Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Wiliam Levy

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 40
271
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2014. április 06. - 18:06:45 »
...majd levetkõzött pucérra...

272
Beszélgetés / Ban játék
« Dátum: 2014. április 05. - 22:37:39 »
JDHGamers bannolva Wiliam Levy által örökre. Oka: Mi ez a minõsíthetetlen suttyóság?! Sugárba hányok tõled!

273
Idézetet írta: BoOy date=1396729666\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47299\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Törölve a hozzászólások, és a téma kicsit szépítve, csak hogy ne sírjon senki!
 
Köszönöm a csicsásítást, BoOy!  :-*  :D


Új verzió elérhető!
[gmod]Összefűztem a 2 hozzászólásod. Máskor használd a módosítás gombot![/gmod]

274
Idézetet írta: KaRi. date=1396726666\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De nem az õ dolga és ezt fogd már fel! Módosítsd cappsy kérése szerint! 24 órád van rá ezután megy a figyelmeztetés.
 
Amíg a téma megfelel a szabályzatnak, addig nem kötelezhet rá senki hogy módosítsam!

275
Idézetet írta: KaRi. date=1396726205\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem azért hanem mivel megkért hogy e szerint módosítsd a leírást, egyszóval ha ezt nem teszed meg a szabályzatot nem tartod be. Amúgy meg nekem csak az a bajom hogy nem a moderátor dolga hogy a te témádat bõvítse, színezze, tegye jobbá. Ha már kiraktad vegyed a fáradtságot ellenkezõ esetben még egyszer leírom hogy témát zárom és mivel nem módosítottad megy a figyelmeztetés.
 
Nem elég hogy jogtalan figyelmeztetést osztasz, még el sem olvasod jól a hozzászólásokat, én azt írtam neki, hogyha van ideje és KEDVE! átírni akkor tegye.
E. Amíg a téma megfelel a szabályzatnak, addig nem kötelezhet rá seni hogy módosítsam!

276
Idézetet írta: KaRi. date=1396721839\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom hogy te még is kinek gondolod magad hogy egy glob.-nak így vissza mersz szólni... Ha már kiraktad vegyed a fáradtságot hogy átalakítsd különben zárom és megy a figyelmeztetés. És ezt a stílust mellõzd.
 
Már nem azért de attól még hogy moderátor vagy, társadalmilag nem különbözünk, mellesleg szólásszabadság van szóval én nyugodtan elmondhatom a véleményem mindenféle következmény nélkül, és különben sem szidtam, ahogy téged sem, szóval nem túlságosan kéne warnolgatni ilyenekért!
E: És amíg a szabályzatban nincs benne hogy nem lehet kis mértékben dísziteni a leírást addig nem kötelezhetsz rá. Moderátor létedre ezt tudnod kéne....

277
Idézetet írta: cappsy date=1395608730\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Juj. Már ne haragudj meg de borzalmasan néz ki szerintem, hogy teleraktad \"=\" és \"*\" jelekkel. Próbálj meg rajta létszíves egy picit szépíteni.
 
Sajnálom hogy neked nem tetszik, de így jobban átlátható számomra, meg sokak számára is a szkriptben, és ezt a szkriptbõl másoltam. Én nem szeretnék szarakodni vele, ha unatkozol és lesz kedved hozzá, átirogatod te ;)

278
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team
« Dátum: 2014. március 23. - 14:26:01 »
Az admin team engedélyével adtam ki a mapot. a Szerver szkriptere voltam jódarabig, csak untam már a sok see edit modos szervert

279

Peti134 Tömegközlekedési rendszer
Ezt a filterscriptet Több mint 90%-ban Peti134 (aka Wiliam Levy) készítette!
 



A script elkészüléséhez szûkség volt:
 
  • Terno-ra (NPC azonosító változó alapok=>[nid], következõ megálló megállapítása, SetBusStop

  • függvényben minimális segítség, na meg a változó NEVEK mert nem tudtam mit kitalálni)

  • sampforum.hu-n regisztrált emberekre

  • Rolee-ra (pár dolgot az õ módjukból néztem ki, mint pl. a szineket)

  • kzyn-re (belső kijelző szöveg tördelésben segítség)


Változásnapló:




========================================================================Változásnapló========================================================================
*************************************************************************************************************************************************************
Nem publikált verziók:
 

0.2.0:

- Teljes újrakezdés!
- NPC azonosító rendszer(Az NPC-k már a playerek után is csatlakozhatnak)
- Teljesen új buszvonalak
- SetBusStop függvény a CreateDynamicArea helyett
- Kalauz munka kidobva a kukába
- Többfelvételes vonalak(2 megálló között egy felvétel)
0.2.1
- Vonat
- 1 felvételes vonalak
0.2.2
- Vonatot nem pausézza le a script, mert össze vissza ugrált a vonat miatta
- Vonat újra felvéve
0.2.3
- Új buszpályaudvar
- Buszvonalak a SeeRPG(Roliék által kiadott) helyeihez igazítva
- /menetrendnél írja ha áll a busz
 

0.2.4

- Buszmegállók nevei a jelenlegi SeeRPG-hez igazítva
- /menetrend írja a busz következő megállóhoz való távolságát
- Sűrübben van ellenőrízve, hogy van-e valaki a busz előtt
 

0.2.5

- /menetrend-del már megnézhető egy adott járatnak az összes megállója
- Vonat felett is írja a következő megállót
 

0.2.6

- A buszoknak van 2 végállomása, a busz visszafele is ugyanazokat a helyeket érinti
- Kijelző a buszokra(Megtudjuk, hogy melyik végállomás felé tart a busz) ~ még buggol néha :S
 

0.2.6

- Vonalak újra felvéve (sebeség 60 km/h-ra korlátozva)
- /npc parancs rcon adminoknak
 

0.2.7

- Utastájékoztatás a megállókban(ha megállóban vagyunk értesít ha egy busz elindul az előző megállóból
                      és kiszámítja, a busz odaérési idejét távolság alapján[általában kevesebb idő, de jól jöhet].]
                      Ez a vonatokra nem vonatkozik!!!)
0.2.8 - 0.2.9
- Nem történt változás
 

0.3.0

- Amikor vasútállomáson vagyunk, és a vonat közeledik az állomás felé, 15 percen belül 3x értesít, hogy vonat érkezik
- Egyéb Bugjavítások
- Történhet olyasmi, hogy az NPC hirtelen eltünik a szerverről => Időnként ellenőrzi a szkript, hogy egy adott NPC fentt van e még
a szerveren, és ha nincs, akkor újra felcsatlakoztatja
- /gotomegallo parancs(rCon adminok el tudnak teleportálni egy kiválasztott járat kiválasztott megállójához
               pl: /gotomegallo 4 3  -- Ez a 4-es járatszámú busz/vonat 3. megállójához rakja az emberünket!)
- Sorompók lettek lerakva oda, ahol alapból nincs.
- Vonat újra felvéve
0.3.1 - 0.9.9
- Buggok javitása(\"kijelző\" bug még ritkán előfordul)
*************************************************************************************************************************************************************
 
Publikált verziók:
 

1.0.0

- Vonat 5 percenként újrakezdte útját, máig nem tudott okok miatt, Vonat szkriptje újraírva, így már működik
- Buszok megálltak egymás mellett ha találkoztak ==> javítva, \"mellékhatása\" az, hogy ha normál player
COACH tipusu járműben ül, előtte nem áll meg a busz
- Megállónevek javítva(helyesírási hibák, stb...)
2.0.0
- Kijelző a buszban(textdraw), működése hasonló mint ami BKK (BKV) buszaiban található, megállókban írja a járatszámot,
és a végállomást, ahova a busz megy, megállókon kívül pedig az időt, és hogy mi következik,
valamint szintén a járatszámot meg az irányt!
- Bemondás(hangos utastájékoztatás a googlefordító kellemes ( :D ) hangjával)
- Licensz kiszedve mert minek...
- Rossz rekord fájlok voltak a tömörített állományban
- Egy titkos, észrevehetetlen, de hosszútávon nagy galibát okozó bug kijavítva!
2.1.0 - 2.2.0.B verzióban lett kiadva
- Utcai \"kijelző\"-k: Mint budapesten a BKK-nál. Kijelzők, amik úgy nagyjából kiszámítják hogy mikor jön a busz/vonat.
Ez egy elég béta, de jól sikerült dolog. Legfőbb hibái:
Légvonalban számítja ki az érkezést(máshogy sajnos egyenlőre nem lehet megoldani)
Olykor-olykor elfelejt írni valamit(hiba oka nem ismert)
- Bemondás már köszön is az első megállónál
- Már lehet egyedi járatszámot adni a járatoknak, nem csak az 1,2,3,4,5,6... stb..
Fontos, hogy betű nem szerepelhet a járatszámban
- \"Belső kijelző\" bug javítva. Csak egyetlenegy embernek változott a szöveg, a többi mind azt látta: 999>Betöltés...
- Már a szkript akadályozza meg, hogy az NPC ne üssön el playert, nem az NPC szkriptje(npcmodes).
Ha sokáig állsz az NPC előtt akkor figyelmeztet hogy hagyjad mán békén.
- Apró hibák javítva, szkript néhol egyszerűsítve, pár fölösleges dolog kiszedve.
2.1.5 - 2.2.0.B verzióban lett kiadva
-Összes include egy lstkr.inc-be pakolva, így az már kell a szkript konvertálásához.
-\"Hejesirássi\" hibák / elírások javítva
2.2.0.A - 2.2.0.B verzió elődje
-2.1.0 és 2.1.5 újdonságai
-Belső kijelzőn hosszú megállónevek külön periódusban jelennek meg.
-Átszállási lehetőségek: A kijelzőn a megállónév(és esetleg \"végállomás\" szöveg) kiírása után közli hogy milyen buszokra
szállhatunk át.
2.2.0.B
-Átszállási lehetőségek kijelzése kiszedve: Kifagyasztotta a szervert sokszor, következő verzió tartalmazni fogja
*************************************************************************************************************************************************************
 
Várható újdonságok:
-Átszállási lehetőségek a belső \"kijelzőn\"
-TTS alapú hangosbemondó(webforditas,google translate,stb)
-Vonatnak végállomás(oda-vissza, nempedig körbe-körbe), és valósághű bemondás
*************************************************************************************************************************************************************
Köszönöm, hogy elolvastad a változásnaplót!
========================================================================Változásnapló========================================================================
 
 
Szkripten kívüli információ: A bemondások megújítva!
Letöltés: LSTKR
Bugjelentés: [email protected] , Tárgy: LSTKR Bugjelentés, Tartalmában benne kell lennie:
 

Mikor találtad a bug-ot
Mi a bug
Mit akadályoz a bug, mi nem mûködik a bug miatt
Mit javasolsz a bug javítására(nem kötelezõ)
Ötlet/javaslat(nem a buggal kapcsolatosan) hogy mit kéne még hogy tudjon a szkript

280
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team
« Dátum: 2014. március 22. - 17:12:47 »
Idézetet írta: KaRi. date=1395504606\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47298\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szabályzatnak megfelelõen bõvítsd légyszíves 24 órán belül!
 
Ha elolvastad volna a szöveget végig, akkor tudnád, hogy nincs rá lehetõségem.
Legyél szives ezt most elnézni nekem.

281
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team
« Dátum: 2014. március 22. - 16:36:26 »
Üdvözletem, nem szervert hírdetni meg ilyesmi jöttem ide, hanem gondolom valaki járt már a NEORPG-n
Már nem használjuk ezt a mapot tovább mert teljesen egyedi, nem See edit módunk lesz, illetve csak nekik mert már nem nagyon foglalkozok a SA-MP-pal.
E:
Szóval akkor videó mivel a videó leírása itt nem jelenik meg, nem sértek vele szabályzatot.:
www.youtube.com/watch?v=SDYPFfLj5F0
A videó minõségéért elnézést, nem én készítettem.
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1340, -2692.604736, 383.846832, 4.128149, 4.136054);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10249, -1663.187500, 1214.554687, 16.210939, 25.861417);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10381, -2637.414062, 376.039062, 15.898440, 45.242309);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2092.914550, 1368.504394, 7.301189, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2092.914550, 1400.949584, 7.077400, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2061.979248, 1382.532836, 7.099770, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2062.249511, 1336.656127, 7.104810, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1300, -2073.442138, 1330.213867, 6.875430, 2.914008);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2061.979248, 1430.264526, 7.049940, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 768, -2866.382812, 518.726562, 1.335940, 23.053596);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1283, -2862.138427, 459.574798, 4.330900, 11.085760);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1283, -2842.440673, 474.069427, 4.915170, 11.085760);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1283, -2844.958007, 457.039581, 5.461299, 11.085760);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2917.082763, 506.727569, 4.679920, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2863.160400, 506.861083, 4.568769, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11014, -2076.437500, -107.929687, 36.968750, 31.869302);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 729, -1806.679687, 558.914062, 34.132808, 12.792648);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2662.922363, -238.519729, 6.034450, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2655.394042, -241.328048, 5.819890, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2961.686767, 483.921173, 5.036409, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2993.592529, 458.035614, 4.786149, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9824, -2533.304687, 1216.273437, 39.414058, 11.956135);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1500, -2524.857666, 1216.338623, 38.216239, 3.464626);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2744.998535, 360.317932, 5.086040, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, -2738.746337, 376.095336, 5.702799, 4.951889);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -1781.519287, 945.884582, 29.445680, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -1726.987060, 943.643859, 29.514089, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 792, -2012.842895, 478.759948, 37.067699, 6.231204);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 966, -1701.429687, 687.593750, 23.882810, 6.011128);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 967, -1700.929687, 688.867187, 23.882810, 4.121232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 708, -2637.828125, 423.554687, 3.726560, 25.636083);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 966, -2436.851562, 495.453125, 28.953130, 6.011128);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 968, -2436.812500, 495.468750, 29.679689, 5.576333);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 967, -2438.726562, 495.007812, 29.101560, 4.121232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11015, -2028.132812, -111.273437, 36.132808, 19.986207);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1532, -2026.644409, -102.416526, 36.090099, 3.459165);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1497, -2029.486328, -119.987266, 34.628990, 3.458809);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1350, -1982.512573, -724.677185, 32.416278, 7.067327);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, -1987.750000, -745.906250, 31.015630, 8.848554);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1290, -1987.816772, -748.853698, 32.204578, 8.885303);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1350, -1992.924926, -995.113525, 35.797649, 7.067327);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 967, -1572.703125, 657.601562, 6.078129, 4.121232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 966, -1572.203125, 658.835937, 6.078129, 6.011128);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10830, -1671.445312, 70.648437, 10.648440, 37.333343);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -1571.867187, 140.773437, 16.617189, 16.251438);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -1636.812500, 70.500000, 16.617189, 16.251438);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -1671.500000, 105.195312, 16.617189, 16.251438);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10773, -1711.023437, 65.125000, 5.515629, 18.701074);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10831, -1706.476562, 13.015629, 7.406250, 30.153728);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -1706.117187, 33.164058, 16.617189, 16.251438);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2644.588378, 1330.233764, 7.203559, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2615.678466, 1341.969970, 7.356210, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2574.801269, 1395.839477, 7.474239, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2630.543457, 1450.057373, 7.284860, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2661.546630, 1486.338623, 7.108019, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2706.217773, 1486.338623, 7.247059, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2716.166748, 1475.031982, 7.174510, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2716.166748, 1455.811157, 7.144189, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2716.437011, 1416.141723, 7.061709, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2615.501708, 1381.256347, 7.290719, 4.900698);

 
Objektek(nem fér ki o.O):
http://data.hu/get/7538065/objects_sf_neo.txt

282
Általános / Ti mit vártok egy See moddal nyílt szervertõl?
« Dátum: 2014. január 02. - 10:47:27 »

 

Szerintem most felejtsd el a seerpg modot!
Az RP így is elég mély pontján van, hamarosan reméljük változni fog!
Köszi, de nincs szüksége a magyar RP társaságnak see, desert towns, defensive és semmiféle sablon rp szerverre
Ha szeretnél szervert, akkor írj egy saját módot!
De aki nem tud RPzni és bannolják, azt nem azért bannolják, hogy letöltsön egy módot és nyisson egy sz*rt, hogy bosszúból õ is bannolgasson.
Akit bannolnak, annak vagy nincs érzéke az RP hez, vagy menjen és tanuljon.
Ha valakit bannolnak egy RP szeróról saját hibájából, akkor szerintem gondolkodjon el, hogy megtanuljon RPzni
ÉS
nem saját nonszervert készíteni!
 
[/quote]
OFF: Elen te most a szívembõl beszéltél.
ON:
Nem NAGYON NEM! Utáljuk sõt rühelljük a See-t!
És ha már kellenek nyomós indokok akkor ottvan amit Elen mondott.
Másik meg, hogy tök felesleges, ilyenek miatt szemetelõdik tele az a keresõ. Aki meg szeretne egy normális saját nem edit szervert készíteni(mint én) soha nem fogják megtalálni mivel a keresõ 70% azzal a r* See vel van tele.
Mapokon kívül egy Seeben nem lehet fejleszteni! Egy 12 éves gyerek nem fogja átlátni a scriptet. 5 éve C# programozok  2 éve meg Pawn.  És még én se látom át a See sorait. Max 1-2 5 soros parancsot lehet beletenni és remélni, hogy kompatibilis lesz a GM el.
Inkább írj egy sajátot mint mondták. Nehéz meló elhiszem én 1 év alatt felépítettem egy saját RP modot. És már többet tud és több érdekesség van benne mint egy See ben. Csak hát mivel leromlott a RPG hírneve már senki nem fog arra se menni. Úgy, hogy kérlek, nagyon nagyon kérlek NE NE NE Ne legyen! Ne is hozz fel még 1x ilyen témát. Aki meg meg akarja nyitni az meg szégyellje magát
 
[/quote]
Hát figyelj: Nekem is, illetve Nekünk(2 szkripter van én, és egy másik emberke) is See edit szerverünk van, és én tökéletesen átlátom a See-t (persze azért 1.5 évig csak nézegettem, volt idõm megtanulni, hogy mit hogy...), mellesleg majdnem az összes See bugot kijavitottam, kiszedtem a fölösleges dolgokat, munkákat, újítottam, Új munkákat írtam, stb.. Ezt a témát én azért nyitottam, hogy ötleteket szerezzek, mert See módba én már bármit(Jó azért nem túlzok..), majdnem bármit megtudok oldani.. Én nem azt várom, hogy oltogassatok, hogy Igy See, úgy See, Arra sem vagyok kiváncsi, hogy bajotok van a See moddal, ÉN arra vagyok kiváncsi, hogy Mit kell beleírni, és mit kell kiszedni, ami alapból benne volt!

283
SA-MP: Szerverfejlesztés / "Kisvasút" ~ mappolt sin, mappolt "vonat"
« Dátum: 2014. január 02. - 10:39:25 »

Jó lett de.
Nem jól tudom, vagy ha egy kicsit is rosszul mapoltad a pályát akk a vonat átmegy a falon ki oda ahol sinek sincsenek.
Ha tesztelted bocsi. :)
 
[/quote]
Teszteltem! Mûködik :)
 

[mod]Javítottam neked a képeket :). A kép direkt linkjét kell berakni!! :)[/mod]
 
[/quote]
Köszike cuncimókus :D

284
Általános / Ti mit vártok egy See moddal nyílt szervertõl?
« Dátum: 2014. január 01. - 00:55:46 »
A téma adott: A kérdés az, hogy ti mit vártok, egy Rolikáék által kiadott SeeRPG moddal indított szervertõl? Milyen változást, õj dolgokat, stb..
(Kedves adminok: Ne töröljétek a témát mert b*ssza a csõrötöket hogy bene van hogy See...)

285
SA-MP: Szerverfejlesztés / "Kisvasút" ~ mappolt sin, mappolt "vonat"
« Dátum: 2013. december 31. - 23:12:40 »
Köszönöm :)

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal