Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 241
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 20. - 16:51:02 »
Sziasztook!
A szerver fejlesztésének következõ állomása a DMV/jogsirendszer kialakítása volt. A már megszokott, dialogos, esetleg SCM-es jogosítvány helyett elõrukkoltunk nektek egy mondhatni egyedi, az IRL testvéréhez szinte megtévesztésig hasonlító jogosítvánnyal. Az igazolványkép nem véletlenül nem egyezik meg a játékoson látható skinnel, ugyan is mindenkinek az a skinje lesz a jogosítványon feltüntetve, ami épp a vizsgáján rajta volt, IC tekintetbõl az a kép, ahogy a karaktered akkor, ott kinézett. (És ezért nem lesz egyáltalán elterjedt a skinváltósdi, és a ruhaboltok is ezért kapnak majd más kialakítást...) Spoiler for Das Jogosítvány: 242
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 18. - 09:12:41 »
Ha pedig rám célozgatsz, akkor csak annyit tudok mondani a témáról, mint razr.
*szpojler k? : Kiegészítve azzal, hogy ezek legalább EGYEDIEK, nem a régi Malibu mód -egyébként majdnem jó, de félközepesen mégis szar- adoptációját próbáljuk színre csalni. */szpojler k?* Egyébként ne egy olyan akarjon már az \"RP\"-s emberek megítélésérõl elõadást tartani, aki a /me megüti a fejét kategóriát képviseli a szituációkban. 243
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 17. - 21:18:01 »
Veszélyt jelentünk, mert RP-zni akarunk a szerveren?
Köszi a bókot fiúkák :* [hs width=150 height=150]http://kepfeltoltes.hu/140517/482709533sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] 244
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 17. - 17:14:11 »
Sziasztok! Ismét itt volnék, és a már beígért képeket hoztam az UCP-rõl. FÕOLDAL [hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PP1F.png[/hs] REGISZTRÁCIÓ [hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PP3F.png[/hs][hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PP4O.png[/hs][hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PP6p.png[/hs] BEJELENTKEZÉS [hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PQ53.png[/hs] KARAKTER MENÜ [hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PP9e.png[/hs] BEÁLLÍTÁSOK [hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PPaw.png[/hs] JELSZÓVÁLTÁS [hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PPbD.png[/hs] SPAWNHELYVÁLTÁS [hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PPcY.png[/hs][hs width=150 height=150]http://puu.sh/8PPdN.png[/hs] 245
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 16. - 19:52:02 »
Köszönjük, Bekam és Bertlinda!
Képáradat #1
Igaz, az ígért UCP képek még váratnak egy kicsit magukra, de nem akartunk titeket kép nélkül hagyni, hátha akadnak kíváncsi szemek. Sajnos a képeket nem tudom/nem akarom spoilerbe tenni, hiszen a fórumlakók jelentõs részének (és még nekem se) mûködik, szóval ezért elõre is (m)el(l)nézést kérek. Inventory (link : http://kepfeltoltes.hu/140516/inventory_www.kepfeltoltes.hu_.png) http://kepfeltoltes.hu/140516/inventory_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Fegyver adatai (link: http://kepfeltoltes.hu/140516/inventory_leiras_f_www.kepfeltoltes.hu_.png ) http://kepfeltoltes.hu/140516/inventory_leiras_f_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Rádió adatai Ehhez egy kis magyarázatot is nyújtanék. Ugye a rádiót, mint használati eszközt nem kell senkinek sem bemutatni. A leírás alatt található \"Kód\" utáni karakterlánc nem bugból, figyelmetlenségbõl ered. Ez egy ún. \"whirlpool hash\", amely titkosításra szolgált. Lehetõség lesz (megfelelõ képzettséggel, persze) titkosított frekvenciákat feltörni, valamint különbözõ, \"jelszóval\" védett frekvenciákat létrehozni. A rádió, mely egy adott frekvenciához tartozik tartalmazza ezt a kódot, amit a használója azonban nem láthat. Helyette csak ezt a generált karakterláncot tudja \"leolvasni\", ezzel megõrizve a titkosítást. (link: http://kepfeltoltes.hu/140516/inventory_leiras_r_www.kepfeltoltes.hu_.png ) http://kepfeltoltes.hu/140516/inventory_leiras_r_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Rádió használata A használat a már megszokott frekvencia beállítás mellett annyival bõvült, hogy ezentúl több (szám szerint 5) frekvenciára lesz képes csatlakozni a rádió egyidejûleg, ezzel elõsegítve bizonyos szituációkat. Például, beépül egy rendõr egy bûnszervezetbe, egy rádiója van, amivel kommunikál a rosszfiúkkal, azonban ugyanazon rádió segítségével egy másik \"sloton\" is tud beszélni, így nem kell 4584584 rádiót magunkkal hordani. (link: http://kepfeltoltes.hu/140516/radio_usage_www.kepfeltoltes.hu_.png ) http://kepfeltoltes.hu/140516/radio_usage_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Rádió/Telefon GSM alapú bemérése A már megszokott módszerektõl eltérõen a pozíciók meghatározása is más lesz. Szerte a városban adótornyok vannak/lesznek elhelyezve, amelyek segítségével tudják majd bemérni a rend éber, és fánkzabáló õrei a keresett személyt annak rádiója/telefonja alapján. Mûködési elve, hogy a célponthoz három legközelebbi adótorony létrehozta zónák által adott metszéspontban lesz a bemért eszköz (ezzel együtt vélhetõen a célszemély) hozzávetõleges helye. Tehát NEM lesz pontos helymeghatározás, a CP segítségével. Minél közelebb van a tornyokhoz, annál pontosabb lesz a bemérés. Így okoz azért fejtörést a rendõröknek, és van idõ elbújni a bemérést követõen is. A létrehozott zónát természetesen csak a bemérést végzõ rendõr / rendõrök látják, így nem válik DM kinézetûvé a dolog. (link: http://kepfeltoltes.hu/140516/best_www.kepfeltoltes.hu_.png ) http://kepfeltoltes.hu/140516/best_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] 246
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 16. - 17:51:25 »
Attól függetlenül, hogy a scriptelés részében annyit veszek részt, hogy az esetleges, logikátlannak tûnõ dolgokat, aprócska elírások így realtime-ban próbálom keresgélni, meg egy adott szakasz tesztelésénél szoktam jelen lenni, de egyáltalán nem olyan \"hûdenehéz\" mint amilyennek elsõre tûnhet.
Konkrét idõpont a nyitáshoz még nincs, de szeretnénk nyár eleje (június közepe/vége) felé már végezni a béta tesztekkel, és megnyitni, legalább a regisztrációt (amely a szervernyitás elõtt legalább pár nappal elérhetõ lesz, megkönnyítve ezzel a karaktergenerálás - elfogadás folyamatát. Hamarosan képeket is hozok a készülõ UCP-rõl! 247
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 16. - 13:36:33 »
Köszi-köszi!
@Menyus, a spoiler nem mûködik nálam sem, ámbár sejtem, mit tartalmazhat; nem véletlenül nem reagáltam a PM-ekre, mivel ez a \"jajj lécci had segíccskem áá valami pliiiz maplok megm inden\" kategóriájú úgynevezett jelentkezés nálunk azonnal ignorálandó. Amennyiben szükségünk lesz további segítségekre, arról tájékoztatva lesz mindenki, ezzel is megadva bárki számára a lehetõséget. Mindenesetre azért köszönjük, és öröm látni, hogy ilyen lelkes emberek is akadnak még erre felé. u.i.: Ha annyira akarsz bizonyítani, dobj össze valami kórház interiort, aztán küldj képeket, és meglátjuk. 248
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 16. - 08:32:56 »
Köszönjük mindenkinek!
@Menyus: Dehogy nem ismered krisket...õ a harmadik Risk. Egyébként a skillrehajtós dologra annyit, hogy ezzel rá lesznek úgymond \"kényszerítve\" az RP-zésre, hiszen ahhoz, hogy bizonyos képességet elérjenek, szükségük lesz arra, hogy meglegyen a hozzá szükséges feltétel. Amihez pedig muszáj lesz RP-zni, hiszen az óránkénti XP nem lesz erre elég, és a munkáktól sem lesz két napon belül kigyúrva a karakter. 249
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 15. - 22:48:22 »Idézetet írta: Sramm date=1400185482\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez most valami kalandjáték, élet szimulátor, vagy RP szerver?Az RP és az RPG között csupán -és szeretném hangsúlyozni, hogy csak LÁTSZÓLAG ilyen kicsi- egyetlen egy betû a különbség, még is, egymástól bizonyos szinten eltérõ mûfajt képviselnek. Magyarországon, de akár vehetjük példának az egész világot talán még nem volt példa arra, hogy egy ilyen játékmechanikai trükközéssel oldják meg azt, hogy az adott szerver \"megérdemelje\" az \"RPG\"-t, mint jelzõt SAMP-on belül. Az megint más, hogy amiket az esetek 99%-ában találsz, azok RP szerverek. Elõfordulhat felületes karakterlap, történet, sõt, valahol talán még \"kötelezik\" is az adott játékost különféle baromságokkal arra, hogy ezeket megírják, azonban ettõl az egész teljesen üres lesz, hiszen nem lesz kihatással a késõbbi játékmenetre. Vizuáld, hogy fogsz egy karakterlapot, beleírod, hogy tisztességes vagy, meg egyszerû, polgári rétegbe tartozó állampolgár, ezt vegyíted egy karaktertörténettel, aztán még is folyamatosan a hatóságokkal bajlódsz, nyílt utcán ölsz embereket, ráadásul teljesen, az afro-amerikai, utcai bandásokra jellemzõ vonásokkal. Ezt idõbe telne minden egyes játékosnál leellenõrizni, utána pedig valami \"ejnye-bejnye\" dolgot kitalálni neki, így inkább ezzel a kis trükkel oldottuk meg. Erre annak idején volt egy \"kezdetleges\", ám meglehetõsen népszerû, és sokak által elismert próbálkozás, amely a PDRP név alatt futott..a bevezetés részben is írtam, hogy megpróbáljuk AZT az élményt visszahozni, ami ott, akkor volt. @ZyZu.: Köszönjük! 250
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 15. - 21:11:55 »Vissza a jövõbe... Weboldalunk: http://ladls.ga/ Lájkolj a Facebookon: https://www.facebook.com/ladlsRPG IP cím: 178.248.200.34:7855 TS3 IP: ladls.ga Bevezetés Szerverünk csapata talán már mindenki számára ismert emberekbõl áll, noha együtt még sosem dolgoztunk a jelenlegi formációban. A Malibu RP kezdeti csapatától egészen a legkülönbözõbb, akár sampforumon, akár játékszervereken tevékenykedõ emberekbõl kovácsolódtunk össze. Célunk -ahogy azt mottónk is elárulja-, egy olyan szerver létrehozatala, amely az igazi RPG hangulatát lesz képes adni. Voltak erre kísérletek, azonban egy sem sikerült igazán hosszútávúra, avagy mûködõképesre. Az alap koncepción sokáig gondolkoztunk, míg végül a játék színterévé San Fierrot választottuk. Ennek több oka is van. Az elsõ, hogy SF a többi kis -és nagy várossal ellentétben egyáltalán nem felkapott RP részérõl, sõt, mondhatni teljesen kihalt. Újdonság, mely talán nagyobb kedvet biztosít a játékosoknak, hiszen a többi apróság mellett már maga az ezeknek helyet biztosító alap is viszonylag újnak tekinthetõ. A második, hogy míg LS egy amolyan \"gettóváros\", LV pedig inkább a gazdagok gyülekezõ helye, ebbõl következik, hogy az illegalitást nehéz kiegyensúlyozni az utcai bandák, és az alvilág nagykutyái között, ellenben San Fierroval, ahol mindkettõ kategória teret tud hódítani. A szerver scriptelése közben leginkább a lehetõségek tárházára fektettünk hangsúlyt, ilyen például a dinamikus frakciórendszer, vagy akár a fegyverválasztékok bõvítése, esetleg az új generációs jármûzárfeltörés. De ezekhez hogyan is juthat hozzá az ember? RPG-hez híven, különbözõ skillek illetve statisztikák vannak, melyek változó mértékben befolyásolják a karakter cselekvõképességét, hozzáértését adott dolgokhoz, mind szerepjáték, mind játékmechanikai szempontból. A statisztikák azon alapvetõ tulajdonságai a karakterednek, amik a születésedtõl megvannak. Nevezhetjük õket adottságoknak is. A statisztikáidat regisztrációkor kell megadni, és azokon csak kivételes esetekben módosíthatsz. A skillek, vagy képességek, a statisztikákból levezethetõ, játékmechanikailag döntõ tényezõk. A skillek határozzák meg a játékban jelen lévõ feature-ök elérhetõségeinek mértékét és módját. A leírásban (*)-al jelöltük azokat a dolgokat, amelyek a legelsõ adandó alkalommal a játékmódba kerülnek, de az induláskor nem fognak rendelkezésre állni. Statisztikák Agilitás (AGL) Az agilitás meghatározza a karaktered gyorsaságát és reflexeit. Minnél nagyobb az agilitásod, annál jobban tudsz reflexbõl cselekedni. Karizma (CHA) A karizma határozza meg, hogy a karaktered mennyire vonzó és mennyire járatos társasági környezetekben. Minnél nagyobb a karizmád, annál jobban tudsz az NPC-kkel beszélni, interakcióba lépni, embereket meggyõzni vagy nekik szívességeket adni. Kitartás (END) A kitartás statisztika jellemzi a karaktered fizikai fittségét. Minnél nagyobb, annál jobban tudsz mozogni, futni, úszni, annál jobban vagy ellenálló a különbözõ mérgekkel és vírusokkal szemben. Tapasztalati pont (EXP) Minden cselekedeted, amely bizonyos képességeid használatát igényli, tapasztalati pontot ad. A tapasztalati pontok segítségével szintet léphetsz. Azt, hogy a jelenlegi tapasztalati pontjaiddal hányadik szinten vagy, a floor[(1+sqrt(EXP/125 + 1))/2], ahol EXP a tapasztalati pontod, sqrt() a négyzetgyök-függvény és floor() az egészrész-függvény. Magasság (HGH) A karaktered magassága, amit késõbb nem módosíthatsz. Intelligencia (INT) Egy karakter intelligenciája meghatározza a karakter gondolkód- és érvelõképességét. Magas intelligenciájú emberek könnyebben sajátítanak el tudományokkal kapcsolatos dolgokat, például zárfeltörést, orvoslást, javítást vagy egyéb technikai ismereteket. Szerencse (LCK) A szerencse a karakter egészét hatja át. Minnél nagyobb az értéke, annál jobban sikerülnek neki a véletlenszerü cslekevések. Szint (LVL) Bármi olyan cselekedetért, amely valamilyen skilledet növelné, tapasztalati pontot kapsz. A tapasztalati pont segítségével szintet léphetsz. A szintek lépésekor extra skillpontokat oszthatsz el és páros szintlépésekkor jellemvonásokat is választhatsz, melyek a skillpontjaidat módosíthatják mint pozitív, mint negatív irányba. Érzékelés (PER) Az érzékelési statisztikád meghatározza, hogy milyen mértékben tudod felfogni a világból érkezõ ingereket. Minnél nagyobb az érzékelési skilled, annál távolabbról szúrhatsz ki személyeket, annál jobban érzékeled a zajokat és annál jobb a kézügyességed. Rassz (RCE) A rasszod meghatározza a karaktered bõrszínét és kultúráját. Erõsség (STR) A karaktered erõssége meghatározza a fizika erõsségét és az izomzatát. Minnél nagyobb az erõsséged, annál jobban tudsz dolgokat cipelni, ütni és verekedni. Bizonyos fegyverek használatához adott erõsségponttal kell rendelkezned. Súly (WGH) A súlyod meghatározza a karaktered mozgásának sebességét. Képességek Alku (BRTR) Ez a skill határozza meg karaktered alkuképességét. Minnél nagyobb a skill, annál jobban tud a karaktered a boltokban vagy más játékoskkal, NPC-kkel alkudozni és megegyezni. A skill kezdeti értéke: 10+(2*CHA). Vegyészet (CHEM) Ez a skill határozza meg a kémiai képességeidet. Minnél nagyobb, annál különbözõbb vegyületeket vagy képes elõállítani boltban kapható dolgok segítségével. A skilled kezdeti értéke: 10+(2*INT). Beolvadás (DISG) Néha szükséges lehet az, hogy valaki teljesen más legyél, mint aki eredetileg szeretnél lenni. Ez a skill lehetõvé teszi, hogy adott idõtartamra más kinézettel jelenj meg a játékban. A nagyobb beolvadás skill lehetõvé teszi, hogy frakcióspecifikus kinézeteket is alkalmazhass, ezek azonban nem adnak hozzáférést a frakcióparancsok alkalmazásához. Minnél nagyobb a skilled, annál különbözõbb kinézeteket vethetsz magadra. A skill kezdeti értéke: 10+PER+CHA. Robbanószerek (EXPL) Ez a skill felelõs a különbözõ robbanószerek vagy pirotechnikai eszközök kezeléséért. Minnél nagyobb a skill értéke, annál nagyobb valószínüséggel tudsz biztonságosan szétszerelni, összerakni vagy javítani robbanószereket. A skill kezdeti értéke: 10+(2*PER). Lõfegyverek (GUNS) Ez a skill adja meg a lõfegyverhasználati tudásodat. Minnél nagyobb a skill, annál jobban kezeled a fegyveredet és annál pontosabban tudsz lõni. A skill kezdeti értéke: 10+PER+AGL. Zárfeltörés (LCKP) Ez a skill határozza meg, hogy mennyire vagy jó a zárak feltörésében és a riasztók kikapcsolásában. A skill kezdeti értéke: 10+(2*PER). Orvoslás (MEDC) Ez a skilled határozza meg a képességedet az emberek gyógyításához. Minnél nagyobb a skilled, annál jobban fog menni a gyógyítás és az életpont regenerálása. A skill alkalmazása limitálva van, csak bizonyos frakciók tagjai alkalmazhatják õket tetszõleges idõtartamban. A skill kezdeti értéke 10+(2*INT), ami meghatározza a regenerálható életpontok számát. A skill alkalmazásához szükséges idõ percben: d5-2*(MEDC/30). Vezetés (PILT) Ez a skilled határozza meg, hogy milyen jól tudsz vezetni. Minnél nagyobb az értéke, annál biztosabban tudod a jármüveket az úton tartani és annál kevesebb idõbe telik korrigálni. A skill kezdeti értéke: 10+(2*AGL). Javítás (REPR) Ez a skill határozza meg a karaktered javítási képességét. Ezen képesség hasonlóan müködik, mint az orvoslás (MEDC), mert csak bizonyos idõközönként és bizonyos mértékben tudod a sérült vagy használt eszközöket megjavítani. A skill kezdeti értéke: 10+INT+PER. Beszéd (SPCH) Ez a skill határozza meg a retorikai készségeidet. Minnél nagyobb az értéke, annál jobban tudsz kommunikálni a többi karakterrel, és annál jobban tudod õket meggyõzni, megfélemlíteni, megvezetni vagy elcsábítani. A skilled kezdeti értéke: 10+(2*CHA). Állóképesség (STAM) Ez a skill határozza meg, hogy milyen nagy az állóképességed. Minnél nagyobb a skill, annál tovább tudsz úszni, biciklizni, merülni, futni, edzeni. A skilled kezdeti értéke: 10+AGL+STR. Lopakodás (STLT) Ez a skill határozza meg a láthatóságod mértékét. Minnél nagyobb ez a skilled, annál kisebb távról fognak csak téged észrevenni. A skilled kezdeti értéke: 10+(2*AGL). Technológia (TECH) Ez a skill határozza meg a technológia jártasságodat. Minnél nagyobb a skill, annál biztosabban tudod a müszaki cikkek vagy jármüvek hibáit diagnosztizálni és annál jobban tudsz titkos rendszerekbe és riasztókba betörni, vagy azokat hatástalanítani. A skill kezdeti értéke: 10+(2*INT). Alapfegyverek (WEPN) Ez a skill felelõs az alapvetõ, dobható és hajítható fegyverek, valamint a közelarci fegyverek kezeléséért. Minnél nagyobb a skilled, annál nagyobb sebzést tudsz okozni ezen fegyverekkel. Ütõ- és közelharci fegyverek esetén a skill értéke segít meghatározni azon alapsebzést, amit a fegyverrel ejtesz. A skill alapértéke: 5+END+STR. Dinamikus rendszerek A szerveren, néhány kivételtõl eltekintve, minden dinamikus. Ez azt jelenti, hogy az adminisztrátorok egy paranccsal, vagy SQL-en belül restart nélkül szinte mindent kezelésbe vehetnek. Itemek és inventory Az itemek, vagy hordozható tárgyak a szerver alapvetõ részét képezik. Minden itemhez társítható maximum 6 statisztika, amelyek típusát a különbözõ itemek határozzák meg. Egy fegyvernél például statisztika lehet az élet, a gyártási szám és a gyártás éve; egy kulcsnál a típus és az ID, amihez tartozik; egy festéknél pedig a szín. Mindezek csökkentik a szükséges itemek számát. Az itemek eredendõ statisztikája a tömeg (grammban mérve). Az itemek tömege hozzájárul a karaktered fizikai tulajdonságaihoz, egy adott tömeg felett túl leszel terhelve, és a mozgásod súlyosan korlátozva lesz. Különbözõ itemek különbözõ skilljeid vagy statisztikáid ideiglenes javítását tehetik lehetõvé. Egy alkoholos ital például javíthatja a kitartási (END) statisztikádat, de csökkentheti az intelligencia-pontjaidat, valamint bizonyos cselekedeteket korlátozhat. Frakciók Igyekeztünk a frakciók presztizsét, ahogy csak lehet, csökkenteni. A frakciók természetesen jelen vannak, de a szokásos szerelést, gyógyítást vagy fuvarozást minden játékos számára megnyitottuk. A szerelõ és a mentõs frakciók azonban lényeges elõnyre tesznek szert, ugyanis a skill ellenõrzések alól fel vannak mentve. A frakciók, legyenek legálisak vagy illegálisak, sok roleplay szituáció alapvetõ részét képezik. Éppen ezért gondoltuk úgy, hogy minden frakció megérdemli a hivatalos tagságot. Amennyiben a szervezet megfelelõ fórum igénylést ír, a frakciót az adminisztrátor IG hozzáadja, és el is kezdheted a szervezet felügyeletét. Fegyverek és sérülés A fegyverek teljesen át lettek gondolva. A skill-alapú játékmenettel nem összeegyeztethetõ, San Andreas sebzések teljesen át lettek dolgozva. Az alap sebzések el lettek vetve, helyette komplex, skill, terep-, távolság-, lövési hely- és fegyverspecifikus sebzési rendszerek lettek bevezetve, így növelve a skillek és a karakterek statisztikáinak szerepét. A fenti rendszernek több elõnye is van. A San Andreas Multiplayer által kínált szûkös fegyvermennyiséget kibõvítendõ egy SAMP-fegyverre több, különbözõ fegyvertípus is helyezhetõ. Ezzel megnövelhetjük a fegyverek számát, és a választások is bõvülnek. Egy Desert Eagle-re például sok, hozzá hasonló fegyver is kerülhet, illetve egy fegyver több típusa is helyet kaphat. A fegyverek elengedhetetlen \"társa\" a lõszer. A lõszereknek megvan az a lehetõségük, hogy a különbözõ típusok különbözõ célpontok ellen legyenek használhatóak. Ezt a potenciált játékmód egyelõre nem használja ki, de a késõbbi fejlesztések során teret kaphat. Hálózatok (*) A számítógépes hálózatok a mai világ megkerülhetetlen részei. Azonban kevés szerver nyújtott eddig lehetõséget arra, hogy a hálózatokat IG is szimulálhassuk. A szerver indulásakor megfelelõ alapokkal fog rendelkezik egy komoly, számítógépes hálózatokat szimuláló rendszerrel. Ez induláskor csak az SFPD bûnügyi adatbázisára koncentrálódik, de a szerver szinte minden IG tranzakciót ment: beleértve az ATM-nél lévõ személy személyleírását, a kivett és átultalt összegeket, valamint az egyes személyek bankszámla-egyenlegét. Ezen adatokat a megfelelõ, általában meglehetõsen nagy képzettségû hacker meg is próbálhatja szerezni, több, de inkább kevesebb sikerrel. Ingatlanok Filozófiánkhoz híven megpróbálunk mindent a legegyszerûbben megvalósítani. A házakat, az üzleteket és az \"interiorokat\" egy közös rendszer alá vittük, hiszen úgy gondoltuk, hogy szinte semmi sem különbözik a háromban. Az ingatlanok eladható és megvehetõ, belsõ térrel rendelkezõ objektumok. Boltok Boltokat ingatlanokon belül bárki alapíthat, akinek megvan hozzá a szükséges tõkéje. A boltokba árukat megadott nagykereskedõi áron lehet eladni, amely árukra megadott, globális profittal lehet eladni. A boltok ezen kívül használt tárgyak bevételével is foglalkoznak. A játékosok a használt, nem szükséges tárgyaikat megadott árért visszaválthatják, amely nagyban segítheti az itemek eltûnését. Szint/perkek A szintek minden roleplay szabálykönyv alapjait képezik. A szinteket tapasztalati pontjaid gyûjtésével növelheted, melynek során két fontos dolgot kapsz: skillpontokat és perkeket. A perkeket páros szintenként kapod, és valamilyen karaktertulajdonságot növel vagy változtat meg. Ezen perkek nagyon értékesek, mivel sokat segíthetnek az egyébként viszonylag korlátolt statisztikáid feltornászásában is. A késõbbiekben a Hardcore Perk egyéb levezetett statisztikákat és skilleket is maga után vonhat, mint az éhség vagy a szomjúság. Halál, hardcore, CK, loot Egy meglehetõsen radikális újítással álunk elõ, amely nagyban megváltoztathatja a CK rendszer betarthatóságát. A CK, mint lehetõség, a hardcore perk kiválasztásával érhetõ el (level 4). A Hardcore perk segít különválasztani a komoly és a kevésbé komoly roleplay játékosokat. Ha meghalsz, az alábbiak történnek:
A CK-zott személy karaktere azonnal zárolva lesz, azonban a hullája a halál helyén marad, és a nála lévõ itemek megszerezhetõk (loot). Lopakodás, anatómia, személyleírás, ujjlenyomat A rendszer regisztrációkor mindenkinek egy hasht oszt ki (4-5 karakter). Ez a hash jellemzi a személy személyleírását. Hasonló módon kapsz egy komplex SHA hasht, ami az ujjlenyomatod. Az ujjlenyomatodról egy úgynevezett imghasht kapsz, ami egyfajta ASCII-kép. Ezzel tudod te, és a rendõrök, megerõsíteni, hogy egy ujjlenyomat kihez tartozik. Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását.A nametag is jelentõs változáson esik át. A standard, életet és páncélt is tartalmazó nametaget felváltja egy, kizárólag a nevet vagy személyleírást mutató tag. A lopakodás skilled megmondja, hogy mekkora mértékben tudsz észrevétlenül, a nametagod megjelenése nélkül az emberekhez közel férkõzni. Telefon és rádió A telefonod és a rádiód segítségével tarthatsz kapcsolatot a többi játékossal. A telefonnal azonban különösen kell vigyázni, azonban van esély a meglógásra. A rendõrség, habár be tudja mérni a készüléked, csak meghatározott pontossággal. A rádiók és a telefonok is egy adott számú vevõállomással rendelkeznek. Amennyiben a vevõállomás hatókörén kívülre kerülsz, nem fogod tudni a rádióadásokat illetve a telefonos hívásokat fogadni. Hasonló módon, ha a rendõrség megpróbál bemérni, a három, hozzád legközelebbi rádióadót mutatja meg (gangzone), ahol az összeérõ terület adja a valószínû pozíciót. Keycard Hasonlóan a hálózatokhoz, bizonyos ajtókat csak kulcskártyákkal lehetséges kinyitni. Ezen kártyák \"master kódját\" a tulaj a rendszer megvételekor állítja be, és ezzel a kóddal tud másoknak kártyákat adni. A kártya tulajdonosai megpróbálhatják kitalálni a master kódot, amivel egyéb kártyákat tudnak reprodukálni. Zárfeltörés és hackelés (*) A zárfeltörés (induláskor elérhetõ) az egyik legfontosabb elérhetõ skill. Segítségével zárt ingatlanokba vagy jármûvekbe törhetsz be. A zárfeltörés lényege, hogy a három tût a megfelelõ mértékben nyomd meg úgy, hogy kinyíljon a zár. A lehetséges permutációk száma a zár szintjével növekedik, így fontos az idõ és a türelem. A jármûvet nem kell feltörni, ha valamelyik ajtó (csomagtartó vagy a két elsõ ajtó valamelyike) hiányzik, ekkor ugyanis magától kinyílik az autó, ezzel ösztönözve a javításra az embereket. A jármûvet, miután feltörted, indításgátló berendezés segítségével tudod elindítani. Az indításgátlóhoz komoly mûszaki (TECH) skill szükséges, máskülönben hamar a rendõrök, és a tulajdonos célkeresztjében találhatod magadat. Javítás A javítás a szerver egyik fõ funkciója. Az itemek használat közben állapotpontot vesztenek. A rossz állapotú itemek jobban romlanak és ezért mielõbb meg kell õket javítani. A javítással megbízhatsz egy szakembert, de megfelelõ javítás (REPR) skillel akár te magad is megteheted mindezt. A javítási skill segítségével festheted le jármûveidet, javíthatod meg tárgyaidat. A javításnak két típusa van:
Egyelõre csak jármûvek és fegyverek javítása elérhetõ, de a késõbbiekben ez bõvülni fog, updatek formájában. A jármûvekre az eddigi legkomolyabb javítási és szétszedési scriptet készítettük. A jármûvek karosszériáját alkatrészenként lehet szétszedni, majd azokat eladni, ezzel komoly chop shopokat lehet üzemeltetni. Vigyázz, azonban: a jármû összes alkatrésze VIN-számos, és ezért könnyedén lebukhatsz vele. Gyógyítás A gyógyítás a javításhoz hasonlóan mûködik, csak a javítási skilljeid helyett az orvoslás (MEDC) skillek szükségesek hozzá. A személy a statisztikáinak megfelelõ életpontokkal kezd (ún. levezetett statisztikák formájában), amelyeket megfelelõ idõ után más, vagy akár saját maga is, kisebb mértékben, fel tud tölteni. Vezetés A vezetés az egyik legfontosabb dolog, amit egy személy csinál a szerveren. Éppen ezért megpróbáltuk minél jobban a skillrendszerbe integrálni azt. A vezetési (PILT) skilledtõl függõen alkalomadtán kipördülhetsz vagy felgyorsíthatsz, amelyre oda kell figyelned. A vezetési skill egyedi abban, hogy azt levelup során szerzett skillpontokkal nem növelheted, csupán magával a vezetéssel szerezhetsz tapasztalatot. Realisztikus jármû sebzõdés A jármû sebzõdések a karosszériához, és nem az életpont vesztéshez kötõdnek. Ezzel elkerülhetõek azon események, amikor egy, a jármûn keresztül leadott lövés miatt áll le a motor. A jármûvek csak keveset bírnak, ezzel ösztönözve, hogy mind a bûnözõk, mind a rendõrök, mind a civilek fokozottan figyelnek a vezetési stílusukra. Lõtér és edzés (*) A lõtér segítségével növelheted a fegyver skilljeidet, hasonlóan, edzéssel növelheted bizonyos, elõre meghatározott statisztikáidat vagy skilljeidet. Riasztók (*) A riasztókat ingatlanokba vagy jármûvekbe helyezheted. Az ingatlanok vagy a jármûvek védelmét riasztókkal lehet megoldani. A riasztókat lehet közvetlenül a tulajdonoshoz, vagy a rendõrséghez kötni. Bizonyos területek, mind például a bankok vagy az ATM-ek, speciális, scriptelt riasztókkal vannak ellátva. Ha gyanús esemény történik, például egy maszkos ember próbál pénzt kivenni ATM-bõl, vagy egy ilyen ember lépbe a bankba, azonnal értesítve lesznek a hatóságok. Továbbiak És hogy mi lehet még ennél is jobb? A listánk, amin a szerverre tervezett újításokat tartalmazza, csupán egy harmadát listáztuk le ide. Az indulás után a többinek is nekilátunk, ilyen például a szerencsejáték, a kamerák, egy teljesen újragondolt taxis rendszer, helikopterekre, fegyverekre szerelhetõ eszközök és sok egyéb. A játék sosem fog unalmassá válni. A csapat Ahogy azt már a bemutatásban is említettem, csapatunk az évek során összeszokott emberekbõl kovácsolódott össze.
251
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 12. - 22:01:18 »
Öhö. Az általatok talált leader-t PítörGéj-éknek sikerült lelõni. :hmmm:
252
Igen, valószínûleg teljesen egyediek az ötletek, mint például a tycoon rendszer, amit ti csak \"mezõgazdaság\" címszó alatt próbáltok beadni a népnek, és persze az adminjail-ben non-stop hallgatható Bieber szám.
Én értem, hogy sokaknak tetszett a régi Malibu mód, meg minden, de azért ennyire ne már, emberek... :noexpression: 253
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 12. - 18:11:33 »Mivel más nem volt fent akkor, akinek IDEIGLENESEN a leadert adja, így csak OOC engem nevezett ki, IC nekem közöm nem volt a vezetéshez[/quote] 254
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting« Dátum: 2014. május 12. - 17:47:54 »
Szilárd, a probléma az, hogy nem a mi hibánkból adódóan voltak fent kevesen, hiszen amikor én elõször felmentem a szeróra, és még közöm nem volt a PD-hez, semmilyen formában, akkor sem láttam embereket.
Amikor próbáltam nekik tartani valamiféle képzést (hogy, az egyébként már számtalanszor leírt BEÉPÜLÉSEMET valahogy leplezzem), akkor is mindössze 2 ember volt hajlandó odatolni az orcáját. Nekik sikerült is elmagyaráznom, és megértetnem velük a dolgokat. Õk rangemelést is kaptak. Ment az ujjal mutogatás, hogy biztos csak azért úgymond \"b*szogatjuk\" a PD-t, mert fáj, hogy másé lett a leader. A probléma az egészben az, hogy mi egyáltalán nem akartunk itt leaderek lenni, egyetlen másodpercig sem. A játszott karakterem az RCSD történet szerinti megszûnésével visszautazott Los Santosba, ahol az LSPD-nél felszerelve nyomozóként tevékenykedett egy \"elit\" osztag élén. Ennek az osztagnak a tagjai többek között Clark Risk (krisk) valamint John Messer (grove4l). Amikor Bandi ügyeire fény derült (lévén, hogy utána jöttem nyomozni, és azért engem küldtek úgymond, mert nekem elõtte IC hatalmas \"tekintélyem\" volt), megérkezett az osztagom két tagja, krisk és grove4l személyében, valamint krook, késõbb pedig Gh0$t is beavatásra került az ügyekbe. Amikor Robertson egyszerûen megpróbált lelépni a hajóján, bemértük a telefonját, utána repültünk, és ott az akció során le lett lõve. Mivel más nem volt fent akkor, akinek IDEIGLENESEN a leadert adja, így csak OOC engem nevezett ki, IC nekem közöm nem volt a vezetéshez (sõt, hivatalosan állományi tag sem voltam, csak le lett rendezve, hogy az \"alap\" adatbázisban én PCPD-sként szerepeljek. Tény, hogy leaderhelyettesi rendfokozaton voltam, azonban mint LSPD nyomozónak nekem nem volt beleszólásom a dolgokba, miután Bandi karaktere likvidálásra került. Ezzel szemben ellenem valahonnan mégis szereztek \"bizonyítékokat\" (amik színtiszta MG-k, hiszen semmilyen felvétel nem készült a NYOMOZÁS SORÁN szükséghelyzetbõl kifolyó gyilkosságokról), pont azért, hogy véletlenül se bukjunk le az ügy lezártáig. Kiadták rám és az embereimre a tûzparancsot. Gondoltuk, nem fogunk rinyálni MG miatt, mivel a NonRP tulajdonképpen nem, hogy mindennapos, hanem egyenesen kuriózum, ha van valami RP. Intézzük el IC az ügyet? Há\' intézzük. Ekkor akartunk perelni, aztán -egyébként hatalmas jogi hozzáértéssel és szaktudással- közölték, hogy elfogató parancs továbbra is érvényes (ahogy azt krisk is már leírta, tehát a körülményeket nem írnám le mégegyszer). Az, hogy a PD-t nem baszogathatjuk se IC, se OOC kész nonszensz. Az utóbbi idõben nem szokásom politikai korrektség nélkül fikázni szervereket, de ez már túlságosan átlóg a \"szánalmas\" kategóriába. Azért nem lehet NORMÁLIS rendvédelmet kialakítani a szerveren, amiért anno velünk is ment a durrogás; túlzottan realisztikus. Tudomásom szerint az RP lényege valahol itt kezdõdik; azonban már azzal bajotok volt, hogy csináltunk egy olyan egységet, ami csak arra van, hogy bankrablásoknál/túszdrámáknál szétkapja a rosszfiúkat, gondolkozás nélkül. Csak éppenséggel velem nem tudtatok kib*sz*rintani, mert pontosan tudtátok, hogy, ha ENGEM leváltotok, az egész PD-t szervezhetitek újra, mert senki nem fog egy olyan frakcióban lenni, amit egy teljesen, hozzá nem értõ balkukker fog irányítani. Az már csak hab volt a tortán, hogy amíg mi voltunk \"hatalmon\", az illegális élet -amit természetesen TÖK VÉLETLENÜL az adminisztrátorok és/vagy azok haverjai képviseltek- nem tudott olyan mértékben elburjánzani, amilyenben szerették volna a benne lévõ emberek... 255
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Light Life RolePlay v0.2.6« Dátum: 2014. május 06. - 20:13:17 »
Rálicitálnék ScreaM-re; két kakaós csiga + egy pizzás
Spoiler for bertlindának: |