Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 85
271
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 15:38:59 »
Játszott Idõ perceket ment...Ezért osztom el hatvannal,hogy megkapjam az órát.De az a bak,hogy a százaléknál is/óránál is mindig csak az egész részet írja ki,a tizedeseket 00-nak hagyja.

272
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 21:17:01 »
Az én szerveremen tegnap teleport hackeltek.

273
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 20:34:27 »
Hát igen,igazából csak úgy tudom jóvá tenni a fegyverrendszert,hogy csinálok /elõvesz parancsot.
És onplayerupdate alá berakom azt,hogy FegyverElol[playerid] != GetPlayerWeapon(playerid)
És ha nem egyenlõ,akkor kiderült,hogy hackel.Bár ez megitn nem jó.Elõvesz egy 1 töltényes Deagle-t,majd hackel magának még +9999 töltényt.
Szerintem a legjobb megoldás:
A fegyvereket változókban tárolom,és minden egyes lövésnél csökkentem a töltény számtá a változóban,és egy timerrel végig megyek az összes fegyveren és megnézem,hogy megegyezik-e a fegyverid,és a töltényszám.
Vagy ááááá ez se lenne jó,ha minden igaz.

274
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 20:23:01 »
xd
Egyébként nem lehet,hogy godmode úgy mûködik,hogy szupergyorsan állítja maxra a hp-ját?És így veszít hp-t sérüléskor,csak egybõl fel is tölti.Mert ha ez alapján mûködik,akkor nem jó a megoldásod.
A fegyverhack ellen meg nem jó ez,mert az egy dolog,hogy le lehet tiltani fegyvereket,de ha olyan fegyvert hackel magának,amit alapból is meg lehet szerezni,akkor nem mûködik. :(

275
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 20:05:34 »
Nem az érdekel,hogy milyen hackek vannak,hanem hogy mi alapján mûködnek.És hogy hogy lehet védekezni ellenük.

276
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 20:00:00 »
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi,hogy milyen elven mûködnek a hackek?
Pontosabban arra,hogy milyen védelemmel lehet kiszûrni az alábbi hackeket:
Fegyver,HP,Armor,Teleport,God,Javítás,stb?
Láttam pár filterscriptet,de szerbül vannak a változók,így sok idõ lenne elemeznem.

277
Archívum / TudvariRPG - Új generációs RP szerver! | Publikus Teszt
« Dátum: 2014. március 29. - 19:04:50 »
Zyzu te honnan veszed ezt a zéró követelményt???
Komolyan...6 percig azzal szórakoztam a videómban,hogy mindenféle szinonímákkal,és minél érhetõbben közöljem az emberekkel,hogy a munkáknál nem (nonos) szint követelmény van,hname ki kell tanulnod a szakmát.Szóval pont az,amit te mondtál.És minél tovább kell képezned magadat egy munkához,annál értékesebb ergó annál jobban keres.
A név azért van ott,hogy printscreeneknél lehessen bizonyítani a készítõ nevét,ezzel elkerülve a hamisításokat.(Ezért van ott a dátum+idõ is)
A szerveren akármilyen névvel fent lehetsz a teszt fázisban,hogy látod.(Másik karaktereim: Teszt Elek1,Teszt Elek2,Teszt Elek3)
Olvasgass,aztán írj ilyen kommentet.
Azért vannak a videók,hogy tájékoztassák a játékosokat a szerveren lévõ dolgokról,és még az is megértse a szerveren lévõ rendszereket,aki nem jönne rá.És aki még ezután sem érti a szerver alapjait,az ne jöjjön fel rá.
Nos...Te akkor inkább ne gyere fel...
Mindenhol óriási betûkkel ki van írva az,hogy publikus teszt.Ha ennél nagyobb betûkkel lenne,akkor feljelentenének a közízlés sértéséért.

Elemezzük a szót:


Publikus = Mindenki szabadon feljöhet,nincsenek különleges követelmények.


Teszt = A szerver még teszt fázisban van,még nem is kell RP-zni.A szerver azért fut,hogy a talált bugokat,észrevételeket,ötleteket megosszák a játékosok,és ezzel jobbá tegyék majd a várható futást,amikor már élesben RP-zni kell.Elkerülve ezzel az olyan szerver leégetõ bugokat,mint ami már más szerveren megesett.

Ha ennyire nem ismered a magyar nyelv szavait,akkor inkább ne beszéld.
A negatív kritikákra tudod hogy szoktam reagálni?Teszek róla,hogy ne legyen több,és változtatok a szerveren.
De a tiéd nem negatív kritika,hanem pár szót elolvastál,és ebbõl létrejött valamilyen teória a fejedben,amit egybõl igaznak gondoltál,majd errõl írtál véleményt.

278
Archívum / TudvariRPG - Új generációs RP szerver! | Publikus Teszt
« Dátum: 2014. március 28. - 22:36:42 »
Házrendszer:
 

279
Segítségkérés / Kapunyitás
« Dátum: 2014. március 28. - 21:45:49 »
Nem jó.
 
CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy)
{
   MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050,2.0,0.00000, 0.50000, -0.42000);
   KapuNy= 1;
return 1;
}
else
{
    MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050,2.0, 0.00000, 0.50000, -0.42000);
    KapuNy = 0;
    return 1;
}
}

280
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 28. - 20:49:47 »
Sziasztok!
Az alábbi kódnál valamiért a százalékoknál 0.00 % százalék van,és az óránál pedigcsak az egész részét írja ki.Például: 3113 perc ->51 óra + valamennyi perc -# 51.00 órát ír ki.Vagyis lehagyja a tizedest.És szerintem ez a baj a százalékoknál is.Olyan 0.01 %-ot kéne kiírnia,és helyette 0.00-át.
 
CMD:statisztika(playerid)
{
if (Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\");
new string[256];
new Float:bortonsz = (JatekosInfo[playerid][bortonIdo]/JatekosInfo[playerid][JatszottIdo])*100;
new Float:ajsz = (JatekosInfo[playerid][AJIdo]/JatekosInfo[playerid][JatszottIdo])*100;
new Float:ora = JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]/60;
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"------------------------------------STATISZTIKA------------------------------------\");
format(string,sizeof(string), \"| Játszott Idõ: %d perc (%.2f óra)|\",JatekosInfo[playerid][JatszottIdo],ora);
SendClientMessage(playerid, SZURKE, string);
format(string,sizeof(string), \"| Ebbõl Börtönben: %d perc (%.2f százalék) |\",JatekosInfo[playerid][bortonIdo],bortonsz);
SendClientMessage(playerid, SZURKE, string);
format(string,sizeof(string), \"| Ebbõl Adminjailben: %d perc (%.2f százalék) |\",JatekosInfo[playerid][AJIdo],ajsz);
SendClientMessage(playerid, SZURKE, string);
format(string,sizeof(string), \"| Halálok: %d | Gyilkosságok: %d |\",JatekosInfo[playerid][Halal],JatekosInfo[playerid][Oles]);
SendClientMessage(playerid, SZURKE, string);
printf(\"%s megnézte a statisztikáját.\",GetPlayerNameEx(playerid));
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 30. - 10:53:31 )

valaki?

281
Segítségkérés / Kapunyitás
« Dátum: 2014. március 26. - 17:58:34 »
Zárom,majd ha kiderül,hogy mégsem oldódott meg,akkor megint kiírom.

282
Segítségkérés / Kapunyitás
« Dátum: 2014. március 25. - 16:03:32 »
Azokat opcionálisnak írja.
De egyébként lehet rájöttem a hibára.VÉletlenül kivettem egy paramétert,és lehetséges,hogy 0-nak vette a sebességet :D

283
Segítségkérés / Leghatásosabb modlopás gátló
« Dátum: 2014. március 24. - 21:06:52 »
Rendben,köszi.

284
Segítségkérés / Leghatásosabb modlopás gátló
« Dátum: 2014. március 24. - 20:50:33 »
Publikálnád?

285
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 24. - 17:26:34 »
Köszi,sikerült.Bár valamiért most az összes többi jó lett,pedig csak 1-nél cseréltem le a tiédre.
Másik:
 
new Float:Kamat;
public OnGameModeInit()
{
new sv = random(3)+3;
Kamat = sv/100;

 
Mindig 0.00000.Miért nem jó?
És itt is ugyan úgy 0.00 százalékokat ír:
 
   new Float:bortonsz = (JatekosInfo[playerid][bortonIdo]/JatekosInfo[playerid][JatszottIdo])*100;
new Float:ajsz = (JatekosInfo[playerid][AJIdo]/JatekosInfo[playerid][JatszottIdo])*100;
new Float:ora = (JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]/60);
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"------------------------------------STATISZTIKA------------------------------------\");
format(string,sizeof(string), \"| Játszott Idõ: %d perc (%.2f óra)|\",JatekosInfo[playerid][JatszottIdo],ora);
SendClientMessage(playerid, SZURKE, string);
format(string,sizeof(string), \"| Ebbõl Börtönben: %d perc (%.2f százalék) |\",JatekosInfo[playerid][bortonIdo],bortonsz);
SendClientMessage(playerid, SZURKE, string);
format(string,sizeof(string), \"| Ebbõl Adminjailben: %d perc (%.2f százalék) |\",JatekosInfo[playerid][AJIdo],ajsz);
SendClientMessage(playerid, SZURKE, string);
format(string,sizeof(string), \"| Halálok: %d | Gyilkosságok: %d |\",JatekosInfo[playerid][Halal],JatekosInfo[playerid][Oles]);
SendClientMessage(playerid, SZURKE, string);

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal