Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 34
241
Segítségkérés / Rossz Z tengely (vagy mi)
« Dátum: 2013. november 01. - 12:09:26 »
Helló..
Mikor elmentem a bútort akkor jó és a helyes pozícióban marad.
De mikor újratöltöm az fs-t akkor a Z tengely lentebb kerül és persze így a bútor a földben lesz benne.
 

public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) {
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetDynamicObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetDynamicObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) {
new key[24];
for(new id = 0; id < MAX_HOUSES; id ++) {
   for(new i = 0; i < MAX_FURNITURES; i ++) {
      if(objectid == Property[id][FurnitureObject]) {
          SetDynamicObjectPos(Property[id][FurnitureObject], x, y, z);
             SetDynamicObjectRot(Property[id][FurnitureObject], rx, ry, rz);
          format(File, sizeof(File), \"HouseSystem/%i.ini\", id);
         Property[id][FurniturePosX] = x;
         Property[id][FurniturePosY] = y;
         Property[id][FurniturePosZ] = z;
         Property[id][FurnitureRotX] = rx;
         Property[id][FurnitureRotY] = ry;
         Property[id][FurnitureRotZ] = rz;
         format(key, 24, \"FurnitureModel%d\", i);
         dini_IntSet(File, key, Property[id][FurnitureObject]);
         format(key, 24, \"FurniturePosX%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosX]);
         format(key, 24, \"FurniturePosY%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosY]);
         format(key, 24, \"FurniturePosZ%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurniturePosZ]);
         format(key, 24, \"FurnitureRotX%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotX]);
         format(key, 24, \"FurnitureRotY%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotY]);
         format(key, 24, \"FurnitureRotZ%d\", i);
         dini_FloatSet(File, key, Property[id][FurnitureRotZ]);
         MsgBox(playerid, \"{FFFF99}Bútor sikeresen mentve!\");
         break;
      }
   }
}
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) {
    for(new id = 0; id < MAX_HOUSES; id ++) {
   for(new i = 0; i < MAX_FURNITURES; i ++) {
       if(objectid == Property[id][FurnitureObject]) {
               SetDynamicObjectPos(Property[id][FurnitureObject], oldX, oldY, oldZ);
             SetDynamicObjectRot(Property[id][FurnitureObject], oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
          }
        }
}
}
return 1;
}

242
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 21:29:06 »
Na a 3DText jó lett, kösz kadaradam!
A pickup még tesztelés alatt..
E: Problémák megoldva. Kösz srácok :) respect.

243
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 21:11:37 »
Már csak a streamer lehet a rossz, mert más CreateDynamic3DTextLabelja se mûködik.
Már csak egy friss streamer kellene, mert sose tudom melyik a legújabb XDD

244
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 21:04:13 »
Így sem jó.

245
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 20:47:41 »
A helyzet nem változott egyiknél sem.

246
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 20:36:37 »
Pickupos dolog:
 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) {
print(\"1\");
new id = Which_Property(playerid);
print(\"2\");
if(pickupid == Property[id][Pickup]) {
print(\"3\");
if(strcmp(Property[id][Owner], GetName(playerid), false)) {
print(\"4\");
    new string[500];
    print(\"5\");
    if(Property[id][Price] == 0) {
    print(\"6\");
       format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}%s\\nID: %i\", Property[id][Owner], id);
               print(\"7\");
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Bemegy\", \"Mégsem\");
                   print(\"8\");
   } else {
      print(\"9\");
       format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}-\\nÁr: {33AA33}${DDDDDD}%i\", Property[id][Price]);
                   print(\"10\");
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Megvesz\", \"Mégsem\");
                       print(\"11\");
   }
   print(\"12\");
}
print(\"13\");
}
print(\"14\");
return 1;
}

 
2-ig jutott el :D
A 3DText még mindig nem jó  :D
Te nem tudom, hogy gondoltad a 3DTextes cuccot.
Nekem ez így van:
 

enum house {
ID,
Owner[MAX_PLAYER_NAME],
Interior,
Price,
VirtualWorld,
Float:EnterX,
Float:EnterY,
Float:EnterZ,
Pickup,
MapIcon,
Text3D:Infos,
Float:ExitX,
Float:ExitY,
Float:ExitZ,
Door,
InteriorStyle
}
new
Property[MAX_HOUSES][house];

 
A Property a házakra utal.

247
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 20:29:02 »
Text3D-nél nekem enumban van így:
 

enum house {
ID,
Owner[MAX_PLAYER_NAME],
Interior,
Price,
VirtualWorld,
Float:EnterX,
Float:EnterY,
Float:EnterZ,
Pickup,
MapIcon,
Text3D:Infos,
Float:ExitX,
Float:ExitY,
Float:ExitZ,
Door,
InteriorStyle
}

248
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 20:19:31 »
Még 1 kérdés:
Létrehozom a pickupot:
 

Property[PropertyID][Pickup] = CreateDynamicPickup(1272, 23, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], -1, -1, -1);

 
...és akkor ez miért nem jó (nem érzékeli, hogy benne van a pickupban):
 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) {
new id = Which_Property(playerid);
if(pickupid == Property[id][Pickup]) {
if(strcmp(Property[id][Owner], GetName(playerid), false)) {
    new string[500];
    if(Property[id][Price] == 0) {
       format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}%s\\nID: %i\", Property[id][Owner], id);
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Bemegy\", \"Mégsem\");
    } else {
       format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}-\\nÁr: {33AA33}${DDDDDD}%i\", Property[id][Price]);
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Megvesz\", \"Mégsem\");
    }
}
}
return 1;
}

 
EDIT:
Az elõzõre amit mutattál, hogy próbáljam, azokra Tag Mismatchot ír.

249
Szervert bemutató anyagok / [KK] User Control Panel (UCP) - [HD]
« Dátum: 2013. október 31. - 20:06:53 »
Ha figyelmesen végig olvastad volna, akkor tudhatnád, hogy az elsõ PHP munkája.
Én is így kezdtem \"rendezetlenül\", és mostanára már elég rendezett.
(Közben új hsz.-ek :D)

250
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 18:56:41 »
Nem tom xDD
Ha valamit nem használok a végén akkor írjak -1 -et?

251
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 31. - 18:35:49 »
Az a baj, hogy eddig amiket létrehoztam 3Dtexteket nem hozta létre :d
 

Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 20, 0, 0);

252
Szervert bemutató anyagok / [KK] User Control Panel (UCP) - [HD]
« Dátum: 2013. október 30. - 18:17:21 »
253
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 30. - 18:12:20 »
A legfrissebb van és a server.cfg-ben is benne van a plugins streamer, és a módban is a #include

254
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel
« Dátum: 2013. október 30. - 15:21:54 »
Csáó.
Az miért van, hogy a CreateDynamic3DTextLabel funkció nem jó?
Pontosabban a funkció jó, csak a játékban nem jeleníti meg.
Üdv,
Live

255
Szervert bemutató anyagok / [KK] User Control Panel (UCP) - [HD]
« Dátum: 2013. október 30. - 15:15:30 »
Nem lett rossz.
Egy tipp: Ha az UCP kezdõlap (login/register) világos akkor szerintem ha bejelentkeztél az is legyen világos, esetleg lehessen választani a témák között

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal