Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 271
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mi a véleményed az előtted hozzászólóról ?« Dátum: 2014. július 31. - 23:38:24 »
Eléggé kezdő LUA Scripter aki nagyon is megakarja tanulni a LUA nyelvet és ha így folytatja mint eddig akkor ez sikerülni is fog neki
272
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese« Dátum: 2014. július 31. - 23:33:17 »
WC kefét adott...
273
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese« Dátum: 2014. július 30. - 11:11:24 »
volt neki kényelmes...
274
Archívum / Négyzet alakú Radar« Dátum: 2014. július 29. - 17:26:47 »
Üdvözletem!
Miféle módon lehetne készíteni négyzet alakú radart úgy hogy veled együtt forogjon a térkép és nem pedig te forogsz a térképen? Csak arra lennék kiváncsi hogy milyen függvények kellenek hozzá... 275
Archívum / Gyönyörű éjszakai fények« Dátum: 2014. július 29. - 16:33:50 »
Valaki letudná írni hogy mi az IDje azoknak a lámpáknak? (Nem találom őket...)
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. július 29. - 17:23:25 Megtaláltam de a lámpa fénye attól nem lesz sajnos messzebről látható csak maga a lámpa... 276
Archívum / Gyönyörű éjszakai fények« Dátum: 2014. július 28. - 22:32:52 »
Üdvözletem Fórumozók!
Ismét lenne egy kérdésem(melyik héten nincs ). Milyen MTA függvényekkel lehetne hasonló hatást elérni? 277
Általános / RP szerverrel kapcsolatos kérdés« Dátum: 2014. július 28. - 20:43:59 »
Szerintem fantasztikus lenne (gyakorlatilag a TÖKÉLETES RP szerver).
Mindig is szerettem volna egy ilyen RP szervert ahol SEHOL a mappon nincs lagg és mellette élvezetes és egyedi a játékélmény. (See-nél az egyediség fogjuk rá, megvan DE! a sok mod miatt mindenki laggol!) Szóval szerintem ha egy FFS laggmentességét és egy See egyediségét összelehetne hozni na az lenne a tökéletes szerver! (Jelenleg én is dolgozom egy modon, de mivel még eléggé kezdő vagyok ezért van pár rész amivel megszenvedek, éppen ezért nem lesz meg pár hónap alatt, esetleg 1 év) 278
Leírások / Resource-ok felépítése« Dátum: 2014. július 26. - 18:20:54 »
Nincsmit, megcsinaltam mivel vagy a 3. ember keresett fel ezzel
279
Leírások / Resource-ok felépítése« Dátum: 2014. július 26. - 17:10:42 »
Üdvözletem Fórumozók!
Többen kérdeztétek, kértétek tőlem hogy hogyan is, miből épül fel egy resource. Ezt próbálom most nektek érthetően leírni képekkel kiegészítve. Nos akkor nem húzom a szót, álljunk neki! (próbálok mindent elmondani a külső felépítésről részletesen) 1.Hová is kell elhelyezni a resource-t? A resource-okat a server mappán belül mods-->deathmatch-->resources mappában kell elhelyezni! 2.Resource neve Ugyebár ha akarunk írni egy \"scriptet\" akkor azt/azokat egy resource mappába kell tenni. Nos fontos hogy a resource neve nem tartalmazhat se ékezetes betűt, se különleges írásjelet és szóköz sem lehet benne! Szóval most létrehozunk egy Új mappát a már említett resources mappába valahogy így: Én most ennek a resource-nak azt a nevet adtam hogy \"tutorialresource\". 3.Resource-k felépítése Nos ahhoz hogy egy resource működőképes legyen két alap fájlra van szükségünk: -Maga a Script, amely egy .lua kiterjesztésű fájl lesz -Egy Meta fájl, amely egy .xml kiterjesztésű fájl lesz. A Script az arra szolgál hogy gyakorlatilag ebbe írjuk magát a scriptet, a programkódot. A Meta fájlal a resource-unknak a fájlait \"olvastatjuk\" be, Jelenleg így néz ki a resource mappánk: Létrehoztam bele egy script.lua nevezetű scriptet.Bármilyen nevet adhatunk neki.(Erre ugyanazok a szabályok vonatkoznak a névírással kapcsolatban mint a resource-ok nevére) És létrehoztam egy meta.xml nevű meta fájlt, ennek viszont csak és kizárólag meta.xml lehet a neve! 4.A Scriptünk felépítése Ebbe a témába nem igazán mennék bele hiszen a resourceokrol és nem a scriptekről szólna ez a kis \"leírás\". De annyit elárulok hogy a scriptjeinkbe úgynevezett \"függvényeket\" tudunk írni. Ehhez ajánlom Carlos LUA Tutorial sorozatát: https://www.youtube.com/user/MrDevelopertutorial/videos Egyébként az összes függvényt megtaláljátok MTA Wiki-n! 5.A Meta fájlunk felépítése A Meta fájlunkba először is hogy tényleg \"meta fájl\" legyen ezeket kell beleírnunk: Elejére azt kell írnunk hogy <meta>,a végére pedig </meta>. E két sor közé írjuk szépen a beolvasandó fájlokat. Mi esetünkbe ugyebár van egy script.lua-nk szóval ezt kell beolvastatnunk a meta fájl segítségével: Mivel ez egy script ezért beleírjuk hogy <script src=\"ideascriptneve.lua\" és odaírtam ugyebár még hogy type=\"server\".Ez azt jelenti hogy szerveroldali a script. De lehet kliensoldali is, akkor így néz ki: type=\"client\" Hogy kliensoldali e vagy szerveroldali e a script azt az dönti el hogy kliensoldali vagy szerveroldali \"funkciókat\" írtunk e bele. A Scriptünkben ha valamiféle külső fájlt, pl. egy képet is használunk akkor azt is külön bekell írnunk a meta fájlba valahogy így: 6.Összegzés Magyarul ami kötelező a Resourcünkbe: -Maga a Script -Meta fájl E két dolog közül ha valamelyik is hiányzik akkor nem lesz működőképes a scriptünk! A Meta fájlban összegezve azt kell beleírnunk ami fájlok vannak a resourceünkbe. Remélem tudtam segíteni a kezdő/jövendőbeli scriptereknek Örömmel válaszolok bármilyen ezzel kapcsolatos kérdésre! 280
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese« Dátum: 2014. július 26. - 01:17:25 »
pók volt a
281
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Új arculat« Dátum: 2014. július 26. - 01:07:51 »
Nekem is, bár nekem a régebbi még mindig bejovosebb...
283
Archívum / Átlátszó EditBox« Dátum: 2014. július 24. - 21:11:13 »
Igen többször lefut, de azzal nincs kapcsolatba amiket én használok(nick, nicklabel stb...)
284
Archívum / Tökéletes dxDrawText« Dátum: 2014. július 24. - 18:31:23 »
Ezt csak is a GUI-s megoldással lehet megcsinálni én úgy tudom. Minden esetre nem ártana ha az MTA Fejlesztői raknának bele egy olyan funkciót amely kiköpötten a dxDrawText-re van csinálva!
285
Archívum / Átlátszó EditBox« Dátum: 2014. július 24. - 18:14:48 »
Mármint a Label helyett rakjak DrawTextet?
|