Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Jim Toretto

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25
256
Szkript kérések / Felmondási idõ
« Dátum: 2014. május 09. - 12:43:45 »
Mûködik!
Nagyon köszönöm! :)

257
Szkript kérések / Felmondási idõ
« Dátum: 2014. május 08. - 19:32:01 »
Sziasztok!
Ehhez a sripthez szeretnék egy timert kérni, hogy ha a játékos felvesz egy munkát akkor csak fél óra múlva tudjon felmondani.És ha lehet szerver újraindításkor ne kezdje újra a számlálást, bár ez annyira nem számít.
Felveszi a munkát:
 
   if(strcmp(cmd, \"/munkafelvesz\", true) == 0)
{
   if(GettingJob[playerid] > 0)
         {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fõnököd mondja: Rendben van a szerzõdést sikeressen megkötöttük! Jó munkát kívánok!\");
             PlayerInfo[playerid][pJob] = GettingJob[playerid];
        GettingJob[playerid] = 0;
        if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 9)
        {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"INFÓ: Minnél többet goldozol annál több Exp-t kapsz a szintlépéshez!\");
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 17)
        {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SEGÍTSÉG: Ha segítségre van szükséged /parancsok!\");
        }
        return 1;
       }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Már van munkád!\");
         return 1;
    }
}

 
Felmond:
 
   if(strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
      {
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] > 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 17 && CP[playerid] != 0)
      {
          CP[playerid] = 0;
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
      }
             format(string, sizeof(string), \"Munkaügyis átadja a felmondási lapot..\", sendername);
      ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
             format(string, sizeof(string), \"Munkaügyis mondja: Rendben van %s a munkaviszonyát megszüntettük! További kellemes napot!\", sendername);
      ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE);
      PlayerInfo[playerid][pJob] = 0;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs munkád amibõl felmondhatnál!\");
   }
}
return 1;
}

 
Elõre is nagyon köszi!

258
Szkript kérések / Fegyver mentése
« Dátum: 2014. május 08. - 19:16:44 »
Megoldva! Köszönöm a segítségedet hálás vagyok érte!  :thumbsup:

259
Segítségkérés / Nem ment a szerver
« Dátum: 2014. május 08. - 19:15:25 »
Ááá végre hibátlanul mûködik!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!  :thumbsup:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 09. - 14:50:44 )

Sajnos még mindig nem jó :(
A mentéssel sztem nagy gond nincs mert megcsinálja már szépen de a betöltéssel viszont még mindig van.
Ahogy fellépek a szerverre nincsenek meg a fegyverek és már a scriptfájlba is 0-ra írt mindent, holott mikor kiléptem belefoltak írva a mentett fegyverek ID-ji és a lõszerszámai. :(
Bár nekem nem rémlik, hogy lett e csinálva olyan hogy ha a játékos fellép akkor megkapja a fegyvereit, vagy nem is tudom pontosan hogyan kell ezt.
Még segítene valaki ? :(

260
Segítségkérés / Nem ment a szerver
« Dátum: 2014. május 08. - 18:34:51 »
Szóval az i betû helyére ?
De oda mit ?

261
Segítségkérés / Nem ment a szerver
« Dátum: 2014. május 08. - 17:59:19 »
Most már létrehozza ezeket a .ini fájlba. De ha belépek akkor megint csak nincs fegyverem. :(
 
Weapon1=0
Ammo1=0
Weapon2=0
Ammo2=0
Weapon3=0
Ammo3=0
Weapon4=0
Ammo4=0
Weapon5=0
Ammo5=0
Weapon6=0
Ammo6=0
Weapon7=0
Ammo7=0
Weapon8=0
Ammo8=0
Weapon9=0
Ammo9=0
Weapon10=0
Ammo10=0
Weapon11=0
Ammo11=0
Weapon12=0
Ammo12=0

 
[mod]Ezt célszerû code tagbe rakni, ezért most beleraktam.[/mod]

262
Segítségkérés / Nem ment a szerver
« Dátum: 2014. május 08. - 17:21:04 »
és ezt hova ?
:D

263
Segítségkérés / Nem ment a szerver
« Dátum: 2014. május 08. - 16:43:12 »
Sziasztok!
Az a gondom még sajnos mindig, hogy a fegyvert valamiért nem akarja elmenteni.
A mod pedig minden hiba nélkül lefut de valamiért mégsem menti a fegyvert. :(
Így néz ki a sccript:
 
stock SaveFegyver(playerid)
{
new weapons[13][2];
new FileName[128];
for (new i = 0; i < 13; i++)
    {
format(FileName, sizeof(FileName), \"Fegyverek/%s.ini\", i);
if(dini_Exists(FileName))
{
      GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon1\", weapons[0][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo1\", weapons[0][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon2\", weapons[1][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo2\", weapons[1][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon3\", weapons[2][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo3\", weapons[2][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon4\", weapons[3][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo4\", weapons[3][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon5\", weapons[4][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo5\", weapons[4][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon6\", weapons[5][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo6\", weapons[5][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon7\", weapons[6][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo7\", weapons[6][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon8\", weapons[7][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo8\", weapons[7][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon9\", weapons[8][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo9\", weapons[8][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon10\", weapons[9][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo10\", weapons[9][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon11\", weapons[10][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo11\", weapons[10][1]);
     dini_IntSet(FileName, \"Weapon12\", weapons[11][0]);
     dini_IntSet(FileName, \"Ammo12\", weapons[11][1]);
        }
    }
return 1;
}

 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) alatt pedig ez:
 
SaveFegyver(playerid);

 
Valaki segít nekem megoldani a problémát?
Elõre is köszönöm!

264
Szkript kérések / Fegyver mentése
« Dátum: 2014. május 07. - 13:00:35 »
Na kezd alakulni már csak 4 error :D
 
error 017: undefined symbol \"File\"
error 017: undefined symbol \"File\"
error 029: invalid expression, assumed zero
fatal error 107: too many error messages on one line

 
Erre most mit csináljak ? :D
[mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]

265
Szkript kérések / Fegyver mentése
« Dátum: 2014. május 07. - 09:22:44 »
Ezeket hova kell tenni ? :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 11:55:00 )

Ilyen errort írt 25 db-ot:
symbol already defined: \"dini_IntSet
Mi lehet a gond ?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 12:16:45 )

Erre nem ír már errort de ez így jó ?
 
public cock(scannerid,playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] > 2){ return 0; }
new string[256];
    new FileName[128];
for (new i = 0; i < 13; i++)
    format(FileName, sizeof(FileName), \"Fegyok/Fegyok_%d.ini\", i);
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
              dini_IntSet(FileName, \"Weapon1\", weapons[0][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo1\", weapons[0][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon2\", weapons[1][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo2\", weapons[1][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon3\", weapons[2][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo3\", weapons[2][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon4\", weapons[3][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo4\", weapons[3][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon5\", weapons[4][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo5\", weapons[4][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon6\", weapons[5][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo6\", weapons[5][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon7\", weapons[6][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo7\", weapons[6][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon8\", weapons[7][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo8\", weapons[7][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon9\", weapons[8][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo9\", weapons[8][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon10\", weapons[9][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo10\", weapons[9][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon11\", weapons[10][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo11\", weapons[10][1]);
                dini_IntSet(FileName, \"Weapon12\", weapons[11][0]);
                dini_IntSet(FileName, \"Ammo12\", weapons[11][1]);
}

266
Segítségkérés / Fegyver tárolása a játékoson továbbfejlesztés
« Dátum: 2014. május 07. - 08:34:20 »
Sziasztok!
Hogyan lehetne ezt a sriptet úgy megoldani, hogy ne mindig csak egy fegyver legyen a játékoson, hanem annyi amennyi éppen nála van?
Mer így hogy ha váltogatom a fegyvereket mindig csak egyet tesz ki a játékosra a többi meg nem látszódik.
Elõre is köszönöm!
 
#include <a_samp>
#define WEAPON_TYPE_NONE        (0)
#define WEAPON_TYPE_HEAVY   (1)
#define WEAPON_TYPE_LIGHT   (2)
#define WEAPON_TYPE_MELEE   (3)//Nahkampf
new OldWeapon[MAX_PLAYERS];
new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS];
 
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
        for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
            if(IsPlayerConnected(i))
                        StopPlayerHoldingObject(i);
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        OldWeapon[playerid]=0;
        HoldingWeapon[playerid]=0;
        return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT)
        {
                StopPlayerHoldingObject(playerid);
                OldWeapon[playerid]=0;
                HoldingWeapon[playerid]=0;
        }
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT)
        {
                new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]);
                new weapontype=GetWeaponType(weaponid);
                if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid)
                    StopPlayerHoldingObject(playerid);
                if(OldWeapon[playerid]!=weaponid)
                {
                    new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]);
                    if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype)
                    {
                        HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid];
                        switch(oldweapontype)
                        {
                            case WEAPON_TYPE_LIGHT:
                                                SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0);
                                        case WEAPON_TYPE_MELEE:
                                            SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0);
                                        case WEAPON_TYPE_HEAVY:
                                            SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0);
                        }
                    }
                }
                if(oldweapontype!=weapontype)
                        OldWeapon[playerid]=weaponid;
        }
        return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
GetWeaponType(weaponid)
{
        switch(weaponid)
        {
            case 22,23,24,26,28,32:
                return WEAPON_TYPE_LIGHT;
                case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41:
                    return WEAPON_TYPE_MELEE;
                case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38:
                    return WEAPON_TYPE_HEAVY;
        }
        return WEAPON_TYPE_NONE;
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
        switch(weaponid)
        {
            case 1:
                return 331;
                case 2..8:
                    return weaponid+331;
        case 9:
                    return 341;
                case 10..15:
                        return weaponid+311;
                case 16..18:
                    return weaponid+326;
                case 22..29:
                    return weaponid+324;
                case 30,31:
                    return weaponid+325;
                case 32:
                    return 372;
                case 33..45:
                    return weaponid+324;
                case 46:
                    return 371;
        }
        return 0;
}

267
Szkript kérések / Fegyver mentése
« Dátum: 2014. május 07. - 08:31:43 »
Sziasztok!
Egy olyan scriptet szeretnék kérni ami elmenti a játékosnál lévõ fegyvereket és azok töltényeit is.
Dinivel szeretném ha mentene.
Elõre is nagyon köszönöm! :)

268
Szkript kérések / Gombnyomásos parancs
« Dátum: 2014. május 07. - 08:29:55 »
Megoldva! Köszönöm! :)

269
Segítségkérés / Streamer hiba
« Dátum: 2014. május 06. - 18:33:24 »
Sziasztok!
Frissítettem a módomat 0.3z-re a pluginokat is meg a pawno includeokat is.
És amikor a módot lefuttatom ilyen hibát ír ki:
 
pawno\\include\\streamer.inc(487) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerWeaponShot\")
pawno\\include\\streamer.inc(489) : error 017: undefined symbol \"BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT\"

 
Ilyen hibával még nem találkoztam.
Valaki segítene ezt kijavítani?
Elõre is köszönöm!
[mod]Javítottam a code taget![/mod]

270
Szkript kérések / Fegyver a játékoson
« Dátum: 2014. május 05. - 20:11:26 »
Köszönöm mûködik!
De az miért van hogy egyszerre csak egyet tesz ki vagy a hátára vagy az oldalára ?

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal