Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34
256
Szervert bemutató anyagok / [KK] User Control Panel (UCP) - [HD]
« Dátum: 2013. október 30. - 15:15:30 »
Nem lett rossz.
Egy tipp: Ha az UCP kezdõlap (login/register) világos akkor szerintem ha bejelentkeztél az is legyen világos, esetleg lehessen választani a témák között

257
Szervert bemutató anyagok / [KK] Bútorrendszer - [HD]
« Dátum: 2013. október 29. - 20:14:26 »
Ugyan ilyen ModelVieweres cucc kombós bútorrendszert kezdtem el én is tegnap :D
Sok sikert :)

258
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármû mentés / betöltés
« Dátum: 2013. október 29. - 19:55:41 »
Rendben :D

259
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fegyversebzések
« Dátum: 2013. október 29. - 19:38:39 »
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

260
SA-MP: Szerverfejlesztés / Future Town (aka: Pacific) UCP
« Dátum: 2013. október 29. - 18:31:43 »
Üdvözletem.
Nos, mivel Sajtiika nem ír vissza, és magáénak nevezi a munkámat, ezért jogomban áll publikálni azt.
Az UCP-t teljesen saját. Azért a neve Pacific RPG mert Õ úgy kérte még Skypen.
Annak aki ezt nem hinné el: http://kepfeltoltes.hu/131029/bizonylat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az UCP befejezetlen.
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/62b9b96d74/
Megjegyzés: A PSD fájloktól kezdve az SQL fájlokig mindent benne hagytam.

261
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármû mentés / betöltés
« Dátum: 2013. október 29. - 15:54:01 »
@BoOy: köszönöm


@.Ex@Mpl3.: XDDDDDDDD

262
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. október 29. - 15:37:23 »
Él még a projekt?

263
Kérdések, Segítség / ETS 1.3
« Dátum: 2013. október 29. - 14:18:07 »
Hú de jó.
Nem találok ETS 1-hez magyar letöltést.. mindig csak az ETS 2-t adja ki már meghülyülök tõle.

264
Kérdések, Segítség / ETS 1.3
« Dátum: 2013. október 29. - 12:01:25 »
De nekem angol a játék.

265
Kérdések, Segítség / ETS 1.3
« Dátum: 2013. október 29. - 11:59:11 »
Helló.
Az Euro Truck Simulator 1.3-hoz keresek magyarosítást, és patchet ami ki van crackelve.
Üdv,
Live

266
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármû mentés / betöltés
« Dátum: 2013. október 26. - 17:59:39 »
Szép estét.
Elkészítettem egy jármû mentés / betöltéses szkriptet.
Amit ment a jármûvön:
 
  • Színek

  • Festõmunka

  • Rendszám

  • Pozíció ahol elmentetted

  • Komponensek (pl. kerék, szélterelõ stb..)


Ha le spawnolsz akkor automatikusan betölti a jármûvedet ott ahol elmentetted.
Parancsok:
    - /createvehicle - FONTOS!!! Ha azt akarod, hogy a színek, festõmunka, rendszám is mentõdjön ezzel a paranccsal kell létrehoznod jármûvet!
    - /savevehicle - Ha kocsiban ülsz eltudod menteni azt
    - /loadvehicle - Jármû betöltése ott ahol vagy (automatikusan belerak a jármûbe)
 

#include   a_samp
#include    zcmd
#include    sscanf2
#include    dini
#define     File(%1)    format(vehfile, sizeof(vehfile), \"VehSystem/%s.ini\", GetName(%1))
enum vehicle {
Color1,
Color2,
Paintjob,
NumberPlate[9]
}
new VEHICLE[MAX_VEHICLES][vehicle],
vehfile[128];
public OnPlayerSpawn(playerid) {
File(playerid);
if(dini_Exists(vehfile)) {
       new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128];
vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\");
color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\");
color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\");
paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\");
Pos[0] = dini_Float(vehfile, \"VehX\");
Pos[1] = dini_Float(vehfile, \"VehY\");
Pos[2] = dini_Float(vehfile, \"VehZ\");
Pos[3] = dini_Float(vehfile, \"VehA\");
format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\"));
    new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1);
SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid);
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate);
    SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
    LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
for(new i; i < 14; i++) {
    format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
    AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes));
}
ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
}
return 1;
}
CMD:createvehicle(playerid, params[]) {
new model, color1, color2, paintjob, numplate[9], mycar, Float: Pos[4];
if(sscanf(params, \"iiiis[9]\", model, color1, color2, paintjob, numplate)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /createvehicle [Model ID] [szín 1] [szín 2] [Festõmunka] [Rendszám]\");
if(strlen(numplate) > 8) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A rendszám maximum 8 karakterbõl állhat!\");
   if(color1 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín1 maximum 255-ig terjedhet!\");
   if(color2 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín2 maximum 255-ig terjedhet!\");
   if(paintjob > 6) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A festõmunka maximum 5-ig terjedhet!\");
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID)  {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"));
}
SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", CreateVehicle(model, Pos[0] + 2.5, Pos[1], Pos[2] + 2.5, Pos[3], color1, color2, -1));
   SetVehicleNumberPlate(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), numplate);
ChangeVehiclePaintjob(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), paintjob);
PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0);
SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
mycar = GetPlayerVehicleID(playerid);
VEHICLE[mycar][Color1] = color1;
VEHICLE[mycar][Color2] = color2;
VEHICLE[mycar][Paintjob] = paintjob;
VEHICLE[mycar][NumberPlate] = numplate;
return 1;
}
CMD:savevehicle(playerid, params[]) {
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), tunes[128], Float: Pos[4];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
File(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Nem ülsz jármûben!\");
if(!dini_Exists(vehfile)) {
dini_Create(vehfile);
dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]);
dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]);
dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]);
dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]);
dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]);
dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]);
dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]);
dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]);
for(new i; i < 14; i++) {
   format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
   dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i));
}
} else {
    dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]);
dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]);
dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]);
dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]);
dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]);
dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]);
dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]);
dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]);
for(new i; i < 14; i++) {
   format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
   dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i));
}
}
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen elmentve!\");
return 1;
}
CMD:loadvehicle(playerid, params[]) {
File(playerid);
if(!dini_Exists(vehfile)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Neked nincs mentett jármûved!\");
new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\");
color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\");
color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\");
paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\");
format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\"));
if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID)  {
      if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
       DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"));
   }
   new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1);
   SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid);
   SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate);
   PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0);
   SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
   LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
for(new i; i < 14; i++) {
    format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
    AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes));
}
ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Mentett jármûved sikeresen betöltve!\");
return 1;
}
stock GetName(playerid) {
new name[24+1];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
return name;
}

267
Segítségkérés / SendDeathMessage
« Dátum: 2013. október 20. - 18:34:54 »
Ennyi van csak:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
   SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
return 1;
}

268
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver üzemidõ
« Dátum: 2013. október 20. - 18:21:03 »
Helló.
Uncsiban megírtam egy szerver üzemidõ szkriptet ami nem nagy dolog, de lehet, hogy valakinek jól jön.
 

#include a_samp
#include zcmd
enum server {
   uptime_timer,
   uptime_weeks,
   uptime_days,
   uptime_hours,
   uptime_minutes,
   uptime_seconds
}
new SAMP[server];
forward Uptime(playerid);
public OnGameModeInit() { SAMP[uptime_timer] = SetTimer(\"Uptime\", 1000, true); return 1; }
public OnGameModeExit() { KillTimer(SAMP[uptime_timer]); return 1; }
public Uptime(playerid) {
   SAMP[uptime_seconds] ++;
   if(SAMP[uptime_seconds] == 60) { SAMP[uptime_minutes] ++; SAMP[uptime_seconds] = 0; }
   if(SAMP[uptime_minutes] == 60) { SAMP[uptime_hours] ++; SAMP[uptime_minutes] = 0; }
   if(SAMP[uptime_hours] == 24) { SAMP[uptime_days] ++; SAMP[uptime_hours] = 0; }
   if(SAMP[uptime_days] == 7) { SAMP[uptime_weeks] ++; SAMP[uptime_days] = 0; }
   return 1;
}
CMD:uptime(playerid) {
new str[256+1];
format(str, sizeof(str), \"{AFAFAF}Szerver üzemidõ: {DDDDDD}%d {AFAFAF}hét {DDDDDD}%02d {AFAFAF}nap {DDDDDD}%02d {AFAFAF}óra {DDDDDD}%02d {AFAFAF}perc {DDDDDD}%02d {AFAFAF}másodperc\", SAMP[uptime_weeks], SAMP[uptime_days], SAMP[uptime_hours], SAMP[uptime_minutes], SAMP[uptime_seconds]);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
return 1;
}

269
Szkript kérések / Játék idõ
« Dátum: 2013. október 20. - 15:59:41 »
Nincs teszt.
 

new
   time_spent_in_game[MAX_PLAYERS],
   weeks[MAX_PLAYERS],
   days[MAX_PLAYERS],
   hours[MAX_PLAYERS],
   seconds[MAX_PLAYERS];
forward TimeSpentInGame(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid) {
   time_spent_in_game[playerid] = SetTimerEx(\"TimeSpentInGame\", 1000, true, \"i\", playerid);
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
   KillTimer(time_spent_in_game[playerid]);
   return 1;
}
public TimeSpentInGame(playerid) {
   seconds[playerid] ++;
   if(seconds[playerid] == 60) { minutes[playerid] ++; seconds[playerid] = 0; }
   if(minutes[playerid] == 60) { hours[playerid] ++; minutes[playerid] = 0; }
   if(hours[playerid] == 24) { days[playerid] ++; hours[playerid] = 0; }
   if(days[playerid] == 7) { weeks[playerid] ++; days[playerid] = 0; }
   return 1;
}
CMD:eltoltottido(playerid, params[]) {
   new str[128];
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"Csatlakozástól számítva eltöltött idõ a szerveren:\");
   format(str, sizeof(str), \"%02d hét %02d nap %02d óra %02d perc %02d másodperc\", weeks[playerid], days[playerid], hours[playerid], minutes[playerid], seconds[playerid]);
   SendClientMessage(playerid, -1, str);
   return 1;
}

270
Segítségkérés / SendDeathMessage
« Dátum: 2013. október 20. - 15:41:46 »
Helló.
Az lenne a problémám, hogy a SendDeathMessage nem rakja ki az ikonokat valamiért.
Se csatlakozáskor, öléskor, halálkor, se semmikor..
Üdv,
Live

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal