Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 271
Beszélgetés / 3 szavas mese« Dátum: 2014. április 06. - 18:06:45 »
...majd levetkõzött pucérra...
272
Beszélgetés / Ban játék« Dátum: 2014. április 05. - 22:37:39 »
JDHGamers bannolva Wiliam Levy által örökre. Oka: Mi ez a minõsíthetetlen suttyóság?! Sugárba hányok tõled!
273
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC ~ LSTKR - Los Santos TömegKözlekedési Rendszer« Dátum: 2014. április 05. - 22:29:05 »Idézetet írta: BoOy date=1396729666\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47299\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Törölve a hozzászólások, és a téma kicsit szépítve, csak hogy ne sírjon senki!Köszönöm a csicsásítást, BoOy! Új verzió elérhető! [gmod]Összefűztem a 2 hozzászólásod. Máskor használd a módosítás gombot![/gmod] 274
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NPC ~ LSTKR - Los Santos TömegKözlekedési Rendszer« Dátum: 2014. április 05. - 21:40:22 »Idézetet írta: KaRi. date=1396726666\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic De nem az õ dolga és ezt fogd már fel! Módosítsd cappsy kérése szerint! 24 órád van rá ezután megy a figyelmeztetés.Amíg a téma megfelel a szabályzatnak, addig nem kötelezhet rá senki hogy módosítsam! 275
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NPC ~ LSTKR - Los Santos TömegKözlekedési Rendszer« Dátum: 2014. április 05. - 21:36:04 »Idézetet írta: KaRi. date=1396726205\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem azért hanem mivel megkért hogy e szerint módosítsd a leírást, egyszóval ha ezt nem teszed meg a szabályzatot nem tartod be. Amúgy meg nekem csak az a bajom hogy nem a moderátor dolga hogy a te témádat bõvítse, színezze, tegye jobbá. Ha már kiraktad vegyed a fáradtságot ellenkezõ esetben még egyszer leírom hogy témát zárom és mivel nem módosítottad megy a figyelmeztetés.Nem elég hogy jogtalan figyelmeztetést osztasz, még el sem olvasod jól a hozzászólásokat, én azt írtam neki, hogyha van ideje és KEDVE! átírni akkor tegye. E. Amíg a téma megfelel a szabályzatnak, addig nem kötelezhet rá seni hogy módosítsam! 276
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NPC ~ LSTKR - Los Santos TömegKözlekedési Rendszer« Dátum: 2014. április 05. - 21:27:03 »Idézetet írta: KaRi. date=1396721839\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem tudom hogy te még is kinek gondolod magad hogy egy glob.-nak így vissza mersz szólni... Ha már kiraktad vegyed a fáradtságot hogy átalakítsd különben zárom és megy a figyelmeztetés. És ezt a stílust mellõzd.Már nem azért de attól még hogy moderátor vagy, társadalmilag nem különbözünk, mellesleg szólásszabadság van szóval én nyugodtan elmondhatom a véleményem mindenféle következmény nélkül, és különben sem szidtam, ahogy téged sem, szóval nem túlságosan kéne warnolgatni ilyenekért! E: És amíg a szabályzatban nincs benne hogy nem lehet kis mértékben dísziteni a leírást addig nem kötelezhetsz rá. Moderátor létedre ezt tudnod kéne.... 277
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NPC ~ LSTKR - Los Santos TömegKözlekedési Rendszer« Dátum: 2014. április 05. - 16:04:03 »Idézetet írta: cappsy date=1395608730\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Juj. Már ne haragudj meg de borzalmasan néz ki szerintem, hogy teleraktad \"=\" és \"*\" jelekkel. Próbálj meg rajta létszíves egy picit szépíteni.Sajnálom hogy neked nem tetszik, de így jobban átlátható számomra, meg sokak számára is a szkriptben, és ezt a szkriptbõl másoltam. Én nem szeretnék szarakodni vele, ha unatkozol és lesz kedved hozzá, átirogatod te 278
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team« Dátum: 2014. március 23. - 14:26:01 »
Az admin team engedélyével adtam ki a mapot. a Szerver szkriptere voltam jódarabig, csak untam már a sok see edit modos szervert
279
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC ~ LSTKR - Los Santos TömegKözlekedési Rendszer« Dátum: 2014. március 22. - 17:13:11 »Peti134 Tömegközlekedési rendszer Ezt a filterscriptet Több mint 90%-ban Peti134 (aka Wiliam Levy) készítette! A script elkészüléséhez szûkség volt:
Változásnapló: ========================================================================Változásnapló======================================================================== ************************************************************************************************************************************************************* Nem publikált verziók: 0.2.0: - Teljes újrakezdés! - NPC azonosító rendszer(Az NPC-k már a playerek után is csatlakozhatnak) - Teljesen új buszvonalak - SetBusStop függvény a CreateDynamicArea helyett - Kalauz munka kidobva a kukába - Többfelvételes vonalak(2 megálló között egy felvétel) 0.2.1 - Vonat - 1 felvételes vonalak 0.2.2 - Vonatot nem pausézza le a script, mert össze vissza ugrált a vonat miatta - Vonat újra felvéve 0.2.3 - Új buszpályaudvar - Buszvonalak a SeeRPG(Roliék által kiadott) helyeihez igazítva - /menetrendnél írja ha áll a busz 0.2.4 - Buszmegállók nevei a jelenlegi SeeRPG-hez igazítva - /menetrend írja a busz következő megállóhoz való távolságát - Sűrübben van ellenőrízve, hogy van-e valaki a busz előtt 0.2.5 - /menetrend-del már megnézhető egy adott járatnak az összes megállója - Vonat felett is írja a következő megállót 0.2.6 - A buszoknak van 2 végállomása, a busz visszafele is ugyanazokat a helyeket érinti - Kijelző a buszokra(Megtudjuk, hogy melyik végállomás felé tart a busz) ~ még buggol néha :S 0.2.6 - Vonalak újra felvéve (sebeség 60 km/h-ra korlátozva) - /npc parancs rcon adminoknak 0.2.7 - Utastájékoztatás a megállókban(ha megállóban vagyunk értesít ha egy busz elindul az előző megállóból és kiszámítja, a busz odaérési idejét távolság alapján[általában kevesebb idő, de jól jöhet].] Ez a vonatokra nem vonatkozik!!!) 0.2.8 - 0.2.9 - Nem történt változás 0.3.0 - Amikor vasútállomáson vagyunk, és a vonat közeledik az állomás felé, 15 percen belül 3x értesít, hogy vonat érkezik - Egyéb Bugjavítások - Történhet olyasmi, hogy az NPC hirtelen eltünik a szerverről => Időnként ellenőrzi a szkript, hogy egy adott NPC fentt van e még a szerveren, és ha nincs, akkor újra felcsatlakoztatja - /gotomegallo parancs(rCon adminok el tudnak teleportálni egy kiválasztott járat kiválasztott megállójához pl: /gotomegallo 4 3 -- Ez a 4-es járatszámú busz/vonat 3. megállójához rakja az emberünket!) - Sorompók lettek lerakva oda, ahol alapból nincs. - Vonat újra felvéve 0.3.1 - 0.9.9 - Buggok javitása(\"kijelző\" bug még ritkán előfordul) ************************************************************************************************************************************************************* Publikált verziók: 1.0.0 - Vonat 5 percenként újrakezdte útját, máig nem tudott okok miatt, Vonat szkriptje újraírva, így már működik - Buszok megálltak egymás mellett ha találkoztak ==> javítva, \"mellékhatása\" az, hogy ha normál player COACH tipusu járműben ül, előtte nem áll meg a busz - Megállónevek javítva(helyesírási hibák, stb...) 2.0.0 - Kijelző a buszban(textdraw), működése hasonló mint ami BKK (BKV) buszaiban található, megállókban írja a járatszámot, és a végállomást, ahova a busz megy, megállókon kívül pedig az időt, és hogy mi következik, valamint szintén a járatszámot meg az irányt! - Bemondás(hangos utastájékoztatás a googlefordító kellemes ( ) hangjával) - Licensz kiszedve mert minek... - Rossz rekord fájlok voltak a tömörített állományban - Egy titkos, észrevehetetlen, de hosszútávon nagy galibát okozó bug kijavítva! 2.1.0 - 2.2.0.B verzióban lett kiadva - Utcai \"kijelző\"-k: Mint budapesten a BKK-nál. Kijelzők, amik úgy nagyjából kiszámítják hogy mikor jön a busz/vonat. Ez egy elég béta, de jól sikerült dolog. Legfőbb hibái: Légvonalban számítja ki az érkezést(máshogy sajnos egyenlőre nem lehet megoldani) Olykor-olykor elfelejt írni valamit(hiba oka nem ismert) - Bemondás már köszön is az első megállónál - Már lehet egyedi járatszámot adni a járatoknak, nem csak az 1,2,3,4,5,6... stb.. Fontos, hogy betű nem szerepelhet a járatszámban - \"Belső kijelző\" bug javítva. Csak egyetlenegy embernek változott a szöveg, a többi mind azt látta: 999>Betöltés... - Már a szkript akadályozza meg, hogy az NPC ne üssön el playert, nem az NPC szkriptje(npcmodes). Ha sokáig állsz az NPC előtt akkor figyelmeztet hogy hagyjad mán békén. - Apró hibák javítva, szkript néhol egyszerűsítve, pár fölösleges dolog kiszedve. 2.1.5 - 2.2.0.B verzióban lett kiadva -Összes include egy lstkr.inc-be pakolva, így az már kell a szkript konvertálásához. -\"Hejesirássi\" hibák / elírások javítva 2.2.0.A - 2.2.0.B verzió elődje -2.1.0 és 2.1.5 újdonságai -Belső kijelzőn hosszú megállónevek külön periódusban jelennek meg. -Átszállási lehetőségek: A kijelzőn a megállónév(és esetleg \"végállomás\" szöveg) kiírása után közli hogy milyen buszokra szállhatunk át. 2.2.0.B -Átszállási lehetőségek kijelzése kiszedve: Kifagyasztotta a szervert sokszor, következő verzió tartalmazni fogja ************************************************************************************************************************************************************* Várható újdonságok: -Átszállási lehetőségek a belső \"kijelzőn\" -TTS alapú hangosbemondó(webforditas,google translate,stb) -Vonatnak végállomás(oda-vissza, nempedig körbe-körbe), és valósághű bemondás ************************************************************************************************************************************************************* Köszönöm, hogy elolvastad a változásnaplót! ========================================================================Változásnapló======================================================================== Szkripten kívüli információ: A bemondások megújítva! Letöltés: LSTKR Bugjelentés: [email protected] , Tárgy: LSTKR Bugjelentés, Tartalmában benne kell lennie: Mikor találtad a bug-ot Mi a bug Mit akadályoz a bug, mi nem mûködik a bug miatt Mit javasolsz a bug javítására(nem kötelezõ) Ötlet/javaslat(nem a buggal kapcsolatosan) hogy mit kéne még hogy tudjon a szkript 280
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team« Dátum: 2014. március 22. - 17:12:47 »Idézetet írta: KaRi. date=1395504606\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47298\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szabályzatnak megfelelõen bõvítsd légyszíves 24 órán belül!Ha elolvastad volna a szöveget végig, akkor tudnád, hogy nincs rá lehetõségem. Legyél szives ezt most elnézni nekem. 281
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team« Dátum: 2014. március 22. - 16:36:26 »
Üdvözletem, nem szervert hírdetni meg ilyesmi jöttem ide, hanem gondolom valaki járt már a NEORPG-n
Már nem használjuk ezt a mapot tovább mert teljesen egyedi, nem See edit módunk lesz, illetve csak nekik mert már nem nagyon foglalkozok a SA-MP-pal. E: Szóval akkor videó mivel a videó leírása itt nem jelenik meg, nem sértek vele szabályzatot.: www.youtube.com/watch?v=SDYPFfLj5F0 A videó minõségéért elnézést, nem én készítettem.
Objektek(nem fér ki o.O): http://data.hu/get/7538065/objects_sf_neo.txt 282
Általános / Ti mit vártok egy See moddal nyílt szervertõl?« Dátum: 2014. január 02. - 10:47:27 »
283
SA-MP: Szerverfejlesztés / "Kisvasút" ~ mappolt sin, mappolt "vonat"« Dátum: 2014. január 02. - 10:39:25 »
284
Általános / Ti mit vártok egy See moddal nyílt szervertõl?« Dátum: 2014. január 01. - 00:55:46 »
A téma adott: A kérdés az, hogy ti mit vártok, egy Rolikáék által kiadott SeeRPG moddal indított szervertõl? Milyen változást, õj dolgokat, stb..
(Kedves adminok: Ne töröljétek a témát mert b*ssza a csõrötöket hogy bene van hogy See...) 285
SA-MP: Szerverfejlesztés / "Kisvasút" ~ mappolt sin, mappolt "vonat"« Dátum: 2013. december 31. - 23:12:40 »
Köszönöm
|