Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1ST_Chr

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 49
256
Segítségkérés / Connectelek be jön az anim
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 13:05:12 »

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
return 1;
}

257
Segítségkérés / Fájlbol olvasás.
« Dátum: 2012. szeptember 20. - 22:09:20 »
Írtam egy ilyet régebben, eredetileg fájlból beolvasós, ingame átírható szabályzat szkript, de módosítható... :)
 http://sampforum.hu/index.php?topic=22173.0

258
Segítségkérés / Filemanager plugin
« Dátum: 2012. szeptember 20. - 21:18:20 »
Idézetet írta: Casamiro date=1348166732\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27736\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

    new string[100],example[50];
    format(example,sizeof(example),\"scriptfiles/file%d.ini\",1);
    if(!file_exists(example))return file_create(example);
    file_delete(example);
    format(string,sizeof(string),\"%s\\n%s\\n%s\\n%s\",\"sor1\",\"sor2\",\"sor3\",\"sor4\");
    file_write(example,string);

 

Kösz, és akkor ez linuxos szerveren is mûködni fog?

259
Segítségkérés / Filemanager plugin
« Dátum: 2012. szeptember 20. - 20:35:07 »
Sziasztok!
Most meg az a problémám, hogy ha fájlba írok a filemanager pluginnal, akkor 2 új sort kezd a sor végén, és betöltésnél ez elég zavaró, hogy szóközöket rak a string végére.
Példa:
 

    new string[100],example[50];
    format(example,sizeof(example),\"scriptfiles/file%d.ini\",1);
    if(!file_exists(example))return file_create(example);
    file_delete(example);
    format(string,sizeof(string),\"%s\\r\\n%s\\r\\n%s\\r\\n%s\",\"sor1\",\"sor2\",\"sor3\",\"sor4\");
    file_write(example,string);

 
Ez lesz a (file1.ini) fájlban:
 

sor1
sor2
sor3
sor4

 
Mi lehet a gond?

260
Segítségkérés / Változó érték probléma
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 07:47:07 »
CTRL + F > pWarns:
-enumerációban
-ResetAllVars funkcióban ahol nullázom az összes játékos változót (ezt lefuttatom kapcsolódáskor és kilépéskor)
-CMD:warn
ennyi...

261
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2012. szeptember 13. - 18:49:44 »
new string[256];
format(string,sizeof(string),\"Valami Valami asd %s valami %d\",\"ÁZSD\",0);
format(string,sizeof(string),\"%s Valami semmi Valami semmi %f\",string,2.555);
ShowPlayerDialog(playerid,dialogid,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Valami\",string,\"Igen persze\",\"Ja nem mégse\");

262
Segítségkérés / Változó érték probléma
« Dátum: 2012. szeptember 13. - 15:57:05 »
Sziasztok,
Elkészültem az adminrendszerrel, és a következõ problémával találtam szembe magam:
Amikor warnolok, automatikusan 50 (nem kereken hanem random 50 valahány) lesz az Account[player][pWarns] értéke és kickeli a játékost...
Értékváltoztatás csak itt, és (dis)connectnél van, ahol nullára állítom az értékét.
 

CMD:warn(playerid,params[])
{
LevelCheck(playerid,2);
new player, reason[200];
if(sscanf(params,\"ds[200]\",player,reason))return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /warn <id> <indok>\");
if(IsValidPlayer(player))
{
    Account[player][pWarns]+=1;
if(Account[player][pWarns] >= 3)
{
   format(reason,200,\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" kidobta \\\"%s\\\"-t! | Indok: %s | Figyelmeztetések: %d/3\", pName(playerid), pName(player), reason, Account[player][pWarns]);
   SendClientMessageToAll(admincolor,reason);
   Kick(player);
        SaveIn(\"kicklog\",reason);
        SaveIn(\"warnlog\",reason);
}
else
{
   format(reason,200,\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" figyelmeztette \\\"%s\\\"-t! | Indok: %s | Figyelmeztetések: %d/3\", pName(playerid), pName(player), reason, Account[player][pWarns]);
   SendClientMessageToAll(admincolor,reason);
        SaveIn(\"warnlog\",reason);
}
}
else SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A játékos nincs csatlakozva!\");
return 1;
}

 
E:
Nem tudom mért van ez, de ezzel kijavítottam:
 

if(Account[player][pWarns] > 3)Account[player][pWarns] = 0;

 
Nyitva hagyom hátha valaki meg tudja mondani mi a baja.

263
Segítségkérés / MySQL R6-R7
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 20:49:01 »
Köszi, döntésre jutottam, zárok   ;)

264
Segítségkérés / MySQL R6-R7
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 20:36:08 »
Köszönöm a válaszokat. :)
 
Idézetet írta: RolePlay date=1347470904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó tanács, ne állj át R7re :)
 
Hogyhogy? :o
Tehát akkor ha én regisztrációs rendszerrel együtt, report rendszert, aka rendszert, userlist rendszert, ház rendszert és log (chat, parancsok, és minden más naplózása) rendszert akarok mûködtetni, akkor R7 kell?
Úgy lehet használni az R7-et, mint a sima R6-ot (szimplán mysql_query), és mondjuk a házrendszerhez a több-szálasat?

265
Segítségkérés / MySQL R6-R7
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 17:54:28 »
Sziasztok,
Most a MySQL plugin szakértõktõl kérnék segítséget. ;)
Nos hát a módot R6-os pluginnal kezdtem írni, és át szeretnék térni az R7-esre, de úgy, hogy R6-os formában. Ezzel mit nyerhetek?
Az függvénykönyvtárában láttam, hogy már definíció helyettesíti a mysql_query-t, de ha én írok egy ilyet:
 

stock mysql_query(query[])
return mysql_function_query(1, query, false, \"OnQueryFinish\", \"siii\", query, -1, -1, 1);

 
akkor mit nyerek ezzel? Gyorsabb lesz, vagy mi?  :D (nem a definíció és a stock közötti különbségekre gondolok)
És mért nem érdemes R6-ot használni?

266
Segítségkérés / 1-2 Mód kérdés
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 17:40:51 »
public Mod_Licensz()
{
      mysql_query(\"SELECT * FROM `Licensz` WHERE `LicenszFile` = \'421dak21n9ae4A\'\");
        mysql_store_result();
        new rows = mysql_num_rows();
        mysql_free_result();
if(rows < 1)
{
    print(\"Licensz Fájl Nem található,a Mód ÚjraIndul!\");
    SendRconCommand(\"gmx\");
        }
}

267
Maximum 1000 objectet tud megjeleníteni egyszerre.

268
Segítségkérés / Unknown command
« Dátum: 2012. szeptember 09. - 17:23:26 »
Idézetet írta: ZyZu date=1347204046\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27516\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de definálta a zcmdt és a 2 össze kavarodik..  ;)
 
Nem definiálta, hanem \"behívta\", és az még mindig csak 1 parancsfeldolgozó.
De ha átírja azt, amit az elsõ HSZ-emben mondtam, akkor nem lesz kavarodás :)

269
Segítségkérés / Unknown command
« Dátum: 2012. szeptember 09. - 17:18:47 »
Idézetet írta: ZyZu date=1347203257\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27516\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Soha 2 parancs feldolgozott ne használj mert az össze parancsod unknow lesz. használd a zcmd -t.  ^-^
 
Itt nincs két parancsfeldolgozó..

270
Segítségkérés / Unknown command
« Dátum: 2012. szeptember 09. - 16:46:43 »
Akkor így használhatod:
 

CMD:info(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"-------------------[ Információk ]-------------------\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A szerver tesz stádiumban fut\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A szervert ptR & N1hgtm4r3 készítette\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"A szerver készült: 2012.09.09\");
return 1;
}

 
Vagy pedig átírod az onplayercommandtext sor erre:
 

public OnPlayerCommandPerformed(playerid,cmdtext[],success)

 
és ennek a végén a visszatérés: return success;

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal