Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - koko1238640

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 31
271
Eléggé kezdő LUA Scripter aki nagyon is megakarja tanulni a LUA nyelvet és ha így folytatja mint eddig akkor ez sikerülni is fog neki :D

272
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese
« Dátum: 2014. július 31. - 23:33:17 »
WC kefét adott...

273
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese
« Dátum: 2014. július 30. - 11:11:24 »
volt neki kényelmes...

274
Archívum / Négyzet alakú Radar
« Dátum: 2014. július 29. - 17:26:47 »
Üdvözletem!
Miféle módon lehetne készíteni négyzet alakú radart úgy hogy veled együtt forogjon a térkép és nem pedig te forogsz a térképen?
Csak arra lennék kiváncsi hogy milyen függvények kellenek hozzá...

275
Archívum / Gyönyörű éjszakai fények
« Dátum: 2014. július 29. - 16:33:50 »
Valaki letudná írni hogy mi az IDje azoknak a lámpáknak? (Nem találom őket...)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. július 29. - 17:23:25

Megtaláltam de a lámpa fénye attól nem lesz sajnos messzebről látható csak maga a lámpa...

276
Archívum / Gyönyörű éjszakai fények
« Dátum: 2014. július 28. - 22:32:52 »
Üdvözletem Fórumozók!
Ismét lenne egy kérdésem(melyik héten nincs :D ).
Milyen MTA függvényekkel lehetne hasonló hatást elérni?
\"gta_v_lampak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

277
Általános / RP szerverrel kapcsolatos kérdés
« Dátum: 2014. július 28. - 20:43:59 »
Szerintem fantasztikus lenne (gyakorlatilag a TÖKÉLETES RP szerver).
Mindig is szerettem volna egy ilyen RP szervert ahol SEHOL a mappon nincs lagg és mellette élvezetes és egyedi a játékélmény.
(See-nél az egyediség fogjuk rá, megvan DE! a sok mod miatt mindenki laggol!)
Szóval szerintem ha egy FFS laggmentességét és egy See egyediségét összelehetne hozni na az lenne a tökéletes szerver!
(Jelenleg én is dolgozom egy modon, de mivel még eléggé kezdő vagyok ezért van pár rész amivel megszenvedek, éppen ezért nem lesz meg pár hónap alatt, esetleg 1 év)

278
Leírások / Resource-ok felépítése
« Dátum: 2014. július 26. - 18:20:54 »
Nincsmit, megcsinaltam mivel vagy a 3. ember keresett fel ezzel :D

279
Leírások / Resource-ok felépítése
« Dátum: 2014. július 26. - 17:10:42 »
Üdvözletem Fórumozók!
Többen kérdeztétek, kértétek tőlem hogy hogyan is, miből épül fel egy resource.
Ezt próbálom most nektek érthetően leírni képekkel kiegészítve.
Nos akkor nem húzom a szót, álljunk neki!
(próbálok mindent elmondani a külső felépítésről részletesen)
1.Hová is kell elhelyezni a resource-t?
A resource-okat a server mappán belül mods-->deathmatch-->resources mappában kell elhelyezni!
2.Resource neve
Ugyebár ha akarunk írni egy \"scriptet\" akkor azt/azokat egy resource mappába kell tenni.
Nos fontos hogy a resource neve nem tartalmazhat se ékezetes betűt, se különleges írásjelet és szóköz sem lehet benne!
Szóval most létrehozunk egy Új mappát a már említett resources mappába valahogy így:
\"5290600181_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Én most ennek a resource-nak azt a nevet adtam hogy \"tutorialresource\".
3.Resource-k felépítése
Nos ahhoz hogy egy resource működőképes legyen két alap fájlra van szükségünk:
-Maga a Script, amely egy .lua kiterjesztésű fájl lesz
-Egy Meta fájl, amely egy .xml kiterjesztésű fájl lesz.
A Script az arra szolgál hogy gyakorlatilag ebbe írjuk magát a scriptet, a programkódot.
A Meta fájlal a resource-unknak a fájlait \"olvastatjuk\" be,
Jelenleg így néz ki a resource mappánk:
\"8149358882_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Létrehoztam bele egy script.lua nevezetű scriptet.Bármilyen nevet adhatunk neki.(Erre ugyanazok a szabályok vonatkoznak a névírással kapcsolatban mint a resource-ok nevére)
És létrehoztam egy meta.xml nevű meta fájlt, ennek viszont csak és kizárólag meta.xml lehet a neve!
4.A Scriptünk felépítése
Ebbe a témába nem igazán mennék bele hiszen a resourceokrol és nem a scriptekről szólna ez a kis \"leírás\".
De annyit elárulok hogy a scriptjeinkbe úgynevezett \"függvényeket\" tudunk írni.
Ehhez ajánlom Carlos LUA Tutorial sorozatát:
https://www.youtube.com/user/MrDevelopertutorial/videos
Egyébként az összes függvényt megtaláljátok MTA Wiki-n!
5.A Meta fájlunk felépítése
A Meta fájlunkba először is hogy tényleg \"meta fájl\" legyen ezeket kell beleírnunk:
\"4083127523_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Elejére azt kell írnunk hogy <meta>,a végére pedig </meta>.
E két sor közé írjuk szépen a beolvasandó fájlokat. Mi esetünkbe ugyebár van egy script.lua-nk szóval ezt kell beolvastatnunk a meta fájl segítségével:
\"11911257284_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Mivel ez egy script ezért beleírjuk hogy <script src=\"ideascriptneve.lua\" és odaírtam ugyebár még hogy type=\"server\".Ez azt jelenti hogy szerveroldali a script.
De lehet kliensoldali is, akkor így néz ki: type=\"client\"
Hogy kliensoldali e vagy szerveroldali e a script azt az dönti el hogy kliensoldali vagy szerveroldali \"funkciókat\" írtunk e bele.
A Scriptünkben ha valamiféle külső fájlt, pl. egy képet is használunk akkor azt is külön bekell írnunk a meta fájlba valahogy így:
\"3685685645_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
6.Összegzés
Magyarul ami kötelező a Resourcünkbe:
-Maga a Script

-Meta fájl


E két dolog közül ha valamelyik is hiányzik akkor nem lesz működőképes a scriptünk!

A Meta fájlban összegezve azt kell beleírnunk ami fájlok vannak a resourceünkbe.
Remélem tudtam segíteni a kezdő/jövendőbeli scriptereknek :D
Örömmel válaszolok bármilyen ezzel kapcsolatos kérdésre!

280
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese
« Dátum: 2014. július 26. - 01:17:25 »
pók volt a

281
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Új arculat
« Dátum: 2014. július 26. - 01:07:51 »
Nekem is, bár nekem a régebbi még mindig bejovosebb...:)

282
Archívum / HL-RPG v1
« Dátum: 2014. július 25. - 00:43:11 »
A HL Csapat ismét hozta a minőséget, de most meg soha nem látott formában!
Jó lesz ez érzem, csak gratulálni tudok!

283
Archívum / Átlátszó EditBox
« Dátum: 2014. július 24. - 21:11:13 »
Igen többször lefut, de azzal nincs kapcsolatba amiket én használok(nick, nicklabel stb...)

284
Archívum / Tökéletes dxDrawText
« Dátum: 2014. július 24. - 18:31:23 »
Ezt csak is a GUI-s megoldással lehet megcsinálni én úgy tudom. Minden esetre nem ártana ha az MTA Fejlesztői raknának bele egy olyan funkciót amely kiköpötten a dxDrawText-re van csinálva!

285
Archívum / Átlátszó EditBox
« Dátum: 2014. július 24. - 18:14:48 »
Mármint a Label helyett rakjak DrawTextet?

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 31
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal