Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 261
2626
Segítségkérés / Intelligens NPC, Text kocsira csatolása
« Dátum: 2014. február 06. - 16:18:28 »
Idézetet írta: BoOy date=1391699653\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46334\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Objectet csatolsz a kocsira, melynek megváltoztatod a material textjét a neked megfelelõre.
 
Jólvan, és átlátszó material-s megtudom változtatni nem?
 
[/quote]
Ezt a kérdést nem értem, fogalmazd meg rendesen kérlek.
 
[/quote]
Mármint a háttérszínét átlátszóra...
 
[/quote]
Én is erre gondoltam, de attól még fogalmazhatna egyértelmûen is :confused:
Egyébként igen, lehet átlátszó is. Ezt, és minden egyéb beállítást pedig a legkönyebben editorral végezhetsz el.
Tipp: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=117851

2627
Segítségkérés / Parancs csak egy, megadott Object ID-nél.
« Dátum: 2014. február 06. - 15:28:07 »
Na jó, én többet nem tudok segíteni... Találd ki magad. Ha nekem sikerült rá egyedi megoldást találnom, neked is menni fog. Nálam úgy van, hogy akárhol van az object, felismeri az ID-jét, a Model ID-jét is, a pozícióját, meg persze hogy mit lehessen vele csinálni (áthelyezés, törlés, jelszó megadás, barkácsolás stb.), tehát a funkcióit is. Viszont azt, ahogy én oldottam meg, nem adom ki, mert nem lehet csak úgy kiemelni a módomból, plusz hülye lennék publikálni. Aki akarja, az úgyis megoldja magának, mert nem nagy ördöngõsség.

2628
Segítségkérés / Intelligens NPC, Text kocsira csatolása
« Dátum: 2014. február 06. - 15:23:31 »
Idézetet írta: Daviid date=1391694239\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46334\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Objectet csatolsz a kocsira, melynek megváltoztatod a material textjét a neked megfelelõre.
 
Jólvan, és átlátszó material-s megtudom változtatni nem?
 
[/quote]
Ezt a kérdést nem értem, fogalmazd meg rendesen kérlek.

2629
Segítségkérés / Nem jelenik meg a map ha lementem
« Dátum: 2014. február 06. - 13:50:38 »
Idézetet írta: HackFlux date=1391645261\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem az a gond,hogy egyszerre CreateObject-et és CreateDynamicObject-et is hasznász....
Használj csak CreateDynamicObject-et....
 
Lehet egymás mellett használni õket.
 

Már megoldódott.....
Nem az volt a gond.
A gamemode dugigvan Errorral,csak eszt eddig nem láttam a warningok miatt.
Mindig ki van javitva egy error/warning jön a többi rakás.....(Azért van runtime is ...kiderült...)
Azért köszönöm szépen a segítséget!
 
[/quote]
Elég amatõr dolog volt úgy próbálkozni, hogy a compiler bármi féle hibát írt. Amíg a compiler hibát jelez, AZONNAL javítsd ki azt! Addig pedi, amíg hibátlanul nem fordítod a forráskódot, ne is írj ki ide kérdést (kivéve, ha az a kapott hibával kapcsolatos), a most kiderült dolgok miatt. Mi pedig végig azt hittük, hogy hibátlanul fordítottad a módot, minden plugin rendben volt, a logban sem volt semmi hiba, s a szerver hibátlanul elindult. Közbe meg csak a forráskódodat nem fejezted be, nem írtad meg mûködõképesre.
De mostmár mindegy...

2630
Segítségkérés / Intelligens NPC, Text kocsira csatolása
« Dátum: 2014. február 06. - 13:41:22 »
Objectet csatolsz a kocsira, melynek megváltoztatod a material textjét a neked megfelelõre.

2631
Segítségkérés / Nem jelenik meg a map ha lementem
« Dátum: 2014. február 06. - 00:46:35 »
Idézetet írta: akos127 date=1391641165\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A limit az 1000 arra figyelj
 


CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!!
 
[/quote]
Te esküszöm bolond vagy 1000 a limit a CreateDynamicObejctbõl 1000-t betölt többet nem.
Írd át az összeset CreateDynamicObjectre!
És 1 db pawno legyen a gépeden.
 
[/quote]
Fu*k logic.. Azt írtad, hogy a dynamicból 1000 a limit, majd azt, hogy váltson dynamicra. WTF? Máskor fogalmazd meg rendesen, mert így valótlant állítottál. Pawnoból pedig lehet akármenny a gépén, nem tudom, mi ez az egy legyen a gépeden mánia...
Témanyitó, az is elég f*ck logic, hogy betöltessz 6 ezer dynamicos objectet, és még mellé használsz sima objectet is, abból is 6k-t, amibõl amúgy is maximum ezer lehet.

2632
Segítségkérés / Parancs csak egy, megadott Object ID-nél.
« Dátum: 2014. február 05. - 22:18:19 »
De, mert tudni fogja, melyik változóhoz melyik object kapcsolódik.

2633
Segítségkérés / MySQL R35 invaild datatype
« Dátum: 2014. február 05. - 22:15:51 »
Sziasztok!
Nem akartam témát nyitni, de több napos körbekérdezõsködés után sem kaptam segítséget. :(
Most tanulgatom GStyleZzZ (BlueG) MySQL pluginjának, az R35-ös verziójának a használatát, de a function_query/tgureyes lekérdzéseknél csak az elsõ sorból választja ki a megfelelõ adatokat a plugin, a másodiknál, és a többinél már nem. Arra még errort is ad a log. A googleben sem találtam semmi megoldást, de valaki csak tudni fogja innen, ha felkeresésemre nem is válaszolt... Az error msg egyébként ez:
 
cache_get_row - invaild datatype // Mindez természetesen az összes cache_getes formánál

 
Mindenhol jó, kivéve a fent említett lekérdezéseknél.
Esetleg arra is írhatna valaki egy helyes, mûködõ példa kódot.
Várom a választ,
Dfoglalo


Edit: megoldottam egy igen lassan lezajló, és cseppet sem elegáns megoldással, amit nem nagyon szeretnék használni, de tesztelni jó lesz. A téma továbbra is nyitva áll, hátha valaki tudja rá a megoldást.

2634
Segítségkérés / Parancs csak egy, megadott Object ID-nél.
« Dátum: 2014. február 05. - 22:08:38 »
Szerintem is arra gondolt, de mivel cdak gondolt, nem írta le, ezért a kérdés az ID-jére vonatkozott, és én arra is válaszoltam :P Egyébként meg a modellt nem tudod lekérdezni. Viszont egyedi megoldásokat alkalmazhatsz, ez rád van bízva.
 
Idézetet írta: akos127 date=1391634077\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46320\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Naja
Én meg nem is így kerestem rá :D
Egyébként hogy lehet kideríteni egszerûen hogy melyik objectnek mennyi az idje?
 
Én rá se kerestem, uggyanis guglizni õ is tudna.
Eltárolod az object ID-jét létrehozáskor egy változóba, és úgy.

2635
Segítségkérés / Parancs csak egy, megadott Object ID-nél.
« Dátum: 2014. február 05. - 21:51:53 »
Az 1622 helyére értelem szerûen az érzékelendõ object ID-jét kell megadni. ::|

2636
Egy kis infó: ott nem random spawnolás van, hanem elõre felvett helyekre spawnolás. Ja és grand módot maximum gyakorlásra használj, ha szervert is akarsz nyitni (a tanultságod alapján majd maximum pár hónap múlva), akkoe ne alap módokat használj, hanem más publikált módokat, vagy akár egy saját módot.

2637
Segítségkérés / Parancs csak egy, megadott Object ID-nél.
« Dátum: 2014. február 05. - 21:06:49 »
Idézetet írta: akos127 date=1391630677\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46320\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ilyen is van?  ??? f***a :D de ez sem az alap samp inc :D
 
Tessék, alappal:
 
GetObjectPos(1622, X, Y, Z); // Lekérdezed az 1622-es object pozícióját
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.00, X, Y, Z)) // 5 koordinátányi körzetben  történjen
{
    // Mi történjen
}

 
Viszont csak a hülye használ alap, limitált számú objecteket... Plusz õ szerintem stremert használ, így neki Dynamic Objectes kellett.

2638
Segítségkérés / Parancs csak egy, megadott Object ID-nél.
« Dátum: 2014. február 05. - 20:40:05 »
GetDynamicObjectPos(1622, X, Y, Z); // Lekérdezed az 1622-es object pozícióját
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.00, X, Y, Z)) // 5 koordinátányi körzetben  történjen
{
    // Mi történjen
}

2639
Segítségkérés / Nem jelenik meg a map ha lementem
« Dátum: 2014. február 05. - 20:35:44 »
Idézetet írta: akos127 date=1391627487\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A limit az 1000 arra figyelj
 
Tévedés, ugyanis õ ezek szerint streamert használ, ahol is végtelen mennyiségû object berakható.
 

Nah majd én segítek :)
Egyszerû az egész :D Na de le is írom
 
#include <streamer>

 
Ezt rakd a mód tetejére.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1703, 373.6641, 182.5703, 1007.3750, 0.25);
    return 1;
}

 
így rakd az eltávolításokat. :D OnPlayerConnect alá.
 

stock MapBetolt()
{
     // Ide amit létre kell hozzni mappot.
}

 
Ugye stockba rakd a CreateDynamicObject, ne CreateObject-be rakd mert laggolni fog a szerver.
 

public OnGameModeInit()
{
MapBetolt();
}

 
És rakd az OnGameModeInit-be a stockot.
Hát ennyi lenne :)
 
[/quote]
Nyilván tallózta a streamer függvénykönyvtárát a mód elején, és mindent a megfelelõ helyre rakott ugyanis csak nem hülye. Vagy ha igen, akkor no comment... Na meg amúgy sem az volt a kérdése, hogy hogyan kell õket berakni, hanem hogy miért nem látszódnak a berakott objectek... Amúgy felesleges stockba tenni, csak plusz munka neked, és a szervernek is.

2640
Pedig mûködik... Az más dolog, hogy te nem értesz hozzá. Látom te még kb. semennyire sem értesz a pawn nyelvû programozáshoz^^ Látszik a hszedbõl, hogy nem értesz a dologhoz egy cseppet sem, maximum annyira, hogy cfg-be beírod, meg kiguglizod. Tanulj! Ajánlom a Tanuljunk Pawn nyelvet! fórumot. Ja és építs bele a módba, ha majd tudsz programozni. Ja és kell hozzá dini is, meg mappa, ahová menti, meg nem keveredhetnek a dialog ID-k, meg a mód esetleges login rendszere ezzel, stb.

Oldalak: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal