Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Jim Toretto
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25
256
« Dátum: 2014. május 09. - 12:43:45 »
Mûködik! Nagyon köszönöm!
257
« Dátum: 2014. május 08. - 19:32:01 »
Sziasztok! Ehhez a sripthez szeretnék egy timert kérni, hogy ha a játékos felvesz egy munkát akkor csak fél óra múlva tudjon felmondani.És ha lehet szerver újraindításkor ne kezdje újra a számlálást, bár ez annyira nem számít. Felveszi a munkát: if(strcmp(cmd, \"/munkafelvesz\", true) == 0) { if(GettingJob[playerid] > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fõnököd mondja: Rendben van a szerzõdést sikeressen megkötöttük! Jó munkát kívánok!\"); PlayerInfo[playerid][pJob] = GettingJob[playerid]; GettingJob[playerid] = 0; if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"INFÓ: Minnél többet goldozol annál több Exp-t kapsz a szintlépéshez!\"); } if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 17) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SEGÍTSÉG: Ha segítségre van szükséged /parancsok!\"); } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Már van munkád!\"); return 1; } } Felmond: if(strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pJob] > 0) { if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 17 && CP[playerid] != 0) { CP[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } format(string, sizeof(string), \"Munkaügyis átadja a felmondási lapot..\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); format(string, sizeof(string), \"Munkaügyis mondja: Rendben van %s a munkaviszonyát megszüntettük! További kellemes napot!\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE); PlayerInfo[playerid][pJob] = 0; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs munkád amibõl felmondhatnál!\"); } } return 1; } Elõre is nagyon köszi!
258
« Dátum: 2014. május 08. - 19:16:44 »
Megoldva! Köszönöm a segítségedet hálás vagyok érte! :thumbsup:
259
« Dátum: 2014. május 08. - 19:15:25 »
Ááá végre hibátlanul mûködik! Köszönöm mindenkinek a segítséget! :thumbsup: Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 09. - 14:50:44 )
Sajnos még mindig nem jó A mentéssel sztem nagy gond nincs mert megcsinálja már szépen de a betöltéssel viszont még mindig van. Ahogy fellépek a szerverre nincsenek meg a fegyverek és már a scriptfájlba is 0-ra írt mindent, holott mikor kiléptem belefoltak írva a mentett fegyverek ID-ji és a lõszerszámai. Bár nekem nem rémlik, hogy lett e csinálva olyan hogy ha a játékos fellép akkor megkapja a fegyvereit, vagy nem is tudom pontosan hogyan kell ezt. Még segítene valaki ?
260
« Dátum: 2014. május 08. - 18:34:51 »
Szóval az i betû helyére ? De oda mit ?
261
« Dátum: 2014. május 08. - 17:59:19 »
Most már létrehozza ezeket a .ini fájlba. De ha belépek akkor megint csak nincs fegyverem. Weapon1=0 Ammo1=0 Weapon2=0 Ammo2=0 Weapon3=0 Ammo3=0 Weapon4=0 Ammo4=0 Weapon5=0 Ammo5=0 Weapon6=0 Ammo6=0 Weapon7=0 Ammo7=0 Weapon8=0 Ammo8=0 Weapon9=0 Ammo9=0 Weapon10=0 Ammo10=0 Weapon11=0 Ammo11=0 Weapon12=0 Ammo12=0 [mod]Ezt célszerû code tagbe rakni, ezért most beleraktam.[/mod]
262
« Dátum: 2014. május 08. - 17:21:04 »
és ezt hova ?
263
« Dátum: 2014. május 08. - 16:43:12 »
Sziasztok! Az a gondom még sajnos mindig, hogy a fegyvert valamiért nem akarja elmenteni. A mod pedig minden hiba nélkül lefut de valamiért mégsem menti a fegyvert. Így néz ki a sccript: stock SaveFegyver(playerid) { new weapons[13][2]; new FileName[128]; for (new i = 0; i < 13; i++) { format(FileName, sizeof(FileName), \"Fegyverek/%s.ini\", i); if(dini_Exists(FileName)) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon1\", weapons[0][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo1\", weapons[0][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon2\", weapons[1][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo2\", weapons[1][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon3\", weapons[2][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo3\", weapons[2][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon4\", weapons[3][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo4\", weapons[3][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon5\", weapons[4][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo5\", weapons[4][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon6\", weapons[5][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo6\", weapons[5][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon7\", weapons[6][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo7\", weapons[6][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon8\", weapons[7][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo8\", weapons[7][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon9\", weapons[8][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo9\", weapons[8][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon10\", weapons[9][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo10\", weapons[9][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon11\", weapons[10][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo11\", weapons[10][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon12\", weapons[11][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo12\", weapons[11][1]); } } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) alatt pedig ez: SaveFegyver(playerid); Valaki segít nekem megoldani a problémát? Elõre is köszönöm!
264
« Dátum: 2014. május 07. - 13:00:35 »
Na kezd alakulni már csak 4 error error 017: undefined symbol \"File\" error 017: undefined symbol \"File\" error 029: invalid expression, assumed zero fatal error 107: too many error messages on one line Erre most mit csináljak ? [mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]
265
« Dátum: 2014. május 07. - 09:22:44 »
Ezeket hova kell tenni ? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 11:55:00 )
Ilyen errort írt 25 db-ot: symbol already defined: \"dini_IntSet Mi lehet a gond ? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 12:16:45 )
Erre nem ír már errort de ez így jó ? public cock(scannerid,playerid) { if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] > 2){ return 0; } new string[256]; new FileName[128]; for (new i = 0; i < 13; i++) format(FileName, sizeof(FileName), \"Fegyok/Fegyok_%d.ini\", i); new weapons[13][2]; for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon1\", weapons[0][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo1\", weapons[0][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon2\", weapons[1][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo2\", weapons[1][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon3\", weapons[2][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo3\", weapons[2][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon4\", weapons[3][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo4\", weapons[3][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon5\", weapons[4][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo5\", weapons[4][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon6\", weapons[5][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo6\", weapons[5][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon7\", weapons[6][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo7\", weapons[6][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon8\", weapons[7][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo8\", weapons[7][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon9\", weapons[8][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo9\", weapons[8][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon10\", weapons[9][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo10\", weapons[9][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon11\", weapons[10][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo11\", weapons[10][1]); dini_IntSet(FileName, \"Weapon12\", weapons[11][0]); dini_IntSet(FileName, \"Ammo12\", weapons[11][1]); }
266
« Dátum: 2014. május 07. - 08:34:20 »
Sziasztok! Hogyan lehetne ezt a sriptet úgy megoldani, hogy ne mindig csak egy fegyver legyen a játékoson, hanem annyi amennyi éppen nála van? Mer így hogy ha váltogatom a fegyvereket mindig csak egyet tesz ki a játékosra a többi meg nem látszódik. Elõre is köszönöm! #include <a_samp> #define WEAPON_TYPE_NONE (0) #define WEAPON_TYPE_HEAVY (1) #define WEAPON_TYPE_LIGHT (2) #define WEAPON_TYPE_MELEE (3)//Nahkampf new OldWeapon[MAX_PLAYERS]; new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS]; #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptExit() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i)) StopPlayerHoldingObject(i); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT) { StopPlayerHoldingObject(playerid); OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT) { new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]); new weapontype=GetWeaponType(weaponid); if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid) StopPlayerHoldingObject(playerid); if(OldWeapon[playerid]!=weaponid) { new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]); if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype) { HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid]; switch(oldweapontype) { case WEAPON_TYPE_LIGHT: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_MELEE: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_HEAVY: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0); } } } if(oldweapontype!=weapontype) OldWeapon[playerid]=weaponid; } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ GetWeaponType(weaponid) { switch(weaponid) { case 22,23,24,26,28,32: return WEAPON_TYPE_LIGHT; case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41: return WEAPON_TYPE_MELEE; case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38: return WEAPON_TYPE_HEAVY; } return WEAPON_TYPE_NONE; } stock GetWeaponModel(weaponid) { switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2..8: return weaponid+331; case 9: return 341; case 10..15: return weaponid+311; case 16..18: return weaponid+326; case 22..29: return weaponid+324; case 30,31: return weaponid+325; case 32: return 372; case 33..45: return weaponid+324; case 46: return 371; } return 0; }
267
« Dátum: 2014. május 07. - 08:31:43 »
Sziasztok! Egy olyan scriptet szeretnék kérni ami elmenti a játékosnál lévõ fegyvereket és azok töltényeit is. Dinivel szeretném ha mentene. Elõre is nagyon köszönöm!
268
« Dátum: 2014. május 07. - 08:29:55 »
Megoldva! Köszönöm!
269
« Dátum: 2014. május 06. - 18:33:24 »
Sziasztok! Frissítettem a módomat 0.3z-re a pluginokat is meg a pawno includeokat is. És amikor a módot lefuttatom ilyen hibát ír ki: pawno\\include\\streamer.inc(487) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerWeaponShot\") pawno\\include\\streamer.inc(489) : error 017: undefined symbol \"BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT\" Ilyen hibával még nem találkoztam. Valaki segítene ezt kijavítani? Elõre is köszönöm! [mod]Javítottam a code taget![/mod]
270
« Dátum: 2014. május 05. - 20:11:26 »
Köszönöm mûködik! De az miért van hogy egyszerre csak egyet tesz ki vagy a hátára vagy az oldalára ?
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25
|