Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kadaradam

Oldalak: 1 ... 167 168 [169] 170 171 172
2521
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:3D Szöveg
« Dátum: 2011. március 01. - 20:19:13 »
(félreolvastam,töröljétek :))

2522
Segítségkérés / GarHouse system hiba
« Dátum: 2011. március 01. - 17:52:17 »
Nekem is ugyan ez a bajom vele, átírtam a
 
#define HOUSEMENU 4589

-t mondjuk 4589-re és akkor is kilép :S.

2523
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. március 01. - 15:25:23 »
Áhh... nem jó valami!
Beírom:
 
plugins streamer.dll

 

#include <streamer>

 
Betölti,a CreateDynamicObjecteket el is fogadja,de a szerveren nem a 0.3-as objectek jelennek meg!

2524
Segítségkérés / Streameres és gamemodes objectek egyszerre
« Dátum: 2011. február 28. - 20:40:35 »
Nem.

2525
Segítségkérés / Streameres és gamemodes objectek egyszerre
« Dátum: 2011. február 28. - 20:22:44 »
Sziasztok újra akadt egy kis problémám :P,az lenne a baj hogy nem jeleníti meg a gamemode-s objecteket amikor használom az mtamap.inc-t,és ha kihúzom a a
LoadMtaMap(\"valami.map\", true);

 -t akkor megjelennek :S
Azért nagy probléma,mivel ha \"Movable Gates\"-t használok akkor nem indul!
Remélem tudtok segíteni,köszi!

2526
Segítségkérés / Kifagyás
« Dátum: 2011. február 28. - 16:19:45 »
Köszi!
Zárok.

2527
Segítségkérés / Kifagyás
« Dátum: 2011. február 28. - 15:48:26 »
köszönöm,de warningot dob ki ez:
 
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];

 
 
261) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level

2528
Segítségkérés / Kifagyás
« Dátum: 2011. február 28. - 15:12:02 »
Sziasztok,elkezdtem csinálni munkákat a szerveremhez és ha mondjuk beírom hogy taxi kifagyasztja a szervert!
 
if(strcmp(cmd, \"/taxi\", true) == 0) {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Taxis lettél,ha fel szeretnél mondani,használd az /exitjob parancsot!\");
   SendClientMessageToAll(0xFFA500FF, \"%s taxis lett!\");
   SetPlayerPos(playerid,1654.9777,1301.7742,10.8203);
   SetPlayerSkin(playerid, 255);
       return 1;
}

2529
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. február 27. - 17:26:05 »
Idézetet írta: Stricica date=1298818711\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
15
 
Köszi

2530
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. február 27. - 15:53:00 »
Sziasztok,én a Derby interiornak szeretném megtudni az ID-jét!
Köszi

2531
Segítségkérés / Random spawnolás DM-ben
« Dátum: 2011. február 27. - 14:47:53 »
Idézetet írta: Epsilon date=1298814271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6458\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A berakott SetPlayerFacingAngle mögött lemaradt az ;  ;) :D
 
Hú basszús kösz,ezt hogy nézhettem el?GOndoltam hogy valami ilyesmi lesz,de nem találtam és így azt hittem más a hiba! :D
Még egyszer köszönöm,zárok!

2532
Segítségkérés / Random spawnolás DM-ben
« Dátum: 2011. február 27. - 14:33:26 »
De akkor is hibát ír ki(
(640) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"

 
Szerintem mindent megcsináltam,amit mondtál:
 
new const Float: RandomSpawns[] [ 4 ] = {
   {2737.7871,-1760.2502,44.1498,110.0},
            { 2789.1135,-1744.3081,39.8986,110.0 },
            { 2723.8813,-1703.3990,38.8141,110.0 },
            { 2681.8699,-1746.8962,39.0449,110.0 }
   }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.

 

case 3: // 3-as azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
   new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
            SetPlayerPos( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 0 ], RandomSpawns[ rand ] [ 1 ], RandomSpawns[ rand ] [ 2 ] );
   SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] )
   //SetPlayerPos(playerid,2737.7871,-1760.2502,44.1498); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél ;)
              //SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
            ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
            GivePlayerWeapon(playerid,38,1000);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be
      }

2533
SA-MP: Szerverfejlesztés / Army Base(Katonai bázis)
« Dátum: 2011. február 27. - 14:17:29 »
Idézetet írta: Popec16 date=1298809392\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6395\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ügyes vagy , habár az objektek illesztgetésére kicsit jobban ügyelj!
Szép!10/8!
 
Már kijavítottam  ;)

2534
SA-MP: Szerverfejlesztés / Army Base(Katonai bázis)
« Dátum: 2011. február 27. - 14:07:02 »
Idézetet írta: Patricio date=1298811312\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6395\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyszer készíthetnénk együtt egy mappot  :)
 
Felõlem :)

2535
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. február 27. - 13:50:42 »
írni írhatja, de már használhatsz \'végtelen\' mennyiségû objectet.[/quote]
És tényleg, köszi!

Oldalak: 1 ... 167 168 [169] 170 171 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal