Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ObiWan

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 40
256
Segítségkérés / Nitró és lámpa hiba.
« Dátum: 2013. október 13. - 12:54:31 »
Idézetet írta: TwoClose date=1381655358\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43538\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez talán megoldja a problémád: [FS] Unlimited Nitro script by boemeles
 
Ez sem jó, mert ha elengedem a gombot, akkor a nitró megy tovább még pár másodpercig :/ és így nemlehet vele driftelni

257
Segítségkérés / Nitró és lámpa hiba.
« Dátum: 2013. október 11. - 17:51:53 »
A kocsi lekérõ dolog mûködik, köszönöm.
A nitrós dologgal kapcsolatban ezt az error-t kapom:
 
D:\\Egyéb Fájlok\\SaMp Dolgaim\\Szerverek\\NewTDC Project\\gamemodes\\TDC.pwn(3469) : error 017: undefined symbol \"CheckVehicle\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

258
Segítségkérés / Nitró és lámpa hiba.
« Dátum: 2013. október 10. - 19:10:52 »
Üdv mindenkinek!
Az a problémám, hogy a nitrót, ha folyamatosan nyomom, egy idõ után elfogy, és csak akkor megy újra ha megint kattintok, ezt kellene
kiküszöbölni, hogy folyamatosan menjen, addig amíg nyomom.
A másik probléma, hogy multkor megcsináltam, hogy a lámpa a kocsin égjen nappal is.
Ezt úgy oldottam meg, hogy beraktam a ManualVehicleEngineAndLights; sort az ongamemode init alá, de ekkor nem indult be a kocsi, amikor bele
ültem. <- ezt is megcsináltam, az onplayerentervehicle dologgal...
DE A PROBLÉMA: Ha lekérek egy kocsit a /car vagy /v paranccsal, akkor ugye lehívtam a kocsit, alapból benne ülök, de a kocsi motorja nem
jár, csak akkor indul be ha kiszállok, és újra beülök...
Ez a jármûlehívó parancs:
 
dcmd_car(playerid, params[])
{
        new Index;
        new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
        new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
        new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
        if(!strlen(tmp)) return
        SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
        new car;
        new string[128];
        new colour1, colour2;
        if(!IsNumeric(tmp))
        car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
        if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, -1, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
        if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, -1, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
        if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, -1, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
        if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
        if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        new Float:Angle,int1;
        new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
        int1 = GetPlayerInterior(playerid);
        SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
        new world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
        SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid], world);
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
        PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
        PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
        format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
        return SendClientMessage(playerid,-1,string);
}

 
Igyekeztem minél érthetõbben leírni a gondomat :) Remélem tudtok segíteni!

259
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2013. október 06. - 11:41:44 »
1077

260
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2013. október 03. - 21:11:33 »
1072

261
Segítségkérés / Jármû lehívó probléma...
« Dátum: 2013. október 03. - 13:37:45 »
Most mûködik, köszönöm ! :)

262
Segítségkérés / Jármû lehívó probléma...
« Dátum: 2013. október 02. - 21:55:38 »
Továbbra sem jó :/
Tehát azt akarom elérni, hogy ha átrakom magam pl a 16os világba és lehívok egy kocsit, akkor azt a kocsit ne a 0-ás világba
rakja nekem, hanem oda ahol éppen vagyok, azaz most a 16 os világba.
Ha valaki megtudná nekem csinálni így a parancsot, akkor azt nagyon megköszönném :)  ::|

263
Segítségkérés / Jármû lehívó probléma...
« Dátum: 2013. október 01. - 21:12:43 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1380650896\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43300\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);

 
helyett:
 
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid,GetVehicleVirtualWorld(playerid));

 

Sajnos így yem jó :/
Mostmár nem rak vissza a kocsihoz a 0-ás világba, de a kocsi viszont ott marad :/

264
Segítségkérés / Jármû lehívó probléma...
« Dátum: 2013. október 01. - 19:15:19 »
Üdv mindenkinek!
Abba a problémába ütköztem, hogy ha lehívok egy kocsit, és pl a 9es világba vagyok, akkor visszarak a kocsival együtt a 0 id jû világba.
Elképzelés: Az lenne a cél, hogy ha 9es világba hívom le a kocsit, akkor oda rakja le nekem, ne rakjon vissza a 0-ás világba.
 
dcmd_car(playerid, params[])
{
                new Index;
                new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
                new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
                new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
                if(!strlen(tmp)) return
                SendClientMessage(playerid, red, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
                new car;
                new string[128];
                new colour1, colour2;
                if(!IsNumeric(tmp))
                car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
                else car = strval(tmp);
                if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
                if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
                if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
                if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
                if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
                if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
                new Float:X,Float:Y,Float:Z;
                new Float:Angle,int1;
                new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
                GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
                int1 = GetPlayerInterior(playerid);
                SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
      new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
               SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);
                LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
                PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
                format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
                return SendClientMessage(playerid,lightblue,string);
}

 
Elõre is köszönöm.

265
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2013. október 01. - 16:42:47 »
1070

266
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Egyedi lámpafény készítés!
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 20:49:13 »
Idézetet írta: Redman a.k.a. Ð-MAN date=1380474169\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43274\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
txdworkshop-al megnyitod--->  GTA.San.Andreas/models/particle   
                                                  és a particle-ban lessz headlight azt kell szerkeszteni..
 
Köszönöm ;)
OFF: ClimaCool igen emlékszek.

267
Drift / Drift Chat
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 20:47:30 »
Idézetet írta: Fytch date=1380548110\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3847\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmm ...


Szerintem azért csináltad a szervert mert nincs életed ...


És ezt azért mondom mert akárhányszor felnéztem te mindig csak ezt csináltad :)


+ emlékszem arra is, hogy szeretsz kick/ban-olni, szóval nem azért csináltad, hogy másnak jó legyen :D
 
Kicsit el vagy tájolva barátom...
1, Nem szoktam fent ülni, mert kolis vagyok, hétvégén meg nem érek rá...
2, Qrvára nem szoktam kickelgetni és banolni... sõt még az adminjaimat is tiltóm ettõl... max csak mute, nagyon ritkán kick
(aki feljön szidni a szervert, meg hackel az természetes hogy bant kap...)
Úgyhogy ez van....

268
Kérdések, Segítség / Egyedi lámpafény készítés!
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:21:04 »
Nem-nem, nekem a fényszórómat kellene módosítani :) Pl hogy a nevemet világítsa az útra...

269
Kérdések, Segítség / Egyedi lámpafény készítés!
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 17:07:50 »
Szép napot mindenkinek!
Az a kérésem/kérdésem, hogy valaki elmagyarázná, vagy adna egy linket, ahol le van írva, hogy hogyan kell egyedifényszóró fényt készíteni
az elegyemhez?
Elõre is köszönöm!

270
Segítségkérés / Jármû lámpa nappal
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 16:56:36 »
Köszönöm, akkor a TÉMA MEGOLDVA!
[gmod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót![/gmod]

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal