Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - [sdc]skyline
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 89
271
« Dátum: 2013. február 10. - 14:01:59 »
Na már mûködik, cska annyi a baj, ha berakott objectre dobja akkor a 0 ás ID jû ember nem látja, de ha ereeti objectra akkor a 0 ás is látja. Egyéb ötlet? :/ E: Az eredti script is jó amit én írtam, de abba se látja a 0 -ás ID jû ember :/
272
« Dátum: 2013. február 10. - 13:45:55 »
Sziasztok találtam egy nagyon jó weapon drop scriptet, amikor a játékos meg hal eldöbja az összes fegyverét nem csak az ami a kezébe van, na de eddig mind szép és jó, de ha egy szerverbe betett map pl DM mapp a vízfölött akkor nem az objectre teszi le hanem a tenger aljára. Azaz csak az eredetileg sa ba lévõ objectekre teszi le a pickupot, de amit már létrehoztam CreateObject/CreateDynamicObject -el arra már nem. Valak tud segíteni? Itt a kód: /*======================================================================================================* * This Weapon-Drop Filterscript is made by Jeffry! * * * * * * Made in April 2011. * * * * Your Rights: * * * * -You are allowed to modify this Filterscript, aslong as you DO NOT remove credits or re-upload it. * * * * -You are NOT allowed to re-upload this Filterscript. * * -You are NOT allowed to claim this as your own. * * -You are NOT allowed to remove any credits. * * * * Thank you. * * Have fun. I would be happy if you give me /credits. * * * *=======================================================================================================*/ #include <a_samp> //=============================================================================================================================================== //-------------------------Definitions that you may change--------------------------------------------------------------------------------------- //----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- #define WEAPON_RESPAWN_TIME 30 // After this time the pickups get destroyed if not picked up. #define MONEY_BAG_MONEY 0 // -1 = Money bag ON with all player-money 0 = Money bag OFF 1+ = Money bag ON with given amount #define MONEY_BAG_MODE 0 // 1 = Money comes from the killed player 0 = Money comes from the server new ForbiddenWeapons[]= { 38, 44, 45 }; // Here you add the weapon IDs that you do not want to be created. //----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------End of the Definitions------------------------------------------------------------------------------------------------ //=============================================================================================================================================== //Variables new WeaponDrop[MAX_PLAYERS][14]; new WeaponData[MAX_PLAYERS][14][2]; new WeaponTimer[MAX_PLAYERS]; new BagMoney = MONEY_BAG_MONEY; new BagMode = MONEY_BAG_MODE; public OnFilterScriptInit() { OnWeaponDropInit(); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { OnWeaponDropPickup(playerid, pickupid); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { OnWeaponDrop(playerid); return 1; } //=============The Functions==================================================== stock OnWeaponDropInit() { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { for(new a=0; a<14; a++) { WeaponDrop[a] = -1; WeaponData[a][0] = -1; WeaponData[a][1] = -1; } WeaponTimer = -1; } print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"[FS] WeaponDrop v1.0 by Jeffry loaded!\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } stock OnWeaponDropPickup(playerid, pickupid) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { for(new a=0; a<13; a++) { if(WeaponDrop[a] == pickupid) { WeaponDrop[a] = -1; DestroyPickup(pickupid); GivePlayerWeapon(playerid, WeaponData[a][0], WeaponData[a][1]); WeaponData[a][0] = -1; WeaponData[a][1] = -1; } } if(WeaponDrop[13] == pickupid) { WeaponDrop[13] = -1; DestroyPickup(pickupid); GivePlayerMoney(playerid, WeaponData[13][0]); WeaponData[13][0] = -1; WeaponData[13][1] = -1; } } return 1; } stock OnWeaponDrop(playerid) { RemovePickups(playerid); new Float:x, Float:y, Float:z, dropped; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); for(new i=0; i<13; i++) { new weapon, ammo; GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, ammo); if((ammo > 0 || weapon == 1) && weapon != 0) { new model = GetModel(weapon); if(model != -1) { WeaponData[playerid][0] = weapon; WeaponData[playerid][1] = ammo; dropped++; } } } if(BagMoney != 0) { if(BagMoney == -1 && GetPlayerMoney(playerid) > 0) { WeaponData[playerid][13][0] = GetPlayerMoney(playerid); if(BagMode) GivePlayerMoney(playerid, -WeaponData[playerid][13][0]); WeaponDrop[playerid][13] = CreatePickup(1550, 1, x, y, z); if(dropped <= 0) dropped=1; } if(BagMoney > 0) { WeaponData[playerid][13][0] = BagMoney; if(BagMode) GivePlayerMoney(playerid, -WeaponData[playerid][13][0]); WeaponDrop[playerid][13] = CreatePickup(1550, 1, x, y, z); if(dropped <= 0) dropped=1; } } if(dropped > 0) { new radius; if(dropped < 3) radius = 1; if(dropped < 6) radius = 2; /*If you want another radius, change it here.*/ if(dropped < 9) radius = 3; if(dropped > radius = 4; new Float:degree, Float:tmp; degree = 360.0 / (float(dropped)); tmp = degree; if(WeaponTimer[playerid] != -1) KillTimer(WeaponTimer[playerid]); WeaponTimer[playerid] = SetTimerEx(\"RemovePickups\", WEAPON_RESPAWN_TIME*1000, 0, \"d\", playerid); for(new i=0; i<13; i++) { if((WeaponData[playerid][1] > 0 || WeaponData[playerid][0] == 1) && WeaponData[playerid][0] > 0) { new model = GetModel(WeaponData[playerid][0]); if(model != -1) { WeaponDrop[playerid] = CreatePickup(model, 1, x+(floatsin(degree, degrees)*radius), y+(floatcos(degree, degrees)*radius), z); degree = degree + tmp; } } } } return 1; } stock GetModel(weaponid) { for(new i=0; i<sizeof(ForbiddenWeapons); i++) { if(weaponid == ForbiddenWeapons) { return -1; } } switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2: return 333; case 3: return 334; case 4: return 335; case 5: return 336; case 6: return 337; case 7: return 338; case 8: return 339; case 9: return 341; case 10: return 321; case 11: return 322; case 12: return 323; case 13: return 324; case 14: return 325; case 15: return 326; case 16: return 342; case 17: return 343; case 18: return 344; case 22: return 346; case 23: return 347; case 24: return 348; case 25: return 349; case 26: return 350; case 27: return 351; case 28: return 352; case 29: return 353; case 30: return 355; case 31: return 356; case 32: return 372; case 33: return 357; case 34: return 358; case 35: return 359; case 36: return 360; case 37: return 361; case 38: return 362; case 39: return 363; case 40: return 364; case 41: return 365; case 42: return 366; case 43: return 367; case 44: return 368; case 45: return 369; case 46: return 371; default: return -1; } return -1; } forward RemovePickups(playerid); public RemovePickups(playerid) { if(WeaponTimer[playerid] != -1) KillTimer(WeaponTimer[playerid]); WeaponTimer[playerid] = -1; for(new a=0; a<14; a++) { if(WeaponDrop[playerid][a] != -1) { DestroyPickup(WeaponDrop[playerid][a]); WeaponDrop[playerid][a] = -1; WeaponData[playerid][a][0] = -1; WeaponData[playerid][a][1] = -1; } } return 1; }
273
« Dátum: 2013. február 08. - 20:30:26 »
Ó nagyon szépen köszönöm.
274
« Dátum: 2013. február 08. - 20:07:09 »
275
« Dátum: 2013. február 05. - 21:51:25 »
Pickup -ot nem tudod úgy megcsinálni, hogy kocsival \"fel lehessen venni\", próbáld a CheckPointot.
276
« Dátum: 2013. február 05. - 13:58:55 »
Richard... Most itt mi a f... lényege van a SA -nak? Csak kellet egy clip... Aztán SwaZy mondta h csinál.. Amúgy meg, ott van a CS:S -s ott legalább nem tudtok beleszolni, h nincs kreativitás..
277
« Dátum: 2013. február 04. - 21:33:58 »
skywooz az nem copy véletlen? ._.
no, uplay...
278
« Dátum: 2013. február 04. - 21:07:00 »
Nem arra mentem, h a clip látszodjon, tudom h sokmindenkinél/Mindenki azt nézi... Amúgy kösz.
279
« Dátum: 2013. február 04. - 15:09:28 »
Még mindig nem kezdettel hozzá? Pedig nagyon kíváncsi lennék.
Szerintem induljunk ki MTA-ból amúgy. :wag:
De mit adnátok hozzá az MTA-hoz? Azt semmi értelme tovább fejleszteni, minden kész van már benne. Szerintem 2 féle lehetõség van ha nem 0-ról írjátok: - kiindulni SA-MP 0.2.5-bõl. vagy - kiindulni egy régebbi multiplayerbõl pl. San Andreas Party. Ez egy régebbi fejlesztés nagyrészt Ywa (egy holland programozó) készítette. Nekem a forrása megvan, régen szereztem meg. Ha gondoljátok PMben oda adhatom. Delphiben készült, elég komplikált, mert DirectX nincs Delphihez tudtommal és C++-ban kell hozzá írni egy segéd dll-t (chatbox miatt kell) ahhoz viszont nincs forrás és újra kell írni. [/quote] Megnézném, ha nem baj és el is küldöd a forását. E: Meg leltem, és Norbi, lehet tényleg ebbõl kéne kiindulni. (San Andreas Party
280
« Dátum: 2013. február 03. - 20:36:40 »
Norbi, tudom, hogy nem nagyon tervezted
Állandóan azt irogatom, hogy ne csak én döntsek el mindent, azt akarom, ami a többségnek jó.
csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni. [/quote] Ezzel csak az a baj, hogy akkor minden szerver használja azt az új map-ot? Nem tudom... Szerintem inkább az eszközöket kellene megadni hozzá, hogy berakhassák. De persze lehetne úgy is, hogy berakunk egy újat, és akinek nem tetszik, meg lesz az eszköze hozzá, hogy visszaállitsa a régi objektumokat. [/quote] Ez az ötlet nem rossz, akkor már úgykéne, hogy lenne egy laucher vagy valami, és letölti azokat az eredeti map fájlokat (9MB). És az eredetit vissza lehetne rakni a módoltra(10-15MB között lehet). És ha úgyvan, akkor ezeket én megírom, meg valahogy úgykéne, hogy ha original map van, akkor csak olyan szerverekre tud felmenni, ha a bemódolt akkor meg csak az olyankora, ez szerintem úgylenne megoldható, hogy a kapcsolódáskor lekérné egy txt -ben lévõ számot (pl.: 1) és akkor felengedi a módolt szerverre, de az eredeti maposra nem, ha 0 akkor felengedné az eredeti mapposra, de a módoltra nem. De ez csak az én véleményem, hogy így lenne legegyszerübb.
281
« Dátum: 2013. február 03. - 18:23:13 »
Norbi, tudom, hogy nem nagyon tervezted, csak ötletnek, talán egy új map? a Régi SA -sat meg törüljük? Mert nekem van 1-2 olyan amit belehetne rakni.
282
« Dátum: 2013. február 03. - 07:25:31 »
Én úgy értettem h az sp -s meg az mp -s h nem a szerverbe rakod, hanem a gta -ba
283
« Dátum: 2013. február 02. - 19:29:47 »
Írok majd tutorialt, attólfügg milyen kell, lásd singleplayer -be de multiplayerbe ne, vagy lásd mindenhol? E: nem megoldhato...
Ezen jót röhögtem. xD
284
« Dátum: 2013. január 31. - 21:33:49 »
C# -al írtam az elsõ programomat kb 3 éve, De szerintem C++ se annyira másabb, meg nézegetem majd. Gmail -t meg privibe küldöm.
285
« Dátum: 2013. január 30. - 22:27:53 »
C++ -t még nem próbáltam, C# -ban már mennek a dolgok.
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 89
|