Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kurta999
Oldalak: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 184
2506
« Dátum: 2010. május 03. - 17:45:31 »
Lehet nem ide tartozik, de létezik egyjátékos SA módra FPS növelo? mert 20 fps-el nem a legkönnyebb stuntolni nekem. SAMP-ban az /fpslimit 100 parancs növeli még kb 20-al az fps-et így 40 körül lesz.
Beállítások-Videó-További beállítások-Sebesség limiter ezt kapcsold ki és menni fog annyi FPS el amennyivel a géped bírja...
2507
« Dátum: 2010. május 02. - 09:29:10 »
A City Wide rphez jár egy database.sql fájl, nézd át a modeot is... Egyébként angol fórumon van jó pár mySQL leírás, de a legjobb ha kölcsönzöl egy könyvet.
Angol fórumon cmwr hez volt vmi leírás ami ment, de ott van egy weblap ahova felmegy. És az vmikor létzeik vmikor meg Error 404... Most már felcsatlakozik, csak az a baj amikor beloginolok cwrp re akk a samp-server.exe kikpacsol
2508
« Dátum: 2010. május 01. - 22:35:18 »
az jó lenne
Hát ja, nekem k-Urvára kéne van a szerómon 5000 account és amikor vki felcsatlakozik akk vmi 5mp es lagg,..
2509
« Dátum: 2010. május 01. - 21:11:50 »
Egy a gond a neon benne Próbáltam txd editorral kiszedni asszem a particles.txd-bol de nem sikerült Mármint a fájlt töröltem de a neon bent maradt :/
Ha nem tetszik akk kivehetem
2510
« Dátum: 2010. május 01. - 21:06:12 »
Hello, az a problémám, nem megy a MySQL azt próbáltam ami a Moderntopia Roleplay ba van. Irták, h kell hozzá vmi progi amivel létre kell hozni a hálózatot, de azzal meg az a baj, h fel akar menni netre és az az oldal ahova fel akar menni az nem létezik. Ilyenkor mit lehetne csinálni ? :S Vagy vki tudna vmien tutorialt írni MySQL el ?
2511
« Dátum: 2010. május 01. - 13:34:58 »
Tessék, /stats al megnézheted az XP-d és a Szinted if( strcmp( \"/stats\", cmdtext, true ) == 0 ) { new string[128]; format(string, sizeof(string), \"XP: %d, Szint:%d\", GetPVarInt(playerid,\"XP\"), GetPlayerScore(playerid)); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); return 1; }
Ám ez a PVar jobb mint a rendes változó ?
2512
« Dátum: 2010. május 01. - 13:21:12 »
Azt az egyet nem értem, hogy minek az életét allítain. Hisz úgyse hal meg...
2513
« Dátum: 2010. május 01. - 13:17:22 »
Jó lett, látom te is szeretsz fásítani xD. Ez single be lenne jó mer ott jobban tölti
2514
« Dátum: 2010. április 29. - 21:37:21 »
Na várj kurta999 most amit te írtál arra kell átalakítani az OnPLayerCOmmandText()-et? Ezt a részt az eredetiben se értettem csak foszlányokat belole és nem akartam hülyeséget írni.
Igen
2515
« Dátum: 2010. április 29. - 20:30:12 »
Jó leírás, de ezt még írd hozzá mer ez miatt majdnem szétbesztam a gépem XD. Lehet, hogy áttérek én is sscanf re mert elég egyszerunek tunik Ha abba a módba ahol h.a-sználod a zcmd-t és a rendes parancsokat is akkor át kell alakítani az OnPlayerCommandText -et .Az elejét, és a végét kell átcsinálni ,mert küldömben nem fog rendesen menni: public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) { if(!success) return 0; // Ha nem jót írt be akkor visszatérünk a 0 val return 1; // itt 0 val térünk eredetileg vissza, csak ha zcmd vel is 0 a visszatérés akkor nem fog menni a parancs. Ezér kell 1 el visszatérni }
2516
« Dátum: 2010. április 28. - 15:07:14 »
Sztem meg lehetne valahogy oldani, lehet megpróbálom
2517
« Dátum: 2010. április 24. - 18:28:58 »
Muszály YObject-be konvertálni az objecteket?
Ha beleírod a streamer.inc aljára az egyszerusítésben talált dolgokat akk meg simán CreateObject -be is... [/quote] és szerinted o honnan fog erre rájönni?
#define CreateObject CreateDynamicObject #define MoveObject MoveDynamicObject #define StopObject StopDynamicObject #define CountObjects CountDynamicObjects
// ez csak a kiegészítovel megy, jobb töltést biztosít mert minden objectnak más a draw distance ja mi?! Ez egy Goldkiller által készített kiegészíto, amely a látótávolságot szabványosra állítja, jelentosen feljavítva a megjelenést. A 40%-a nincs lefordítva a témának omg. [/quote] Majd még lefordítom a többit is, ezt áttírom a tiedre
2518
« Dátum: 2010. április 24. - 14:49:17 »
2519
« Dátum: 2010. április 24. - 11:13:45 »
Muszály YObject-be konvertálni az objecteket?
Ha beleírod a streamer.inc aljára az egyszerusítésben talált dolgokat akk meg simán CreateObject -be is...
2520
« Dátum: 2010. április 24. - 09:50:26 »
Streamer Plugin v2.3.7 Ez egy részletes streamer samp 0.3-hoz. Lehet vele végtelen objectokat, pickupokat, checkpointokat, verseny checkpointokat, map iconokat és 3D texteket lerakni. Ezenkívül kezel még Arénákat is. C++ al van írva, teház plugin. Használata nagyon egyszeru és a PAWNO is gyorsan kezeli. Crashelni nem fog, ettol nem kell félni Készíto: Incognito (Én fordítottam, vannak biztos benne fordítási hibák. Szval nem kell lecseszni ezér, thx : D) Függvények Állításra szolgáló fuggvények: native Streamer_TickRate(rate); native Streamer_MaxItems(type, items); native Streamer_VisibleItems(type, items); Felújítások: native Streamer_Update(playerid); native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z); Adat manipulációk: native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result); native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data); native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value); native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value); Objects: native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0); native CreateDynamicObjectEX(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz); // ez csak a kiegészítovel megy, jobb töltést biztosít mert minden objectnak más a draw distance ja native DestroyDynamicObject(objectid); native IsValidDynamicObject(objectid); native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z); native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z); native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz); native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz); native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed); native StopDynamicObject(objectid); native DestroyAllDynamicObjects(); native CountDynamicObjects(); Pickups: native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamicPickup(pickupid); native IsValidDynamicPickup(pickupid); native DestroyAllDynamicPickups(); native CountDynamicPickups(); Checkpoints: native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamicCP(checkpointid); native IsValidDynamicCP(checkpointid); native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle); native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle); native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid); native DestroyAllDynamicCPs(); native CountDynamicCPs(); Race Checkpoints: native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid); native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid); native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle); native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle); native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid); native DestroyAllDynamicRaceCPs(); native CountDynamicRaceCPs(); Map Icons: native CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, markertype, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamicMapIcon(iconid); native IsValidDynamicMapIcon(iconid); native DestroyAllDynamicMapIcons(); native CountDynamicMapIcons(); 3D Text Labels: native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); native DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:id); native IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:id); native UpdateDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, color, text[]); native DestroyAllDynamic3DTextLabels(); native CountDynamic3DTextLabels(); Areas: native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); native DestroyDynamicArea(areaid); native IsValidDynamicArea(areaid); native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle); native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle); native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid); native DestroyAllDynamicAreas(); native CountDynamicAreas(); Callbacks forward OnDynamicObjectMoved(objectid); forward OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid); forward OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid); forward OnPlayerLeaveDynamicCP(playerid, checkpointid); forward OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid); forward OnPlayerLeaveDynamicRaceCP(playerid, checkpointid); forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid); forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid); Defincíciók
#define STREAMER_TYPE_OBJECT (0) #define STREAMER_TYPE_PICKUP (1) #define STREAMER_TYPE_CP (2) #define STREAMER_TYPE_RACE_CP (3) #define STREAMER_TYPE_MAP_ICON (4) #define STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL (5) #define STREAMER_TYPE_AREA (6)
Enumerátorok
enum { E_STREAMER_ATTACHED_PLAYER, E_STREAMER_ATTACHED_VEHICLE, E_STREAMER_COLOR, E_STREAMER_DISTANCE, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, E_STREAMER_EXTRA_ID, E_STREAMER_INTERIOR_ID, E_STREAMER_MARKER_TYPE, E_STREAMER_MAX_X, E_STREAMER_MAX_Y, E_STREAMER_MAX_Z, E_STREAMER_MIN_X, E_STREAMER_MIN_Y, E_STREAMER_MIN_Z, E_STREAMER_MODEL_ID, E_STREAMER_NEXT_X, E_STREAMER_NEXT_Y, E_STREAMER_NEXT_Z, E_STREAMER_PLAYER_ID, E_STREAMER_R_X, E_STREAMER_R_Y, E_STREAMER_R_Z, E_STREAMER_SIZE, E_STREAMER_SPEED, E_STREAMER_TEST_LOS, E_STREAMER_TYPE, E_STREAMER_WORLD_ID, E_STREAMER_X, E_STREAMER_Y, E_STREAMER_Z }
Egyszerusítés Ha szeretnéd az alap SA-MP függvényeket használni, akkor nyisd meg a streamer.inc-t és rakd be ezeket a legaljára: Ez annyit csinál, hogy a dolognak ugyanaz lesz az értéke az egyikfelén is mint a másikon. Pl: CreateObject = CreateDynamicObject , ezt ha beleírod akkor ugyanazt fogja jelenteni mind a ketto.
// Objects #define CreateObject CreateDynamicObject #define DestroyObject DestroyDynamicObject #define MoveObject MoveDynamicObject #define StopObject StopDynamicObject #define SetObjectPos SetDynamicObjectPos #define GetObjectPos GetDynamicObjectPos #define SetObjectRot SetDynamicObjectRot #define GetObjectRot GetDynamicObjectRot #define IsValidObject IsValidDynamicObject #define DestroyAllObjects DestroyAllDynamicObjects #define CountObjects CountDynamicObjects // Pickups #define CreatePickup CreateDynamicPickup #define DestroyPickup DestroyDynamicPickup #define IsValidPickup IsValidDynamicPickup
Gyors használat Elso, hozz létre a szerver mappádban egy plugins nevu mappát húzd bele a streamer.dll et és a streamer.so -t. Ezután írd bele a server.cfg be az Operációs Rendszernek megfeleloen. Windows:
plugins streamer
Linux:
plugins streamer.so
Tovább, szúrd be az #include <a_samp> alá ezt :
#include <streamer>
Ezután a funkciókat át kell alakítani azokarta amik fent le vannak íva Megyjegyzés - Alap tickrate: 100 - Alapból maximum dolgok: nincs (végtelen) - Egyszerre betöltheto tárgyak: 254 (object); 2048 (pickup); 1024 (3D text) - A -1 az alap paraméter itt: (worldid, interiorid, és playerid), ha ezt írod akkor minden játékosnak és minden interiorban/wirtual world be meg fog jelenni. - Nem kell minden dolgot streamelve használni (pickupok, 3D textek, stb). De ha nem streamelve használod akkor ne használd a fügvényeket. - Vigyázz, hogy a streamelt dolgokat ne keverd a nem streamelt dolgokkal, mert akkor nem fog jól menni. - Használd a Streamer_UpdateEx az OnPlayerRequestClass alatt, hogy újratöltsd a játékos dolgait. - Teleportoknál használd a Streamer_UpdateEx függvényt, hogy felújítsa a körülötted lévo dolgokat! - Itt vannak a funkciók: - Az objectokat konvertáld y_object formátumba ( a konvertálóba válazd a YSI-t ), konvertáló: Advanced Converter
Streamer_SetIntData(STREAMER_TYPE_OBJECT, gObject, E_STREAMER_MODEL_ID, 1225);
Letöltés: Server Plugin (Windows és Linux) (Mirror) Forráskód (Cross-Compatible) (Mirror) Alapból az objectokat nem valami hudejól kezeli, van hozzá egy kiegészíto. Letoltés: Streamer Addon Ha windows on futtatod akkor szükésged van a .Net Keretrendszer 3.5 re. Letöltés Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 vagy újabbra.
Oldalak: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 184
|