Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xSkillZ7x

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29
256
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. június 24. - 20:42:59 »
Miert van az hogy azt irja hogy:
 

error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObject\"

 
Pedig be van loadolva streamer is es inc is.0.3e-s gamemode ba akartam volna rakni de nem mukodik :(
Tegyem kulon scriptbe az objectjeimet vagy a gamemode ba?Mert eddig a gamemodeomba lett teve

257
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SetVehicleSpeed( vehicleid, speed );
« Dátum: 2012. június 24. - 15:38:37 »
fejleszti :P

258
SA-MP: Szerverfejlesztés / Online Map
« Dátum: 2012. június 24. - 10:13:03 »
Ez naon faxa.Grat.Szep munka.Tied a +.Csakis hazi szeroval megy?

259
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetVehicleSpeed( vehicleid, speed );
« Dátum: 2012. június 24. - 10:07:24 »
Nagyon szep ink,hasznos. Ment a +

260
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fûrész
« Dátum: 2012. június 22. - 18:31:21 »
Nekem nagyon tetszik.Gratula.A video is jol sikerult.Csak igy tovabb.Nagyon otletes dolgok :P
Ha audio stream el teszel be hatterbe valami orditasokat, akkor szerintem tokeletes lessz :)))
Tisztelet[playerid]++; :)))

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. június 22. - 19:14:17 )

Valaki meg tudja nekem mondani azoknak a veres embereknek(zombiek)nak az ID jat kerem szepen,Szuksegem lenne rajuk

261
Segítségkérés / auto probléma
« Dátum: 2012. június 22. - 14:02:13 »
Hat ott van az hogy RemovePlayerFromVehicle.Az kiszedi a kocsibol.
Meg probalom megnezni

262
Segítségkérés / Pilóta
« Dátum: 2012. június 22. - 13:56:00 »
Dialogusban jelenik meg a menu?Ha script es ha akarod mutasd meg es meg nezhetem.

263
SA-MP: Szerverfejlesztés / YouTube Streamer
« Dátum: 2012. június 22. - 12:55:17 »
Tudom hogy feleves.Irta hogy mar tobb mint 120 napja nem volt hozzaszollas.Viszont szuksegem lenne.Mert szerverembe szeretnek par hangot,mert csinalok ilyen DJ-Party Scriptet,ahol a DJ tud rakni zenet stb.De nem lenne kedvem minden zenet fel tolteni valahova stb.Ez egyszerubb lenne.De eleg lenne ha tudnatok hogy honnan tudok keresesni direkt linket.
Most mutatok egy peldat:
http://www.4shared.com/mp3/SH9RY4oi/OMG-Usher.html
Igy nem probaltam,viszont zippyshare es zenevel nem mukodik.Orulnek ha valaki tudna segiteni

264
SA-MP: Szerverfejlesztés / YouTube Streamer
« Dátum: 2012. június 22. - 12:29:43 »
Nekem nem mukodik ez a streamer.Nem tudom mi lehet az oka.Beteszem a modomba es mikor valaki fel lep kene menjen egy zene,amit ki is ir hogy youtube-mp3 vagy nem tudom mi ,viszont a zene nem indul el.Probaljam meg atrini scriptbe?

265
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mozgo Lo by SkillZ
« Dátum: 2012. június 21. - 20:40:36 »
Most nem vagyok gep kozelben.Csak telefonon,de holnap teszek azt is.

266
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mozgo Lo by SkillZ
« Dátum: 2012. június 21. - 20:17:12 »
Hello Mindenki.
Unalmamban ossze dobtam ezt a kis scriptet.Szerintem nagyon erdekes, es valoban szeretnem tovabb fejleszteni.Aki nem tudja annak el mondom hogy mint ahogy a Single Playerben valo kis jatekkonzolon itt is van egy versenyzo lo,ami szaladas animaciot vegez.ezt sprite bol alakitottam ki.8 kepbol all ami 250ms (1/4 masodperc) alatt valtozik.Aki akarja teheti gyorsabbra is,viszont nem nagyon ajanlom,mert nehogy belaggoljon a szero.
A kovetkezo verzioban meg csinalom hogy menjen elore is a kis lo,igy akar betoltesnek is hasznalhato.
Ezt csak hulyesegbol csinaltam,mert kiszerettem volna probalni.Nem tudom hogy van e mar ilyen itt fenn forumon,de nem is nagyon zavar.Nezzetek meg es probaljatok ki.
 

//Mozgo Lo by SkillZ
//A scriptben segitett Zamaroth TextDrawja.
#include <a_samp>
new mutat;
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:lo;
new frissittimer;
new kovetkezo;
#define speedtimer 250
forward Frissit();
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Mozgo Lo by SkillZ betoltve\");
// Create the textdraws:
Textdraw0 = TextDrawCreate(149.000000, 368.000000, \"LD_OTB:trees\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 4);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 55.000000, 79.000000);
Textdraw1 = TextDrawCreate(204.000000, 368.000000, \"LD_OTB:trees\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 4);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw1, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw1, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw1, 55.000000, 79.000000);
Textdraw2 = TextDrawCreate(259.000000, 368.000000, \"LD_OTB:trees\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 4);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw2, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw2, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw2, 55.000000, 79.000000);
Textdraw3 = TextDrawCreate(314.000000, 368.000000, \"LD_OTB:trees\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
TextDrawFont(Textdraw3, 4);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw3, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw3, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw3, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw3, 55.000000, 79.000000);
Textdraw4 = TextDrawCreate(369.000000, 368.000000, \"LD_OTB:trees\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
TextDrawFont(Textdraw4, 4);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw4, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw4, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw4, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw4, 55.000000, 79.000000);
lo = TextDrawCreate(148.000000, 368.000000, \"LD_OTB:hrs1\");
TextDrawBackgroundColor(lo, 255);
TextDrawFont(lo, 4);
TextDrawLetterSize(lo, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(lo, -1);
TextDrawSetOutline(lo, 0);
TextDrawSetProportional(lo, 1);
TextDrawSetShadow(lo, 1);
TextDrawUseBox(lo, 1);
TextDrawBoxColor(lo, 255);
TextDrawTextSize(lo, 55.000000, 79.000000);
    mutat = 0;
    kovetkezo = 0;
   
    TextDrawShowForAll(Textdraw0);
TextDrawShowForAll(Textdraw1);
TextDrawShowForAll(Textdraw2);
TextDrawShowForAll(Textdraw3);
TextDrawShowForAll(Textdraw4);
TextDrawShowForAll(lo);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawHideForAll(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawHideForAll(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawHideForAll(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawHideForAll(lo);
TextDrawDestroy(lo);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, lo);
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/mozgolo\"))
{
if(mutat == 0)
{
   mutat = 1;
   /*TextDrawShowForAll(Textdraw0);
   TextDrawShowForAll(Textdraw1);
   TextDrawShowForAll(Textdraw2);
   TextDrawShowForAll(Textdraw3);
   TextDrawShowForAll(Textdraw4);
   TextDrawShowForAll(lo);*/
    frissittimer = SetTimer(\"Frissit\", speedtimer, 1);
}
else
{
   mutat = 0;
   /*TextDrawHideForAll(Textdraw0);
   TextDrawHideForAll(Textdraw1);
   TextDrawHideForAll(Textdraw2);
   TextDrawHideForAll(Textdraw3);
   TextDrawHideForAll(Textdraw4);
   TextDrawHideForAll(lo);*/
   KillTimer(frissittimer);
}
}
return 1;
}
public Frissit() {
if(kovetkezo == 0) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs2\");
kovetkezo = 1;
} else if(kovetkezo == 1) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs3\");
kovetkezo = 2;
} else if(kovetkezo == 2) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs4\");
kovetkezo = 3;
} else if(kovetkezo == 3) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs4\");
kovetkezo = 4;
} else if(kovetkezo == 4) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs5\");
kovetkezo = 5;
} else if(kovetkezo == 5) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs6\");
kovetkezo = 6;
} else if(kovetkezo == 6) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs7\");
kovetkezo = 7;
} else if(kovetkezo == 7) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs8\");
kovetkezo = 8;
} else if(kovetkezo == 8) {
TextDrawSetString(Text:lo, \"LD_OTB:hrs1\");
kovetkezo = 0;
}
return 1;
}

 
Kepet,vagy videot akkor teszek ha teljesen meg csinalom a scriptet.
Most nem volt idom es kedvem se.
Remelem tetszik:P
Udv:SkillZ, (Adam)
A lovat a /mozgolo paranccsal lehet elinditani,illetve megallitani.
Teszteltem,szoval kell hogy mukodjon.

267
SA-MP: Szerverfejlesztés / GumiInfo Script by SkillZ (SCarBoard)
« Dátum: 2012. június 21. - 19:38:16 »
Am szerintem picit ures a Board,viszont nem tudom hogy mit tegyek meg bele.
Amit eddig terveztem az az index, a kozepso kerek alaku valami pedig majd a lampat fogja mutatni hogy mikor aktiv es mikor nem.Am szerintetek mit rakjak meg bele? :P
Elore is koszonom valaszotok,otleteitek.

268
SA-MP: Szerverfejlesztés / Karakterválasztó kamera
« Dátum: 2012. június 21. - 16:04:53 »
Szep.Adtam a +-t.

269
SA-MP: Szerverfejlesztés / GumiInfo Script by SkillZ (SCarBoard)
« Dátum: 2012. június 21. - 14:09:21 »
Nem tudom hogy hanyas verzioban van mar meg a Textura.De azt hiszem 0.3e

270
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blade admin rendszer
« Dátum: 2012. június 20. - 13:55:00 »
Nekem tetszik.Ment a plussz

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal