Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 256
Archívum / Pénzelvétel szerver oldalról« Dátum: 2015. november 26. - 17:53:22 »
Először: nincs meghatározva a source, használd helyette a client globális változót vagy a funkcióban határozd meg a játékost egy paraméterrel
Másodszor: az outputchatboxnak nincs megadva hogy kinek írja ki 257
Archívum / Miért nem mutatja a szerver nevét a szerver keresőben?« Dátum: 2015. november 26. - 17:51:50 »
mtaconf: <ase>1</ase>
258
Archívum / Windows Server 2008 vagy Windows Server 2012?« Dátum: 2015. november 25. - 15:19:52 »
Windows Server 2012-nél az MTA hajlamos túl sok RAM-ot elhasználni, mindenképp 2008
259
Munkaerő keresés / MTA Fejlesztőket keresünk Hostinghoz | FPS-SYSTEM« Dátum: 2015. november 17. - 19:37:57 »
Az FPS Systemnél rosszabb hosting nincs Mo-n. Átverések, hazugságok, megbízhatatlanság.
260
Beszélgetés / A terror éjszakája! Az Iszlám Állam mészárolt Párizsban« Dátum: 2015. november 16. - 20:18:57 »
Nekem a véleményem erről az egész párizsi dologról hogy leszarom, túl van fújva az egész. Az orosz gép amin több mint 200an meghaltak senkit sem érdekelt, ahogyan az sem hogy naponta hány embert végez ki az iszlám a saját területeiken. Párizs magának kereste a bajt, lásd: Charlie Hebdo, akik a halott szír kisfiúból csináltak viccet.
261
Archívum / Valaki esetleg megtudja mondani, hogy ez mire jó és hogy egyáltalán van értelme?« Dátum: 2015. november 16. - 20:10:55 »
Látom szereted a hl kliens oldalt tanulmányozni (legalábbis ami nem védett).
Ez a tábla arra szolgál hogy a tuningolható járműveket rendesen betöltse a script egy késleltetéssel. ![]() 263
Archívum / Egyedi paintjob modolt autóra.« Dátum: 2015. november 07. - 09:05:57 »
Community-n találsz egy olyat hogy \"shader_tex_names\", azzal tudod megnézni a modolt jármű textúráját. Általában @hite vagy body vagy remap néven szokott lenni. Viszont ahhoz hogy ne kelljen egyesével kiírnod minden textúra nevet a kocsihoz, használj csillagokat a textúra nevében. Tehát, amelyik textúra nevében megtalálja a \"remap\"-ot például, azt lecseréli. Pl: engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \"*remap*\")
265
Leírások / [Leírás] Fájlkezelés« Dátum: 2015. november 01. - 19:35:23 »
Az mta többségében nem kezeli ezeket amiket most ide leírtál. Viszont hasznos lehet annak aki máshol is használja/használná a lua nyelvet.
266
Archívum / Szerver lagg megszüntetése« Dátum: 2015. november 01. - 19:33:35 »
Valhalla? Mert akkor ne csodálkozz.
267
Archívum / MySQL spawn probléma« Dátum: 2015. november 01. - 19:32:03 »
Két rövid kérdés, miért külön kéred le az adatokat?
És miért nem csak azokat amikre szükséged van? mysql_query(handler, \"SELECT x, y, z FROM users\") Nem egyszerűbb? Amúgy pedig a hiba ott van hogy ha jól tudom (nem vagyok biztos benne, utáltam régebben is a külső modult, az mta alapból rendelkezik adatbázis kezelési funkciókkal) a mysql plugin is táblát ad vissza végeredményként, amit ki kell bontanod és úgy tudsz értéket kinyerni belőle. 268
Archívum / Bútor rendszer« Dátum: 2015. november 01. - 19:27:32 »
Oka: 2013-as HL Mod.
Amúgy pedig nem találja sql-ben az \'id\'-t 269
Archívum / [LINUX] MySQL modul hiba« Dátum: 2015. október 30. - 20:27:57 »
\"32 bites szerver meg nem indul el 64 bites gépen\" - ezt kitől hallottad? ez pont fordítva van, a 32 bites nem kezeli a 64 bitest.
270
Off Telep / Kiss Miklós a sztár, a legjobb, a király!« Dátum: 2015. október 21. - 19:04:32 »
Mi ez a szar? Nem volt elég Almási Kristóf?
|