdv!
Van egy oxford modom de olya problémám lenne hogy nem menti el restart után a házakat a szerver (gõzöm sincs miért,az alap dt fura elmenti és ez is dt edit) Megkérnélek titeket hogy segítsetek hogy miért lehet ez a problémám
(kérem olyanok ne írjanak akik nem a témával kapcsolatosan akarnak Köszönöm!)
Elõre is köszönöm
üdv: Ricsmix

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal