Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Live
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 34
241
« Dátum: 2013. november 01. - 12:09:26 »
Helló.. Mikor elmentem a bútort akkor jó és a helyes pozícióban marad. De mikor újratöltöm az fs-t akkor a Z tengely lentebb kerül és persze így a bútor a földben lesz benne. public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetDynamicObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetDynamicObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { new key[24]; for(new id = 0; id < MAX_HOUSES; id ++) { for(new i = 0; i < MAX_FURNITURES; i ++) { if(objectid == Property[id][FurnitureObject]) { SetDynamicObjectPos(Property[id][FurnitureObject], x, y, z); SetDynamicObjectRot(Property[id][FurnitureObject], rx, ry, rz); format(File, sizeof(File), \"HouseSystem/%i.ini\", id); Property[id][FurniturePosX] = x; Property[id][FurniturePosY] = y; Property[id][FurniturePosZ] = z; Property[id][FurnitureRotX] = rx; Property[id][FurnitureRotY] = ry; Property[id][FurnitureRotZ] = rz; format(key, 24, \"FurnitureModel%d\", i); dini_IntSet(File, key, Property[id][FurnitureObject]); format(key, 24, \"FurniturePosX%d\", i); dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosX]); format(key, 24, \"FurniturePosY%d\", i); dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosY]); format(key, 24, \"FurniturePosZ%d\", i); dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosZ]); format(key, 24, \"FurnitureRotX%d\", i); dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotX]); format(key, 24, \"FurnitureRotY%d\", i); dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotY]); format(key, 24, \"FurnitureRotZ%d\", i); dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotZ]); MsgBox(playerid, \"{FFFF99}Bútor sikeresen mentve!\"); break; } } } } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { for(new id = 0; id < MAX_HOUSES; id ++) { for(new i = 0; i < MAX_FURNITURES; i ++) { if(objectid == Property[id][FurnitureObject]) { SetDynamicObjectPos(Property[id][FurnitureObject], oldX, oldY, oldZ); SetDynamicObjectRot(Property[id][FurnitureObject], oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } } } } return 1; }
242
« Dátum: 2013. október 31. - 21:29:06 »
Na a 3DText jó lett, kösz kadaradam! A pickup még tesztelés alatt.. E: Problémák megoldva. Kösz srácok respect.
243
« Dátum: 2013. október 31. - 21:11:37 »
Már csak a streamer lehet a rossz, mert más CreateDynamic3DTextLabelja se mûködik. Már csak egy friss streamer kellene, mert sose tudom melyik a legújabb XDD
244
« Dátum: 2013. október 31. - 21:04:13 »
Így sem jó.
245
« Dátum: 2013. október 31. - 20:47:41 »
A helyzet nem változott egyiknél sem.
246
« Dátum: 2013. október 31. - 20:36:37 »
Pickupos dolog: public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { print(\"1\"); new id = Which_Property(playerid); print(\"2\"); if(pickupid == Property[id][Pickup]) { print(\"3\"); if(strcmp(Property[id][Owner], GetName(playerid), false)) { print(\"4\"); new string[500]; print(\"5\"); if(Property[id][Price] == 0) { print(\"6\"); format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}%s\\nID: %i\", Property[id][Owner], id); print(\"7\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Bemegy\", \"Mégsem\"); print(\"8\"); } else { print(\"9\"); format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}-\\nÁr: {33AA33}${DDDDDD}%i\", Property[id][Price]); print(\"10\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Megvesz\", \"Mégsem\"); print(\"11\"); } print(\"12\"); } print(\"13\"); } print(\"14\"); return 1; }
2-ig jutott el A 3DText még mindig nem jó Te nem tudom, hogy gondoltad a 3DTextes cuccot. Nekem ez így van: enum house { ID, Owner[MAX_PLAYER_NAME], Interior, Price, VirtualWorld, Float:EnterX, Float:EnterY, Float:EnterZ, Pickup, MapIcon, Text3D:Infos, Float:ExitX, Float:ExitY, Float:ExitZ, Door, InteriorStyle } new Property[MAX_HOUSES][house];
A Property a házakra utal.
247
« Dátum: 2013. október 31. - 20:29:02 »
Text3D-nél nekem enumban van így: enum house { ID, Owner[MAX_PLAYER_NAME], Interior, Price, VirtualWorld, Float:EnterX, Float:EnterY, Float:EnterZ, Pickup, MapIcon, Text3D:Infos, Float:ExitX, Float:ExitY, Float:ExitZ, Door, InteriorStyle }
248
« Dátum: 2013. október 31. - 20:19:31 »
Még 1 kérdés: Létrehozom a pickupot: Property[PropertyID][Pickup] = CreateDynamicPickup(1272, 23, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], -1, -1, -1);
...és akkor ez miért nem jó (nem érzékeli, hogy benne van a pickupban): public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { new id = Which_Property(playerid); if(pickupid == Property[id][Pickup]) { if(strcmp(Property[id][Owner], GetName(playerid), false)) { new string[500]; if(Property[id][Price] == 0) { format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}%s\\nID: %i\", Property[id][Owner], id); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Bemegy\", \"Mégsem\"); } else { format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}-\\nÁr: {33AA33}${DDDDDD}%i\", Property[id][Price]); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Megvesz\", \"Mégsem\"); } } } return 1; }
EDIT:Az elõzõre amit mutattál, hogy próbáljam, azokra Tag Mismatchot ír.
249
« Dátum: 2013. október 31. - 20:06:53 »
Ha figyelmesen végig olvastad volna, akkor tudhatnád, hogy az elsõ PHP munkája. Én is így kezdtem \"rendezetlenül\", és mostanára már elég rendezett. (Közben új hsz.-ek )
250
« Dátum: 2013. október 31. - 18:56:41 »
Nem tom xDD Ha valamit nem használok a végén akkor írjak -1 -et?
251
« Dátum: 2013. október 31. - 18:35:49 »
Az a baj, hogy eddig amiket létrehoztam 3Dtexteket nem hozta létre :d Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 20, 0, 0);
252
« Dátum: 2013. október 30. - 18:17:21 »
A bejelentkezés és a regisztráció nagyon tetszik úgy egyben :DD
253
« Dátum: 2013. október 30. - 18:12:20 »
A legfrissebb van és a server.cfg-ben is benne van a plugins streamer, és a módban is a #include
254
« Dátum: 2013. október 30. - 15:21:54 »
Csáó. Az miért van, hogy a CreateDynamic3DTextLabel funkció nem jó? Pontosabban a funkció jó, csak a játékban nem jeleníti meg. Üdv, Live
255
« Dátum: 2013. október 30. - 15:15:30 »
Nem lett rossz. Egy tipp: Ha az UCP kezdõlap (login/register) világos akkor szerintem ha bejelentkeztél az is legyen világos, esetleg lehessen választani a témák között
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 34
|