Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 153
256
A szervert. A stack, ami felelõs a függvényekben kezelt adatok tárolásáért, beleír egy másik memóriaterületre az AMX gépen belül (a \"heap\"-be), amit fõleg a pluginok használnak. Ez nyilván kivételt eredményez, és a szerver leáll.

257
Archívum / Country Life RolePlay - Egy új korszak kezdete
« Dátum: 2014. július 06. - 18:24:02 »
Hova raktátok a mapot, egyébként?

258
A Shirak-kal közösen létrehozott IHateThisFuckingServer()-t úgy hittem, hogy nem lehet überelni, de aztán ránéztem az egyedi titulusomra, és rádöbbentem egy mégjobb megoldásra:
Az Ackermann-függvény az egyik legismertebb rekurzív függvény, melyet az alábbi rekurzív függvényalakban lehet megadni:
\"0ae4053de098cc9554752b190a38bc56.png\"
A függvény leírásából már látszik, hogy erõsen rekurzív, valamint, hogy akár kis bemenetre is hihetetlen nagy számokat kapunk. A PAWN implementáció a következõ:
 

stock ack(m, n) {return (m == 0)?(n+1):((n == 0)?ack(m-1, 1):ack(m-1, ack(m, n-1)));}

 
Az Ackermann-függvény egy kétváltozós függvény, hogy lássuk, hogy viselkedik SAMP-ban, az alábbi tesztkódot lehet rá írni:
 

main()
{
    for(new i = 0; i < 5; i++) for(new j = 0; j < 5; j++) printf(\"ack(%d, %d) erteke: %d.\", i, j, ack(i, j));
}

 
Az elsõ két érték, amivel egy átlagos AMX gép már nem tud megbírkózni, az az ack(4,1), ami egyszerûen: (2^2^2^2)-3 = 65533. A többi érték szuperexponenciálisan növekedik, ack(4,2) már (2^65536)-3, ack(4,3) pedig (2^2^65536)-3, és így tovább. Standard stack méretek között már ack(4,1)-nél a függvény annyiszor hívja meg magát, hogy összeér a stack és a heap területe:
 

ack(0, 0) erteke: 1.
ack(0, 1) erteke: 2.
ack(0, 2) erteke: 3.
ack(0, 3) erteke: 4.
ack(0, 4) erteke: 5.
ack(1, 0) erteke: 2.
ack(1, 1) erteke: 3.
ack(1, 2) erteke: 4.
ack(1, 3) erteke: 5.
ack(1, 4) erteke: 6.
ack(2, 0) erteke: 3.
ack(2, 1) erteke: 5.
ack(2, 2) erteke: 7.
ack(2, 3) erteke: 9.
ack(2, 4) erteke: 11.
ack(3, 0) erteke: 5.
ack(3, 1) erteke: 13.
ack(3, 2) erteke: 29.
ack(3, 3) erteke: 61.
ack(3, 4) erteke: 125.
ack(4, 0) erteke: 13.
[debug] Run time error 3: \"Stack/heap collision (insufficient stack size)\"
[debug]  Stack pointer (STK) is 0x9C, heap pointer (HEA) is 0x60
[debug] AMX backtrace:
[debug] #0 00000008 in ack (m=0, n=1) at input.pwn:3
[debug] #1 0000007c in ack (m=1, n=0) at input.pwn:3
[debug] #2 000000b4 in ack (m=1, n=1) at input.pwn:3
[debug] #3 000000b4 in ack (m=1, n=2) at input.pwn:3
[debug] #4 000000b4 in ack (m=1, n=3) at input.pwn:3
[debug] #5 000000b4 in ack (m=1, n=4) at input.pwn:3
[debug] #6 000000b4 in ack (m=1, n=5) at input.pwn:3
[debug] #7 000000b4 in ack (m=1, n=6) at input.pwn:3
[debug] #8 000000b4 in ack (m=1, n=7) at input.pwn:3
[debug] #9 000000b4 in ack (m=1, n=8) at input.pwn:3
[debug] #10 000000b4 in ack (m=1, n=9) at input.pwn:3
[debug] #11 000000b4 in ack (m=1, n=10) at input.pwn:3
[debug] #12 000000b4 in ack (m=1, n=11) at input.pwn:3
[debug] #13 000000b4 in ack (m=1, n=12) at input.pwn:3
[debug] #14 000000b4 in ack (m=1, n=13) at input.pwn:3
[debug] #15 000000b4 in ack (m=1, n=14) at input.pwn:3
[debug] #16 000000b4 in ack (m=1, n=15) at input.pwn:3
[debug] #17 000000b4 in ack (m=1, n=16) at input.pwn:3
[debug] #18 000000b4 in ack (m=1, n=17) at input.pwn:3
[debug] #19 000000b4 in ack (m=1, n=18) at input.pwn:3
[debug] #20 000000b4 in ack (m=1, n=19) at input.pwn:3
[debug] #21 000000b4 in ack (m=1, n=20) at input.pwn:3
[debug] #22 000000b4 in ack (m=1, n=21) at input.pwn:3
[debug] #23 000000b4 in ack (m=1, n=22) at input.pwn:3
[debug] #24 000000b4 in ack (m=1, n=23) at input.pwn:3
[debug] #25 000000b4 in ack (m=1, n=24) at input.pwn:3
[debug] #26 000000b4 in ack (m=1, n=25) at input.pwn:3
[debug] #27 000000b4 in ack (m=1, n=26) at input.pwn:3
[debug] #28 000000b4 in ack (m=1, n=27) at input.pwn:3
[debug] #29 000000b4 in ack (m=1, n=28) at input.pwn:3
[debug] #30 000000b4 in ack (m=1, n=29) at input.pwn:3
[debug] #31 000000b4 in ack (m=1, n=30) at input.pwn:3
[debug] #32 000000b4 in ack (m=1, n=31) at input.pwn:3
[debug] #33 000000b4 in ack (m=1, n=32) at input.pwn:3
[debug] #34 000000b4 in ack (m=1, n=33) at input.pwn:3
[debug] #35 000000b4 in ack (m=1, n=34) at input.pwn:3
[debug] #36 000000b4 in ack (m=1, n=35) at input.pwn:3
[debug] #37 000000b4 in ack (m=1, n=36) at input.pwn:3
[debug] #38 000000b4 in ack (m=1, n=37) at input.pwn:3
[debug] #39 000000b4 in ack (m=1, n=38) at input.pwn:3
[debug] #40 000000b4 in ack (m=1, n=39) at input.pwn:3
[debug] #41 000000b4 in ack (m=1, n=40) at input.pwn:3
[debug] #42 000000b4 in ack (m=1, n=41) at input.pwn:3
[debug] #43 000000b4 in ack (m=1, n=42) at input.pwn:3
[debug] #44 000000b4 in ack (m=1, n=43) at input.pwn:3
[debug] #45 000000b4 in ack (m=1, n=44) at input.pwn:3
[debug] #46 000000b4 in ack (m=1, n=45) at input.pwn:3
[debug] #47 000000b4 in ack (m=1, n=46) at input.pwn:3
[debug] #48 000000b4 in ack (m=1, n=47) at input.pwn:3
[debug] #49 000000b4 in ack (m=1, n=48) at input.pwn:3
[debug] #50 000000b4 in ack (m=1, n=49) at input.pwn:3
[debug] #51 000000b4 in ack (m=1, n=50) at input.pwn:3
[debug] #52 000000b4 in ack (m=1, n=51) at input.pwn:3
[debug] #53 000000b4 in ack (m=1, n=52) at input.pwn:3
[debug] #54 000000b4 in ack (m=1, n=53) at input.pwn:3
[debug] #55 000000b4 in ack (m=1, n=54) at input.pwn:3
[debug] #56 000000b4 in ack (m=1, n=55) at input.pwn:3
[debug] #57 000000b4 in ack (m=1, n=56) at input.pwn:3
[debug] #58 000000b4 in ack (m=1, n=57) at input.pwn:3
[debug] #59 000000b4 in ack (m=1, n=58) at input.pwn:3
[debug] #60 000000b4 in ack (m=1, n=59) at input.pwn:3
[debug] #61 000000b4 in ack (m=1, n=60) at input.pwn:3
[debug] #62 000000b4 in ack (m=1, n=61) at input.pwn:3
[debug] #63 000000b4 in ack (m=1, n=62) at input.pwn:3
[debug] #64 000000b4 in ack (m=1, n=63) at input.pwn:3
[debug] #65 000000b4 in ack (m=1, n=64) at input.pwn:3
[debug] #66 000000b4 in ack (m=1, n=65) at input.pwn:3
[debug] #67 000000b4 in ack (m=1, n=66) at input.pwn:3
[debug] #68 000000b4 in ack (m=1, n=67) at input.pwn:3
[debug] #69 000000b4 in ack (m=1, n=68) at input.pwn:3
[debug] #70 000000b4 in ack (m=1, n=69) at input.pwn:3
[debug] #71 000000b4 in ack (m=1, n=70) at input.pwn:3
[debug] #72 000000b4 in ack (m=1, n=71) at input.pwn:3
[debug] #73 000000b4 in ack (m=1, n=72) at input.pwn:3
[debug] #74 000000b4 in ack (m=1, n=73) at input.pwn:3
[debug] #75 000000b4 in ack (m=1, n=74) at input.pwn:3
[debug] #76 000000b4 in ack (m=1, n=75) at input.pwn:3
[debug] #77 000000b4 in ack (m=1, n=76) at input.pwn:3
[debug] #78 000000b4 in ack (m=1, n=77) at input.pwn:3
[debug] #79 000000b4 in ack (m=1, n=78) at input.pwn:3
[debug] #80 000000b4 in ack (m=1, n=79) at input.pwn:3
[debug] #81 000000b4 in ack (m=1, n=80) at input.pwn:3
[debug] #82 000000b4 in ack (m=1, n=81) at input.pwn:3
[debug] #83 000000b4 in ack (m=1, n=82) at input.pwn:3
[debug] #84 000000b4 in ack (m=1, n=83) at input.pwn:3
[debug] #85 000000b4 in ack (m=1, n=84) at input.pwn:3
[debug] #86 000000b4 in ack (m=1, n=85) at input.pwn:3
[debug] #87 000000b4 in ack (m=1, n=86) at input.pwn:3
[debug] #88 000000b4 in ack (m=1, n=87) at input.pwn:3
[debug] #89 000000b4 in ack (m=1, n=88) at input.pwn:3
[debug] #90 000000b4 in ack (m=1, n=89) at input.pwn:3
[debug] #91 000000b4 in ack (m=1, n=90) at input.pwn:3
[debug] #92 000000b4 in ack (m=1, n=91) at input.pwn:3
[debug] #93 000000b4 in ack (m=1, n=92) at input.pwn:3
[debug] #94 000000b4 in ack (m=1, n=93) at input.pwn:3
[debug] #95 000000b4 in ack (m=1, n=94) at input.pwn:3
[debug] #96 000000b4 in ack (m=1, n=95) at input.pwn:3
[debug] #97 000000b4 in ack (m=1, n=96) at input.pwn:3
[debug] #98 000000b4 in ack (m=1, n=97) at input.pwn:3
[debug] #99 000000b4 in ack (m=1, n=98) at input.pwn:3
[debug] #100 000000b4 in ack (m=1, n=99) at input.pwn:3
[debug] #101 000000b4 in ack (m=1, n=100) at input.pwn:3
[debug] #102 000000b4 in ack (m=1, n=101) at input.pwn:3
[debug] #103 000000b4 in ack (m=1, n=102) at input.pwn:3
[debug] #104 000000b4 in ack (m=1, n=103) at input.pwn:3
[debug] #105 000000b4 in ack (m=1, n=104) at input.pwn:3
[debug] #106 000000b4 in ack (m=1, n=105) at input.pwn:3
[debug] #107 000000b4 in ack (m=1, n=106) at input.pwn:3
[debug] #108 000000b4 in ack (m=1, n=107) at input.pwn:3
[debug] #109 000000b4 in ack (m=1, n=108) at input.pwn:3
[debug] #110 000000b4 in ack (m=1, n=109) at input.pwn:3
[debug] #111 000000b4 in ack (m=1, n=110) at input.pwn:3
[debug] #112 000000b4 in ack (m=1, n=111) at input.pwn:3
[debug] #113 000000b4 in ack (m=1, n=112) at input.pwn:3
[debug] #114 000000b4 in ack (m=1, n=113) at input.pwn:3
[debug] #115 000000b4 in ack (m=1, n=114) at input.pwn:3
[debug] #116 000000b4 in ack (m=1, n=115) at input.pwn:3
[debug] #117 000000b4 in ack (m=1, n=116) at input.pwn:3
[debug] #118 000000b4 in ack (m=1, n=117) at input.pwn:3
[debug] #119 000000b4 in ack (m=1, n=118) at input.pwn:3
[debug] #120 000000b4 in ack (m=1, n=119) at input.pwn:3
[debug] #121 000000b4 in ack (m=1, n=120) at input.pwn:3
[debug] #122 000000b4 in ack (m=1, n=121) at input.pwn:3
[debug] #123 000000b4 in ack (m=1, n=122) at input.pwn:3
[debug] #124 000000b4 in ack (m=1, n=123) at input.pwn:3
[debug] #125 000000b4 in ack (m=1, n=124) at input.pwn:3
[debug] #126 000000b4 in ack (m=1, n=125) at input.pwn:3
[debug] #127 000000b4 in ack (m=1, n=126) at input.pwn:3
[debug] #128 000000b4 in ack (m=1, n=127) at input.pwn:3
[debug] #129 000000b4 in ack (m=1, n=128) at input.pwn:3
[debug] #130 000000b4 in ack (m=1, n=129) at input.pwn:3
[debug] #131 000000b4 in ack (m=1, n=130) at input.pwn:3
[debug] #132 000000b4 in ack (m=1, n=131) at input.pwn:3
[debug] #133 000000b4 in ack (m=1, n=132) at input.pwn:3
[debug] #134 000000b4 in ack (m=1, n=133) at input.pwn:3
[debug] #135 000000b4 in ack (m=1, n=134) at input.pwn:3
[debug] #136 000000b4 in ack (m=1, n=135) at input.pwn:3
[debug] #137 000000b4 in ack (m=1, n=136) at input.pwn:3
[debug] #138 000000b4 in ack (m=1, n=137) at input.pwn:3
[debug] #139 000000b4 in ack (m=1, n=138) at input.pwn:3
[debug] #140 000000b4 in ack (m=1, n=139) at input.pwn:3
[debug] #141 000000b4 in ack (m=1, n=140) at input.pwn:3
[debug] #142 000000b4 in ack (m=1, n=141) at input.pwn:3
[debug] #143 000000b4 in ack (m=1, n=142) at input.pwn:3
[debug] #144 000000b4 in ack (m=1, n=143) at input.pwn:3
[debug] #145 000000b4 in ack (m=1, n=144) at input.pwn:3
[debug] #146 000000b4 in ack (m=1, n=145) at input.pwn:3
[debug] #147 000000b4 in ack (m=1, n=146) at input.pwn:3
[debug] #148 000000b4 in ack (m=1, n=147) at input.pwn:3
[debug] #149 000000b4 in ack (m=1, n=148) at input.pwn:3
[debug] #150 000000b4 in ack (m=1, n=149) at input.pwn:3
[debug] #151 000000b4 in ack (m=1, n=150) at input.pwn:3
[debug] #152 000000b4 in ack (m=1, n=151) at input.pwn:3
[debug] #153 000000b4 in ack (m=1, n=152) at input.pwn:3
[debug] #154 000000b4 in ack (m=1, n=153) at input.pwn:3
[debug] #155 000000b4 in ack (m=1, n=154) at input.pwn:3
[debug] #156 000000b4 in ack (m=1, n=155) at input.pwn:3
[debug] #157 000000b4 in ack (m=1, n=156) at input.pwn:3
[debug] #158 000000b4 in ack (m=1, n=157) at input.pwn:3
[debug] #159 000000b4 in ack (m=1, n=158) at input.pwn:3
[debug] #160 000000b4 in ack (m=1, n=159) at input.pwn:3
[debug] #161 000000b4 in ack (m=1, n=160) at input.pwn:3
[debug] #162 000000b4 in ack (m=1, n=161) at input.pwn:3
[debug] #163 000000b4 in ack (m=1, n=162) at input.pwn:3
[debug] #164 000000b4 in ack (m=1, n=163) at input.pwn:3
[debug] #165 000000b4 in ack (m=1, n=164) at input.pwn:3
[debug] #166 000000b4 in ack (m=1, n=165) at input.pwn:3
[debug] #167 000000b4 in ack (m=1, n=166) at input.pwn:3
[debug] #168 000000b4 in ack (m=1, n=167) at input.pwn:3
[debug] #169 000000b4 in ack (m=1, n=168) at input.pwn:3
[debug] #170 000000b4 in ack (m=1, n=169) at input.pwn:3
[debug] #171 000000b4 in ack (m=1, n=170) at input.pwn:3
[debug] #172 000000b4 in ack (m=1, n=171) at input.pwn:3
[debug] #173 000000b4 in ack (m=1, n=172) at input.pwn:3
[debug] #174 000000b4 in ack (m=1, n=173) at input.pwn:3
[debug] #175 000000b4 in ack (m=1, n=174) at input.pwn:3
[debug] #176 000000b4 in ack (m=1, n=175) at input.pwn:3
[debug] #177 000000b4 in ack (m=1, n=176) at input.pwn:3
[debug] #178 000000b4 in ack (m=1, n=177) at input.pwn:3
[debug] #179 000000b4 in ack (m=1, n=178) at input.pwn:3
[debug] #180 000000b4 in ack (m=1, n=179) at input.pwn:3
[debug] #181 000000b4 in ack (m=1, n=180) at input.pwn:3
[debug] #182 000000b4 in ack (m=1, n=181) at input.pwn:3
[debug] #183 000000b4 in ack (m=1, n=182) at input.pwn:3
[debug] #184 000000b4 in ack (m=1, n=183) at input.pwn:3
[debug] #185 000000b4 in ack (m=1, n=184) at input.pwn:3
[debug] #186 000000b4 in ack (m=1, n=185) at input.pwn:3
[debug] #187 000000b4 in ack (m=1, n=186) at input.pwn:3
[debug] #188 000000b4 in ack (m=1, n=187) at input.pwn:3
[debug] #189 000000b4 in ack (m=1, n=188) at input.pwn:3
[debug] #190 000000b4 in ack (m=1, n=189) at input.pwn:3
[debug] #191 000000b4 in ack (m=1, n=190) at input.pwn:3
[debug] #192 000000b4 in ack (m=1, n=191) at input.pwn:3
[debug] #193 000000b4 in ack (m=1, n=192) at input.pwn:3
[debug] #194 000000b4 in ack (m=1, n=193) at input.pwn:3
[debug] #195 000000b4 in ack (m=1, n=194) at input.pwn:3
[debug] #196 000000b4 in ack (m=1, n=195) at input.pwn:3
[debug] #197 000000b4 in ack (m=1, n=196) at input.pwn:3
[debug] #198 000000b4 in ack (m=1, n=197) at input.pwn:3
[debug] #199 000000b4 in ack (m=1, n=198) at input.pwn:3
[debug] #200 000000b4 in ack (m=1, n=199) at input.pwn:3
[debug] #201 000000b4 in ack (m=1, n=200) at input.pwn:3
[debug] #202 000000b4 in ack (m=1, n=201) at input.pwn:3
[debug] #203 000000b4 in ack (m=1, n=202) at input.pwn:3
[debug] #204 000000b4 in ack (m=1, n=203) at input.pwn:3
[debug] #205 000000b4 in ack (m=1, n=204) at input.pwn:3
[debug] #206 000000b4 in ack (m=1, n=205) at input.pwn:3
[debug] #207 000000b4 in ack (m=1, n=206) at input.pwn:3
[debug] #208 000000b4 in ack (m=1, n=207) at input.pwn:3
[debug] #209 000000b4 in ack (m=1, n=208) at input.pwn:3
[debug] #210 000000b4 in ack (m=1, n=209) at input.pwn:3
[debug] #211 000000b4 in ack (m=1, n=210) at input.pwn:3
[debug] #212 000000b4 in ack (m=1, n=211) at input.pwn:3
[debug] #213 000000b4 in ack (m=1, n=212) at input.pwn:3
[debug] #214 000000b4 in ack (m=1, n=213) at input.pwn:3
[debug] #215 000000b4 in ack (m=1, n=214) at input.pwn:3
[debug] #216 000000b4 in ack (m=1, n=215) at input.pwn:3
[debug] #217 000000b4 in ack (m=1, n=216) at input.pwn:3
[debug] #218 000000b4 in ack (m=1, n=217) at input.pwn:3
[debug] #219 000000b4 in ack (m=1, n=218) at input.pwn:3
[debug] #220 000000b4 in ack (m=1, n=219) at input.pwn:3
[debug] #221 000000b4 in ack (m=1, n=220) at input.pwn:3
[debug] #222 000000b4 in ack (m=1, n=221) at input.pwn:3
[debug] #223 000000b4 in ack (m=1, n=222) at input.pwn:3
[debug] #224 000000b4 in ack (m=1, n=223) at input.pwn:3
[debug] #225 000000b4 in ack (m=1, n=224) at input.pwn:3
[debug] #226 000000b4 in ack (m=1, n=225) at input.pwn:3
[debug] #227 000000b4 in ack (m=1, n=226) at input.pwn:3
[debug] #228 000000b4 in ack (m=1, n=227) at input.pwn:3
[debug] #229 000000b4 in ack (m=1, n=228) at input.pwn:3
[debug] #230 000000b4 in ack (m=1, n=229) at input.pwn:3
[debug] #231 000000b4 in ack (m=1, n=230) at input.pwn:3
[debug] #232 000000b4 in ack (m=1, n=231) at input.pwn:3
[debug] #233 000000b4 in ack (m=1, n=232) at input.pwn:3
[debug] #234 000000b4 in ack (m=1, n=233) at input.pwn:3
[debug] #235 000000b4 in ack (m=1, n=234) at input.pwn:3
[debug] #236 000000b4 in ack (m=1, n=235) at input.pwn:3
[debug] #237 000000b4 in ack (m=1, n=236) at input.pwn:3
[debug] #238 000000b4 in ack (m=1, n=237) at input.pwn:3
[debug] #239 000000b4 in ack (m=1, n=238) at input.pwn:3
[debug] #240 000000b4 in ack (m=1, n=239) at input.pwn:3
[debug] #241 000000b4 in ack (m=1, n=240) at input.pwn:3
[debug] #242 000000b4 in ack (m=1, n=241) at input.pwn:3
[debug] #243 000000b4 in ack (m=1, n=242) at input.pwn:3
[debug] #244 000000b4 in ack (m=1, n=243) at input.pwn:3
[debug] #245 000000b4 in ack (m=1, n=244) at input.pwn:3
[debug] #246 000000b4 in ack (m=1, n=245) at input.pwn:3
[debug] #247 000000b4 in ack (m=1, n=246) at input.pwn:3
[debug] #248 000000b4 in ack (m=1, n=247) at input.pwn:3
[debug] #249 000000b4 in ack (m=1, n=248) at input.pwn:3
[debug] #250 000000b4 in ack (m=1, n=249) at input.pwn:3
[debug] #251 000000b4 in ack (m=1, n=250) at input.pwn:3
[debug] #252 000000b4 in ack (m=1, n=251) at input.pwn:3
[debug] #253 000000b4 in ack (m=1, n=252) at input.pwn:3
[debug] #254 000000b4 in ack (m=1, n=253) at input.pwn:3
[debug] #255 000000b4 in ack (m=1, n=254) at input.pwn:3
[debug] #256 000000b4 in ack (m=1, n=255) at input.pwn:3
[debug] #257 000000b4 in ack (m=1, n=256) at input.pwn:3
[debug] #258 000000b4 in ack (m=1, n=257) at input.pwn:3
[debug] #259 000000b4 in ack (m=1, n=258) at input.pwn:3
[debug] #260 000000b4 in ack (m=1, n=259) at input.pwn:3
[debug] #261 000000b4 in ack (m=1, n=260) at input.pwn:3
[debug] #262 000000b4 in ack (m=1, n=261) at input.pwn:3
[debug] #263 000000b4 in ack (m=1, n=262) at input.pwn:3
[debug] #264 000000b4 in ack (m=1, n=263) at input.pwn:3
[debug] #265 000000b4 in ack (m=1, n=264) at input.pwn:3
[debug] #266 000000b4 in ack (m=1, n=265) at input.pwn:3
[debug] #267 000000b4 in ack (m=1, n=266) at input.pwn:3
[debug] #268 000000b4 in ack (m=1, n=267) at input.pwn:3
[debug] #269 000000b4 in ack (m=1, n=268) at input.pwn:3
[debug] #270 000000b4 in ack (m=1, n=269) at input.pwn:3
[debug] #271 000000b4 in ack (m=1, n=270) at input.pwn:3
[debug] #272 000000b4 in ack (m=1, n=271) at input.pwn:3
[debug] #273 000000b4 in ack (m=1, n=272) at input.pwn:3
[debug] #274 000000b4 in ack (m=1, n=273) at input.pwn:3
[debug] #275 000000b4 in ack (m=1, n=274) at input.pwn:3
[debug] #276 000000b4 in ack (m=1, n=275) at input.pwn:3
[debug] #277 000000b4 in ack (m=1, n=276) at input.pwn:3
[debug] #278 000000b4 in ack (m=1, n=277) at input.pwn:3
[debug] #279 000000b4 in ack (m=1, n=278) at input.pwn:3
[debug] #280 000000b4 in ack (m=1, n=279) at input.pwn:3
[debug] #281 000000b4 in ack (m=1, n=280) at input.pwn:3
[debug] #282 000000b4 in ack (m=1, n=281) at input.pwn:3
[debug] #283 000000b4 in ack (m=1, n=282) at input.pwn:3
[debug] #284 000000b4 in ack (m=1, n=283) at input.pwn:3
[debug] #285 000000b4 in ack (m=1, n=284) at input.pwn:3
[debug] #286 000000b4 in ack (m=1, n=285) at input.pwn:3
[debug] #287 000000b4 in ack (m=1, n=286) at input.pwn:3
[debug] #288 000000b4 in ack (m=1, n=287) at input.pwn:3
[debug] #289 000000b4 in ack (m=1, n=288) at input.pwn:3
[debug] #290 000000b4 in ack (m=1, n=289) at input.pwn:3
[debug] #291 000000b4 in ack (m=1, n=290) at input.pwn:3
[debug] #292 000000b4 in ack (m=1, n=291) at input.pwn:3
[debug] #293 000000b4 in ack (m=1, n=292) at input.pwn:3
[debug] #294 000000b4 in ack (m=1, n=293) at input.pwn:3
[debug] #295 000000b4 in ack (m=1, n=294) at input.pwn:3
[debug] #296 000000b4 in ack (m=1, n=295) at input.pwn:3
[debug] #297 000000b4 in ack (m=1, n=296) at input.pwn:3
[debug] #298 000000b4 in ack (m=1, n=297) at input.pwn:3
[debug] #299 000000b4 in ack (m=1, n=298) at input.pwn:3
[debug] #300 000000b4 in ack (m=1, n=299) at input.pwn:3
[debug] #301 000000b4 in ack (m=1, n=300) at input.pwn:3
[debug] #302 000000b4 in ack (m=1, n=301) at input.pwn:3
[debug] #303 000000b4 in ack (m=1, n=302) at input.pwn:3
[debug] #304 000000b4 in ack (m=1, n=303) at input.pwn:3
[debug] #305 000000b4 in ack (m=1, n=304) at input.pwn:3
[debug] #306 000000b4 in ack (m=1, n=305) at input.pwn:3
[debug] #307 000000b4 in ack (m=1, n=306) at input.pwn:3
[debug] #308 000000b4 in ack (m=1, n=307) at input.pwn:3
[debug] #309 000000b4 in ack (m=1, n=308) at input.pwn:3
[debug] #310 000000b4 in ack (m=1, n=309) at input.pwn:3
[debug] #311 000000b4 in ack (m=1, n=310) at input.pwn:3
[debug] #312 000000b4 in ack (m=1, n=311) at input.pwn:3
[debug] #313 000000b4 in ack (m=1, n=312) at input.pwn:3
[debug] #314 000000b4 in ack (m=1, n=313) at input.pwn:3
[debug] #315 000000b4 in ack (m=1, n=314) at input.pwn:3
[debug] #316 000000b4 in ack (m=1, n=315) at input.pwn:3
[debug] #317 000000b4 in ack (m=1, n=316) at input.pwn:3
[debug] #318 000000b4 in ack (m=1, n=317) at input.pwn:3
[debug] #319 000000b4 in ack (m=1, n=318) at input.pwn:3
[debug] #320 000000b4 in ack (m=1, n=319) at input.pwn:3
[debug] #321 000000b4 in ack (m=1, n=320) at input.pwn:3
[debug] #322 000000b4 in ack (m=1, n=321) at input.pwn:3
[debug] #323 000000b4 in ack (m=1, n=322) at input.pwn:3
[debug] #324 000000b4 in ack (m=1, n=323) at input.pwn:3
[debug] #325 000000b4 in ack (m=1, n=324) at input.pwn:3
[debug] #326 000000b4 in ack (m=1, n=325) at input.pwn:3
[debug] #327 000000b4 in ack (m=1, n=326) at input.pwn:3
[debug] #328 000000b4 in ack (m=1, n=327) at input.pwn:3
[debug] #329 000000b4 in ack (m=1, n=328) at input.pwn:3
[debug] #330 000000b4 in ack (m=1, n=329) at input.pwn:3
[debug] #331 000000b4 in ack (m=1, n=330) at input.pwn:3
[debug] #332 000000b4 in ack (m=1, n=331) at input.pwn:3
[debug] #333 000000b4 in ack (m=1, n=332) at input.pwn:3
[debug] #334 000000b4 in ack (m=1, n=333) at input.pwn:3
[debug] #335 000000b4 in ack (m=1, n=334) at input.pwn:3
[debug] #336 000000b4 in ack (m=1, n=335) at input.pwn:3
[debug] #337 000000b4 in ack (m=1, n=336) at input.pwn:3
[debug] #338 000000b4 in ack (m=1, n=337) at input.pwn:3
[debug] #339 000000b4 in ack (m=1, n=338) at input.pwn:3
[debug] #340 000000b4 in ack (m=1, n=339) at input.pwn:3
[debug] #341 000000b4 in ack (m=1, n=340) at input.pwn:3
[debug] #342 000000b4 in ack (m=1, n=341) at input.pwn:3
[debug] #343 000000b4 in ack (m=1, n=342) at input.pwn:3
[debug] #344 000000b4 in ack (m=1, n=343) at input.pwn:3
[debug] #345 000000b4 in ack (m=1, n=344) at input.pwn:3
[debug] #346 000000b4 in ack (m=1, n=345) at input.pwn:3
[debug] #347 000000b4 in ack (m=1, n=346) at input.pwn:3
[debug] #348 000000b4 in ack (m=1, n=347) at input.pwn:3
[debug] #349 000000b4 in ack (m=1, n=348) at input.pwn:3
[debug] #350 000000b4 in ack (m=1, n=349) at input.pwn:3
[debug] #351 000000b4 in ack (m=1, n=350) at input.pwn:3
[debug] #352 000000b4 in ack (m=1, n=351) at input.pwn:3
[debug] #353 000000b4 in ack (m=1, n=352) at input.pwn:3
[debug] #354 000000b4 in ack (m=1, n=353) at input.pwn:3
[debug] #355 000000b4 in ack (m=1, n=354) at input.pwn:3
[debug] #356 000000b4 in ack (m=1, n=355) at input.pwn:3
[debug] #357 000000b4 in ack (m=1, n=356) at input.pwn:3
[debug] #358 000000b4 in ack (m=1, n=357) at input.pwn:3
[debug] #359 000000b4 in ack (m=1, n=358) at input.pwn:3
[debug] #360 000000b4 in ack (m=1, n=359) at input.pwn:3
[debug] #361 000000b4 in ack (m=1, n=360) at input.pwn:3
[debug] #362 000000b4 in ack (m=1, n=361) at input.pwn:3
[debug] #363 000000b4 in ack (m=1, n=362) at input.pwn:3
[debug] #364 000000b4 in ack (m=1, n=363) at input.pwn:3
[debug] #365 000000b4 in ack (m=1, n=364) at input.pwn:3
[debug] #366 000000b4 in ack (m=1, n=365) at input.pwn:3
[debug] #367 000000b4 in ack (m=1, n=366) at input.pwn:3
[debug] #368 000000b4 in ack (m=1, n=367) at input.pwn:3
[debug] #369 000000b4 in ack (m=1, n=368) at input.pwn:3
[debug] #370 000000b4 in ack (m=1, n=369) at input.pwn:3
[debug] #371 000000b4 in ack (m=1, n=370) at input.pwn:3
[debug] #372 000000b4 in ack (m=1, n=371) at input.pwn:3
[debug] #373 000000b4 in ack (m=1, n=372) at input.pwn:3
[debug] #374 000000b4 in ack (m=1, n=373) at input.pwn:3
[debug] #375 000000b4 in ack (m=1, n=374) at input.pwn:3
[debug] #376 000000b4 in ack (m=1, n=375) at input.pwn:3
[debug] #377 000000b4 in ack (m=1, n=376) at input.pwn:3
[debug] #378 000000b4 in ack (m=1, n=377) at input.pwn:3
[debug] #379 000000b4 in ack (m=1, n=378) at input.pwn:3
[debug] #380 000000b4 in ack (m=1, n=379) at input.pwn:3
[debug] #381 000000b4 in ack (m=1, n=380) at input.pwn:3
[debug] #382 000000b4 in ack (m=1, n=381) at input.pwn:3
[debug] #383 000000b4 in ack (m=1, n=382) at input.pwn:3
[debug] #384 000000b4 in ack (m=1, n=383) at input.pwn:3
[debug] #385 000000b4 in ack (m=1, n=384) at input.pwn:3
[debug] #386 000000b4 in ack (m=1, n=385) at input.pwn:3
[debug] #387 000000b4 in ack (m=1, n=386) at input.pwn:3
[debug] #388 000000b4 in ack (m=1, n=387) at input.pwn:3
[debug] #389 000000b4 in ack (m=1, n=388) at input.pwn:3
[debug] #390 000000b4 in ack (m=1, n=389) at input.pwn:3
[debug] #391 000000b4 in ack (m=1, n=390) at input.pwn:3
[debug] #392 000000b4 in ack (m=1, n=391) at input.pwn:3
[debug] #393 000000b4 in ack (m=1, n=392) at input.pwn:3
[debug] #394 000000b4 in ack (m=1, n=393) at input.pwn:3
[debug] #395 000000b4 in ack (m=1, n=394) at input.pwn:3
[debug] #396 000000b4 in ack (m=1, n=395) at input.pwn:3
[debug] #397 000000b4 in ack (m=1, n=396) at input.pwn:3
[debug] #398 000000b4 in ack (m=1, n=397) at input.pwn:3
[debug] #399 000000b4 in ack (m=1, n=398) at input.pwn:3
[debug] #400 000000b4 in ack (m=1, n=399) at input.pwn:3
[debug] #401 000000b4 in ack (m=1, n=400) at input.pwn:3
[debug] #402 000000b4 in ack (m=1, n=401) at input.pwn:3
[debug] #403 000000b4 in ack (m=1, n=402) at input.pwn:3
[debug] #404 000000b4 in ack (m=1, n=403) at input.pwn:3
[debug] #405 000000b4 in ack (m=1, n=404) at input.pwn:3
[debug] #406 000000b4 in ack (m=1, n=405) at input.pwn:3
[debug] #407 000000b4 in ack (m=1, n=406) at input.pwn:3
[debug] #408 000000b4 in ack (m=1, n=407) at input.pwn:3
[debug] #409 000000b4 in ack (m=1, n=408) at input.pwn:3
[debug] #410 000000b4 in ack (m=1, n=409) at input.pwn:3
[debug] #411 000000b4 in ack (m=1, n=410) at input.pwn:3
[debug] #412 000000b4 in ack (m=1, n=411) at input.pwn:3
[debug] #413 000000b4 in ack (m=1, n=412) at input.pwn:3
[debug] #414 000000b4 in ack (m=1, n=413) at input.pwn:3
[debug] #415 000000b4 in ack (m=1, n=414) at input.pwn:3
[debug] #416 000000b4 in ack (m=1, n=415) at input.pwn:3
[debug] #417 000000b4 in ack (m=1, n=416) at input.pwn:3
[debug] #418 000000b4 in ack (m=1, n=417) at input.pwn:3
[debug] #419 000000b4 in ack (m=1, n=418) at input.pwn:3
[debug] #420 000000b4 in ack (m=1, n=419) at input.pwn:3
[debug] #421 000000b4 in ack (m=1, n=420) at input.pwn:3
[debug] #422 000000b4 in ack (m=1, n=421) at input.pwn:3
[debug] #423 000000b4 in ack (m=1, n=422) at input.pwn:3
[debug] #424 000000b4 in ack (m=1, n=423) at input.pwn:3
[debug] #425 000000b4 in ack (m=1, n=424) at input.pwn:3
[debug] #426 000000b4 in ack (m=1, n=425) at input.pwn:3
[debug] #427 000000b4 in ack (m=1, n=426) at input.pwn:3
[debug] #428 000000b4 in ack (m=1, n=427) at input.pwn:3
[debug] #429 000000b4 in ack (m=1, n=428) at input.pwn:3
[debug] #430 000000b4 in ack (m=1, n=429) at input.pwn:3
[debug] #431 000000b4 in ack (m=1, n=430) at input.pwn:3
[debug] #432 000000b4 in ack (m=1, n=431) at input.pwn:3
[debug] #433 000000b4 in ack (m=1, n=432) at input.pwn:3
[debug] #434 000000b4 in ack (m=1, n=433) at input.pwn:3
[debug] #435 000000b4 in ack (m=1, n=434) at input.pwn:3
[debug] #436 000000b4 in ack (m=1, n=435) at input.pwn:3
[debug] #437 000000b4 in ack (m=1, n=436) at input.pwn:3
[debug] #438 000000b4 in ack (m=1, n=437) at input.pwn:3
[debug] #439 000000b4 in ack (m=1, n=438) at input.pwn:3
[debug] #440 000000b4 in ack (m=1, n=439) at input.pwn:3
[debug] #441 000000b4 in ack (m=1, n=440) at input.pwn:3
[debug] #442 000000b4 in ack (m=1, n=441) at input.pwn:3
[debug] #443 000000b4 in ack (m=1, n=442) at input.pwn:3
[debug] #444 000000b4 in ack (m=1, n=443) at input.pwn:3
[debug] #445 000000b4 in ack (m=1, n=444) at input.pwn:3
[debug] #446 000000b4 in ack (m=1, n=445) at input.pwn:3
[debug] #447 000000b4 in ack (m=1, n=446) at input.pwn:3
[debug] #448 000000b4 in ack (m=1, n=447) at input.pwn:3
[debug] #449 000000b4 in ack (m=1, n=448) at input.pwn:3
[debug] #450 000000b4 in ack (m=1, n=449) at input.pwn:3
[debug] #451 000000b4 in ack (m=1, n=450) at input.pwn:3
[debug] #452 000000b4 in ack (m=1, n=451) at input.pwn:3
[debug] #453 000000b4 in ack (m=1, n=452) at input.pwn:3
[debug] #454 000000b4 in ack (m=1, n=453) at input.pwn:3
[debug] #455 000000b4 in ack (m=1, n=454) at input.pwn:3
[debug] #456 000000b4 in ack (m=1, n=455) at input.pwn:3
[debug] #457 000000b4 in ack (m=1, n=456) at input.pwn:3
[debug] #458 000000b4 in ack (m=1, n=457) at input.pwn:3
[debug] #459 000000b4 in ack (m=1, n=458) at input.pwn:3
[debug] #460 000000b4 in ack (m=1, n=459) at input.pwn:3
[debug] #461 000000b4 in ack (m=1, n=460) at input.pwn:3
[debug] #462 000000b4 in ack (m=1, n=461) at input.pwn:3
[debug] #463 000000b4 in ack (m=1, n=462) at input.pwn:3
[debug] #464 000000b4 in ack (m=1, n=463) at input.pwn:3
[debug] #465 000000b4 in ack (m=1, n=464) at input.pwn:3
[debug] #466 000000b4 in ack (m=1, n=465) at input.pwn:3
[debug] #467 000000b4 in ack (m=1, n=466) at input.pwn:3
[debug] #468 000000b4 in ack (m=1, n=467) at input.pwn:3
[debug] #469 000000b4 in ack (m=1, n=468) at input.pwn:3
[debug] #470 000000b4 in ack (m=1, n=469) at input.pwn:3
[debug] #471 000000b4 in ack (m=1, n=470) at input.pwn:3
[debug] #472 000000b4 in ack (m=1, n=471) at input.pwn:3
[debug] #473 000000b4 in ack (m=1, n=472) at input.pwn:3
[debug] #474 000000b4 in ack (m=1, n=473) at input.pwn:3
[debug] #475 000000b4 in ack (m=1, n=474) at input.pwn:3
[debug] #476 000000b4 in ack (m=1, n=475) at input.pwn:3
[debug] #477 000000b4 in ack (m=1, n=476) at input.pwn:3
[debug] #478 000000b4 in ack (m=1, n=477) at input.pwn:3
[debug] #479 000000b4 in ack (m=1, n=478) at input.pwn:3
[debug] #480 000000b4 in ack (m=1, n=479) at input.pwn:3
[debug] #481 000000b4 in ack (m=1, n=480) at input.pwn:3
[debug] #482 000000b4 in ack (m=1, n=481) at input.pwn:3
[debug] #483 000000b4 in ack (m=1, n=482) at input.pwn:3
[debug] #484 000000b4 in ack (m=1, n=483) at input.pwn:3
[debug] #485 000000b4 in ack (m=1, n=484) at input.pwn:3
[debug] #486 000000b4 in ack (m=1, n=485) at input.pwn:3
[debug] #487 000000b4 in ack (m=1, n=486) at input.pwn:3
[debug] #488 000000b4 in ack (m=1, n=487) at input.pwn:3
[debug] #489 000000b4 in ack (m=1, n=488) at input.pwn:3
[debug] #490 000000b4 in ack (m=1, n=489) at input.pwn:3
[debug] #491 000000b4 in ack (m=1, n=490) at input.pwn:3
[debug] #492 000000b4 in ack (m=1, n=491) at input.pwn:3
[debug] #493 000000b4 in ack (m=1, n=492) at input.pwn:3
[debug] #494 000000b4 in ack (m=1, n=493) at input.pwn:3
[debug] #495 000000b4 in ack (m=1, n=494) at input.pwn:3
[debug] #496 000000b4 in ack (m=1, n=495) at input.pwn:3
[debug] #497 000000b4 in ack (m=1, n=496) at input.pwn:3
[debug] #498 000000b4 in ack (m=1, n=497) at input.pwn:3
[debug] #499 000000b4 in ack (m=1, n=498) at input.pwn:3
[debug] #500 000000b4 in ack (m=1, n=499) at input.pwn:3
[debug] #501 000000b4 in ack (m=1, n=500) at input.pwn:3
[debug] #502 000000b4 in ack (m=1, n=501) at input.pwn:3
[debug] #503 000000b4 in ack (m=1, n=502) at input.pwn:3
[debug] #504 000000b4 in ack (m=1, n=503) at input.pwn:3
[debug] #505 000000b4 in ack (m=1, n=504) at input.pwn:3
[debug] #506 000000b4 in ack (m=1, n=505) at input.pwn:3
[debug] #507 000000b4 in ack (m=1, n=506) at input.pwn:3
[debug] #508 000000b4 in ack (m=1, n=507) at input.pwn:3
[debug] #509 000000b4 in ack (m=1, n=508) at input.pwn:3
[debug] #510 000000b4 in ack (m=1, n=509) at input.pwn:3
[debug] #511 000000b4 in ack (m=1, n=510) at input.pwn:3
[debug] #512 000000b4 in ack (m=1, n=511) at input.pwn:3
[debug] #513 000000b4 in ack (m=1, n=512) at input.pwn:3
[debug] #514 000000b4 in ack (m=1, n=513) at input.pwn:3
[debug] #515 000000b4 in ack (m=1, n=514) at input.pwn:3
[debug] #516 000000b4 in ack (m=1, n=515) at input.pwn:3
[debug] #517 000000b4 in ack (m=1, n=516) at input.pwn:3
[debug] #518 000000b4 in ack (m=1, n=517) at input.pwn:3
[debug] #519 000000b4 in ack (m=1, n=518) at input.pwn:3
[debug] #520 000000b4 in ack (m=1, n=519) at input.pwn:3
[debug] #521 000000b4 in ack (m=1, n=520) at input.pwn:3
[debug] #522 000000b4 in ack (m=1, n=521) at input.pwn:3
[debug] #523 000000b4 in ack (m=1, n=522) at input.pwn:3
[debug] #524 000000b4 in ack (m=1, n=523) at input.pwn:3
[debug] #525 000000b4 in ack (m=1, n=524) at input.pwn:3
[debug] #526 000000b4 in ack (m=1, n=525) at input.pwn:3
[debug] #527 000000b4 in ack (m=1, n=526) at input.pwn:3
[debug] #528 000000b4 in ack (m=1, n=527) at input.pwn:3
[debug] #529 000000b4 in ack (m=1, n=528) at input.pwn:3
[debug] #530 000000b4 in ack (m=1, n=529) at input.pwn:3
[debug] #531 000000b4 in ack (m=1, n=530) at input.pwn:3
[debug] #532 000000b4 in ack (m=1, n=531) at input.pwn:3
[debug] #533 000000b4 in ack (m=1, n=532) at input.pwn:3
[debug] #534 000000b4 in ack (m=1, n=533) at input.pwn:3
[debug] #535 000000b4 in ack (m=1, n=534) at input.pwn:3
[debug] #536 000000b4 in ack (m=1, n=535) at input.pwn:3
[debug] #537 000000b4 in ack (m=1, n=536) at input.pwn:3
[debug] #538 000000b4 in ack (m=1, n=537) at input.pwn:3
[debug] #539 000000b4 in ack (m=1, n=538) at input.pwn:3
[debug] #540 000000b4 in ack (m=1, n=539) at input.pwn:3
[debug] #541 000000b4 in ack (m=1, n=540) at input.pwn:3
[debug] #542 000000b4 in ack (m=1, n=541) at input.pwn:3
[debug] #543 000000b4 in ack (m=1, n=542) at input.pwn:3
[debug] #544 000000b4 in ack (m=1, n=543) at input.pwn:3
[debug] #545 000000b4 in ack (m=1, n=544) at input.pwn:3
[debug] #546 000000b4 in ack (m=1, n=545) at input.pwn:3
[debug] #547 000000b4 in ack (m=1, n=546) at input.pwn:3
[debug] #548 000000b4 in ack (m=1, n=547) at input.pwn:3
[debug] #549 000000b4 in ack (m=1, n=548) at input.pwn:3
[debug] #550 000000b4 in ack (m=1, n=549) at input.pwn:3
[debug] #551 000000b4 in ack (m=1, n=550) at input.pwn:3
[debug] #552 000000b4 in ack (m=1, n=551) at input.pwn:3
[debug] #553 000000b4 in ack (m=1, n=552) at input.pwn:3
[debug] #554 000000b4 in ack (m=1, n=553) at input.pwn:3
[debug] #555 000000b4 in ack (m=1, n=554) at input.pwn:3
[debug] #556 000000b4 in ack (m=1, n=555) at input.pwn:3
[debug] #557 000000b4 in ack (m=1, n=556) at input.pwn:3
[debug] #558 000000b4 in ack (m=1, n=557) at input.pwn:3
[debug] #559 000000b4 in ack (m=1, n=558) at input.pwn:3
[debug] #560 000000b4 in ack (m=1, n=559) at input.pwn:3
[debug] #561 000000b4 in ack (m=1, n=560) at input.pwn:3
[debug] #562 000000b4 in ack (m=1, n=561) at input.pwn:3
[debug] #563 000000b4 in ack (m=1, n=562) at input.pwn:3
[debug] #564 000000b4 in ack (m=1, n=563) at input.pwn:3
[debug] #565 000000b4 in ack (m=1, n=564) at input.pwn:3
[debug] #566 000000b4 in ack (m=1, n=565) at input.pwn:3
[debug] #567 000000b4 in ack (m=1, n=566) at input.pwn:3
[debug] #568 000000b4 in ack (m=1, n=567) at input.pwn:3
[debug] #569 000000b4 in ack (m=1, n=568) at input.pwn:3
[debug] #570 000000b4 in ack (m=1, n=569) at input.pwn:3
[debug] #571 000000b4 in ack (m=1, n=570) at input.pwn:3
[debug] #572 000000b4 in ack (m=1, n=571) at input.pwn:3
[debug] #573 000000b4 in ack (m=1, n=572) at input.pwn:3
[debug] #574 000000b4 in ack (m=1, n=573) at input.pwn:3
[debug] #575 000000b4 in ack (m=1, n=574) at input.pwn:3
[debug] #576 000000b4 in ack (m=1, n=575) at input.pwn:3
[debug] #577 000000b4 in ack (m=1, n=576) at input.pwn:3
[debug] #578 000000b4 in ack (m=1, n=577) at input.pwn:3
[debug] #579 000000b4 in ack (m=1, n=578) at input.pwn:3
[debug] #580 000000b4 in ack (m=1, n=579) at input.pwn:3
[debug] #581 000000b4 in ack (m=1, n=580) at input.pwn:3
[debug] #582 000000b4 in ack (m=1, n=581) at input.pwn:3
[debug] #583 000000b4 in ack (m=1, n=582) at input.pwn:3
[debug] #584 000000b4 in ack (m=1, n=583) at input.pwn:3
[debug] #585 000000b4 in ack (m=1, n=584) at input.pwn:3
[debug] #586 000000b4 in ack (m=1, n=585) at input.pwn:3
[debug] #587 000000b4 in ack (m=1, n=586) at input.pwn:3
[debug] #588 000000b4 in ack (m=1, n=587) at input.pwn:3
[debug] #589 000000b4 in ack (m=1, n=588) at input.pwn:3
[debug] #590 000000b4 in ack (m=1, n=589) at input.pwn:3
[debug] #591 000000e0 in ack (m=2, n=294) at input.pwn:3
[debug] #592 000000b4 in ack (m=2, n=295) at input.pwn:3
[debug] #593 000000b4 in ack (m=2, n=296) at input.pwn:3
[debug] #594 000000b4 in ack (m=2, n=297) at input.pwn:3
[debug] #595 000000b4 in ack (m=2, n=298) at input.pwn:3
[debug] #596 000000b4 in ack (m=2, n=299) at input.pwn:3
[debug] #597 000000b4 in ack (m=2, n=300) at input.pwn:3
[debug] #598 000000b4 in ack (m=2, n=301) at input.pwn:3
[debug] #599 000000b4 in ack (m=2, n=302) at input.pwn:3
[debug] #600 000000b4 in ack (m=2, n=303) at input.pwn:3
[debug] #601 000000b4 in ack (m=2, n=304) at input.pwn:3
[debug] #602 000000b4 in ack (m=2, n=305) at input.pwn:3
[debug] #603 000000b4 in ack (m=2, n=306) at input.pwn:3
[debug] #604 000000b4 in ack (m=2, n=307) at input.pwn:3
[debug] #605 000000b4 in ack (m=2, n=308) at input.pwn:3
[debug] #606 000000b4 in ack (m=2, n=309) at input.pwn:3
[debug] #607 000000b4 in ack (m=2, n=310) at input.pwn:3
[debug] #608 000000b4 in ack (m=2, n=311) at input.pwn:3
[debug] #609 000000b4 in ack (m=2, n=312) at input.pwn:3
[debug] #610 000000b4 in ack (m=2, n=313) at input.pwn:3
[debug] #611 000000b4 in ack (m=2, n=314) at input.pwn:3
[debug] #612 000000b4 in ack (m=2, n=315) at input.pwn:3
[debug] #613 000000b4 in ack (m=2, n=316) at input.pwn:3
[debug] #614 000000b4 in ack (m=2, n=317) at input.pwn:3
[debug] #615 000000b4 in ack (m=2, n=318) at input.pwn:3
[debug] #616 000000b4 in ack (m=2, n=319) at input.pwn:3
[debug] #617 000000b4 in ack (m=2, n=320) at input.pwn:3
[debug] #618 000000b4 in ack (m=2, n=321) at input.pwn:3
[debug] #619 000000b4 in ack (m=2, n=322) at input.pwn:3
[debug] #620 000000b4 in ack (m=2, n=323) at input.pwn:3
[debug] #621 000000b4 in ack (m=2, n=324) at input.pwn:3
[debug] #622 000000b4 in ack (m=2, n=325) at input.pwn:3
[debug] #623 000000b4 in ack (m=2, n=326) at input.pwn:3
[debug] #624 000000b4 in ack (m=2, n=327) at input.pwn:3
[debug] #625 000000b4 in ack (m=2, n=328) at input.pwn:3
[debug] #626 000000b4 in ack (m=2, n=329) at input.pwn:3
[debug] #627 000000b4 in ack (m=2, n=330) at input.pwn:3
[debug] #628 000000b4 in ack (m=2, n=331) at input.pwn:3
[debug] #629 000000b4 in ack (m=2, n=332) at input.pwn:3
[debug] #630 000000b4 in ack (m=2, n=333) at input.pwn:3
[debug] #631 000000b4 in ack (m=2, n=334) at input.pwn:3
[debug] #632 000000b4 in ack (m=2, n=335) at input.pwn:3
[debug] #633 000000b4 in ack (m=2, n=336) at input.pwn:3
[debug] #634 000000b4 in ack (m=2, n=337) at input.pwn:3
[debug] #635 000000b4 in ack (m=2, n=338) at input.pwn:3
[debug] #636 000000b4 in ack (m=2, n=339) at input.pwn:3
[debug] #637 000000b4 in ack (m=2, n=340) at input.pwn:3
[debug] #638 000000b4 in ack (m=2, n=341) at input.pwn:3
[debug] #639 000000b4 in ack (m=2, n=342) at input.pwn:3
[debug] #640 000000b4 in ack (m=2, n=343) at input.pwn:3
[debug] #641 000000b4 in ack (m=2, n=344) at input.pwn:3
[debug] #642 000000b4 in ack (m=2, n=345) at input.pwn:3
[debug] #643 000000b4 in ack (m=2, n=346) at input.pwn:3
[debug] #644 000000b4 in ack (m=2, n=347) at input.pwn:3
[debug] #645 000000b4 in ack (m=2, n=348) at input.pwn:3
[debug] #646 000000b4 in ack (m=2, n=349) at input.pwn:3
[debug] #647 000000b4 in ack (m=2, n=350) at input.pwn:3
[debug] #648 000000b4 in ack (m=2, n=351) at input.pwn:3
[debug] #649 000000b4 in ack (m=2, n=352) at input.pwn:3
[debug] #650 000000b4 in ack (m=2, n=353) at input.pwn:3
[debug] #651 000000b4 in ack (m=2, n=354) at input.pwn:3
[debug] #652 000000b4 in ack (m=2, n=355) at input.pwn:3
[debug] #653 000000b4 in ack (m=2, n=356) at input.pwn:3
[debug] #654 000000b4 in ack (m=2, n=357) at input.pwn:3
[debug] #655 000000b4 in ack (m=2, n=358) at input.pwn:3
[debug] #656 000000b4 in ack (m=2, n=359) at input.pwn:3
[debug] #657 000000b4 in ack (m=2, n=360) at input.pwn:3
[debug] #658 000000b4 in ack (m=2, n=361) at input.pwn:3
[debug] #659 000000b4 in ack (m=2, n=362) at input.pwn:3
[debug] #660 000000b4 in ack (m=2, n=363) at input.pwn:3
[debug] #661 000000b4 in ack (m=2, n=364) at input.pwn:3
[debug] #662 000000b4 in ack (m=2, n=365) at input.pwn:3
[debug] #663 000000b4 in ack (m=2, n=366) at input.pwn:3
[debug] #664 000000b4 in ack (m=2, n=367) at input.pwn:3
[debug] #665 000000b4 in ack (m=2, n=368) at input.pwn:3
[debug] #666 000000b4 in ack (m=2, n=369) at input.pwn:3
[debug] #667 000000b4 in ack (m=2, n=370) at input.pwn:3
[debug] #668 000000b4 in ack (m=2, n=371) at input.pwn:3
[debug] #669 000000b4 in ack (m=2, n=372) at input.pwn:3
[debug] #670 000000b4 in ack (m=2, n=373) at input.pwn:3
[debug] #671 000000b4 in ack (m=2, n=374) at input.pwn:3
[debug] #672 000000b4 in ack (m=2, n=375) at input.pwn:3
[debug] #673 000000b4 in ack (m=2, n=376) at input.pwn:3
[debug] #674 000000b4 in ack (m=2, n=377) at input.pwn:3
[debug] #675 000000b4 in ack (m=2, n=378) at input.pwn:3
[debug] #676 000000b4 in ack (m=2, n=379) at input.pwn:3
[debug] #677 000000b4 in ack (m=2, n=380) at input.pwn:3
[debug] #678 000000b4 in ack (m=2, n=381) at input.pwn:3
[debug] #679 000000b4 in ack (m=2, n=382) at input.pwn:3
[debug] #680 000000b4 in ack (m=2, n=383) at input.pwn:3
[debug] #681 000000b4 in ack (m=2, n=384) at input.pwn:3
[debug] #682 000000b4 in ack (m=2, n=385) at input.pwn:3
[debug] #683 000000b4 in ack (m=2, n=386) at input.pwn:3
[debug] #684 000000b4 in ack (m=2, n=387) at input.pwn:3
[debug] #685 000000b4 in ack (m=2, n=388) at input.pwn:3
[debug] #686 000000b4 in ack (m=2, n=389) at input.pwn:3
[debug] #687 000000b4 in ack (m=2, n=390) at input.pwn:3
[debug] #688 000000b4 in ack (m=2, n=391) at input.pwn:3
[debug] #689 000000b4 in ack (m=2, n=392) at input.pwn:3
[debug] #690 000000b4 in ack (m=2, n=393) at input.pwn:3
[debug] #691 000000b4 in ack (m=2, n=394) at input.pwn:3
[debug] #692 000000b4 in ack (m=2, n=395) at input.pwn:3
[debug] #693 000000b4 in ack (m=2, n=396) at input.pwn:3
[debug] #694 000000b4 in ack (m=2, n=397) at input.pwn:3
[debug] #695 000000b4 in ack (m=2, n=398) at input.pwn:3
[debug] #696 000000b4 in ack (m=2, n=399) at input.pwn:3
[debug] #697 000000b4 in ack (m=2, n=400) at input.pwn:3
[debug] #698 000000b4 in ack (m=2, n=401) at input.pwn:3
[debug] #699 000000b4 in ack (m=2, n=402) at input.pwn:3
[debug] #700 000000b4 in ack (m=2, n=403) at input.pwn:3
[debug] #701 000000b4 in ack (m=2, n=404) at input.pwn:3
[debug] #702 000000b4 in ack (m=2, n=405) at input.pwn:3
[debug] #703 000000b4 in ack (m=2, n=406) at input.pwn:3
[debug] #704 000000b4 in ack (m=2, n=407) at input.pwn:3
[debug] #705 000000b4 in ack (m=2, n=408) at input.pwn:3
[debug] #706 000000b4 in ack (m=2, n=409) at input.pwn:3
[debug] #707 000000b4 in ack (m=2, n=410) at input.pwn:3
[debug] #708 000000b4 in ack (m=2, n=411) at input.pwn:3
[debug] #709 000000b4 in ack (m=2, n=412) at input.pwn:3
[debug] #710 000000b4 in ack (m=2, n=413) at input.pwn:3
[debug] #711 000000b4 in ack (m=2, n=414) at input.pwn:3
[debug] #712 000000b4 in ack (m=2, n=415) at input.pwn:3
[debug] #713 000000b4 in ack (m=2, n=416) at input.pwn:3
[debug] #714 000000b4 in ack (m=2, n=417) at input.pwn:3
[debug] #715 000000b4 in ack (m=2, n=418) at input.pwn:3
[debug] #716 000000b4 in ack (m=2, n=419) at input.pwn:3
[debug] #717 000000b4 in ack (m=2, n=420) at input.pwn:3
[debug] #718 000000b4 in ack (m=2, n=421) at input.pwn:3
[debug] #719 000000b4 in ack (m=2, n=422) at input.pwn:3
[debug] #720 000000b4 in ack (m=2, n=423) at input.pwn:3
[debug] #721 000000b4 in ack (m=2, n=424) at input.pwn:3
[debug] #722 000000b4 in ack (m=2, n=425) at input.pwn:3
[debug] #723 000000b4 in ack (m=2, n=426) at input.pwn:3
[debug] #724 000000b4 in ack (m=2, n=427) at input.pwn:3
[debug] #725 000000b4 in ack (m=2, n=428) at input.pwn:3
[debug] #726 000000b4 in ack (m=2, n=429) at input.pwn:3
[debug] #727 000000b4 in ack (m=2, n=430) at input.pwn:3
[debug] #728 000000b4 in ack (m=2, n=431) at input.pwn:3
[debug] #729 000000b4 in ack (m=2, n=432) at input.pwn:3
[debug] #730 000000b4 in ack (m=2, n=433) at input.pwn:3
[debug] #731 000000b4 in ack (m=2, n=434) at input.pwn:3
[debug] #732 000000b4 in ack (m=2, n=435) at input.pwn:3
[debug] #733 000000b4 in ack (m=2, n=436) at input.pwn:3
[debug] #734 000000b4 in ack (m=2, n=437) at input.pwn:3
[debug] #735 000000b4 in ack (m=2, n=438) at input.pwn:3
[debug] #736 000000b4 in ack (m=2, n=439) at input.pwn:3
[debug] #737 000000b4 in ack (m=2, n=440) at input.pwn:3
[debug] #738 000000b4 in ack (m=2, n=441) at input.pwn:3
[debug] #739 000000b4 in ack (m=2, n=442) at input.pwn:3
[debug] #740 000000b4 in ack (m=2, n=443) at input.pwn:3
[debug] #741 000000b4 in ack (m=2, n=444) at input.pwn:3
[debug] #742 000000b4 in ack (m=2, n=445) at input.pwn:3
[debug] #743 000000b4 in ack (m=2, n=446) at input.pwn:3
[debug] #744 000000b4 in ack (m=2, n=447) at input.pwn:3
[debug] #745 000000b4 in ack (m=2, n=448) at input.pwn:3
[debug] #746 000000b4 in ack (m=2, n=449) at input.pwn:3
[debug] #747 000000b4 in ack (m=2, n=450) at input.pwn:3
[debug] #748 000000b4 in ack (m=2, n=451) at input.pwn:3
[debug] #749 000000b4 in ack (m=2, n=452) at input.pwn:3
[debug] #750 000000b4 in ack (m=2, n=453) at input.pwn:3
[debug] #751 000000b4 in ack (m=2, n=454) at input.pwn:3
[debug] #752 000000b4 in ack (m=2, n=455) at input.pwn:3
[debug] #753 000000b4 in ack (m=2, n=456) at input.pwn:3
[debug] #754 000000b4 in ack (m=2, n=457) at input.pwn:3
[debug] #755 000000b4 in ack (m=2, n=458) at input.pwn:3
[debug] #756 000000b4 in ack (m=2, n=459) at input.pwn:3
[debug] #757 000000b4 in ack (m=2, n=460) at input.pwn:3
[debug] #758 000000b4 in ack (m=2, n=461) at input.pwn:3
[debug] #759 000000b4 in ack (m=2, n=462) at input.pwn:3
[debug] #760 000000b4 in ack (m=2, n=463) at input.pwn:3
[debug] #761 000000b4 in ack (m=2, n=464) at input.pwn:3
[debug] #762 000000b4 in ack (m=2, n=465) at input.pwn:3
[debug] #763 000000b4 in ack (m=2, n=466) at input.pwn:3
[debug] #764 000000b4 in ack (m=2, n=467) at input.pwn:3
[debug] #765 000000b4 in ack (m=2, n=468) at input.pwn:3
[debug] #766 000000b4 in ack (m=2, n=469) at input.pwn:3
[debug] #767 000000b4 in ack (m=2, n=470) at input.pwn:3
[debug] #768 000000b4 in ack (m=2, n=471) at input.pwn:3
[debug] #769 000000b4 in ack (m=2, n=472) at input.pwn:3
[debug] #770 000000b4 in ack (m=2, n=473) at input.pwn:3
[debug] #771 000000b4 in ack (m=2, n=474) at input.pwn:3
[debug] #772 000000b4 in ack (m=2, n=475) at input.pwn:3
[debug] #773 000000b4 in ack (m=2, n=476) at input.pwn:3
[debug] #774 000000b4 in ack (m=2, n=477) at input.pwn:3
[debug] #775 000000b4 in ack (m=2, n=478) at input.pwn:3
[debug] #776 000000b4 in ack (m=2, n=479) at input.pwn:3
[debug] #777 000000b4 in ack (m=2, n=480) at input.pwn:3
[debug] #778 000000b4 in ack (m=2, n=481) at input.pwn:3
[debug] #779 000000b4 in ack (m=2, n=482) at input.pwn:3
[debug] #780 000000b4 in ack (m=2, n=483) at input.pwn:3
[debug] #781 000000b4 in ack (m=2, n=484) at input.pwn:3
[debug] #782 000000b4 in ack (m=2, n=485) at input.pwn:3
[debug] #783 000000b4 in ack (m=2, n=486) at input.pwn:3
[debug] #784 000000b4 in ack (m=2, n=487) at input.pwn:3
[debug] #785 000000b4 in ack (m=2, n=488) at input.pwn:3
[debug] #786 000000b4 in ack (m=2, n=489) at input.pwn:3
[debug] #787 000000b4 in ack (m=2, n=490) at input.pwn:3
[debug] #788 000000b4 in ack (m=2, n=491) at input.pwn:3
[debug] #789 000000b4 in ack (m=2, n=492) at input.pwn:3
[debug] #790 000000b4 in ack (m=2, n=493) at input.pwn:3
[debug] #791 000000b4 in ack (m=2, n=494) at input.pwn:3
[debug] #792 000000b4 in ack (m=2, n=495) at input.pwn:3
[debug] #793 000000b4 in ack (m=2, n=496) at input.pwn:3
[debug] #794 000000b4 in ack (m=2, n=497) at input.pwn:3
[debug] #795 000000b4 in ack (m=2, n=498) at input.pwn:3
[debug] #796 000000b4 in ack (m=2, n=499) at input.pwn:3
[debug] #797 000000b4 in ack (m=2, n=500) at input.pwn:3
[debug] #798 000000b4 in ack (m=2, n=501) at input.pwn:3
[debug] #799 000000b4 in ack (m=2, n=502) at input.pwn:3
[debug] #800 000000b4 in ack (m=2, n=503) at input.pwn:3
[debug] #801 000000b4 in ack (m=2, n=504) at input.pwn:3
[debug] #802 000000b4 in ack (m=2, n=505) at input.pwn:3
[debug] #803 000000b4 in ack (m=2, n=506) at input.pwn:3
[debug] #804 000000b4 in ack (m=2, n=507) at input.pwn:3
[debug] #805 000000b4 in ack (m=2, n=508) at input.pwn:3
[debug] #806 000000b4 in ack (m=2, n=509) at input.pwn:3
[debug] #807 000000e0 in ack (m=3, n=7) at input.pwn:3
[debug] #808 000000b4 in ack (m=3, n=8) at input.pwn:3
[debug] #809 000000b4 in ack (m=3, n=9) at input.pwn:3
[debug] #810 000000b4 in ack (m=3, n=10) at input.pwn:3
[debug] #811 000000b4 in ack (m=3, n=11) at input.pwn:3
[debug] #812 000000b4 in ack (m=3, n=12) at input.pwn:3
[debug] #813 000000b4 in ack (m=3, n=13) at input.pwn:3
[debug] #814 000000e0 in ack (m=4, n=1) at input.pwn:3
[debug] #815 00000180 in main () at input.pwn:7
Script[gamemodes/gm.amx]: Run time error 3: \"Stack/heap collision (insufficient stack size)\"

259
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 06. - 11:23:20 »
Az XP és a perk rendszer egyáltalán nem fog annyi idõt elvenni, mint amennyire bonyolultnak hangzik. Sajnos a shop rendszer volt az, ami a legtöbb idõt (kb. 2-3 hétnyi fejlesztési idõt) vett el, fõleg az inventory rendszer bonyolultsága miatt.
Visszatérve az XP és a perk rendszerre: A SPECIAL szabálykönyv konkrétan megmondja, hogy mennyi XP után jár a szintlépés, és hogy a szintlépésekkor hány pontot kell adni a játékosnak.
Annyit kell tudni, hogy a nehezén már túlvagyunk (talán), és mostmár csak a terminálok, a hackelés, a CK/halál rendszer, illetve az XP/levelup van hátra. Vannak persze egyéb simítások is, de ezek nem külön \"rendszerek\".
U.i.: A háttérben az egyik teszt shopot láthatjátok, amin keresztül tesztelgettük a különbözõ rendszereket.

260
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 05. - 11:45:29 »
Idézetet írta: £y£u. date=1404526295\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy egyszerû és normális kérdéssel fordulok a csapathoz. Ha mondjuk egy nap lenne egy rendõrségi üldözés és az XYZ játékos lelép a szerverrõl akkor mit csináltok? :D Mit tudjuk ez nem valami RP -s szituáció.. mivel büntetitek és hogyan mentitek ezeket a dolgokat? :)
 
A rendszer mindent logol. Egy syslogd-szerû logolást kell elképzelni, az alábbi szintekkel: emergency, alert, critical, error, warning, notice, info, debug.
A debug szintû hibák általában backtracking esetén jönnek elõ, ha például egy crashelést vagy egyebeket kell kibogarászni, ezért a debug szintû üzenetek mentését egy külön direktíva beiktatásával (ISDEBUG) lehet elindítani.
Az információk közé tartozik minden beírt parancs, minden leírt üzenet, a kapcsolódási és a disconnect adatok. A disconnect adatok, például, az alábbi log formátumot kapják:
 

OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) - Player_Neve, X: 0.0, Y: 0.0, Z: 0.0, TerületNév

 
Minden logolt adatot idõbélyeggel látunk el, így könnyedén vissza lehet keresni az adatbázisban.
A notice lehet olyan üzenet, mint például az anticheat report, a kickek, a banok és egyebek, ezek egyébént külön táblában el is vannak tárolva és meg lehet õket tekinteni (/arecords).
A warning valamilyen olyan hiba, amelyet orvosolni kellene, de nem sürgõs. Ilyenek például bizonyos sscanf hibák, a konzol által kiadott figyelmeztetések (pl. ACKflood, max player attack, stb.), vagy hogy túlságosan nagy az sql binlog/sql debug log.
Error és critical szintû hibáink egyelõre nincsenek, ezek lehetnek pl. VPS-en a netkapcsolat elvesztése vagy egyebek. A critical és error szintû üzeneteket az adminisztrátorok megkapják.
Az emergency szintû üzenet végzetes hiba, és ezért azonnali szerverleállást igényel (\"rcon exit\"). Ilyenek például a netkapcsolat vagy sql kapcsolat elvesztése, esetleg nem tervezett VPS-leállás.



Egy egyszerû és normális kérdéssel fordulok a csapathoz. Ha mondjuk egy nap lenne egy rendõrségi üldözés és az XYZ játékos lelép a szerverrõl akkor mit csináltok? :D Mit tudjuk ez nem valami RP -s szituáció.. mivel büntetitek és hogyan mentitek ezeket a dolgokat? :)
 
[/quote]
A standard procedúra ilyenkor az, hogy várunk vele öt percet, hogy visszajöjjön. Ha nem jön vissza, az ott levõ rendõrök írnak fórum jelentést, képekkel alátámasztva, hogy kilépett a személy. Ha ez bizonyítható, akkor AJ-t kap, mivel kilépett RP szituáció elõl. A fórumunkon egyébként le vannak írva a teendõk részletesen:
 

Jelentés menete
Csak akkor keress fel IG adminisztrátort jelentés céljából, ha:
az RP szituáció esetén a hibás fél egyértelmûen megtalálható (a játékos nem tud/nem hajlandó RP-zni/a játékos echte elkövet valamilyen szabálysértést)
a szituáció olyan, hogy az azonnali admin elbírálás létfontosságú (cheater/ninjajacker/bugkihasználó/etc).
ha a személyes megbeszélés a játékossal nem sikerült
Jelents IG az adminisztrátoroknak, ha (például):
egy játékossal való RP-zés folytán nem válaszol a /me-kre vagy a /do-kra;
ha egy játékos folyamatosan helytelenül RP-zik, nem veszi figyelembe a parancsok helyes használatát;
ha a játékos ninjajackel a kocsidból kirángat;
ha a játékos DM-el;
ha a játékos bugot használ ki a szemed láttára, vagy neked cheatelt pénzt ad át.
Ne jelentsd IG az adminisztrátoroknak, ha (például):
egy RP szituációban valamiféle nonRP folytán te lettél vesztes;
ha egy személy RK-zott;
ha egy személy sorozatosan nonRP-zik, OOC trollkodik veled; egyebek;
ha egy személy kilép az RP/letartóztatás/egyéb elõl;
ha egy személy feltételezhetõen MG-bõl szerzett adatokkal játszik.
Általánosan, ha egy admin a szituációval IG könnyen el tud bánni, akkor jelentsed számára IG. Ha az állításodat valamivel alá kell támasszad, vagy a jelentésed nem teljesen elmagyarázható IG, akkor írj panaszt.
 
[/quote]
(a phpBB-s formázást nem tudom átrakni SMF-be hírtelen, de szerintem így is olvasható).



Ez is királyul hangzik:D Ezek szerint inventory rendszer is lesz ha jól értem? Megtudhatnám milyen fajta(dialogos vagy textboxban esetleg más)?
 
[/quote]
Igen, természetesen lesz. A SAMP-ban látott eddigi legrobosztusabb és legtöbb funkcióval rendelkezõ inventory rendszere lesz nálunk. Minden tárgyhoz társítható hat statisztika, amelyek alapján egy item több \"tulajdonsággal\" rendelkezhet (egy fegyvernél pl. gyártási év, sorozatszám, CND [állapot]). Mivel rengeteg dologra egyszerûen nincs megfelelõ object SAMP-ban, ezért dialog alapú a rendszerünk. A másik indok az, hogy az eléggé szûkös TD limitet más dolgokra szeretnénk használni.
Tervbe volt egy \"dialog wrapper\", ami a már meglévõ, szerverben látható dialog listákat állította volna át egy bal oldalt, a chat alatt lévõ TD alapú menüre, de sajnos a SAMP chat nem viselkedik jól alacsonyabb felbontásokon, ezért ezt az ötletet elvetettük.

261
Általános / Értelmes RP szerver?
« Dátum: 2014. július 04. - 16:25:43 »
Nincs.

262
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 04. - 13:41:33 »
A telefon rendszer alapjai lényegében készen vannak. Lehet hívni, SMS-t küldeni, kapcsolatokat hozzáadni és törölni, lehet hívni a 911-et is. A bemérés is változáson esett át, mivel mostmár nem játékost, hanem telefonszámot kell bemérni.
Egy játékosnál több telefon is lehet, az inventorykból lehet kiválasztani, hogy éppen melyik az, amelyiket aktívan szeretnéd használni.
Telefonból egyelõre kettõ van, elõfizetéses és feltöltõkártyás. A feltöltõkártyás telefont drágább megvenni, drágább üzemeltetni (több pénzbe kerülnek a hívások), cserébe azonban nem jelenik meg a neved az adatbázisban (tökéletes illegális életet élõ személyeknek). Hogy ezt kompenzáljuk, aki elõfizetéses telefont vesz, annak függetlenül attól, hogy van-e hamis személyije vagy nem, az eredeti nevén fogja a rendszer beregisztrálni a telefont.
A telefonok közt küldött SMS-ek szövege, valamint a hívások ténye logolva van, ezeket a rendõrség a terminálokon keresztül meg tudja tekinteni. Az eldoható/feltöltõkártyás telefon esetében azonban a telefonszámhoz nem tartozik név. A feltöltõs telefon ideális ugye ún. burner phone-ra, tehát anonimitásra ha valaki kevéssé legális dolgokat kíván végezni a szerveren.

263
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Információ szerzés
« Dátum: 2014. július 03. - 16:26:42 »
Fölsöleges: NIV.
play.gta-multiplayer.cz:7777.
Ezen a szerveren játszható  az SP 99%-a.

264
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 30. - 20:02:19 »
Idézetet írta: Melvin date=1404132916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Még mivel nem vagytok kész a nyitásra? Meg még mindig úgy van,hogy fórum megnyitása után 1-2 hét a nyitás ?:)
Ja és a szerveren lehet majd váltogatni a ruhát,az megmarad az invertoryban vagy mindig újra kell venni?
 
Megnyitásig az alábbi teendõk vannak még:
 
  • telefon vétel/eladás, errõl majd késõbb

  • terminálok/számítógépek/hálózatok, hackelés

  • keycard rendszer

  • levelup/xp/perkek

  • legalább egy tutorial misszió (ezt lehet, nem sikerül így az elején berakni, de ki tudja).


Egyelõre úgy néz ki, hogy tartani tudjuk a beígért indulási dátumot, de természetesen ez a feladatok komplexitásától függõen változhat.

265
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 29. - 14:12:57 »

Az Npc-k milyen gyakorisággal fordulnak elõ a szerveren,illetve interakcióba-vegyünk alap skillt- mennyire lehet velük el-lenni? Meg mennyire meghatározók a szerveren õk(NPC)?
 
[/quote]
Egyelõre nincsenek járókelõ NPC-k, a questek bevezetésével tervezzük õket berakni.
 

Ja és étel/italnak lesz valami jelentõsége?
 
[/quote]
Igen, minden fogyasztható item megváltoztathatja adott ideig (END-tõl függõen) az INT és a CHA skilledet, valamint növelheti vagy csökkentheti a HP-dat (eddig csak HP-növelõ ételek vannak, de lehetnek majd késõbb mérgezett ételek is, amik csökkenti a HP-t).


Elég sok kérdést kaptam a bizniszekkel és a cégekkel kapcsolatban, ezekre itt globálisan válaszolnék:
 
  • cég bármilyen gazdasági tevékenységet folytató szervezet,

  • cégek bejelentése NEM kötelezõ, de ha nem jelented be, akkor ugye nem adózol, és ha például a rendõrség ezt megtudja, akkor bezárhatják az egészet,

  • nem bejegyzett cégek is kapnak shopokat, a fentiek figyelembe vételével,

  • nem shoponként kell bejelenteni a cégeket, mint IRL sem. Tegyük fel, indítasz egy céget 7/11 néven, amit kereskedelmi vállalatként jegyzel be. Ezzel akárhány shopot nyithatsz, de csak EGY ingatlant kapsz cégenként,

  • az ingatlan a te neveden lesz, de ha a céget felszámolják, akkor az ingatlan is bukta.


Például: John Smith nyit egy fegyverbolt-láncot és elnevezi Smith\'s-nek, majd beregisztrálja. A megfelelõ ellenõrzések lefolytatása után megkaphatja az engedélyt a fegyverek árusítására.
A testvére, Jamie Smith kevésbé legális úton akar fegyvert árulni. Õ nem jegyzi be a cégét. Ha a rendõrség megtudja, hogy fegyverekkel kereskedik, akkor õt az összes nála lévõ fegyverért letartóztathatják.

266
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 29. - 12:02:36 »
Pontosan. A frakciójármû azt jelenti, hogy admin vagy leader tud általa birtokolt jármûvet frakcókocsivá tenni, és ezzel az jár, hogy az adott kocsihoz a script úgy érzékeli, hogy minden tagnak van kulcsa.
Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet feltörni vagy elvinni a frakciójármûvet, csak annyit, hogy nem kell minden tagnak egyesével kocsikulcsokat adogatni.

267
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 29. - 11:33:55 »
Egyelõre ez még nem biztos, de annyi idõt hagyunk a kiadására, hogy a játékosközönség értékelni és esetlegesen módosítani tudja az indulás elõtt.

268
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 29. - 00:41:19 »
Idézetet írta: αятүøм date=1403990987\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy kérdés, hogy az interiorokon belül bárki tud majd tárgyakat elhelyezni/mozgatni, etc. a berendezéses rendszernél, vagy csak a tulaj?
 
Berendezés rendszer egyelõre nincs, de ha lesz is, akkor bárki fog tudni, egyértelmûen. Az \"interiorok\"-at a tulajdonosuk alapján kezeli külön a rendszer, ezért ott meg lehet oldani, hogy ne lehessen mozgatni.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 29. - 00:42:04 )


Tehát ha én kereskedõ akarok lenni és minél többet akarok keresni, akkor az a lényeg, hogy ezt a BRTR skillt növeljem?
 
[/quote]
Így van. BRTR = Barter = Alku.
Minnél nagyobb, annál kevesebbért veszel és annál többért adsz el.

269
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 28. - 22:36:21 »
Nem. Annyi pénzt kapsz, amennyiért a player vette az itemet. Párosítsuk ezt össze az ingyenes ingatlannal és szerintem a kezdetekben senkinek nem lesz anyagi gondja a bizniszébõl fakadóan. Zálogházban pedig, hogy izgalmasabb legyen a dolog, az alábbiak szerint nézi a rendszer:
Te eladsz egy darab jármûriasztót, a Barter skilled szerint $50-ért.
A zálogház tulajdonosa ugyanazt a skill checket kapja. Ha neki nagyobb a BRTR skillje, akkor nyer az üzleten, egyébként bukik rajta.
Lesznek bent alapból boltok, mégpedig azokban az ingatlanokban, amiket majd meg is lehet venni, de admin is tud lerakni, ha arról van szó.

270
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. június 28. - 17:07:36 »
Idézetet írta: rowel date=1403967503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A fórumos php dolog ahogy látom már át lett írva,nem értem miért kell ezt utólag is felhozni.Igen,én is tudom,semmi sem tökéletes,vannak hibák itt-ott,amiket idõvel szerintem majd kilehet javítani.
 
Én nem emlegettem volna fel, ha nem azért a posztért lett volna, amit 2 hét után írt a bizonyos tag.
 

Viszont igen,én is javasolnám mindenkinek,hogy beszéljük meg békésen,ne robbatsunk ki egy 2.hidegháborút  :shurg:
 
[/quote]
Szerintem nincs mit megbeszélni, ugyanaz lenne a téma, amivel már teleírtunk pár oldalt.

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal