Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Jim Toretto

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25
271
Szkript kérések / Fegyver a játékoson
« Dátum: 2014. május 05. - 18:22:58 »
Sziasztok!
egy olyan scriptet vagy segítséget szeretnék kérni, hogy a játékos fegyverét pl MP5-öt az oldalára tegye rá autómatikussan.
Ha elteszi a fegyvert akkor a derekára kerüljön vissza.
Elõre is köszönöm!

272
Szkript kérések / Gombnyomásos parancs
« Dátum: 2014. május 04. - 17:44:42 »
Köszönöm a segítséget:
De ebbe mi a hiba ?
 
   if(PRESSED(KEY_SPRINT))
{
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        GetVehicleParamsEx(vid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
if(vid != INVALID_VEHICLE_ID)
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy jármûben!\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem te vagy a sofõr!\");
if(engine == VEHICLE_PARAMS_OFF || engine == VEHICLE_PARAMS_UNSET)
{
            SendClientMessage(playerid, -1, \"\"#COL_WHITE\"> Motor állapota \"#COL_GREEN\"Beindítva\");
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(string, sizeof(string), \"* %s beindította a jármû motorját.\", sendername);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetVehicleParamsEx(vid,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
        }
        else if(engine == VEHICLE_PARAMS_ON)
{
            SendClientMessage(playerid, -1, \"\"#COL_WHITE\"> Motor állapota \"#COL_RED\"Leállítva\");
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(string, sizeof(string), \"* %s leállította a jármû motorját.\", sendername);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetVehicleParamsEx(vid,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
        }
return 1;
    }

273
Szkript kérések / Gombnyomásos parancs
« Dátum: 2014. május 04. - 17:11:55 »
Sziasztok!
Én azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehetne egy parancsot nyomógombra tenni.
PL: Motor indítása ne az legyen, hogy /motor hanem pl ha megnyomom az E betût akkor beinduljon a motor.
Nem fontos scriptet küldeni elég lenne egy link is ahol le vannak írva a gombokhoz a funkciók.
Elõre is köszönöm!

274
Segítségkérés / Segéd Kliens
« Dátum: 2014. április 30. - 13:14:24 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehetne csinálni egy olyan segédklienst mint ami pl class rpg-nek is van, hogy lehetõség van módolt skineket, kocsikat stb.. betenni a módba úgy, hogy mindenki lássa.
Tudom hogy egy külön programra van szükség, de esetleg ilyen program van már publikálva valahol?
Vagy ha esetleg valaki ért hozzá tudna egy ilyen készítésében segítséget adni?
Elõre is köszönöm!

275
Segítségkérés / Mysql mentési hiba
« Dátum: 2014. április 21. - 09:35:55 »
Idézetet írta: Fekete Milán date=1398065450\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha már feltudtad tölteni az sql-t akkor már nem lehet nagy probléma.
Unknown módnál általában a hiba az szokott lenni hogy régiek a pugin-ok és az include-ok!
Azokat frissítsd szerintem.
 
Belinkelné nekem valaki a mysql,streamer és sscanf plugin letöltõ linket és azok include-it?
Elõre is nagyon köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 21. - 10:00:19 )

Ez történik ha a pluginokat frissítem és utána lefuttatom a módot :(
Valaki legyenszíves segíteni.
 
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\pawno\\include\\streamer.inc(487) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerWeaponShot\")
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\pawno\\include\\streamer.inc(489) : error 017: undefined symbol \"BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(4557) : error 017: undefined symbol \"mysql_debug\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14108) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14110) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14111) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14112) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14113) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14114) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14115) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14119) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14121) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14122) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14123) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14124) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14125) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14129) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14131) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14132) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14133) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14134) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14135) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(14315) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(18402) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(18416) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(18434) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"
C:\\Users\\Entziskola\\Desktop\\pRP v2.0b\\gamemodes\\pRPv2.0b.pwn(18920) : error 017: undefined symbol \"mysql_function_query\"

 
 [mod]Kitettem a code taget. A dupla hozzászólás helyett pedig használd a szerkesztés gombot![/mod]

276
Segítségkérés / Mysql mentési hiba
« Dátum: 2014. április 20. - 18:12:49 »
Van már kiválasztott adatbázis és úgy is ezt írja ki :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 20. - 18:32:40 )

Sikerült feltölteni de most meg Unknown a mód :(

277
Segítségkérés / Mysql mentési hiba
« Dátum: 2014. április 20. - 18:08:51 »
És azt hol vagy hogyan tudom megtenni ?

278
Segítségkérés / Mysql mentési hiba
« Dátum: 2014. április 20. - 18:00:42 »
Sziasztok!
Az a gondom lenne, hogy Mysql el ment a módom és ahogy feltöltöm phpmyadminra az sql fájlt hibákat ír ki :(
Méghozzá ezt:
Hiba
 
SQL-lekérdezés:
-- ----------------------------
-- Table structure for `accounts`
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS  `accounts` ;
 
A MySQL mondta: Dokumentáció
#1046 - No database selected

 
Valaki tudna nekem segíteni hogy mi lehet a probléma ?

279
Segítségkérés / Sebesség korlát
« Dátum: 2014. április 18. - 10:53:42 »
Megoldódott köszönöm a segítséget mindenkinek!

280
Segítségkérés / Fegyver bug
« Dátum: 2014. április 18. - 10:02:35 »
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new weaponid = GetPlayerWeapon(playerid);
new panels, tires;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && weaponid == 44 || weaponid == 45)
{
new Keys, ud, lr;
GetPlayerKeys(playerid, Keys, ud, lr);
if(Keys & KEY_FIRE) return 0;
}
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
        for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
         {
             if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ]))
            {
                 if(SpikeInfo[sCreated] == 1)
                 {
                     new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
            GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
            tires = encode_tires(1, 1, 1, 1);
            UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
                     return 0;
                 }
             }
         }
     }
        if(PlayerInfo[playerid][beingDraggedBy] != -1)
{
   if(IsPlayerConnected(PlayerInfo[playerid][beingDraggedBy]))
         {
   SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(PlayerInfo[playerid][beingDraggedBy]));
            SetPlayerInterior(playerid, GetPlayerInterior(PlayerInfo[playerid][beingDraggedBy]));
            GetPlayerPos(PlayerInfo[playerid][beingDraggedBy], PlayerInfo[playerid][pSPos_x], PlayerInfo[playerid][pSPos_y], PlayerInfo[playerid][pSPos_z]);
            SetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][pSPos_x], PlayerInfo[playerid][pSPos_y], PlayerInfo[playerid][pSPos_z]);
}
        else
        {
          PlayerInfo[playerid][beingDraggedBy] = -1;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"The person who was dragging you has disconnected.\");
        }
}
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
        for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
        {
             if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ]))
              {
               if(SpikeInfo[sCreated] == 1)
               {
                     new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
            GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
            tires = encode_tires(1, 1, 1, 1);
            UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
         GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Spiked\",4000,3);
           return 0;
              }
        }
        }
     }
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 597.2967,-1283.4063,862.5063))
{
           SetPlayerCheckpoint(playerid,597.2967,-1283.4063,862.5063, 3.0);
           CP[playerid] = 2330;
        }
     }
new Keys, ud, lr;
GetPlayerKeys(playerid, Keys, ud, lr);
if(Keys & KEY_FIRE)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) == 23 && PlayerHasTazer[playerid] == 1)
{
       for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
       {
           if(IsPlayerAimingAtPlayer(playerid, i))
           {
               if(i == playerid) return 1;
              if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, i) < 8)
             {
              if(PlayerCuffed) return 1;
              if(IsACop(i)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Cannot Tazer Cops / FBI / SASD !\");
              if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Get the suspect out of the vehicle !\");
                     if(TazerTime[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Please wait while your tazer recharges!\");
            new string[128];
              TogglePlayerControllable(i, 0);
             format(string, sizeof(string), \"* You were Tazed by %s for 8 seconds.\", PlayerName(playerid));
             SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, string);
             if(PlayerInfo[pMask] == 1)
             {
                format(string, sizeof(string), \"* You Tazed A Stranger for 8 seconds.\");
                SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                format(string, sizeof(string), \"* %s shoots with his Tazer at A Stranger, and tazed him.\", PlayerName(playerid));
                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
            else
            {
                format(string, sizeof(string), \"* You Tazed %s for 8 seconds.\",PlayerName(i));
                SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                format(string, sizeof(string), \"* %s shoots with his Tazer at %s, and tazed him.\", PlayerName(playerid),PlayerName(i));
                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
            SetTimerEx(\"TazerTimer\", 8000, false, \"i\", playerid);
            TazerTime[playerid] = 1;
             GameTextForPlayer(i, \"~r~Tazed\", 2500, 3);
             PlayerCuffed = 1;
             PlayerCuffedTime = 8;
             ApplyAnimation(i, \"PED\",\"FLOOR_hit_f\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                }
          else
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Túl messze van a gyanúsított!\");
              return 1;
          }
        }
    }
         }
}
return 1;
}

 
Szerintem itt lesz a baj valahol csak nem találtam meg hogy hol.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 18. - 10:19:22 )

Vagy még ez.
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new disconnectstr[128];
    new string[128];
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    new caller = Mobile[playerid];
    gActivePlayers[playerid]--;
    numplayers--;
    KillTimer(RelogTimer[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Website);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Time);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Date);
for(new i = 1; i < MAX_POINTS; i++)
{
    if(PointAttemptingToCapture[playerid] == i)
    {
   Capturing[playerid] = 0;
   PointAttemptingToCapture[playerid] = 0;
   KillTimer(pointtimer);
   format(disconnectstr, sizeof(disconnectstr), \"Játékos %s lecsatlakozott.\", PointStatistics[pointname]);
   SendFamilyMessageToAll(YELLOW, disconnectstr);
   capturegoingon = 0;
   break;
}
}
    if(GetPVarType(playerid, \"pDynamicBB\"))
{
   DestroyDynamicObject(GetPVarInt(playerid, \"pDynamicBB\"));
         DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:GetPVarInt(playerid, \"pDynamicBBLabel\"));
    if(GetPVarType(playerid, \"pDynamicBBArea\"))
    {
   format(string, sizeof(string), \"A boombox tulajdonos (%s) már kijelentkezett!\", SenderName(playerid));
            foreach(Player, i)
   {
              if(IsPlayerInDynamicArea(i, GetPVarInt(playerid, \"pDynamicBBArea\")))
                {
                  StopAudioEx(i);
                    SendClientMessage(i, COLOR_PURPLE, string);
      }
   }
}
}
if(usingcarwash == playerid)
{
    SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
    usingcarwash = -2000;
    Update3DTextLabelText(entrancetext, 0x008B00FF, \"Autómosó\\nÁra: 2000FT (/autómosó)\");
}
if(CurrentCCTV[playerid] > -1)
{
    KillTimer(KeyTimer[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, TD);
}
CurrentCCTV[playerid] = -1;
      if (GetPVarInt(playerid, \"Renting\") == 1)
IsRented[GetPVarInt(playerid, \"CarRentID\")] = 0,
SetVehicleToRespawn(GetPVarInt(playerid, \"CarRentID\"));
DeletePVar(playerid, \"Renting\");
DeletePVar(playerid, \"CarRentID\");
    PlayerInfo[playerid][pAdjustable] = 1;
    if(PlayerInfo[playerid][Robbing] == 1)
{
    if(RobStatus[setup] == 1 && RobStatus[beingRobbed] == 0 && RobStatus[RobberID1] == playerid)
    {
        RobStatus[setup] = 0;
        SendClientMessage(RobStatus[RobberID1], COLOR_YELLOW, \"A vezetõ elhagyta a szervert, a rablásnak vége!\");
        SendClientMessage(RobStatus[RobberID2], COLOR_YELLOW, \"A vezetõ elhagyta a szervert, a rablásnak vége!\");
        SendClientMessage(RobStatus[RobberID3], COLOR_YELLOW, \"A vezetõ elhagyta a szervert, a rablásnak vége!\");
        SendClientMessage(RobStatus[RobberID4], COLOR_YELLOW, \"A vezetõ elhagyta a szervert, a rablásnak vége!\");
        SendClientMessage(RobStatus[RobberID5], COLOR_YELLOW, \"A vezetõ elhagyta a szervert, a rablásnak vége!\");
        RobStatus[RobberID1] = 255;
        RobStatus[RobberID2] = 255;
        RobStatus[RobberID3] = 255;
        RobStatus[RobberID4] = 255;
        RobStatus[RobberID5] = 255;
    }
    if(RobStatus[RobberID1] == playerid)
{
    RobStatus[RobberID1] = 200;
    if(RobStatus[RobberID1] > 199 && RobStatus[RobberID2] > 199 && RobStatus[RobberID3] > 199 && RobStatus[RobberID4] > 199 && RobStatus[RobberID5] > 199)
   {
       RobStatus[beingRobbed] = 0;
       RobStatus[bankReload] = 2;
       RobStatus[setup] = 0;
       SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, \"A bankrablás befejezve!\");
       FinishRobbery();
   }
}
if(RobStatus[RobberID2] == playerid)
{
    RobStatus[RobberID2] = 200;
    if(RobStatus[RobberID1] > 199 && RobStatus[RobberID2] > 199 && RobStatus[RobberID3] > 199 && RobStatus[RobberID4] > 199 && RobStatus[RobberID5] > 199)
   {
      RobStatus[beingRobbed] = 0;
       RobStatus[bankReload] = 2;
       RobStatus[setup] = 0;
       SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"A bankrablás befejezve!\");
       FinishRobbery();
   }
}
if(RobStatus[RobberID3] == playerid)
{
    RobStatus[RobberID3] = 200;
    if(RobStatus[RobberID1] > 199 && RobStatus[RobberID2] > 199 && RobStatus[RobberID3] > 199 && RobStatus[RobberID4] > 199 && RobStatus[RobberID5] > 199)
   {
       RobStatus[beingRobbed] = 0;
       RobStatus[bankReload] = 2;
       RobStatus[setup] = 0;
       SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"A bankrablás befejezve!\");
       FinishRobbery();
   }
}
if(RobStatus[RobberID4] == playerid)
{
    RobStatus[RobberID4] = 200;
    if(RobStatus[RobberID1] > 199 && RobStatus[RobberID2] > 199 && RobStatus[RobberID3] > 199 && RobStatus[RobberID4] > 199 && RobStatus[RobberID5] > 199)
   {
       RobStatus[beingRobbed] = 0;
       RobStatus[bankReload] = 2;
       RobStatus[setup] = 0;
       SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"A bankrablás befejezve!\");
       FinishRobbery();
   }
}
if(RobStatus[RobberID5] == playerid)
{
    RobStatus[RobberID5] = 200;
    if(RobStatus[RobberID1] > 199 && RobStatus[RobberID2] > 199 && RobStatus[RobberID3] > 199 && RobStatus[RobberID4] > 199 && RobStatus[RobberID5] > 199)
   {
       RobStatus[beingRobbed] = 0;
       RobStatus[bankReload] = 2;
       RobStatus[setup] = 0;
       SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"A bankrablás befejezve!\");
       FinishRobbery();
   }
}
format(string,sizeof(string),\"Már meghalt és nem kapja meg a %dFT-ot!\",PlayerInfo[playerid][CashLoaded]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
PlayerInfo[playerid][CashLoaded] = 0;
PlayerInfo[playerid][Robbing] = 0;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
    if(HasPlantWeed[playerid] != 0) DestroyDynamicObject(Weed[playerid]);
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    switch(reason)
{
case 0: format(string, sizeof(string), \"* %s elhagyta a szervert. (Idõtúllépés)\", sendername);
case 1: format(string, sizeof(string), \"* %s elhagyta a szervert. (Kilépett)\", sendername);
case 2: format(string, sizeof(string), \"* %s elhagyta a szervert. (Kirúgva)\", sendername);
}
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 2)
{
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_YELLOW, COLOR_YELLOW, COLOR_YELLOW, COLOR_YELLOW, COLOR_YELLOW);
}
    if(PlayerTied[playerid] > 0 || PlayerCuffed[playerid] > 0 && PlayerInfo[playerid][pJailed] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pJailed] = 1; PlayerInfo[playerid][pJailTime] = 800;
}
OnPlayerSave(playerid);
    new x = 0;
while(x != MAX_PLAYERS)
{
if(IsPlayerConnected(x) && GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && SpectatedID
  • == playerid)

{
    SetPlayerHealth(x, PlayerInfo
  • [pHealth]);

   SetPlayerArmour(x, PlayerInfo
  • [pArmor]);

   SetPlayerVirtualWorld(x, PlayerInfo
  • [pVirtualWorld]);

   SetPlayerInterior(x, PlayerInfo
  • [pInt]);

            SetPlayerPos(x, PlayerInfo
  • [pSPos_x], PlayerInfo
  • [pSPos_y], PlayerInfo
  • [pSPos_z]);

   SetPlayerFacingAngle(x, PlayerInfo
  • [pSPos_r]);

   SendClientMessage(x, COLOR_WHITE, \"Ön már nem nézõ!\");
            TogglePlayerSpectating(x, 0);
            SpectatedID
  • = INVALID_PLAYER_ID;

            SpectateType
  • = ADMIN_SPEC_TYPE_NONE;

            HidePM
  • = 0;

   PhoneOnline
  • = 0;

   ResetPlayerAdminWeaponsEx(x);
}
x++;
}
////foreach(Player, i)
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(TaxiAccepted < 999)
        {
        if(TaxiAccepted == playerid)
        {
            TaxiAccepted = 999;
            GameTextForPlayer(i, \"~w~A taxi sofõr~n~~r~elhagyta a szervert!\", 5000, 1);
            TaxiCallTime = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(i);
        }
        }
        else if(BusAccepted < 999)
        {
        if(BusAccepted == playerid)
        {
            BusAccepted = 999;
            GameTextForPlayer(i, \"~w~A buszsofõr~n~~r~elhagyta a szervert!\", 5000, 1);
            BusCallTime = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(i);
        }
        }
        if(GoChase < 999)
        {
            if(GoChase == playerid)
            {
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \"A célpont elhagyta a szervert.\");
                GoChase = 999;
            }
        }
    }
}
if(TransportCost[playerid] > 0 && TransportDriver[playerid] < 999)
{
    if(IsPlayerConnected(TransportDriver[playerid]))
{
    TransportMoney[TransportDriver[playerid]] += TransportCost[playerid];
    TransportTime[TransportDriver[playerid]] = 0;
    TransportCost[TransportDriver[playerid]] = 0;
    format(string, sizeof(string), \"~w~A fuvarnak vége~n~~g~szerzett %dFT-ot!\",TransportCost[playerid]);
    GameTextForPlayer(TransportDriver[playerid], string, 5000, 1);
}
}
if(BombID[playerid] != 0)
{
        DestroyDynamicObject(BombID[playerid]);
}
if(PlayerPaintballing[playerid] != 0)
{
    PaintballPlayers --;
}
if(caller != 255)
{
    SendClientMessage(caller,  COLOR_GRAD2, \"A vonal megszakadt...\");
    CellTime[caller] = 0;
    Mobile[caller] = 255;
    SetPlayerSpecialAction(caller,SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE);
}
if(PlayersChannel[playerid] < 999)
{
IRCInfo[PlayersChannel[playerid]][iPlayers] -= 1;
}
if(PlayerBoxing[playerid] > 0)
{
    if(Boxer1 == playerid)
    {
        if(IsPlayerConnected(Boxer2))
        {
           PlayerBoxing[boxer2] = 0;
           SetPlayerPos(Boxer2, 765.8433,3.2924,1000.7186);
           SetPlayerInterior(Boxer2, 5);
           GameTextForPlayer(Boxer2, \"~r~A mecs megszakítva\", 5000, 1);
   }
    }
    else if(Boxer2 == playerid)
    {
        if(IsPlayerConnected(Boxer1))
        {
           PlayerBoxing[boxer1] = 0;
           SetPlayerPos(Boxer1, 765.8433,3.2924,1000.7186);
           SetPlayerInterior(Boxer1, 5);
           GameTextForPlayer(Boxer1, \"~r~A mecs megszakítva\", 5000, 1);
   }
    }
    InRing = 0;
        RoundStarted = 0;
Boxer1 = 255;
Boxer2 = 255;
TBoxer = 255;
}
    if(TransportDuty[playerid] == 1)
{
TaxiDrivers -= 1;
}
    else if(TransportDuty[playerid] == 2)
{
BusDrivers -= 1;
}
if(ThiefText[playerid] != Text3D:INVALID_3DTEXT_ID) DestroyDynamic3DTextLabel(ThiefText[playerid]);
if(PlayerHadDeagle[playerid] == 1) PlayerInfo[playerid][pGun2] = 24;
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 2)
{
    if(JobDuty[playerid] == 1) { Lawyers -= 1; }
}
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 11)
{
    if(JobDuty[playerid] == 1) { Medics -= 1; }
}
else if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 7)
{
    if(JobDuty[playerid] == 1) { Mechanics -= 1; }
}
if(PlayerInfo[playerid][PlayerVehicleModel1] != 0)
{
ResetPlayerVehicle(playerid,1);
}
if(PlayerInfo[playerid][PlayerVehicleModel2] != 0)
{
ResetPlayerVehicle(playerid,2);
}
if(PlayerInfo[playerid][PlayerVehicleModel3] != 0)
{
ResetPlayerVehicle(playerid,3);
}
if(PlayerInfo[playerid][PlayerVehicleModel4] != 0)
{
ResetPlayerVehicle(playerid,4);
}
if(PlayerInfo[playerid][PlayerVehicleModel5] != 0)
{
ResetPlayerVehicle(playerid,5);
}
    printf(\"//Deleting Vehicles For ID: %d\", playerid);
return 1;
}
public SetPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    //TUTORIAL
    if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 0)
    {
        HideArea(playerid);
        ShowGUI(playerid);
        gOoc[playerid] = 1; gNewbie[playerid] = 1; gNews[playerid] = 1; gFam[playerid] = 1; RegistrationStep[playerid] = 1; CanTalk[playerid] = 1;
   SetPlayerPos(playerid, 1305.5662841797,-1543.8950195313,122.20141601563);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetPlayerCameraPos(playerid, 1460.0, -1324.0, 287.2);
   SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1374.5, -1291.1, 239.0);
   ShowPlayerDialog(playerid, SEXMENU, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00C0FF}Immigration Center - First Question\",\"{FFFFFF}- What Is your Gender ?\\n[Note : Fake Info Will get you {A80000}Perm-Banned{FFFFFF} from Immigrating to LS]\", \"Male\", \"Female\");
   return 1;
    }
    HideGUI(playerid);
    //PAINTBALL
if(PlayerPaintballing[playerid] > 0)
{
    HideArea(playerid);
    PlayerInfo[playerid][pHospital] = 0;
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerAdminGun(playerid, 24);
   GivePlayerAdminGun(playerid, 29);
    new rand = random(sizeof(PaintballSpawns));
   SetPlayerPos(playerid, PaintballSpawns[rand][0], PaintballSpawns[rand][1], PaintballSpawns[rand][2]);
   SetPlayerToTeamColor(playerid);
   SetCameraBehindPlayer(playerid);
    return 1;
}
//JAIL
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 1)
{
            HideArea(playerid);
    SetPlayerInterior(playerid, 6);
   SetPlayerPos(playerid,264.6288,77.5742,1001.0391);
   SetCameraBehindPlayer(playerid);
   SetPlayerFacingAngle( playerid, -90);
   SetPlayerToTeamColor(playerid);
   CanTalk[playerid] = 1;
   return 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 2)
{
   HideArea(playerid);
   Pause(playerid);
   SetPlayerInterior(playerid, 0);
   SetCameraBehindPlayer(playerid);
   CanTalk[playerid] = 1;
   PlayerInfo[playerid][pSafeSpawn] = 0;
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   new rand = random(sizeof(PrisonSpawns));
   PlayerCell = rand;
   SetPlayerPos(playerid, PrisonSpawns[rand][0], PrisonSpawns[rand][1], PrisonSpawns[rand][2]);
            SetPlayerFacingAngle(playerid, PrisonSpawns[rand][3]);
            StopAudioStreamForPlayer(playerid);
   return 1;

}

281
Segítségkérés / Sebesség korlát
« Dátum: 2014. április 17. - 17:23:18 »
Idézetet írta: ScreaM date=1397743279\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47748\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nézd meg ezt: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=179089
 
Aha. Csak az a baj hogy olyan megoldással kéne hogy ne paranccsal lehessen állítani hanem ha beszáll egy megadott modellbe akkor az annyival menyen.

282
Segítségkérés / Fegyver bug
« Dátum: 2014. április 17. - 17:19:57 »
OnPlayerExitVehicle:
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(PlayerSeatbelt[playerid] == 1)
{
        new string[128];
       new sendername[24];
   PlayerSeatbelt[playerid] = 0;
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
             format(string, sizeof(string), \" %s kicsatolta az övét és kinyitotta az ajtót\", sendername);
       ProxDetector(15.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
    if(vehicleid >= Pizza[0] && vehicleid <= Pizza[4])
    {
if(PlayerInfo[playerid][pPRoute] == 1)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"PizzaFutár mondja : Jött egy újabb megrendelés vidd a pizzát a házhoz! Megjelöltük a helyet a GPS-en!\");
          SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1582, 1, -0.064613, 0.520760, 0.000000, 0.000000, 84.217391, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
       ApplyAnimation(playerid,\"CARRY\",\"crry_prtial\",4.1,1,0,0,1,1);
    }
 }
 StopAudioStreamForPlayer(playerid);
 return 1;
}

 
OnPlayerEnterVehicle:
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(vehicleid >= vipCars[0] && vehicleid <= vipCars[42])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pDonateRank] < 1)
    {
       SendClientMessage(playerid, -1,\"Nem vagy VIP tag!\");
       ClearAnimations(playerid);
}
}
if(vehicleid >= rlounge[0] && vehicleid <= rlounge[3])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pDonateRank] < 1)
    {
    SendClientMessage(playerid, -1,\" Nem vagy VIP tag!\");
    ClearAnimations(playerid);
    }
}
if(vehicleid >= Kukas[0] && vehicleid <= Kukas[2])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] != 11)
    {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy kukás!\");
       ClearAnimations(playerid);
    }
}
if(vehicleid >= Sofor[0] && vehicleid <= Sofor[12])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] != 24)
    {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy a Fuvarozók ZRT munkatársa!\");
       ClearAnimations(playerid);
    }
}
if(vehicleid >= Utnyalo[0] && vehicleid <= Utnyalo[8])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] != 23)
    {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Úttisztító!\");
       ClearAnimations(playerid);
    }
}
if(vehicleid >= Pizza[0] && vehicleid <= Pizza[5])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] != 22)
    {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Pizza futár!\");
       ClearAnimations(playerid);
    }
}
if(vehicleid >= Pizza[0] && vehicleid <= Pizza[4])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] != 20)
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Pizza futár!\");
        ClearAnimations(playerid);
    }
}
if(vehicleid >= CopVehicle[0] && vehicleid <= CopVehicle[6])
{
if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1)
    {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Nincs kulcsod ehez a jármûhöz!( Frakció kocsi!)\");
       ClearAnimations(playerid);
}
}
return 1;
}

 
OnPlayerStateChange:
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new string[128];
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    ShowSpeed[playerid] = 1;

 
Ezekre gondoltál ? Közbe észrevettem, hogy ha kilépék és visszalépek akkor is végtelen a lõszer :(

283
Segítségkérés / Sebesség korlát
« Dátum: 2014. április 17. - 15:50:11 »
Sziasztok!
Ismételten lenne egy kérdésem.
Hogyan tudnám azt megoldani, hogy egy adott jármû model pl sultan csak egy megadott sebességgel menyen. Tehát hogy ha 50 re írom akkor ne menyen többel mint 50.
Elõre is köszönöm a válaszokat!

284
Segítségkérés / Fegyver bug
« Dátum: 2014. április 17. - 12:45:48 »
Sziasztok!
egy olyan gondom lenne, hogy rendõr szoliba állok és felveszem a fegyverzetemet.
Bele van írva hogy milyen fegyvert és ahhoz menyi lõszert adjon. Szépen meg is adja.
Azonban ha beszállok egy kocsiba és kiszállok akkor meg végtelen a töltényszám :(
Valaki tudna segíteni nekem ?
Így veszem fel a fegyvert pl deagle:
 
          if(listitem == 2) // Deagle
    {
              GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100);
      PlayerInfo[playerid][pGun2] = 24;
              TogglePlayerControllable(playerid,1);
    }

 
A segítséget elõre is köszönöm!

285
Segítségkérés / Képernyõ aljára kiírás
« Dátum: 2014. április 13. - 17:47:15 »
stock GetPlayerFactionName(playerid)
{
new ttext[64];
if(PlayerInfo[playerid][pFMember] != 255)
    format(ttext,sizeof(ttext),\"%s\",FamilyInfo[PlayerInfo[playerid][pFMember]][FamilyName]);
// frakció nevek
else
{
switch(PlayerInfo[playerid][pMember])
{
   case 1: if(!isnull(FACTION_1)) { strmid(ttext, FACTION_1, 0, strlen(FACTION_1), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 2: if(!isnull(FACTION_2)) { strmid(ttext, FACTION_2, 0, strlen(FACTION_2), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 3: if(!isnull(FACTION_3)) { strmid(ttext, FACTION_3, 0, strlen(FACTION_3), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 4: if(!isnull(FACTION_4)) { strmid(ttext, FACTION_4, 0, strlen(FACTION_4), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 5: if(!isnull(FACTION_5)) { strmid(ttext, FACTION_5, 0, strlen(FACTION_5), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 6: if(!isnull(FACTION_6)) { strmid(ttext, FACTION_6, 0, strlen(FACTION_6), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 7: if(!isnull(FACTION_7)) { strmid(ttext, FACTION_7, 0, strlen(FACTION_7), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 8: if(!isnull(FACTION_8)) { strmid(ttext, FACTION_8, 0, strlen(FACTION_8), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 9: if(!isnull(FACTION_9)) { strmid(ttext, FACTION_9, 0, strlen(FACTION_9), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   case 10: if(!isnull(FACTION_10)) { strmid(ttext, FACTION_10, 0, strlen(FACTION_10), 255); } else { strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255); }
   default: strmid(ttext, \"Nincs\", 0, strlen(\"Nincs\"), 255);
}
}
return ttext;
}

 
Na elvileg itt vannak a frakció nevek bár még én sem tudom még hogy hogyan de elvileg ez az..
Mer amiket elküldtetek és úgy betettem õket erroros volt :(
Nem lehet hogy ezzel kéne valahogy összehangolni ? Légyszíves még segítsen valaki :D

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal