Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Enigma

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26
241
Archívum / MYSQL Bekonfigolása FTP szerveren
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 20:14:31 »
Az FTP (File Transfer Protocol) fájlfeltöltésre/letöltésre használt dolog.  Itt az a kérdés, hogy a VPS, ahová felraktad a dolgokat milyen oprendszeren fut. Ha windows, akkor mehet neki a dll, viszont ha linux, vagy annak akármilyen fajtája, akkor .so. Mennie kell. Esetleg próbáld meg az indítófájl mellé is berakni a plugint.

242
Archívum / Szerver Optimalizálás
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 03:38:13 »
Rakj kliens oldalra mindent, amit lehet. Lehető legkevesebb mysql lekérdezést használj. Ennyi.

243
Archívum / EGYEDI vs. Valhalla edit phone-system?
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 01:31:45 »
szerintem egyértelmű. Egyszerűbb 0ról megírni valamit, mint valhallára optimalizálni.

244
Archívum / Kockatérkép blip
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 19:14:48 »
Matekozni kell hozzá.

245
Archívum / Kis hiba
« Dátum: 2014. augusztus 19. - 20:50:27 »
Nemjó sql adatokat adtál meg.
Valhallában ha a mysql nemtud kapcsolódni, akkor cancelEvent() miatt leáll a script, Erről értesít téged.

246
Archívum / Karakter séta anim, chip
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 15:13:40 »

247
Leírások / Scriptek Magyarázattal
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 20:54:43 »
Itt az első, 5perces cucc, leírást nemcsináltam hozzá, mert ehhez szerintem azért nem kell.
 

addCommandHandler(\"vehicle\",
function(playerSource, cmd, model)
if tonumber(model) and tonumber(model) >= 400 and tonumber(model) < 609 then
   local x, y, z = getElementPosition(playerSource)
   local vehicle = createVehicle(model, x + 3, y, z)
   outputChatBox(\"Sikeresen létrehoztál egy járművet.\", playerSource)
else
   outputChatBox(\"Nem sikerült létrehozni a járművet.\", playerSource)
end
end
)

 
 
 


Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. augusztus 16. - 22:01:37
 


Itt is lenne a következő.. :) Robbanás.
 
Kliens oldal:
 
 
 
Szerver oldal:
 
 

248
Leírások / Scriptek Magyarázattal
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 15:56:09 »

Üdv.

Mivel mostanában elég sok szabadidőm van, ezért arra gondoltam, hogy néha, amikor olyan kedvem van, akkor megírok egy itt kért rendszert, folyamatos magyarázattal a scriptben, hogy mindenkinek érthető legyen.


Lehet lényegében akármi. A Lényeg annyi, hogy ötleteket kérnék, hogy mi legyen az első, itt, hozzászólásban. :)


Ennyi lenne, nem viszem túlzásba, hisz minek, egyszerű az ötlet. :)

249
Archívum / Karaktermozgás A pontból B pontba
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 15:32:45 »
Nem egyszerű, mert matekozni kell.
 

setPedLookAt()
setElementRotation()
setPedControlState()
setPedAnimation() --ha a control state nemmenne megfelelően.

 
Vagy használd a slothbot exportjait.: http://community.mtasa.com/?p=resources&s=details&id=672
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Slothman/Slothbot

250
Archívum / Karakter séta anim, chip
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 15:14:23 »
setPedWalkingStyle()

251
Archívum / Modpanel
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 03:28:04 »
Próbálkozz. :) Kell hozzá:
 

engineLoadDFF()
engineLoadTXD()
engineReplaceModel()
engineImportTXD()

 
illetve GUI:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GUI_widgets

252
Archívum / Oldalról előugró ablak készítése
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 03:24:14 »
interpolateBetween()

253
Archívum / Karaktermozgás
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 03:23:28 »
Gondolom AFK rendszer, vagy valami.
2 változó kell neked, illetve a getTickCount()
csinálsz onClientRender eventtel egy funkciót ami folyamatosan lekéri a tick countot egy változóba. Ez a változó legyen tick1. Majd amikor a kurzort mozgatják (onClientCursorMove), vagy gombot nyomnak (onClientKey) akkor a második változóba is lekéri a tick countot (tick2). Ezt az onClientRenderen belül összehasonlítja, és ha a tick1-tick2 elér egy bizonyos másodpercbeli értéket, amennyi neked kell, akkor elindítja a szükséges funkciót. Kb ennyi.

254
Archívum / Inventory készítés
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 23:57:29 »
Inventoryról videót sehol sem fogsz találni, illetve a publikált verziók sem érnek sokat.
Tanulmányozd a táblákat, azok kezelését, használatát, egy normálisan működő inventoryban ezek a legfontosabbak, továbbá a loopok. (for, pairs, ipairs).

255
Archívum / Hogyan induljak neki a lua nyelvnek?
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 22:17:20 »
Nincs. Elengedhetetlen ehhez az angol.

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal