Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 261
2446
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2014. február 21. - 18:05:47 »
Idézetet írta: KROOK date=1393002109\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Érdeklõdenék, hogy a warnjaim mikor járnak le.
 
Nem vagyok modi, de azt hiszem én is elárulhatom neked: fél évvel az után járnak le, hogy megkaptad õket. Pl. ha 2014. március 6-án kaptad, akkor 2014. szeptember 6-án jár le - ha jól számoltam.

2447
Beszélgetés / Kijevi zavargások
« Dátum: 2014. február 21. - 18:03:05 »
Na látod, én sem értem, miért harcolnak még a civilek ellen, meg lövik széjjel õket... A lembergi zsaruk viszont most a Majdanon vannak már, és átálltak a kormányellenes tüntetõkhöz asszem.

2448
Beszélgetés / Flappy Bird rekord
« Dátum: 2014. február 21. - 18:00:05 »
11 milla / 1 nap (DOLLÁRBAN!), amíg le nem szedte (leszedte, mert nem bírta a hírnevet, az újságírókat, a sok pénzt, és szerette volna visszakapni a régi életét, vagy mi - döntsd el, ebbõl melyiket hazudta be, van pár, még hogy nem kell a lóvé?).

2449
Beszélgetés / Kijevi zavargások
« Dátum: 2014. február 21. - 17:56:56 »

2450
Beszélgetés / Flappy Bird rekord
« Dátum: 2014. február 21. - 14:59:10 »
Google: Flappy Bird apk (ha androidod van, 1. találat) Katt (nem teszteltem) De nekem még eredetiben van meg, még anno playrõl :D Habár nem nagyon játszom vele. xd

2451
Beszélgetés / Flappy Bird rekord
« Dátum: 2014. február 21. - 00:15:00 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1392937662\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46636\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jelenleg 100 a rekordom. Épp kerek számot akartam csinálni és direkt neki mentem a zöld bálának, de egyébként meg lehetséges mókolni a játékot.. ( hack programokkal ).
 
Báláknak? xD Ja és u don\'t say? :D Áh, nekem nem sikerül 28-nál több. :( Skypeon meg válaszoltam, mert írtál, igen, még itt vagyok,, de beálltál afkba xd

2452
Beszélgetés / Flappy Bird rekord
« Dátum: 2014. február 20. - 23:18:55 »
28

2453
Beszélgetés / Paranormális dolgok ! Ezek valósak vagy sem ?
« Dátum: 2014. február 20. - 21:42:28 »
Ez olyan mint a Slender. Nem létezik a válóságban, a játékban pedig minnél többet tudsz róla (IRL hiszel benne, sokat jársz ilyen fajta összejövetelekre, sokat foglalkozol vele, stb.), annál jobban követni fog téged (IRL beképzeled majd a paranormális dolgokat. Minél többet foglalkozol vele, annál nagyobb mértékben). Egyébként létezhet számunkra ismeretlen életforma, amiket nevezhetünk szellemeknek is, de az olyan szellem, amirõl itt szó van, szerintem hülyeség. Nem hiszek benne, ezért be se képzelek paranormális dolgokat, így nem történnek velem ilyen dolgok. Aki meg elkezd hinni benne, tudatalatt gyakorlatilag keresi ezeket a dolgokat, és minden féle dologra paranormális okot talál. A hszeket nem nagyon olvasta, el már egy idõ után, de azt a szekrényeset még igen: nyilván nem teljesen vízszintes helyen áll a szekrényed, azért mozdult meg a szekrényed ajtaja. A gravitáció miatt. Híba tûnik egyenesnek a padló, lehet, hogy valójában nem az. Van egy hírhedt sorompó, ahol a kocsik maguktól átgurulnak a sineken. Ráadásul ott a sín magasabbnak látszik, mint az út. Tehát fel kell hajtani rá, majd ismét le. De valójában az egy lefele lejtõ, csak úgy tûnik, mintha emelkedõ lenne. Ha nem lenne tudomány, természetesen ezt sem tudtuk volna meg. De nem terveztem hozzászólni a témához egyébként, de valahogy ezt mégis leírtam, ha már ennyire népszerû ez a cucc... Nem is nagyon akarok errõl beszélgetni, mert nem hiszek benne.

2454
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. február 20. - 20:48:57 »

Mini Topic Update
...avagy néhány információmorzsa a fõposzt frissítéseirõl
 

A régi, klasszikus, szöveges információ kiírási módot felváltotta egy modernebb, mely az IP, a web, és az fb oldal címe mellett élõben mutatja a jelenleg online, és az eddig beregisztrált játékosokat is:
 
\"info.php\"

2455
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2014. február 20. - 20:42:05 »
Spoiler for Thosiro:
:nono: Thosiro b@**ki, már megint nem figyelsz oda a nyelvtanilag helyes folytatásra :wag: Kezdem unni... :(
...a sarokban a...
[gmod]Ne offolj.[/gmod]

2456
Segítségkérés / Speciális karakter kérés
« Dátum: 2014. február 20. - 20:33:21 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1392923290\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46630\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Edit2: sajnos ez sem jó, bocsi, pedig ennek a karakternek kéne lennie szerintem. De nem sima Á-t ír, az biztos, csekkoltam.
 
Tudom, épp most írtam bele. :( Visszafele Á-t, javítalak.

2457
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2014. február 20. - 20:18:25 »
...szennyesládában a sajtok..

2458
Segítségkérés / Speciális karakter kérés
« Dátum: 2014. február 20. - 20:08:10 »
Tessék, ebben benne van az € is:
Spoiler for Euró:
#include <a_samp>
#if defined fixchars_included
#endinput
#endif
#define fixchars_included
#pragma library fixchars
stock Fixchar(c)
{
switch (c)
{
    // ß
case 223: c = 150;
// ä/Ä
case 228: c = 154;
case 196: c = 131;
   
    // á/Á
        case 225: c = 152;
        case 192: c = 128;
// é/É
        case 233: c = 158;
        case 201: c = 135;
        // í/Í
        case 237: c = 162;
        case 205: c = 139;
        // ó/Ó
        case 243: c = 166;
        case 211: c = 143;
// õ/Õ
case 245: c = 167;
        case 213: c = 144;
// ö/Õ
case 246: c = 168;
        case 214: c = 145;
// ú/Ú
case 250: c = 170;
        case 218: c = 147;
        // û/Û
case 251: c = 171;
        case 219: c = 148;
        // í/Í
case 252: c = 172;
        case 220: c = 149;
}
return c;
}
stock FIXCHARS_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return GameTextForPlayer(playerid,text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForPlayer
    #undef GameTextForPlayer
#else
    #define _ALS_GameTextForPlayer
#endif
#define GameTextForPlayer FIXCHARS_GameTextForPlayer
stock FIXCHARS_GameTextForAll(text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return GameTextForAll(text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForAll
    #undef GameTextForAll
#else
    #define _ALS_GameTextForAll
#endif
#define GameTextForAll FIXCHARS_GameTextForAll
stock Text:FIXCHARS_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return TextDrawCreate(x,y,text);
}
#if defined _ALS_TextDrawCreate
    #undef TextDrawCreate
#else
    #define _ALS_TextDrawCreate
#endif
#define TextDrawCreate FIXCHARS_TextDrawCreate
stock Menu:FIXCHARS_CreateMenu(title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return CreateMenu(title,columns,x,y,col1width,col2width);
}
#if defined _ALS_CreateMenu
    #undef CreateMenu
#else
    #define _ALS_CreateMenu
#endif
#define CreateMenu FIXCHARS_CreateMenu
stock FIXCHARS_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, columnheader[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, columnheader);
}
#if defined _ALS_SetMenuColumnHeader
    #undef SetMenuColumnHeader
#else
    #define _ALS_SetMenuColumnHeader
#endif
#define SetMenuColumnHeader FIXCHARS_SetMenuColumnHeader
stock FIXCHARS_AddMenuItem(Menu:menuid, column, menutext[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return AddMenuItem(menuid, column, menutext);
}
#if defined _ALS_AddMenuItem
    #undef AddMenuItem
#else
    #define _ALS_AddMenuItem
#endif
#define AddMenuItem FIXCHARS_AddMenuItem
stock FIXCHARS_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return TextDrawSetString(text,string);
}
#if defined _ALS_TextDrawSetString
    #undef TextDrawSetString
#else
    #define _ALS_TextDrawSetString
#endif
#define TextDrawSetString FIXCHARS_TextDrawSetString
#if defined CreatePlayerTextDraw
stock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character));
return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text);
}
#if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw
    #undef CreatePlayerTextDraw
#else
    #define _ALS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#if defined PlayerTextDrawSetString
stock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string);
}
#if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString
    #undef PlayerTextDrawSetString
#else
    #define _ALS_PlayerTextDrawSetString
#endif
#define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS
#endif

 
A
 
case 193: c = 128;

 
az € egyébként, elméletileg. Ugyanis amit kiír betût, az az ASCII karaktertábla 193-as számú karaktere, amire pedig ki kéne cserélni, az a 128-as számú karakter, az € szimbólum.
Egyébként magadtól is hozzáadhattad volna a Te inc-dhez, hiszen csak kikeresed az ASCII karaktertáblából, hozzáadod, és már meg is vagy...
Részlet az ASCII karaktertáblázatból:
 
Symbol   HTML Number   HTML Name   ASCII Dec   ASCII Hex   Description
€        &#128;            -       128         80          Euro

 


Edit: gratulálok... Ha azt mondod nekünk, hogy Á betût ír ki, akkor tényleg Á-t is írjon ki. De az € jel helyére ilyen visszafele ékezetes Á betû kerül, asszem ez: À - Tehát így az én kódom sem jó. Viszont ha tényleg errõl a karakterrõl van szó, amit most kikerestem (À), akkor a kódba ezt is bele kéne tenni (az eredeti kódba is beleraktam):
 
case 192: c = 128;

 


Edit2: sajnos ez sem jó, bocsi, pedig ennek a karakternek kéne lennie szerintem. De nem sima Á-t ír, az biztos, csekkoltam.

2459
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2014. február 20. - 20:01:16 »
Idézetet írta: Asdelon date=1392922467\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20899\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kecske, aki szomorú volt . ..
 
Asdelon, bejártál te a matekórákra? :D 3 szó kéne, nem 4... Folytassuk onnan, hogy:
 


...kecske, aki szomorú...
 
[/quote]
...volt, mert a...
[gmod]Ne offolj.[/gmod]

2460
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. február 20. - 19:36:06 »

Mini Update
...avagy néhány információmorzsa a fejlesztés állapotáról
 
 
  • A dobozokból mostantól ki lehet venni a tárgyakat

  • Ha nincs a játékoson hátizsák, akkor a tárgyak a zsebébe kerülnek

  • Ha van a játékoson hátizsák, akkor a tárgyak a játékos választás szerint kerülnek kivételre, vagy a zsebébe, vagy pedig a hátizsákjába

  • A tárgyak berakása a ládába holnapra marad sajnos... Egyébként valószínûleg a zsebben és a hátizsákban lévõ tárgyak is kapnak majd egy új funkciót, a \"Dobozba rakás\"-t, vagy valami ilyesmit.

  • Lehet, hogy errõl is csinálok majd egy videót :hmmm:


 

Mérföldkõ
...avagy elértem a 10000. sort
 

Végre elértem a 10000. sort. Azt hittem hamarabb meglesz, elvégre elég összetett, és dinamikus dolgokat készítettem el, de hát ez van, csak mostanra értem el. Viszont belegondolva, hogy még alig van kész valami, nem is tudom hány tízezer soros lesz a mód, mire mindennel elkészülök és mire elindul a szerver élesben is...
 

Válasz
...avagy válasz EnterR-nek és mindenki másnak a táblákról
 
 
Idézetet írta: EnterR date=1392920566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor ez legyen bent, ha már craft :D
Viszont azt nem tudom, megoldható-e, hogy a dobozra is lehessen illeszteni táblát. Tehát ne álló tábla, hanem mondjuk falra helyezhetõ.
 
Ha adsz rá objectet :D De persze azokat is simán EditObjecttel lehet majd elhelyezni, szóval ha a játékos nem a falra teszi, az az õ dolga... De az, hogy külön legyen egy sima fadeszka, melyre lehet írni, s amelyet célszerû egy sík falfelületre tenni könnyedén megoldható. De csak valami jó kis objecttel, mondom :D

Oldalak: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal