Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Live
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34
256
« Dátum: 2013. október 30. - 15:15:30 »
Nem lett rossz. Egy tipp: Ha az UCP kezdõlap (login/register) világos akkor szerintem ha bejelentkeztél az is legyen világos, esetleg lehessen választani a témák között
257
« Dátum: 2013. október 29. - 20:14:26 »
Ugyan ilyen ModelVieweres cucc kombós bútorrendszert kezdtem el én is tegnap  Sok sikert
258
« Dátum: 2013. október 29. - 19:55:41 »
Rendben
259
« Dátum: 2013. október 29. - 19:38:39 »
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
261
« Dátum: 2013. október 29. - 15:54:01 »
@BoOy: köszönöm
@.Ex@Mpl3.: XDDDDDDDD
262
« Dátum: 2013. október 29. - 15:37:23 »
Él még a projekt?
263
« Dátum: 2013. október 29. - 14:18:07 »
Hú de jó. Nem találok ETS 1-hez magyar letöltést.. mindig csak az ETS 2-t adja ki már meghülyülök tõle.
264
« Dátum: 2013. október 29. - 12:01:25 »
De nekem angol a játék.
265
« Dátum: 2013. október 29. - 11:59:11 »
Helló. Az Euro Truck Simulator 1.3-hoz keresek magyarosítást, és patchet ami ki van crackelve. Üdv, Live
266
« Dátum: 2013. október 26. - 17:59:39 »
Szép estét. Elkészítettem egy jármû mentés / betöltéses szkriptet. Amit ment a jármûvön: - Színek
- Festõmunka
- Rendszám
- Pozíció ahol elmentetted
- Komponensek (pl. kerék, szélterelõ stb..)
Ha le spawnolsz akkor automatikusan betölti a jármûvedet ott ahol elmentetted. Parancsok: - /createvehicle - FONTOS!!! Ha azt akarod, hogy a színek, festõmunka, rendszám is mentõdjön ezzel a paranccsal kell létrehoznod jármûvet! - /savevehicle - Ha kocsiban ülsz eltudod menteni azt - /loadvehicle - Jármû betöltése ott ahol vagy (automatikusan belerak a jármûbe) #include a_samp #include zcmd #include sscanf2 #include dini #define File(%1) format(vehfile, sizeof(vehfile), \"VehSystem/%s.ini\", GetName(%1)) enum vehicle { Color1, Color2, Paintjob, NumberPlate[9] } new VEHICLE[MAX_VEHICLES][vehicle], vehfile[128]; public OnPlayerSpawn(playerid) { File(playerid); if(dini_Exists(vehfile)) { new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128]; vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\"); color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\"); color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\"); paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\"); Pos[0] = dini_Float(vehfile, \"VehX\"); Pos[1] = dini_Float(vehfile, \"VehY\"); Pos[2] = dini_Float(vehfile, \"VehZ\"); Pos[3] = dini_Float(vehfile, \"VehA\"); format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\")); new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1); SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid); SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes)); } ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); } return 1; } CMD:createvehicle(playerid, params[]) { new model, color1, color2, paintjob, numplate[9], mycar, Float: Pos[4]; if(sscanf(params, \"iiiis[9]\", model, color1, color2, paintjob, numplate)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /createvehicle [Model ID] [szín 1] [szín 2] [Festõmunka] [Rendszám]\"); if(strlen(numplate) > return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A rendszám maximum 8 karakterbõl állhat!\"); if(color1 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín1 maximum 255-ig terjedhet!\"); if(color2 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín2 maximum 255-ig terjedhet!\"); if(paintjob > 6) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A festõmunka maximum 5-ig terjedhet!\"); GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")); } SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", CreateVehicle(model, Pos[0] + 2.5, Pos[1], Pos[2] + 2.5, Pos[3], color1, color2, -1)); SetVehicleNumberPlate(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), numplate); ChangeVehiclePaintjob(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), paintjob); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); mycar = GetPlayerVehicleID(playerid); VEHICLE[mycar][Color1] = color1; VEHICLE[mycar][Color2] = color2; VEHICLE[mycar][Paintjob] = paintjob; VEHICLE[mycar][NumberPlate] = numplate; return 1; } CMD:savevehicle(playerid, params[]) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), tunes[128], Float: Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); File(playerid); if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Nem ülsz jármûben!\"); if(!dini_Exists(vehfile)) { dini_Create(vehfile); dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid)); dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]); dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]); dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]); dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i)); } } else { dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid)); dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]); dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]); dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]); dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i)); } } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen elmentve!\"); return 1; } CMD:loadvehicle(playerid, params[]) { File(playerid); if(!dini_Exists(vehfile)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Neked nincs mentett jármûved!\"); new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\"); color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\"); color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\"); paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\"); format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\")); if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")); } new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1); SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid); SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes)); } ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Mentett jármûved sikeresen betöltve!\"); return 1; } stock GetName(playerid) { new name[24+1]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); return name; }
267
« Dátum: 2013. október 20. - 18:34:54 »
Ennyi van csak: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); return 1; }
268
« Dátum: 2013. október 20. - 18:21:03 »
Helló. Uncsiban megírtam egy szerver üzemidõ szkriptet ami nem nagy dolog, de lehet, hogy valakinek jól jön. #include a_samp #include zcmd enum server { uptime_timer, uptime_weeks, uptime_days, uptime_hours, uptime_minutes, uptime_seconds } new SAMP[server]; forward Uptime(playerid); public OnGameModeInit() { SAMP[uptime_timer] = SetTimer(\"Uptime\", 1000, true); return 1; } public OnGameModeExit() { KillTimer(SAMP[uptime_timer]); return 1; } public Uptime(playerid) { SAMP[uptime_seconds] ++; if(SAMP[uptime_seconds] == 60) { SAMP[uptime_minutes] ++; SAMP[uptime_seconds] = 0; } if(SAMP[uptime_minutes] == 60) { SAMP[uptime_hours] ++; SAMP[uptime_minutes] = 0; } if(SAMP[uptime_hours] == 24) { SAMP[uptime_days] ++; SAMP[uptime_hours] = 0; } if(SAMP[uptime_days] == 7) { SAMP[uptime_weeks] ++; SAMP[uptime_days] = 0; } return 1; } CMD:uptime(playerid) { new str[256+1]; format(str, sizeof(str), \"{AFAFAF}Szerver üzemidõ: {DDDDDD}%d {AFAFAF}hét {DDDDDD}%02d {AFAFAF}nap {DDDDDD}%02d {AFAFAF}óra {DDDDDD}%02d {AFAFAF}perc {DDDDDD}%02d {AFAFAF}másodperc\", SAMP[uptime_weeks], SAMP[uptime_days], SAMP[uptime_hours], SAMP[uptime_minutes], SAMP[uptime_seconds]); SendClientMessage(playerid, -1, str); return 1; }
269
« Dátum: 2013. október 20. - 15:59:41 »
Nincs teszt. new time_spent_in_game[MAX_PLAYERS], weeks[MAX_PLAYERS], days[MAX_PLAYERS], hours[MAX_PLAYERS], seconds[MAX_PLAYERS]; forward TimeSpentInGame(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { time_spent_in_game[playerid] = SetTimerEx(\"TimeSpentInGame\", 1000, true, \"i\", playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { KillTimer(time_spent_in_game[playerid]); return 1; } public TimeSpentInGame(playerid) { seconds[playerid] ++; if(seconds[playerid] == 60) { minutes[playerid] ++; seconds[playerid] = 0; } if(minutes[playerid] == 60) { hours[playerid] ++; minutes[playerid] = 0; } if(hours[playerid] == 24) { days[playerid] ++; hours[playerid] = 0; } if(days[playerid] == 7) { weeks[playerid] ++; days[playerid] = 0; } return 1; } CMD:eltoltottido(playerid, params[]) { new str[128]; SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"Csatlakozástól számítva eltöltött idõ a szerveren:\"); format(str, sizeof(str), \"%02d hét %02d nap %02d óra %02d perc %02d másodperc\", weeks[playerid], days[playerid], hours[playerid], minutes[playerid], seconds[playerid]); SendClientMessage(playerid, -1, str); return 1; }
270
« Dátum: 2013. október 20. - 15:41:46 »
Helló. Az lenne a problémám, hogy a SendDeathMessage nem rakja ki az ikonokat valamiért. Se csatlakozáskor, öléskor, halálkor, se semmikor.. Üdv, Live
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34
|