Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 184
2581
Szkript kérések / Job Sciprt
« Dátum: 2010. március 07. - 21:23:01 »
cs all, nekem az a job syript kéne amit spatrik csinált, fent volt a fórumon de má nicns fent, ha vkinek megvan pls küldje el, elore is köszi :D

2582
Szkript kérések / Ház system
« Dátum: 2010. március 07. - 21:24:45 »

2583
SA-MP: Szerverfejlesztés / Perverz ház
« Dátum: 2010. március 07. - 20:29:53 »
Ez nekem igen teccik XD

2584
Ez igen jó lett, nekem a languange system és a speedhack os teccik a legjobban :D

2585
Leírások/Útmutatók/Segítség / Telepítés gond. pls help
« Dátum: 2010. március 03. - 12:16:00 »
AZ elso dvd nél nálam is ezvan, megkell nyitni a DVDt és ott belemésza GTAIV mappába és onnajd elindítod az installt és fog menni.

2586
Szkript kérések / Y Obj..
« Dátum: 2010. március 03. - 12:04:24 »
Használjátok a Streamer Plugint: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=127905.0
Gyors nekem gyorsan megy 10,000 objectel, szal neked 4500 al simán fog menni.
És ha nincs kedvetek konvertálgatnia a CreateObject ot  CreateDynamicObject ra akkor írjátok ezt bele a streamer.inc nek a legaljára:
 

#define CreateObject CreateDynamicObject
#define DestroyObject DestroyDynamicObject
#define MoveObject MoveDynamicObject
#define StopObject StopDynamicObject
#define SetObjectPos SetDynamicObjectPos
#define GetObjectPos GetDynamicObjectPos
#define SetObjectRot SetDynamicObjectRot
#define GetObjectRot GetDynamicObjectRot
#define IsValidObject IsValidDynamicObject

 
És így elég az akap funkciókat hagyni, csak a mód tetejére kell beszúrnia streamer  t XD
 
Idézetet írta: dnsdj date=1267553314\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"839\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Inco:
 
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0);

 
Y:
 
CreateDynamicObject(model, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:RX = 0.0, Float:RY = 0.0, Float:RZ = 0.0);

 

Ezt mind a 2 ot lehet  CreateDynamicObject be használni, mert a Streamer Pluginba van több funkció, de annak alapból van adva 1 érték (remélem értitek :D)

2587
Segítségkérés / Segítség!Szeretnék csinálni egy szervert!
« Dátum: 2010. március 02. - 12:43:40 »
tessék, itt vannak pawno val kapcsolatba leírások: http://gta-mpmods.extra.hu/minipawno/index.html

2588
Általános / SA:MP Radio
« Dátum: 2010. március 01. - 20:53:57 »
Ehhez én is hülye vok XD, mostanában nem szól semmi pedig igen jó számok szoktak szólni. Ez mér van ? XD

2589
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MAP] Drift Pálya a tenger felett
« Dátum: 2010. március 01. - 20:53:54 »
Én a streamer plugint aánlom, nekem gond nélkül visz 10,000 objectek, tessék innen letöltheted:  http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=127905.0

2590
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MAP] Drift Pálya a tenger felett
« Dátum: 2010. március 01. - 14:59:46 »
Szép kis map, mien streamert használsz?

2591
Segítségkérés / Teleport csak X helyen!
« Dátum: 2010. február 26. - 16:38:07 »
Idézetet írta: Predator date=1267197997\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"783\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Evvel márcsak egy gond van.
A teleportálást nem hajtja végre. :(
Ja és Kocsival akarom és majd beilesztem közé a :
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))  -t

 

Igen, csak a ! jel nem kell oda mer akkor az ellenkezoje
így kell:
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

2592
Segítségkérés / Teleport csak X helyen!
« Dátum: 2010. február 25. - 16:26:20 »
Ez a IsPlayerRangeOfPoint ez ugyanaz mint a PlayerToPoint ?

2593
Segítségkérés / Tuningolt kocsi berakás
« Dátum: 2010. február 23. - 13:43:47 »
akkor próbáld meg ezt, ez nekem is ment:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=69598.0

2594
Segítségkérés / Tuningolt kocsi berakás
« Dátum: 2010. február 22. - 21:30:09 »
Fubu05\" post=\"41578\" timestamp=\"1266870362\"]
köszi mind 2ötöknek:D de lenne még egy kérdés xD
a kocsi jó felvan tuningolva elviszem egy körre és felrobban, vissza megyek érte és az auto ott van a tuning nincs
igynéz ki:
new tuned_car;
tuned_car = CreateVehicle(560,-1803.7679,1292.9797,59.4393,356.9511,1,1,-1); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1010); //
AddVehicleComponent(tuned_car,1033); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1029); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1030); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1031); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1074); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1087); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1139); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1140); //
    AddVehicleComponent(tuned_car,1170); //
ChangeVehiclePaintjob(tuned_car,1); //
megköszönném ha birnátok segiteni:)
 
[/quote]
ezt biztos kifejeltetted, ez azt csinálja h ha a kocsit spawnolja a szerver akkor rárakja a tuningokat. Rakd bele a módba és tuti menni fog:
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    if(vehicleid == tunned_car)
    {
        AddVehicleComponent(tuned_car,1010); //
AddVehicleComponent(tuned_car,1033); //
        AddVehicleComponent(tuned_car,1029); //
        AddVehicleComponent(tuned_car,1030); //
        AddVehicleComponent(tuned_car,1031); //
        AddVehicleComponent(tuned_car,1074); //
        AddVehicleComponent(tuned_car,1087); //
        AddVehicleComponent(tuned_car,1139); //
        AddVehicleComponent(tuned_car,1140); //
        AddVehicleComponent(tuned_car,1170); //
ChangeVehiclePaintjob(tuned_car,1); //
        return 1;
     }
     return 1;
}

2595
SA-MP: Szerverfejlesztés / isupper & islower
« Dátum: 2010. február 22. - 21:20:00 »
Én azér értem mi akar ez lenni, de használni nemtom, hogy tudnám-e :D.

Oldalak: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal