Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 184
2536
IV: Multiplayer / IV:MP 0.1 Alpha 2 R3
« Dátum: 2010. április 10. - 22:30:12 »
Le is töltöttem, holnap ki is próbálom. Remélem megy módolt IV vel.

2537
Off Telep / Átalakult a youtube
« Dátum: 2010. április 10. - 21:16:46 »
picsafüst, sztem nagyon elbaszták. Keresni is rossz meg minden...

2538
Off Telep / Suli
« Dátum: 2010. április 10. - 21:14:36 »
Átlag: 3,7
Bukás: Még nem volt de tavvaj kaptam 2 intot :D
Utált tantárgy: Szlovák, matek
Figyelmeztetések: 0
Osztályfonöki: 0
Szaktanári: 0
Igazgatói: 0 xd

2539
Beszélgetés / Kinek milyen házi állata van?
« Dátum: 2010. április 10. - 21:04:21 »
1 Kutya otthon, Öreganyámnál 1 kutya 10 tyúk XD meg  1 macska

2540
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2010. április 10. - 19:48:44 »
Streamer Plugin v2.7
Ez egy részletes streamer SA-MP-hez. Lehet vele végtelen Objectokat, Pickupokat, Checkpointokat, Verseny Checkpointokat, Pálya ikonokat és 3D Texteket lerakni. Ezenkívül kezel még Arénákat is. C++ al van írva, teház plugin. Használata nagyon egyszerû és a PAWNO is gyorsan kezeli.
Készítõ: Incognito
Forrás: Klikk Ide
Fejlesztések
v2.6:
- Újabb algoritmus a cellák keresésére, ami a jelenleg látható tárgyakat tartalmazza. Ez segítségével nagyon megnõ a teljesítmény.
- Nagyon jól megnövelve a térbeli lekérdezések sebessége.
- Továbbfejlesztve a streamer algoritmus, ami a játékos mozgási sebességéri és a két frissítés közötti idõre épül.
- PAWN Invoke rendszer lecserélve a Zeex által készített GDK-ra. Ez nagyon nagy teljesítménynövekedést eredményez.
- Biztonsági frissítés, ami jelzi ha az új plugint a rég függvénykönyvtárral átfordított kódnál használod.
- Javítva az a hiba, amikor a frissítés megállt a Streamer_TickRate használata után.
- Végtelen interior id-t lehet használni minden tárgyhoz, ezenkívül már nem crashel, ha az ID nagyobb, mint 20.
- Virtuális világ ellenõrzése megváltoztatva a pickupokhoz, így már végtelent hozzá lehet adni.
- Némileg továbbfejlesztve a streamer algoritmus a pickupokhoz.
- OnPlayerLeaveDynamicArea mostantól mindig az OnPlayerEnterDynamicArea elõtt hívódik meg.
- Hozzáadva Streamer_ToggleIdleUpdate, ami segítéségével engedélyezni/tiltani lehet a frissítést azoknak a játékosoknak, akik nem mozognak.
- Hozzáadva a CreateDynamicPolygon
- Hozzáadva az IsPlayerInAnyDynamicArea
- Hozzáadva két optionális paraméter Streamer_UpdateEx-hez, hogy megtudd határozni a World ID-t és az Interior ID-t.
- Forgatás paraméterek hozzáadva MoveDynamicObject-hez (SA-MP 0.3d-vel megy csak)
- Hozzáadva Ex függvények, ami segítségével részletesebben betudod állítani a dolgokat.
- Hozzáadva a(z) Streamer_GetArrayData és Streamer_SetArrayData.
- Hozzáadva a Streamer_ProcessActiveItems, minek a segítségével állandóan frissülnek a mozgó és a valamilyen tárgyhoz hozzákapcsolt objectok.
- Hozzáadva a Streamer_GetDistanceToItem.
- Hozzadva a GetPlayerVisibleDynamicCP és GetPlayerVisibleDynamicRaceCP.
- Hozzáadva az IsPointInDynamicArea és IsPointInAnyDynamicArea.
- Hozzáadva az AttachDynamicAreaToObject.
Következtetõ streamer algoritmus: Ha a játékos gyorsan megy egy kocsival, akkor a streamer megpróbálja kiszámítani, hogy hol lesz az autó a következõ frissítésnél.
A többi fejlesztést a readme.txt-ben találod meg.
Függvények
Állításra szolgáló fuggvények:
 

native Streamer_TickRate(rate); // TickRate értéknek áttállítása. EZ NEM AZT JELENTI, HOGY MENNYI MS-ENKÉNT FUSSON LE!
native Streamer_MaxItems(type, items); // Maximum dolgok egy megadott típusból.
native Streamer_VisibleItems(type, items); // Maximum látható dolgok egy megadott típusból.
native Streamer_CellDistance(Float:distance); // Cella távolság
native Streamer_CellSize(Float:size); // Cella mérete

 
Környezet frissítése:
 

native Streamer_ProcessActiveItems();
native Streamer_Update(playerid); // Felújítsa a játékos körül a környezetet, alapból lekéri a kordinátáidat.
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1); // ^ szintén, csak itt neked kell megadni a kordinátákat és a paramétereket.
native Streamer_ToggleIdleUpdate(playerid, toggle); // Engedélyzni/Tiltani lehet a frissítést, amikor a játékos nem mozog. ( Tehát egyhelyen áll )

 
Adat állítás:
 

native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result); // Lekérünk vele egy tizedes számot számot tároló változó értékét.
native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data); // Lekérünk vele egy számot egész számot tároló változó értékét.
native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value); // Áttállítunk vele egy tizedes számot tároló változót.
native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value); // Áttállítunk vele egy egész számot tároló változót.
native Streamer_GetArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, dest[], maxlength = sizeof dest);
native Streamer_SetArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, const src[], maxlength = sizeof src);
native Streamer_IsInArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value); // A megadott adat benne-e van a megadott tömbben.
native Streamer_AppendArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value); // Megadott adat belerakása a megadott tömbbe.
native Streamer_RemoveArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value); // Megadott adat törlése a megadott tömbbõl.
native Streamer_GetUpperBound(type); // Legmagasabb azonosító.

 
Egyéb:
 

native Streamer_GetDistanceToItem(Float:x, Float:y, Float:z, type, {Text3D,_}:id, &Float:distance);
native Streamer_IsItemVisible(playerid, type, {Text3D,_}:id); // Látható-e a tárgy a játékosnak.
native Streamer_DestroyAllVisibleItems(playerid, type); // Minden látható dolog törlése a játékosnak.
native Streamer_CountVisibleItems(playerid, type); // Minden látható dolog megszámlálása a megadott játékosnak a kiválaszott típusból. ( Pl:. Tehát megszámolja mennyi object van jelenleg betöltve az ID 0-nak )

 
Objectok:
 

native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicObject(objectid);
native IsValidDynamicObject(objectid);
native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z);
native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz);
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0);
native StopDynamicObject(objectid);
native IsDynamicObjectMoving(objectid);
native AttachCameraToDynamicObject(playerid, objectid);
native AttachDynamicObjectToVehicle(objectid, vehicleid, Float:offsetx, Float:offsety, Float:offsetz, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
native EditDynamicObject(playerid, objectid);
native GetDynamicObjectMaterial(objectid, materialindex, &modelid, txdname[], texturename[], &materialcolor, maxtxdname = sizeof txdname, maxtexturename = sizeof texturename);
native SetDynamicObjectMaterial(objectid, materialindex, modelid, txdname[], texturename[], materialcolor = 0);
native GetDynamicObjectMaterialText(objectid, materialindex, text[], &materialsize, fontface[], &fontsize, &bold, &fontcolor, &backcolor, &textalignment, maxtext = sizeof text, maxfontface = sizeof fontface);
native SetDynamicObjectMaterialText(objectid, materialindex, const text[], materialsize = OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, const fontface[] = \"Arial\", fontsize = 24, bold = 1, fontcolor = 0xFFFFFFFF, backcolor = 0, textalignment = 0);
native DestroyAllDynamicObjects();
native CountDynamicObjects();

 
Pickupok:
 

native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicPickup(pickupid);
native IsValidDynamicPickup(pickupid);
native DestroyAllDynamicPickups();
native CountDynamicPickups();

 
Ellenõrzõpontok:
 

native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicCP(checkpointid);
native IsValidDynamicCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid);
native GetPlayerVisibleDynamicCP(playerid);
native DestroyAllDynamicCPs();
native CountDynamicCPs();

 
Verseny Ellenõrzõpontok:
 

native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
native GetPlayerVisibleDynamicRaceCP(playerid);
native DestroyAllDynamicRaceCPs();
native CountDynamicRaceCPs();

 
Pálya ikonok:
 

native CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, type, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicMapIcon(iconid);
native IsValidDynamicMapIcon(iconid);
native DestroyAllDynamicMapIcons();
native CountDynamicMapIcons();

 
3D Szövegek:
 

native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native GetDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, text[], maxlength = sizeof text);
native UpdateDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, color, const text[]);
native DestroyAllDynamic3DTextLabels();
native CountDynamic3DTextLabels();

 
Arénák:
 

native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native IsPlayerInAnyDynamicArea(playerid);
native IsPointInDynamicArea(areaid, Float:x, Float:y, Float:z);
native IsPointInAnyDynamicArea(Float:x, Float:y, Float:z);
native AttachDynamicAreaToObject(areaid, objectid, type = STREAMER_OBJECT_TYPE_DYNAMIC, playerid = INVALID_PLAYER_ID);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();

 
Ex függvények:
 

native CreateDynamicObjectEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, Float:drawdistance = 0.0, Float:streamdistance = 200.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicPickupEx(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicCPEx(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicRaceCPEx(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicMapIconEx(Float:x, Float:y, Float:z, type, color, style, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabelEx(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicCircleEx(Float:x, Float:y, Float:size, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicRectangleEx(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicSphereEx(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicCubeEx(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicPolygonEx(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);

 
Callbackok
 

forward OnDynamicObjectMoved(objectid);
forward OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
forward OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z);
forward OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid);
forward OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);

 
Defincíciók
 

#define STREAMER_TYPE_OBJECT (0)
#define STREAMER_TYPE_PICKUP (1)
#define STREAMER_TYPE_CP (2)
#define STREAMER_TYPE_RACE_CP (3)
#define STREAMER_TYPE_MAP_ICON (4)
#define STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL (5)
#define STREAMER_TYPE_AREA (6)
#define STREAMER_AREA_TYPE_CIRCLE (0)
#define STREAMER_AREA_TYPE_RECTANGLE (1)
#define STREAMER_AREA_TYPE_SPHERE (2)
#define STREAMER_AREA_TYPE_CUBE (3)
#define STREAMER_AREA_TYPE_POLYGON (4)
#define STREAMER_OBJECT_TYPE_GLOBAL (0)
#define STREAMER_OBJECT_TYPE_PLAYER (1)
#define STREAMER_OBJECT_TYPE_DYNAMIC (2)

 
Tárolók
 

enum
{
E_STREAMER_ATTACHED_OBJECT,
E_STREAMER_ATTACHED_PLAYER,
E_STREAMER_ATTACHED_VEHICLE,
E_STREAMER_ATTACH_OFFSET_X,
E_STREAMER_ATTACH_OFFSET_Y,
E_STREAMER_ATTACH_OFFSET_Z,
E_STREAMER_ATTACH_R_X,
E_STREAMER_ATTACH_R_Y,
E_STREAMER_ATTACH_R_Z,
E_STREAMER_ATTACH_X,
E_STREAMER_ATTACH_Y,
E_STREAMER_ATTACH_Z,
E_STREAMER_COLOR,
E_STREAMER_DRAW_DISTANCE,
E_STREAMER_EXTRA_ID,
E_STREAMER_INTERIOR_ID,
E_STREAMER_MAX_X,
E_STREAMER_MAX_Y,
E_STREAMER_MAX_Z,
E_STREAMER_MIN_X,
E_STREAMER_MIN_Y,
E_STREAMER_MIN_Z,
E_STREAMER_MODEL_ID,
E_STREAMER_MOVE_R_X,
E_STREAMER_MOVE_R_Y,
E_STREAMER_MOVE_R_Z,
E_STREAMER_MOVE_SPEED,
E_STREAMER_MOVE_X,
E_STREAMER_MOVE_Y,
E_STREAMER_MOVE_Z,
E_STREAMER_NEXT_X,
E_STREAMER_NEXT_Y,
E_STREAMER_NEXT_Z,
E_STREAMER_PLAYER_ID,
E_STREAMER_R_X,
E_STREAMER_R_Y,
E_STREAMER_R_Z,
E_STREAMER_SIZE,
E_STREAMER_STREAM_DISTANCE,
E_STREAMER_STYLE,
E_STREAMER_TEST_LOS,
E_STREAMER_TYPE,
E_STREAMER_WORLD_ID,
E_STREAMER_X,
E_STREAMER_Y,
E_STREAMER_Z
}

 
Gyors használat
Elsõ, hozz létre a szerver mappádban egy plugins nevû mappát, majd húzd bele a streamer.dll-et és a streamer.so -t.
Ezután írd bele a server.cfg be az Operációs Rendszernek megfelelõen a plugint.
Windows esetén:
( Ha még a plugins sor nem létezik, akkor hozd létre, mind ahogy itt lent látod )
 

plugins streamer.dll

 
Linux esetén:
 

plugins streamer.so

 
Tovább, szúrd be az #include <a_samp> alá ezt :
( Teszt Filterscriptben nemkell, mert márt benne van )
 
#include <streamer>

 
Ezután a funkciókat át kell alakítani azokra, amik fent le vannak írva.
Megyjegyzés
- Alap tickrate: 50
- Alapból maximum dolgok: Nincs meghatározva, annyi, amennyi belefér a ramba. Tehát majdnem végtelen.
- Egyszerre betöltheto tárgyak: 500(object); 2048 (pickup); 1024 (3D text)
- A -1 használható a következõknél, ez azt jelenti, hogy mindenhol megjelenik.: playerid, interior, virtualworld.
- Nem fontos minden dolgot streamelve használnod.
- Ne keverd a streamelt dolgokat az alap függvényekkel, mert akkor nagy kavarodások lesznek.
- Ha a skinválasztóban streamelt objectok vannak, akkor használd a  Streamer_UpdateEx-et, hogy betöltse neked. ( Beírod neki a játékos pozícióját. )
- Az objectokat konvertáld y_object formátumba ( a konvertálóba válazd a YSI-t ), konvertáló: Advanced Converter
- Lehetõséged van mindenféle adatot áttálítani. Ezt csak ennél a streamernél tudod megcsinálni.
Adatmódosítás vs VirtualWorld
Cellák
                       
Ezt a közeljövõben lefogom fordítani és még az összes többit, ami a hivatalos fórumon van :D
Letöltés
GitHub
[dload]
Öregebb verziókat (Mind csak 0.3b-t támogat) innen tudod letölteni.
Konvertáló (Advanced Converter)
Példa FilterScript az objectokra
Ha windows-on futtatod, akkor szükésged lesz a .NET Framework 4.5.1-re vagy magasabbra.

2541
Segítségkérés / Map Váltás
« Dátum: 2010. április 08. - 21:42:04 »
Sztem úgy csináld, hogy csinálsz több GM et és amikor az egyikbe nyertek akkor betölti a másik GM et. És így tovább tovább...

2542
Segítségkérés / RP város?
« Dátum: 2010. április 08. - 21:39:50 »
Hát az jó lenne ha mind a három városba játszódna. (Még olyan módot nem láttam :)

2543
Játékok / Call of Duty 6: Modern Warfare 2
« Dátum: 2010. április 08. - 19:38:04 »
Ez igen fasza játék, sztem a COD sorozatból a legjobb.
2. Misszió tetszik nekem a legjobban amikor hegyetmásztok meg szánkóztok :D A vége pedig igen cool.
(Bocs az elozo hülye HSZ ér.)

2544
Segítségkérés / windows7 sa-mp allat
« Dátum: 2010. április 07. - 14:54:11 »
Elindul, nekem fel volt módolva az nem indult el, úrjaraktam és ment is. Szval ha nem indul el akk próbáld meg újrainstalálni a SA t és a SAMP ot. És nincs semmi változás csak ha gyengébb a géped akkor egy 4-5FPS el kevesebb lesz.

2545
Segítségkérés / Wheel Arch Angels Object id SÜRGOS!!!
« Dátum: 2010. április 07. - 14:51:43 »
Az egész belseje kéne ? Mond meg és meg is adom XD

2546
Szkript kérések / SetPlayerOxigen függvény
« Dátum: 2010. április 07. - 14:45:05 »
Lehetetlen mert nincs rá semmi függvény...

2547
Szkript kérések / "level-ezo" script
« Dátum: 2010. április 07. - 14:44:02 »
Tom, hogy ez nem teljesen ide tartozik de leírom :D. Az a PVar az olyan mint a rendes változó?, meg strtock helyett inkább használjak sscanf et ?

2548
Modok / [ENB] ENB Series alap konfig
« Dátum: 2010. április 05. - 19:50:57 »
Én nem értem ezt az ENB Series beraktam volt vmi 30FPS em pedig nem is oan **** a vidikarim :P

2549
Segítségkérés / Kéz Koordinátája
« Dátum: 2010. április 05. - 18:14:39 »
Még azt is kordinátával kell megadni h hova kapcsolod ? lol

2550
Segítségkérés / Letiltott kocsik
« Dátum: 2010. április 05. - 14:28:55 »
Thx a segítséget, lehet én is meg tudtam volna csinálni csak gyorsan kellett :D

Oldalak: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal