Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - N@rbirock

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 133
271
Ezeknek az oldalaknak a mysqlje nem enged külsõ kapcsolatot.

272
Kérdések, Segítség / VPS
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 15:59:39 »
Ispcp omega-t hogy tudok feltenni ubuntus vpsre?

273
RP/RPG kérések / Report
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 15:29:23 »
nem tudom neked mért csinálja ezt nekem tökéletesen megy. A sscanf plugin és inc ugyanaz a verzió?

274
RP/RPG kérések / Report
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 13:39:35 »
CMD:report(playerid, params[])
{
      new mseg[128],str1[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",mseg)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Használat: /report [szöveg]\");
      if(pi[playerid][admin] >= 1 )//admin változód
{
format(str1,sizeof(str1),\"%s jaelentése %s\",UnderscoreToSpaceName(playerid),mseg);
SendClientMessage(playerid,red,str1);
}
return 1;
}

275
RP/RPG kérések / /b
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 09:02:25 »
Idézetet írta: gergo107 date=1347311611\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27557\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


if(strcmp(cmdtext, \"/b\", true) == 0)
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
new length = strlen(cmdtext);
while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
{
idx++;
}
new offset = idx;
new result[128];
while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[idx - offset] = cmdtext[idx];
idx++;
}
result[idx - offset] = EOS;
if(!strlen(result))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"/b [üzenet]\");
return 1;
}
format(string, sizeof(string), \"%s mondja OOC: (( %s ))\", sendername, result);
ProxDetector(B_Normal, playerid, string,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
return 1;
}

 
ProxDetector:
 

public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      if(!BigEar)
      {
          new VW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
          new VW2 = GetPlayerVirtualWorld(i);
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col1, string);
            }
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col2, string);
            }
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col3, string);
            }
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col4, string);
            }
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col5, string);
            }
         }
      }
      else
      {
         SendClientMessage(i, col1, string);
      }
   }
}
}
return 1;
}

 

De ha már zcmdt használ a módba akkor a sscanf sokkal jobb megoldás.

276
RP/RPG kérések / /b
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 22:51:51 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#pragma tabsize 0
CMD:b(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z, strin[128];
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
      new mseg[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",mseg)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Használat: /b [szöveg]\");
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, x, y, z))
{
format(strin,sizeof(strin),\"» %s mondja ((OOC: %s))\",UnderscoreToSpaceName(playerid),mseg);
SendClientMessage(playerid,0xc4ff00AA,strin);
}
return 1;
}
    stock UnderscoreToSpaceName(playerid)
    {
        new Name0[MAX_PLAYER_NAME];
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            GetPlayerName(playerid, Name0, sizeof(Name0));
        }
        else
        {
            Name0 = \"Disconnected/Nothing\";
        }
        for(new name0 = 0; name0 < MAX_PLAYER_NAME; name0++) if(Name0[name0] == \'_\') Name0[name0] = \' \';
        return Name0;
    }

277
RP/RPG kérések / /b
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 22:27:23 »
Csak annyi.

278
RP/RPG kérések / /b
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 22:22:05 »
#define SendFMessage(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);SendClientMessage(%1,(%2),sendfstring);}while(FALSE)
CMD:b(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
      new mseg[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",mseg)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Használat: /b [szöveg]\");
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, x, y, z))
{
SendFMessage(playerid,0xffffffAA,\"» %s mondja ((OOC: %s))\",UnderscoreToSpaceName(playerid),mseg);
}
return 1;
}
stock UnderscoreToSpaceName(playerid)
{
    new Name0[MAX_PLAYER_NAME];
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        GetPlayerName(playerid, Name0, sizeof(Name0));
    }
    else
    {
        Name0 = \"Disconnected/Nothing\";
    }
    for(new name0 = 0; name0 < MAX_PLAYER_NAME; name0++) if(Name0[name0] == \'_\') Name0[name0] = \' \';
    return Name0;
}

 
Nekem tökéletesen megy.

279
Segítségkérés / Info box készitõ
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 22:16:54 »

280
Kérdések, Segítség / SMF
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 21:03:16 »

281
Kérdések, Segítség / SMF
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 21:01:27 »
Használj FileZilla-t.

282
Kérdések, Segítség / SMF
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 20:59:25 »
Nekem 1 perc 100 megás nettel  ;).

283
Kérdések, Segítség / SMF
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 20:53:20 »
Oda kell feltölteni. Milyen programot használsz?

284
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 20:20:01 »
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1347287507\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A tábla 10281, ami a garázsban van azt nem tudom, jernejl-ben nincs ilyen ott. Viszont találtam egy hasonlót, csak abban több cucc is van, pár szekrény, szemeteszsák, egy asztal rajta pc stb. .. Szóval olyat nem találtam amin csak ez van. Amúgy 11391 az id.
 
Nekem ez nem jó mert egy garázsba kell.

285
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 14:51:23 »
Ennek a 2 tárgynak mi az idje
\"1175359810N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 133
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal