Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kadaradam
Oldalak: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 172
2432
« Dátum: 2011. Március 31. - 22:00:17 »
Van még 1 hiba ez már linuxon Loading plugin: mysql.so [21:53:05] Failed (libmysqlclient_r.so.15: cannot open shared object file: No such file or directory) És ez benne van a szeró mappájában:libmysqlclient.so.15,csak oda kéne rakni az _r-t? Majd holnap kipróbálom ha így kell,csak nem akarok sokszor resizni,mivel vannak fent! Köszi Szerk: Nem bírtam ki kíváncsi voltam,de nem megy
2433
« Dátum: 2011. Március 31. - 21:36:22 »
Elvileg vagy plugins mappád, vagy a plugins mappában a mysql.so fájl nincs, vagy a szerver nem találja
Most már rájöttem,de hülye vok xD Külön Linux-os MySQL-t kell letölteni,evvel a kicsivel sokat segítettél xD,mivel már megszoktam hogy minden pluginnál ott van a dll is meg az so is! nah letõltöm a linuxosat (mivel a host Linuxos) köszi,zárok
2434
« Dátum: 2011. Március 31. - 21:24:08 »
Van egy jó kis MySQL regisztrációs rendszer a szerveremen(Köszönet kurtának),csak valamiért nem töltõdik be,ezt írja: Loading plugin: mysql.so [21:17:42] Failed (plugins/mysql.so: cannot open shared object file: No such file or directory) Le tudom fordítani,de hol van ez a Megosztott fájl vagy mi,hogy nem tudja megnyitni?
2436
« Dátum: 2011. Március 31. - 18:46:27 »
Mappolt:D
2437
« Dátum: 2011. Március 31. - 18:31:34 »
Hogy átláthatóbb és jobban észrevehetõbb legyen,nyitottam egy új választ,remélem nem baj,na de térjünk a lényegre!A Filterscriptben kidob nekem egy error-t mégpedig ezt: MySQL.pwn(297) : error 025: function heading differs from prototype És itt vajon mi lehet a baj?
2438
« Dátum: 2011. Március 31. - 15:28:59 »
Hahaha én is ott vagyok a discóban ![Vigyorog :D](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/cheesy.gif) Am az elején amikor videóztá,én ott ûltem egész végig,pont azon a széken :shy:
2439
« Dátum: 2011. Március 31. - 14:37:27 »
Nekem sem jó valami létrehoztam az adatbázist,elindítottam a samp-server-t és kiírta ezt: A program nem indult el,mert MSVCR100.dll hiányzik a számítógépérõl. A probléma megoldásához próbálja meg újratelepíteni a programot. jó ez nem volt probléma felmentem a dllfiles.com-ra és letöltöttem,beraktam..... Majd kijött egy új hiba: A program nem indult el,mert MSVCP100.dll hiányzik a számítógépérõl. A probléma megoldásához próbálja meg újratelepíteni a programot. Jó megcsináltam ugyan ezt.... ezután megint egy error: Az eljárás belépési pontja(_invaild_parameter_noinfo_noreturn)nem található a DLL-ben (MSVCR100.dll). Vajon mi lehet a baj? ![Meglepődött :o](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/shocked.gif) Szerk: Lehet az a baj ,hogy nem a 2.0-ás .Letöltöm.... Szerk2: Már fent van! Szerk3: Már sikerült elindítani!
2440
« Dátum: 2011. Március 30. - 20:16:37 »
Hello,jó lett,grat,csak van benne egy kis nyelvhelyességi hiba ![Vigyorog :D](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/cheesy.gif) Amikor letiltják ez van benne: A játékos letiltotta az privát üzenetek fogadását ez helyett: A játékos letiltotta a privát üzenetek fogadását Végülis nem nagy hiba,de azért leírtam!
2441
« Dátum: 2011. Március 29. - 16:35:38 »
Lehet hogy csak respawn után rakja át másik VW-be.
#include <a_samp> #define MAX_VW_VEHS 30 //ide hogy hány ilyen jármûvet akarsz, + 1 new vehicle[MAX_VW_VEHS]; //változó public OnFilterScriptInit() { vehicle[0] = AddStaticVehicleEx(520,-3583.56445312,-2504.04980469,9.97183800,267.99499512,-1,-1,15); //Hydra vehicle[1] = AddStaticVehicleEx(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1,15); //Quad vehicle[2] = AddStaticVehicleEx(470,-3478.30371094,-2523.12597656,11.78172112,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot vehicle[3] = AddStaticVehicleEx(425,-3513.81640625,-2599.72460938,4.98219109,0.00000000,-1,-1,15); //Hunter vehicle[4] = AddStaticVehicleEx(432,-3580.37646484,-2650.09545898,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino vehicle[5] = AddStaticVehicleEx(432,-3588.67895508,-2648.80371094,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino vehicle[6] = AddStaticVehicleEx(468,-3440.74511719,-2335.98144531,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez vehicle[7] = AddStaticVehicleEx(468,-3442.72460938,-2335.99707031,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez vehicle[8] = AddStaticVehicleEx(468,-3444.25878906,-2335.94140625,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez vehicle[9] = AddStaticVehicleEx(468,-3445.50683594,-2335.68359375,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez vehicle[10] = AddStaticVehicleEx(432,-3549.15234375,-2381.38085938,3.42157602,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino vehicle[11] = AddStaticVehicleEx(460,-3638.62084961,-2427.42871094,2.00000000,0.00000000,-1,-1,15); //Skimmer vehicle[12] = AddStaticVehicleEx(425,-3491.50097656,-2278.55175781,9.11552715,184.24621582,-1,-1,15); //Hunter vehicle[13] = AddStaticVehicleEx(433,-3592.00878906,-2612.77246094,3.35109353,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks vehicle[14] = AddStaticVehicleEx(470,-3594.32934570,-2592.79125977,2.89110518,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot vehicle[15] = AddStaticVehicleEx(470,-3474.16674805,-2616.19702148,10.64374352,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot vehicle[16] = AddStaticVehicleEx(548,-3530.41479492,-2640.13330078,6.05574512,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob vehicle[17] = AddStaticVehicleEx(548,-3503.46386719,-2226.34375000,12.38854885,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob vehicle[18] = AddStaticVehicleEx(578,-3459.23388672,-2282.79052734,10.06329536,196.00000000,-1,-1,15); //DFT-30 vehicle[19] = AddStaticVehicleEx(578,-3450.92187500,-2278.17749023,10.83830261,167.99591064,-1,-1,15); //DFT-30 vehicle[20] = AddStaticVehicleEx(579,-3430.76025391,-2332.39355469,2.35235405,0.00000000,-1,-1,15); //Huntley vehicle[21] = AddStaticVehicleEx(489,-3433.43164062,-2316.60839844,4.63448906,243.99536133,-1,-1,15); //Rancher vehicle[22] = AddStaticVehicleEx(422,-3500.31567383,-2326.29443359,2.40223885,184.00000000,-1,-1,15); //Bobcat vehicle[23] = AddStaticVehicleEx(471,-3461.45800781,-2305.39160156,5.09011745,0.00000000,-1,-1,15); //Quad vehicle[24] = AddStaticVehicleEx(504,-3459.38085938,-2317.31982422,3.73644018,186.75000000,-1,-1,15); //Bloodring Banger vehicle[25] = AddStaticVehicleEx(495,-3458.93847656,-2336.20507812,6.88231277,159.99938965,-1,-1,15); //Sandking vehicle[26] = AddStaticVehicleEx(520,-3596.23046875,-2384.34277344,15.24181461,271.99951172,-1,-1,15); //Hydra vehicle[27] = AddStaticVehicleEx(540,-3420.53222656,-2323.38720703,4.35509634,0.00000000,-1,-1,15); //Vincent vehicle[28] = AddStaticVehicleEx(433,-3583.95410156,-2534.73242188,9.60109329,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks vehicle[29] = AddStaticVehicleEx(548,-3557.17700195,-2627.32421875,6.05574512,114.00000000,-1,-1,15); //Cargobob//Hydra for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) SetVehicletoRespawn(vehicle); // respawnolja, ami elvileg berakja másik VWbe. return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) { if(vehicleid == vehicle) SetVehicleVirtualWorld(vehicle, VW); // ide h melyik VWbe aakrod } return 1; } Ha így most neked jó, akkor nekem azért volt jó, mert a GMem bekapcsolása után minden jármûvel respawnol, rendszám miatt.
YES ![Vigyorog :D](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/cheesy.gif) Köszi TengeriMalac minden remekül megy! Zárok
2442
« Dátum: 2011. Március 29. - 15:38:06 »
Most nézem, hogy elírtam.. Így már biztos jó, teszteltem.
#include <a_samp> #define MAX_VW_VEHS 30 //ide hogy hány ilyen jármûvet akarsz, + 1 new vehicle[MAX_VW_VEHS]; //változó public OnFilterScriptInit() { vehicle[0] = AddStaticVehicleEx(520,-3583.56445312,-2504.04980469,9.97183800,267.99499512,-1,-1,15); //Hydra vehicle[1] = AddStaticVehicleEx(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1,15); //Quad vehicle[2] = AddStaticVehicleEx(470,-3478.30371094,-2523.12597656,11.78172112,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot vehicle[3] = AddStaticVehicleEx(425,-3513.81640625,-2599.72460938,4.98219109,0.00000000,-1,-1,15); //Hunter vehicle[4] = AddStaticVehicleEx(432,-3580.37646484,-2650.09545898,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino vehicle[5] = AddStaticVehicleEx(432,-3588.67895508,-2648.80371094,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino vehicle[6] = AddStaticVehicleEx(468,-3440.74511719,-2335.98144531,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez vehicle[7] = AddStaticVehicleEx(468,-3442.72460938,-2335.99707031,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez vehicle[8] = AddStaticVehicleEx(468,-3444.25878906,-2335.94140625,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez vehicle[9] = AddStaticVehicleEx(468,-3445.50683594,-2335.68359375,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez vehicle[10] = AddStaticVehicleEx(432,-3549.15234375,-2381.38085938,3.42157602,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino vehicle[11] = AddStaticVehicleEx(460,-3638.62084961,-2427.42871094,2.00000000,0.00000000,-1,-1,15); //Skimmer vehicle[12] = AddStaticVehicleEx(425,-3491.50097656,-2278.55175781,9.11552715,184.24621582,-1,-1,15); //Hunter vehicle[13] = AddStaticVehicleEx(433,-3592.00878906,-2612.77246094,3.35109353,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks vehicle[14] = AddStaticVehicleEx(470,-3594.32934570,-2592.79125977,2.89110518,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot vehicle[15] = AddStaticVehicleEx(470,-3474.16674805,-2616.19702148,10.64374352,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot vehicle[16] = AddStaticVehicleEx(548,-3530.41479492,-2640.13330078,6.05574512,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob vehicle[17] = AddStaticVehicleEx(548,-3503.46386719,-2226.34375000,12.38854885,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob vehicle[18] = AddStaticVehicleEx(578,-3459.23388672,-2282.79052734,10.06329536,196.00000000,-1,-1,15); //DFT-30 vehicle[19] = AddStaticVehicleEx(578,-3450.92187500,-2278.17749023,10.83830261,167.99591064,-1,-1,15); //DFT-30 vehicle[20] = AddStaticVehicleEx(579,-3430.76025391,-2332.39355469,2.35235405,0.00000000,-1,-1,15); //Huntley vehicle[21] = AddStaticVehicleEx(489,-3433.43164062,-2316.60839844,4.63448906,243.99536133,-1,-1,15); //Rancher vehicle[22] = AddStaticVehicleEx(422,-3500.31567383,-2326.29443359,2.40223885,184.00000000,-1,-1,15); //Bobcat vehicle[23] = AddStaticVehicleEx(471,-3461.45800781,-2305.39160156,5.09011745,0.00000000,-1,-1,15); //Quad vehicle[24] = AddStaticVehicleEx(504,-3459.38085938,-2317.31982422,3.73644018,186.75000000,-1,-1,15); //Bloodring Banger vehicle[25] = AddStaticVehicleEx(495,-3458.93847656,-2336.20507812,6.88231277,159.99938965,-1,-1,15); //Sandking vehicle[26] = AddStaticVehicleEx(520,-3596.23046875,-2384.34277344,15.24181461,271.99951172,-1,-1,15); //Hydra vehicle[27] = AddStaticVehicleEx(540,-3420.53222656,-2323.38720703,4.35509634,0.00000000,-1,-1,15); //Vincent vehicle[28] = AddStaticVehicleEx(433,-3583.95410156,-2534.73242188,9.60109329,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks vehicle[29] = AddStaticVehicleEx(548,-3557.17700195,-2627.32421875,6.05574512,114.00000000,-1,-1,15); //Cargobob//Hydra return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) { if(vehicleid == vehicle) SetVehicleVirtualWorld(vehicle, VW); // ide h melyik VWbe aakrod } return 1; }
Hát nem tudom,nekem nem megy,de még VW1-ben sincs,valahova eldugta ![Vigyorog ;D](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/grin.gif) ,kíváncsi vagyok,hogy megy-e neked,kérlek majd írd meg!
2443
« Dátum: 2011. Március 29. - 15:31:34 »
#include <a_samp> new vehicles; public OnGameModeInit() { vehicles = AddStaticVehicle(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1); AddStaticVehicle(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1); AddStaticVehicle(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SetVehicleVirtualWorld(vehicles, 3); return 1; }
Nekem mûködött, gondolom addstaticvehicleex -el sem ad ki rá hibát ...
De evvel csak egy jármûvet tõlt be nekem,mindig a legutolsót(,ha egy van bejelölve,akkor csak azt),azért köszi.Amúgy ugyan ezt írtam le,hogy ez nem megy!
2444
« Dátum: 2011. Március 29. - 14:44:22 »
if (strcmp(\"/cflip\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Nem vagy jármûben.\"); new Float:zangle, vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(vehicleID, zangle); SetVehicleZAngle(vehicleID, zangle); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen megfordítottad az autódat.\"); return 1; }
Ezt köszi,de leginkább a jármûvekkel van a problémám,amit irtál annak mûködni kell,le van tesztelve,hogy áthelyezi az összes autót?
2445
« Dátum: 2011. Március 29. - 14:04:43 »
Egy változóra akarsz több jármûvet rakni? Ezt hogy érted? Am köszi,csak valamiért nem rakja át 3-as VW-be.Csináltam egy DM zónát és abba kellenek az autók,az át van állítva 3-as-ra meg ez is,szóval mennie kéne! Amúgy rájöttem hogy a warning-t erre,dobja ki if (strcmp(\"/cflip\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Nem vagy jármûben.\"); { new vehicle; new Float:zangle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(vehicle,zangle); SetVehicleZAngle(vehicle,zangle); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen megfordítottad az autódat.\"); } return 1; } ,gondolom mert van már egy új new vehicle Csak annyi kéne hogy ezeket a jármûveket megjelenítse WV 3-ba!
Oldalak: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 172
|